Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:52
Ik heb zelf een Galaxy S2, S3 en S4 gehad. Nu inmiddels een jaar de S6 edge. En wat ben ik, in tegenstelling tot de eerdere versies, tevreden met dit toestel. Hij is nog steeds zeer vloeiend in gebruik, de batterijduur is geen moment slechter geweest ten opzichte van het begin. In tegendeel, het is (veel) beter geworden sinds Android 6.0. In mijn ogen de eerste echt goede Samsung smartphone.

Dit mag ook wel eens gezegd worden :)

[ Voor 6% gewijzigd door -Edwin- op 19-05-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Gismo1979 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:57:
Die 100 GB is niet van dropbox, maar van onedrive. Als je automatisch uploaden van foto's aanzet krijg je 100 GB. Staat onder de instellingen van Onedrive.
weet je dit zeker? Ik weet 98% zeker dat het dropbox was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:56
Bij de S5 was dit Dropbox. Bij de S6 is het Onedrive.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/e9c28w.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:53:
[...]
weet je dit zeker? Ik weet 98% zeker dat het dropbox was
Yep dat weet ik zeker :). Zoals BizzieBis al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

:o }:O |:( inderdaad toch die 2% dan. Ik zie het nu inderdaad wel bij OneDrive staan. My bad
Ik dacht echt zeker te weten dat het Dropbox was haha

Kan iemand mij misschien nog met het volgende helpen? Ik wil xposed installeren maar ik zie dat dit bij Samsung toestellen anders gaat dan bij gewone toestellen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat moet ik allemaal doen om xposed te installeren?

Op de volgende pagina zie ik dat ik Odexed and Deodexed moet hebben. Wat is dat? :)
http://forum.xda-develope...samsung-lollipop-t31809600

@AllSeeyinEye Thnx, heb ik overheen gekeken blijkbaar

[ Voor 5% gewijzigd door Markos op 20-05-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Voor root/xposed zit je in het verkeerde topic.
Deze moet je hebben

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels aan de topic-starter verzocht om de topic-warning van deel-1 ook in dit deel-2 te plaatsen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 09-10 19:14

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Never mind xD

[ Voor 95% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 20-05-2016 22:19 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
...

[ Voor 98% gewijzigd door Ruffzz op 21-05-2016 10:32 . Reden: gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:06
Hebben meer mensen last van een beetje een slecht werkende volume (up) knop? Bij mij is hij af en toe lastig in te drukken..

Verder lijkt de laatste 2 dagen mijn scherm slechter te reageren. Iemand anders weleens last gehad daarvan? Lijkt beetje op trage reactie / lag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 20:41

Zorian

What the fox?

BootVluchteling schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:11:
Hebben meer mensen last van een beetje een slecht werkende volume (up) knop? Bij mij is hij af en toe lastig in te drukken..

Verder lijkt de laatste 2 dagen mijn scherm slechter te reageren. Iemand anders weleens last gehad daarvan? Lijkt beetje op trage reactie / lag..
Nope, zou daarmee lekker teruggaan naar de winkel. Klink als een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een GPS probleem. Ontvangst springt alle kanten op. Krijg het maar niet goed. Gps fix/ Gps status & toolbox al gebruikt en locatie staat aan. Ik kan nu bijvoorbeeld runkeeper of geocache niet gebruiken met zoveel afwijking……wie heeft “de” oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 12:08
Ik heb een shortcut van tweakers op m'n homescreen geplaatst. Ik zou alleen willen dat die de link vervolgens opent in internet, hij opent 'm nu als een aparte app, waardoor ik geen toegang heb tot tabbladen en de adresbalk. Iemand een idee om dat voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:25

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

-Edwin- schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:26:
Ik heb zelf een Galaxy S2, S3 en S4 gehad. Nu inmiddels een jaar de S6 edge. En wat ben ik, in tegenstelling tot de eerdere versies, tevreden met dit toestel. Hij is nog steeds zeer vloeiend in gebruik, de batterijduur is geen moment slechter geweest ten opzichte van het begin. In tegendeel, het is (veel) beter geworden sinds Android 6.0. In mijn ogen de eerste echt goede Samsung smartphone.

Je hebt dus na de S2, waar je niet tevreden over was, overgestapt op de S3 waar je niet tevreden over was, om vervolgens over te stappen naar de S4 waar je niet tevreden over was 8)7 ?

Fijn om te horen dat je nu wel tevreden bent overigens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 16:52
Hann1BaL schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:01:
[...]

Je hebt dus na de S2, waar je niet tevreden over was, overgestapt op de S3 waar je niet tevreden over was, om vervolgens over te stappen naar de S4 waar je niet tevreden over was 8)7 ?

Fijn om te horen dat je nu wel tevreden bent overigens....
Klopt inderdaad. Vond die andere merken nou niet veel spannendere dingen uitbrengen. De HTC's hadden altijd al bij release punten waarvan je dacht dat ze gewoon mijlenver achterlopen. Voor de Sony's geldt hetzelfde. Windows Phone hoef ik niet, en het gesloten iOS al helemaal niet. Dan blijft er niet veel over.

