Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 14:49
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:11:
[...]

Hmm oke, ga vanavond een nieuwe account maken ;)
Challenge voor mij =

Van level 1 naar Gold met support role only ;) ( zo veel mogelijk support)

PS:
Hoor veel geklaag over nieuwe que systeem? Dat je 1/10 matches je main role krijgt. Is dit zo ? :?
afhankelijk van wat je in de queue als rollen selecteert, een main support zal altijd support krijgen aangezien mensen nog steeds een schurft hekel hebben aan support.
Over de andere rollen weet ik het niet aangezien ik alleen maar support krijg XD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:15:
[...]

Queue systeem werkt prima.
Alleen er zijn niet genoeg supports.

Dus zodra iemand support kiest, main of secundairy, je zult (bijna) altijd support krijgen.
Sowieso als je een nieuw account begint kan je niet meteen gebruik maken de nieuwe Queue.

Ik speel zelf jungle main en top secundair en het is zo'n beetje 50/50 wat ik krijg. En dat vind ik prima.
Vanaf welke level is de nieuwe Queue available?
En weinig supports komt mij goed uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:15:
[...]
Over de andere rollen weet ik het niet aangezien ik alleen maar support krijg XD
Ik krijg nooit een bedankje als ik mijn ADC 10 kills geef door mijn masterlijke pulls & plays ;( ;(
Haha support is echt het leukst. Grootste verantwoordelijkheid is zorgen dat je ADC in leven blijft en vision verlenen aan je team ;) Moet toch nog oefenen heb nog lang niet alles onder controle.
Oefening baart kunst.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:21:
[...]

Vanaf welke level is de nieuwe Queue available?
En wienig supports komt mij goed uit :P
Level 8 of zo, weet niet meer precies.
Maar daarnaast heb je ook 16 champions nodig die je hebt gekocht. De modus heet trouwens Draft Pick uit mijn hoofd.

Summoners met een lage level spelen voornamelijk blind pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:23:
[...]

Ik krijg nooit een bedankje als ik mijn ADC 10 kills geef door mijn masterlijke pulls & plays ;( ;(
Haha support is echt het leukst. Grootste verantwoordelijkheid is zorgen dat je ADC in leven blijft en vision verlenen aan je team ;) Moet toch nog oefenen heb nog lang niet alles onder controle.
Oefening baart kunst.
support is niks voor niks de meest underrated rol op the rift.
Ik krijg ook niet vaak complimentjes en dat vind ik totaal niet erg, zolang ik maar win.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was een optie om de hele chat te muten toch ? Een command ? of moet dat allemaal handmatig gedaan worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-09 18:56
Xanthian schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 07:49:
Zo te zien was ik niet de enige met slechte games.
Ik heb wel een goede game op Shyvana gehad, en mijn Volibear en Garen gingen ook wel redelijk maar het was het allemaal net niet.

Ik denk wel dat ik meer Shyvana ga spelen, ze is echt sterk op dit moment.
Zelfs de devourer nerfs zullen waarschijnlijk niet teveel van haar kracht wegnemen.
Ik heb een deja vu naar onze discussie hierover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:52:
Er was een optie om de hele chat te muten toch ? Een command ? of moet dat allemaal handmatig gedaan worden :+
voor de gehele chat is er geen command of optie alleen voor de /all chat is er een optie en voor je eigen team kun je via TAB mensen muten of via /mute playername.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Remcoww schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:21:
[...]

Ik heb een deja vu naar onze discussie hierover :P
De nerf voor Devourer was eerst anders, extra stacks nodig + minder on-hit damage.
De nerf die er uiteindelijk door kwam was natuurlijk vrij licht.

Toch blijf ik erbij dat Shyvana sterk afhankelijk is van de Devourer en dat het de reden is dat ze zo'n hoge winrate heeft. Desondanks dat gaan ze Shyvana nog verder nerfen, iets wat wel terecht is. Alleen gaat dit zo hard ten kosten van de andere builds. Ik denk niet dat haar winrate erg hoog is als ze Cinderhulk of Warrior bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Martin0 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:05:
[...]

voor de gehele chat is er geen command of optie alleen voor de /all chat is er een optie en voor je eigen team kun je via TAB mensen muten of via /mute playername.
Command bestaat wel en is: /mute all

Wordt iedereen gemute van enemies en jouw eigen team. Scheelt toch 9 klikjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:11:
[...]
Hoor veel geklaag over nieuwe Queue systeem? Dat je 1/10 matches je main role krijgt. Is dit zo ? :?
New Champion Select (NCS) is ingevoerd ter vervanging van de draft en teambuilder queues. Voordat je de queue induikt, kiezen jij en eventuele pre-mates een primary en secondary position om te spelen; Top, Jungle, Mid, Bot (wat al jaren in feite AD Carry betekent), Support en Fill (Fill kun je ook als je enige position kiezen). Vervolgens zoekt het systeem de teams bij elkaar met iedereen op een aangegeven plek.

Ik speel bijvoorbeeld liefst mid, daarna support. Omdat het aantal spelers dat graag support speelt een stuk lager is dan de rest, krijg ik dus vrij vaak die rol toegewezen, ook al heb ik die slechts als secondary. Iedereen behalve de diehard support-mains wil wel eens een keertje wat anders spelen, waardoor ik bijvoorbeeld een paar potjes overstap op Mid/Top. Gevolg is echter wel dat met zulke acties de hoeveelheid beschikbare supports blijft krimpen, waardoor zij die weer vaker krijgen, om vervolgens ook even iets anders te kiezen, etcetera. Een groot voordeel is natuurlijk dat de mensen die wél graag support willen spelen, termen als 'queue-tijd' uit hun woordenboek kunnen schrappen, en je bijna nooit meer in een team komt waar helemaal niemand wil supporten (de gouwe ouwe 0-cs full-AP Nidalees van weleer).

Zie ook iets als deze kleine sample:
https://www.reddit.com/r/..._in_the_past_2/t1_d0v3pra
Sample Size: 100 Games (Normal Draft Summoners Rift)
Role Allocation:
• Top: 9 Games/100 - (9%)
• Jungle 14 Games/100 - (14%)
• Mid: 11 Games/100 - (11%)
• ADC: 10 Games/100 - (10%)
• Support: 56 Games/100 - (56%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scheelt dat ik support main :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:16:
[...]

Scheelt dat ik support main :+
Klopt, maar ls nog, ik als support main wil ook wel eens iets anders spelen dan dag in dag uit support.
zo heb ik laatst in de ncs in normals gekozen voor top/jungle en kreeg ik verassend genoeg 2 x top.
Had verwacht dat jungle ook een minder populaire rol was maar blijkbaar populairder dan top.
Was wel een game waarvan je zegt man man man. Ik wordt als top gecampt terwijl onze jungler mij gewoon negeerd, pas in de teamfights was ik van waarde met een paar goede ults en hooks(naut).
Uiteindelijk toch gewonnen door een gefeede jungler, mid en adc maar toch, vond t minder leuk XD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:01:
[...]

Klopt, maar ls nog, ik als support main wil ook wel eens iets anders spelen dan dag in dag uit support.
zo heb ik laatst in de ncs in normals gekozen voor top/jungle en kreeg ik verassend genoeg 2 x top.
Had verwacht dat jungle ook een minder populaire rol was maar blijkbaar populairder dan top.
Was wel een game waarvan je zegt man man man. Ik wordt als top gecampt terwijl onze jungler mij gewoon negeerd, pas in de teamfights was ik van waarde met een paar goede ults en hooks(naut).
Uiteindelijk toch gewonnen door een gefeede jungler, mid en adc maar toch, vond t minder leuk XD
Precies, ik vind me zelf het sterkst als support. Ik kan wel redelijk adc spelen alleen support is life, support is love! SUPPORT NEVER DIES!!

Kidding i crie everytiem i die ;( ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:13:
[...]

Precies, ik vind me zelf het sterkst als support. Ik kan wel redelijk adc spelen alleen support is life, support is love! SUPPORT NEVER DIES!!

Kidding i crie everytiem i die ;( ;( ;w
Lol nja ik vind support enorm leuk om te spelen en de game er mee te carrien alleen wordt dat steeds moelijker aangezien spelers die beter zijn dan mij ook rond mijn niveau geplaatst zijn en hun gewoon beter spelen(of ze zijn gelijk maar hebben een betere game)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:26:
[...]
Lol nja ik vind support enorm leuk om te spelen en de game er mee te carrien
Een game carrien als support? :+

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2vsj4th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
Trundle support.
Na sightstone-support-item als toplaner bouwen werkt heel aardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dus waarom mensen support niet leuk vinden, omdat ze niet snappen hoe groot de impact van een support kan zijn.
Een support kan de botlane winnen of verliezen en een roaming support (denk bard) kan andere lanes makkelijk helpen snowballen.
Je carried misschien niet in de vorm van 30/1 staan en iedereen 1-shotten maar zonder jou was je team toch dacht compleet ten onder gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:40:
[...]

Dit is dus waarom mensen support niet leuk vinden, omdat ze niet snappen hoe groot de impact van een support kan zijn.
Een support kan de botlane winnen of verliezen en een roaming support (denk bard) kan andere lanes makkelijk helpen snowballen.
Je carried misschien niet in de vorm van 30/1 staan en iedereen 1-shotten maar zonder jou was je team toch dacht compleet ten onder gegaan.
Ja, snapte hem ook wel. Moest alleen wat gniffelen toen hij zei dat ie een game ging carrien als support dacht zelf als 30/1 zoals je zelf aangeeft :P ( was meer als een grapje bedoeld )
Dat terzijde main ik zelf support zoals je al misschien gelezen hebt, zodra mijn adc rampage gaat is mijn taak 80% volbracht en zal ik zo veel mogelijk proberen te roamen om andere lanes te helpen.
Een support heeft een grote impact op de game omdat hij de Attack Damage Carry moet protecten de gene die uiteindelijk de game bepaalt. :+
JoeBravo schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:40:
[...]
Trundle support.
Na sightstone-support-item als toplaner bouwen werkt heel aardig :P
Trundle is tricky.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Xanthian schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:16:
[...]
Toch blijf ik erbij dat Shyvana sterk afhankelijk is van de Devourer en dat het de reden is dat ze zo'n hoge winrate heeft. Desondanks dat gaan ze Shyvana nog verder nerfen, iets wat wel terecht is. Alleen gaat dit zo hard ten kosten van de andere builds. Ik denk niet dat haar winrate erg hoog is als ze Cinderhulk of Warrior bouwt.
Die winrate op Shyv zal ongetwijfeld een daling gaan zien zonder Devourer.

