Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:55

Hegeman

Weet van alles wat

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:40:
Ik ben echt stomverbaasd over hoeveel beter mijn batterij het nu doet...! Uitgerekend deze week postte ik nog over mijn steeds slechter presterende batterij en als 'antwoord' daarop kwam een dag later de update en nu is het haast alsof ik een nieuwe mobiel heb! ;)

Ik heb wel een klein probleempje, of misschien beter gezegd irritatie, met Nougat: de knoppenbalk bovenin. Het gekke is namelijk dat als de mobiel in standby staat en ik die knoppenbalk oproep er altijd één icoontje meer staat dan als ik hetzelfde doe terwijl de mobiel actief is. Ik gebruik die balk regelmatig en nu zit ik steeds op het verkeerde knopje te drukken omdat de plek daarvan verandert afhankelijk van wanneer ik de balk oproep. Iemand enig idee of dit op te lossen is? Ik wil gewoon bovenin 5 (of 6) knoppen hebben staan, ongeacht in welke mode de mobiel is.

Ik vind het ook wat apart (en een beetje irritant) dat de knoppenbalk in standby volledig geopend wordt, je ziet dus ALLE knoppen, terwijl de balk maar één regel beslaat als de mobiel actief is. Ik zou graag op mijn standby scherm óók gewoon alleen één balk willen hebben (zoals voorheen). Vraag me echt af waarom dit veranderd is.

Dit zal op zich vast wel wennen maar ik vond het alsnog een vreemde keuze.
Het wordt met de dag beter! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9UlacgEOQ2jc5N7FV6E7fcDf/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Plx3SZJZFkwTppmsM8uIHw63/full.png

Gewoon bijna 4u SOT time, denk wel dat dit een unicum is. Kan bijna niet waar zijn, ben wel benieuwd hoe dit kan. Is Android nu beter geoptimaliseerd of gaat het efficiënter met de batterij om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help! Nougat heeft een optie dat je berichten op je standby scherm kan beantwoorden. Leuk. Alleen heb ik nu al twee keer een 'bericht' beantwoord zonder dat ik het doorhad. Met natuurlijk allemaal onzin tekst... HOE ZET JE DIT UIT? Ik kan de optie nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit niet applicatie afhankelijk? WhatsApp kan dit al een hele tijd en ik ben de optie nog niet tegen gekomen in de instellingen? Om welke applicatie gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:52:
Is dit niet applicatie afhankelijk? WhatsApp kan dit al een hele tijd en ik ben de optie nog niet tegen gekomen in de instellingen? Om welke applicatie gaat het?
Het ging twee keer fout met WhatsApp. Ik kan natuurlijk de meldingen op het vergrendelscherm compleet uitzetten maar dat vind ik ook niet handig. Ik wil alleen dat reactiescherm kwijt! Ik ga sowieso liever naar de app zelf, ook wat betreft berichten van andere apps. Hoe zet je die optie dan uit in Whatsapp? Ik zie daar niets staan over het kunnen typen in een popup, laat staan typen in een popup op het vergrendelscherm.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2017 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:54:
[...]

Het ging twee keer fout met WhatsApp. Ik kan natuurlijk de meldingen op het vergrendelscherm compleet uitzetten maar dat vind ik ook niet handig. Ik wil alleen dat reactiescherm kwijt! Ik ga sowieso liever naar de app zelf, ook wat betreft berichten van andere apps. Hoe zet je die optie dan uit in Whatsapp? Ik zie daar niets staan over het kunnen typen in een popup, laat staan typen in een popup op het vergrendelscherm.
WhatsApp > drie puntjes > Instellingen > Meldingen > Pop-up meldingen en dan kiezen voor geen pop-up. Bij een pop-up krijg je de mogelijkheid tot reageren vanaf de standby scherm of vanaf een andere applicatie. Dmv de pop-up

Accu is wel degelijk verbeterd. Gisteren wel even tussendoor op moeten bij laden want ik was de telefoon vergeten aan te sluiten in de nacht maar dan nog is het erg netjes: veel muziek via Bluetooth in de auto en koptelefoon, aardig wat Whatsappjes de deur uit gedaan en zo nu en dan Tweakers bezoeken via de webpagina:
screen accu

accu2

Afgelopen nacht ook vergeten, wel tussendoor weer even aan de computer gehad. Intussen 6 uur SoT :+

[ Voor 33% gewijzigd door Mrjraider op 19-05-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:57
Fijn dat de update uit is! Ik heb hem helaas nog niet, want heb een tijdje geleden een custom rom gedraaid, maar toch een revert gedaan. Ik heb nu CSC TPH (Portugal). Kan ik deze simpel wijzigen?

Ik las op internet iets van een PIT file, hebben jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:57:
[...]

