Voor mensen die alle champions al hebben wordt "ooit" nog wat toegevoegd. Essence heb je ook niks aan momenteel nee, dus ik zou ze voorlopig gewoon in je inventory laten zitten.Ero-Sensei schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:54:
[...]
Zo heb ik alle champions al, wat dus betekend dat je aan de champion kaarten niets hebt. Daarnaast heeft het volgens mij ook geen zin om er essence van te maken, omdat je dan blauwe essence krijgt, terwijl je bruine nodig hebt voor skin cards te forgen.
Dat laatste is best krom natuurlijk. 1-type essence was mijn inziens voldoende geweest.
Rank maakt niet uit voor de keys: Thormodo in "\[PC/Mac] League of Legends - Deel 12"Martin0 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:40:
gisteren kreeg ik trouwens een key fragment omdat we t potje wonnen en 2 gasten s level haalde. nu heb ik 2 key fragments alleen nog geen enkele chest yet omdat ik nog geen s lvl heb gehaald.
En als iemand in je pre-made een S rank haalt krijg je ook gewoon een chest. Chests verzamelen is dan ook niet zo moeilijk, maar de drop rate van de keys is echt bagger.
[ Voor 38% gewijzigd door Thormodo op 29-03-2016 13:42 ]