Maar man, wat is die draak die sterk atm met alleen sated Devourer en bijv een titanic hydra. Ik ban haar nu vrijwel altijd. Nerfs zijn zonder meer terecht, al moeten ze vooral gewoon die devourer aanpakken. Toxic item, wat er eigenlijk nooit had moeten zijn.

Shyvana is overigens wel een jungler die nog prima mee zal kunnen zonder devourer. Vergeet ook niet dat haar kit an sich nog eens is gebuffed een tijdje geleden.
Sowieso blijft haar clear speed hoog en in de early game blijft haar 1v1 duel potentie gewoon hetzelfde. Ze zal alleen minder snel die enorme dmg threat worden, nou ja, dan moet ze maar eerder en meer gaan ganken, wat eigenlijk ook de bedoeling is van junglers.

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 15-03-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:44:
[...]

Ja, snapte hem ook wel. Moest alleen wat gniffelen toen hij zei dat ie een game ging carrien als support dacht zelf als 30/1 zoals je zelf aangeeft :P ( was meer als een grapje bedoeld )
Dat terzijde main ik zelf support zoals je al misschien gelezen hebt, zodra mijn adc rampage gaat is mijn taak 80% volbracht en zal ik zo veel mogelijk proberen te roamen om andere lanes te helpen.
Een support heeft een grote impact op de game omdat hij de Attack Damage Carry moet protecten de gene die uiteindelijk de game bepaalt. :+
Taak van een suppor tis niet zo zwart op wit protecten van de ADC, Support is meer.
Support is er voor vision en vision denial, Afhankelijk van de support: peel, haras, cc en tank.
Daarnaast roaming support => kan eigenlijk iedere support die in ieder geval iets van cc meebrengt.
En er zijn supports(ap mages die als support kunnen) waarmee je een game 30/1 kan carrien.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:09:
[...]
En er zijn supports(ap mages die als support kunnen) waarmee je een game 30/1 kan carrien.
Syndra, Annie,Morgana, Zyra , Lux, Blitz, Sona.
True, alleen het word lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:10:
[...]

afhankelijk van je build.
Daarnaast Syndra als support, beetje tricky, je hebt maar 1 vorm van harde cc en dat is je e in combinatie met je q (wel lastig te ontwijken) maar naar mijn mening niet goed genoeg voor een support.
Daarnaast met blitz een game carries als 30/1 lijkt me niet heel erg reëel, ja hij is sterk maar late game valt hij volgens mij heel hard af(eigenlijk iedere die jij opnoemt op syndra en zyra na).
Daarnaast sona 30/1 carrien is ook niet echt reëel, je zal dan keer op keer geone-shot worden aangezien je geen armor of mr hebt en ook een van de minste hp.
maar dat is meer een persoonlijke reden, vind sona echt een leuke champ maar zal haar niet zomaar spelen omdat ze te squisy is.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
natuurlijk, maar iedere champion heeft z'n drawbacks. Neemt niet weg dat ik na het serieus oppakken van trundle me een stuk minder hulpeloos voel ingame als m'n adc het laat afweten, iets waar ik met bv Braum of morgana wel heel erg last van heb.
M'n morgana is jinxed :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:10:
[...]

Martin0 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:09:
[...]

.
Ik reageer op jou eerdere bericht.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:50:
[...]

Maar man, wat is die draak die sterk atm met alleen sated Devourer en bijv een titanic hydra. Ik ban haar nu vrijwel altijd. Nerfs zijn zonder meer terecht, al moeten ze vooral gewoon die devourer aanpakken. Toxic item, wat er eigenlijk nooit had moeten zijn.

Shyvana is overigens wel een jungler die nog prima mee zal kunnen zonder devourer. Vergeet ook niet dat haar kit an sich nog eens is gebuffed een tijdje geleden.
Sowieso blijft haar clear speed hoog en in de early game blijft haar 1v1 duel potentie gewoon hetzelfde. Ze zal alleen minder snel die enorme dmg threat worden, nou ja, dan moet ze maar eerder en meer gaan ganken, wat eigenlijk ook de bedoeling is van junglers.
Helemaal mee eens dat de nerfs terecht zijn.
Maar de buffs die ze heeft gekregen zijn allemaal AA buffs met Twin Bite of On-hit buffs met Burnout.
Zonder devourer betekenen die buffs dan niet zoveel meer. Maar goed, devourer verdwijnt voorlopig niet dus het zal allemaal wel mee vallen.

Ik zit ook te denken aan een nieuwe Yi build. Want Wuju Style wordt generfed voor Tank Yi:

Wuju Style (E):
Active's Flat damage increased to 12/19/26/33/40 from 10/15/20/25/30.
Active's AD ratio changed to 25% bonus AD from 10/12.5/15/17.5/20% total AD.
[NOTE: AD scaling changed to BONUS AD from TOTAL AD. Should be a nerf when not buying AD but same or better when buying AD.]

Kortom, een buff voor AD Yi.
Ik zat zelf te denk aan Devourer, BotrK, Mercurial Scimitar, Death's Dance en Blood Thirster.
Bij elkaar heb je dan 265 bonus AD. Bovendien heb je 55% lifesteal. Beetje veel misschien

Waarom Death's Dance? Ik denk dat Death's Dance passive die zorgt voor een "delayed" damage en de lifesteal die je kan krijgen met Alpha Strike Yi vrij tanky maakt. Bovendien hebben we AD hard nodig. Death's Dance geeft ook lifesteal op AD spell damage en on-hit damage, zoals Bork en Alpha Strike.

Ik zat ook te denken aan crit items zoals Statik Shiv, Infinity Edge of Phantom Dancer, maar crit heeft geen synergy met devourer of met je Wuju damage.

Yi met Devourer, Rageblade, Tank items (lvl 18) (huidige patch)
Bonus AD: 54*
Total AD: 165
Wuju Damage per hit: 63

Yi met Devourer, Rageblade, Tank items (lvl 18) (Nieuwe patch)
Bonus AD: 54*
Total AD: 165
Wuju Damage per hit: 53,5

Yi met AD items: (Huidige patch)
Bonus AD: 265
Total AD: 376
Wuju Damage per hit: 105

Yi met AD items: (Nieuwe patch)
Bonus AD: 265
Total AD: 376
Wuju Damage per hit: 106

* ervan uitgaande dat rageblade volledige gestacked is.

Kortom, je bent meer squishy, maar met 55% lifesteal en QSS kan je dat een beetje tegengaan.
Bovendien doe je veel meer damage. Interessant, niet?

p.s. Ik hoop dat ik geen grote fouten heb gemaakt met de getallen, maar er zal ongetwijfeld ergens nog wel een foutje zitten.

edit, ik heb nog wat info toegevoegd, lijkt erop dat het niet echt een buff is voor AD Yi.

[ Voor 6% gewijzigd door Xanthian op 15-03-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOOOOOOOOOO.
MORGANA OP.

Je hoeft er geen gewoonte van te maken om je berichten hier te 'ondertekenen' met een (weinig leuke of relevante) animated avatar... En je berichten mogen ook wel ietsjes zakelijker en informatiever.
Bijvoorbeeld dit eerdere bericht inclusief taalfout voegt natuurlijk ook weinig toe :)

[ Voor 50% gewijzigd door Koekiemonsterr op 15-03-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Xanthian schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:07:
Heeft iemand trouwens al J4 gespeeld? En is het een hele verbetering tegenwoordig met zijn buffs?
Ja, inmiddels weliswaar slechts 1 jungle game gedaan, maar nee, kan niet zeggen dat het écht een verbetering is.

Die shield buff, tja, Jarvans W was nooit de meest impressive skill anyway. Dat zet weinig zoden aan de dijk. En ach ja, leuk hoor, soort aoe effect op zijn ult nu.

Maar neemt niet weg dat ie nog miles verwijderd is van die periode waarin J4 de jungle norm was.

Nog altijd heeft ie slechte clear waarbij je na 3e pack al meteen weer kan inpakken. Dmg wise is het ook niet meer wat het ooit was in early game...Nee ik zou als je een type J4 wilt junglen, veel eerder Vi pakken atm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:50:
[...]

Huh ? waarom is een devourer een toxic item ?
Omdat toevallig een draak er behoorlijk sterk mee is vind ik niet een reden om een item te nerfen.
Yi is er ook behoorlijk sterk mee, die wordt toch ook niet generfed ?
Devourer geeft je gewoon wat jungle diversiteit, als dat ding er niet geweest was runde elke shyvana / udyr / kindred / yi het AD jungle item.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:01:
[...]
En je berichten mogen ook wel ietsjes zakelijker en informatiever.
Wist niet dat een game topic zo serieus werd genomen :|
Valt me dan weer tegen. Prima koek ik hou er rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:40:
[...]

