Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Ero-Sensei schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:54:
[...]
Zo heb ik alle champions al, wat dus betekend dat je aan de champion kaarten niets hebt. Daarnaast heeft het volgens mij ook geen zin om er essence van te maken, omdat je dan blauwe essence krijgt, terwijl je bruine nodig hebt voor skin cards te forgen.

Dat laatste is best krom natuurlijk. 1-type essence was mijn inziens voldoende geweest.
Voor mensen die alle champions al hebben wordt "ooit" nog wat toegevoegd. Essence heb je ook niks aan momenteel nee, dus ik zou ze voorlopig gewoon in je inventory laten zitten.
Martin0 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:40:
gisteren kreeg ik trouwens een key fragment omdat we t potje wonnen en 2 gasten s level haalde. nu heb ik 2 key fragments alleen nog geen enkele chest yet omdat ik nog geen s lvl heb gehaald.
Rank maakt niet uit voor de keys: Thormodo in "\[PC/Mac] League of Legends - Deel 12"
En als iemand in je pre-made een S rank haalt krijg je ook gewoon een chest. Chests verzamelen is dan ook niet zo moeilijk, maar de drop rate van de keys is echt bagger.

[ Voor 38% gewijzigd door Thormodo op 29-03-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:53
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:40:
Random troep die ik al had? Toch raar dat ze je gewoon geen dingen geven die je niet hebt ? Zo heb ik een skin gekregen van Talon terwijl ik hem niet eens heb. -.-
Dit hebben ze vanaf het begin al aangegeven.

gisteren kreeg ik trouwens een key fragment omdat we t potje wonnen en 2 gasten s level haalde. nu heb ik 2 key fragments alleen nog geen enkele chest yet omdat ik nog geen s lvl heb gehaald.
Thormodo schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:33:

Rank maakt niet uit voor de keys: Thormodo in "\[PC/Mac] League of Legends - Deel 12"
En als iemand in je pre-made een S rank haalt krijg je ook gewoon een chest. Chests verzamelen is dan ook niet zo moeilijk, maar de drop rate van de keys is echt bagger.
Ik speel niet in premade, ken niet genoeg mensen die spelen en daarnaast zit ik wel in de GOT chat alleen vind t meestal te veel moeite om hier te vragen of iemand mee wilt spelen XD daarnaast zitten de meeste van de mensen die ik ken(koekie, japie, xevoo, etc, etc) meestal al in ene potje en ik heb niet de tijd om daarvoor te wachten.

[ Voor 41% gewijzigd door Martin0 op 29-03-2016 13:48 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is de season afgelopen ? had gisteren iemand die een potje wou spelen maar alleen als het normals was want dan krijgt hij straks mega veel LP. Ik citeer hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:55:
Wanneer is de season afgelopen ? had gisteren iemand die een potje wou spelen maar alleen als het normals was want dan krijgt hij straks mega veel LP. Ik citeer hem
Dat wordt emestal enkele weken voor het einde bekend gemaakt. Aangezien het nog bekend is gemaakt, voorlopig nog niet dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:39:
[...]

Dat wordt emestal enkele weken voor het einde bekend gemaakt. Aangezien het nog bekend is gemaakt, voorlopig nog niet dus :)
Dan is wat hij zegt volkomen nutteloos dus :+ kan ie lang wachten denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:57:
[...]

Dan is wat hij zegt volkomen nutteloos dus :+ kan ie lang wachten denk.
Het enige waar hij bang voor is, is dat hij zijn MMR zo verkloot dat hij weinig LP krijgt voor z'n wins. Hij probeert simpelweg zijn eindrank te halen op basis van zo min mogelijk games.

Hij wil dus niet weten wat zijn rank is, want die wordt bepaald over vele games.

Zulkes zijn meestal ff 20 games geboost voor de gold boarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:55:
Ergens in november is gebruikelijk.
Snap verder geen bal van wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:19
Ik ken genoeg mensen die geen ranked willen spelen (veel silvers/gold V) omdat ze bang zijn om in bronze terecht te komen.

Ik was B2 en heb ik een relatief klein aantal games het al makkelijk geschopt tot Silver V. Als je beter bent dan je rank, stijg je gewoon relatief eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Death1ord schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:05:
Ik was B2 en heb ik een relatief klein aantal games het al makkelijk geschopt tot Silver V. Als je beter bent dan je rank, stijg je gewoon relatief eenvoudig.
Dat hangt er maar helemaal vanaf.

Als je kennelijk makkelijk vanuit B2 naar S5 bent gegaan, wilt dat niet zeggen dat je dat de volgende 9 keer weer precies even snel doet.

In het geval dat je echt beduidend beter bent dan het gemiddelde niveau stijg je vanzelf wel, maar anders ben je ook sterk afhankelijk van het gespuis waarmee je wordt opgezadeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:50:
[...]

Dat hangt er maar helemaal vanaf.

Als je kennelijk makkelijk vanuit B2 naar S5 bent gegaan, wilt dat niet zeggen dat je dat de volgende 9 keer weer precies even snel doet.

In het geval dat je echt beduidend beter bent dan het gemiddelde niveau stijg je vanzelf wel, maar anders ben je ook sterk afhankelijk van het gespuis waarmee je wordt opgezadeld....
Daar weet ik jammer genoeg alles van :')

2x promo's gefaald naar B1, 1x promo gefaald naar B1 en heb toen relatief goede teams gehad. Maar laatste game vandaag bv, heel slecht team. Ik heb ook zware fouten gemaakt en was de enige fed person in m'n team maar als ik top sta zonder TP en vayne is bot want ff afk dus nu farmen, beslist Yi om toch op 4 man in te gaan, tja, kan je niet veel aan veranderen als je met een 0/6/4 Yi eindigt.

Ik heb wel gemerkt dat als je met een positievere gedachte ingame gaat dat het vaak wel beter gaat. Nu ik weer in Silver zit vind ik van m'n eigen dat ik minder "stress" heb om een game te verliezen omdat het me gewoon minder uitmaakt. En heb je eens een slecht team, dan krijg je ook wel eens een goed team de volgende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:21
Is er al een Tweakers club? Zoja zou ik een invite kunnen krijgen? Name: GodWithWings

Ik speel nog niet zo lang LoL heb het account paar jaar geleden aangemaakt maar begin het steeds leuker te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Inhumanous schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:05:
Is er al een Tweakers club? Zoja zou ik een invite kunnen krijgen? Name: GodWithWings

Ik speel nog niet zo lang LoL heb het account paar jaar geleden aangemaakt maar begin het steeds leuker te vinden.
Ja geloof dat Tetsuryu je kan inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:48:
[...]

Ergens in november is gebruikelijk.
Snap verder geen bal van wat je zegt.
Precies zoals ik het zeg, het feit dat jij het al niet snapt 8)7 terwijl ik al wat antwoorden heb gekregen op mijn vraag.
Gniffel :9
Ero-Sensei schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:01:
[...]

Het enige waar hij bang voor is, is dat hij zijn MMR zo verkloot dat hij weinig LP krijgt voor z'n wins. Hij probeert simpelweg zijn eindrank te halen op basis van zo min mogelijk games.

Hij wil dus niet weten wat zijn rank is, want die wordt bepaald over vele games.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2016 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ik ben eindelijk weer Silver geworden gisteren. Grappig ook, ik begon gisteren met 1 win in promo's een geen losses: dat was een goede Vi game, met een matige score, maar door veel te ganken alle 3 de lanes aan het snowballen gekregen. 1-0 in promo's.

