/start-rant
Voor mijn gevoel is de community echt op een all-time low.
Als ik reflecteer op mijn laatste 10 games;
Game 10: Normale game
Game 9: ADC niet blij met zijn support. Ging op ~5min afk en jungle clearen.
Game 8: Normale game
Game 7: ADC niet blij met zijn support. Ging op ~8min afk en jungle clearen
Game 6: Mid werd geganked en tiltte terwijl hij geen vision had en warnings negeerde. Rest game AFK.
Game 5: Bot bleef maar towers huggen en gekilled worden. Uiteindelijk gingen ze 0/40 (samen)
Game 4: ADC was niet blij met z'n support en ging AFK.
Game 3: Mid was niet blij en ging als anivia continue z'n ice shield op teammates gooien.
Game 2: Top bleef als Sion maar suicide tower pushen, wat al lang niet meer goed werkt. Waardoor vijandelijke top als de mallen kon snowballen.
Game 1: Mid ging AFK na 8min.
(Met AFK doel ik op gewoon beetje rondlopen, bij teamfights toekijken, last hits van anderen snipen..)
Eigenlijk gaan potjes twee kanten op
Kant 1) Ik win een potje omdat ik hard carry en er iemand trolled in het potje.
Kant 2) Iemand trolled zo hard dat ik het niet meer kan carryen.
Ter info. Ik ben een ex D1 speler, heb een ~2 jaar break genomen. Tijdens m'n ranking een beetje zitten ping pongen tussen verschillende rollen en speelde niet serieus dus het spel had me op Iron 1 geplaatst. In een paar dagen naar Bronze 1 terug gegaan met het idee dat ik binnen een week wel weer op gold zou zijn. Helaas merk ik dat ik nu echt al compleet uitgebrand van alle toxicity. Ervaren jullie dat ook?
Hoe dealen jullie er mee? Ik heb per default nu all en allied chat uitgezet, maar die AFK'ers en trollers worden er niet minder op natuurlijk. Vind het gewoon jammer, vind het een leuk spel, maar ben nu bijna al weer op het punt om het maar te deïnstalleren weer.
Dit is hoe het gemiddeld gaat, zeg maar;
/end-rant
[
Voor 6% gewijzigd door
Valandin op 13-04-2022 15:46
]