Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:35:
[...]

Dat heb ik meer gelezen, om achter de verschillen te komen test het uit. Kijk wat beide nu aangeven qua SOT, doe iets met bijv 30 min scherm aan en kijk naar de verschillen in tijd.
Bedankt voor de tip! Ik zal er vanavond eens mee aan de slag gaan.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-08 12:26
Is het mogelijk om WhatsApp terug te zetten naar een vorige versie? Die nieuwe update vind ik helemaal niet fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat kan door de huidige te verwijderen en de oude versie van internet te halen. Welke versie draai je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
Mrjraider schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:58:
Ja, dat kan door de huidige te verwijderen en de oude versie van internet te halen. Welke versie draai je nu?
Ik heb nu 2.16.57, ga even kijken voor een oudere versie op internet. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nelsa schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:00:
[...]
Ik heb nu 2.16.57, ga even kijken voor een oudere versie op internet. Bedankt!
Ik heb nog steeds 2.16.13 van begin april, en wacht wel op een melding uit de playstore voor een update, want heb geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:15:
[...]

Ik heb nog steeds 2.16.13 van begin april, en wacht wel op een melding uit de playstore voor een update, want heb geen problemen.
Ik kreeg ook een melding uit de Playstore, vandaar dat ik WhatsApp heb geupdate. Maar deze vind ik echt heel vervelend werken vandaar dat ik terug wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nelsa schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:22:
[...]
Ik kreeg ook een melding uit de Playstore, vandaar dat ik WhatsApp heb geupdate. Maar deze vind ik echt heel vervelend werken vandaar dat ik terug wil.
Old versions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
Het is al gelukt maar bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben wel benieuwd wat er dan anders is, zelf draai ik beta 2.16.59.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:11
Vraagje, ik had origineel de G920FXXU3COI9 firmware, maar omdat Marshmallow zo lang op zich liet wachten heb ik de Franse XEF geflasht. Nu wil ik mijn toestel verkopen (Nexus 5X heeft mijn aandacht erg getrokken) maar wil ik voordat ik hem verkoop wel weer graag terug naar de Nederlandse PHN versie. Helaas kan ik deze nergens vinden, heeft één van jullie hier een linkje voor?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G920F/PHN/

wel ff inloggen

[ Voor 14% gewijzigd door ionicdog op 04-05-2016 13:43 ]

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:11
Thanks! Kan ik gewoon een random PDA-nummer flashen? Of zit er veel verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
Mrjraider schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:24:
Ben wel benieuwd wat er dan anders is, zelf draai ik beta 2.16.59.
Je kunt nu gelijk reageren op meldingen. Maar wanneer je een melding kreeg blokkeerde deze je hele scherm en kon je kiezen 'weergeven' of 'sluiten', maar wanneer ik sluiten koos verdween zeg maar de melding. Ik vond dit zelf vervelend omdat ik soms gewoon wacht met reageren wanneer ik iets binnen krijg maar ik wil wel dat de melding bleef bestaan. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel haha, anders heb ik nog wel screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Laatst online: 31-01 15:46
als je gewoon de laatste pakt dan heb je de laatse modem versie en updates dus die van 15-4 via odin
Gerjannn schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:44:
[...]

Thanks! Kan ik gewoon een random PDA-nummer flashen? Of zit er veel verschil in?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Laatst online: 09-10 20:59

WCA

Ik heb nu al eigenlijk sinds het begin het probleem dat de camera in andere Apps dan die van Samsung, moeite lijkt te hebben met focussen op objecten die dichtbij zijn

Als ik in whatsapp een foto maak, is het praktisch onmogelijk om te focussen op iets dat binnen ongeveer 50cm van de camera zit. Binnen de camera app nergens last van dus.

Ook lijkt de kwaliteit minder te zijn als het focussen wel lukt.

Hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 4% gewijzigd door WCA op 04-05-2016 16:50 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreNade schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:50:
Ik heb nu al eigenlijk sinds het begin het probleem dat de camera in andere Apps dan die van Samsung, moeite lijkt te hebben met focussen op objecten die dichtbij zijn

Als ik in whatsapp een foto maak, is het praktisch onmogelijk om te focussen op iets dat binnen ongeveer 50cm van de camera zit. Binnen de camera app nergens last van dus.

Heb het in WA geprobeerd tot op 20 á 30 cm en geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GreNade schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:50:

Niet alleen S6 maar lees ik van meer toestellen. Samsungs app werkt gewoon het beste dus zou die gewoon gebruiken.
jaihel schreef op zondag 01 mei 2016 @ 19:54:
Ik probeer de Galaxy S6 van mijn partner te verbinden met de PC, alleen krijg ik de melding dat het USB apparaat niet wordt herkend. Ik heb ook Samsung Kies gedownload, maar daar wordt de telefoon ook niet op herkend. De telefoon laadt wel op als hij verbonden is met de PC, dus er is wel verbinding.

