Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-10 07:38

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

kwaazaar schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:09:
Is volgens mij nog niet genoemd, maar sinds de laatste update heb ik de app Game Tuner. Daarmee kun je de resolutie, framerate en texture kwaliteit aanpassen. Werkt grappig en zou batterij moeten besparen. Volgens mij was deze app er al eerder voor de S7.
Die app heb ik al zeker sinds januari 2016, mogelijk al sinds aankoop van mn toestel, maar dat weet ik niet meer zeker. Kan je gewoon uit de Samsung appstore halen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een nieuwe lader werkt dan snelladen wel weer? Ik heb ook gebeld maar kreeg er geen 1 hoor😯moest maar ergens een ander lenen of een nieuwe kopen🤔👎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb weken terug gebeld en zou een nieuwe opgestuurd krijgen. We zijn nu dus bijna 2 maanden verder, maar nog niets mogen ontvangen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 17:20
Sinds de laatste update lijkt mijn telefoon na een half uurtje in een soort van standby te gaan. Wanneer ik mijn telefoon dan weer unlock komen alle meldingen en mailtjes pas weer binnen. Whatsapp berichten komen wel gewoon binnen.

Heb ook gekeken of ik bepaalde apps had uitgeschakeld in Doze maar dat is ook niet zo. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan_ schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:04:
Sinds de laatste update lijkt mijn telefoon na een half uurtje in een soort van standby te gaan. Wanneer ik mijn telefoon dan weer unlock komen alle meldingen en mailtjes pas weer binnen. Whatsapp berichten komen wel gewoon binnen.

Heb ook gekeken of ik bepaalde apps had uitgeschakeld in Doze maar dat is ook niet zo. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Je moet die apps juist wel uitschakelen voor de doze-functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 17:20
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:29:
[...]

Je moet die apps juist wel uitschakelen voor de doze-functie.
Sorry, dat bedoelde ik ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan_ schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:31:
[...]
Sorry, dat bedoelde ik ook. :+
Ik heb beide mail-apps en whatsapp uitgeschakeld voor doze, maar sinds de invoering ervan werkt syncen niet meer zoals het hoort, en wat de oorzaak is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ben eens aan het kijken naar de beveiligingsopties van mijn S6 en heb Find My Mobile ingesteld, maar wil nu ook de heractiveringsvergrendeling aan zetten, maar die optie wil met geen mogelijkheid aan. Krijg mooi schermpje met tekst dat ie geactiveerd gaat worden via mijn Samsung account en dat ie voor reparatie weer uitgezet moet worden, druk op OK, vervolgens kort een "bezig" popupje en daarna staat ie nog steeds uit. Iemand een idee (stock rom, niet geroot of niks)?

[ Voor 3% gewijzigd door Plekuz op 17-08-2016 13:14 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een reboot dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aghanim schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:15:
Wanneer is die laatste update bij jullie binnen gekomen?
Ergens begin juli geloof ik, met de juli security updates en een aantal fixes. Was pakweg 150 mb groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:13

TTLCrazy

Listen to Frankie

Weakling schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:12:
Ben eens aan het kijken naar de beveiligingsopties van mijn S6 en heb Find My Mobile ingesteld, maar wil nu ook de heractiveringsvergrendeling aan zetten, maar die optie wil met geen mogelijkheid aan. Krijg mooi schermpje met tekst dat ie geactiveerd gaat worden via mijn Samsung account en dat ie voor reparatie weer uitgezet moet worden, druk op OK, vervolgens kort een "bezig" popupje en daarna staat ie nog steeds uit. Iemand een idee (stock rom, niet geroot of niks)?
Ik ben ook een tijd bezig geweest hier mee. De enige manier om dit weer werkend te krijgen was voor mij een reset naar fabrieks instellingen.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-10 19:28
AllSeeyinEye schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:00:
Ik heb weken terug gebeld en zou een nieuwe opgestuurd krijgen. We zijn nu dus bijna 2 maanden verder, maar nog niets mogen ontvangen...
Hier ook zo, zou geregeld worden, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Weakling schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:12:
Ik heb eens gekeken naar aanleiding van jou bericht. Bij mij gebeurde hetzelfde. Echter toen ik op de link naar find my mobile klikte in het menu werd mij gevraagd nogmaals in te loggen. Daarna kon ik het schuifje wel verzetten. Misschien wrkt dat bij jou ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Gismo1979 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 18:56:
Ik heb eens gekeken naar aanleiding van jou bericht. Bij mij gebeurde hetzelfde. Echter toen ik op de link naar find my mobile klikte in het menu werd mij gevraagd nogmaals in te loggen. Daarna kon ik het schuifje wel verzetten. Misschien wrkt dat bij jou ook.
Goed idee, maar helaas werkt het bij mij niet. Dank voor het meedenken!