2e game: ging niet slecht, ging eigenlijk heel goed. Opnieuw met Vi in de jungle, opnieuw veel gegankt, maar we wisten notabena de enemy Warwick niet af te stoppen. loss: 1-1

Vervolgens speel ik een redelijke game: Cho op top vs Fiora. Fiora speelde niet slecht en wist precies wanneer ze all-in kon gaan. Ik probeerde maar gewoon te farmen, kreeg haar niet gekilld en Jungler gaf niet thuis op top, maar wist de rest van de lanes goed te feeden. Eindscore 6-3-6. 2-1 in promo's.

Toen gebeurde er iets wat maar heel weinig voorkomt.
Ik speelde de meest waardeloze ADC game van mijn leven. Stond als Jinx met een Alistar support tegen een Bard en een Ashe. Slows/stuns er was niets tegen te beginnen. Ik kon niet eens onder turret farmen.
Top en mid, respectievelijk een Diana en Talon waren echter de volledige game aan het carriën.

Mijn tactiek werd splitpushen, waardoor onze helden niet steeds tegen 5 man kwamen te staan. Alistar had wijs besloten de rest maar te gaan helpen, en onze Noc jungle wist er nog wel wat van de maken.
Na een zinderende 50 minuten, en een eindscore van 3-12-9 (wtf!) toch gepromote. Uiteindelijk een waardeloze game, maar gelukkig met zijn alle geen geflame, en een goede samenwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-09 18:56
Ero-Sensei schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:57:
[...] Uiteindelijk een waardeloze game, maar gelukkig met zijn alle geen geflame, en een goede samenwerking.
Verbazingwekkend hoe ver je kan komen zonder geflame. Als ik merk (bijv. via all chat) dat de tegenstanders op elkaar aan het flamen zijn dan voel ik mijn winkansen ook altijd omhoog schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:52
Inderdaad dat gevoel heb ik ook. Ik wordt er gewoon altijd zo moe van. Als ik voor elke keer 1 euro krijg als ik vriendelijk tegen mensen ben en vervolgends uitgescholden wordt dan kan ik stoppen met werken. Het is en blijft gewoon echt een vervelende community. Best zonde daar het een team spel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenophoben schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:17:
Inderdaad dat gevoel heb ik ook. Ik wordt er gewoon altijd zo moe van. Als ik voor elke keer 1 euro krijg als ik vriendelijk tegen mensen ben en vervolgends uitgescholden wordt dan kan ik stoppen met werken. Het is en blijft gewoon echt een vervelende community. Best zonde daar het een team spel is...
Achja, RIOT is wel strenger geworden in het straffen van je gedrag.
Vriend van me was redelijk boos gisteren en zijn account is nu geblokkeerd voor 7 dagen :X
Normaal was dat nooit zo streng right ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:25:
[...]

Achja, RIOT is wel strenger geworden in het straffen van je gedrag.
Vriend van me was redelijk boos gisteren en zijn account is nu geblokkeerd voor 7 dagen :X
Normaal was dat nooit zo streng right ?
Ik kan je vertellen dat dit niet gebeurt van de ene dag op de andere. Hij zal wel vaker reports krijgen voor toxic/negative/verbal abuse waardoor er plots inderdaad een sanctie wordt genomen.

Als hij een 7 dagen ban krijgt, dan moet hij toch al een van de meer toxische players zijn hoor ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xenophoben schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:17:
Elke community kent toxicity. Dat is gewoon een gegeven. Alleen omdat League of Legends op het moment de grootste community heeft is hier het getal van toxic mensen het grootst. Daarnaast kunnen mensen de laatste tijd niet tegen kritiek of het nu goed onderbouwt is of opbouwend is. Dat maakt niks uit.
Kijk laatst had ik iemand in mijn team die mijn de schuld gaf dat hij dood ging omdat hij als Jhin adc met 300 hp terug de fight in liep dat ik hem niet "beschermde" terwijl ik zo iets had van. ja rot op ik ga ze geen double kill geven voor jouw fout.
Maar goed ik was een noob blah blah blah, direct gemute, zulk soort mensen boeien me niet, en door middel van pings heb ik toch nog hem in goede banen geleid en samen met gefede top en mid hebben we gewonnen.

Beste oplossing tegen toxicity: /mute username -> problem solved

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:52
Hoe kan je zien of je gereport wordt eigenlijk ? Ik heb namelijk al best vaak gehad dat ik mensen aanspreek op het feit dat ze een andere lane pakken dan dat ze ingesteld hebben bij normal pick. Dan zeggen ze , ik pak deze of report blah blah gal spuug gal spuug.
Hoe wordt er gefilterd wat terrecht is en wat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Death1ord schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:31:
[...]
Als hij een 7 dagen ban krijgt, dan moet hij toch al een van de meer toxische players zijn hoor ....
Is die ook ^^ maar het entertaint mij xD dus maakt mij niks uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Iemand die nu online is en wil samen spelen en noob een beetje tip geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenophoben schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:34:
Hoe kan je zien of je gereport wordt eigenlijk ? Ik heb namelijk al best vaak gehad dat ik mensen aanspreek op het feit dat ze een andere lane pakken dan dat ze ingesteld hebben bij normal pick. Dan zeggen ze , ik pak deze of report blah blah gal spuug gal spuug.
Ze bekijken je chat logs, of bepaalde stukjes uit je game waar je op dat moment voor gereport bent.
Zo wordt een besluit genomen. dacht ik 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Death1ord
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:35:
[...]

Ze bekijken je chat logs, of bepaalde stukjes uit je game waar je op dat moment voor gereport bent.
Zo wordt een besluit genomen. dacht ik 8)7
Ik denk dat de 7 dagen bans gewoon automatisch gebeuren. Als je x aantal reports krijgt wordt een analyse gemaakt van de chat en indien die analyse (automatisch!) zegt dat je toxic bent, krijg je een tijdelijke ban.

Wanneer je over 14+ dagen begint te spreken of zelfs permanent, dan is dit gedaan door een effectieve persoon.
Xenophoben schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:34:
Als je 3 of 4 reports krijgt dan krijg je plots een scherm te zien dat "jouw huidig gedrag niet voldoet aan wat er wordt verwacht" en "dat je moet opletten dat je geen sanctie krijgt".

Dit is een automatisch bericht om de mensen aan te sporen hun gedag te veranderen maar als je niks verkeerd gedaan hebt moet je ook niet bang zijn aangezien het bewijs duidelijk is dat je geen sanctie verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Death1ord schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:40:
[...]
Als je 3 of 4 reports krijgt dan krijg je plots een scherm te zien dat "jouw huidig gedrag niet voldoet aan wat er wordt verwacht" en "dat je moet opletten dat je geen sanctie krijgt".
Deze krijg je ook niet zomaar ;) Automatisch of niet dat weet ik wel zeker :P
Ik heb nog nooit een iemand gezien die een clean-profile heeft. Daarmee bedoel ik dat er nog nooit iemand is die nooit een waarschuwing heeft gekregen. ( lijkt me sterk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Kan je uit die hextech kistjes ook skins van fnatic of TPA krijgen, oftewel skins die je niet meer kan kopen? Zo niet laat ik liever me maatje mystery skins naar me sturen ipv die kistjes te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:43:
[...]