Speelt verder mee dat de Samsungs bij reviews altijd wel goed uit de bus kwamen, de individuele onderdelen zoals camera, scherm etc. deden het vaak beter dan de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
-Edwin- schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:26:

Mee eens! Ik heb de mijne gister ontvangen. Zelf niet eerder een Samsung toestel gehad. Wel gezien en mee gespeeld met het apparaat van mijn neef in het verleden die toen een S2 had. Ikzelf was meer fan van de kale android ervaring.

Moet zeggen dat de kalere touchwiz een goede verbetering is. Wel jammer dat je sommige apps niet kan verwijderen standaard want ikzelf hoef geen office dingen/onedrive/dropbox/skype/gear etc. te hebben maar dat kan ik altijd nog met root eraf krijgen.

Maar nu, 48 uur ongeveer later is me toestel prachtig om te zien en lekker getweaked. Hier en daar zijn sommige Samsung apps best okay.

Dat multitasking bevalt me beter dan ik dacht trouwens.

Kan alleen geen schermafdrukken maken merk ik. Online gezocht en de optie met de knoppen doet niks en met de hand-swipe is het mij maar 1 keer gelukt om een schermafdruk te maken.

Iemand een idee hoe dit kan? En waar zijn de opties te vinden om deze gebaren te checken of ze aan staan? Heb de taal in het Nederlands en heb gezocht maar kan de beweging-sectie niet vinden.

Also, mocht ik rooten, ik heb online het proces al vaak genoeg gezien en het lijkt erop dat ik zonder te unlocken kan rooten en geen dataverlies?

Heb nooit een Samsung gehad maar op de andere toestellen moest ik altijd unlocken voordat de root kon en met unlocken wordt de boel gereset en daar heb ik geen zin in. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:31

jerry_a

doei

Sojiro84 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:58:
[...]

Iemand een idee hoe dit kan? En waar zijn de opties te vinden om deze gebaren te checken of ze aan staan? Heb de taal in het Nederlands en heb gezocht maar kan de beweging-sectie niet vinden.
Instellingen/Geavanceerde functies. (oranje icoontjes)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik vind het batterijverbruik met MM 6.0.1 best dramatisch eigenlijk.

Als je gewoon beetje aan het browsen bent, ben je in no time 5-10% accu kwijt..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt maar dat komt ook doordat werkelijk alles wit is. Instellinge, browser etc. Stand-by is prima maar gebruik gaat hard. volgend weekend heb ik een festival en dan gaat die even terug naar lollipop. Omdat dat gewoon beter omgaat met de accu in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
jerry_a schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:42:
[...]

Instellingen/Geavanceerde functies. (oranje icoontjes)
Bedankt! Gechecked en alles staat aan. Swipe werkt niet evenals de knop combinatie. Beetje apart, maar zal er niet wakker van liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Home + Power is vaak screenshot nemen. Dat swipen werkt mijn inziens wel waardelozer maar het werkt, je moet echt met de zijkant van je rechter pink het scherm over swipen :+ dan werkt het enigszins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 17:15
Ik heb gezocht en buiten een paar vermeldingen van hetzelfde probleem heb ik de volgende vraag:

Mijn camera van de S6 maakt soms bij het starten een ratelend geluid en heel het beeld trilt. Als ik hem onder een bepaalde hoek houd is het weer weg.

Kan dit gerepareerd worden terwijl ik wacht in 1 van de Samsung reparatieshops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou je moeten navragen, verwacht van niet aangezien het hele toestel uit elkaar moet (display, accu, moederbord) om bij de camera te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forto
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-10 20:48
32gb nu voor 389 bij de MM. Misschien interessante actie voor sommigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:06

Sorcerer8472

Mens sana?

Scrisissszzz schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:50:
Ik vind het batterijverbruik met MM 6.0.1 best dramatisch eigenlijk.

Als je gewoon beetje aan het browsen bent, ben je in no time 5-10% accu kwijt..
Standby gaat ook harder dan vroeger geloof ik. Heb het idee dat de accu gewoon ook minder wordt, sneller dan bij andere toestellen ook.

Ik merk dat ik vaker tussendoor nu bezig ben om het toestel op te laden omdat je er soms gewoon niet op kunt vertrouwen dat de accu vol genoeg is als je de deur uit gaat.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Kappade schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:33:
Ik heb gezocht en buiten een paar vermeldingen van hetzelfde probleem heb ik de volgende vraag:

Mijn camera van de S6 maakt soms bij het starten een ratelend geluid en heel het beeld trilt. Als ik hem onder een bepaalde hoek houd is het weer weg.

Kan dit gerepareerd worden terwijl ik wacht in 1 van de Samsung reparatieshops?
Hier hetzelfde probleem, was al langs een Samsung winkel geweest. Men gaf aan dat het onder garantie gerepareerd kan worden, echter gaat er wel een paar dagen tot een week overheen. Daarbij bieden ze wel de mogelijkheid tot een vervangend toestel en raden zij aan om van tevoren een backup te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door speedyjules07 op 23-05-2016 14:22 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorcerer8472 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:11:
[...]

Standby gaat ook harder dan vroeger geloof ik. Heb het idee dat de accu gewoon ook minder wordt, sneller dan bij andere toestellen ook.