WhatsApp > drie puntjes > Instellingen > Meldingen > Pop-up meldingen en dan kiezen voor geen pop-up. Bij een pop-up krijg je de mogelijkheid tot reageren vanaf de standby scherm of vanaf een andere applicatie. Dmv de pop-up
Dank je. Ik vond nu nét een uitleg op internet die zegt dat je alleen een reactie kan typen als je kiest voor Pop-up altijd weergeven. Ik heb nu even gekozen voor Wanneer scherm is ingeschakeld: dan krijg ik als het goed is alleen een popup als ik het scherm aanzet... denk ik. Even in de gaten houden hoe dit werkt.

EDIT
Via Instellingen heb ik ook alle meldingen op het vergrendelscherm gezet op Inhoud verbergen: ik neem aan dat je dan ook niet kan typen...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allicht, ik gebruik heel die pop-up instelling van WhatsApp niet.. Rete irritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De update installeert zicht echt razendsnel zeg!
Dat ging echt gesmeerd. Nu eens kijken wat het resultaat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:10
Meer mensen bij wie het geluid tijdens bellen ineens heel blikkerig klinkt sinds de update? Zit op PHN op het Vodafone netwerk. Zag net dat bellen over 4G aan stond. heb dat uitgezet en hoop op verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TDCCBB schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:30:
Meer mensen bij wie het geluid tijdens bellen ineens heel blikkerig klinkt sinds de update? Zit op PHN op het Vodafone netwerk. Zag net dat bellen over 4G aan stond. heb dat uitgezet en hoop op verbetering.
Ja dat ervaarde ik zojuist ook, ook kost het aardig wat accu. Gesprek van 5 minuten koste 10% accu lading :o dus maar weer uit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Ah, dat zou inderdaad meteen die slechte accu prestaties van gisteren kunnen verklaren. Toen redelijk wat aan de lijn gehangen. Ik begreep al niet dat iedereen zo lyrisch was over het energie verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee of dit aan de VoLTE en VoWIFI ligt van Vodafone. Mijn LTE verbinding/bereik is sowieso al bagger dus mijn toestel zal veel aan het zoeken zijn. Maar VoLTE is een accuzuiper bleek dus.

Afwachten..

Accu gebruik is wel iets beter maar goed, de update is nog niet heel oud dus echt iets zinnigs kan ik er nog niet over kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:56
Mrjraider schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:11:
Geen idee of dit aan de VoLTE en VoWIFI ligt van Vodafone. Mijn LTE verbinding/bereik is sowieso al bagger dus mijn toestel zal veel aan het zoeken zijn. Maar VoLTE is een accuzuiper bleek dus.

Afwachten..

Accu gebruik is wel iets beter maar goed, de update is nog niet heel oud dus echt iets zinnigs kan ik er nog niet over kwijt.
Dat zal zeker kloppen. Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar accu drain continu tegen dat je VoLTE uit moest zetten ;). Maar dat zat nog niet in de PHN roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jawel hoor. VoLTE en VoWIFI zitten beide in de Nougat PHN.. Zie bijvoorbeeld mijn screens hier: Mrjraider in "[Samsung Galaxy S6 Serie] Ervaringen en Discussie - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
ik probeer te vinden waar je die oproep-instellingen gevonden hebt. Maar dat nieuwe settings menu helpt hier nog niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

TDCCBB schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:53:
ik probeer te vinden waar je die oproep-instellingen gevonden hebt. Maar dat nieuwe settings menu helpt hier nog niet bij.
Dat staat niet onder settings in het menu, maar in de settings van de dialer:
dialer / options (drie puntjes) / settings

[ Voor 12% gewijzigd door AllSeeyinEye op 19-05-2017 16:01 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:00:
[...]

Dat staat niet onder settings in het menu, maar in de settings van de dialer:
dialer / options (drie puntjes) / settings
Held! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:03
Waarom zou ik de voorkeur geven aan bellen via wifi? Zodat het niet van mijn belminuten af gaat? Als ik een telefoongesprek ga voeren gebeurt dit dan automatisch via wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat nog steeds van je bel minuten af maar de verbinding gaat dat via de WiFi ipv netwerk van de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammaniti
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-08-2023
Weet iemand waar deze melding van is of beter hoe ik er vanaf kom? :p Zodra deze pop-up in beeld komt, kan ik geen knop gebruiken en moet ik eerst perse drukken op It's oke. Ik kan de melding niet lang ingedrukt houden om bij een app uit te komen. Ik heb ook alle meldingen van apps uitgezet, maar zonder resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/67qgc3.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen idee peel remote (ofso) of een andere launcher in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:04
Ammaniti schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:44:
Weet iemand waar deze melding van is of beter hoe ik er vanaf kom? :p Zodra deze pop-up in beeld komt, kan ik geen knop gebruiken en moet ik eerst perse drukken op It's oke. Ik kan de melding niet lang ingedrukt houden om bij een app uit te komen. Ik heb ook alle meldingen van apps uitgezet, maar zonder resultaat.

[afbeelding]
Mijn zusje en ik hebben hier beide ook last van op onze telefoons.. Ben er nog niet achter welke app dit veroorzaakt.