Deze krijg je ook niet zomaar ;) Automatisch of niet dat weet ik wel zeker :P
Ik heb nog nooit een iemand gezien die een clean-profile heeft. Daarmee bedoel ik dat er nog nooit iemand is die nooit een waarschuwing heeft gekregen. ( lijkt me sterk )
Zoals ik al zei: als er plots een groot aantal mensen je reporten in 1 game kan je deze waarschuwing krijgen aangezien deze niet wordt gecontroleerd aan de hand van logs. Als je dus met een toxic 4 man premade speelt kan het dus eens voorkomen. En ja, bijna iedereen krijgt wel eens zo een waarschuwing maar stelt niks voor.
Inhumanous schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:45:
Kan je uit die hextech kistjes ook skins van fnatic of TPA krijgen, oftewel skins die je niet meer kan kopen? Zo niet laat ik liever me maatje mystery skins naar me sturen ipv die kistjes te kopen
Hextech chests geven je alle skins, inclusief legacy, ultimate, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:08:
[...]

Precies zoals ik het zeg, het feit dat jij het al niet snapt 8)7 terwijl ik al wat antwoorden heb gekregen op mijn vraag.

[...]
Dat is op basis van speculatie van wat je bedoelt, want je er zit totaal geen logica in je verhaaltje.

"Krijgt mega veel LP". Op basis van wat?
Ja, hij krijg meer dan als hij met jou potjes gaat verliezen, want dan gaat zijn rank uiteraard omlaag.

Hij krijgt niet meer LP als hij pas later met ranked begint. Dus wat het seizoen er mee te maken heeft, behalve dat hij minder tijd heeft om zijn verkloten MMR weer te fixen.

Wat? Dit is wat je zogenaamd vroeg?

Het lijkt me logisch dat als jij (veel) slechter bent dan hem hij geen zin heeft om met jou ranked potjes te gaan spelen.
Als hij zijn huidige rank wil weten kan hij gewoon zijn 10 placements doen, tenzij hij verwacht boven Gold uit komen. Want voor Gold en lager geldt geen rank decay meer.
Inhumanous schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:05:
Ik kan je ook wel inviten mocht je er nog niet inzitten. Om één of andere reden moet je echter vriendjes met elkaar zijn, dus ik heb je een invite gestuurd.

[ Voor 17% gewijzigd door Thormodo op 30-03-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Inhumanous schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:45:
Mystery skins zijn sowieso veel meer waar voor je geld dan hextech kistjes. Omdat je van kistjes ook champion shards en ward shards kunt krijgen.
Sowieso is het de vraag of het de moeite is om mystery skins te kopen als je slechts in een gedeelte van de skins interesse hebt. Hier een aardig stuk er over:
http://www.polygon.com/20...gends-mystery-skin-chests
Death1ord schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:47:
Hextech chests geven je alle skins, inclusief legacy, ultimate, ...
Bijna alle, er zijn uiteraard een paar skins die je niet kunt krijgen (zoals de PAX skins en Championship Riven) :P :
Cosmetic shards can be any non-limited skin. This means you might find DJ Sona, but you won’t find Victorious Jarvan IV. You can find a list of excluded content here
https://support.riotgames...33-Hextech-Crafting-Guide (Skin Shards)

Maar dat is dus precies hetzelfde als bij mystery skins.

[ Voor 41% gewijzigd door Thormodo op 30-03-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
[b]Thormodo schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:49:

[...]

Wat? Dit is wat je zogenaamd vroeg?

Het lijkt me logisch dat als jij knetter slecht bent dat hij geen zin heeft om met jou ranked potjes te gaan spelen.
Als hij zijn huidige rank wil weten kan hij gewoon zijn 10 placements doen, tenzij hij verwacht boven Gold uit komen. Want voor Gold en lager geldt geen rank decay meer.
Hier quote je mij, niet hem. En alleen de 10 placements doen geeft totaal niet je rank weer. Als je toevallig net een lossstreak van 6 games hebt, of juist een winstreak van misschien wel 10. Het gebeurd iedereen. Voor je echte rank heb je gewoon 100 games nodig.

Dat is het hele kromme van het rank systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ero-Sensei schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:57:
[...]

Hier quote je mij, niet hem.
Hij (en ik dus) quote jou, omdat jij blijkbaar mysterieus antwoord op zijn verhaal hebt gegeven. De hele relevantie van jouw antwoord op hem ontgaat mij echter.

Na 10 placements weet hij wel zijn huidige rank (na de reset). Niet de rank waar hij eventueel na veel moeite weer op uit kan komen. Overigens zijn er nog wel meer dan 100 potjes nodig om op je "echte" rank te komen.

[ Voor 26% gewijzigd door Thormodo op 30-03-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo kan ie wel weer met denigrerende, uitlokkende opmerkingen.

[ Voor 76% gewijzigd door Koekiemonsterr op 30-03-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Thormodo schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:00:
[...]

Hij (en ik dus) quote jou, omdat jij blijkbaar mysterieus antwoord op zijn verhaal hebt gegeven. De hele relevantie van jouw antwoord op hem ontgaat mij echter.
Ok, komt ie dan, wat ik tussen de regels door lees, waarom de vriend van Arab pas op het einde van het seizoen ranked wil doen:

Meneer wil samen met een Gold/Plat/Diamond/Master/Challenger gaan duo-en aan het eind van het seizoen, zodat hij minimaal in Gold terecht komt voor de rewards en de gold-boarder.

Hij weet van zichzelf dat wanneer hij het hele seizoen ranked speelt, hij niet uitkomt in Gold, maar waarschijnlijk Bronze/low-Silver.

Daarom wacht hij tot het eind, puur voor de reward. Verder heeft ranked niet zoveel meerwaarde voor hem.

Ok, het is nogal een uitgebreide conclusie op basis van dat kleine stukje (inderdaad verwarrende) tekst van Arab, maar dit is hoe heel veel mensen het doen om maar zo hoog mogelijk te eindigen. Dat ze dan keihard geboost zijn hoor je nooit (waarom kom ik in Bronze 1 / Silver 5 zoveel slechte spelers tegen met een Gold-Boarder?? --> jep daarom).

Verder filosoferend; dit zijn dezelfde mensen die bij Monopoly altijd bank wilden zijn, en waarvan je dacht dat ze heel goed in Monopoly waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Kreeg ik gisteren een mystery gift van me neef, red card katarina. Krijg ik hem nu als skin met me gratis kistje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:49:
[...]
Het lijkt me logisch dat als jij knetter slecht bent dat hij geen zin heeft om met jou ranked potjes te gaan spelen.
Of je doet eventjes rustig aan ?
Hij bedoeld er helemaal niks mee en je valt hem zo erg aan.
strange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Er staat een "als". Maar vooruit ik heb het taalgebruik iets aangepast.
Ero-Sensei schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:16:
[...]
Ok, komt ie dan, wat ik tussen de regels door lees, waarom de vriend van Arab pas op het einde van het seizoen ranked wil doen:

Meneer wil samen met een Gold/Plat/Diamond/Master/Challenger gaan duo-en aan het eind van het seizoen, zodat hij minimaal in Gold terecht komt voor de rewards en de gold-boarder.

Hij weet van zichzelf dat wanneer hij het hele seizoen ranked speelt, hij niet uitkomt in Gold, maar waarschijnlijk Bronze/low-Silver.