Iemand die een oplossing heeft?
Probeer eens wat verschillende usb kabels. Het is mij opgevallen dat de S6 heel kritisch is wat dat betreft.
Heb daardoor ook al gehad dat hij niet wilde snel laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:00

Gallus

Cheesy

Bij wilde hij ook slecht verbinden met de meegeleverde kabel. Na vanalles geprobeerd te hebben uiteindelijk een andere kabel gepakt. Werkte prima...

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 18:42
Ik heb sinds 2 dagen last van een extra scherm bij het aansluiten van mijn snellader.

Afbeeldingslocatie: http://myalbum.com/photo/egKSlxyiNbQE/360.jpg

In deze foto niet te zien, maar vaak staat er ook nog een advertentie op.

Als ik het wegveeg, dan kom ik pas in het normale vergrendelscherm.

Afbeeldingslocatie: http://myalbum.com/photo/ENJ614Ws7KsZ/360.jpg

Ik heb al wat meest recente apps verwijderd, gezien er ook advertenties worden getoond. Dacht dat het misschien daar aan lag. Bij instellingen gekeken, maar ook niets.

Weten jullie de tip?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
Verder een normale ROM erop staan. Geen launchers. En komt alleen bij het opladen. Als ik de stekker eruit trek, dan krijg ik alleen mijn normale vergrendelscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:50
Smooth-J schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:37:
Ik heb sinds 2 dagen last van een extra scherm bij het aansluiten van mijn snellader.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb al wat meest recente apps verwijderd, gezien er ook advertenties worden getoond. Dacht dat het misschien daar aan lag. Bij instellingen gekeken, maar ook niets.

Weten jullie de tip?!!
Vergelijkbaar met dit:
Reclame op vergrendelscherm s6 beveiliging weg
?
Schijnt dat je ook zo in je telefoon kan komen zonder wachtwoord in te voeren?
Ik zat zelf naar de oplossing voor de desbetreffende topicstarter te zoeken, maar ik vind het maar een heel slecht en vaag iets..

Edit: link aangepast, grappig dat ik zelfs die link van het type venster kan sturen? Mag ook niet helemaal de bedoeling zijn lijkt mij....

[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 05-05-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
Nee, ik heb geen optie met "Meer". Enige optie die ik met de 3 bolletjes heb is "turn off". En dit is dan het snelladen uitschakelen.
Overigens je linkje opent in een bewerkscherm voor reacties. Heb je misschien het linkje naar het draadje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lijkt mij iets van buiten het systeem te zijn (dus toch een app) aangezien je systeemtaal op NL staat en de tekst bij de iconen Engels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:50
Aghanim schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:58:
Lijkt mij iets van buiten het systeem te zijn (dus toch een app) aangezien je systeemtaal op NL staat en de tekst bij de iconen Engels is.
Dat viel mij ook al op ja, dacht eerst even 2 verschillende telefoons te zien, maar het is een mix van Engels - Nederlands (2e foto lijkt wel volledig Nederlands).
Het zoeken in een app is dus inderdaad geen vreemde gedachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
Even internet verder opgezocht. Veel draadjes op fora over. Het is zeker altijd een app die dit veroorzaakt.
Vaak wat keyboard apps.
In mijn geval was het Z-camera
http://forums.androidcent...ds-just-appeared-gn4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met s planner, hij doet niet synchroniseren met mijn exchange server op mijn s6, op mijn s6 edge werkt het namelijk wel, en op de s7 van de vriendin doet ie het ook.
Ik heb de account al een keer verwijderd en terug gezet, maar hij ziet niet mijn agenda punten. Mail komt wel gewoon binnen zoals het moet. Vind het wel heel vreemd dat het op de s6 edge en s7 wel werkt, en op de s6 is het een no go! Nog iemand dit probleem al gehad die mij uit de nood kan helpen. Heb het ook al geprobeerd met de agenda van google, maar daar werkt het ook niet, lijkt me ergens een instelling te zijn, heb het vergeleken met de 2 andere toestellen en alle instellingen staan hetzelfde.
Wel even vermelden dat als ik iets in s planner zet, ik het wel kan zien in outlook agenda, maar niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smooth-J schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:37:

[afbeelding]

[afbeelding]

Weten jullie de tip?!!
welke baterij lader app is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:11:
[...]

welke baterij lader app is dat ?
Als je even verder leest, dan zie je dat het een camera app is. Z camera om precies te zijn.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 06:13:
[...]

Als je even verder leest, dan zie je dat het een camera app is. Z camera om precies te zijn.
gaat mij omdat scherm van het snelladen .eerste foto van de 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 07:33:
[...]

gaat mij omdat scherm van het snelladen .eerste foto van de 2
Dat is dus het spam scherm van Z Camera....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 07:39:
[...]

Dat is dus het spam scherm van Z Camera....
ok duidelijk is er wel een baterij app waarmee je manier van laden kan aanpasssen ? zo als je met een goede aa barterijen lader ook ken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:07

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik heb sinds een aantal maanden problemen met mijn accu duur.
Hij word echt leeg gezogen. Heb al een clean install gedaan, apps verwijderd etc.