Ik merk dat ik vaker tussendoor nu bezig ben om het toestel op te laden omdat je er soms gewoon niet op kunt vertrouwen dat de accu vol genoeg is als je de deur uit gaat.
Ik verdenk het bereik er bij mij van, aangezien op vliegtuigstand er nagenoeg geen drain is 's nachts. Ik ga morgen eens langs de winkel voor een nieuwe SIM. De SIM die ik nu heb is 4 jaar oud en volgens mij ook geknipt adhv een formatje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Mrjraider schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:29:
[...]

Ik verdenk het bereik er bij mij van, aangezien op vliegtuigstand er nagenoeg geen drain is 's nachts. Ik ga morgen eens langs de winkel voor een nieuwe SIM. De SIM die ik nu heb is 4 jaar oud en volgens mij ook geknipt adhv een formatje :+
Zet gewoon je dataverbinding eens uit 's nachts, zonder vliegtuigstand? Kijken wat er dan gebeurt. Bij mij meestal per 2 uur een procent ofzo. Bij m'n oude HTC M8 was dat trouwens 1 procent per 4 uur ongeveer, in standby was die duidelijk zuiniger dan de S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorcerer8472 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:30:
[...]

Zet gewoon je dataverbinding eens uit 's nachts, zonder vliegtuigstand? Kijken wat er dan gebeurt. Bij mij meestal per 2 uur een procent ofzo. Bij m'n oude HTC M8 was dat trouwens 1 procent per 4 uur ongeveer, in standby was die duidelijk zuiniger dan de S6.
Zal dat eens overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:38
De optie bestaat om 'fast charging' uit te zetten. Ik vraag me af wat het effect van snelladen doet voor de levensduur van de accu. Zijn er mensen die dit al sinds dag 1 doen en merken dat de accu (niet qua apps die hem leegtrekken maar gewoon pure batterijkracht) minder presteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 20:59

WCA

Franco10 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:46:
De optie bestaat om 'fast charging' uit te zetten. Ik vraag me af wat het effect van snelladen doet voor de levensduur van de accu. Zijn er mensen die dit al sinds dag 1 doen en merken dat de accu (niet qua apps die hem leegtrekken maar gewoon pure batterijkracht) minder presteert?
Geen idee of het wat uitmaakt, maar mij maakt het niet zo veel uit. Je kan bij de samsung store voor 40 euro je batterij laten vervangen, officieel :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze houd ik even in mijn achterhoofd ;) scheelt namelijk een nieuw toestel kopen over een jaar of twee :+

Jammer dat de stock muziek speler geen .wav ondersteunt :/

[ Voor 22% gewijzigd door Mrjraider op 23-05-2016 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Mrjraider schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:21:
Deze houd ik even in mijn achterhoofd ;) scheelt namelijk een nieuw toestel kopen over een jaar of twee :+

Jammer dat de stock muziek speler geen .wav ondersteunt :/
Ik vond de stock muziekspeler sowieso niet echt geweldig, ik gebruik nu poweramp :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poweramp vind ik te duur. 4 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Mrjraider schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:32:
Poweramp vind ik te duur. 4 euro :(
Ik ben nog geen enkel fatsoenlijk alternatief tegengekomen iig. Als ik een telefoon van 500 euro koop is een appje van 4 euro niet zo erg vind ik :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah ook die speelt geen .wav af ontdekte ik in de trial versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Mrjraider schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:38:
Mwah ook die speelt geen .wav af ontdekte ik in de trial versie.
Afbeeldingslocatie: http://plexsch.nl/screenshots/67181876-0cad-4529-96a0-61fb5c7595ed.png

Dunno, zou wel moeten. Misschien een trial beperking?

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allicht, als ik nu eens meer enquêtes krijg in die google rewards app heb ik zo 4 euro bij mekaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-10 13:50
PowerAmp heb ik al jaren ooit een keer gekocht in de aanbieding en vind het een geweldige app die alles afspeelt en genoeg instellingen (soms iets teveel zelfs :-) )

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorcerer8472 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:11:
[...]

Vannacht getest: 16% toen ik mijn telefoon op nachtkastje legde.
15% toen om 6.00 uur de wekker ging.

1% drain vanaf 23.30 met data en wifi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 16:25
Mrjraider schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:47:
[...]

Vannacht getest: 16% toen ik mijn telefoon op nachtkastje legde.
15% toen om 6.00 uur de wekker ging.

1% drain vanaf 23.30 met data en wifi uit :)
Klinkt al beter :) Kan je dan nog wel gebeld worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Probleem is dat allerlei apps continu allerlei dingen doen op de achtergrond. Als ik m'n telefoon gewoon op het bureau heb liggen en niets doe zie ik elke 20 seconden ofzo wel data heen en weer gaan.

Als ik kijk naar background dataverbruik dan zie ik ook allerlei apps die ik totaal niet gebruik die wel om eoa reden continu contact hebben met hun servers. Bijv. Tripadvisor, Twitter... Heb het nu bij een aantal apps handmatig uitgezet met als gevolg dat ik regelmatig een melding krijg "geen netwerkverbinding beschikbaar" 8)7
Ryan_ schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:19:
[...]