Verder vraag ik me af waarom het zo lang duurt voordat ze ook eens komen met een flashbaar bestand (zit momenteel op XEF maar wil graag PHN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammaniti
Mrjraider schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:51:
Ik gebruik nova launcher prime. Ik kan hem inderdaad even uitzetten, kijken of het dan stopt. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:53
Vraagje op de site van samsung staat dat de s6 tot maart 2017 ondersteund wordt. Betekend dit dat ik nu na de nougat update geen beveiligingsupdates meer krijg?

Moet trouwens wel zeggen dat de update mij goed bevalt tot nu toe.

[ Voor 18% gewijzigd door Riuujin op 19-05-2017 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Beveiligingsupdates zullen we nog wel krijgen, maar een os update is nu nog maar de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Ammaniti schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:44:

[afbeelding]
De Peel Remote app doet dat sinds kort. Bij de instellingen kan je de nieuwe notificaties uitzetten.
Je kan die app nog beter helemaal uitschakelen, want het is één en al reclame en de app doet wat hij wil. Bij elke update lijkt hij zijn instellingen weer te resetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Uffeltje op 19-05-2017 21:23 ]

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 19:22
Ik zag vandaag toevallig de optie "Minimale breedte" in de Ontwikkelaarsopties. Is deze nieuw sinds Nougat?

Ik kan nu in iedergeval lekker makkelijk de DPI instellingen on-the-fly aanpassen. En niet gebonden aan de standaard DPI opties van Samsung. Heerlijk op een S6 Edge+ scherm :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de update naar Nougat merk ik dat de batterij veel sneller leeg is (in 1 dag) en allerlei apps vastlopen. Whatsapp freezet nadat ik 1 berichtje stuur en vanochtend kon ik de wekker niet uitzetten omdat de app was vastgelopen.

Ondertussen al een factory reset gedaan, maar dat verandert niks.

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:14
Uffeltje schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:23:
[...]
De Peel Remote app doet dat sinds kort. Bij de instellingen kan je de nieuwe notificaties uitzetten.
Je kan die app nog beter helemaal uitschakelen, want het is één en al reclame en de app doet wat hij wil. Bij elke update lijkt hij zijn instellingen weer te resetten.
Heel irritant inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05-2024
Ik heb een probleem met nougat. Als ik de app Google open dan kom ik eerst in een scherm met een microfoontje en onderaan tekst...Aan de slag. Ik druk op aan de slag en kom in het volgende scherm.
Hierin staat: een dynamische feed..bla bla bla. dan druk ik rechts op configureren.

Het volgend scherm is het probleem. Nu kan ik kiezen uit annuleren en Ja is goed.
De inhoud van je feed instellen.

Maar bij drukken op Ja is goed gebeurt er niets. Alleen de melding netwerk fout.

Maar alles werkt gewoon prima.

Heeft iemand dit ook.

P.s. al twee keer een format gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door TuffScout op 20-05-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
TuffScout schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:30:
Ik heb een probleem met nougat. Als ik de app Google open dan kom ik eerst in een scherm met een

...

Heeft iemand dit ook.

P.s. al twee keer een format gedaan.
Het klinkt alsof je op die manier Google Now probeert/moet instellen. Is er misschien een instelling of app die het toegang tot internet per app regelt? Kan me best voorstellen dat daar iets geblokkeerd staat voor een google(-gerelateerde) app. Gebeurt dit trouwens zowel op Wi-Fi als via het internet van je provider?

Het kan ook zo zijn dat je een applicatie hebt gedisabled die wel moet draaien om dit te activeren. Probeer er eens een aantal te enablen in je applicatielijst.
Anderzijds is er misschien iets met je Google-account aan de hand, en blokkeert Google vanaf hun kant de activering. Heb je onlangs je wachtwoord verandert? Of iets extreems gedaan waardoor je mogelijk een (tijdelijke) ban hebt?

Heb je misschien wat screenshots van de situatie?

En wat bedoel je precies met een format?
Ik las hier eerder over mensen die zeggen dat ze een factory reset gedaan hebben, maar ik betwijfel of men daadwerkelijk hun hele apparaat heeft gewist en alles opnieuw heeft moeten instellen.
Dat lost overigens 75% van alle softwaregerelateerde problemen naar mijn idee op. Ik ben persoonlijk alleen niet van zo'n rigoureuze oplossingen met problemen op een smartphone.

En sowieso zou ik iedereen die de update heeft gehad adviseren om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Ik stel mij voor (ondanks dat ik nooit ook maar iets van code heb geschreven of in verdiept heb) dat als je je windowsversie upgrade van een oudere versie naar een nieuwe(re) versie (zoals van Win 7 --> Win 10) er ook een hele hoop (oude) shit op blijft staan en in de achtergrond blijft draaien. Het is veel beter om na zo'n grote update met een schone lijn te beginnen. Een beetje Tweakers heeft toch alles in de (privé)cloud staan. Ook al is natuurlijk een volledige image ook niet aan te raden, dan kunnen precies dezelfde problemen weer terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
Het gaat denk ik om Google now. Ik heb een paar apps geïnstalleerd na een factory reset. Voordat ik deze apps erop gezet heb, had ik na de tweede reset ook al gelijk google now geprobeerd. ook toen een netwerk fout. Dus een app kan dit niet veroorzaken. Geen wachtwoord veranderd. En ook op 4G dit probleem.