Omdat toevallig een draak er behoorlijk sterk mee is vind ik niet een reden om een item te nerfen.
Devourer geeft je gewoon wat jungle diversiteit, als dat ding er niet geweest was runde elke shyvana / udyr / kindred / yi het AD jungle item.
Wat koek bedoeld is dat je er voor zorgt met dit item dat junglers eerst powerfarmen tot minuut 20 - 25 totdat ze sated devour hebben en daarna pas mee gaan doen in de game.
Ook al ben ik het daar niet helemaal mee eens. meeste junglers weten wel dat je ook stacks krijgt van kills/assists op champions. Dus al zou je de gehele jungle gecleared hebben zou je altijd nog kunnen ganken als je maar een kill/assist pakt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:15:
[...]

Wist niet dat een game topic zo serieus werd genomen :|
Valt me dan weer tegen. Prima koek ik hou er rekening mee.
Zo enorm serieus is het hier echt niet hoor. Dat merk je vanzelf wel, en hoeft ook helemaal niet.
Maar ja, binnen een paar uur 2 van die avatars + een paar van die - met alle respect - nietszeggende berichten....tja.

Als je goed leest, had ik ook enkele (blauwe) woorden cursief gemaakt, waarmee ik een bepaalde nadruk legde en maar wilde zeggen: één tandje minder. Dat is iets anders dan tien tanden minder....
Wootlock schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:40:
[...]
Eh nee, heb je mij horen zeggen dat ik die stelling over Devourer puur en alleen op Shyvana betrek?

Ik heb eerder al een mening geventileerd t.a.v. Rageblade en Devourer...Dat zijn gewoon ondingen, omdat ze een 'mega-scaling' mogelijk maken tot op het punt dat er van balance/counterplay nauwelijks sprake meer is.
Ja ik weet wel, als de enemy Yi farmed kan je eigen jungler door ganks het team zo goed helpen dat de Sated devourer Yi later weinig meer kan klaarspelen....maar toch.

Devourer geeft juist helemaal geen diversiteit, omdat het zo'n heel sterk item is. Hoe vaak zien we nu al niet Yi, Udyr en Shyvana in de jungle? Dat noem ik geen diversiteit. Maar goed, échte diversiteit in de jungle is er überhaupt niet vaak geweest.

Als devourer er niet was, waren andere AD jungle picks meteen iets aantrekkelijker, en dan zijn de Yi's Shvyana's en Udyrs van deze wereld geenszins meteen useless (kijk naar de recente Udyr Runic Echoes build). Shyv en Yi met het AD item zou een verademing zijn. Dan zul je ze minder vaak 24/7 in de jungle vinden, meer zien ganken, en dan worden ze niet zo snel van die enorme beesten....
Martin0 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:28:
[...]

Wat koek bedoeld is dat je er voor zorgt met dit item dat junglers eerst powerfarmen tot minuut 20 - 25 totdat ze sated devour hebben en daarna pas mee gaan doen in de game.
Ook al ben ik het daar niet helemaal mee eens. meeste junglers weten wel dat je ook stacks krijgt van kills/assists op champions. Dus al zou je de gehele jungle gecleared hebben zou je altijd nog kunnen ganken als je maar een kill/assist pakt.
Dat laatste is zeker waar, al beseffen te weinig junglers dat.

Dat powerfarmen is meer iets persoonlijk waar ik niet van houd. Games worden alleen maar leuker (en gezonder) als het weer gewoon de ganking type junglers zijn die dominant worden, maar nogmaals, dat is persoonlijke mening.

[ Voor 15% gewijzigd door Koekiemonsterr op 15-03-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:29:
[...]

Zo enorm serieus is het hier echt niet hoor. Dat merk je vanzelf wel, en hoeft ook helemaal niet.
Maar ja, binnen een paar uur 2 van die avatars + een paar van die - met alle respect - nietszeggende berichten....tja
[...]
Nee, prima begrijp het! zal er rekening mee houden :+

Ik moet je ook nog helpen mezelf te quoten zie ik; vergeet niet de end-quote-tag :P

[ Voor 12% gewijzigd door Koekiemonsterr op 15-03-2016 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:59

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Heb een GoT club aangemaakt aangezien ik er nog geen kon vinden.
Gathering of Tweakers

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:37:
[...]

Ja, inmiddels weliswaar slechts 1 jungle game gedaan, maar nee, kan niet zeggen dat het écht een verbetering is.

Die shield buff, tja, Jarvans W was nooit de meest impressive skill anyway. Dat zet weinig zoden aan de dijk. En ach ja, leuk hoor, soort aoe effect op zijn ult nu.

Maar neemt niet weg dat ie nog miles verwijderd is van die periode waarin J4 de jungle norm was.

Nog altijd heeft ie slechte clear waarbij je na 3e pack al meteen weer kan inpakken. Dmg wise is het ook niet meer wat het ooit was in early game...Nee ik zou als je een type J4 wilt junglen, veel eerder Vi pakken atm....
Ja, hier was ik dus al bang voor. Vooral die clear issues en de mana issues die hij heeft maakt het inderdaad niet zo'n interessante jungler voor mij. Ik heb dan ook veel liever Vi die meer damage heeft, beter ganked (na lvl6, al hoewel pre 6 ook niet verkeerd is) en oneindig in de jungle kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Hextech crafting (een manier om gratis champions/skins te krijgen) is inmiddels uit in NA.
EU(W) volgt in de komende weken.
YouTube: Hextech Crafting 101: A Quick Launch Guide
http://na.leagueoflegends...tech-crafting-now-live-na
http://na.leagueoflegends...ate/champion-mastery.html

[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 16-03-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nieuwe account gemaakt Lvl 3 in 3 potjes. Mijn eerste support word alistar en van alistar naar blitz ;) GL ME :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:07:
Gisteren nieuwe account gemaakt Lvl 3 in 3 potjes. Mijn eerste support word alistar en van alistar naar blitz ;) GL ME :D
Je weet dat je Alistar (via YouTube) gratis kan krijgen? Net zoals Tristana (Facebook) en Garen (Twitter). Geen zin om de details hier neer te zetten, want die zijn ook makkelijk te googelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
En natuurlijk moet EUW weer wachten.

Nou ja, lijkt mij wel een leuk systeem. Zo kom ik misschien eens aan skins die ik persoonlijk nooit zou gaan kopen. Sowieso is het leuk dat je iets krijgt voor je moeite als je een hoge ranking krijgt.

Ik raak ook steeds meer gehecht aan mijn Project Yi skin.
Eerst vroeg ik me af of het wel 1850 RP waard is, maar achteraf vind ik van wel.

De animaties zijn zoveel beter, net zoals bij Spirit Guard Udyr. Het voelt gewoon lekker en soepel aan. Ook de nieuwe quotes zijn wel leuk om te horen, aangezien default Yi vrij weinig quotes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:08:
[...]

Je weet dat je Alistar (via YouTube) gratis kan krijgen?
Niet meer, je moet een support ticket aanvragen en dat kan enige tijd duren. Vroeger moest je volgens mij abboneren en dan kreeg je hem direct.
Alle andere champs zijn nog wel direct te verkrijgen dacht ik. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:13:
[...]

Niet meer, je moet een support ticket aanvragen en dat kan enige tijd duren. Vroeger moest je volgens mij abonneren en dan kreeg je hem direct.
Alle andere champs zijn nog wel direct te verkrijgen dacht ik. :*)
Hmmm, de gebruikelijke website daarvoor is dood inderdaad :+.
Hier staan de linkjes naar de andere twee: https://support.riotgames...tional-Content-Free-Swag-
Xanthian schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:09:
[...]

En natuurlijk moet EUW weer wachten.

Nou ja, lijkt mij wel een leuk systeem. Zo kom ik misschien eens aan skins die ik persoonlijk nooit zou gaan kopen. Sowieso is het leuk dat je iets krijgt voor je moeite als je een hoge ranking krijgt.
Ik vind het een beetje een aparte implementatie met hoe je die kistjes krijgt. Aangezien het amper wat met je eigen mastery systeem doet, want er hoeft alleen maar iemand in jouw team S- of hoger te krijgen. Dat moet elk potje (zowat) wel lukken. Aan de andere kant is het ook weer fijn dat je niet bijv. je champions naar een hogere "mastery" hoeft te grinden voor die kistjes.
Als het goed is krijg je vervolgens voor elke drie wins een key (1 shard per win).

En ach. Hoewel er ongetwijfeld zeikerds zullen zijn, is het gewoon gratis content. In het ergste geval een paar gratis skins/champions per jaar. Maar Riot hoopt natuurlijk dat mensen er verslaafd aan raken en massaal keys en kistjes voor RP gaan kopen :P.

Schijnen nog wel problemen met het systeem te zijn, dus dat NA het mag beta testen vind ik op zich niet zo'n probleem als we daarom een weekje extra moeten wachten. Een maand zou dan wel weer te veel van het goede zijn.

[ Voor 68% gewijzigd door Thormodo op 17-03-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 10:04
Hallo,

Ik heb een vraagje over de new champion select.

Kan ik dit al gebruiken? Het ziet er me echt super uit.
En indien ja hoe?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ward3112 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:20:
Hallo,

Ik heb een vraagje over de new champion select.

Kan ik dit al gebruiken? Het ziet er me echt super uit.
En indien ja hoe?

alvast bedankt
Bij een bepaalde level kom je automatisch in de nieuwe Champion select. ( 8 dacht ik 8)7 )
En gewoon hoe je een normale game start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:57
Zit te twijfelen of ik een nieuw account moet maken.. Aan de ene kant heb ik er wel zin in maar aan de andere kant ook weer niet. Ik speel sinds seizoen 4 en moet zeggen dat ik altijd best wel goed speel, uiteraard heb ik ook wel eens wat minderen games, maar die heeft iedereen :P.