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Berichtje gezet op fb bij Samsung Nederland. Eindelijk voorelkaar. Krijg een nieuwe lader. Dankzij nick van samsung👌moest alle gegevens mailen naar Facebook@samsung.nl
Misschien een tip voor hier

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor de bovenstaande gebruikers met problemen op de "Reactivatie lock" aan te zetten. Wijzig je wachtwoord van je Samsung account eens via de website van Samsung ;) Bij mij verliep de Samsung account sessie steeds maar dat kwam blijkbaar doordat mijn wachtwoord verlopen was. (elke 6 maanden willen ze dat je hem wijzigt) even rebooten en opnieuw inloggen en dan zou je de instellingen kunnen aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt of de S6 Android 7.0 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reken maar op eind 2016 begin 2017 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cactusjack
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-05-2023
antipode schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:34:
Dank, ik heb het gefixed! Het enige waar ik nu nog vaak last van heb is dat de back button uit zichzelf geactiveerd wordt en daardoor alles afsluit. Heb hier ik ook al al anderen over gehoord. Lijkt te maken te hebben met de laatste update. Echter nog veen oplossing gevonden, zelfs factory reset werkt niet. Als iemand suggestie heeft, gaarne.
Hier hetzelfde, heb ook nog geen fix gevonden..

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55
antipode schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:34:
Dank, ik heb het gefixed! Het enige waar ik nu nog vaak last van heb is dat de back button uit zichzelf geactiveerd wordt en daardoor alles afsluit. Heb hier ik ook al al anderen over gehoord. Lijkt te maken te hebben met de laatste update. Echter nog veen oplossing gevonden, zelfs factory reset werkt niet. Als iemand suggestie heeft, gaarne.
Een vriend van mij heeft de volgende problemen met zijn S6 Edge:

Bij reboot toestel zijn na 3 minuten de volgende kuren:
- Toestel wordt erg heet
- Lijkt alsof de terugknop ingedrukt is, waardoor het toestel steeds naar het HOME scherm gaat.
- Verbinding maken met WIFI netwerken lukt niet, WIFI ziet geen WIFInetwerken.

Ben geen S6 gebruiker, maar lees hier en daar dat er problemen zijn. Kan iemand een toelichting geven over deze 3 bugs? Ik heb hem al geadviseerd naar de veilige modus te booten en kijken wat en niet werkt.

Alvast bedankt.

• Cactusjack
In dit filmpje staat een mogelijke oplossing.

[video][URL="https://www.youtube.com/watch?v=MsuiIF8CbvA"]YouTube: Samsung Galaxy S6/S6 Edge/S7/S7 Edge Touchscreen Sensitivity Fix[/URL][/video]

In dat menu kun je diverse firmwares updaten. Dit heeft mij (tot op dit moment) geholpen.

• Franco10
Er lag deze week een Samsung pakketje in de bus, met een nieuwe lader + kabel. Top service!

Verwijderd

Cactusjack schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:32:
In dit filmpje staat een mogelijke oplossing.

[[url="[URL=\"https://www.youtube.com/watch?v=MsuiIF8CbvA\"]YouTube: Samsung Galaxy S6/S6 Edge/S7/S7 Edge Touchscreen Sensitivity Fix[/URL]"]video[/url]]

In dat menu kun je diverse firmwares updaten. Dit heeft mij (tot op dit moment) geholpen.
Link werkt niet, deze wel;
[video]https://www.youtube.com/watch?v=MsuiIF8CbvA\"]YouTube: Samsung Galaxy S6/S6 Edge/S7/S7 Edge Touchscreen Sensitivity Fix[/video]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Franco10 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:37:
Er lag deze week een Samsung pakketje in de bus, met een nieuwe lader + kabel. Top service!
Wanneer had je contact en akkoord gekregen?

• Franco10
AllSeeyinEye schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:47:
[...]

Wanneer had je contact en akkoord gekregen?
Twee weken geleden. Telefonisch geen akkoord gekregen, hij verwachtte het wel en na akkoord zou ik een mail ontvangen. Zonder mail te hebben ontvangen dus wel de lader gekregen.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mrjraider schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:53:
Voor de bovenstaande gebruikers met problemen op de "Reactivatie lock" aan te zetten. Wijzig je wachtwoord van je Samsung account eens via de website van Samsung ;) ...
Late reactie, ik zag je post vandaag pas, maar deze truc heeft voor mij gewerkt! Thanks! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkmach
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-10 20:04
Hopelijk zal er net als de vorige grote Android versie een Beta komen om vroegtijdig de nieuwe Android versie te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Ik kreeg gisteravond een update, van maar 33 mb. Nu hebben sommige woorden die ik typ een lichtgrijze streep eronder hebben, zoals je dat ook hebt op office. Of misschien valt het me nu pas op, dat kan ook. Iemand die dat eerder al had gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55
Dat werkt perfect, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een FW upgrade gehad van 137,7 MB, maar helaas wederom kwetsbaar voor Stagefright :(

Ik weet niet wat ze daar bij Samsung aan het doen zijn, maar veel goeds is het niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Je bent niet opeens kwetsbaar, maar de stageftight App moet gewoon worden geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:21:
Je bent niet opeens kwetsbaar, maar de stageftight App moet gewoon worden geüpdatet.
Dat werd de vorige keer ook gezegd, bleek het toch aan Samsung te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:16:
Net een FW upgrade gehad van 137,7 MB, maar helaas wederom kwetsbaar voor Stagefright :(