Klinkt al beter :) Kan je dan nog wel gebeld worden?
Ja, tuurlijk. SMS ontvangen en bellen werkt dan gewoon. Alleen mobiele data en wifi staan uit waardoor je telefoon tig keer minder accu gebruikt :)

[ Voor 23% gewijzigd door Sorcerer8472 op 24-05-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik toch eens een nieuwe SIM vraag. Ding is en al 4 jaar oud en geknipt :+ kan best zijn dat daardoor de boel niet lekker contact meer maakt en dus gaat rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
Iemand ervaring met: https://www.kingoapp.com/ om te rooten?

Ik durf het nog niet aan om de oneclick root te doen, het kan werken maar beetje apart dat ik weinig over deze website kan vinden op het internet.

Ik heb de S6 met de 6.0.1.

Ik ben gewent dat voor root de device unlocked moet worden en dan raak je de data kwijt maar bij Samsung is dat niet zo? Hier kan je root makkelijker krijgen en een unlock is niet nodig?

Weet iemand eventueel een uptodate guide voor het rooten?

Op xda vindt ik alleen een oude guide die tot en met 5 gaat van android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
Sojiro84, deze vraag hoort eigenlijk thuis in dit topic. En rooten is bij de SGS6 zo eenvoudig (via Odin cf-autoroot flashen) zonder dataverlies dat ik het niet snel via een dergelijke site zou aanraden. Check anders eerst even xda, daar kun je je prima inlezen op rooten :)

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Sojiro84 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:52:
Iemand ervaring met: https://www.kingoapp.com/ om te rooten?

Ik durf het nog niet aan om de oneclick root te doen, het kan werken maar beetje apart dat ik weinig over deze website kan vinden op het internet.

Ik heb de S6 met de 6.0.1.

Ik ben gewent dat voor root de device unlocked moet worden en dan raak je de data kwijt maar bij Samsung is dat niet zo? Hier kan je root makkelijker krijgen en een unlock is niet nodig?

Weet iemand eventueel een uptodate guide voor het rooten?

Op xda vindt ik alleen een oude guide die tot en met 5 gaat van android.
NIET DOEN!

Kingo is spyware, nooit gebruiken!

Volg om te rooten de stappen die in het topic over rooten staan. Deze kan je vinden in de OP van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeronis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-05 18:53
ik heb de laatste dagen last van een soort geheugen bug, of zo lijkt het. Het ene moment staat er dat de telefoon 64% gebruikt heeft van zijn interne geheugen en vervolgens geeft deze een percentage rond de 99%. Helaas helpt herstarten niet om dit te verhelpen en werkt de telefoon vervolgens ook nog eens heel langzaam.

Heeft iemand hier ook al een last van gehad of weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Of is de enige mogelijke oplossing om het toestel terug te zetten naar fabriek instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een update gehad van Stagefright Detector (versie 5.3) maar ben nog steeds even kwetsbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:42
In het Sony Z3 forum:

Update: Stagefright Detector kreeg vandaag een update en... Not Vulnerable nu. _/-\o_
Had het wel niet verwacht van zo'n bedrijf dat er
a) zulke grove detection bugs in zouden zitten
b) het ook zolang geduurd heeft vooraleer deze gecorrigeerd werden.

Lijkt me toch echt aan de tool liggen nog steeds.

aanvulling: zou je niet eens kunnen testen met een andere vergelijkbare tool?

[ Voor 10% gewijzigd door Zapato op 25-05-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laudor schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:26:
In het Sony Z3 forum:

Update: Stagefright Detector kreeg vandaag een update en... Not Vulnerable nu. _/-\o_
Had het wel niet verwacht van zo'n bedrijf dat er
a) zulke grove detection bugs in zouden zitten
b) het ook zolang geduurd heeft vooraleer deze gecorrigeerd werden.

Lijkt me toch echt aan de tool liggen nog steeds.

aanvulling: zou je niet eens kunnen testen met een andere vergelijkbare tool?
Heb 2 andere getest die er in de playstore naast staan, van Lookout en Eset en met beide Not Vulnerable :)

Edit;
Heb ze inmiddels gemaild en ben benieuwd of ze reageren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
peke schreef op maandag 16 mei 2016 @ 10:16:
Ik heb nu zelf ook al meerdere malen een memory drain gehad, zelfs na factory reset + instellen als nieuwe telefoon waarna ik dan één (nog niet eerder gebruikte) app installeerde (ways). Gisteren opnieuw prijs, ik neem mijn toestel uit mijn broekzak en die voelt veel warmer dan normaal en is ook retetraag.
Ik heb nu ook NFC, sybc, S Finder en Snel verbinden uitgezet via het top-down menu en ga eens zien of het nu weg blijft.
Verder heb ik sinds enkele maanden een icoontje rechtsboven dat steeds een fractie van een seconde zichtbaar wordt en dan enkele seconden weg blijft. Alsof er iets steeds opstart en onmiddellijk afsluit.
Ik kan er geen screenshot van nemen want het gaat supersnel terug weg. Kent iemand een tool waarmee er automatisch een screenshot wordt genomen bij pixelveranderingen op het scherm?
Ook is de Google Play Services vaak de 'boosdoener'. Echter was het bij mij bijv de situatie dat ik veel fotos en videos had gemaakt en om dat Google Photo deze via een op dat moment brakke internet verbinding probeerde te uploaden mijn batterij ook een flinke hit nam.Er zit veel in de Play Services verweven en dat is niet per definitie de oorzaak; maar vaak de brakke omstandigheden voor de uit te voeren taak

[ Voor 3% gewijzigd door Kappade op 25-05-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Kappade schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:18:
[...]