Ik zit nu in Silver V, en hoe erg ik het ook probeer, ik kom altijd bij die "debielen" terecht die ontzettend hard gaan feeden waardoor winnen uiteindelijk onmogelijk is. Het begint eigenlijk al in de champion select, de spelers kiezen hun lane en uiteindelijk lukt het ze nog boos te worden en te discussiëren over hun lane en dat ze gaan feeden/trollen als ze de gewenste lane niet krijgen. Negen van de tien keert gaat het zo en het spelen van een potje League wordt er niet leuker op.

Hierdoor heb ik veel losses erbij gekregen en is het daarom ook veel moeilijker om te klimmen in league. Ik krijg nu gemiddeld 18LP per win, en ik lose tussen de 17-22LP. Dit terwijl mijn Wins 65 zijn en mijn Losses 68 dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:20:
[...]

Bij een bepaalde level kom je automatisch in de nieuwe Champion select. ( 8 dacht ik 8)7 )
En gewoon hoe je een normale game start.
Huh... Dat is raar, ik ben nu level 12 en heb dit nog steeds niet.
Of moet ik misschien draft pick nemen i.p.v. blind pick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ward3112 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:22:
[...]

Ik denk het wel om eerlijk te zijn. speel alleen draft pick ;) of ranked 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
ward3112 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:22:
[...]

Dat is draft pick inderdaad, duurt wel een stuk langer. Iedereen kiest omstebeurt zijn champions (zodat je bijv. champions kan kiezen die sterk zijn tegen die hun gekozen hebben of een goede teamcomp kan samenstellen). En daarvoor moet je nog champions bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
ok bedankt iedereen, ik zal het eens proberen. Moet eerst wel nog 3champs kopen om aan de benodigde 16 champs te geraken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
mprkooij schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:21:
Zit te twijfelen of ik een nieuw account moet maken.. Aan de ene kant heb ik er wel zin in maar aan de andere kant ook weer niet. Ik speel sinds seizoen 4 en moet zeggen dat ik altijd best wel goed speel, uiteraard heb ik ook wel eens wat minderen games, maar die heeft iedereen :P.

Ik zit nu in Silver V, en hoe erg ik het ook probeer, ik kom altijd bij die "debielen" terecht die ontzettend hard gaan feeden waardoor winnen uiteindelijk onmogelijk is. Het begint eigenlijk al in de champion select, de spelers kiezen hun lane en uiteindelijk lukt het ze nog boos te worden en te discussiëren over hun lane en dat ze gaan feeden/trollen als ze de gewenste lane niet krijgen. Negen van de tien keert gaat het zo en het spelen van een potje League wordt er niet leuker op.

Hierdoor heb ik veel losses erbij gekregen en is het daarom ook veel moeilijker om te klimmen in league. Ik krijg nu gemiddeld 18LP per win, en ik lose tussen de 17-22LP. Dit terwijl mijn Wins 65 zijn en mijn Losses 68 dit seizoen.
Een nieuw account maken gaat niet helpen hierin.
Het is gewoon een kwestie van grinden en oefenen. Niet letten op de "debielen" in je team of de hele discussie er omheen maar gewoon focussen op je eigen prestaties en doelen. Kies voor een Solo lane of de jungle probeer daar juist goed in te worden.

Kortom, probeer jezelf te verbeteren en meer op jezelf te letten dan anderen. Als je dood gaat door een gank is het makkelijk om jouw jungler de schuld te geven, maar je had zelf ook wel iets kunnen doen zoals veilig spelen en warden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Xanthian schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Een nieuw account maken gaat niet helpen hierin.
Het is gewoon een kwestie van grinden en oefenen. Niet letten op de "debielen" in je team of de hele discussie er omheen maar gewoon focussen op je eigen prestaties en doelen. Kies voor een Solo lane of de jungle probeer daar juist goed in te worden.

Kortom, probeer jezelf te verbeteren en meer op jezelf te letten dan anderen. Als je dood gaat door een gank is het makkelijk om jouw jungler de schuld te geven, maar je had zelf ook wel iets kunnen doen zoals veilig spelen en warden.
Klopt helemaal, zo heb ik ook gedacht. Maar toch lukt het bijvoorbeeld de botlane om keihard te feeden en dan is het gewoon niet mogelijk of bijna niet mogelijk om zelf een comeback te maken. Ja natuurlijk lukt het soms omdat de jungler en de toplane goed samenwerken, maar vaak is dat niet zo.

Bedankt nog voor de tip. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ward3112 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:26:
ok bedankt iedereen, ik zal het eens proberen. Moet eerst wel nog 3champs kopen om aan de benodigde 16 champs te geraken. :)
Je hebt sowieso de F2P rotation champions. Die tellen mee ;)
En als je zo graag draft pick wilt spelen dan koop je een paar goedkope champions O+
Niet dat het anders is alleen de kans is groter dat je sowieso op 2 van je rollen komt die je wilt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
mprkooij schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:29:
[...]

Klopt helemaal, zo heb ik ook gedacht. Maar toch lukt het bijvoorbeeld de botlane om keihard te feeden en dan is het gewoon niet mogelijk of bijna niet mogelijk om zelf een comeback te maken. Ja natuurlijk lukt het soms omdat de jungler en de toplane goed samenwerken, maar vaak is dat niet zo.

Op de 11 games heb je nu eenmaal 5 games die niet te winnen zijn, 5 games die voor je tegenstander niet te winnen zijn (die vergeten we vaak, maar die zitten er ook tussen), en die 11e gaat mooi gelijk op. De kunst is dan om die 11e te winnen voor je team. Met een nieuw account heb je na de ellenlange grind voor runes, champions en xp gewoon weer dezelfde randdebielen in je team.

Ik heb het zelf al seizoenen op rij: de grind naar Silver lukt me, daarna ben ik simpelweg niet goed genoeg om vaak genoeg te winnen (die 11e game). Op dit moment nog Bronze 1, en het lijkt voor de 4e keer te gaan gebeuren dat ik weer demote naar bronze 2 door op het verkeerde moment de lossstreak in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
[...]

Graag gedaan.
Als jij (of iemand anders) nog tips nodig heeft voor top lane of jungle moet je het maar vragen.
Ik zit nu in Gold 4, maar ik hoop in Gold 1 te kunnen eindigen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 12-09 09:45
[...]

Je gaat niet altijd debielen in jouw team krijgen hoor. Vorig seizoen heb ik grote loss streaks gekend maar ook leuke win streaks. De slechte games blijven lang hangen en dan vergeet je dat jouw steekproef extreem klein is want hier spreek je misschien over 5~10 games.

De moed niet opgeven en je zal merken dat je ook gewoon winbare games hebt. Zolang je overall winrate >50% ga je sowieso stijgen, hoe dichter je bij de 50% zit, hoe trager het gewoon gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
mprkooij schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:21:
Zit te twijfelen of ik een nieuw account moet maken..

Ik zit nu in Silver V, en hoe erg ik het ook probeer, ik kom altijd bij die "debielen" terecht die ontzettend hard gaan feeden waardoor winnen uiteindelijk onmogelijk is.

Mijn advies: geen nieuwe account maken puur en alleen om dit probleem van de retards die je MMR verpest hebben...

Want wie garandeert je dat je op die nieuwe account niet wéér hetzelfde probleem krijgt?

Iedereen krijgt vroeg of laat periode waarin je de ene na de ene loss te verduren krijgt, met dank aan het stel idioten dat ranked zo talrijk bevolkt...

Helaas doe je er niks aan. Ja jezelf verbeteren...sure...maar hoe goed je ook bent, doorgaans wint het team met de minste/minst grote nubs.

Het enige wat je kunt doen: doorspelen, jezelf zo goed mogelijk proberen te verbeteren, kijk of je kunt gaan voor een lane waarin je meer/meeste impact kan hebben, en hopen dat je wat geluk hebt qua teammates. Dat laatste valt of staat heel veel mee...

Ik heb hetzelfde gehad, toen ik me smurf in Gold V had gekregen met aardige positieve winrate. Toen kwamen de losses aan één stuk door. Regelmatig enkele keren verloren met 0 LP in Gold V, dus randje Silver. Dat nog net weten af te wenden, maar gevolg was een verpeste MMR: +15 bij win en -20 bij loss. Altijd leuk, als het systeem je liever in Silver wilt hebben op die manier. Goed, uiteindelijk met winstreak wel weer in Gold IV kunnen komen met +18 en - 18 als LP gains/losses, maar ja, hier doe je weinig aan...

Doorspelen en zorg dat je je 1v1 lanes gewoon de baas bent, en dan maar hopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Koekiemonsterr schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:24:
[...]

Mijn advies: geen nieuwe account maken puur en alleen om dit probleem van de retards die je MMR verpest hebben...

Want wie garandeert je dat je op die nieuwe account niet wéér hetzelfde probleem krijgt?

Iedereen krijgt vroeg of laat periode waarin je de ene na de ene loss te verduren krijgt, met dank aan het stel idioten dat ranked zo talrijk bevolkt...

Helaas doe je er niks aan. Ja jezelf verbeteren...sure...maar hoe goed je ook bent, doorgaans wint het team met de minste/minst grote nubs.

Het enige wat je kunt doen: doorspelen, jezelf zo goed mogelijk proberen te verbeteren, kijk of je kunt gaan voor een lane waarin je meer/meeste impact kan hebben, en hopen dat je wat geluk hebt qua teammates. Dat laatste valt of staat heel veel mee...

Ik heb hetzelfde gehad, toen ik me smurf in Gold V had gekregen met aardige positieve winrate. Toen kwamen de losses aan één stuk door. Regelmatig enkele keren verloren met 0 LP in Gold V, dus randje Silver. Dat nog net weten af te wenden, maar gevolg was een verpeste MMR: +15 bij win en -20 bij loss. Altijd leuk, als het systeem je liever in Silver wilt hebben op die manier. Goed, uiteindelijk met winstreak wel weer in Gold IV kunnen komen met +18 en - 18 als LP gains/losses, maar ja, hier doe je weinig aan...