Ik weet niet wat ze daar bij Samsung aan het doen zijn, maar veel goeds is het niet.
Net ook de update gehad. Bij mij geeft zimperium nog steeds not vurnable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gismo1979 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:19:
[...]
Net ook de update gehad. Bij mij geeft zimperium nog steeds not vurnable.
Ik blijf het vreemd vinden dat dezelfde hardware met dezelfde software verschillende uitkomsten geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vurnable
Critical 7
High 7
Moderate 3

Applicatie zal wel weer bijgewerkt moeten worden:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 08:37:
Vurnable
Critical 7
High 7
Moderate 3

Applicatie zal wel weer bijgewerkt moeten worden:/
Dat was de vorige keer iig niet zo, een firmware-update zorgde er toen voor dat je niet meer kwetsbaar was zonder een update van de app gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 08:27:
[...]

Ik blijf het vreemd vinden dat dezelfde hardware met dezelfde software verschillende uitkomsten geeft.
Nog vreemder: nu geeft hij bij mij ook aan dat hij kwetsbaar is. Ik vertrouw de app niet meer. |:( 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gismo1979 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:29:
[...]
Nog vreemder: nu geeft hij bij mij ook aan dat hij kwetsbaar is. Ik vertrouw de app niet meer. |:( 8)7
Ik deed die test net weer ff, niet kwetsbaar :?
1 minuut later nog een keer, wel kwetsbaar 8)7
Ik vertrouw die app dus ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cactusjack
Nou na 2 dagen normaal gedrag, nu weer hetzelfde liedje. Ik ga mijn provider maar eens bellen wat ze hier aan gaan doen. Ze verkopen ondeugdelijke telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cactusjack schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:21:
[...]
Nou na 2 dagen normaal gedrag, nu weer hetzelfde liedje. Ik ga mijn provider maar eens bellen wat ze hier aan gaan doen. Ze verkopen ondeugdelijke telefoons.
Als er een Samsung Service-Center bij jou in de buurt zit kun je beter daar heen gaan, wel koopbon meenemen, dan wordt je direct geholpen. Je verkoper moet hem ook opsturen waardoor je hem mogelijk weken kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreeeeeeemd gedoe. Onlangs postte ik over de snellader die niet meer wilde snelladen. Ik kreeg toen een nieuwe snellader van Samsung maar die gaf tijdens het opladen niet aan dat 'ie aan het Snelladen was, ook al leken de tijden daar wel op te wijzen. Er stond op het scherm dat 'ie 'gewoon' aan het laden was. Op zich geen probleem verder, natuurlijk. Maar gekke is dat gisteren de oplader het opeens helemaal niet meer deed. Mijn mobiel was zowat leeg en ik had 'm echt nodig. Lichtelijke paniek. Ding erin, eruit, herstart, alles geprobeerd, een kwartier lang, niets werkte. En OPEENS, zomaar, werkte hij wel en... stond er weer op het scherm dat 'ie aan het Snelladen was! Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Cactusjack schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:21:
[...]

Hier ook weer de back button die flipt waardoor de telefoon onbruikbaar wordt. Erg vreemd en bijzonder irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag de verborgen optie "system UI tuner" willen activeren, dit zou moeten via quick-settings en dan het tandwieltje bovenin voor een aantal sec ingedrukt houden, maar er gebeurd niets.
Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-10 13:40
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:59:
Ik zou graag de verborgen optie "system UI tuner" willen activeren, dit zou moeten via quick-settings en dan het tandwieltje bovenin voor een aantal sec ingedrukt houden, maar er gebeurd niets.
Wat doe ik fout?
Samsung heeft deze optie er volgens mij uitgehaald linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Tinus_ schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:39:
[...]
Samsung heeft deze optie er volgens mij uitgehaald linkje
Het was ff scrollen, maar in de commentaren wordt dat idd gezegd, jammer.....

Edit;
Ik zag gisteren een kennis met een Nexus-5 en ook bij hem werkte het niet, raar.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franco10 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:37:
Bij mij ook. Helemaal top👍snelladen werkt weer en wat een lekker lang snoer😜

• De Zieke Gnoe
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-07 14:50
Gisteren heb ik helaas m'n s6 laten vallen, met een fikse barst in de camera tot gevolg. Hij is niet meer verzekerd. Weet iemand of zoiets nog te fixen is bij een lokaal reparatiebedrijf? Google geeft me vooral een aantal bedrijven met slechte reputatie terug. :)

Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
als alleen de buitenkant van het camera lensje kapot is kan je die gewoon vervangen., dit is een los kapje.
Heb ik laatst ook gedaan. Bestellen voor 10 euro en zelf doen. Openmaken met een zuignap en dun plastic.
zal even kijken voor de link waar ik het glazen kapje heb besteld, prima winkel.

