Het wordt met de dag beter!Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:40:
Ik ben echt stomverbaasd over hoeveel beter mijn batterij het nu doet...! Uitgerekend deze week postte ik nog over mijn steeds slechter presterende batterij en als 'antwoord' daarop kwam een dag later de update en nu is het haast alsof ik een nieuwe mobiel heb!![]()
Ik heb wel een klein probleempje, of misschien beter gezegd irritatie, met Nougat: de knoppenbalk bovenin. Het gekke is namelijk dat als de mobiel in standby staat en ik die knoppenbalk oproep er altijd één icoontje meer staat dan als ik hetzelfde doe terwijl de mobiel actief is. Ik gebruik die balk regelmatig en nu zit ik steeds op het verkeerde knopje te drukken omdat de plek daarvan verandert afhankelijk van wanneer ik de balk oproep. Iemand enig idee of dit op te lossen is? Ik wil gewoon bovenin 5 (of 6) knoppen hebben staan, ongeacht in welke mode de mobiel is.
Ik vind het ook wat apart (en een beetje irritant) dat de knoppenbalk in standby volledig geopend wordt, je ziet dus ALLE knoppen, terwijl de balk maar één regel beslaat als de mobiel actief is. Ik zou graag op mijn standby scherm óók gewoon alleen één balk willen hebben (zoals voorheen). Vraag me echt af waarom dit veranderd is.
Dit zal op zich vast wel wennen maar ik vond het alsnog een vreemde keuze.

Gewoon bijna 4u SOT time, denk wel dat dit een unicum is. Kan bijna niet waar zijn, ben wel benieuwd hoe dit kan. Is Android nu beter geoptimaliseerd of gaat het efficiënter met de batterij om?