Foto: https://goo.gl/photos/4MijdSQ5sgxBAthL8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

sekeroglan schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:02:
[...]

Ik zit na 2 jaar op 72%.

Wacht eerst op de update als dat geen verbetering in de batterij brengt ga ik het laten vervangen (69 euro) Hoop zo nog minimaal 1 jaar te doen met de S6.
Na nu bijna een week met Nougat te hebben gewerkt merk ik een aardige verbetering in mijn batterij verbruik.

Ben van 72% naar 76% gegaan :) Na wat langer gebruik verwacht ik rond de 80% batterij health te zitten.

Gevoelsmatig ervaar ik ook een veel betere batterij duur. Ik wacht het een maand af en zal denk ik toch mij accu laten vervangen. Zodat ik nog een jaar gebruik van kan maken tot de S9.

[ Voor 4% gewijzigd door sekeroglan op 21-05-2017 09:47 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Niet online
TuffScout schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:11:
Het gaat denk ik om Google now. Ik heb een paar apps geïnstalleerd na een factory reset. Voordat ik deze apps erop gezet heb, had ik na de tweede reset ook al gelijk google now geprobeerd. ook toen een netwerk fout. Dus een app kan dit niet veroorzaken. Geen wachtwoord veranderd. En ook op 4G dit probleem.

Foto: https://goo.gl/photos/4MijdSQ5sgxBAthL8
Ik zou je aanraden om op de productforums van Google even rond te struinen. Ik zie een aantal (hoopvolle) mogelijke oplossing voorbij komen zoals deze.
Een andere tip die ik tegen kwam was het updaten van de Google-app. Ik neem aan dat je dat al wel gedaan had?

En als je weinig wijzer wordt van het Google Productforum zou ik je toestel even op het engels zetten en letterlijk de foutmelding die je krijgt Googlen. De kwaliteit van zoekresultaten van een Engelse foutmelding is vele malen hoger dan die van een Nederlandse foutmeldingen.
Ook al kan je eventueel zelf daar ook je probleem aankaarten. Wie weet is er specifiek iets met jouw Google-account mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
Ik kan in de apps via settings niet Google Search vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Niet online
TuffScout schreef op zondag 21 mei 2017 @ 11:26:
Ik kan in de apps via settings niet Google Search vinden.
Hmm. Ik had die oplossing iets te snel gelezen en dacht dat het sloeg op de zoekgeschiedenis te verwijderen.
Echter heette de "Google"-applicatie vroeger "Google Search". Dus doelen ze daarop in dat topic.

Anyways, ik denk dat ik je aardig op weg geholpen heb, maar je nu zelf even aan de slag zal moeten gaan. De kans dat het specifiek een S6-probleem is schat ik kleiner dan 1%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TuffScout
Ik heb het gevonden. Je moet op je PC alle activiteiten opties aanzetten.

https://myaccount.google.com/activitycontrols

Dan werkt het en daarna alles weer uit als je niets wilt delen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ammaniti
Mrjraider schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:51:
Uffeltje schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:23:
[...]

Het was inderdaad de peel remote app, echt vaag want ik heb die app nog nooit gebruikt. Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Na een paar dagen gebruik te maken bevalt het me over het algemeen prima, alleen wifi lijkt wel wat minder. Waar ik eerst in alle kamers prima van alles kon doen op m'n telefoon lijkt die nu wat moeite te hebben als ik ver van de router ben (Lees: 2 betonnen draagmuren).

Andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee valt reuze mee. Heb je een 2.4ghz Wi-Fi verbinding of een 5ghz. Dit speelt ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Router doet beide. Pak meestal 2.4ghz aangezien die wat beter door de muurtjes komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou met WiFi analyzer kunnen kijken of je op een 2.4 of 5 GHz zit. Tenzij je beide verbindingen een andere ssid heb gegeven. Ik heb een prima verbinding, wel wat traag maar dat komt door ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Zeker een fijne optie. Wat past er veel op een scherm met minimale breedte 500 :P
BizzieBis schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:11:
Ik zag vandaag toevallig de optie "Minimale breedte" in de Ontwikkelaarsopties. Is deze nieuw sinds Nougat?

