Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:53
[...]

Maar als je denkt dat Rammus in de early game een goede clearspeed heeft, dan heb je Rammus dus écht nog nooit gespeeld in de jungle...

Ik ben wel met Xanthian eens, Rammus top bereikt eerder een punt waarop hij sterk is dan vanuit de jungle, en bovendien werkt ie nu vrij aardig in de huidige top lane meta. Als is dat ook wel voor een deel smaak, want ik persoonlijk houd niet van die junglers met slechte lvl 1-3 clears.
Speel rammus regelmatig in de jungle, vind hem op top lane niet fijn. Daarnaast vind ik het wel mee vallen hoe traag hij is. En daarmee wil ik graag deze discussie sluiten, aangezien het anders een ja/nee verhaaltje wordt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:08
Voor mij begint Lissandra op top een redelijke pick te worden. Op top sta je vaak tegenover Malphite, Garen, Fiora en deze 3 zijn totaal geen probleem steeds. Tegen Fiora kan ik zelfs nog aardig gefeed raken ook. Garen kan je blijven poken, en all-in gaan lukt hem niet door je W.

En het is een heerlijke champion in teamfights: E engage, meteen je Q op een squishy, en een W om iedereen in de buurt te houden. Vervolgens nog 1 q eruit ( als je het overleeft) en dan ult op jezelf.
Bizar hoe iedereen om je heen blijft staan, de dmg tick van je ult nog even ontvangt, schrikt van de hoeveel hp je weer hebt en in tranen uitbarst wanneer je na een volgende Q ook nog je zhyonas gebruikt.

Je gaat redelijk vaak zelf dood, maar de tijd die je team heeft om te killen is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Martin0 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:37:
[...]

Speel rammus regelmatig in de jungle, vind hem op top lane niet fijn. Daarnaast vind ik het wel mee vallen hoe traag hij is. En daarmee wil ik graag deze discussie sluiten, aangezien het anders een ja/nee verhaaltje wordt.
Tja, als je een stelling poneert (Rammus snelle jungle clear) met een gebrek aan onderbouwing en slechts 1 (slecht) argument (Rammus met thornmail en sunfire clear snel....ja nogal wiedes)...dan kunnen we het beter afsluiten ja.
Ero-Sensei schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:03:
Voor mij begint Lissandra op top een redelijke pick te worden. Op top sta je vaak tegenover Malphite, Garen, Fiora en deze 3 zijn totaal geen probleem steeds.
Was ze al hoor, ook vorig seizoen :) Liss op top is nogal irritant voor types als Garen, Malph, Fiora, etc; in feite voor de meeste top melee champs. En inderdaad, in teamfights is ze niet te onderschatten.

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 21-03-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Ero-Sensei schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:03:
Voor mij begint Lissandra op top een redelijke pick te worden. Op top sta je vaak tegenover Malphite, Garen, Fiora en deze 3 zijn totaal geen probleem steeds. Tegen Fiora kan ik zelfs nog aardig gefeed raken ook. Garen kan je blijven poken, en all-in gaan lukt hem niet door je W.

En het is een heerlijke champion in teamfights: E engage, meteen je Q op een squishy, en een W om iedereen in de buurt te houden. Vervolgens nog 1 q eruit ( als je het overleeft) en dan ult op jezelf.
Bizar hoe iedereen om je heen blijft staan, de dmg tick van je ult nog even ontvangt, schrikt van de hoeveel hp je weer hebt en in tranen uitbarst wanneer je na een volgende Q ook nog je zhyonas gebruikt.

Je gaat redelijk vaak zelf dood, maar de tijd die je team heeft om te killen is genoeg.
Ja, Lissandra is wel een goede tegen Fiora, lekker squishy en weinig sustain, dus die poke je helemaal weg early game.

Tegen Malphite is Lissandra ook wel goed omdat je hem vaak forceert om MR te bouwen i.p.v. armor.

Garen lijkt me gewoon een "gelijke" matchup omdat Garen ongestoord kan door farmen en vanzelf sterk wordt. Het is dan maar net wie de betere team comp heeft. Lissandra zal een kleine voordeel brengen t.o. Garen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:07:
[...]

Tja, als je een stelling poneert (Rammus snelle jungle clear) met een gebrek aan onderbouwing en slechts 1 (slecht) argument (Rammus met thornmail en sunfire clear snel....ja nogal wiedes)...dan kunnen we het beter afsluiten ja.
Niet geheel waar zoals jij het omschrijft. Xan gaf de stelling dat rammus traag cleart en ik reageerde daarop dat ik het niet met hem eens ben.
Daarnaast stonden thornmail en sunfire tussen haakjes wat aangeeft dat hij alleen met zijn w ook al redelijk cleart in combinatie met zijn powerball.
Daarnaast kan had ik nog meer onderbouwing kunnen geven dat het ook afhankelijk is van je runes en masteries. ik neem voor rammus volledige tank runes(health + armor en MR) wat zijn clearspeed al verhoogd aangezien zijn w en passive scaled met armor.
Daarnaast heb ik persoonlijk nooit problemen in de early game met rammus, zeker niet met ganken, rond minuut 4 a 5 ben je klaar met je jungle path en ga je top ganken als je bij red uit komt(wat bij mij meestal het geval is) en bot of mid als je bij blue uit komt. Is ook lvl 4 gank waardoor het vrij makkelijk moet zijn om of een kill te krijgen of een summoner te forceren.
En ja er zijn junglers met snellere clear(shyvana bvb).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
[b]Koekiemonsterr schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:07:
Was ze al hoor, ook vorig seizoen :) Liss op top is nogal irritant voor types als Garen, Malph, Fiora, etc; in feite voor de meeste top melee champs. En inderdaad, in teamfights is ze niet te onderschatten.
Ik weet het, maar nu pas voor mij persoonlijk op top. Ik gebruikte haar vorig seizoen voornamelijk mid, wanneer ik tegen Zed kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Martin0 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:31:
[...]

Niet geheel waar zoals jij het omschrijft. Xan gaf de stelling dat rammus traag cleart en ik reageerde daarop dat ik het niet met hem eens ben.
Daarnaast stonden thornmail en sunfire tussen haakjes wat aangeeft dat hij alleen met zijn w ook al redelijk cleart in combinatie met zijn powerball.
Daarnaast kan had ik nog meer onderbouwing kunnen geven dat het ook afhankelijk is van je runes en masteries. ik neem voor rammus volledige tank runes(health + armor en MR) wat zijn clearspeed al verhoogd aangezien zijn w en passive scaled met armor.
Daarnaast heb ik persoonlijk nooit problemen in de early game met rammus, zeker niet met ganken, rond minuut 4 a 5 ben je klaar met je jungle path en ga je top ganken als je bij red uit komt(wat bij mij meestal het geval is) en bot of mid als je bij blue uit komt. Is ook lvl 4 gank waardoor het vrij makkelijk moet zijn om of een kill te krijgen of een summoner te forceren.
En ja er zijn junglers met snellere clear(shyvana bvb).
Ik heb niet direct een lijstje mer clear speed, maar wel met "Gold earned" Dat geeft wel een idee hoe snel iemand de jungle kan clearen want iedereen die de jungle niet snel cleared, farmed in principe ook niet en gaat ganken. Kijk hier maar eens naar: http://champion.gg/statis...r=descend&roleSort=Jungle

Rammus staat gewoon onderaan. Een grote indicatie dat er iets mis is met zijn clear speed.
Kijk ook naar het tabelletje "Team jungle CS", ook daar staat hij bijna onder aan.

Ik begrijp je punten ook wel aangezien het in bronze gewoon anders werkt. Maar dat had je zelf ook al opgemerkt eerder in je posts. Rammus is ook niet slecht, maar het feit blijft dat hij gewoon een relatief slechte early game heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rasmalluin schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:07:
[...]

Eindelijk iemand die positief is over Shaco!
Door hem speel ik regelmatig Shaco.

YouTube: Shaclone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:09:
Ik heb een nieuwe favoriete champion.

Shaco is echt geweldig! Zo veel plezier en al dat assasin gebeuren, de jukes!
Wauw :+ !!!
Pro pruster ? Wauw ? zeker ook in LOL ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:56:
[...]

Pro pruster ? zeker ook in LOL ? :+
Iedereen heeft zo zijn specialiteiten ;)

FOEI: Dubbele post.
Rasmalluin schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:07:
[...]