Weet er iemand toevallig een app waarmee ik de daadwerkelijke capaciteit kan uitlezen van mijn S6 Edge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GSAM Battery monitor. Hoewel ik zelf vraagtekens bij die applicatie heb staan, aangezien de screen on time niet altijd overeenkomen :/ Hardware info zie je de mAh maar wat de actuele is geen idee (is er geen service code?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:48
Hallo iedereen,

Ik ga over een weekje op vakantie en weet niet hoe de wifi daar gaat zijn. Ik wil dus mijn foto's en video's die ik maak op mijn s6 edge met MM 6.0.1 op mijn Macbook Air met el capitan krijgen via usb. Ik krijg het alleen niet voorelkaar om mijn s6 gevonden te laten worden door mijn Macbook. Niet in finder, niet in foto's en niet in de fotolader app.. Iemand een idee hoe ik het voorelkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
usain schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:40:
Hallo iedereen,

Ik ga over een weekje op vakantie en weet niet hoe de wifi daar gaat zijn. Ik wil dus mijn foto's en video's die ik maak op mijn s6 edge met MM 6.0.1 op mijn Macbook Air met el capitan krijgen via usb. Ik krijg het alleen niet voorelkaar om mijn s6 gevonden te laten worden door mijn Macbook. Niet in finder, niet in foto's en niet in de fotolader app.. Iemand een idee hoe ik het voorelkaar krijg?
Mij is het toen met Android File Transfer gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 20:41

Zorian

What the fox?

WishmasterNL schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:17:
Ik heb sinds een aantal maanden problemen met mijn accu duur.
Hij word echt leeg gezogen. Heb al een clean install gedaan, apps verwijderd etc.

Weet er iemand toevallig een app waarmee ik de daadwerkelijke capaciteit kan uitlezen van mijn S6 Edge?
Wat je kan overwegen is een custom ROM. Daarmee is al veel gestript (afhankelijk van welke ROM je pakt) en de kans op drains een stuk lager. Ook kan je apps gebruiken die je toestel vaker/beter laten slapen zodat ie niet stiekem wakker blijft in je zak (vaak de grootste slurper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:48
Ah thanks heb het even geprobeerd, het is heel wisselvallig of mijn edge word herkent. Soms moet ik wel 5x unpluggen voordat er iets herkent word. Er is niks mis met mijn kabel. Het is maar roeien met die riemen die ik heb nu, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
usain schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:49:
[...]

Ah thanks heb het even geprobeerd, het is heel wisselvallig of mijn edge word herkent. Soms moet ik wel 5x unpluggen voordat er iets herkent word. Er is niks mis met mijn kabel. Het is maar roeien met die riemen die ik heb nu, thanks!
Het is inderdaad niet optimaal nee. Ik was in elk geval blij dat iets werkte uiteindelijk. Overigens werkte het bij mij met een andere dan de originele kabel ook beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

usain schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:49:
[...]

Aghanim schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 17:08:
[...]

Het is inderdaad niet optimaal nee. Ik was in elk geval blij dat iets werkte uiteindelijk. Overigens werkte het bij mij met een andere dan de originele kabel ook beter.
Om hier even op in te haken; Hoe dik is jullie kabel?
Ik heb zelf 2 kabels, en mij is opgevallen dat de kabel die bij de telefoon zelf wordt geleverd bijna de helft dunner is dan wanneer je een losse quickcharger+kabel koopt van Samsung. Die kabel is dus ongeveer een keer zo dik.
Die bijgeleverde kabel doet hier ook niks/weinig (meer) qua overdracht van data. Opladen wil die wel, maar dat is het dan ook wel. De dikke kabel voelt echter veel steviger/stugger aan en werkt wel.
Foto om een idee te geven:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7Xus4aSl.jpg

Voorste kabel is de dikke, achterste de bijgeleverde dunne.