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Verwijderd

ionicdog schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:08:
als alleen de buitenkant van het camera lensje kapot is kan je die gewoon vervangen., dit is een los kapje.
Heb ik laatst ook gedaan. Bestellen voor 10 euro en zelf doen. Openmaken met een zuignap en dun plastic.
zal even kijken voor de link waar ik het glazen kapje heb besteld, prima winkel.
Dat glaasje aan de buitenkant heet de lenscover, dat zoekt wat makkelijker 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
Hier de winkel, deze cover is iedergeval van glas.

https://www.touchfix.nl/o...ng/galaxy/galaxy-s6-g920f
De Zieke Gnoe schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:29:
Gisteren heb ik helaas m'n s6 laten vallen, met een fikse barst in de camera tot gevolg. Hij is niet meer verzekerd. Weet iemand of zoiets nog te fixen is bij een lokaal reparatiebedrijf? Google geeft me vooral een aantal bedrijven met slechte reputatie terug. :)

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• Ranja_Ranja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Zonet een update gehad van ongeveer 130mb. Is dat gewoon een beveiligingsupdate?

Verwijderd

Hm, alweer iets vreemds met het opladen... Ik laad de S6 op tot 100 procent. Ik herstart 'm (gewoonte) en de batterij is meteen op 94 procent. Als ik 'm dan weer aan de lader hang, is 'ie binnen een paar minuten opnieuw 100 procent (normaal duurt het langer van 94 naar 100) en dat blijft ook zo na het herstarten. Vreemd. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 08:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ranja_Ranja schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:03:
Zonet een update gehad van ongeveer 130mb. Is dat gewoon een beveiligingsupdate?
Dit kan je zelf controleren bij:
'Instellingen' -> 'Over telefoon'.
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:21:
Hm, alweer iets vreemds met het opladen... Ik laad de S6 op tot 100 procent. Ik herstart 'm (gewoonte) en de batterij is meteen op 94 procent. Als ik 'm dan weer aan de lader hang, is 'ie binnen een paar minuten opnieuw 100 procent (normaal duurt het langer van 94 naar 100) en dat blijft ook zo na het herstarten. Vreemd. Herkent iemand dit?
Het gebied bij een batterij tussen de 90 en 100% is altijd een beetje wazig. Er worden verschillende manieren toegepast om '100%' te berekenen. Verder is 100% ook nooit echt 'vol', dit om slijtage tegen te gaan. Doet je batterij het verder wel gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:09

Sorcerer8472

Mens sana?

Da's wel fijn aan Apple-producten, die blijven altijd lekker lang op 100% staan voordat het getal lager wordt :P

De laatste 10 en hoogste 10% bij de S6 zijn inderdaad raar.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rens-br schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:16:

Het gebied bij een batterij tussen de 90 en 100% is altijd een beetje wazig. Er worden verschillende manieren toegepast om '100%' te berekenen. Verder is 100% ook nooit echt 'vol', dit om slijtage tegen te gaan. Doet je batterij het verder wel gewoon goed?
Ja, op zich werkt de batterij verder prima. Het viel me op doordat ik dit pas heb sinds ik een nieuwe oplader van Samsung heb gekregen.
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:54:
Da's wel fijn aan Apple-producten, die blijven altijd lekker lang op 100% staan voordat het getal lager wordt :P
Haha, ja, dat lijkt inderdaad aardig en fijn. In mijn Toyota blijft mijn tank ook langer helemaal vol dan in mijn vorige auto. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
*knip*. Vragen om APK files is niet toegestaan.

[ Voor 77% gewijzigd door rens-br op 04-09-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-08 12:26
Beste,

Na het aansluiten van mijn Galaxy s6 op mijn computer ben ik al mijn contacten kwijt geraakt. Deze stonden als het goed is op mijn SIM kaart. Ik weet dat ik ooit wel eens een back up gemaakt heb. Alleen kan ik deze helaas nergens meer vinden. Ik heb ze in ieder geval niet op mijn laptop staan. Iemand die mij kan helpen hoe ik via mijn mobiel deze contacten weer terug kan vinden?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Nelsa schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:21:
Beste,

Na het aansluiten van mijn Galaxy s6 op mijn computer ben ik al mijn contacten kwijt geraakt. Deze stonden als het goed is op mijn SIM kaart. Ik weet dat ik ooit wel eens een back up gemaakt heb. Alleen kan ik deze helaas nergens meer vinden. Ik heb ze in ieder geval niet op mijn laptop staan. Iemand die mij kan helpen hoe ik via mijn mobiel deze contacten weer terug kan vinden?

Alvast bedankt
Wat heb je dan precies gedaan? Lijkt me namelijk nogal bijzonder dat je contacten kwijt zijn als je de S6 op een PC aansluit. Heb je iets in een suite of Smart switch gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 08:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Iemand die mij kan helpen hoe ik via mijn mobiel deze contacten weer terug kan vinden?
Nog een reden om contacten gewoon op te slaan in Google Contacts. Mocht je de contacten hebben terug gevonden, zorg er dan even voor dat je de opslaat ik je Google Account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:05
Iemand die mij kan helpen hoe ik via mijn mobiel deze contacten weer terug kan vinden?
Je zou een recovery app (zoiets als deze) kunnen gebruiken...
...maar mijn advies zou ook zijn: voortaan 'gewoon' gesynced met je Google Account en/of je Samsung Account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forto
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10 06:43
Deze week voor 415 bij de mediamarkt. Toch weerhouden alle horrorverhalen over de accuduur me om voor de s6 te gaan. Of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:07
Welke horrorverhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forto
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10 06:43
Veel verhalen van mensen die de dag niet doorkomen. Vanalles moeten uitzetten, donkere thema's en achtergronden moeten kiezen om accu te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:07
Hier geen last van.