Ook is de Google Play Services vaak de 'boosdoener'. Echter was het bij mij bijv de situatie dat ik veel fotos en videos had gemaakt en om dat Google Photo deze via een op dat moment brakke internet verbinding probeerde te uploaden mijn batterij ook een flinke hit nam.Er zit veel in de Play Services verweven en dat is niet per definitie de oorzaak; maar vaak de brakke omstandigheden voor de uit te voeren taak
Het rare is dat de boosdoener (wat het ook mag zijn) eens 70% vd batterij heeft opgesoupeerd op 1h tijd terwijl het toestel op de kast lag, maw scherm stond uit!
De topverbruikers zijn bij mij:
Android-systeem
Google Play-services
Kernel (Android OS)
...
Bekeken met Gsam battery monitor.

Ik heb sinds vorige donderdag mijn toestel op ultra - ultra battery saver staan en heb nu, 5 dagen later, nog steeds 50 vd lading staan.
Schakel ik 5 minuten over op normale modus (zonder wifi, mobile, ..., zonder apps open) verlies ik om de x minuten 1% (x -> 1 digit number)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
peke schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:53:
[...]

Ik heb sinds vorige donderdag mijn toestel op ultra - ultra battery saver staan en heb nu, 5 dagen later, nog steeds 50 vd lading staan.
Schakel ik 5 minuten over op normale modus (zonder wifi, mobile, ..., zonder apps open) verlies ik om de x minuten 1% (x -> 1 digit number)
En dat is een losse app? Of vanuit Android?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peke
Ryan_ schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:57:
[...]

En dat is een losse app? Of vanuit Android?
Dat is een Samsung app.
Scherm gaat op grijswaarden en enkel telefoon, sms, whatsapp, fb, inet, calc, en nog een paar basic apps zijn te gebruiken. De camera bvb niet.
De interface is ook volledig anders en zeer basic.
Je krijgt een bijna kaal systeem, werkt geweldig goed als je batterij wilt sparen.
Bij de S5 had je die app blijkbaar ook al.

Afbeeldingslocatie: http://forums.androidcentral.com/attachments/samsung-galaxy-s5/115014d1398589913t-power-saving-mode-selection-screen-screenshot_2014-04-27-03-04-05.jpeg

[ Voor 18% gewijzigd door peke op 25-05-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook versie 5.3 van de Stagefright detectie applicatie van Zimporium laat nog steeds Vunerable zien :/
Hoewel de aantallen wel verminderd zijn. Ik twijfel overigens sterk aan Samsung nu, de S7 heeft namelijk Not Vunerable en de A5 (2015) met 5.0.2 en GEEN update's na aanschaf laat ook Not Vunerable zien.

Ik vermoed dat de laatste PHN van Samsung dus wel zo lek als een zeef is. Kan een tweaker met een nieuwere build en/of andere CSC dit eens testen?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/Screenshot_20160525-190156.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Mrjraider schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:15:
Ook versie 5.3 van de Stagefright detectie applicatie van Zimporium laat nog steeds Vunerable zien :/
Hoewel de aantallen wel verminderd zijn. Ik twijfel overigens sterk aan Samsung nu, de S7 heeft namelijk Not Vunerable en de A5 (2015) met 5.0.2 en GEEN update's na aanschaf laat ook Not Vunerable zien.

Ik vermoed dat de laatste PHN van Samsung dus wel zo lek als een zeef is. Kan een tweaker met een nieuwere build en/of andere CSC dit eens testen?
Dit is op mijn s7edge

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/gzkJpl.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/sGjmbz.jpgAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/QB7KOy.png

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht met liefde op een PHN update :/ Ik heb half april eind maart een OTA gehad die de beveiliginspatch naar april zou tillen, ding staat overigens nog op maart :F en nu is er een OTA ronde bezig maar zit PHN er nog niet tussen..

Even ter vergelijking met jou:

Eind maart kreeg ik een OTA naar:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/2016-05-25%2017.28.34.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/2016-05-25%2017.28.53.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Mrjraider op 25-05-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Mrjraider schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:27:
Ik wacht met liefde op een PHN update :/ Ik heb half april eind maart een OTA gehad die de beveiliginspatch naar april zou tillen, ding staat overigens nog op maart :F en nu is er een OTA ronde bezig maar zit PHN er nog niet tussen..