Daarom wacht hij tot het eind, puur voor de reward. Verder heeft ranked niet zoveel meerwaarde voor hem.

Ok, het is nogal een uitgebreide conclusie op basis van dat kleine stukje (inderdaad verwarrende) tekst van Arab, maar dit is hoe heel veel mensen het doen om maar zo hoog mogelijk te eindigen. Dat ze dan keihard geboost zijn hoor je nooit (waarom kom ik in Bronze 1 / Silver 5 zoveel slechte spelers tegen met een Gold-Boarder?? --> jep daarom).
De vriend van Arab kan ook gewoon beter dan Arab zijn en had geen dus geen zin om met hem ranked te spelen, Daarvoor zijn tenslotte de normals veel beter geschikt.

Aangezien er geen decay is tot Platinum maakt het dus geen bal uit of hij nu een paar potjes geboost wordt of later.
Sterker nog, er van uitgaande dat de boostende vriend zelf wel klimt tijdens het seizoen is het voor hem logischer om nu alvast te gaan boosten. Want anders zit hij straks in een hogere rank en is het dus een stuk moeilijker om zijn "bronze" vriend te boosten.

Maar goed dit zijn losse stellingen.
Inhumanous schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:25:
Kreeg ik gisteren een mystery gift van me neef, red card katarina. Krijg ik hem nu als skin met me gratis kistje....
Ach dan heb je alvast essence voor je volgende kistje :P. Dat is nog altijd beter dan als je een mystery skin krijgt voor een champion waar je al een veel toffere skin voor hebt.
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:36:
[...]
Prima, hou wel rekening met anderen :P
Vondt het grof overkomen tbh.
Mij praktisch voor gek verklaren, omdat ik stel dat ik een post van hem niet duidelijk vind, vind ik nog wel een stukje groffer dan een wat ongelukkige zinsnede.
Helemaal aangezien ook Ero-Sensei (die Arab hier quote als degene die het toch echt wél snapte) inderdaad aangeeft dat zijn antwoord op speculatie is gebaseerd.
Een mogelijke respons zou zijn om het even anders te verwoorden.
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:08:
[...]

[ Voor 45% gewijzigd door Thormodo op 30-03-2016 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:31:
[...]
Er staat een "als". Maar vooruit ik heb het taalgebruik iets aangepast.
Prima, hou wel rekening met anderen :P
Vondt het grof overkomen tbh.
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:01:
[mbr]Ja zo kan ie wel weer met denigrerende, uitlokkende opmerkingen.[/mbr]
???

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je commentaar hebt op moderatie, doe je dat niet hier, maar in Feedback op moderatie binnen Spielerij of PM me ofzo. Ik ga hier dus ook niet in op je punten.

[ Voor 73% gewijzigd door Koekiemonsterr op 30-03-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Kom op jongens Toxicity hou je maar voor in league ;).

Moet zeggen dat ik de laatste tijd in normals redelijk vaak bot(adc) krijg, nou is dit de rol die me het minste ligt, maar de laatste tijd gaat het toch niet slecht(sivir, Jinx en Lucian).
2 games verloren maar toch niet al te slechte scores en 1 game hard gewonnen door early goed gefeed te raken als lucian tegen een tristana.
Had tijdje hiervoor ook nog een caitlyn game die ook goed ging.
Begin weer een beetje allrounder te worden :D

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Ik kan je ook wel inviten mocht je er nog niet inzitten. Om één of andere reden moet je echter vriendjes met elkaar zijn, dus ik heb je een invite gestuurd.
Ik heb je verzoek geaccepteerd, stuur gerust een invite als je tijd hebt :) alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjaa, Kan iemand mij uitnodigen voor de GoT club ^^ ?
IGN: SUPERTOPSAYAJIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-09 18:56
Ik zou ook graag een uitnodiging krijgen. IGN: Sixkiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infernal Nasus gekregen ;) op nieuwe account :+
Lang leve chests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Kan ik ook worden uitgenodigd voor de GOT club? IGN: 5DGxkiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Kan je in meerdere clubs tegelijk zitten? Zoja, IGN: zeehoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
YouTube: PrimeTime League - 2016 Season Episode 11

LOL. Die win in de LMS games, heeft zelfs het team een plaats in de play-offs gekost omdat ze de tie breaker verloren hebben. Geniaal gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Oke. Normaal spelen we boardgames op vrijdag, morgen avond gaat mijn ploegje LoL spelen. Ik heb dat nog nooit gespeeld, zij wel al vaker.

Zie nu door de bomen het bos al niet meer.
Dus dan de vraag maar hier plempen;
- welk character moet ik als beginner zeker niet nemen?
- waar moet ik in het gamen met mijn vrienden zeker op letten?
- waar ben ik in godsnaam aan begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
maartend schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:51:
Oke. Normaal spelen we boardgames op vrijdag, morgen avond gaat mijn ploegje LoL spelen. Ik heb dat nog nooit gespeeld, zij wel al vaker.

Zie nu door de bomen het bos al niet meer.
Dus dan de vraag maar hier plempen;
- welk character moet ik als beginner zeker niet nemen?
- waar moet ik in het gamen met mijn vrienden zeker op letten?
- waar ben ik in godsnaam aan begonnen?
Ik zou beginnen om de tutorials eens door te nemen dat je enige kennis hebt. Ik weet ook niet of je met een pre lvl 5 account zomaar een normal game kan doen.

Als lvl 1 account krijg je de eerste levels maar een restrict aantal champions die je kan spelen die niet veranderen. Normaal zijn er iedere week 10 andere champions free to play (je kan ze ook kopen natuurlijk) maar voor beginners hebben ze de makkelijkste champions gekozen.

Als je tegen morgen de tutorials hebt doorgenomen lijkt mij het het eenvoudigste om uitleg te vragen en te krijgen aan je vrienden want in persoon gaat dat een stuk makkelijker dan via een forum hier.

Edit: En om een goed idee te hebben hoe je het spel speelt mag je toch op enkele maanden regelen waarbij je echt heel regelmatig speelt. Het neemt heel veel tijd in beslag om het spel goed te kennen.

[ Voor 8% gewijzigd door Death1ord op 31-03-2016 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Death1ord schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:24:
[...]

Ik zou beginnen om de tutorials eens door te nemen dat je enige kennis hebt. Ik weet ook niet of je met een pre lvl 5 account zomaar een normal game kan doen.

Als lvl 1 account krijg je de eerste levels maar een restrict aantal champions die je kan spelen die niet veranderen. Normaal zijn er iedere week 10 andere champions free to play (je kan ze ook kopen natuurlijk) maar voor beginners hebben ze de makkelijkste champions gekozen.

Als je tegen morgen de tutorials hebt doorgenomen lijkt mij het het eenvoudigste om uitleg te vragen en te krijgen aan je vrienden want in persoon gaat dat een stuk makkelijker dan via een forum hier.
Ik krijg dus een lvl 30 character van die gasten. Maakt dat wat uit?
Tutorial ga ik natuurlijk wel even doorlopen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
maartend schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:25:
[...]

Ik krijg dus een lvl 30 character van die gasten. Maakt dat wat uit?
Tutorial ga ik natuurlijk wel even doorlopen vanavond.
Het is een account dat lvl 30 is, niet een character.

En persoonlijk zou ik dat toch niet doen hoor. Tenzij ze de hele avond tegen bots gaan spelen gaat het voor jou een heel onaangename ervaring zijn. Als ze tegen personen spelen ga jij daar als enige zijn die niks kent en gewoon gestompt gaat worden tot en met.