Doorspelen en zorg dat je je 1v1 lanes gewoon de baas bent, en dan maar hopen... :)
Hmm dan gaan we maar door proberen te spelen en te winnen haha! Ga m'n best doen. Waar ik me mateloos aan erger is dat ik first pick: mid heb ingesteld, en second pic: top. Uiteindelijk krijg ik altijd top.. probeert 'RITO' mij gek te maken ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Laatst online: 11-09 15:14
mprkooij schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:32:
[...]

Hmm dan gaan we maar door proberen te spelen en te winnen haha! Ga m'n best doen. Waar ik me mateloos aan erger is dat ik first pick: mid heb ingesteld, en second pic: top. Uiteindelijk krijg ik altijd top.. probeert 'RITO' mij gek te maken ? 8)7
Dat heeft gewoon met de populairiteit te maken van bepaalde rollen.
Zelf heb ik altijd Mid/Bot en krijg 8/10 keer bot.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 14:29
Gisterenavond gespeeld met een viertal Tweakers. Ik speel als sinds mid season 3 en dit was de eerste keer met een groep. Moet zeggen dat het vele malen leuker is op deze manier, jammer dat ik dat niet eerder heb gedaan. Supp main, zweef rond silver 3-2.
Ingame nick: iNFERNO5k

[ Voor 4% gewijzigd door inf3rno89 op 17-03-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
inf3rno89 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:36:
Gisterenavond gespeeld met een viertal Tweakers. Ik speel als sinds mid season 3 en dit was de eerste keer met een groep. Moet zeggen dat het vele malen leuker is op deze manier, jammer dat ik dat niet eerder heb gedaan. Supp main, zweef rond silver 3-2.
Ik speel het nog niet zo lang ( 2 weken nu ) maar wel bijna elke avond door de weeks. Mocht je een keer wille spelen, voeg me dan toe! sjefkebakfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die ook een nieuwe account zijn gestart add me ;)
investigations
Ik main support. Als er een ADC is die me wilt helpen yes please :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
Ik ben vanaaf online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 14:29
Helaas kan ik alleen op de dinsdag avond en om de twee weken vrijdag en zaterdag i.v.m. werk. Heel soms ook andere dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gisteren weer een paar leuke games gehad. met o.a. Kokkie, Japie en Thormodo.
Toch heb ik bij elk potje toch wel één zwakke schakel gevonden wat waarschijnlijk het team de game kost.
Paar mooie voorbeeldjes:

Een Kayle mid die op level moest flashen voor een invade gaat heel leuk vanaf level 1 de wave pushen. Daardoor kon ik drie keer ganken voor level 6 en Kayle kunnen killen. Ze leert niet eens om veilig te spelen zonder flash, zonder ultimate en zelfs niet nadat ze 3x geganked was.

Een falende Tristana in ons team. Heeft het steeds over een scriptende blitzcrank. Ik weet niet eens hoe je met Blitz zou moeten scripten, maar het zal wel. Als je op het niveau van gold keer op keer gepakt blijft worden door Blitz dan doe je iets verkeerd.

Uiteindelijk ook nog een Jhin in ons team gehad die half afk was en voor de andere helft mijn jungle zat te farmen. Het is omdat Kokkie, Japie en Thormodo lekker bezig waren die game, maar anders was het echt een kansloze game.

Hoe dan ook, ben weer lekker op weg richting Gold 3. Gaat lekker zo.

Ik denk dat ik moet ophouden met Trundle te spelen, of ik heb gewoon pech.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PI320qK.png

[ Voor 5% gewijzigd door Xanthian op 18-03-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:41:
Gisteren weer een paar leuke games gehad. met o.a. Kokkie, Japie en Thormodo.
Toch heb ik bij elk potje toch wel één zwakke schakel gevonden wat waarschijnlijk het team de game kost.
Paar mooie voorbeeldjes:

Een Kayle mid die op level moest flashen voor een invade gaat heel leuk vanaf level 1 de wave pushen. Daardoor kon ik drie keer ganken voor level 6 en Kayle kunnen killen. Ze leert niet eens om veilig te spelen zonder flash, zonder ultimate en zelfs niet nadat ze 3x geganked was.

Een falende Tristana in ons team. Heeft het steeds over een scriptende blitzcrank. Ik weet niet eens hoe je met Blitz zou moeten scripten, maar het zal wel. Als je op het niveau van gold keer op keer gepakt blijft worden door Blitz dan doe je iets verkeerd.

Uiteindelijk ook nog een Jhin in ons team gehad die half afk was en voor de andere helft mijn jungle zat te farmen. Het is omdat Kokkie, Japie en Thormodo lekker bezig waren die game, maar anders was het echt een kansloze game.

Hoe dan ook, ben weer lekker op weg richting Gold 3. Gaat lekker zo.

Ik denk dat ik moet ophouden met Trundle te spelen, of ik heb gewoon pech.
[afbeelding]
Niveau gold is season 3 bronze ;)
Ken vele gold spelers en die zijn lang zo goed niet(no offence).
Zelf zit ik op het moment in bronze en hier is het niveau ook gewoon naar een nieuw dieptepunt gezakt. waar je in season 3 nog leuke spannende games kon hebben zijn het nu gewoon games waar je afhankelijk bent van een paar dingen:
- heb je ene afker-> dat is al een lose, mensen weten niet hoe ze 4 vs 5 moeten spelen
- Heb je een speler die geen idee heeft wat hij aan het doen is -> lose, deze gasten feeden en feeden constant.

en zo snel kan ik de volgende paar niet bedenken maar dat is echt zwaar klote.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Martin0 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:06:
[...]

Ken vele gold spelers en die zijn lang zo goed niet(no offence).
Zelf zit ik op het moment in bronze en hier is het niveau ook gewoon naar een nieuw dieptepunt gezakt. waar je in season 3 nog leuke spannende games kon hebben zijn het nu gewoon games waar je afhankelijk bent van een paar dingen:
- heb je ene afker-> dat is al een lose, mensen weten niet hoe ze 4 vs 5 moeten spelen
- Heb je een speler die geen idee heeft wat hij aan het doen is -> lose, deze gasten feeden en feeden constant.

en zo snel kan ik de volgende paar niet bedenken maar dat is echt zwaar klote.
Ik ben S6 begonnen in bronze 4 en ben t niet helemaal met je eens. Van een slechte speler in je team heb je niet bijzonder veel last. De tegenstander weet meestal namelijk deze voorsprong niet te benutten. AFK-ers zijn natuurlijk altijd behoorlijk zwaar voor je team om daarmee nog te winnen, maar een slechte laner is wel te doen.

Ik had t gisteren toevallig zelf ook. Onze brand had t behoorlijk lastig tegen Yasuo en verloor zijn lane. NA een stomme fout van mij pakte ik t daarna beter op en wist met amumu een paar kills en assists te scoren. Botlane en top gingen het beter doen en uiteindelijk wonnen we dik. match: http://matchhistory.euw.l...88/215285806?tab=overview

Toen even een normal gedaan met Akali top. 1e game dik verloren van een tryndamere, maar de 2e tegen een Morgana dik gewonnen. Erg leuke build, maar de eerste paar levels best lastig. Spelen meer mensen hier wel eens top akali op ranked games bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:27
Martin0 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:06:
[...]

Vroeger... toen er nog 'gewoon' met ELO werd gerekend en Bronze nog een daadwerkelijke rank was :(
Nu krijg je 'm na 10 potjes spelen gratis en voor niets.

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap. op 18-03-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Carnagy schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:40:
[...]

Ik ben S6 begonnen in bronze 4 en ben t niet helemaal met je eens. Van een slechte speler in je team heb je niet bijzonder veel last. De tegenstander weet meestal namelijk deze voorsprong niet te benutten. AFK-ers zijn natuurlijk altijd behoorlijk zwaar voor je team om daarmee nog te winnen, maar een slechte laner is wel te doen.

Ik had t gisteren toevallig zelf ook. Onze brand had t behoorlijk lastig tegen Yasuo en verloor zijn lane. NA een stomme fout van mij pakte ik t daarna beter op en wist met amumu een paar kills en assists te scoren. Botlane en top gingen het beter doen en uiteindelijk wonnen we dik. match: http://matchhistory.euw.l...88/215285806?tab=overview

Toen even een normal gedaan met Akali top. 1e game dik verloren van een tryndamere, maar de 2e tegen een Morgana dik gewonnen. Erg leuke build, maar de eerste paar levels best lastig. Spelen meer mensen hier wel eens top akali op ranked games bijvoorbeeld?
Ik zeg niet dat elke game zo is. maar merendeel van de games die ik in me placements gespeeld heb is het niveau van spelers schrikbarend laag(voorbeeldje: een tristana die 1k damage op champions meer had als ik als support tresh).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Carnagy schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:40:
[...]

Ik ben zelf geen fan van tank Akali top. Nog geen één keer moeite mee gehad.
Tank Akali moet snowballen en dat is soms lastig, zeker tegen andere tanks. Nasus, Trundle, Nautilus en enkele andere champion hebben het gewoon makkelijk tegen haar als je maar weet wat je moet doen.
Persoonlijk denk dat er betere champions voor top zijn, maar als je het leuk vind en je haalt er goede resultaten bij dan moet je vooral door blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Martin0 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:45:
[...]

Ik zeg niet dat elke game zo is. maar merendeel van de games die ik in me placements gespeeld heb is het niveau van spelers schrikbarend laag(voorbeeldje: een tristana die 1k damage op champions meer had als ik als support tresh).
Dat is inderdaad erg zuur. je bent dan afhankelijk van je mid/top of jungler dat die hun lane wel weten te winnen.

Ik heb in S5 ook veel support gespeeld, maar ik ben daarmee gestopt omdat ik het erg moelijk vind om te carryen als support zijnde. Ik speel nu jungle en top en dat gaat me iets beter af.
Xanthian schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:58:
[...]