Eindelijk iemand die positief is over Shaco! Hij heeft zijn minder sterke kanten, maar is echt fun om te spelen! Q zorgt voor leuke plays, W (jukes) kan ook voor veel fun zorgen en een goed getimede R kan een groot verschil maken in een teamfight.
Inderdaad, als ik een enemy bijna down hebt en ze gaan recallen onder de tower dan send ik mijn Clone :+ hehe.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03 09:49
Wel leuk om te zien dat je zelfs in brons soms 4 totaal willekeurige mensen tegen komt en (bijna) alles perfect gaat. Helaas 1x dood gegaan bij een gank top lane, maar verder weinig op aan te merken.

Devourer stacken gaat vrij makkelijk, zonder dat je niet met het team bezig bent.

http://matchhistory.euw.l...436/32061125?tab=overview

Game begon zelfs 4v5, aangezien Kennen afk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 19:27
DiEPVRiEZERRRRR schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:50:
Wel leuk om te zien dat je zelfs in brons soms 4 totaal willekeurige mensen tegen komt en (bijna) alles perfect gaat. Helaas 1x dood gegaan bij een gank top lane, maar verder weinig op aan te merken.

Devourer stacken gaat vrij makkelijk, zonder dat je niet met het team bezig bent.

http://matchhistory.euw.l...436/32061125?tab=overview

Game begon zelfs 4v5, aangezien Kennen afk was.
Ik moest toch even gniffelen bij het zien van Kennen's first item en de prioritizing van Ezreal in jullie team (hij had beter gewoon in 1x een BF kunnen kopen ipv een cloak en pickaxe). Laten we daarnaast maar niet gissen wat Bard van plan was ;) :X

Maar ziet er inderdaad uit als een prima win, lekker hoor :)

[ Voor 8% gewijzigd door Jaap. op 21-03-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Laatst online: 24-04 10:58
JapieTalent schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:26:
[...]

Ik moest toch even gniffelen bij het zien van Kennen's first item en de prioritizing van Ezreal in jullie team (hij had beter gewoon in 1x een BF kunnen kopen ipv een cloak en pickaxe). Laten we daarnaast maar niet gissen wat Bard van plan was ;) :X

Maar ziet er inderdaad uit als een prima win, lekker hoor :)
Bedoel je de Dorans Blade? Is volgens mij vrij standaard op Kennen als first item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
jespertje schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:09:
[...]

Bedoel je de Dorans Blade? Is volgens mij vrij standaard op Kennen als first item.
Klopt, maar die bedoelde ik ook niet ;) Ik doelde meer op z'n eerste complete item: Luden's. Normaal gesproken wil je toch een zhonya's rushen. Met name aangezien je achter ligt doordat je een periode afk bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JapieTalent schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:17:
[...]

Klopt, maar die bedoelde ik ook niet ;) Ik doelde meer op z'n eerste complete item: Luden's. Normaal gesproken wil je toch een zhonya's rushen. Met name aangezien je achter ligt doordat je een periode afk bent geweest.
Daarnaast vind ik dat de rageblade niet het optimale item is om al eerste te bouwen op jax(maar dit kan ook komen omdat ik nog altijd op mijn s3/4/5 build af ga) ik bouw jungle jax altijd eerst met TF daarna BOTRK en daarna ga ik vaak al tanky.
Als jungle item vind ik op jax de blauwe jungle item wel fijn, die slow is makkelijk als je gankt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin0 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:54:
[...]

Daarnaast vind ik dat de rageblade niet het optimale item is om al eerste te bouwen op jax(maar dit kan ook komen omdat ik nog altijd op mijn s3/4/5 build af ga) ik bouw jungle jax altijd eerst met TF daarna BOTRK en daarna ga ik vaak al tanky.
Als jungle item vind ik op jax de blauwe jungle item wel fijn, die slow is makkelijk als je gankt.
Jungle Jax lijkt mij Devourer toch echt de beste optie. Gezien het feit dat hij AS opbouwt met aantal autoattacks (wat dubbel zo hard scaled met Rageblade passive erbij) en je ult op elke 3e (2e dus) hit extra dmg doet.

Jax jungle lijkt mij Devourer -> Rageblade -> Tank/Maw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:03:
[...]

Jungle Jax lijkt mij Devourer toch echt de beste optie. Gezien het feit dat hij AS opbouwt met aantal autoattacks (wat dubbel zo hard scaled met Rageblade passive erbij) en je ult op elke 3e (2e dus) hit extra dmg doet.

Jax jungle lijkt mij Devourer -> Rageblade -> Tank/Maw
Blauwe jungle item kan je ook devour op gooien :)
Zoals ik al zei ik ga uit van me s 3/4/5 build. Rageblade heeft het nooit echt goed gedaan in mijn ogen, maar goed het item is veranderd en moet dit eerst testen :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Martin0 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:54:
[...]

Heel gauw mee stoppen! Met name season 3 is gewoon 3 jaar geleden en er zijn inmiddels zo veel wijzigingen en aanpassingen geweest dat dit gewoon echt niet meer kan. Daarnaast is er op diverse sites genoeg recente input verkrijgbaar waardoor je waarschijnlijk met een kleinste beetje research al beter af bent dan met wat in season 3 gangbaar was.

Qua jungle item zou ik inderdaad op Jax ook Devourer into Rageblade gaan. Of je dan de rode of de blauwe pakt is een kwestie van smaak denk ik, maar omwege de slow zou ik ook voor de blauwe gaan (kom even niet op de namen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin0 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:24:
[...]

Zoals ik al zei ik ga uit van me s 3/4/5 build. Rageblade heeft het nooit echt goed gedaan in mijn ogen, maar goed het item is veranderd en moet dit eerst testen :)
Sorry, ik interpreteerde het als het AP jungle item (die heeft een blauw bolletje, vandaar). Nee inderdaad, ik zou ook voor de slow gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
Martin0 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:24:
[...]

Een fyi Rood is challenging smite en blauw chilling smite.

Devourer - rageblade in een gunblade doet momenteel vrij veel damage. De sustain is vrij hoog.

Build ligt natuurlijk altijd aan de game zelf, maar gezien het verloop van de game die gelinkt is, zou het zonde zijn niet te beginnen met damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Ah, zojuist potje Shaco gedaan... Ging weer lekker! Eindigde 20/5/17 en had voor de fun de Duskblade of Draktharr gekocht. Vind het niet echt een geweldig item. Zoals eerder gezegd is het te willekeurig wanneer de passive wel en niet gebruikt kan worden.

PS: onze Viktor mid ging echt waardeloos... Ging eerst afk dood onder eigen turret en ging daarna alleen maar zeiken. Stond halverwege 0/8 terwijl ik hem toch echt het meeste heb geprobeerd te helpen...

http://matchhistory.euw.l...EUW1/2575605163/204165674

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EfKJWjf.jpg
Geert Wilders schoot omhoog in de peilingen, zelfs 5 oppositieleden moesten het op een gegeven moment ontgelden (penta), maar uiteindelijk verloor hij de strijd in de 'politieke' arena....
Rasmalluin schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:31:
PS: onze Viktor mid ging echt waardeloos... Ging eerst afk dood onder eigen turret en ging daarna alleen maar zeiken. Stond halverwege 0/8 terwijl ik hem toch echt het meeste heb geprobeerd te helpen...

http://matchhistory.euw.l...EUW1/2575605163/204165674
Dit is een vrij laag niveau toch? Ik bedoel, kijk alleen al naar de runes en item volgorde (ook upgrade ie zijn hex core te laat) van Viktor en je weet genoeg waarom ie zo slecht scoorde...

[ Voor 20% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-03-2016 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:52
We gaan een hoop Sion's tegenkomen zodra z'n nieuwe skin uit is, verwacht ik. :o
(zie skinspotlight @ Youtube of surrenderat20 mocht je deze nog niet gezien hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
JoeBravo schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:22:
We gaan een hoop Sion's tegenkomen zodra z'n nieuwe skin uit is, verwacht ik. :o
(zie skinspotlight @ Youtube of surrenderat20 mocht je deze nog niet gezien hebben)
Ik weet het niet. Sion is nou niet echt populair.
We gaan hem wel wat meer zien natuurlijk maar ik moet nog zien hoeveel meer.

Video Sion:

Persoonlijk vind ik het wel een gave skin. Mooie animatie, voiceover en vooral de ultimate is erg cool gedaan.
Het enige wat ik wat minder vind zijn de kleuren.

Naast Sion heeft Lissandra toch ook wel een erg gave skin gekregen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Xanthian schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:36:
[...]

Ik weet het niet. Sion is nou niet echt populair.
We gaan hem wel wat meer zien natuurlijk maar ik moet nog zien hoeveel meer.