Ik kan nu in iedergeval lekker makkelijk de DPI instellingen on-the-fly aanpassen. En niet gebonden aan de standaard DPI opties van Samsung. Heerlijk op een S6 Edge+ scherm :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Mrjraider schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:01:
Je zou met WiFi analyzer kunnen kijken of je op een 2.4 of 5 GHz zit. Tenzij je beide verbindingen een andere ssid heb gegeven. Ik heb een prima verbinding, wel wat traag maar dat komt door ziggo.
Haha, nee zover was ik nog wel. Zijn twee verschillende ssid's. Ik vroeg me slechts of het bij anderen ook trager was geworden sinds de upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sayko schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:20:
Zeker een fijne optie. Wat past er veel op een scherm met minimale breedte 500 :P

[...]
Heb je een screenshotje? Ik ben wel benieuwd, staat hier nog braaf op 360 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:54
Sinds vanochtend de update ook gehad en lijkt ok te werken. De reboot duurde alleen bijna een uur maar daarna werkte het ok.
Op 1 ding na... Ik had links onder in altijd het telefoon icon staan om naar de app phone te gaan zodat ik kan bellen. Die is er niet meer sinds de update...
Dan denk je van 'ok helaas dan maar even snel toevoegen'. Helaas, nergens te vinden! De enige manier dat ik kan bellen is of op het lockscreen naar de phone app te gaan of in de recente apps zoeken naar de app.

Erg irritant, krijg er niets over gegoogled, iemand een suggestie?

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoelsRules schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:28:
Sinds vanochtend de update ook gehad en lijkt ok te werken. De reboot duurde alleen bijna een uur maar daarna werkte het ok.
Op 1 ding na... Ik had links onder in altijd het telefoon icon staan om naar de app phone te gaan zodat ik kan bellen. Die is er niet meer sinds de update...
Dan denk je van 'ok helaas dan maar even snel toevoegen'. Helaas, nergens te vinden! De enige manier dat ik kan bellen is of op het lockscreen naar de phone app te gaan of in de recente apps zoeken naar de app.

Erg irritant, krijg er niets over gegoogled, iemand een suggestie?
Even naar instellingen > apps en daar kijken of de applicatie telefoon er is. Als het goed is twee maal. Een versie 1.0.0 en een 2.x.x. Als die op "uitgeschakeld" staat, geen idee hoe dat zou kunnen, en dan even inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Afbeeldingslocatie: https://drive.google.com/file/d/0B1HTgi0NDB0MZ0syZ1pSZGM4ZXc/view?usp=drivesdk
Mrjraider schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:25:
[...]

O een beetje jammer link naar drive werkt niet zie ik.
Heb je een screenshotje? Ik ben wel benieuwd, staat hier nog braaf op 360 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Sayko op 22-05-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linkje doet ut niet... :9 tenzij ik nu in de quote op afbeelding druk 8)7
Ansich ziet het er prima uit, ik ga het eens testen :)

Edit: als ik de dpi op 500 zet dan ziet het homescreen er raar uit, slechts de helft van het scherm wordt gebruikt. Rest is loze ruimte. Toevallig kan je de launcher van de S8 gewoon bij sammobile wegtrekken en installeren (is een update over die op de S6 en de update kan je desgewenst zo verwijderen). Nu wordt wel alles gebruikt, even gespeeld met de lettertype grootte en icoon grootte en hier kan je leuk mee spelen ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Mrjraider op 22-05-2017 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Mrjraider schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:36:
[...]

Even naar instellingen > apps en daar kijken of de applicatie telefoon er is. Als het goed is twee maal. Een versie 1.0.0 en een 2.x.x. Als die op "uitgeschakeld" staat, geen idee hoe dat zou kunnen, en dan even inschakelen.
Helaas, ik kan geen app vinden die telefoon of phone heet. Overigens heb ik die App dus wel als ik via het lock screen er heen ga maar dus niet als ik naar het overzicht ga van alle apps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is wel merkwaardig? Al eens een reboot gedaan? Anders wellicht een reset uitvoeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
RoelsRules schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:56:
[...]

Helaas, ik kan geen app vinden die telefoon of phone heet. Overigens heb ik die App dus wel als ik via het lock screen er heen ga maar dus niet als ik naar het overzicht ga van alle apps..
Als je onder instellingen-apps rechtsboven op de drie puntjes (hamburger) klikt kun je daar aangeven 'systeem-apps weergeven' aanklikken. Dan zul je app telefoon wel vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oh ja whoeps. Bovenstaande even doen dit was ik vergeten te melden excuus :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Gismo1979 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:21:
[...]

Als je onder instellingen-apps rechtsboven op de drie puntjes (hamburger) klikt kun je daar aangeven 'systeem-apps weergeven' aanklikken. Dan zul je app telefoon wel vinden.
Thx beide, gevonden. Heb er 3. 2 keer een 1.0 versie en 1 van versie 2.0.98. Ze staan alle 3 aan... Ga nu even kijken of force stop, reboot etc helpt. Kom er op terug

Update: geen idee exact hoe maar de app is terug! Het kwam of doordat ik wat apps (niet de phone app) heb geupdate of door een reboot. Fijn :)

[ Voor 13% gewijzigd door RoelsRules op 23-05-2017 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Hier totaal niet tevreden met de update, een nacht in de oplader zorgt er geen eens voor dat hij naar 100% gaat, volgende ochtend staat hij op 76%. Op werk na 30 min op internet te hebben gezeten zit ik al op 55% en gaat hij al de oplader in waar hij heel langzaam oplaad.