Mochten jullie een dunne hebben, weet dat je met Samsung kan bellen en die sturen je gratis een nieuwe (dikkere) kabel op. Ik kreeg zelfs (bij aanvragen van enkel een nieuwe kabel, want geen data meer) een extra quickcharge blokje voor in het stopcontact erbij. Duurde wel 2 weken voor ie binnen kwam met DHL, maar goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Zorian op 06-05-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de standaard browser met als startpagina www.nu.nl
Hoe krijg ik het ingesteld dat als ik de browser afsluit en straks of morgen weer start, de nieuwste versie van www.nu.nl opent, nu krijg ik de pagina van het moment dat ik hem afsloot.
Via de instellingen kan ik geen mogelijkheid vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:20:
Ik heb een probleem met s planner, hij doet niet synchroniseren met mijn exchange server op mijn s6, op mijn s6 edge werkt het namelijk wel, en op de s7 van de vriendin doet ie het ook.
Ik heb de account al een keer verwijderd en terug gezet, maar hij ziet niet mijn agenda punten. Mail komt wel gewoon binnen zoals het moet. Vind het wel heel vreemd dat het op de s6 edge en s7 wel werkt, en op de s6 is het een no go! Nog iemand dit probleem al gehad die mij uit de nood kan helpen. Heb het ook al geprobeerd met de agenda van google, maar daar werkt het ook niet, lijkt me ergens een instelling te zijn, heb het vergeleken met de 2 andere toestellen en alle instellingen staan hetzelfde.
Wel even vermelden dat als ik iets in s planner zet, ik het wel kan zien in outlook agenda, maar niet andersom.
Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:38
Het is rustig hier. Lijkt er dus op dat de meeste tevreden zijn met de laatste update? Geen batterij issues meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op het moment wel, ben wel benieuwd naar een volgende fix want ik kom nog regelmatig kleine bugs tegen.
Vooral in accu gebruik/wakelocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-10 13:50
Mijn applicatie overzicht deed raar afgelopen zaterdag en heb ik maar een reset naar fabriek gedaan en wat apps opgeschoond. Loopt weer als een trein en batterij duur is prima momenteel, maar was eigenlijk wel goed, bij intensief gebruik loopt ie helaas gewoon vlot leeg, maar dat is bij alle smartphones die ik heb gehad een euvel...(HTC Legend, Galaxy S2, Nexus 4, S5, LG G2 en nu S6)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 08:43
Zorian schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:30:
Om hier even op in te haken; Hoe dik is jullie kabel?
Ik heb zelf 2 kabels, en mij is opgevallen dat de kabel die bij de telefoon zelf wordt geleverd bijna de helft dunner is dan wanneer je een losse quickcharger+kabel koopt van Samsung. Die kabel is dus ongeveer een keer zo dik.
Dit is mij in het verleden ook wel eens opgevallen, dat er verschil zit in dikte tussen die samsung usb kabels.
Zou je aan kunnen geven om welke diameters het ongeveer gaat, om het verschil tussen dun en dik inzichtelijk te maken?
Mochten jullie een dunne hebben, weet dat je met Samsung kan bellen en die sturen je gratis een nieuwe (dikkere) kabel op. Ik kreeg zelfs (bij aanvragen van enkel een nieuwe kabel, want geen data meer) een extra quickcharge blokje voor in het stopcontact erbij. Duurde wel 2 weken voor ie binnen kwam met DHL, maar goed.
Zou je hier wat meer informatie over kunnen geven? Hoe heb je dit aangepakt? Wat heb je zoal verteld en gevraagd? Als ik het goed begrijp is het dus alleen als je met de originele usb kabel geen dataoverdracht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

PatrickPR schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:08:
[...]

Dit is mij in het verleden ook wel eens opgevallen, dat er verschil zit in dikte tussen die samsung usb kabels.
Zou je aan kunnen geven om welke diameters het ongeveer gaat, om het verschil tussen dun en dik inzichtelijk te maken?

[...]

Zou je hier wat meer informatie over kunnen geven? Hoe heb je dit aangepakt? Wat heb je zoal verteld en gevraagd? Als ik het goed begrijp is het dus alleen als je met de originele usb kabel geen dataoverdracht hebt?
Ik heb helaas geen gereedschap om zoiets op te meten, sorry. :p
Om het voor elkaar te krijgen bel je gewoon de algemene klantenservice van Samsung, ga je naar technische ondersteuning (of zoiets) en zodra je iemand aan de lijn krijgt zeg je gewoon dat je USB kabel kapot is.
Ze vroegen bij mij of het ook het blokje was, waarop ik antwoordde dat de kabel zelf stuk was. Hierop kreeg ik de mededeling dat ze me wel even een nieuwe toesturen. Ben niet ingegaan op wat er stuk was aan de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Goedenavond,

Even een snelle vraag. Welke tips zijn er nog voor een behoorlijk warm/heet wordende S6?
Twee maanden terug werd het stekkertje van de oplader (originele Samsung oplader) erg warm. Vodafone-winkel gebeld, en een universeel kabeltje gekregen. Dat ging een tijdje goed, tot vanavond. Niet de kabel/aansluiting op de telefoon wordt warm, maar de telefoon zelf.

Tips?
Er staat nog een software-update om te installeren (tijdje terug wel naar de nieuwe android gedaan), maar dat lijkt me er niet veel mee te maken hebben.

In dit topic al wel gezocht, maar naast 'snel laden uitzetten' (staat al uit) kom ik nog niet veel verder.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 13:37
adinsx schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:58:
Goedenavond,

Even een snelle vraag. Welke tips zijn er nog voor een behoorlijk warm/heet wordende S6?
Twee maanden terug werd het stekkertje van de oplader (originele Samsung oplader) erg warm. Vodafone-winkel gebeld, en een universeel kabeltje gekregen. Dat ging een tijdje goed, tot vanavond. Niet de kabel/aansluiting op de telefoon wordt warm, maar de telefoon zelf.

Tips?
Er staat nog een software-update om te installeren (tijdje terug wel naar de nieuwe android gedaan), maar dat lijkt me er niet veel mee te maken hebben.

In dit topic al wel gezocht, maar naast 'snel laden uitzetten' (staat al uit) kom ik nog niet veel verder.

Thanks!
Het hangt er wel vanaf waar je telefoon warm wordt als het rond de camera is. Vermoed ik dat een programma je processor druk aan het gebruiken is.