Video Sion: [video]

Persoonlijk vind ik het wel een gave skin. Mooie animatie, voiceover en vooral de ultimate is erg cool gedaan.
Het enige wat ik wat minder vind zijn de kleuren.

Naast Sion heeft Lissandra toch ook wel een erg gave skin gekregen hoor. [video]
De ult animatie alleen al maakt hem geweldig. En ik houd van de kleur oranje, dus perfect wat mij betreft.
Ben Sion uberhaupt nog niet tegengekomen (buiten ARAM) dit jaar, dus hem 1x zien is al een vooruitgang :P

Lissandra's skin is idd ook erg gaaf.
En het is dat ik al 4 soraka skin's heb, anders had ik die ook overwogen. :$

Gisteren 2 leuke en een fail potje gespeeld. Lekker kunnen snowballen in botlane met sona in een normal, een goede ranked met Braum en daarna jammer genoeg gefaald met Alistar. Dat was een goede pick tegen leona/MF denk ik, maar ik speel het te weinig om er erg effectief mee te zijn. Tot 3x toe MF's ult niet (kunnen) interupten waardoor ADC dood gaat mag natuurlijk niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:36:
[...]

Naast Sion heeft Lissandra toch ook wel een erg gave skin gekregen hoor. [video]
vind het bij liss jammer dat ze een doffe groen gebruikt hebben. zou persoonlijk veel mooier vinden als ze een groen gebruikt hadden die gewoon fel was bijna fuoriserend
JoeBravo schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:49:
[...]

Gisteren 2 leuke en een fail potje gespeeld. Lekker kunnen snowballen in botlane met sona in een normal, een goede ranked met Braum en daarna jammer genoeg gefaald met Alistar. Dat was een goede pick tegen leona/MF denk ik, maar ik speel het te weinig om er erg effectief mee te zijn. Tot 3x toe MF's ult niet (kunnen) interupten waardoor ADC dood gaat mag natuurlijk niet gebeuren.
alistar is een somewhat sterke pick tegen leona, zodra ze probeert je adc te stunnen headbutt je haar gewoon weg. Ik vind persoonlijk dat tresh daarin een betere counter is voor leona(flay haar wanneer ze haar e gebruikt en ze is kansloos).
Alistar is erg sterk in teamfights, je duikt erin, soaked alle damage en popt je ult, hun damage weg en je adc/mid kunnen de fight cleanen.
Daarnaast is alistar vanaf lvl 6 ook erg sterk in tower diven, ult aan en je kan makkelijk 4 a 5 turret shots tanken.

[ Voor 53% gewijzigd door Martin0 op 23-03-2016 09:14 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wat een gezeik weer over die Solo Queue op reddit zeg.
Dynamic Queue is in zoveel opzichten beter dan wat we eerst hadden. Het is gewoon leuk om met 3, 4, 5 man als groep de queue in te gaan en lekker ranked te spelen.

Ik denk dat Riot precies weet wat er gaat gebeuren als ze de Solo Queue invoeren. Nog, veel meer, gezeik.
Martin0 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:11:

alistar is een somewhat sterke pick tegen leona, zodra ze probeert je adc te stunnen headbutt je haar gewoon weg. Ik vind persoonlijk dat tresh daarin een betere counter is voor leona(flay haar wanneer ze haar e gebruikt en ze is kansloos).
Alistar is erg sterk in teamfights, je duikt erin, soaked alle damage en popt je ult, hun damage weg en je adc/mid kunnen de fight cleanen.
Daarnaast is alistar vanaf lvl 6 ook erg sterk in tower diven, ult aan en je kan makkelijk 4 a 5 turret shots tanken.
Ik denk dat je early game beter de ADC kan weg beuken en dan samen de support te pakken. Zeker als dit op level 2 gebeurt. Leona is namelijk helemaal niet zo sterk op level 2. Pas als ze een paar levels heeft in haar W wordt het eng. Leona heeft namelijk ook geen mobility om weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Xanthian schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:25:
Dynamic Queue is in zoveel opzichten beter dan wat we eerst hadden. Het is gewoon leuk om met 3, 4, 5 man als groep de queue in te gaan en lekker ranked te spelen.
Dit is ook juist het probleem.
Het is leuk als jij met 3 vrienden op TS de dynamic queue joined (waarschijnlijk zit je op TS / Skype)
Maar als ik in het andere team zit met 4 random personen wordt het toch wel moelijk/frustrerend om te winnen van een 3/4/5 man premade.

[ Voor 3% gewijzigd door Wootlock op 23-03-2016 09:49 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik vind de Sion skin toch een beetje meh. Hoewel de skin op zich wel wat heeft lijkt hij niet echt meer op Sion, zoals de Mecha Khazix/Malph/Aatrox wel gewoon duidelijk dezelfde champs zijn. Daarnaast vind ik 'm ook best wel lijken op Steel uit Paragon.

Die Lissandra skin vind ik wel cool!

Afgelopen weekend binnen een dag van (gefaalde) promo matches voor gold 2 afgezakt naar medio gold 4. Helaasch. Gister echter de eerste stap weer terug gezet en weer gepromoveerd naar gold 3, met ..... jawel: Jax Jungle. Gister moest ik onverhoopt junglen en toen, op basis van de posts van gistermiddag, Amumu maar eens een keer geskipped en voor Jax gekozen. Verliep eigenlijk boven verwachting en 4 mooie wins weten te behalen, waarvan één game waarin we op een gegeven moment 8k achter stonden en helaas ook te maken hadden met een behoorlijk matige maar erg toxic Alistar (red buff stelen, constant zeuren etc). Dan smaakt die win toch wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo

Ik denk dat Riot precies weet wat er gaat gebeuren als ze de Solo Queue invoeren. Nog, veel meer, gezeik.

[...]

Ik denk dat je early game beter de ADC kan weg beuken en dan samen de support te pakken. Zeker als dit op level 2 gebeurt. Leona is namelijk helemaal niet zo sterk op level 2. Pas als ze een paar levels heeft in haar W wordt het eng. Leona heeft namelijk ook geen mobility om weg te komen.
headbutt-pulverize op leona om de adc te bevrijden na haar engage gaf MF de gelegenheid zonder risico haar ult te gebruiken. Dat gebeurde me dus meerdere keren. Ben blijkbaar nogal traag van begrip :'(
MF focussen was beter geweest.
Wootlock schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:48:
[...]

Het is leuk als jij met 3 vrienden op TS de dynamic queue joined (waarschijnlijk zit je op TS / Skype)
Maar als ik in het andere team zit met 4 random personen wordt het toch wel moelijk/frustrerend om te winnen van een 3/4/5 man premade.
Ik vind hiervoor het systeem dat Heroes of the Storm gebruikt wel goed: premades van 3/4/5 man worden altijd tegen een andere premade gematched, maar deze hoeft niet van dezelfde grootte te zijn (simpel gezegd).

[ Voor 23% gewijzigd door JoeBravo op 23-03-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wootlock schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:48:
[...]

Over het algemeen hebben beide teams eenzelfde aantal premade spelers. Games worden ook echt een stuk moeilijker naar mate je met meer mensen queue'd, want er wordt gewoon beter samen gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
JoeBravo schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:56:
[...]

headbutt-pulverize op leona om de adc te bevrijden na haar engage gaf MF de gelegenheid zonder risico haar ult te gebruiken. Dat gebeurde me dus meerdere keren. Ben blijkbaar nogal traag van begrip :'(
MF focussen was beter geweest.
Met Miss Fortune heb je wel een punt.
Maar ik had het vooral over de early game, wanner Leona en Miss Fortune geen level 6 zijn.
Je headbutt de ADC weg en daarna ga je terug naar Leona en gebruik je daar Pulverize. Zo creëer je namelijk een tijdelijke 2v1 situatie in jouw voordeel.

Na je headbutt/pulverize combo kan Miss Fortune jou toch negeren en even goed de ult afvuren.

Leona wordt naar een paar level ongelooflijk tanky en doet bovendien nog redelijk veel damage ook.
Leona moet je vooral in het begin hard aanpakken, want als die voor komt te staan heb je gewoon een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Xanthian schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:06:
[...]

Met Miss Fortune heb je wel een punt.
Maar ik had het vooral over de early game, wanner Leona en Miss Fortune geen level 6 zijn.
Je headbutt de ADC weg en daarna ga je terug naar Leona en gebruik je daar Pulverize. Zo creëer je namelijk een tijdelijke 2v1 situatie in jouw voordeel.