Even ter vergelijking met jou:

Eind maart kreeg ik een OTA naar:

[afbeelding] [afbeelding]
De OTA die ik kreeg toen ik mijn S6 Edge 3 weken geleden kreeg is iets met bepaalde versienummers
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2118042/2016-05-26%2007.10.43.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:50
Mrjraider schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:27:
Deze morgen kreeg ik een update, naar niveau beveiliging 1mei.
Zal er dus wel zitten aankomen voor PHN ook.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/17400628/S6/Screenshot_20160526-092758.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

S6 Edge:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6R087k2l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 18:42
Sinds gisteren werkt opeens mijn back tiptoets niet meer.
Het rare is dat mijn andere tiptoets links van de home button het wel doet.
Back tiptoets aanraken krijg je geen licht. maar de linkertiptoets aanraken zorgt er wel voor dat de back tiptoets oplicht.
En wat opvallend is, is als ik de back tiptoets lang ingedrukt houd, je wel de optie krijg voor splitscreen scherm, dus dan "werkt" ie wel.
Heb al een factory reset gedaan, maar heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Nu online
Alleen als je de app-browser tiptoets (linker tiptoets) ingedrukt houdt zie je de optie voor de splitscreen scherm. Als ik de back-toets ingedrukt hou zie gebeurd er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 18:42
Bij mij dus bij allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Ik heb het probleem dat m'n opslagruimte vol zit. Weinig apps geinstalleerd, toch is er maar zo'n 5 gb te gebruiken. CCleaner al geinstalleerd maar die vind niks bijzonders. Ik ben toch wel benieuwd door wat die overige 20 gb nou gebruikt wordt...

Ook als ik hem aan mn computer hang en verken kan ik geen 20 gb terugvinden. Weet iemand waar dit in kan zitten?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeronis
@FireFoz

Ik had precies hetzelfde probleem waardoor mijn opslag ook elke keer vol zat. Ik heb toen een factory reset uitgevoerd en nu heb ik het probleem al 2 dagen niet meer. Dus hopelijk is het op deze manier opgelost. Ik hoop dat dit ook voor jou werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeronis schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:44:
@FireFoz

Ik had precies hetzelfde probleem waardoor mijn opslag ook elke keer vol zat. Ik heb toen een factory reset uitgevoerd en nu heb ik het probleem al 2 dagen niet meer. Dus hopelijk is het op deze manier opgelost. Ik hoop dat dit ook voor jou werkt.
Het is misschien ff wat werk, maar ik zou eerst alle mappen nalopen door middel van een verkenner die tevens de map-grootte laat zien, een factory reset is zo rigoureus en kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeronis
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:46:
[...]

Het is misschien ff wat werk, maar ik zou eerst alle mappen nalopen door middel van een verkenner die tevens de map-grootte laat zien, een factory reset is zo rigoureus en kan altijd nog.
Ik had de telefoon inderdaad met de computer verbonden alleen kon ik niet terug vinden waar precies dat extra geheugen naar toe was gegaan. Bij Samsung zelf hadden ze ook geen andere meldingen ontvangen van deze bug dus zeiden ze dat een reset het misschien wel moest oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is geen bug vermoed ik, ik denk dat als je Smart Manager opent je onder opslag kan zien wat waar aan wordt opgesnoept, bij mij was mijn Cache een keer 3 GB groot, ja dan snap ik wel waar alles heen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeronis
Mrjraider schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:41:
Het is geen bug vermoed ik, ik denk dat als je Smart Manager opent je onder opslag kan zien wat waar aan wordt opgesnoept, bij mij was mijn Cache een keer 3 GB groot, ja dan snap ik wel waar alles heen is :+
er stond dat er 22gb aan Apps aanwezig was terwijl dit normaal rond de 4 gb lag. Ik heb toen ook niet kunnen vinden aan welke app dit lag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De functie mist om applicaties op grootte te sorteren dan weet je precies wie de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voorheen zat dit gewoon in instellingen > applicaties > beheer > sorteren op grootte helaas is dit eruit gesloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Vandaag een S6 gekocht. Wat me direct opviel bij een witte of lichtgrijze achtergrond is dat ik hele lichte roze vlekken zie in bepaalde gebieden. Het is niet dramatisch maar een kritisch oog ziet ze.
Even gezocht op internet en het schijnt een mega issue te zijn (o.a. 96 pagina's op XDA forum). Toestel omruilen lijkt niet veel zin te hebben.

Waarom lees je hier niets over in reviews en wordt amoled daar alleen maar bewierookt? Krijgen reviewers cherry picked toestellen die "schoon" zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Hadespuiter op 30-05-2016 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Heb me nu een vreemd gevalletje... Mijn vriendin (S5 mini) klaagt al een paar weken dat het alarm op haar telefoon 's ochtends thuis niet afgaat. Zodra je het gaat testen werkt alles feilloos.

Nu sliep ik daar vannacht... en verrek... mijn alarm is ook niet afgegaan (S6) 8)7 . Werd een kwartier later wakker. Ik word elke ochtend wakker van mijn alarm (is ook luid genoeg), en ik was een paar minuten voor hij af al moeten gaan al even wakker, dus het lijkt me vrijwel onmogelijk dat ik er doorheen ben geslapen.