Ik pak mijn telefoon tijdens het opladen niet zo vaak op dus heb geen idee of die van mij warm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 07:42

n2theb

Tweakers Abonnee

Gaat het om de telefoon tijdens opladen? Of tijdens normaal gebruik? Als het normaal gebruik is dan adviseer ik om de smart manager is een keer te draaien en alles te cleanen, daarbij ga is naar de accu/batterij om te kijken wat er actief is. Laat je alle applicaties uit gaan als je ze niet gebruikt?

De nieuwe software update zijn fixes en voor een veiligere versie!

Als het om opladen gaat dan vind ik het logisch dat hij warm word. Het beste is ook om je telefoon gewoon niet te gebruiken tijdens het opladen. Telefoon al opnieuw opgestart?!

[ Voor 19% gewijzigd door n2theb op 11-05-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10 19:32
Mijn kabeltje van de originele snellader is kapot gegaan en de binnenkant ligt nu bloot.
Kan ik gewoon een willekeurig ander kabeltje in de "adaptive fast charge stekker" steken, of moet dit ook een speciale "fast charge" kabel zijn?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon even Samsung benaderen, krijg je binnen no time een nieuwe thuis ;) Ik heb nu twee laders + kabel hier liggen.
Hoewel ik denk dat een gewone stekker voldoende is, heb dit zelf niet kunnen testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10 19:32
Mrjraider schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:05:
Gewoon even Samsung benaderen, krijg je binnen no time een nieuwe thuis ;) Ik heb nu twee laders + kabel hier liggen.
Hoewel ik denk dat een gewone stekker voldoende is, heb dit zelf niet kunnen testen..
Oke dan ga ik dat proberen. Thnx

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Zorian schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:43:
[...]

Ik heb helaas geen gereedschap om zoiets op te meten, sorry. :p
Om het voor elkaar te krijgen bel je gewoon de algemene klantenservice van Samsung, ga je naar technische ondersteuning (of zoiets) en zodra je iemand aan de lijn krijgt zeg je gewoon dat je USB kabel kapot is.
Ze vroegen bij mij of het ook het blokje was, waarop ik antwoordde dat de kabel zelf stuk was. Hierop kreeg ik de mededeling dat ze me wel even een nieuwe toesturen. Ben niet ingegaan op wat er stuk was aan de kabel.
Ik krijg ook een nieuwe kabel, na aangegeven te hebben dat de kabel erg warm wordt bij het fast chargen. Nieuw blokje had ik ook wel kunnen lospeuteren met wat handig lullen, maar dat vond ik niet nodig.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

GreNade schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:47:
[...]

Ik krijg ook een nieuwe kabel, na aangegeven te hebben dat de kabel erg warm wordt bij het fast chargen. Nieuw blokje had ik ook wel kunnen lospeuteren met wat handig lullen, maar dat vond ik niet nodig.
Nja het zou zomaar kunnen dat je hem erbij krijgt hoor. Ik kreeg hem immers ook ongevraagd by surprise meegeleverd. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Ik heb 2 weken een Samsung S6 Edge en merk als ik buiten zit en de zon schijnt op het scherm de Helderheid ineens afneemt. Ik zet de helderheid op vol zodat ik nog wat kan zien en vanuit het niets zakt het scherm af en is deze minder fel en soms wissels dit na een paar minuten weer naar fel en later zakt dit weer terug.

Lijkt er bijna op dat er ergens een sensor actief is waar ik de instelling nog niet van gevonden heb.

Vinkje auto staat uit, Dit gebereurt alleen als de zon erop schijnt. Binnen nergens last van dus lijkt ergens toch nog een instelling.

Iemand een idee/tip

Valt mij wel op hoe mooi het scherm ook is mijn vorige gsm HTC One m8 veel beter te lezen is in buitenlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:10
MikeOO schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:24:
Ik heb 2 weken een Samsung S6 Edge en merk als ik buiten zit en de zon schijnt op het scherm de Helderheid ineens afneemt. Ik zet de helderheid op vol zodat ik nog wat kan zien en vanuit het niets zakt het scherm af en is deze minder fel en soms wissels dit na een paar minuten weer naar fel en later zakt dit weer terug.

Lijkt er bijna op dat er ergens een sensor actief is waar ik de instelling nog niet van gevonden heb.

Vinkje auto staat uit, Dit gebereurt alleen als de zon erop schijnt. Binnen nergens last van dus lijkt ergens toch nog een instelling.

Iemand een idee/tip

Valt mij wel op hoe mooi het scherm ook is mijn vorige gsm HTC One m8 veel beter te lezen is in buitenlucht.
het vinkje van auto moet aan blijven wil je gebruik maken van de extra helderheid functie.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels halverwege mei en nog steeds geen security patches voor april of mei op mijn phn toestel :/ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
furian88 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:56:
[...]

het vinkje van auto moet aan blijven wil je gebruik maken van de extra helderheid functie.
Als ik het scherm op vol zet en dan het vinkje aanzet dan wordt het scherm juist minder fel. Zet ik het vinkje uit dan komt dat weer terug. De helderheid wordt niet meer zover het schuifje zelf gaat bij helderheid.