Na je headbutt/pulverize combo kan Miss Fortune jou toch negeren en even goed de ult afvuren.

Leona wordt naar een paar level ongelooflijk tanky en doet bovendien nog redelijk veel damage ook.
Leona moet je vooral in het begin hard aanpakken, want als die voor komt te staan heb je gewoon een probleem.
headbutt of pulverize zodra ze haar ult start interrupt deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
JoeBravo schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:59:
[...]

headbutt of pulverize zodra ze haar ult start interrupt deze ;)
Dat klopt helemaal, maar in de praktijk krijg je deze kans niet zo gauw.
Afhankelijk van je team compositie moet je peelen of engagen. Een MF's ult interrupted behoort vaak niet tot de mogelijkheden omdat 9/10 keer je abilities op CD zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potje gespeeld met Shaco, ging heerlijk heb elke lane geholpen we waren dik aan het winnen? Vervolgens throwt onze team het.. Vayne die continu dood gaat Diana die solo gaat. Was echt jammer!
Want dit was een easy win.... Achja zulke potjes heb je nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ben trouwens blij met de dubbele nerf op fiora, en ze verlagen de damage in haar kit en ze verlagen de damage van de titanic hydra.
(patch 6.6)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin0 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:53:
Ben trouwens blij met de dubbele nerf op fiora, en ze verlagen de damage in haar kit en ze verlagen de damage van de titanic hydra.
(patch 6.6)
Precies. Nou moet ik zeggen dat ik met Fiora alleen écht een 'OP' gevoel krijg als ze gefeed is in lane. En eerlijkheidshalve hoort dat ook zo met een snowball champ als Fiora.

Persoonlijk heb ik nog steeds veel moeite met Darius op top. Die heal op zijn Q icm met de lage cooldown, de bleed, de ult. Hij voegt altijd wat toe, hoe slecht ie ook speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:04:
[...]

Precies. Nou moet ik zeggen dat ik met Fiora alleen écht een 'OP' gevoel krijg als ze gefeed is in lane. En eerlijkheidshalve hoort dat ook zo met een snowball champ als Fiora.

Persoonlijk heb ik nog steeds veel moeite met Darius op top. Die heal op zijn Q icm met de lage cooldown, de bleed, de ult. Hij voegt altijd wat toe, hoe slecht ie ook speelt.
Fiora kan altijd iets toevoegen, ze is op het moment de beste splitpusher die er is.

De laatste Darius die ik gezien heb is al weer paar weken tot maanden geleden. Is op mijn niveau niet echt een champion die gespeeld wordt. Ze hebben zijn kit zo gemaakt na een soort van rework en opzicht een leuke kit en ook veel gebruikt op worlds alleen de reden dat darius geen nerf krijgt is dat hij te makkelijk gecountert wordt. Ranged champion tegen over hem en hij is vrijwel de gehele laning phase nutteloos.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Je kunt nu eindelijk zz'rot slopen als support (+ wat andere nerfjes):
NEW IT’S LIKE A PINK WARD Basic attacks deal 1 damage to the Void Gate
http://euw.leagueoflegend...ates/patch/patch-66-notes

Verder vraag ik me af waarom ik Bard heb gekocht. Ik wilde mijn support verzameling compleet hebben, maar ik zie geen reden om hem boven supports met veel meer gegarandeerde impact te kiezen.

(Ik heb nu nog 22k IP en mis dertien 6300 IP champions en elf van 4800 IP.)

[ Voor 12% gewijzigd door Thormodo op 23-03-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thormodo schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:48:
Je kunt nu eindelijk zz'rot slopen als support (+ wat andere nerfjes):

[...]

http://euw.leagueoflegend...ates/patch/patch-66-notes

Verder vraag ik me af waarom ik Bard heb gekocht. Ik wilde mijn support verzameling compleet hebben, maar ik zie geen reden om hem boven supports met veel meer gegarandeerde impact te kiezen.
zag gisteren op twitter de Bard blog gelinkt staan die ook in de client groot gepromote werd. Interessant artikel wel. Geeft w.m.b. aan dat je Bard zeker niet moet onderschatten, maar dat je deze ook niet als traditionele support moet benaderen/spelen.
Ik zou hem graag goed en meer spelen maar vrees dat mijn spelinzicht daarvoor nog wat tekort schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:57
2e keer platinum 1 promo's niet gehaald, moet maar niet meer om 12 uur 2 games gaan proberen :P Ging zelf niet zo goed en team ging ook niet lekker :/ Heb laatste 4 games ook steeds top gekregen (3x first pick) terwijl ik mid/top prim/second. kies, beetje jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
JapieTalent schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:55:
Afgelopen weekend binnen een dag van (gefaalde) promo matches voor gold 2 afgezakt naar medio gold 4. Helaasch. Gister echter de eerste stap weer terug gezet en weer gepromoveerd naar gold 3, met ..... jawel: Jax Jungle. Gister moest ik onverhoopt junglen en toen, op basis van de posts van gistermiddag, Amumu maar eens een keer geskipped en voor Jax gekozen.
Ik zie dat je devourer --> rageblade hebt gerushed. Deze 2 items zijn momenteel wel de go to items op Jax.

Ik speel hem de laatste tijd wel met Strength of the Ages, ik vind die keystone verdomd sterk momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
DiEPVRiEZERRRRR schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:53:
[...]

Ik zie dat je devourer --> rageblade hebt gerushed. Deze 2 items zijn momenteel wel de go to items op Jax.

Ik speel hem de laatste tijd wel met Strength of the Ages, ik vind die keystone verdomd sterk momenteel.
Yes,helemaal gelijk. Tegen de tijd dat je ze beide hebt zou je ook zo'n beetje sated moeten/kunnen zijn dus dat synced mooi.

Strength of the Ages ben ik minder van overtuigd. Op zich is 300 HP wel lekker, maar naar mijn idee mis ik dan toch te veel uit de cunning tree (15% buff duration bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
JapieTalent schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 17:33:
[...]

Yes,helemaal gelijk. Tegen de tijd dat je ze beide hebt zou je ook zo'n beetje sated moeten/kunnen zijn dus dat synced mooi.

Strength of the Ages ben ik minder van overtuigd. Op zich is 300 HP wel lekker, maar naar mijn idee mis ik dan toch te veel uit de cunning tree (15% buff duration bijvoorbeeld).
Ik het op Jax nu ook nog maar 2 potjes gespeeld, speel die champ überhaupt niet heel veel. Op de meeste junglers vind ik het echt wel een meerwaarde hebben, maar misschien ligt dat aan mijn champions en speelstijl. Op Nocturne en Shyvana, 2 champions die ik toevallig veel speel, speel ik 12/0/18, omdat de damage niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Gister in series gekomen naar Diamond4. Eens kijken of we dat vandaag kunnen fixen :) Support main btw ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Hextech crafting is live in EUW, vanochtend al mijn eerste chest opgehaald. Ik kreeg meteen Neon Strike Vi. Niet verkeerd. Ik weet nog niet of ik die ga unlocken.

Jammer dat het gisteren al niet live was, ik had een S rank op mijn hecarim :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Heeft iemand al met meerdere mensen ZZ'Rot portal gebruikt om te pushen op meerdere lanes? Ik heb het idee dat dit flinke paniek gaat opleveren in de lagere leagues.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Pete_Sampras schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:44:
Heeft iemand al met meerdere mensen ZZ'Rot portal gebruikt om te pushen op meerdere lanes? Ik heb het idee dat dit flinke paniek gaat opleveren in de lagere leagues.
Het grappige: het levert helemaal geen paniek op, want men heeft geen flauw idee waarom die lane zo gepushed is constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Pete_Sampras schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:44:
Dat zal na de aanpassing dat ZZ Portal zoals een pinkward kan worden destroyed wel meevallen gok ik.

Ik heb samen met 4 anderen van hier (ben even kwijt wie aangezien het enige tijd geleden is) een keer een team tegen ons gehad dat met o.a. Fiora, Udyr en 4! portals gewoon niets anders deed dan splitpushen. Zeker toen je als support nog ongeveer een half uur nodig had om zo'n portal te clearen schiet je gewoon weinig op en loop je constant achter de feiten aan. Heel vervelend om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Xanthian schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 07:49:
Hextech crafting is live in EUW, vanochtend al mijn eerste chest opgehaald. Ik kreeg meteen Neon Strike Vi. Niet verkeerd. Ik weet nog niet of ik die ga unlocken.