Iemand ooit zoiets meegemaakt? Geo/time locking wellicht :? .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:09
alexbl69 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:35:
alarm op haar telefoon 's ochtends thuis niet afgaat. Zodra je het gaat testen werkt alles feilloos.
Check je battery savings configuratie: dus zowel Doze als de samsung settings. Klok moet je excluden.

Ik heb er zelf nooit last van gehad, maar iemand anders heeft ditzelfde issue gehad hier in dit forum en voor hem was dit de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
kwaazaar schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:55:
[...]

Check je battery savings configuratie: dus zowel Doze als de samsung settings. Klok moet je excluden.

Ik heb er zelf nooit last van gehad, maar iemand anders heeft ditzelfde issue gehad hier in dit forum en voor hem was dit de oplossing.
Bedankt, zal dat eens nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-10 12:05
Heb me nu een vreemd gevalletje... Mijn vriendin (S5 mini) klaagt al een paar weken dat het alarm op haar telefoon 's ochtends thuis niet afgaat. Zodra je het gaat testen werkt alles feilloos.

Nu sliep ik daar vannacht... en verrek... mijn alarm is ook niet afgegaan (S6) 8)7 . Werd een kwartier later wakker. Ik word elke ochtend wakker van mijn alarm (is ook luid genoeg), en ik was een paar minuten voor hij af al moeten gaan al even wakker, dus het lijkt me vrijwel onmogelijk dat ik er doorheen ben geslapen.

Je vriendin woont in de Bermuda driehoek? :*)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:42

Ik heb in Normandië op een plaats met geen/zeer slecht bereik een paar keer gehad dat mijn telefoon ineens op Engelse tijd stond. Wellicht heeft die zendmast bij je vriendin een foute instelling. Ik heb het opgelost door bij Datum en tijd het vinkje weg te halen bij Automatische tijdzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Maichel schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:13:
[...]
Je vriendin woont in de Bermuda driehoek? :*)
Het lijkt er wel op. Was vanochtend redelijk flabbergasted :) .
Laudor schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:33:
[...]

Ik heb in Normandië op een plaats met geen/zeer slecht bereik een paar keer gehad dat mijn telefoon ineens op Engelse tijd stond. Wellicht heeft die zendmast bij je vriendin een foute instelling. Ik heb het opgelost door bij Datum en tijd het vinkje weg te halen bij Automatische tijdzone.
Zal dit ook eens proberen. Tijdsaanduiding op de telefoon is wel correct, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ivm mijn battery drain probleem:
De IMS Service en ImsLogger+ starten/stoppen continue in de achtergrond tot op een bepaald punt het toestel vastloopt (moet ik hard resetten), de batterij gaat ook zeer snel achteruit (20%+/h zonder veel te doen, alles uit van wifi, mobile, ...), temperatuur vh toestel loopt op naar 35 graden.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?

Afbeeldingslocatie: http://s33.postimg.org/scgk9wwe7/Ims_Logger.jpg

plaatje in hq
http://postimg.org/image/y06s6pjwb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn vandaag weer updates voor 5 regio's bijgekomen (gewone S6), PHN verwacht ik morgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:14:
Er zijn vandaag weer updates voor 5 regio's bijgekomen (gewone S6), PHN verwacht ik morgen 8)
En hoe kom je aan deze wijze info?

Note 4 PHN gebruikers dachten dat ook: bijna heel Europa heeft de MM 6.0.1-update al gehad, OOK de Vodafone NL Branded Note 4; de UNbranded NL PHN Note 4 kreeg echter de MEI-security patch LP 5.1.1 vorige week!

Geen "verwachtingen" scheppen ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
ik zou toch zweren dat sinds de 6.0 update je bij het maken van een screenshot, direct onderaan beeld 3 opties had

BIJSNIJDEN - DELEN - MEER VASTLEGGEN

die zie ik niet meer? Enkel de standaard opties via de screenshot notificatie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

henklbr schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:02:
[...]
En hoe kom je aan deze wijze info?

Note 4 PHN gebruikers dachten dat ook: bijna heel Europa heeft de MM 6.0.1-update al gehad, OOK de Vodafone NL Branded Note 4; de UNbranded NL PHN Note 4 kreeg echter de MEI-security patch LP 5.1.1 vorige week!

Geen "verwachtingen" scheppen ;)
Ik had een glazen-bol aangeschaft bij Coolbleu met de verwachting dat deze de waarheid zou voorspellen, ik begin nu toch langzaam te twijfelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 13:37
Kappade schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:31:
ik zou toch zweren dat sinds de 6.0 update je bij het maken van een screenshot, direct onderaan beeld 3 opties had

BIJSNIJDEN - DELEN - MEER VASTLEGGEN

die zie ik niet meer? Enkel de standaard opties via de screenshot notificatie...
Instellingen -> Geavanceerde functies - Slim vastleggen aanzetten

Ik had zelf deze optie ook uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ah! Dank! (dacht dat het die veeg over je scherm optie was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 13:37
Kappade schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:35:
Ah! Dank! (dacht dat het die veeg over je scherm optie was)
Ik dacht precies hetzelfde en heb me een breuk gezocht om de optie weer terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaffapiraat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-06 22:09
Nog steeds geen update voor mijn Samsung Galaxy S6. Weet iemand wanneer deze moet komen? Ik word er enorm gek van. CVC code = AUT. Ik check bijna elke dag deze website maar er verandert niks... http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G920F/AUT/

Hoe kan ik hem handmatig overzetten? Zitten hier ook nadelen aan vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog steeds lollipop? Zo ja dan verwacht ik persoonlijk niet dat die komt. Gewoon even eentje downloaden via sammobile en dan flashen met Odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 20:07
Ik wil het standaard email programma gebruiken om Gmail in te stellen met pop3 maar is dat eigenlijk wel mogelijk?