Alle smartphones hebben daar problemen mee, zeker als je ze goed gebruikt. Maar aangezien ik veel in de auto zit en veel op kantoor zit, komt mijn telefoon nooit onder de 75%, want hij ligt altijd wel ergens aan de lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah accu gebruik is hoe je het toestel gebruikt. Ik gebruik hem erg veel, veel whatsappe en facebook. Muziek via Bluetooth over de autoradio, gps voor de routes etc. Dus eind van de dag haalt ie net niet. Als ik hem niet gebruik, dus gewoon voor de whatsapp en soms een muziekje dan red ik ruim een dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 09:40
forto schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:53:
Veel verhalen van mensen die de dag niet doorkomen. Vanalles moeten uitzetten, donkere thema's en achtergronden moeten kiezen om accu te sparen.
Het helpt inderdaad behoorlijk als je een aantal apps die je toch niet gebruikt uitschakelt in Applicatiebeheer en als je zaken als bluetooth, wifi en gps ook alleen gebruikt wanneer je het nodig hebt, maar dat je donkere thema's etc. moet kiezen om accu te besparen snap ik niet.

Ik zit ook de hele dag op kantoor en ben iedere dag een paar uur onderweg, mijn S6 gebruikt ongeveer 40% per dag (redelijk licht gebruik dat wel, maar de dag doorkomen op een volle accu is zeker wel mogelijk, zelfs bij zwaar gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-10 17:45

WCA

Naja, ik kom echt de dag niet door, waar ik dat met mijn vorige toestel echt makkelijk kon. (Xperia Z1).

Het toestel heeft een te kleine batterij voor de specs imo

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpen Tijn
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-10 18:11
Mijn S6 doet het prima qua batterij. Ben misschien geen zware gebruiker, maar hij ligt ook niet de hele tijd stil op tafel. Red het makkelijk 1-2 dagen.

Mijn oude Xperia SP deed het zeker niet beter, en die had juist een relatief grote batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
Aghanim schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:52:
[...]

Wat heb je dan precies gedaan? Lijkt me namelijk nogal bijzonder dat je contacten kwijt zijn als je de S6 op een PC aansluit. Heb je iets in een suite of Smart switch gedaan?
Ik had m wel aangesloten met Smart switch. Inmiddels zijn mijn contacten weer terug na een paar keer aansluiten haha. Maar mijn telefoon is laatst in een sopje gevallen misschien dat ie daardoor een kleine schok heeft gekregen haha. Bedankt in ieder geval voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Batterijduur is bij mij niet zo als ze in een paar reviews schrijven, maar ik kom de dag goed door zonder Bluetooth uit te zetten. Jeb wel apps die ik niet gebruik uitgeschakeld.

Als ik rustig doe haal ik de twee dagen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogue
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Hier ook geen problemen met de accuduur, haal gemakkelijk een hele dag. De enige keren wanneer dat niet lukt, is wanneer ik de GPS functie gebruik in de auto, dan gaat het toch wel erg hard.

--

Tijdens de vakantie is mijn s6 helaas gesneuveld. Reparateur heeft hem total loss verklaard. Nu twijfel ik of ik de s6 weer zal kopen, nu rond de €415-€420. Of toch meteen voor de s7, maar die is toch nog wel behoorlijk duurder en in mijn ogen zijn er 2 features die de s7 iets meer credit geven. De uitbreidbare opslag en de waterdichte behuizing. Maar is me dat €150 meer waard? Twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-10 17:45

WCA

analogue schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:08:
Hier ook geen problemen met de accuduur, haal gemakkelijk een hele dag. De enige keren wanneer dat niet lukt, is wanneer ik de GPS functie gebruik in de auto, dan gaat het toch wel erg hard.

--

Tijdens de vakantie is mijn s6 helaas gesneuveld. Reparateur heeft hem total loss verklaard. Nu twijfel ik of ik de s6 weer zal kopen, nu rond de €415-€420. Of toch meteen voor de s7, maar die is toch nog wel behoorlijk duurder en in mijn ogen zijn er 2 features die de s7 iets meer credit geven. De uitbreidbare opslag en de waterdichte behuizing. Maar is me dat €150 meer waard? Twijfel...
En een grotere batterij + betere camera natuurlijk.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik kom ook de dag niet door met de accu van mijn s6. Nu moet ik zeggen dat ik de telefoon ook wel intensief gebruik en dat ik de dual sim versie heb. Het is een fijne telefoon, maar ik zal hem nooit meer kopen als ik eerlijk ben. En dan is dat alleen vanwege de accu.