Heb totaal geen zin om een clean install te doen, zijn er meer mensen die dit soort extreme batterij problemen hebben ?

Krijg gelukkig bijna mijn nieuwe telefoon, dus dan doe ik eventueel alsnog die nieuwe install.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
Batterij is bij mij ook sneller leeg, ook een factory reset gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman

Hegeman

Weet van alles wat

GokuSsj schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 08:04:
Hier totaal niet tevreden met de update, een nacht in de oplader zorgt er geen eens voor dat hij naar 100% gaat, volgende ochtend staat hij op 76%. Op werk na 30 min op internet te hebben gezeten zit ik al op 55% en gaat hij al de oplader in waar hij heel langzaam oplaad.

Heb totaal geen zin om een clean install te doen, zijn er meer mensen die dit soort extreme batterij problemen hebben ?

Krijg gelukkig bijna mijn nieuwe telefoon, dus dan doe ik eventueel alsnog die nieuwe install.
Ik denk dat dit voorbij is als je een clean install doet. Ik had dit op 6.0.1 ook heel erg. Kon de dag bij verre niet doorkomen zonder bij te laden. Nu met 7.0 clean install gedaan en kijk maar een pagina terug naar de screenshots dit ik plaatste, kan de dag makkelijk doorkomen en heb zelf een keer bijna 4u SOT gehaald! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:15
Bartjeh schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:42:
[...]

Haha, nee zover was ik nog wel. Zijn twee verschillende ssid's. Ik vroeg me slechts of het bij anderen ook trager was geworden sinds de upgrade.
Helaas heb ik ook dit issue. via WIFI een stuk trager geworden. Ik zet mijn telefoon regelmatig op 4G omdat het gewoon veel sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Hegeman schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:10:
[...]

Ik denk dat dit voorbij is als je een clean install doet. Ik had dit op 6.0.1 ook heel erg. Kon de dag bij verre niet doorkomen zonder bij te laden. Nu met 7.0 clean install gedaan en kijk maar een pagina terug naar de screenshots dit ik plaatste, kan de dag makkelijk doorkomen en heb zelf een keer bijna 4u SOT gehaald! _/-\o_
Maak je dan een backup en dan clean install en dan de backup terug zetten ? of instaleer je alles opnieuw vanaf een clean install ? En hoe doe je precies een clean install ? via instellingen ?

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Gewoon terug naar fabrieksinstellingen en met een schone lei beginnen. Foto's contacten en tekst berichten zijn als het goed is al gebackupt

[ Voor 33% gewijzigd door AllSeeyinEye op 23-05-2017 10:44 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hegeman

Hegeman

Weet van alles wat

GokuSsj schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:42:
[...]

Maak je dan een backup en dan clean install en dan de backup terug zetten ? of instaleer je alles opnieuw vanaf een clean install ? En hoe doe je precies een clean install ? via instellingen ?
Ik lees hier verschillende berichten over, maar ik zorg altijd dat ik documenten(foto's, spraakmemo's, enz. enz.) die ik niet kwijt wil extern op sla. De rest allemaal in de cloud staan.

Verder een reset naar fabrieksinstellingen vind je onder; instellingen -> algemeen beheer -> resetten.
Let op dit ruimt heel je telefoon op!

Edit:@AllSeeyinEye was me voor!

[ Voor 4% gewijzigd door Hegeman op 23-05-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reset wordt na een Android versie upgrade, dus van 5 naar 6 of van 6 naar 7, wel aangeraden ook echt te
doen. Ik heb ook eerst twee dagen geprobeerd en dat was minder. Nu gaat het al een stuk beter. Hoewel nachtelijke drains van 5-7% niet uitgesloten blijven.

[ Voor 4% gewijzigd door Mrjraider op 23-05-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:04
Mijn S6 verbruikt ook aardig batterij sinds de upgrade naar Nougat

Welke "reset" methode kunnen jullie aanbevelen :? Ik heb eigenlijk geen tijd/zin om alles opnieuw in te stellen en te configureren :'(

Maar een volledige backup restoren is ook niet echt ideaal, want dan restore je waarschijnlijk ook de verbruikers :?

[ Voor 5% gewijzigd door Grolsch op 23-05-2017 18:21 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via de recovey doe ik meestal, apps ed zet ik dan niet terug maar muziek ed dan weer wel.

[ Voor 50% gewijzigd door Mrjraider op 23-05-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpen Tijn
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:26
Ik heb nog geen reset gedaan, maar mijn S6 lijkt desondanks wel zuiniger en sneller met de update. Hij sluit nu ook actief allerlei achtergrondprogramma's af, wellicht dat daar een goede besparing in zit.