Maar als ze lief zijn voor jou speel je dus AI games en kan je best nog veel bijleren en toch plezier maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Death1ord schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:29:
[...]

Het is een account dat lvl 30 is, niet een character.

En persoonlijk zou ik dat toch niet doen hoor. Tenzij ze de hele avond tegen bots gaan spelen gaat het voor jou een heel onaangename ervaring zijn. Als ze tegen personen spelen ga jij daar als enige zijn die niks kent en gewoon gestompt gaat worden tot en met.

Maar als ze lief zijn voor jou speel je dus AI games en kan je best nog veel bijleren en toch plezier maken.
Zal het laatste wel zijn, ze zijn altijd lief voor me. behalve als ik Overlord in Descent 2nd ben, maar dta is een ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Death1ord
maartend schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:31:
[...]

Zal het laatste wel zijn, ze zijn altijd lief voor me. behalve als ik Overlord in Descent 2nd ben, maar dta is een ander verhaal.
YouTube: What is League of Legends?

Kijk ook eens dit kort filmpje. Geeft je een goed idee wat de game is en hoe het allemaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:07
Leuk trouwens, kreeg op EUW in m'n gratis chest Rocket Girl Tristana, helemaal geen ruk aan. Log ik in op m'n lvl 9 NA en wat zit er in m'n chest.. Kitty Cat Katarina. Gelijk unlocked natuurlijk maar die had ik liever op m'n main gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 11:52
Recrush schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:47:
Leuk trouwens, kreeg op EUW in m'n gratis chest Rocket Girl Tristana, helemaal geen ruk aan. Log ik in op m'n lvl 9 NA en wat zit er in m'n chest.. Kitty Cat Katarina. Gelijk unlocked natuurlijk maar die had ik liever op m'n main gehad :(
dat was de beste Tristana skin tot Dragon Trainer uitkwam :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

JoeBravo schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:22:
[...]

dat was de beste Tristana skin tot Dragon Trainer uitkwam :o
Firefighter is na de update toch beter dan Rocket Gril imo.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:37
Gister weer een typisch nadeel aan Dynamicqueue, het ging al niet zo lekker, vol goede moed nieuwe game in. Ik sta 1-1 op mid, staat mijn team 4-24 na 19 minuten...
De Riven top (vs lulu) staat iets van 1-7 en was MASTER S5 (nu plat1), en de jungler die niks doet is een gold5 (ik was zelf plat2).
Match history gekeken, die gasten hadden gisteren met 4 man premade een 7 game loss spree waar ik midden in zat. Ik heb hier veel vaker last van, soms heb ik een win spree van 10 games waar elk team mee werkt, en dan ineens verlies ik een paar games en krijg ik echt de meeste complete random teams op een rij. Het lijkt wel of Riot mensen met een losing spree bij elkaar gooit?

Heb trouwens besloten Maokai te gaan mainen nu Meowkai uit is :3 I love kitties!!! :D _/-\o_ O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Santee op 01-04-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Santee schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:09:
Heb trouwens besloten Maokai te gaan mainen nu Meowkai uit is :3 I love kitties!!! :D _/-\o_ O-)
Maar hij eet ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Santee schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:09:
Gister weer een typisch nadeel aan Dynamicqueue, het ging al niet zo lekker, vol goede moed nieuwe game in. Ik sta 1-1 op mid, staat mijn team 4-24 na 19 minuten...
De Riven top (vs lulu) staat iets van 1-7 en was MASTER S5 (nu plat1), en de jungler die niks doet is een gold5 (ik was zelf plat2).
Match history gekeken, die gasten hadden gisteren met 4 man premade een 7 game loss spree waar ik midden in zat. Ik heb hier veel vaker last van, soms heb ik een win spree van 10 games waar elk team mee werkt, en dan ineens verlies ik een paar games en krijg ik echt de meeste complete random teams op een rij. Het lijkt wel of Riot mensen met een losing spree bij elkaar gooit?
Dat idee van win streaks en dan weer loss streaks, dat Rito wellicht mensen met losing streak enzo bij elkaar gooit, zou best kunnen. Dat patroon heb ik ook te vaak gehad, nog steeds. Maar goed, blijft speculeren.

Dit is overigens geen nadeel van Dynamic queue. Volgens mij is de enige conclusie die je hieruit kan trekken, dat je gewoon toevallig werd opgezadeld met een stel idioten. Dat die toevallig premade waren, tja. Belangrijker is de constatering dat het nubs waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:02:
[...]
Belangrijker is de constatering dat het nubs waren.
Naja als je season 5 masters was ben je geen nub, maar dat ze 1-6 in lane gaat in plat2-3 elo in 10 minuten vs Lulu en dan eerst nog geen hexdrinker rushed :? :? Heb echt het gevoel dat dat soort mensen een account gekocht hebben.
Nu lekker 3 games achter elkaar gewonnen en weer in plat2 promo´s, zag premade met 1-2 vrienden elke g ame, moet ik vaker doen. Helaas 1e promo wel verloren, Jax niet zo goed vs Darius (je kan niks early) en ineens stond rengar 5-0-5 en was het over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Santee schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:07:
[...]

Naja als je season 5 masters was ben je geen nub, maar dat ze 1-6 in lane gaat in plat2-3 elo in 10 minuten vs Lulu en dan eerst nog geen hexdrinker rushed :? :? Heb echt het gevoel dat dat soort mensen een account gekocht hebben.
Precies, dus wel nubs ;) En gekocht account uiteraard. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Thormodo schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:49:
[...]

Zou je mij ook een invite kunnen sturen? :)

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Dynamic queue is voor mij echt dikke prima.

Om meerdere redenen, maar zojuist paar leuke games gedaan met randoms. Bleken leuke en goede spelers, dus meteen nog 2 wins met zijn 4en aan vast geplakt.

Kon ik wel ff gebruiken, dit soort positieve ervaringen nade doffe ellende van een 50 mins 24/7/19 Xerath mid game (loss) waarin me team niet vooruit te branden was...

Ik heb dit nu al een paar keer gehad, dat je per toeval een aardig team met randoms treft en dat meerderen na de match weer samen willen queuen. Kon voorheen niet, nu wel. Toch aardige vooruitgang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:07
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 02:32:
Dynamic queue is voor mij echt dikke prima.

Om meerdere redenen, maar zojuist paar leuke games gedaan met randoms. Bleken leuke en goede spelers, dus meteen nog 2 wins met zijn 4en aan vast geplakt.

Kon ik wel ff gebruiken, dit soort positieve ervaringen nade doffe ellende van een 50 mins 24/7/19 Xerath mid game (loss) waarin me team niet vooruit te branden was...