Ik ben zelf geen fan van tank Akali top. Nog geen één keer moeite mee gehad.
Tank Akali moet snowballen en dat is soms lastig, zeker tegen andere tanks. Nasus, Trundle, Nautilus en enkele andere champion hebben het gewoon makkelijk tegen haar als je maar weet wat je moet doen.
Persoonlijk denk dat er betere champions voor top zijn, maar als je het leuk vind en je haalt er goede resultaten bij dan moet je vooral door blijven spelen.
Ik zou er ook geen ranked mee spelen, maar vond het wel eens wat anders dan Pantheon, Trundle of nasus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Carnagy schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:10:
[...]

Dat is inderdaad erg zuur. je bent dan afhankelijk van je mid/top of jungler dat die hun lane wel weten te winnen.

Ik heb in S5 ook veel support gespeeld, maar ik ben daarmee gestopt omdat ik het erg moelijk vind om te carryen als support zijnde. Ik speel nu jungle en top en dat gaat me iets beter af.
Ik zit er ook aan te denken om over te switchen naar jungle en top alleen blijf ik een main support.
Vind het eigenlijk vanaf dit seizoen pas moeilijk om als support te carrien.
Is S5 was dit nog wel te doen zeker met een ap support, dan won je botlane en ging je dat snowballen naar mid.
nu in S6 is dit een stuk moeilijker en zeker omdat eigenlijk traditionele support weer een opmars maken en dan wordt je meer en meer afhankelijk van andere spelers want jij kan de damage niet doen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de laatste tijd ben ik even wat serieuzer gaan spelen. Als ik Lolnexus mag geloven speel ik nu met mensen rond silver ii (ik speel alleen normals, met mijn 310 wins).

Het enige probleem vind ik dat ik echt geen idee heb hoe ik beter kan worden. Ik maak nog genoeg fouten maar de enige feedback die je team je geeft is dat je maar op moet rotten en je spel moet verwijderen (weinig constructief dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:28:
Ik ben de laatste tijd ben ik even wat serieuzer gaan spelen. Als ik Lolnexus mag geloven speel ik nu met mensen rond silver ii (ik speel alleen normals, met mijn 310 wins).

Het enige probleem vind ik dat ik echt geen idee heb hoe ik beter kan worden. Ik maak nog genoeg fouten maar de enige feedback die je team je geeft is dat je maar op moet rotten en je spel moet verwijderen (weinig constructief dus).
Moet je vragen of je met koekie en de bende van elende mee mag spelen deze kunnen je tips geven:)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian

Wat is je summoner name? Res1ght?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Haha deze Holland-promotie van Rito is wel weer mooi en zéér gezond:
Stroopwafels, oliebollen, frikandellen, rookworsten...
http://www.lolesports.com...u-shouldnt-miss-rotterdam
Martin0 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:30:
[...]
Moet je vragen of je met koekie en de bende van elende mee mag spelen deze kunnen je tips geven:)
Bende van ellende, die klinkt wel goed :)

Dan moet je ff iets meer info geven. Welke lanes speel je vooral, welke champs hebben echt je voorkeur, tegen welke moeilijkheden/moeilijke matchups loop je aan, waarin denk je zelf dat je nog kan verbeteren, etc.

Overigens als je echt wat serieuzer aan het spelen bent, dan ga gewoon ranked proberen...

Als ik zoek op de summoner name Res1ght, dan valt allereerst op dat je wel iets te vaak dood gaat. Zonder de context van de game zelf kun je daar ook niet meteen conclusies aan verbinden, maar toch zie ik iets te vaak een te hoog aantal deaths...dus kennelijk moet je safer gaan spelen en wellicht meer warden.

Hoe speel je qua smartcast? Gebruik je dat of niet? Is over het algemeen wel echt aanrader om daarop zoveel mogelijk over te stappen.

Zorg dat je je main champs door en door kent, inclusief zo'n beetje alle matchups (en hoe je daarop inspeelt), en zorg dus dat je ook weet wanneer je een (kleine) powerspike hebt of juist niet en maak daar gebruik van. Dat laatste is iets wat menig Silver speler laat liggen.
Bijna elke LB silver/gold speler win ik wel van met Viktor, terwijl dat eigenlijk juist een lastige matchup voor Vik zou moeten zijn. Maar omdat ik de champ goed beheers, meteen gebruik maak van mijn sterkere lvl 1, en de enemy LB vaak onvoldoende inspeelt op wanneer zij sterk is, kan ik vaak die lane prima winnen.

En wees niet te bang met flash gebruiken; ook zoiets wat je in Silver doorgaans te weinig mensen ziet doen. Als ik met Gragas jungle kan een E + flash stun enorm sterk zijn om via een gank een kill binnen te harken. Dat doe ik regelmatig als ik Gragas jungle...Maar ook op mid lane flash ik pre lvl 6 vrij vaak om via ignite en een laatste spell combo de kill binnen te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:37:
[...]
Wat is je summoner name? Res1ght?
Dat klopt helemaal
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:15:
[...]
Dan moet je ff iets meer info geven. Welke lanes speel je vooral, welke champs hebben echt je voorkeur, tegen welke moeilijkheden/moeilijke matchups loop je aan, waarin denk je zelf dat je nog kan verbeteren, etc.

Overigens als je echt wat serieuzer aan het spelen bent, dan ga gewoon ranked proberen...

Als ik zoek op de summoner name Res1ght, dan valt allereerst op dat je wel iets te vaak dood gaat. Zonder de context van de game zelf kun je daar ook niet meteen conclusies aan verbinden, maar toch zie ik iets te vaak een te hoog aantal deaths...dus kennelijk moet je safer gaan spelen en wellicht meer warden.

Hoe speel je qua smartcast? Gebruik je dat of niet? Is over het algemeen wel echt aanrader om daarop zoveel mogelijk over te stappen.

Zorg dat je je main champs door en door kent, inclusief zo'n beetje alle matchups (en hoe je daarop inspeelt), en zorg dus dat je ook weet wanneer je een (kleine) powerspike hebt of juist niet en maak daar gebruik van. Dat laatste is iets wat menig Silver speler laat liggen.
Bijna elke LB silver/gold speler win ik wel van met Viktor, terwijl dat eigenlijk juist een lastige matchup voor Vik zou moeten zijn. Maar omdat ik de champ goed beheers, meteen gebruik maak van mijn sterkere lvl 1, en de enemy LB vaak onvoldoende inspeelt op wanneer zij sterk is, kan ik vaak die lane prima winnen.

En wees niet te bang met flash gebruiken; ook zoiets wat je in Silver doorgaans te weinig mensen ziet doen. Als ik met Gragas jungle kan een E + flash stun enorm sterk zijn om via een gank een kill binnen te harken. Dat doe ik regelmatig als ik Gragas jungle...Maar ook op mid lane flash ik pre lvl 6 vrij vaak om via ignite en een laatste spell combo de kill binnen te kunnen halen.
Dat klopt wel inderdaad, zelfs in games waar ik goed ga heb ik alsnog heel veel deaths. Ik denk dat het voornamelijk komt omdat ik te overmoedig ben als ik goed ga (dus dit heeft ook te maken met het kennen van je champion natuurlijk).

Ik speel over het algemeen support en top eigenlijk. Nami is een beetje een safe pick voor mij omdat ik daar redelijk goed mee overweg kan. Op top speel ik vaak poppy.
Andere supports kan ik toch minder goed mee omgaan. Laatst bijvoorbeeld Bard gekocht maar dat is tot nu toe nog niet veel soeps.

Daarom ben ik ook een beetje huiverig met ranked. Mijn champion pool is voor mijn gevoel veel te beperkt om ranked te gaan spelen. Ik heb tot nu 3 potjes gespeeld met Nami en alle 3 verloren, toen ben ik maar even gestopt.

Het rare is dat ik bijvoorbeeld bij skillshots wel zie aankomen dat ik geraakt ga worden, maar dat het dan al veel te laat is. Dan heb je flash natuurlijk, maar ook niet altijd (ik gebruik flash nu vooral als ik probeer te ontsnappen, eigenlijk nooit aanvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:15:
Haha deze Holland-promotie van Rito is wel weer mooi en zéér gezond:
Stroopwafels, oliebollen, frikandellen, rookworsten...
http://www.lolesports.com...u-shouldnt-miss-rotterdam

[...]

Bende van ellende, die klinkt wel goed :)

Dank dank :).

Nog een voorbeeld van goede flash plays: Tresh flash + hook(of iedere andere hook champ), Annie flash + tibbers, morgana flash + ult en zhonya.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:35:
[...]

Dat klopt wel inderdaad, zelfs in games waar ik goed ga heb ik alsnog heel veel deaths. Ik denk dat het voornamelijk komt omdat ik te overmoedig ben als ik goed ga (dus dit heeft ook te maken met het kennen van je champion natuurlijk).
Wat Koekie ook al zij, je death's zijn erg hoog.
Daar moet wel wat verandering in komen.

Als je top speelt moet je altijd opletten waar de jungler is en of je kan pushen. Kijk even op de mini map en probeer te onthouden waar de jungler is, zo kan je vrij aanvallend spelen als je dat wilt. Blijf trouwens vooral Poppy spelen, ze is erg goed. Ook als Support, maar dat kan wat lastiger zijn

Je CS ziet er nog wel redelijk uit, en je runes en Masteries ook nog wel.
Probeer wel langzaam uit te bouwen met je runes, bijvoorbeeld door een setje te bouwen met Armor en HP
Ik speel over het algemeen support en top eigenlijk. Nami is een beetje een safe pick voor mij omdat ik daar redelijk goed mee overweg kan. Op top speel ik vaak poppy.
Andere supports kan ik toch minder goed mee omgaan. Laatst bijvoorbeeld Bard gekocht maar dat is tot nu toe nog niet veel soeps.