Vinkje aan is normaal gesproken dat de telefoon kijkt hoeveel licht er binnenkomt en past de helderheid dan hierop aan. In het donker zal hij dan ook minder fel zijn.

Deze optie heb ik op alle telefoons die ik hebt gehad uitstaan omdat ik dat niet wil en omdat deze optie ook meer stroom verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:34

TTLCrazy

Listen to Frankie

MikeOO schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:43:
[...]

Als ik het scherm op vol zet en dan het vinkje aanzet dan wordt het scherm juist minder fel. Zet ik het vinkje uit dan komt dat weer terug. De helderheid wordt niet meer zover het schuifje zelf gaat bij helderheid.

Vinkje aan is normaal gesproken dat de telefoon kijkt hoeveel licht er binnenkomt en past de helderheid dan hierop aan. In het donker zal hij dan ook minder fel zijn.

Deze optie heb ik op alle telefoons die ik hebt gehad uitstaan omdat ik dat niet wil en omdat deze optie ook meer stroom verbruikt.
Voor maximale helderheid moet het display ook op adaptive display staan als ik het goed heb.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
MikeOO schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:43:
[...]

Logisch dat hij hem verminderd, de helft van de tijd heb je die volle helderheid echt niet nodig.
Je zou echter als je de twee linker sensoren in de volle zon houdt duidelijk moeten zien dat hij ineens op max helderheid springt die nog feller is als de max zelf in te stellen hoeveelheid.. (432 nits tegenover ruim 700 als ik me niet vergis, staat genoeg op google hierover)

edit: zie deze info:
Outdoors, the Galaxy S6 Edge scored 1145 lux, followed by S6 at 1070 lux, and iPhone 6 at 728 lux. For iPhone 6, the brightness pretty much stayed the same. For the S6 and S6 Edge, the auto brightness enabled its real full brightness, the S6 Edge is 59% brighter than iPhone 6 and S6 is 49% brighter than the iPhone 6.

https://www.youtube.com/w...=UURAxVOVt3sasdcxW343eg_A
TTLCrazy schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:22:
[...]

Voor maximale helderheid moet het display ook op adaptive display staan als ik het goed heb.
Die van mij staat op basic en doet het ook gewoon in het zonlicht. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door furian88 op 13-05-2016 15:43 ]

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Mrjraider schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:33:
Inmiddels halverwege mei en nog steeds geen security patches voor april of mei op mijn phn toestel :/ :(
Hm? :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q7en4qhl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draai nog stock :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 20:07
Ook hier nog steeds op 1 maart met stock PHN. Zover dus de belofte van Samsung om maandelijks te updaten 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Moet je dan ook niet doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
furian88 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:42:
[...]

Logisch dat hij hem verminderd, de helft van de tijd heb je die volle helderheid echt niet nodig.
Je zou echter als je de twee linker sensoren in de volle zon houdt duidelijk moeten zien dat hij ineens op max helderheid springt die nog feller is als de max zelf in te stellen hoeveelheid.. (432 nits tegenover ruim 700 als ik me niet vergis, staat genoeg op google hierover)

edit: zie deze info:
Outdoors, the Galaxy S6 Edge scored 1145 lux, followed by S6 at 1070 lux, and iPhone 6 at 728 lux. For iPhone 6, the brightness pretty much stayed the same. For the S6 and S6 Edge, the auto brightness enabled its real full brightness, the S6 Edge is 59% brighter than iPhone 6 and S6 is 49% brighter than the iPhone 6.

https://www.youtube.com/w...=UURAxVOVt3sasdcxW343eg_A
Tnx dat is heel verhelderend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik heb nu zelf ook al meerdere malen een memory drain gehad, zelfs na factory reset + instellen als nieuwe telefoon waarna ik dan één (nog niet eerder gebruikte) app installeerde (ways). Gisteren opnieuw prijs, ik neem mijn toestel uit mijn broekzak en die voelt veel warmer dan normaal en is ook retetraag.
Ik heb nu ook NFC, sybc, S Finder en Snel verbinden uitgezet via het top-down menu en ga eens zien of het nu weg blijft.
Verder heb ik sinds enkele maanden een icoontje rechtsboven dat steeds een fractie van een seconde zichtbaar wordt en dan enkele seconden weg blijft. Alsof er iets steeds opstart en onmiddellijk afsluit.
Ik kan er geen screenshot van nemen want het gaat supersnel terug weg. Kent iemand een tool waarmee er automatisch een screenshot wordt genomen bij pixelveranderingen op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op maandag 16 mei 2016 @ 10:16:
Ik heb nu zelf ook al meerdere malen een memory drain gehad, zelfs na factory reset + instellen als nieuwe telefoon waarna ik dan één (nog niet eerder gebruikte) app installeerde (ways). Gisteren opnieuw prijs, ik neem mijn toestel uit mijn broekzak en die voelt veel warmer dan normaal en is ook retetraag.
Ik heb nu ook NFC, sybc, S Finder en Snel verbinden uitgezet via het top-down menu en ga eens zien of het nu weg blijft.
Verder heb ik sinds enkele maanden een icoontje rechtsboven dat steeds een fractie van een seconde zichtbaar wordt en dan enkele seconden weg blijft. Alsof er iets steeds opstart en onmiddellijk afsluit.
Ik kan er geen screenshot van nemen want het gaat supersnel terug weg. Kent iemand een tool waarmee er automatisch een screenshot wordt genomen bij pixelveranderingen op het scherm?
Kan niet anders dan dat het een of andere app is die je geïnstalleerd hebt.
Je hebt al een factory reset gedaan dus het android besturingssysteem zou goed goed moeten zijn.