Maar zoals je leest heeft iedereen andere ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
analogue schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:08:

--

Ik heb vorige week voor 160€ een Redmi Note 3 Pro gekocht om eens te kijken en proberen. Moet eerlijk zeggen dat het weinig tot niks onder doet voor de S6. Batterij van 4000mah zorgt voor 33% over na 2 dagen gebruik.

Is natuurlijk niet zo State of the Art als een S7 maar ik moet eerlijk zeggen dat het een bizar goed toestel is voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:35
Teletekst schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:18:
Ik kom ook de dag niet door met de accu van mijn s6. Nu moet ik zeggen dat ik de telefoon ook wel intensief gebruik en dat ik de dual sim versie heb. Het is een fijne telefoon, maar ik zal hem nooit meer kopen als ik eerlijk ben. En dan is dat alleen vanwege de accu.

Maar zoals je leest heeft iedereen andere ervaring.
Intensief gebruik is niet te gebruiken voor het uitdrukken van de batterijduur :)

Je moet gaan kijken hoe lang bv het scherm aanzet over de dag heen. Als je scherm een 3,5 uur per dag vol aanstaat dan is de verklaring waarom je de dag niet doorkomt al een stuk duidelijker.
Of mogelijk zijn er apps die op de achtergrond veel stroom verbruiken.

Pas als je hier een overzicht van hebt kun je een inschatting maken van het verbruik, De meeste smartphones hebben hier trouwens last van en daarin is de S6 geen uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 08:09

Sorcerer8472

Mens sana?

MikeOO schreef op woensdag 07 september 2016 @ 07:56:
[...]

Intensief gebruik is niet te gebruiken voor het uitdrukken van de batterijduur :)

Je moet gaan kijken hoe lang bv het scherm aanzet over de dag heen. Als je scherm een 3,5 uur per dag vol aanstaat dan is de verklaring waarom je de dag niet doorkomt al een stuk duidelijker.

Pas als je hier een overzicht van hebt kun je een inschatting maken van het verbruik, De meeste smartphones hebben hier trouwens last van en daarin is de S6 geen uitzondering.
Volgens mij is de Exynos-chip gewoon onzuinig bij non-sleep achtergronddingen. Dat gevoel heb ik in ieder geval.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan wel kloppen, qualcomm loopt hier iets op voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Inderdaad, licht, normaal, intensief/zwaar gebruik zegt helemaal niets over de accuduur.
De één zou bijv zijn gebruik als normaal omschrijven terwijl de ander dat als zwaar gebruik zou betitelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-10 13:40
[...]

Er is gewoon iets mis met achtergrond taken. Bij mij staat meestal Android OS heel hoog in het verbruik met een paar uur wakker blijven. Volgens mij zijn er bepaalde apps die problemen hebben met de Doze functionaliteit en daardoor juist meer gaan gebruiken.

Ik vind het enorm jammer dat het sinds Android 5 niet meer mogelijk is om wakelocks te zien zonder root toegang. Ik zou erg graag willen weten welke app er zo brak is dat ik soms zelfs maar 2u Screentime redt.

Voor mij helpt het nu om na het laden mijn telefoon te herstarten en na de herstart te kiezen voor alles sluiten. Dit was btw ook meestal nodig op mijn Galaxy s2. Volgens mij heeft de Samsung SOC het erg moeilijk met achtergrond taken en merk je hierdoor pas echt dat er een relatief kleine batterij in de telefoon zit.

Het scherm, GPS en bluetooth zijn erg goed energie besparend gemaakt maar als je wakelocks hebt kun je hier weinig van profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogue
  • Nu online
Aghanim schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:56:
[...]

Ik heb vorige week voor 160€ een Redmi Note 3 Pro gekocht om eens te kijken en proberen. Moet eerlijk zeggen dat het weinig tot niks onder doet voor de S6. Batterij van 4000mah zorgt voor 33% over na 2 dagen gebruik.

Is natuurlijk niet zo State of the Art als een S7 maar ik moet eerlijk zeggen dat het een bizar goed toestel is voor deze prijs.
Klinkt goed. Uiteindelijk heb ik de keuze laten vallen op de Nexus 6P. Toen ik de s6 kocht stond deze ook op mijn lijstje, maar vond de 6p toen nog te duur en vermoedelijk te groot en er was toen een behoorlijke goede deal voor de s6. Ik grijp de kans om na de s6 de 6p eens te proberen.

Dus puur om mijn nieuwsgierigheid te pleasen, anders had ik zo weer een s6 gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

analogue schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:09:
[...]
Klinkt goed. Uiteindelijk heb ik de keuze laten vallen op de Nexus 6P. Toen ik de s6 kocht stond deze ook op mijn lijstje, maar vond de 6p toen nog te duur en vermoedelijk te groot en er was toen een behoorlijke goede deal voor de s6. Ik grijp de kans om na de s6 de 6p eens te proberen.