Tot nu toe ben ik in ieder geval blij met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
Hey! PHN is nu ook te download als flashable.. (volgens live.samsung-updates.net), alleen die download links zijn echt langzaam... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Het is iets sneller via samsung-updates.com: http://samsung-updates.co...0F/PHN/G920FXXU5EQE8.html maar dan duurt het nog steeds uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan kan je hem via de samfirm ook binnen halen. Ik zal straks eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz
  • Niet online
Mrjraider schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 18:01:
Dan kan je hem via de samfirm ook binnen halen. Ik zal straks eens kijken.
Zou mooi zijn, op https://samfirm.net/forums/sm-g920f.22/ zie ik hem nog niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• michaelw1998
Ik ben PHN al aan het downloaden via SamMobile, zal hem daarna wel naar MEGA uploaden zodat het wat sneller gaat voor wie 'm ook wilt hebben.

EDIT: Hier is PHN https://mega.nz/#!zUVjxZxL!apXNFrHGd5QFLUXocnn4iZeV_7nJu8_LOVF-exykEKY
Gedownload van SamMobile, verder niets aan aangepast.

[ Voor 45% gewijzigd door michaelw1998 op 23-05-2017 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz
  • Niet online
Skaffapiraat schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 08:59:
[...]

Dus als ik deze naar mijn telefoon zet dan is mijn telefoon weer zoals ik hem in de winkel heb gekocht? Op zich maakt het mij niet uit welke ROM er op staat, ik wil gewoon android 7.0 en dat mijn telefoon niet zo snel leegloopt. Moet ik dan misschien een andere ROM er op zetten?
Dan zou ik gewoon de update uitvoeren die Samsung aanbiedt, dan komt hij vanzelf op 7.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz
  • Niet online
Dank je wel! Zonder jouw mirror had mijn download zo'n vijf uur geduurd. Hij staat erop en draait als een zonnetje. Voor de zekerheid een back-up gemaakt met SmartSwitch, maar die heb ik niet nodig gehad.
Patchlevel 1 mei 2017 dus helemaal up to date nu. En in tegenstelling tot de XEF rom is Samsung Pay nu weer netjes verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
Octopuz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:43:
[...]

Dank je wel! Zonder jouw mirror had mijn download zo'n vijf uur geduurd. Hij staat erop en draait als een zonnetje. Voor de zekerheid een back-up gemaakt met SmartSwitch, maar die heb ik niet nodig gehad.
Patchlevel 1 mei 2017 dus helemaal up to date nu. En in tegenstelling tot de XEF rom is Samsung Pay nu weer netjes verdwenen.
Graag gedaan! Wat betreft Samsung Pay, ben stiekem toch blij dat het weg is.. Kreeg namelijk steeds een irritante notificatie te zien van Samsung Pay, iets in de trend van 'probeer nu Samsung Pay!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
Zijn er hier meer mensen die packets disabler pro gebruiken? Ik kreeg net een nieuwe update en moest ineens pdp engine installeren. Packets disabler pro liet mij niet meer de packets uitzetten zonder dat ik pdp engine geïnstalleerd EN geactiveerd had. Ik kreeg daarbij de melding dat deze App zo ongeveer overal toegang tot wil hebben.
Als ik bij machtigingen kijk, staat er enkel opslag, maar kan dit ook niet wijzigen door "beleid"...
Zit me niet helemaal lekker eerlijk gezegd. Iemand die meer verstand heeft van zaken?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update terug draaien? Oudere versie gebruiken? Staat bij de release notes in de Playstore iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 13:49

Gallus

Cheesy

Ik vind het ook een beetje dubieus. Beetje meer informatie over het hoe en waarom zou welkom zijn. Info bij de app is wel heel summier.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Voor de Edge+ heeft de T-Mobile versie vandaag de update gekregen. Zou het dan toch zo ver zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
Gallus schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:26:
Ik vind het ook een beetje dubieus. Beetje meer informatie over het hoe en waarom zou welkom zijn. Info bij de app is wel heel summier.
Inderdaad! Ik zag bij deze bijgeleverde "engine" het volgende staan:

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/rs8f41la7/Screenshot_20170525-144356.png

En er staat nog meer onder... Behoorlijk bizar lijkt me!

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een aantal zijn noodzakelijk lijkt me maar een aantal ook niet. Heeft dit te maken met Nougat? Dat het disablen anders verloopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Bij het opladen van m'n telefoon wordt de oplader echt heel heet. Het is wel een officiële lader maar niet degene die meegeleverd is met de telefoon.

Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:13
Dat de lader heet wordt lijkt wel willekeur. Dat heb ik met meerdere laders. Ik weet niet waar het aan ligt. Diverse laders met diverse kabels. Dan weer heet dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
Ranja_Ranja schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 16:09:
Bij het opladen van m'n telefoon wordt de oplader echt heel heet. Het is wel een officiële lader maar niet degene die meegeleverd is met de telefoon.