Ik heb dit nu al een paar keer gehad, dat je per toeval een aardig team met randoms treft en dat meerderen na de match weer samen willen queuen. Kon voorheen niet, nu wel. Toch aardige vooruitgang!
Nou, blij dat in ieder geval een van ons plezier heeft in ranked. Ik ben gisteren flink op tilt geraakt :+

Huilie huilie QQ rant incoming:
spoiler:
Ik ging 10/6/18 op Xerath mid, vriend van mij 13/8/10 op Shyvana. De rest was gewoon okay. Maar wel verloren omdat zij een Tryndamere hadden die 4/12 stond maar steevast top bleef pressuren en onze toplaner het een beter idee vond om onze jungler die lane op te laten vangen ipv hijzelf terwijl hij een TP had die hij nooit gebruikte. Nu voel ik me altijd al een beetje vies als er een Tryhardmere in het enemy team zit, zo ook als het enemy team een Jax heeft. Maar in dit geval hadden ze deze allebei dus wist in champ select al dat het feest was als de game te lang ging duren. Dat je dan lategame nog even baron+dragon+ace scoort en daarbij een enemy gold lead van 5k verandert in een eigen gold lead van 1.1k maakt natuurlijk niet meer uit als je nexus turrets al down zijn met een of beide van die twee geweldige champions in het enemy team. Maar gg wp! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
maartend schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:31:
[...]

Hoe is je onderdompeling verlopen? Ik hoop positief :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Moest echt inkomen. Ben zo'n game helemal niet gewend. Duurde even voor ik alles door had en mis wat features uit andere games. De live potjes zijn we ingemaakt maar dat liep steeds beter. En had moeite met de besturing.

Maar heb genoten en zeker de laatste 2 potjes zat ik er echt in.
Ga ik dit thuis spelen? Nee. Maar d volgende keer doe ik gerust weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:21:
[...]

Precies, dus wel nubs ;) En gekocht account uiteraard. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst....
Als je Master S5 was dan ben je mechanisch zo veel sterker dan een willekeurige plat speler dat het een stomp fiesta zou moeten zijn ongeacht de matchup. Gewoon al de powerspikes van de champions en weten hoeveel jouw damage is moet al meer dan voldoende zijn.

En een hexdrinker vs lulu is gewoon het beste wat je kan doen. Zo heb ik mijn lane ook gewonnen vs Lulu met Renekton. Early hexdrinker en gewoon op je gemak farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Death1ord schreef op zondag 03 april 2016 @ 10:49:
[...]

Als je Master S5 was dan ben je mechanisch zo veel sterker dan een willekeurige plat speler dat het een stomp fiesta zou moeten zijn ongeacht de matchup. Gewoon al de powerspikes van de champions en weten hoeveel jouw damage is moet al meer dan voldoende zijn.

En een hexdrinker vs lulu is gewoon het beste wat je kan doen. Zo heb ik mijn lane ook gewonnen vs Lulu met Renekton. Early hexdrinker en gewoon op je gemak farmen.
Tja was deze speler: http://www.lolking.net/summoner/euw/25236613
Geen id hoe en wat, maar als je S5 master was, nog D3 voor season reset en nu gestomped wordt vs plat1/2 ben je wel erg slecht bezig xD Shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
We hebben gister toch allemaal wel FNC - VIT gezien? :) Check met name deze memorable final teamfight....

YouTube: VIT vs FNC, Game 4 - EU LCS 2016 Spring Playoffs Quarterfinal - Vitality vs Fnatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Koekiemonsterr schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:01:
We hebben gister toch allemaal wel FNC - VIT gezien? :) Check met name deze memorable final teamfight....

YouTube: VIT vs FNC, Game 4 - EU LCS 2016 Spring Playoffs Quarterfinal - Vitality vs Fnatic
Merendeel van die games was echter doodsaai :P.

Maar nu twijfel ik wel of ik Lissandra wil kopen :+. Hoewel het me toch vooral een teamfight champ die aardig wat scaling nodig heeft lijkt. Niet echt geschikt voor solo play dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Thormodo op 03-04-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Thormodo schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:07:
[...]

Merendeel van die games was echter doodsaai :P.

Maar nu twijfel ik wel of ik Lissandra wil kopen :+. Hoewel het me toch vooral een teamfight champ die aardig wat scaling nodig heeft lijkt. Niet echt geschikt voor solo queue dus.
Saai, nou het is maar hoe je het bekijkt :)

Weinig mis met een teamfight champ als Liss toch? En in lane 1v1 staat ze haar mannetje...eh vrouwtje ook wel.
Ze is vrij uniek in de zin dat het een prima pick into assassins als Zed en Fizz is, maar ook op top is ze voor menig melee top laner een doorn in het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Koekiemonsterr schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:15:
[...]

Saai, nou het is maar hoe je het bekijkt :)

Weinig mis met een teamfight champ als Liss toch? En in lane 1v1 staat ze haar mannetje...eh vrouwtje ook wel.
Ze is vrij uniek in de zin dat het een prima pick into assassins als Zed en Fizz is, maar ook op top is ze voor menig melee top laner een doorn in het oog.
Vooruit het was vooral die eerste game, wat feitelijk 30 minuten wachten was totdat Fnatic genoeg had geschaald :P.

Het nadeel van een teamfight champ is dat je wat meer afhankelijk bent van je team en dus niet makkelijk in je eentje je lane kunt domineren om zo de game te carryen (op voorwaarde dat je team nog niet te hard heeft gefeed).
Aan de andere kant kun je met een champ die goed is in teamfights natuurlijk een snellere lead krijgen, mocht je die teamfights daardoor (hard) winnen. Plus ze is een sterke roamer.

Maar goed heb haar aangeschaft, ook omdat ze inderdaad prima toplane kan. Malzahar gelijk ook maar gehaald, want waarom ook niet. Nu nog 10k IP over.
Zed moet ik ook nog steeds leren goed te spelen, maar dat kost weer zoveel moeite :P.

YouTube: OG vs UOL - EU LCS Spring Playoffs Quarterfinals Day 2 is nu trouwens bezig voor de geïnteresseerden.

[ Voor 20% gewijzigd door Thormodo op 03-04-2016 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Thormodo schreef op zondag 03 april 2016 @ 18:04:
[...]

Vooruit het was vooral die eerste game, wat feitelijk 30 minuten wachten was totdat Fnatic genoeg had geschaald :P.

Het nadeel van een teamfight champ is dat je wat meer afhankelijk bent van je team en dus niet makkelijk in je eentje je lane kunt domineren om zo de game te carryen (op voorwaarde dat je team nog niet te hard heeft gefeed).
Aan de andere kant kun je met een champ die goed is in teamfights natuurlijk een snellere lead krijgen, mocht je die teamfights daardoor (hard) winnen. Plus ze is een sterke roamer.

Maar goed heb haar aangeschaft, ook omdat ze inderdaad prima toplane kan. Malzahar gelijk ook maar gehaald, want waarom ook niet. Nu nog 10k IP over.
Zed moet ik ook nog steeds leren goed te spelen, maar dat kost weer zoveel moeite :P.

YouTube: OG vs UOL - EU LCS Spring Playoffs Quarterfinals Day 2 is nu trouwens bezig voor de geïnteresseerden.
Zed is niet zo moeilijk om te leren, hij is voornamelijk een 1 trick pony, of hij spamt zijn q en duikt erin zodra je laag bent of hij doet shadow + e en daarna q om je redelijk laag te poken en jumpt dan naar zijn shadows voor 1 of 2 aa's.

Lissandra is daarin wel wat lastiger, je kan genoeg verschillende manieren bouwen en spelen, je kan power farmen(ze is wat mana gevoelig aan het begin maar haar passive maakt een hoop goed).
Ook kan ze aggresief spelen, roamen etc etc etc.