Dus puur om mijn nieuwsgierigheid te pleasen, anders had ik zo weer een s6 gekocht. :)
Als je veel foto's maakt en om de kwaliteit geeft, ga je er zeer ws spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogue
  • Nu online
Dat is een offer inderdaad, maar voor situaties waar beeldkwaliteit telt heb ik een SLR

[ Voor 2% gewijzigd door analogue op 07-09-2016 12:29 . Reden: typo ]

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-10 09:20
Sinds een maand ofzo dat hij random fast oplaadt. Ik moet soms tot 10x kabel erin en eruit halen voor fast charging; de andere keren geeft ie slow charging aan. Met enige regelmaat moet ik zelfs van stopcontact wisselen om hem te laten fast chargen. Het lijkt wel of ie na een paar keer genoeg heeft van het stopcontact en dan gewoon weigert te fast chargen. Ligt dit aan de kabel of aan de batterij?

[ Voor 5% gewijzigd door TI_Observer op 10-09-2016 23:25 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Even de kabel controleren op draadbreuk (beetje heen en weer met het snoertje om re kijken of de verbinding wegvalt) dan de micro USB in je telefoon en die van de kabel controleren en indien nodig schoonmaken

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-10 09:20
Mrjraider schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:27:
Even de kabel controleren op draadbreuk (beetje heen en weer met het snoertje om re kijken of de verbinding wegvalt) dan de micro USB in je telefoon en die van de kabel controleren en indien nodig schoonmaken
Wow, het is dus toch de kabel. Ik had een andere usb --> micro usb kabel erin gestopt en fast charging werkt nu perfect. Ik dacht altijd dat je voor fast charging een speciale kabel nodig had, maar het is dus de adapter die voor de fast charge zorgt. Gek genoeg wordt die kabel niet ontzettend heet.

[ Voor 4% gewijzigd door TI_Observer op 10-09-2016 23:34 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• pgoodijk
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb sinds een dag of tien continu last van een crashende S6 edge. Na crashen gaat de notificatieled een paar seconden extreem fel branden en begint daarna opnieuw op te starten. Vervolgens doet hij -tig pogingen om opnieuw op te starten, waarbij hij steeds gedurende het bootproces vast komt te zitten.
Een aantal harde resets en cache wipes zorgt er meestal voor dat ik hem weer eventjes werkend krijg. Ook wordt de telefoon extreem heet tijdens deze crashes. Factory reset heeft ook niet mogen baten. Ga er morgen mee naar de dealer, maar zijn er toevallig meer mensen die deze problemen in de afgelopen weken zijn tegengekomen? Qua symptomen lijkt het erg veel op de problemen die er momenteel met de Note 7 zijn. Zou het dan een software issue kunnen zijn?
Een oplossing die men bij de dealer (winkel) ook toepassen (als men hem opstuurt want dat moet dan) is de software reflashen (=opnieuw installeren) op je S6 Edge. Meestal lost dit in combinatie met een reset de software issues op.
Als het een hardware probleem is dan wordt dat vrij snel duidelijk.

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:09
Mijn reden dat ik de S6 kocht was Samsung Pay... Maar raad eens, de S8 komt al bijna weer om de hoek en nogsteeds geen Samsung Pay! Ook nog geen geruchten, en Samsung zegt er helaas niets over.
Waar blijft het :(

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 14:52
michaelw1998 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:03:
Mijn reden dat ik de S6 kocht was Samsung Pay... Maar raad eens, de S8 komt al bijna weer om de hoek en nogsteeds geen Samsung Pay! Ook nog geen geruchten, en Samsung zegt er helaas niets over.
Pfff...
Update: Statement Samsung 8-8-2016 - 13:20 uur
In een telefonische reactie aan GSM Helpdesk ontkent Samsung bij monde van Senior PR Manager Anne ter Braak dat er tijdens de aangehaalde bijeenkomst uitspraken zijn gedaan over het tijdsframe waarbinnen Samsung Pay in Nederland uit zal rollen. Ter Braak onderstreept dat hoewel het de intentie is om Samsung Pay naar Nederland te brengen, niet is bevestigd dat dit nog dit jaar zal plaatsvinden. Volgens ter Braak is hier zelfs binnen Samsung nog simpelweg niets over bekend.

PSN: Maichel

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

michaelw1998 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:03:
Heeft jouw bank geen app waarmee je kan betalen dan? Ik doe inmiddels al mijn pinbetalingen met de ING app. Die app werkt namelijk gewoon als 'pinpas', dus ook voor bedragen boven 25 euro

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:09
AllSeeyinEye schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:04:
[...]

Heeft jouw bank geen app waarmee je kan betalen dan? Ik doe inmiddels al mijn pinbetalingen met de ING app. Die app werkt namelijk gewoon als 'pinpas', dus ook voor bedragen boven 25 euro
Helaas heeft ABN Amro dat nog niet, anders gebruikte ik dat waarschijnlijk wel ja.

Edit: En dan komt zojuist een artikel dat ABN Amro een pilot is gestart, meteen maar even aangemeld! Nu met smacht wachten op de mail met instructies.