Heb je GSam battery monitor al geprobeerd? Anders niet standaard apps eraf gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Garret1410 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 10:26:
[...]

Kan niet anders dan dat het een of andere app is die je geïnstalleerd hebt.
Je hebt al een factory reset gedaan dus het android besturingssysteem zou goed goed moeten zijn.

Heb je GSam battery monitor al geprobeerd? Anders niet standaard apps eraf gooien.
Ja, die toont niets bijzonder, gewoon dat het Android services zijn en het scherm.
Batterij moet nu laden maar ik kijk later eens hoe ik een screenshot kan nemen (power+home knop is te traag) van dat knipperend icoontje in de status bar. Ik heb dat icoontje ook na een factory reset maar ik had het niet bij mijn toestel toen dat nieuw was. Ik heb vroeger wel package disabler pro gekocht maar gebruik het niet meer sinds ik battery drain kreeg. Verder geen apps gebruikt buiten die van Google en Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peke schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:11:
[...]
Ja, die toont niets bijzonder, gewoon dat het Android services zijn en het scherm.
Batterij moet nu laden maar ik kijk later eens hoe ik een screenshot kan nemen (power+home knop is te traag) van dat knipperend icoontje in de status bar. Ik heb dat icoontje ook na een factory reset maar ik had het niet bij mijn toestel toen dat nieuw was. Ik heb vroeger wel package disabler pro gekocht maar gebruik het niet meer sinds ik battery drain kreeg. Verder geen apps gebruikt buiten die van Google en Microsoft.
Als ik met de zijkant van mijn hand over het scherm van mijn S6 veeg maakt hij een screenshot, misschien is dat wel snel genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 12:08
Sinds de update naar MM én overgang op 4g is mijn batterijverbruik echt dramatisch. Hoe heet die app ook alweer om applicaties te killen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Greenify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Inmiddels gevonden: package disabler pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Pepper92 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:12:
Inmiddels gevonden: package disabler pro.
Die killed niets en hybernates ook niet. Package disabler schakelt apps geheel uit. Dat is niet waar je om vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
AllSeeyinEye schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:24:
[...]

Die killed niets en hybernates ook niet. Package disabler schakelt apps geheel uit. Dat is niet waar je om vroeg.
Nee zie het nu ook aan mijn vraag. Foutje van mijn kant. Ben inmiddels ook naar Greenify aan het kijken. Ga dat denk ik eerst proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Root
Xposed
Greenify + pro
Amplify (+ pro)
Package disabler

Must haves op ieder Samsung toestel met Touchwiz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ja dat helpt allemaal niet bij mij. Battery drain blijft zelfs met alle apps gekilled, vaak 20% weg zonder iets te doen op een uur. Het gebeurt gewoon in de kernel. De enige oplossing voor mij is ultra ultra energy saving mode ... dan verbruik ik 10-15% per dag bij enkel wat sms'en of bellen.

Ik heb nog steeds geen OTA update ontvangen, eventueel probeer ik MM nog eens maar als dat ook niet helpt dan kijk ik voor een niet Samsung rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
peke schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:13:
Ik heb nog steeds geen OTA update ontvangen, eventueel probeer ik MM nog eens maar als dat ook niet helpt dan kijk ik voor een niet Samsung rom.
Die zijn er helaas niet. Vanwege slechte driver ondersteuning is de rom eigenlijk altijd wel Samsung based. Een custom rom is dan ook niet zo heel anders dan de stock rom als je dat vergelijkt met CM. Overigens draai ik een custom rom en mijn batterij is sinds MM ook dramatisch slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Update :

Na gebeld te hebben met samsung zouden ze een nieuwe kabel sturen, en die heb ik ontvangen, inclusief een nieuw blokje :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Aghanim schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:24:
[...]

Die zijn er helaas niet. Vanwege slechte driver ondersteuning is de rom eigenlijk altijd wel Samsung based. Een custom rom is dan ook niet zo heel anders dan de stock rom als je dat vergelijkt met CM. Overigens draai ik een custom rom en mijn batterij is sinds MM ook dramatisch slecht.
Ik heb nog steeds 5.1.1 en de battery drain is plots ontstaan zonder extra apps oid.
Ik heb wel updates enzo toegoestaan, het ligt volgens mij gewoon aan de Samsung toevoegingen in de kernel. Als dit niet opgelost geraakt verkoop ik mijn toestel door want ik heb geen zin in dagelijks laden en een warme broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:54
Ik heb laatst lopen rommelen in de instellingen waarbij ik ook een instelling heb gewijzigd die systeemmeldingen niet meer correct weergeeft op het lockscreen. Ik heb b.v. de niet storen functie s!nachts aanstaan maar op het lockscreen krijg ik dan de melding Systeem-UI (inhoud verborgen), zie afbeelding.