Jammer dat het gisteren al niet live was, ik had een S rank op mijn hecarim :(
Ik heb Neon Strike Vi en vind het een leuke skin. Ik heb Grimm Reaper Karthus gekregen (die ik nooit speel) :')

Heb dan maar dismantled in 325 essence en m'n wardskin ermee unlocked.

Maar het systeem is overduidelijk dat er moet betaald worden want 1 chest/champ/season is wel belachelijk laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Laatst online: 15:13
Death1ord schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:13:
[...]

Ik heb Neon Strike Vi en vind het een leuke skin. Ik heb Grimm Reaper Karthus gekregen (die ik nooit speel) :')

Maar het systeem is overduidelijk dat er moet betaald worden want 1 chest/champ/season is wel belachelijk laag.
Jha inderdaad en er zit zelfs nog een extra limiet op 4 chests/month

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Death1ord schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:13:
[...]

Het is beter dan niks.
Ik speel zo'n 30 champions bij elkaar dat is dus 30 chests en 10 gratis unlocks.

Als normals ook meetellen kan ik dat aantal champions wel verhogen naar 50 of zelfs 60.
Sowieso is het leuk om proberen met elke champion een S rank te halen. En ja, natuurlijk is het een nieuwe cash cow voor Riot, maar het feit dat we weer eens iets gratis krijgt is gewoon leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Xanthian schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:23:
[...]

Het is beter dan niks.
Ik speel zo'n 30 champions bij elkaar dat is dus 30 chests en 10 gratis unlocks.

Als normals ook meetellen kan ik dat aantal champions wel verhogen naar 50 of zelfs 60.
Sowieso is het leuk om proberen met elke champion een S rank te halen. En ja, natuurlijk is het een nieuwe cash cow voor Riot, maar het feit dat we weer eens iets gratis krijgt is gewoon leuk.
Zijn ze nu al weer aan het zeiken, omdat Riot niet genoeg gratis spul weg geeft }:O.

Normals tellen inderdaad ook gewoon mee, want daarmee krijg je ook een rank. Dus feitelijk kun je voor elke willekeurige champion een kistje unlocken, aangezien het alleen maar iemand in je pre-made team moet zijn die een S rank krijgt.

Je krijgt overigens als je inlogt een gratis premium chest. Met zowel een skin shard, een ward shard als meer dan genoeg essence (800) om één van de twee permanent te unlocken.
Helaas heb ik Blight Crystal Varus gekregen, want ik heb de Heartseeker Varus al. Maar die kan ik dus gewoon disenchanten of omcraften.
Een ward skin kost 340 essence en een 975 RP skin 675 voor een permanente unlock.

[ Voor 28% gewijzigd door Thormodo op 24-03-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Thormodo schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Zijn ze nu al weer aan het zeiken, omdat Riot niet genoeg gratis spul weg geeft }:O.

Normals tellen inderdaad ook gewoon mee, want daarmee krijg je ook een rank. Dus feitelijk kun je voor elke champion een kistje unlocken, aangezien het alleen maar iemand in je team moet zijn die een S rank krijgt.
Alleen je moet dan geloof ik wel veel potjes spelen om ook daadwerkelijk alle bijbehorende keys te unlocken.
Alleen maar één iemand in je team?
Ik dacht dat je zelf een S rank moest halen voor elk champion.
Dit gaat 5x zo snel dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Xanthian schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Alleen maar één iemand in je team?
Ik dacht dat je zelf een S rank moest halen voor elk champion.
Dit gaat 5x zo snel dan...
Yup.
Edit: Het moet wel je pre-made team zijn. Dus dat is weer wat minder :P.
When you or someone in your premade party earns any S rank, you’ll acquire a chest. You can earn up to four chests each month, and each champion you play can earn you one chest per season.
Maar uiteraard kun je maar maximaal 48 kistjes per jaar verdienen, want er zit een maximum van 4 per maand aan.
http://euw.leagueoflegend...ech-crafting-now-live-euw

[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 24-03-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nouja mensen vinden dat SOLO queue een representatie van jouw rank moet geven als solo speler. Daarnaast steekt het veel mensen dat je als solo speler in het nadeel bent ten opzichte van de groepjes omdat zij onderling betere afstemming hebben.

Persoonlijk lig ik er niet zo wakker van omdat ik weinig verschil merk als ik speel, maar Riot heeft nu eenmaal een keer geroepen dat die queue er zou komen. Om er dan volledig stil over te blijven en hem later alsnog (waarschijnlijk) te cancelen is natuurlijk niet zo chique. Dat hadden ze handiger kunnen aanpakken.

edit: No replays, no training/sandbox mode and now no credible ladder. Truly an avant-garde of esport.
_/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 24-03-2016 11:14 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Thormodo schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:33:
[...]

Yup.
Edit: Het moet wel je pre-made team zijn. Dus dat is weer wat minder :P.

[...]

Maar uiteraard kun je maar maximaal 48 kistjes per jaar verdienen, want er zit een maximum van 4 per maand aan.
http://euw.leagueoflegend...ech-crafting-now-live-euw
Ahh ja, ik zie het.
Bedankt voor de info.
Toch niet slecht, 48 kistjes per jaar, mits je continu blijft spelen.

Of ik die kistjes ook ga kopen... ik weet niet.
Het is leuk en alles, maar het is efficiënter om gewoon de skins te kopen die ik wil.
Vicarious schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:35:
[...]

Nouja mensen vinden dat SOLO queue een representatie van jouw rank moet geven als solo speler. Daarnaast steekt het veel mensen dat je als solo speler in het nadeel bent ten opzichte van de groepjes omdat zij onderling betere afstemming hebben.

Persoonlijk lig ik er niet zo wakker van omdat ik weinig verschil merk als ik speel, maar Riot heeft nu eenmaal een keer geroepen dat die queue er zou komen. Om er dan volledig stil over te blijven en hem later alsnog (waarschijnlijk) te cancelen is natuurlijk niet zo chique. Dat hadden ze handiger kunnen aanpakken.
Je hebt wel een punt, want chique is het niet.

Ik lees rond te discussie dat de twee queue's waarschijnlijk niet naast elkaar kunnen bestaand, want anders worden de queue's langer en 4-man premades is dan ook niet meer mogelijk omdat je nooit de solo speler gaat vinden in Dynamic Queue.

Dat Dynamic queue niet perfect is begrijp ik ook wel. Maar het is voor mij een verademing om serieus ranked te spelen met 2 of 3 anderen. Sowieso zie je ook een andere speelstijl terug. Je merkt dat mensen bij het andere team ook meer communiceren en dat ze iets voorzichtiger zijn of juist meer groupen.

Je ziet ook dat ze wel erg hard pushen om met vrienden te spelen. Zoals met Hextech Crafting dat je meer kans op keys krijgt als je in een groepje speelt, of die events met meer IP als je met een party speelt. Wat dat betreft past Solo Queue niet echt in hun visie.

Persoonlijk zie ik graag dat ze eerst primary en secundary role problemen fixen. Want dat gebrek aan support spelers is wel een puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xanthian schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:17:
[...]

Je hebt wel een punt, want chique is het niet.

Ik lees rond te discussie dat de twee queue's waarschijnlijk niet naast elkaar kunnen bestaand, want anders worden de queue's langer en 4-man premades is dan ook niet meer mogelijk omdat je nooit de solo speler gaat vinden in Dynamic Queue.

Dat Dynamic queue niet perfect is begrijp ik ook wel. Maar het is voor mij een verademing om serieus ranked te spelen met 2 of 3 anderen. Sowieso zie je ook een andere speelstijl terug. Je merkt dat mensen bij het andere team ook meer communiceren en dat ze iets voorzichtiger zijn of juist meer groupen.

Je ziet ook dat ze wel erg hard pushen om met vrienden te spelen. Zoals met Hextech Crafting dat je meer kans op keys krijgt als je in een groepje speelt, of die events met meer IP als je met een party speelt. Wat dat betreft past Solo Queue niet echt in hun visie.

Persoonlijk zie ik graag dat ze eerst primary en secundary role problemen fixen. Want dat gebrek aan support spelers is wel een puntje.
Dat eerste probleem dat je noemt is op te lossen door alleen 2, 3 en 5 man toe te staan in de dynamic queue. Want zeg nou zelf: hoe vaak komt het nou voor dat je precies met 4 man de queue in wilt? Dan kun je er best nog wel een vijfde bij vinden of 1 iemand haakt even af.