Daarom ben ik ook een beetje huiverig met ranked. Mijn champion pool is voor mijn gevoel veel te beperkt om ranked te gaan spelen. Ik heb tot nu 3 potjes gespeeld met Nami en alle 3 verloren, toen ben ik maar even gestopt.
Als je ranked gaat spelen, zal je waarschijnlijk wel in bronze 3, 2 of 1 eindigen, hangt er een beetje vanaf hoe je de rest gaat spelen.

Ik zou persoonlijk geen Nami spelen, te squishy, vrij moeilijk en nog sterk afhankelijk van de rest van het team. Hetzelfde geld voor Bard. Ik denk dat het misschien beter is om Nautilus te spelen, of Leona\Blitzcrank in ranked. Veel makkelijker en tanky .

Voor top zou je eigenlijk ook een andere tank moeten spelen. Je zou kunnen denken aan Nautilus, want die kan je ook support spelen. Andere sterke toplaners zijn Rammus en Garen.

Wil je een toplaner die ook veel damage kan doen, kijk dan naar Graves, Quinn of Pantheon.

Probeer verder te focussen op twee lanes, want je laatste matches zijn zowel top, jungle, mid, support en ADC.
Het rare is dat ik bijvoorbeeld bij skillshots wel zie aankomen dat ik geraakt ga worden, maar dat het dan al veel te laat is. Dan heb je flash natuurlijk, maar ook niet altijd (ik gebruik flash nu vooral als ik probeer te ontsnappen, eigenlijk nooit aanvallend.
Skillshots ontwijken is een kwestie van weglopen voordat de daadwerkelijk skillshot word afgevuurd. Vaak kun je al zien dat ze een skillshot willen doen. Daarnaast gewoon vrolijk verder spelen en ervaring op doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe favoriete champion.

Shaco is echt geweldig! Zo veel plezier en al dat assasin gebeuren, de jukes!
Wauw :+ !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:07:
[...]

Wat Koekie ook al zij, je death's zijn erg hoog.
Daar moet wel wat verandering in komen.

Als je top speelt moet je altijd opletten waar de jungler is en of je kan pushen. Kijk even op de mini map en probeer te onthouden waar de jungler is, zo kan je vrij aanvallend spelen als je dat wilt. Blijf trouwens vooral Poppy spelen, ze is erg goed. Ook als Support, maar dat kan wat lastiger zijn

Je CS ziet er nog wel redelijk uit, en je runes en Masteries ook nog wel.
Probeer wel langzaam uit te bouwen met je runes, bijvoorbeeld door een setje te bouwen met Armor en HP

[...]

Als je ranked gaat spelen, zal je waarschijnlijk wel in bronze 3, 2 of 1 eindigen, hangt er een beetje vanaf hoe je de rest gaat spelen.

Ik zou persoonlijk geen Nami spelen, te squishy, vrij moeilijk en nog sterk afhankelijk van de rest van het team. Hetzelfde geld voor Bard. Ik denk dat het misschien beter is om Nautilus te spelen, of Leona\Blitzcrank in ranked. Veel makkelijker en tanky .

Voor top zou je eigenlijk ook een andere tank moeten spelen. Je zou kunnen denken aan Nautilus, want die kan je ook support spelen. Andere sterke toplaners zijn Rammus en Garen.

Wil je een toplaner die ook veel damage kan doen, kijk dan naar Graves, Quinn of Pantheon.

Probeer verder te focussen op twee lanes, want je laatste matches zijn zowel top, jungle, mid, support en ADC.

[...]

Skillshots ontwijken is een kwestie van weglopen voordat de daadwerkelijk skillshot word afgevuurd. Vaak kun je al zien dat ze een skillshot willen doen. Daarnaast gewoon vrolijk verder spelen en ervaring op doen.
Nautilus ga ik maar eens proberen. Andere runepages ben ik inderdaad nog niet echt aan toegekomen (ook omdat 1 page evenveel is als een champ).
Net een potje met Quinn top gedaan maar dat is toch niet echt mijn stijl. Ik ben dan meer van de tanks denk ik.

Ik ga wel vooral voor top en support (maar ik speel ook wel andere lanes tussendoor natuurlijk aangezien het toch voor het leuk blijft). Nami voel ik me altijd wel comfortabel bij om te spelen dus die hou ik er waarschijnlijk gewoon wel in. Ik ga eens wat potjes spelen met Nautilus, kijken hoe dat bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
jaja, na veel moeite(ughum) Diamond 4 vandaag bereikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 12-09 21:59
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 17:20:
[...]
Nautilus ga ik maar eens proberen. Andere runepages ben ik inderdaad nog niet echt aan toegekomen (ook omdat 1 page evenveel is als een champ).
Net een potje met Quinn top gedaan maar dat is toch niet echt mijn stijl. Ik ben dan meer van de tanks denk ik.

Ik ga wel vooral voor top en support (maar ik speel ook wel andere lanes tussendoor natuurlijk aangezien het toch voor het leuk blijft). Nami voel ik me altijd wel comfortabel bij om te spelen dus die hou ik er waarschijnlijk gewoon wel in. Ik ga eens wat potjes spelen met Nautilus, kijken hoe dat bevalt.
Volibear/Naut/Malphite zijn wel aanraders, speel ze zelf ook geregeld en erg fijn. Gewoon lekker frontline en je kunt je gang gaan. Zeker volibear is in low elo gewoon ez. Defense items stacken, en toch damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker1985
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-04 22:30
Pfff, ik kap met dit spel. Speel het nu een maandje, soms gaat het goed maar als t slecht gaat wordt ik verrot gescholden... Doe ik iets verkeerd of is dit spel nou eenmaal zo moeilijk te leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
houthakker1985 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 20:31:
Pfff, ik kap met dit spel. Speel het nu een maandje, soms gaat het goed maar als t slecht gaat wordt ik verrot gescholden... Doe ik iets verkeerd of is dit spel nou eenmaal zo moeilijk te leren?
Het spel heeft een vrij lange en steile leercurve, afhankelijk van je ervaring met andere games uit dit of vergelijkbare genres. Met een maandje spelen heb je een idee van het basisconcept van de game maar doe je hoogstwaarschijnlijk nog veel meer fout dan goed. Dit maakt overigens niet uit zolang je met mensen speelt die ook nog aan het leren zijn, je komt er immers vanzelf wel. Je hebt ook best kans dat er mensen in je games zitten die een nieuwe account hebben aangemaakt en het spel al beter kennen, en je dus eerder verwijten wat je fout doet. Mijn advies; iedereen die ook maar enige negativiteit vertoont gewoon muten en lekker doorspelen zolang je er zelf plezier in hebt. Niet te zwaar aan trekken en jezelf vergelijken met anderen.

Een leuk detail is tevens hoe langer je speelt, hoe meer je erin gezogen wordt, denkt plezier te hebben terwijl je het spel eigenlijk intens haat, maar that's the beauty of it :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpstaman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-03 17:01
Ik vind het wel een kwalijke zaak dat Riot meerdere accounts toelaat, en dat nieuwe spelers inderdaad gematcht worden met Plat+ spelers die een nieuwe account maken. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit op te lossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:59

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Hoe wil je dat oplossen dan? 1 account per ip toestaan? Hoe ga je dan om met meerdere spelers die op dezelfde internet lijn spelen?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
jpstaman schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:45:
Ik vind het wel een kwalijke zaak dat Riot meerdere accounts toelaat, en dat nieuwe spelers inderdaad gematcht worden met Plat+ spelers die een nieuwe account maken. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit op te lossen?
Los van het al door Fanatic gesignaleerde 'ip-probleem', moet je je ook bedenken hoe Riot denkt...

...en dat is vrij simpel samen te vatten met één teken: $

Moneyz is het enige wat ze boeit.

En dus waarom zouden ze meerdere accounts niet toelaten, aangezien iemand op een nieuwe account in potentie weer skins, champs, runes etc koopt, en dat betekent dus inkomsten.

Tja als ze écht willen, en er dan ook écht geld voor over hebben, dan kunnen ze zoveel zaken verbeteren of goeie vernieuwingen doorvoeren. Zoals wellicht een manier om dit soort issues met smurfs e.d. wat meer te tacklen. Maar dat kost geld, en dus gebeurt het niet.

Overigens is dit probleem van meerdere accounts en smurfs niet zo'n enorm probleem hoor. Zo vaak zul je dit niet tegenover je krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
zowaar de tweakerslcs fantasy lcs gewonnen *O*
Kom maar hier met die eeuwige roem 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
JoeBravo schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:14:
zowaar de tweakerslcs fantasy lcs gewonnen *O*
Kom maar hier met die eeuwige roem 8)
'
Van harte, zeker verdiend aangezien je ook de meeste punten vergaard hebt!

Bij de volgende split weer? Ik vond het toch wel iets grappigs hebben namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
JapieTalent schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:03:
[...]

'
Van harte, zeker verdiend aangezien je ook de meeste punten vergaard hebt!
thnx!
De by van NRG vanwege problemen bij Echo Fox (week 2) hebben me gelukkig geen parten gespeeld. Ging maar om één speler in m'n team, maar toch.

zie nu ook dat ik niet alleen meeste punten voor, maar ook de meeste punten tegen heb. Veel teams in een goed scorende week verslagen denk ik dan.
Bij de volgende split weer? Ik vond het toch wel iets grappigs hebben namelijk :)
Wat mij betreft wel :Y)
Deze split een goede keus gemaakt door veel G2 spelers te picken, ik vermoed dat deze de volgende keer moeilijker te verzamelen zullen zijn :P

[ Voor 10% gewijzigd door JoeBravo op 21-03-2016 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
JoeBravo schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:17:
[...]