Mal is erg moeilijk om te spelen, zeker omdat hij de laatste tijd erg out of meta is(hij doet nog steeds een hoop damage maar hij wordt niet veel gespeeld).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Martin0 schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:54:
[...]
Zed is niet zo moeilijk om te leren, hij is voornamelijk een 1 trick pony, of hij spamt zijn q en duikt erin zodra je laag bent of hij doet shadow + e en daarna q om je redelijk laag te poken en jumpt dan naar zijn shadows voor 1 of 2 aa's.
Je maakt een grapje zeker? :)
Zed is zonder twijfel één van de moeilijkere champs om te leren en zeker om te masteren. 1 trick pony? Allesbehalve. Zeker in late game teamfights als je als Zed tegen nogal wat cc en tanks aankijkt, is het niet zo eenvoudig om te bepalen wanneer je erin vliegt, wanneer je ult of juist nog even niet, etc. En zeker in begin voelt zijn ult combo beetje aan als button smashing. Duurt wel ff voordat je dat enigszins onder de knie hebt.
[...]
Lissandra is daarin wel wat lastiger, je kan genoeg verschillende manieren bouwen en spelen, je kan power farmen(ze is wat mana gevoelig aan het begin maar haar passive maakt een hoop goed).
Lissandra is juist nogal easy en straight forward. Enige wat je qua build hoeft af te vragen is of je voor RoA gaat of niet. Haar kit is vrij simpel om op te picken. In teamfights is enige wat je snel moet beslissen: ult ik mezelf vol in groep of enemies of ult ik de prime carry van de enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Iedereen die "vast" zit in bronze, silver, en zelfs in gold zou Garen eens moeten spelen in de top lane.
Zelfs in Gold 3 speel ik hem zo nu en dan. Het is een champion die héél tanky kan zijn maar ook nog eens veel damage doet, net als Mundo.

Zijn level 1 en 2 zijn echt super sterk tegen andere melee champion en i.c.m. met Grasp kan je de lane al heel snel domineren. A > Q > A doet toch erg veel damage. Zijn spin2win heeft echt wat levels en tijd nodig voordat deze veel damage gaat doen.

Bouw Black Cleaver als eerste item of een Sunfire Cape als eerste als de match up wat lastig is, zoals Renekton of Darius. Daarna iets van Dead Man's Plate, Spirit Visage en daarna waar je zin hebt.

Sterak's Gage is erg sterk, maar Maw of Malmortius is ook erg goed.
Je kan ook een Ghost Blade bouwen of juist wat meer tankiness bouwen in de vorm van Randuin, Warmog of Thornmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

[...]

Mal is erg moeilijk om te spelen, zeker omdat hij de laatste tijd erg out of meta is(hij doet nog steeds een hoop damage maar hij wordt niet veel gespeeld).
Wat ? :')
Zed makkelijk noemen en Malzahar moeilijk.
Ik snap het niet meer, volgens mij valt Master Yi tegenwoordig ook onder zeer moeilijk als ik jou beredeneringen goed begrijp :*)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaver
  • Laatst online: 30-07 13:19
Wootlock schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:35:
[...]

Ik snap het niet meer, volgens mij valt Master Yi tegenwoordig ook onder zeer moeilijk als ik jou beredeneringen goed begrijp :*)
Alle champions hebben 4 spells en 2 summoners, dus alle champs zijn even moeilijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:35:
[...]

Ik heb nooit moeite gehad met zed, vind hem vrij makkelijk, yi is ook een van de makkelijkste champs die er rond lopen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Xanthian schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:35:
Iedereen die "vast" zit in bronze, silver, en zelfs in gold zou Garen eens moeten spelen in de top lane.
Je had ook kunnen zeggen: iedereen die vast zit, doe een schietgebedje, neem ranked niet ál te serieus (want dat doet toch bijna niemand) en hope for the best... :)

Garen is zeker geen slechte pick, maar voor zover je niet veel lager dan je eigen niveau zit, komt het veel meer aan op geluk met je teammates dan anything else.

Me laatste 4 ranked games op me smurf zijn veelzeggend:

12/4/9 Corki mid: win
9/1/3 LB mid: win
13/8/7 Ahri mid: loss
12/5/1 LB mid: loss

Dus per saldo geen bal opgeschoten.
In alle vier de matches had ik enemy mid laner op of vóór lvl 6 al 1 of meerdere keren gepwned 1v1, en deed in vrijwel alle matches verreweg meeste dmg van me team.
In die 12/5/1 LB game had ik de enemy Cass zelfs laten tilten volgens zijn teamgenoten; ze stond op gegeven moment 0/6. Maar ja, je doet weinig aan een bot lane die in totaal 18 keer dood gaat en niet kan positioneren of wil teamen.
Die Ahri loss match had ik Syndra op lvl 6 te pakken en ze was niet een enorm threat...totdat onze bot het nodig vond lekker te chasen in de jungle als echte bronzies...gevolg: Syndra 3 gratis kills erbij. Dank u! In totaal ging onze bot 25 keer dood en onze Rengar jungler 13 keer. Niet tegenop te boksen...

Welcome to ranked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:35:
[...]
, je doet weinig aan een bot lane die in totaal 18 keer dood gaat en niet kan positioneren of wil teamen.
Die Ahri loss match had ik Syndra op lvl 6 te pakken en ze was niet een enorm threat...totdat onze bot het nodig vond lekker te chasen in de jungle als echte bronzies...gevolg: Syndra 3 gratis kills erbij. Dank u! In totaal ging onze bot 25 keer dood en onze Rengar jungler 13 keer. Niet tegenop te boksen...

Welcome to ranked!
Welcome to the league of tiltings ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaver
Koekiemonsterr schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:35:
[...]

Je had ook kunnen zeggen: iedereen die vast zit, doe een schietgebedje, neem ranked niet ál te serieus (want dat doet toch bijna niemand) en hope for the best... :)

Garen is zeker geen slechte pick, maar voor zover je niet veel lager dan je eigen niveau zit, komt het veel meer aan op geluk met je teammates dan anything else.

Me laatste 4 ranked games op me smurf zijn veelzeggend:

12/4/9 Corki mid: win
9/1/3 LB mid: win
13/8/7 Ahri mid: loss
12/5/1 LB mid: loss

Dus per saldo geen bal opgeschoten.
In alle vier de matches had ik enemy mid laner op of vóór lvl 6 al 1 of meerdere keren gepwned 1v1, en deed in vrijwel alle matches verreweg meeste dmg van me team.
In die 12/5/1 LB game had ik de enemy Cass zelfs laten tilten volgens zijn teamgenoten; ze stond op gegeven moment 0/6. Maar ja, je doet weinig aan een bot lane die in totaal 18 keer dood gaat en niet kan positioneren of wil teamen.

Welcome to ranked!
Ben nu aangekomen bij D2, je zou denken dat dit betere spelers zijn. Dit is dus niet het geval, als ze hier binnen 10 minuten 10 keer totaal dood gaan lopen ze gelijk open mid te roepen en speel je opeens 2v5. Ook niet echt leuk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reaver schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:49:
[...]

Alle champions hebben 4 spells en 2 summoners, dus alle champs zijn even moeilijk :P.
En Jayce dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Martin0 schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:33:
[...]

Ik heb nooit moeite gehad met zed, vind hem vrij makkelijk, yi is ook een van de makkelijkste champs die er rond lopen.
Ik zie graag jou zed montages tegemoet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaver
Per stance heb je 4 spells die je kan gebruiken ;). In principe doel ik op dat je niet 25 macro's nodig hebt zoals bijv met WoW ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door Reaver op 04-04-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:55:
[...]