[ Voor 16% gewijzigd door michaelw1998 op 15-09-2016 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er in dit topic nog tweakers aanwezig met S6 of S6 Edge i.c.m. KPN die binnenkort met VoLTE willen testen? N.a.v. een eerdere pilot in een besloten board hier op GoT, wordt er in aanloop naar de commerciële uitrol later dit jaar nog een test uitgevoerd op een verbeterde architectuur. Aanmelden kan via een DM naar mij met 06 nummer en email. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-10 13:55
Vandaag een eind gefietst met de telefoon op mijn stuur. Hierbij zijn er wat druppels zweet op het scherm gevallen.
Nu doen zowel de home knop als de power knop niks meer. Ik kan mijn telefoon bedienen door 'm aan de lader te hangen, dan springt het scherm aan. De vingerafdrukscanner doet er dan wel weer.

Eerste gedachte was: herstarten om te kijken of het dan verholpen is. Helaas gaat dat lastig als de powerknop het niet doet.

Weet iemand hoe ik de telefoon kan herstarten zonder powerknop?

Nou, opnieuw opstarten is al gelukt door de power knop + volume down in te drukken. Daarna werkte de powerknop weer.

De homeknop doet het helaas nog steeds niet. Gevalletje vochtschade??? :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Blackouts op 18-09-2016 20:44 ]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
bramv82 schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:39:
Vandaag een eind gefietst met de telefoon op mijn stuur. Hierbij zijn er wat druppels zweet op het scherm gevallen.
Nu doen zowel de home knop als de power knop niks meer. Ik kan mijn telefoon bedienen door 'm aan de lader te hangen, dan springt het scherm aan. De vingerafdrukscanner doet er dan wel weer.

Eerste gedachte was: herstarten om te kijken of het dan verholpen is. Helaas gaat dat lastig als de powerknop het niet doet.

Weet iemand hoe ik de telefoon kan herstarten zonder powerknop?

Nou, opnieuw opstarten is al gelukt door de power knop + volume down in te drukken. Daarna werkte de powerknop weer.

De homeknop doet het helaas nog steeds niet. Gevalletje vochtschade??? :'(
Wat je nog kan proberen is om het toestel een dag of 3 in een bak met rijst te leggen. Mijn toestel was in een sopje gevallen, vingerafdrukscanner en camera deden het niet meer. Na 3 dagen rijst deed ie t weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-10 13:55
Ja dat had ik zelf ook al bedacht. Na 1 nachtje in de rijst doet ie het weer perfect :)

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-10 22:36
ik ben iemand die eigenlijk geen mobiel internet gebruikt en geen games op mijn mobiel heeft dus ik vraag mij af,,,,hoe lang gaat de accu mee als je geen mobiel internet gebruikt maar alleen wifi?

want lees verhalen dat de accu niet echt goed is maar ik vind het wel een mooi toestel dus ik ben even nieuwsgierig :)

edit: over het algemeen gebruik ik deze apps:

facebook,twitter,whatsapp,instagram,snapchat,ing,asn,rabobank....maar wel allemaal via wifi en niet de hele dag.meestal in de avond....

[ Voor 23% gewijzigd door joey82 op 20-09-2016 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joey82 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:08:
ik ben iemand die eigenlijk geen mobiel internet gebruikt en geen games op mijn mobiel heeft dus ik vraag mij af,,,,hoe lang gaat de accu mee als je geen mobiel internet gebruikt maar alleen wifi?

want lees verhalen dat de accu niet echt goed is maar ik vind het wel een mooi toestel dus ik ben even nieuwsgierig :)
De accu is gewoon prima, maar over de accuduur is weinig zinnigs te zeggen, dat is bij iedereen verschillend omdat het soort gebruik anders is.
Ik doe meestal 3 dagen met 1 lading met 4 á 5 uur SOT, maar er zijn er ook die maar max 12 á 15 uur halen.
Geen games scheelt natuurlijk, maar als je veel facebook'd en/of browsed kan het ook hard gaan omdat het scherm de grootste verbruiker is.

Edit;
Jammer dat je je bericht gewijzigd hebt na mijn reply.
Maar ook nu valt er niets zinnigs over te vertellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Heb een probleem met mijn S6 sinds een dag of 2. De batterij gaat ineens heel snel leeg. Vannacht van 80% naar 15% zonder er iets mee te doen. De grote verbruiker is Android OS. Iemand anders hier ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste update van of Google of Samsung heeft wel een aantal batterij slupers meegebracht.
Android OS staat na een reset en reflash gewoon weer boven aan de lijst met 1 uur 5 min 48 sec wakker. Vannacht ging de accu van 91 naar 80 (in 7 uur) en dan staat "Telefoon standby" tweede en Android OS stee vast boven aan :/
Om een hard hoofd van te krijgen, ik heb maar een extra powerbank van werk meegenomen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mrjraider schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:54:
Vannacht ging de accu van 91 naar 80 (in 7 uur) en dan staat "Telefoon standby" tweede en Android OS stee vast boven aan :/
Dan kom je er nog goed mee weg. Hopen dat het snel gefixt word dan maar. Neem aan dat er verder niets aan te doen is ?
Pagina: 1 ... 18 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's