Want steeds als ik een nieuw account aanmaak en ik vul het Gmail adres in dan gaat ie automatisch naar Google en kan ik dus niet voor handmatig instellen kiezen. Ga ik door dan stelt Gmail alles in als imap.

Ik wil dus in de mail app gewoon de mail kunnen lezen en verwijderen zonder dat ie 'm van de server verwijdert en kom ik dus op pop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:31

jerry_a

doei

Dancis schreef op zondag 05 juni 2016 @ 22:05:
Ik wil het standaard email programma gebruiken om Gmail in te stellen met pop3 maar is dat eigenlijk wel mogelijk?
Op een computer Gmail openen en bij instellingen op POP3 zetten.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen het testbericht van NL-alert vandaag niet ontvangen?

De S6 is bij default toch juist ingesteld voor NL-alert?

Edit;
Bij beter checken bleek "Infoberichten" uit te staan, dat zal de reden geweest zijn, al weet ik dat pas in december bij het volgende testbericht.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het test bericht hier ontvangen :Y werkt gewoon goed. In ieder geval beter dan de update methode van Samsung, ik loop op PHN twee maanden achter met security updates :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:14:
Het test bericht hier ontvangen :Y werkt gewoon goed. In ieder geval beter dan de update methode van Samsung, ik loop op PHN twee maanden achter met security updates :+
Ik heb nog steeds 1 maart staan :?

Van dat voornemen om maandelijks beveiligingsupdates uit te brengen komt tot nu toe weinig terecht.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik draai op mijn Galaxy S6 Edge G925FXXU3DPCA, maar nu zie ik dat er ook een G925FXXS3DPE5 is. Deze is nieuwer? (30 maart vs. 25 mei? Klopt dit?)
Ik krijg deze update niet op mijn telefoon te zien, moet ik dit dan via Odin doen?
Kan ik ook zien wat de veranderingen zijn? Want als het de moeite niet echt waard is wacht ik wel tot een andere update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Vraagje, ik heb nu al een maandje of 2 een kapotte homeknop. Mis heb gelukkig niet echt, behalve screenshot maken, dit deed ik wel veel voorheen. Nu heb ik dus het probleem dat dit niet gemakkelijk meer is. Over het scherm van links naar rechts werkt heel slecht.

Koop over klein half jaar een nieuwe telefoon, vandaar dat ik niet denk dat het de moeite waard is om veel € uit te geven voor een reparatie van de homeknop.

Zijn er mensen die een andere oplossing weten waardoor ik makkelijk screenshots kan maken van het scherm zonder de homeknop ? Of zijn er mensen die een bepaalde app gebruiken ?

Update: Heb het voor elkaar gekregen met een app. Denk dat dit de makkelijkste oplossing is :)

[ Voor 11% gewijzigd door MarcHealthy op 07-06-2016 15:16 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Merken jullie ook op dat wanneer je een fast charger de telefoon wat instabieler wordt dan wanneer je een normale oplader gebruikt? Meer haperingen bij gebruik tijdens het opladen? Ook wordt de telefoon warmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Laatst online: 09-10 15:46
Hoeveel screen time usage hebben jullie en gebruiken jullie gewoon de officiele rom ? ik krijg ongeveer 4 uur met een volle batterij met het scherm aan

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Ryan_ schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:08:
Merken jullie ook op dat wanneer je een fast charger de telefoon wat instabieler wordt dan wanneer je een normale oplader gebruikt? Meer haperingen bij gebruik tijdens het opladen? Ook wordt de telefoon warmer.
Had ik met de bijgeleverde kabel wel, met een andere kabel niet. De bijgeleverde werd nogal warm en daar heb ik een nieuwe voor van Samsung gekregen
sten123 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:24:
Hoeveel screen time usage hebben jullie en gebruiken jullie gewoon de officiele rom ? ik krijg ongeveer 4 uur met een volle batterij met het scherm aan
Ik haal ongeveer 3,5 à 4 uur. Zwaar ondermaats als je 't mij vraagt, en veruit de slechtste eigenschap van deze telefoon.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Laatst online: 09-10 15:46
GreNade schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:29:
[...]

Had ik met de bijgeleverde kabel wel, met een andere kabel niet. De bijgeleverde werd nogal warm en daar heb ik een nieuwe voor van Samsung gekregen

[...]

Ik haal ongeveer 3,5 à 4 uur. Zwaar ondermaats als je 't mij vraagt, en veruit de slechtste eigenschap van deze telefoon.
En dit doe je op de officiele rom? ja valt mij ook tegen :'(

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Pagina: 1 ... 13 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's