UI

Nu heb ik alles afgezocht maar ik kan het niet meer vinden :? Weet iemand welke instelling ik hiervoor moet hebben om gewoon weer de niet storen melding weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Instellingen > schermvergrendeling en beveiliging > Meldingen op vergrendelscherm

Daar kan je kiezen:
Inhoud weergeven of Inhoud verbergen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:54
Mrjraider schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 07:35:
Instellingen > schermvergrendeling en beveiliging > Meldingen op vergrendelscherm

Daar kan je kiezen:
Inhoud weergeven of Inhoud verbergen ;)
Top, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg van de week een update voor "Stagefright Detector" en ben plots weer kwetsbaar.
Hoop dat dit met de volgende update van MM verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/2016-05-18%2007.10.48.jpg

Dit kan niet goed zijn, het was toch al lang en breed gedicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:12:
[afbeelding]

Dit kan niet goed zijn, het was toch al lang en breed gedicht?
Voor de update was alles idd oke, geen idee of het een fout in de update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk eerder een foutje in de detectie applicatie dan in de software van Samsung zelf tenzij we vanmiddag ineens een OTA krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de playstore bij dat prog melde iemand gisteren;
"Are you sure ? Wow. After the update mij S7 edge is again vulnerable for almost everything ??? Are you sure this is correct ? There where zero vulnerabilities before the todays update from the playstore ?"

Ik weet niet of de makers commentaren lezen, maar er lijkt duidelijk iets mis te zijn met het prog na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
Asgaro in "[Sony Xperia Z3 Compact] Ervaringen & Discussie" Bij Sony Z3 ook, ik denk dat het ligt aan de app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afwachten dus. Denk wel dat het een bugje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Iemand met de nieuwste stock rom die even kan vertellen wat de basebandversie is? :)
Alvast bedankt. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saharoen
  • Laatst online: 09-10 18:38
G925FXXS3DPC2
http://www.galaxyrom.com/...s3dpc2-android-6-0-1.html

[ Voor 79% gewijzigd door saharoen op 18-05-2016 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Klopt het dat je bij Vodafone zit? Want ik kan enkel Vodafone gerelateerde artikelen vinden daarmee. :p Zelf zit ik bij KPN.
Heb namelijk geen modem meer (nou ja, foute geflashed dus het signaal is zwaar beroerd) dus ik heb even de juiste versie nodig om die eroverheen te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Laatst online: 09-10 18:38
@Zorain . Dat klopt ik zit bij vodafone.

[ Voor 3% gewijzigd door saharoen op 18-05-2016 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 15:44
Wanneer ik het scherm van mijn Edge+ in direct zonlicht bekijk zie ik een soort van lijm sporen onder het scherm zitten. Deze zijn duidelijk waar te nemen, en al helemaal bij een wit of helder scherm. Is dit normaal?

Mijn toestel is gerepareerd geweest waarbij het scherm vervangen is geworden. Ik heb het idee dat iemand een probleempje had bij het vervangen van het scherm en het maar gewoon vast gelijmd heeft :(

Als de zon weer eens schijnt zal ik proberen een foto te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door BizzieBis op 18-05-2016 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:12
Zorian schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:21:
Iemand met de nieuwste stock rom die even kan vertellen wat de basebandversie is? :)
Alvast bedankt. :p
G920FXXU3DPCA

Is KPN (PHN versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

kwaazaar schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:58:
[...]

G920FXXU3DPCA

Is KPN (PHN versie).
Kijk, dank je wel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
Ik moet je nog even bedanken voor deze reactie. Ik zit inmiddels op 5 uur en 50 minuten schermtijd, met nog 17% batterij over. Nu weet ik niet zeker of afgelopen dagen normale dagen zijn geweest, maar het belooft in ieder geval veel goeds. Eerder gaf hij de geest bij +- 3,5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb sinds een week de Galaxy S6 Edge en wil xposed installeren maar ik zie dat dit bij Samsung toestellen anders gaat dan bij gewone toestellen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat moet ik allemaal doen om xposed te installeren?

Op de volgende pagina zie ik dat ik Odexed and Deodexed moet hebben. Wat is dat? :)
http://forum.xda-develope...samsung-lollipop-t3180960

En nog iets anders. Toen ik hem opstartte kreeg ik de melding dat ik een upgrade voor dropbox had tot 100GB omdat iets met Samsung. Maar ik had ook een upgrade die een reboot nodig had en na deze reboot was de melding weg. Iemand een idee hoe ik deze upgrade kan activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Die 100 GB is niet van dropbox, maar van onedrive. Als je automatisch uploaden van foto's aanzet krijg je 100 GB. Staat onder de instellingen van Onedrive.
Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's