Ik zie graag jou zed montages tegemoet :+
JE weet dat zed mega sterk is op wood -5 he :+

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foei: Dubbele post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

\_/ sorry hij is echt leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me opvalt is dat mods hier niet altijd op letten. Bij de ene wel bij de andere niet ^^^^
Achja geen probleem @woot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:40:
Wat me opvalt is dat mods hier niet altijd op letten. Bij de ene wel bij de andere niet ^^^^
Achja geen probleem @woot
Achja, volgens mij moet dat ook niet iets zijn waar actief op gemod moet worden.
Volgens mij zijn we allen oud genoeg om de "edit" knop te vinden en even je reactie te wijzigen. Die enkele keer dat het dan toch 'mis' gaat, boeiend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha inderdaad ^^ vond het ook niet erg ofzo haha viel me alleen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Als de nieuwe Sion skin wordt uitgebracht wil ik toch wel een top lane match met Sion VS Malphite.
Het zou echt vet zijn als er wat extra sound effects zijn als twee van die mecha's tegen elkaar vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:28:
Als de nieuwe Sion skin wordt uitgebracht wil ik toch wel een top lane match met Sion VS Malphite.
Het zou echt vet zijn als er wat extra sound effects zijn als twee van die mecha's tegen elkaar vechten.
O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Zo heb m'n portie random games ook weer gehad vandaag xD Ik ga proberen gewoon bij Kat/Trundle te blijven voor Mid/top, of soms Kat top als de matchup leuk is, ik moet echt teams weer zelf gaan carryen. Het is gewoon niet genoeg om 30cs en 3 kills op je laner voor te staan, als je beetje pech hebt vernaggeld de rest het toch (zeker als top vind ik het lastig om de rest van de map te beinvloeden, op een goede TP na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
hmmm zucht ik probeer weer eens een ranked game hoor:

Damage to champions: braum(ik) 9373, Shyvana: 9918, ashe: 12549.

Zucht waarom kies je er voor om adc te spelen als je het niet fcking kunt, daarnaast: "omg dis blitz" want ze werd iedere keer gegrepen omdat ze niet eens kan sidesteppen...

Welcome to elo hell!

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Patch 6.7 is uit.

-Irelia is wat gebuffed. Voor de rest zijn er een zooi champions (iets) generfd.
-Death timers zijn aangepast (lager) tussen 30 en 55 min.
-Warlords bloodlust healed nu minder op minions voor ranged champions.

Daarnaast komt er in het weekend (vrijdag vanaf 4 uur) een rotating game mode queue, dus bijvoorbeeld met URF. Daarmee kun je ook mastery (chests) en key fragments verdienen.

Plus ze hebben eindelijk gefixt dat je key fragments in Aram (en twisted treeline) kunt krijgen.
Edit: Grapje, toch niet; het wordt gefixt gedurende deze patch. Momenteel werkt het nog niet dus. :X
Waarom carry je jezelf er niet gewoon uit met je pro Zed skills? ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Thormodo op 05-04-2016 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Daar is dan eindelijk de 'fire-achtige' Diana skin....
Smaken verschillen, maar vind de geluiden en animaties niet bepaald fraai. Zeker geen 1350 RP waard.

[ Voor 28% gewijzigd door Koekiemonsterr op 05-04-2016 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Thormodo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:45:

[...]

Waarom carry je jezelf er niet gewoon uit met je pro Zed skills? ;)
Nooit gezegt dat ik pro zed ben mate, zeg alleen dat ik zijn kit niet zo moeilijk vind of hoe je hem moet spelen, niet dat ik hem gemastered heb. daarnaast ik ben niet eens een mid speler, main support en kan een beetje jungle en top maar daar houd het op. ADC en Mid kan ik wel maar ben er niet zo goed in, mijn kansen om elo hell uit te komen 0,0 aangezien ik nu op een 8 game losing streak zit en het niveau spelers waarmee ik speel lager en lager wordt terwijl het "lijkt" dat de tegenstanders steeds beter worden.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Martin0 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:41:
[...]
Nooit gezegt dat ik pro zed ben mate, zeg alleen dat ik zijn kit niet zo moeilijk vind of hoe je hem moet spelen,
Thormodo was me voor, maar ik wilde bijna dezelfde opmerking maken over de vermeende pro Zed skills :P Maar goed, het tweede deel van deze quote geeft wel aan dat je geen pro Zed bent....
[...]
mijn kansen om elo hell uit te komen 0,0 aangezien ik nu op een 8 game losing streak zit en het niveau spelers waarmee ik speel lager en lager wordt terwijl het "lijkt" dat de tegenstanders steeds beter worden.
Tja, die pech van klote teammates kun je absoluut hebben, maar een 8 loss streak is wel iets teveel van het slechte...Dan ben je zelf duidelijk ook niet in staat om écht impact te hebben game (of in ieder geval de bot lane in eerste instantie) naar je hand te zetten.

Persoonlijk vind ik supp daarvoor ook één van de minste ideale rollen; ik ga liever voor solo lane om de game eigenhandig te kunnen carryen, zodat ik ook niet afhankelijk ben van de grillen van de random adc naast je....

Maar goed, support mains zullen het wellicht oneens zijn met de stelling dat je met supp role niet zoveel impact kan hebben. En op zich hebben ze dan ook wel een punt. Dus je zult je jezelf echt moeten gaan verbeteren als supp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
[...]

Nooit gezegt dat ik pro zed ben mate, zeg alleen dat ik zijn kit niet zo moeilijk vind of hoe je hem moet spelen, niet dat ik hem gemastered heb. daarnaast ik ben niet eens een mid speler, main support en kan een beetje jungle en top maar daar houd het op. ADC en Mid kan ik wel maar ben er niet zo goed in, mijn kansen om elo hell uit te komen 0,0 aangezien ik nu op een 8 game losing streak zit en het niveau spelers waarmee ik speel lager en lager wordt terwijl het "lijkt" dat de tegenstanders steeds beter worden.
Als ik jou was zou ik toch focussen op één andere lane. Neem bijvoorbeeld top, die is nog wel het makkelijkst vergeleken de rest. Neem daarnaast een paar makkelijke champions zoals Garen, Nautilus of Malphite en je zult zien dat je na wat oefenen best wel kan carryen. Want ik kan mij voorstellen dat dit als support zijnde in bronze gewoon lastig is.

Kies voor top de rollen top/jungle of top/mid, dan krijg je in de meeste gevallen gewoon top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Laatst online: 15-09 11:52
Xanthian schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:02:
[...]

Als ik jou was zou ik toch focussen op één andere lane. Neem bijvoorbeeld top, die is nog wel het makkelijkst vergeleken de rest. Neem daarnaast een paar makkelijke champions zoals Garen, Nautilus of Malphite en je zult zien dat je na wat oefenen best wel kan carryen. Want ik kan mij voorstellen dat dit als support zijnde in bronze gewoon lastig is.

Kies voor top de rollen top/jungle of top/mid, dan krijg je in de meeste gevallen gewoon top.
en zo is er weer een support minder en de queues dus weer langer ;(

Ik kan niet wachten de Taric rework te testen. Nieuwe kit ziet er ok uit, heb alleen m'n vraagtekens bij de ult.

[ Voor 8% gewijzigd door JoeBravo op 06-04-2016 08:24 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 41 Laatste