Verder is het wat mij betreft wel positief dat ze teamplay proberen te bevorderen. Je bent nu eenmaal afhankelijk van je teamgenoten en als dat random gasten zijn met elk hun eigen ideeën over het spel en hoe dat gespeeld moet worden dan levert dat vrijwel automatisch wrijving op. Als dat echter gasten zijn die onderling goed met elkaar overweg kunnen heb je al een stuk minder gezeik en gaat zowel het spelplezier als het niveau omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:24:
[...]

Dat eerste probleem dat je noemt is op te lossen door alleen 2, 3 en 5 man toe te staan in de dynamic queue. Want zeg nou zelf: hoe vaak komt het nou voor dat je precies met 4 man de queue in wilt? Dan kun je er best nog wel een vijfde bij vinden of 1 iemand haakt even af.
Het doel van de dynamic queue is toch juist om dergelijke restricties van het aantal personen te ontwijken.
Bovendien, als ik op mijn eigen ervaring afga, speel ik eigenlijk vaker met 4 dan met 5 man.

Wat mij betreft laten ze het gewoon zoals het nu is want ik het enige minpunt dat ik op dit moment kan bedenken is dat queue's soms ietwat lang zijn. Zoals hierboven ook meermaals aangegeven stijgt het niveau van potjes juist naarmate er meer mensen samen spelen en dit komt de game eigenlijk alleen maar ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:36:
[...]

Het doel van de dynamic queue is toch juist om dergelijke restricties van het aantal personen te ontwijken.
Mee eens, maar als je dynamic queue en solo queue naast elkaar wil laten bestaan dan is dat denk ik de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:20:
[...]

Mee eens, maar als je dynamic queue en solo queue naast elkaar wil laten bestaan dan is dat denk ik de enige optie.
Nou ja, je kan ook de queue's naast elkaar laten bestaan en de mensen die solo willen spelen laten kiezen welke queue ze pakken. In een echte solo queue zit je dan met allemaal solo spelers, terwijl je als solo in dynamic queue nog de kans hebt om samen te spelen met een premade groep. Het is net waar je voorkeur naar uit gaat.

Een tweede queue, hoe dan ook vormgegeven, zal echter wel een negatieve invloed hebben op queue tijden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
JapieTalent schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:33:
[...]

Een tweede queue, hoe dan ook vormgegeven, zal echter wel een negatieve invloed hebben op queue tijden ben ik bang.
Zelfs in bronze en silver duurt het soms al zo lang dat ik mijn baard voel groeien.

Daarnaast heb je soms teams van epische proporties. Zat ik eindelijk weer midden in b1, kom ik weer in een loosing streak doordat niemand in aantal potjes door heeft dat je wel samen dient te werken om te winnen :|

Gelukkig wel weer één free win in de volgende promo's, je moet de voordelen er wel van inzien natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Waarom is het toch zo leuk om gescheld (in het enemy team) in het Duits te aanschouwen? :D

Kaiser Yasuo: darius du drecks albaner
Kaiser Yasuo: drecks albaner du
MontagDienstag: nichts gegen albaner aber
MontagDienstag: trotzdem bist du ein hund
Seb0oo0: wasn bei dir kaputt
Kaiser Yasuo: stück dreck
Kaiser Yasuo: hurensohn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ze schelden elkaar uit voor Albaniër? Rare jongens, die Duitsers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die chest de laatste Mundo skin gehad die ik ontbrak, die beach party Mundo.

Ook es met de nieuwe champ gespeeld, ziet er interresant uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Gisteren 2 potjes gespeeld, 1 kansloos verloren maar ik ging niet slecht op amumu jungle.

2e potje ging gelijk op en was ook een close finish.
Ik was morgana support(voor t eerst in lange tijd dat ik weer met haar gewonnen heb).
stond met een jhin in botlane. we werden constant ingepushed door lucian + leona.
Dit ging wel aardig, tot dat jhin met low health naar voren loopt(waarom geen idee, hij zei dat hij lag had).
Toen kwam de 5 jarige flamer naar voren: morgana noob you no save me, en dat ongeveer 50 keer.
en constant de ping gebruiken op mij. Ik trok me er eerst niks van aan en zei gewoon van dude jij liep naar voren met low health dan ga ik mijn leven daar niet voor wagen.
Daarna kwam talon van mid ons ganken(geen ss van heimer) gingen jhin(en master yi, zelfde club dus premades) door met flamen en flamen en flamen en flamen, uit eindelijk gemute.
De game zag de 50 minuten en mede dankzij een paar goede snares van mij konden we de game turnen en winnen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Martin0 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:43:
Gisteren 2 potjes gespeeld, 1 kansloos verloren maar ik ging niet slecht op amumu jungle.

2e potje ging gelijk op en was ook een close finish.
Ik was morgana support(voor t eerst in lange tijd dat ik weer met haar gewonnen heb).
stond met een jhin in botlane. we werden constant ingepushed door lucian + leona.
Dit ging wel aardig, tot dat jhin met low health naar voren loopt(waarom geen idee, hij zei dat hij lag had).
Toen kwam de 5 jarige flamer naar voren: morgana noob you no save me, en dat ongeveer 50 keer.
en constant de ping gebruiken op mij. Ik trok me er eerst niks van aan en zei gewoon van dude jij liep naar voren met low health dan ga ik mijn leven daar niet voor wagen.
Daarna kwam talon van mid ons ganken(geen ss van heimer) gingen jhin(en master yi, zelfde club dus premades) door met flamen en flamen en flamen en flamen, uit eindelijk gemute.
De game zag de 50 minuten en mede dankzij een paar goede snares van mij konden we de game turnen en winnen.
Altijd leuk, die close games.

Het enige wat ik krijg van mijn laners (en andere laners van mij) zijn missing pings. Voor de rest moet je maar opletten. Als je echt zeker weer dat iemand naar bot roamed kan je nog een danger ping doen, maar voor de rest moet iedereen maar eens wat meer op de mini map kijken.

Als je om de 5 seconden op de mini map kijkt weet je vanzelf wat er gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:47:
[...]

Altijd leuk, die close games.

Het enige wat ik krijg van mijn laners (en andere laners van mij) zijn missing pings. Voor de rest moet je maar opletten. Als je echt zeker weer dat iemand naar bot roamed kan je nog een danger ping doen, maar voor de rest moet iedereen maar eens wat meer op de mini map kijken.

Als je om de 5 seconden op de mini map kijkt weet je vanzelf wat er gaande is.
Je weet dat ik op bronze niveau gematched word he :) daarnaast ik kijk zelf ook niet om de 5 sec op de minimap maar zodra er gepingt wordt(niet gespamt maar gewoon) let ik meestal wel op.
Deze heimer deed ook geen ping of wat dan ook daar niet van. maar dat is geen reden om hem de huid vol te schelden.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Aurelion Sol maar eens geprobeerd, nog best lastig die passive en W. Meestal klik je maar gewoon ergens om heen te lopen maar nu moet je ook echt ervoor zorgen dat je shit raakt. Meeste damage komt toch van die W vandaan :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
MonkeySleeve schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:13:
Aurelion Sol maar eens geprobeerd, nog best lastig die passive en W. Meestal klik je maar gewoon ergens om heen te lopen maar nu moet je ook echt ervoor zorgen dat je shit raakt. Meeste damage komt toch van die W vandaan :P
Ik vind hem vooral erg saai om te spelen. Je staat zo passief in lane..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Martin0 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:45:
[...]

Je weet dat ik op bronze niveau gematched word he :) daarnaast ik kijk zelf ook niet om de 5 sec op de minimap maar zodra er gepingt wordt(niet gespamt maar gewoon) let ik meestal wel op.
Deze heimer deed ook geen ping of wat dan ook daar niet van. maar dat is geen reden om hem de huid vol te schelden.
Ik weet dat je in bronze speelt. Wat overigens niet echt erg is, volgens mij zit daar toch 50% van alle spelers.

Maar dat zou je niet moeten weerhouden om vaker op de mini map te kijken.
Zo kan je ook soms de jungler zien die anders nooit gepinged word. Dat gebeurt in Gold overigens ook vaak niet. Zodra mid lan weg is moet je gewoon wat passiever spelen of extra warden en extra opletten want het gevaar kan er aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:35:
[...]

Ik weet dat je in bronze speelt. Wat overigens niet echt erg is, volgens mij zit daar toch 50% van alle spelers.