Deze split een goede keus gemaakt door veel G2 spelers te picken, ik vermoed dat deze de volgende keer moeilijker te verzamelen zullen zijn :P
Tja, ik had hetzelfde met IMT spelers, alleen de rest van mijn team was een beetje meh ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Jaap. op 21-03-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-09 18:56
houthakker1985 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 20:31:
Er is al aardig uitgelegd wat hiervoor oorzaken zijn. Mijn persoonlijke oplossing was om zo veel mogelijk met vrienden te spelen. Kan je iedereen die negatief doet muten en heb je altijd nog wat gezellige chat ernaast. Bovendien kunnen vrienden (ongeacht of ze wel of niet ervaren zijn) je vaak ook verder helpen met hoe je moet spelen. Je zou ook wat tweakers kunnen vragen of ze zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Laatste tijd speel ik weer eens Rammus. Voorheen altijd in de jungle gebruikt maar dat beviel mij niet echt. Trage clearspeed, niet altijd de makkelijkste ganks en het is makkelijk op achterstand te komen. Dus nu speel ik hem top lane.

Early game is niet goed. Vanwege de redelijk hoge AA damage is farmen nog wel te doen, maar met je spells kun je alleen niet waveclearen. Dit is wel het grootste probleem van Rammus op top lane. Je kan alleen waveclearen met je ult wat wel handig is als je een grote wave naar je komt. Je kan ook de waveclearen met Curl als alle minions jouw aanvallen. Dit werkt wel goed, maar vaak niet bruikbaar tijdens de laning phase.

Waarom speel ik hem dan toch top? Simpelweg vanwege de betere items en de mogelijkheid om bij te blijven in XP en farm. Je bent sneller level 11 en 16 wat toch wel behoorlijke powerspikes zijn. Ook zijn teleport plays zijn bijzonder goed. Tijdens teamfights met Sunfire en Thornmail doe behoorlijk wat damage. Ook ZZ'rot is erg goed op hem aangezien hij extra movement speed krijgt als je langs turrets rolt.

Ik denk niet dat Rammus voor iedereen is weggelegd. Laning phase is saai en soms een beetje moeilijk. Maar de teamfights maken een hoop goed. Het mooie is dat Rammus met zijn volledige combo incl Ult. een carry voor 75% kan deleten. Je team zou de rest moeten doen, maar dat zou geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JoeBravo schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:17:
[...]

thnx!
De by van NRG vanwege problemen bij Echo Fox (week 2) hebben me gelukkig geen parten gespeeld. Ging maar om één speler in m'n team, maar toch.

zie nu ook dat ik niet alleen meeste punten voor, maar ook de meeste punten tegen heb. Veel teams in een goed scorende week verslagen denk ik dan.

[...]

Na een zeer slecht begin (3 verlies op rij, 1 winst en daarna weer een verlies) alsnog lekker teruggekomen en een nette 4e plek behaald. Na die start kan ik daar niet ontevreden over zijn. Dat G2 zo goed zou presteren is voor mij een aardige verrassing geweest. Had verwacht dat ze na hun goede start wel snel weg zouden zakken maar dat is niet gebeurd. Ben benieuwd hoe ze het in de playoffs doen tegen de gevestigde orde.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:09:
Ik heb een nieuwe favoriete champion.

Shaco is echt geweldig! Zo veel plezier en al dat assasin gebeuren, de jukes!
Wauw :+ !!!
Eindelijk iemand die positief is over Shaco! Hij heeft zijn minder sterke kanten, maar is echt fun om te spelen! Q zorgt voor leuke plays, W (jukes) kan ook voor veel fun zorgen en een goed getimede R kan een groot verschil maken in een teamfight.

Wat betreft Rammas top: dit is inderdaad een leuke pick. Alleen tegen een AP champ heb je een probleem, want zonder armor doet Rammas niet genoeg damage om het verschil te maken.

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:45:
Laatste tijd speel ik weer eens Rammus. Voorheen altijd in de jungle gebruikt maar dat beviel mij niet echt. Trage clearspeed, niet altijd de makkelijkste ganks en het is makkelijk op achterstand te komen. Dus nu speel ik hem top lane.

Early game is niet goed. Vanwege de redelijk hoge AA damage is farmen nog wel te doen, maar met je spells kun je alleen niet waveclearen. Dit is wel het grootste probleem van Rammus op top lane. Je kan alleen waveclearen met je ult wat wel handig is als je een grote wave naar je komt. Je kan ook de waveclearen met Curl als alle minions jouw aanvallen. Dit werkt wel goed, maar vaak niet bruikbaar tijdens de laning phase.

Waarom speel ik hem dan toch top? Simpelweg vanwege de betere items en de mogelijkheid om bij te blijven in XP en farm. Je bent sneller level 11 en 16 wat toch wel behoorlijke powerspikes zijn. Ook zijn teleport plays zijn bijzonder goed. Tijdens teamfights met Sunfire en Thornmail doe behoorlijk wat damage. Ook ZZ'rot is erg goed op hem aangezien hij extra movement speed krijgt als je langs turrets rolt.

Ik denk niet dat Rammus voor iedereen is weggelegd. Laning phase is saai en soms een beetje moeilijk. Maar de teamfights maken een hoop goed. Het mooie is dat Rammus met zijn volledige combo incl Ult. een carry voor 75% kan deleten. Je team zou de rest moeten doen, maar dat zou geen probleem moeten zijn.
Hmm denk dat dit vooral temaken heeft dat jij op hoger niveau speelt.
Laatst nog rammus jungle gespeeld en daar vooral early game hard gecarried, helaas wel verloren aangezien de rest van mijn team gewoon niet mee kon komen.
Rammus slechte cleartijd ben ik niet met je eens, rammus heeft een van de snelste cleartijden van alle junglers, door de combo powerball en zijn w(en sunfire en thornmail).
Daarnaast gankt rammus wel makkelijk, powerball in de lane, taunt de carry en je hebt een kill.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Martin0 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:09:
[...]

......
Rammus slechte cleartijd ben ik niet met je eens, rammus heeft een van de snelste cleartijden van alle junglers, door de combo powerball en zijn w(en sunfire en thornmail).
Daarnaast gankt rammus wel makkelijk, powerball in de lane, taunt de carry en je hebt een kill.
Ja zoals jij het zegt heeft hij wel snelle jungle clear. Maar in de praktijk wil je zijn powerball van cooldown houden voor ganks en mana, en tegen de tijd dat je sunfire én thormail (én dus je jungle item) hebt heeft elke niet-support een snelle cleartijd.

Uiteindelijk wil je early game mee kunnen komen, niet late-mid game pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ero-Sensei schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:16:
[...]

Tja, Rammus speel je ook niet om snel je jungle te kunnen farmen. Dan kan je beter Shyvana of Udyr spelen. Rammus speel je om lategame een enorm irritant snelle full tank te zijn.

Het is net wat je zoekt in je jungler, maar Rammus jungle kan prima. Persoonlijk zie ik hem ook liever daar dan op top, maar ook dat is smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

Ja zoals jij het zegt heeft hij wel snelle jungle clear. Maar in de praktijk wil je zijn powerball van cooldown houden voor ganks en mana, en tegen de tijd dat je sunfire én thormail (én dus je jungle item) hebt heeft elke niet-support een snelle cleartijd.

ik gebruik de powerball vaak in de jungle mits ik een blue buff heb, of in late game waar je over het algemeen een teamfight doet en daarna een baron en terug. maar zonder blue buff (vaak heb je als jungler maar 1 of 2) kom je de early game door snel.
Daarnaast is mijn powerball voordat ik ga ganken van cooldown af (18 seconden earlygame?) als ik een monster kill early game is t vaak toch wel 10-12 seconden(afhankelijk van welke monster(s) en of ik jungle item upgrade heb gedaan) in die 8-6 seconde kun je naar lane lopen.
MAar kan er ook mee te maken hebben dat rammus mijn speelstijl is, redelijke damage + tanky as fck en wat hard cc.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
[...]

Ja haha, inderdaad. Met een paar items cleart elke jungle snel...
Martin0 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:09:
[...]
Maar als je denkt dat Rammus in de early game een goede clearspeed heeft, dan heb je Rammus dus écht nog nooit gespeeld in de jungle...

Ik ben wel met Xanthian eens, Rammus top bereikt eerder een punt waarop hij sterk is dan vanuit de jungle, en bovendien werkt ie nu vrij aardig in de huidige top lane meta. Als is dat ook wel voor een deel smaak, want ik persoonlijk houd niet van die junglers met slechte lvl 1-3 clears.
Rasmalluin schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:07:
[...]
Eindelijk iemand die positief is over Shaco! Hij heeft zijn minder sterke kanten, maar is echt fun om te spelen! Q zorgt voor leuke plays, W (jukes) kan ook voor veel fun zorgen en een goed getimede R kan een groot verschil maken in een teamfight.

Wat betreft Rammas top: dit is inderdaad een leuke pick. Alleen tegen een AP champ heb je een probleem, want zonder armor doet Rammas niet genoeg damage om het verschil te maken.
Tja Shaco's zijn een beetje hit or miss gevallen. Ofwel ze snappen hun rol, in de zin dat ze in de early game via ganks en eventueel counterjungle invades echt hun stempel drukken en hun team echt carryen of zelf zó sterk worden dat ze een Vayne bijna kunnen oneshotten; ofwel ze falen, ganken weinig dan heb je hebt late al helemaal niks maar aan hem. Een middenweg zie ik zelden in ieder geval.

Rammus top tegen een AP is niet per definitie een probleem. Hangt sterk af van welke AP hij tegenover zicht krijgt. En je moet ook denken voorbij de laning phase. In teamfights is Rammus mega sterk, dus als ie maar overeind blijft op top dan wordt ie vanzelf relevant...
Pagina: 1 ... 5 ... 41 Laatste