Hebben jullie hier ook last van?
Mijn eerste lader werd ook echt super heet, had uiteindelijk ook ergens een soort scheurtje. Stonk ook heel erg.

Foto naar Samsung gestuurd via Twitter waarna ze direct een nieuwe kabel en adapter stuurden. Nu nergens meer last van, word ook zelden heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruvansin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 21:19
Zijn er toevallig ook mensen die merken dat het toetsenbord geen nieuwe woorden meer wil opslaan sinds de 7.0 update? Ik ben benieuwd of het aan mijn toestel ligt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:04
ruvansin schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:37:
Zijn er toevallig ook mensen die merken dat het toetsenbord geen nieuwe woorden meer wil opslaan sinds de 7.0 update? Ik ben benieuwd of het aan mijn toestel ligt of niet.
Ik vind het toetsenbord inderdaad ook een stuk slechter geworden. Heb niet het idee dat die "meeleert" zoals in Android 6. Ik blijf ook telkens dezelfde verkeerde suggesties krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman

Hegeman

Weet van alles wat

-Edwin- schreef op zondag 28 mei 2017 @ 23:56:
[...]

Ik vind het toetsenbord inderdaad ook een stuk slechter geworden. Heb niet het idee dat die "meeleert" zoals in Android 6. Ik blijf ook telkens dezelfde verkeerde suggesties krijgen.
Ik kan jullie vanuit mijn eigen ervaring Swiftkey aanraden, een fijn toetsenbord met veel mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Samsung tobo gebruikt toch al een paar jaar SwiftKey als engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Ik gebruik gewoon Gboard (Google).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier worden de woorden te snel, ongemerkt door foutieve woorden vervangen. Maar opslaan lukt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:46
-Edwin- schreef op zondag 28 mei 2017 @ 23:56:
[...]

Met twee talen is het helemaal een ramp. Nu moet je het echt op de goede taal zetten terwijl bij 6.0 hij goede suggesties gaf voor beide talen. Ik switch heel veel tussen engels en nederlands. Nu maar overgeschakeld op Gboard kijken of dat beter gaat.

Hij slaat de nieuwe woorden overigens bij mij wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:04
Akemi schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:17:
[...]

Met twee talen is het helemaal een ramp. Nu moet je het echt op de goede taal zetten terwijl bij 6.0 hij goede suggesties gaf voor beide talen. Ik switch heel veel tussen engels en nederlands. Nu maar overgeschakeld op Gboard kijken of dat beter gaat.

Hij slaat de nieuwe woorden overigens bij mij wel op.
Ik gebruik inderdaad ook meerdere talen, het toetsenbord op Android 6 begreep inderdaad exact welk woord in welke taal ik wilde typen. Vraag me dan toch af waarom dat ineens niet meer werkt in Android 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Zodra mijn telefoon uit is (batterij leeg) en ik start hem opnieuw dan is de YouTube app gedeïnstalleerd. 8)7
Gebeurt sinds update naar 7.0. Anderen hier ook last van?

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruvansin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 21:19
Wel apart dat het toetsenbord bij de ene persoon woorden nog wel opslaat en bij de andere niet. Misschien dat een reset helpt. Ik hoopte nog zo niet te hoeven resetten deze keer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Laatst online: 10:33
Hebben jullie ook sinds de update dat je telefoon kneiter heet wordt? Ik merk het nu vooral met het warme weer.. Ik heb alleen Spotify en bt aan... Kon hem net niet eens vasthouden

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen last van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Paganstars schreef op maandag 29 mei 2017 @ 18:33:
Hebben jullie ook sinds de update dat je telefoon kneiter heet wordt? Ik merk het nu vooral met het warme weer.. Ik heb alleen Spotify en bt aan... Kon hem net niet eens vasthouden
Ik had het met een powerbank eraan en dan de kwalificatie kijken van de f1 via de ziggo app. Kon hem nog wel vasthouden, maar niet comfortabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paganstars schreef op maandag 29 mei 2017 @ 18:33:
Ja.. afgelopen zaterdag in de auto naar festival. Gps aan en aan de lader. Ik kreeg een melding dat de accu te heet was om op te laden... nog nooit meegemaakt maar het toestel was bloedje heet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Laatst online: 10:33
gisteren in de trein werd die zo heet dat ik een afdruk in mijn been had :S

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman

Hegeman

Weet van alles wat

Ik heb ook geen last van de hitte problemen, misschien is die van jullie een heethoofd?
Hebben jullie een case om het toestel dan? @Paganstars @Mrjraider @Gismo1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hegeman schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:56:
Ik heb ook geen last van de hitte problemen, misschien is die van jullie een heethoofd?
Hebben jullie een case om het toestel dan? @Paganstars @Mrjraider @Gismo1979
Ik heb een cheap-ass PU case om m'n telefoon. Het ding wordt werkelijk nooit uit zichzelf (te) warm. Opwarming gebeurt alleen bij hevige belasting van de CPU.

Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's