Maar dat zou je niet moeten weerhouden om vaker op de mini map te kijken.
Zo kan je ook soms de jungler zien die anders nooit gepinged word. Dat gebeurt in Gold overigens ook vaak niet. Zodra mid lan weg is moet je gewoon wat passiever spelen of extra warden en extra opletten want het gevaar kan er aan komen.
Over het algemeen let ik voornamelijk op hoe de tegenstrander speelt, vaak kan je aan hun positie of veranderen van agressie al zien of er iets aan komt, daarnaast als ik geward heb kijk ik vaak wel om de 10 - 15 seconde op de minimap en probeer ik ook zo ver mogelijk te warden als ik kan zodat ik het vroeg aan zie komen. alleen map awareness is ene puntje waar een hoop bronzies nog op kunnen verbeteren om dat een hoop dit gewoon niet hebben of niet doen :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Martin0 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:46:
[...]

Over het algemeen let ik voornamelijk op hoe de tegenstrander speelt, vaak kan je aan hun positie of veranderen van agressie al zien of er iets aan komt.
Dit is een hele goede inderdaad. Ook op top lane zie ik dit vaak terug. Passieve laners die dan opeens agressief gaan spelen. Meestal ga ik dan kiten, door terug te lopen en waar mogelijk damage te doen. Dan zie je snel genoeg of de junglers of mid er aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ero-Sensei schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:03:
[...]

Ik vind hem vooral erg saai om te spelen. Je staat zo passief in lane..
Laning phase is inderdaad niet echt spannend, maar als je gaat roamen kan het best tof worden met je Q en E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
MonkeySleeve schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:38:
[...]

Laning phase is inderdaad niet echt spannend, maar als je gaat roamen kan het best tof worden met je Q en E.
LAning phase is bij de meeste passieve laners niet spannend XD. Vaak worden deze games pas spannend op het moment van teamfights of als je gaat snowballen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Getrolled door rito met die gratis chest :D
Skin = normal sejuni skin
ward = Serpent ward

De seju skin maar ge-disenchant en de ward skin maar gehouden.

Op mijn smurf een mooiere chest:

skin: toy soldier Gankplank
ward: mech ward

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Gisteravond eindelijk gepromoveerd naar Silver 5!

Nog niet gecontroleerd, maar kun je ergens zien met welke champ je al een chest hebt geunlocked?

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Rasmalluin schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:44:
Gisteravond eindelijk gepromoveerd naar Silver 5!

Nog niet gecontroleerd, maar kun je ergens zien met welke champ je al een chest hebt geunlocked?
Bij het overzicht van je champions kun je dat nu zien (samen met je hoogst behaalde rank op ze).

Overigens krijg je op Twisted Treeline en ARAM momenteel nog geen (of amper) keys en is dat dus bugged. Echter dit staat alleen in de NA patch notes... http://na.leagueoflegends...ates/patch/patch-66-notes
Daar kwam ik achter na een paar potjes te winnen om zo mijn derde key fragment (niet) te krijgen -,-.

Hier staat nog wat uitgebreidere info over het hele systeem:
https://support.riotgames...33-Hextech-Crafting-Guide

[ Voor 17% gewijzigd door Thormodo op 25-03-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Blood Moon Yasuo in mijn gratis chest gekregen, gelijk maar unlocked, is wel toffe skin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
MonkeySleeve schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:26:
Blood Moon Yasuo in mijn gratis chest gekregen, gelijk maar unlocked, is wel toffe skin :)
Die skin hadden ze beter Pipo de Clown Yasuo kunnen noemen...echt géén gezicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09
Heb nu 3 kisten gehad (2x door S rating + gratis kist)

Wat heb ik gehad

Surgeon shen
2x lelijke ward skin
Olaf champ (die ik al had)

Nog niet echt de moeite waard.. Ook moet je best wat disenchanten om dingen permanent te maken (stuk of 3)

Maar ach het is gratis dus not bad 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risath
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
In mijn kist zat battlecast cho gath :D Ik speel cho gath best vaak dus ben er echt blij mee. En dat gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
SPY - GIA promotion games ten einde.

Niet voor niets zijn dit de lagere teams in EUW; nogal wat rare fouten en beslissingen over en weer, maar wel aardig om kijken. Ook leuke champion picks die je doorgaans niet vaak ziet: Zed, Xerath, Velkoz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:25:
[...]

Die skin hadden ze beter Pipo de Clown Yasuo kunnen noemen...echt géén gezicht :P
Still, recente skin, i call worth :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonkeySleeve schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 21:34:
[...]

Still, recente skin, i call worth :9
Uiteindelijk moet je het altijd als worth zien natuurlijk, mits je geen chests koopt met RP. Het blijft een gratis iets wat je krijgt waar ze je ook heel simpel voor kunnen laten betalen. O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Na eindelijk mijn derde key shard te krijgen een uitstekend eerste eigen kistje geopend:

-Abyssal Nautilus; na de rework best een toffe skin imo. Niet dat ik Nautilus echt speel.
-En een hextech gem. Met 10 van die dingen kun je Hextech Annie krijgen (zou meer moeten aankomen t.z.t.), of je kun er één inwisselen voor een chest+key combo.
Blijkbaar kun je ook gems krijgen door spul te forgen. Maar uiteraard is de drop rate van die dingen bagger.

Tevens zijn key fragment drop rates blijkbaar niet lineair. Hoe meer key fragments je krijgt, hoe kleiner de kans is dat je bij de volgende win er één krijgt.
Dat reset elke maand (geen idee wanneer precies echter).

http://boards.na.leagueof...-drop-for-a-lot-of-people
Key drop rates are NOT linear and only wins have a chance of dropping a key. So you will earn key fragments much faster in your earlier wins than you will in your later wins. Or said another way, each incremental key fragment drop is harder than the last (on average... there is variance). This resets on a monthly basis for each player individually. The goal is to create a nice ebb and flow.
En verder nog:
Grade does NOT impact key drop chance.

Premades DO increase drop chance.

Chests earned has no impact on key drop chance.

[ Voor 23% gewijzigd door Thormodo op 28-03-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:57
JapieTalent schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:36:
[...]

Bovendien, als ik op mijn eigen ervaring afga, speel ik eigenlijk vaker met 4 dan met 5 man.

Wat mij betreft laten ze het gewoon zoals het nu is want ik het enige minpunt dat ik op dit moment kan bedenken is dat queue's soms ietwat lang zijn. Zoals hierboven ook meermaals aangegeven stijgt het niveau van potjes juist naarmate er meer mensen samen spelen en dit komt de game eigenlijk alleen maar ten goede.
Ik ben zelf een groot voorstander van wel een soloQ, zeker als ex SC2 speler snap ik niet dat dit uberhaupt een probleem kan zijn met zo'n grote speler base.

Waarom soloq?
-Individual rank, hoe je het ook wendt of keert, als je altijd met een zelfde groepje vrienden speelt zal je rank grotendeels beslist worden hoe zij spelen, dus als jij de zwakke schakel bent kan de rest van je groep je alsnog carryen, hierdoor zal jou rank hoger zijn dan die eigenlijk hoort te zijn en die van andere lager.
-Tweede punt hierbij is smurfs, als 1/3 gewoon een smurf is die bijvoorbeeld 2 leagues lager speelt is het praktisch freelo. Oneerlijk voor de tegenstander en mensen krijgen een rank die ze helemaal niet verdienen. Hier ben ik zelf erg tegen omdat ik zelf competative ben en ik vind het wel een prestatie om een bepaalde rank te halen, nu is het systeem niet te vertrouwen en kan het net zo goed zijn dat je je rank helemaal niet hebt verdiend.
-Comps en communicatie: bij 3-4-5 man premade moet je echt bepaalde meta comps gaan runnen, daarbij zijn de solo spelers altijd in het nadeel. Ze spelen ook tegen 3/4 man premade, zijn veel makkelijker te ganken, worden minder betrokken bij t teamspel.
Ik zat vorige week bij een 4 man premade in dynamic Q en ze waren super toxic. Alles wat er fout ging was zogenaamd mijn schuld en ipv elkaars schuld. Je pings ze weg, toch engagen ze en dan is het jou schuld dat het 3v4 was..?
-Sommige champs werken beter in soloq. Zelf main ik Katarina en ze wordt slechter hoe meer mensen samen spelen. In een 5v5 is ze gewoon bad en ik merk het echt heel erg als ze 3/4 premade zijn. Ze komt gewoon niet toe aan snowballen door goede communicatie.

Die queue times zijn ook onzin, we hebben dagelijks een miljoen mensen die ranked doen in EUW ofzo? Hoe moeilijk kan t zijn. Verder kunnen ze beter iets aan de V 0lp mensen doen (goldV platV etc.). Is gewoon onzinnig dat die mensen 5 games doen en daarna ranked niet meer aanraken. Op zich is dynamic Q goed daarvoor, maar je zou gewoon sneller moeten droppen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Santee schreef op maandag 28 maart 2016 @ 16:20:
[...]

Ik ben zelf een groot voorstander van wel een soloQ, zeker als ex SC2 speler snap ik niet dat dit uberhaupt een probleem kan zijn met zo'n grote speler base.

Waarom soloq?
-Individual rank, hoe je het ook wendt of keert, als je altijd met een zelfde groepje vrienden speelt zal je rank grotendeels beslist worden hoe zij spelen, dus als jij de zwakke schakel bent kan de rest van je groep je alsnog carryen, hierdoor zal jou rank hoger zijn dan die eigenlijk hoort te zijn en die van andere lager.
-Tweede punt hierbij is smurfs, als 1/3 gewoon een smurf is die bijvoorbeeld 2 leagues lager speelt is het praktisch freelo. Oneerlijk voor de tegenstander en mensen krijgen een rank die ze helemaal niet verdienen. Hier ben ik zelf erg tegen omdat ik zelf competative ben en ik vind het wel een prestatie om een bepaalde rank te halen, nu is het systeem niet te vertrouwen en kan het net zo goed zijn dat je je rank helemaal niet hebt verdiend.
-Comps en communicatie: bij 3-4-5 man premade moet je echt bepaalde meta comps gaan runnen, daarbij zijn de solo spelers altijd in het nadeel. Ze spelen ook tegen 3/4 man premade, zijn veel makkelijker te ganken, worden minder betrokken bij t teamspel.
Ik zat vorige week bij een 4 man premade in dynamic Q en ze waren super toxic. Alles wat er fout ging was zogenaamd mijn schuld en ipv elkaars schuld. Je pings ze weg, toch engagen ze en dan is het jou schuld dat het 3v4 was..?
-Sommige champs werken beter in soloq. Zelf main ik Katarina en ze wordt slechter hoe meer mensen samen spelen. In een 5v5 is ze gewoon bad en ik merk het echt heel erg als ze 3/4 premade zijn. Ze komt gewoon niet toe aan snowballen door goede communicatie.

Die queue times zijn ook onzin, we hebben dagelijks een miljoen mensen die ranked doen in EUW ofzo? Hoe moeilijk kan t zijn. Verder kunnen ze beter iets aan de V 0lp mensen doen (goldV platV etc.). Is gewoon onzinnig dat die mensen 5 games doen en daarna ranked niet meer aanraken. Op zich is dynamic Q goed daarvoor, maar je zou gewoon sneller moeten droppen imo.
Gedeeltelijk mee eens, niet helemaal. Op zich ben ik een voorstander van een echte solo rating, maar die ga je gewoon simpelweg niet krijgen in een TEAMgame. Daarnaast pusht Riot de meta ook in een richting waarbij focus ligt op teamwork, dus dat is ook enigszins tegenstrijdig met het opzetten van een echte solo queue.

Wat betreft jou punten:
[...]

Nee: door een dedicated solo queue te faciliteren krijg je enkel je rating op basis van games zonder premades. Wellicht iets preciezer dan dynamic queue, maar nog steeds geen rating enkel op basis van je eigen kunnen aangezien je nog steeds met 4 anderen samen moet spelen en er nog steeds de mogelijkheid bestaat om gecarried te worden.
[...]

Want als je een dedicated solo queue opzet kom je geen smurfs meer tegen? Volgens mij is het tegenkomen hiervan inherent aan spelen. Je kan dit niet voorkomen. Bovendien wil Riot dat ook helemaal niet want hoe meer accounts = hoe meer kans op inkomsten. Soms zit het mee en heb je een dergelijke betere speler in jou team, de andere keer zit hij in het andere team.
[...]

Tja, dit zijn gewoon vervelende games. Toxic gedrag heb je overal en ik denk zelf dat het juist minder is naar mate je meer premade spelers hebt. Maar goed, dat maakt zo'n potje er inderdaad niet leuker op.
[...]

Ze wordt niet slechter naar mate er meer mensen samen spelen: het wordt moeilijker om impact te hebben. Meteen ook de reden waarom je haar in competitive play niet ziet: ze is makkelijk te counteren: stun erop en dag Katarina.
[...]

Wat de queue tijden betreft ben ik het met je eens. Komt vooral doordat het spelen van support (helaas) niet populair is. Plus als jij (afgaand op je voorgenoemde main champion) mid queue'd (de populairste rol geloof ik) dan duurt het sowieso lang(er) voordat je een game hebt gevonden.

Ik vind sowieso het hele ranked systeem op basis van tiers met promotions ruk (hoezo promotions, ik heb toch laten zien 100LP te kunnen behalen. Hoezo moet ik dan nog eens bewijzen hogerop te mogen). Het oude systeem was veel beter, maar dan haalt 50 tot 75% van de spelers geen rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

[...]

Verder is het wat mij betreft wel positief dat ze teamplay proberen te bevorderen. Je bent nu eenmaal afhankelijk van je teamgenoten en als dat random gasten zijn met elk hun eigen ideeën over het spel en hoe dat gespeeld moet worden dan levert dat vrijwel automatisch wrijving op. Als dat echter gasten zijn die onderling goed met elkaar overweg kunnen heb je al een stuk minder gezeik en gaat zowel het spelplezier als het niveau omhoog.
..

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

[...]

Ik speel vaak zat met 3 vrienden, aangezien we nog niet een 5e man hebben kunnen vinden. En tis beetje lullig om iemand af te laten haken :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MonkeySleeve schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:53:
[...]
En tis beetje lullig om iemand af te laten haken :')
Mee eens, maar ik snap zijn punt ook wel. Wat heb ik nou gelezen? je kan geen solo_queue meer spelen alleen met een party ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:57:
[...]

Mee eens, maar ik snap zijn punt ook wel. Wat heb ik nou gelezen? je kan geen solo_queue meer spelen alleen met een party ofzo ?
Je kan prima nog solo queue spelen, alleen heb je de kans om met premades gematched te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:17:
[...]
Je kan prima nog solo queue spelen, alleen heb je de kans om met premades gematched te worden.
Ahh oke!

Wat heeft iedereen verder uit zijn free chest gekregen? ben benieuwd :P heb zelf een skin van Tristana (Guerilla) gekregen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:41:
[...]

Ahh oke!

Wat heeft iedereen verder uit zijn free chest gekregen? ben benieuwd :P heb zelf een skin van Tristana (Guerilla) gekregen.
Ashe popstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Laatst online: 15:13
[...]

Ahh oke!

Challenger nidalee en haunting ward skin

en mijn tweede chest direct "hat trick" summoner icon unlocked en 150 essence ofzo

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
[...]

Ahh oke!

Primal Udyr (als ik het me goed herinner) en de battlecast ward.
1e nog niet geactiveerd, 2e had ik al, dus geshard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die skin niet echt een mooi :-( lelijk vooral.
Nice skin <3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Random troep die ik al had? Toch raar dat ze je gewoon geen dingen geven die je niet hebt ? Zo heb ik een skin gekregen van Talon terwijl ik hem niet eens heb. -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:40:
Random troep die ik al had? Toch raar dat ze je gewoon geen dingen geven die je niet hebt ? Zo heb ik een skin gekregen van Talon terwijl ik hem niet eens heb. -.-
Dat is het hele idee van craften. Wil je talon skin niet? Heb je daarna nog 2 skins die je niet wil, dan kan je die 3 weer craften naar een nieuwe skin.

Zo heb ik alle champions al, wat dus betekend dat je aan de champion kaarten niets hebt. Daarnaast heeft het volgens mij ook geen zin om er essence van te maken, omdat je dan blauwe essence krijgt, terwijl je bruine nodig hebt voor skin cards te forgen.

Dat laatste is best krom natuurlijk. 1-type essence was mijn inziens voldoende geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ero-Sensei schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:54:
[...]
Zo heb ik alle champions al, wat dus betekend dat je aan de champion kaarten niets hebt. Daarnaast heeft het volgens mij ook geen zin om er essence van te maken, omdat je dan blauwe essence krijgt, terwijl je bruine nodig hebt voor skin cards te forgen.

Dat laatste is best krom natuurlijk. 1-type essence was mijn inziens voldoende geweest.
Tja, zó vrijgevig zijn ze natuurlijk ook weer niet :) Rito wil er uiteraard vooral ook weer moneyz mee genereren.
Pagina: 1 ... 6 ... 41 Laatste