Xbox: Gulpener88
dat ze gewoon niet de verzendkosten aan het einde van de hunt berekenenFlamingo BB schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:54:
Bij die prulletjes die nu allemaal komen verzieken de verzendkosten de deal.
Verdienmodel.redbullet schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:58:
[...]
dat ze gewoon niet de verzendkosten aan het einde van de hunt berekenen
Nickname does not reflect reality
SjajseKenhas schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:33:
[...]
Bij mij ging er niets mis. Kwam na de betaling mooi netjes op de site terug maar nu, vier uur later, staat mijn bestelling nog altijd niet in mijn lijst van bestellingen en heb ik nog geen mail ontvangen of zo.
Bij mij - met Bancontact - is het geld wel van mijn rekening
was niet voor box maar voor ander artikel
Het ging om de LG TV: 60UF776V
Heb je geen telefoon...Gertjuhjan schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:58:
[...]
Bij mij op het werk kan ik ook niet op Ibood komen. Maar wel op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/.
Dus kan wel kijken, maar absoluut niet kopen:(
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Oh ik heb het zelf gebannedGertjuhjan schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:58:
[...]
Bij mij op het werk kan ik ook niet op Ibood komen. Maar wel op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/.
Dus kan wel kijken, maar absoluut niet kopen:(
Jammer dat 1dayfly geen '1daysale' heeft ofzo, daar koop ik wel regelmatig wat leuks.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
pricewatch: LG 55UF850V Zwart
[ Voor 76% gewijzigd door ulTimaS op 25-02-2016 15:14 ]
oh haha, ik zit nu op de m8Timple schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:39:
[...]
Yup, die![]()
En zoals iedereen zegt, de grootte went wel. Mijn HTC one m7 voelt nu nogal klein met typen...
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Knap dat je erop ZIT.. Hoop dat hij nog heel is?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
het is wel wat ja...Waah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:16:
Is dit wat??
Cypher die QR code van jouw werkt helemaal geeneens es pfffff.....
ah. misschien is ie hier te klein, op profielpagina doet ie t zeker welTinus111 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:19:
[...]
Cypher die QR code van jouw werkt helemaal geeneens es pfffff.....
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
LG's UF850 is voorzien van webOS 2, waardoor de bediening eenvoudig en vlot verloopt. Ook de nieuwe Magic Remote, die nu is voorzien van veel meer knoppen, werkt prettig. De luidsprekers, die zijn ontworpen door Harman Kardon, klinken bovengemiddeld goed, al moet je van het laag geen wonderen verwachten. Dankzij het grote formaat van het scherm en de hoge uhd-resolutie zien uhd-beelden er indrukwekkend uit op de UF850, maar het contrast van dit beeldpaneel is maar matig en ook zien we, vooral onder een hoek, backlight-bleeding en dat doet afbreuk aan de kijkervaring.ulTimaS schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:13:
Wouw, deze LG is niet verkeerd. Ook nog eens passief 3d.
pricewatch: LG 55UF850V Zwart
Nu te laatcypher21 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:20:
[...]
ah. misschien is ie hier te klein, op profielpagina doet ie t zeker wel
Lijkt vrij standaard te worden.... TV's met goede rand-spullen, maar slechte kwaliteit beeld.... hetgene waar het nu juist om draait.NotSoSteady schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:20:
[...]
LG's UF850 is voorzien van webOS 2, waardoor de bediening eenvoudig en vlot verloopt. Ook de nieuwe Magic Remote, die nu is voorzien van veel meer knoppen, werkt prettig. De luidsprekers, die zijn ontworpen door Harman Kardon, klinken bovengemiddeld goed, al moet je van het laag geen wonderen verwachten. Dankzij het grote formaat van het scherm en de hoge uhd-resolutie zien uhd-beelden er indrukwekkend uit op de UF850, maar het contrast van dit beeldpaneel is maar matig en ook zien we, vooral onder een hoek, backlight-bleeding en dat doet afbreuk aan de kijkervaring.
[ Voor 60% gewijzigd door Waah op 25-02-2016 15:21 ]
In dat geval, kan ik met hetzelfde geld ergens een betere TV kopen?NotSoSteady schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:20:
[...]
LG's UF850 is voorzien van webOS 2, waardoor de bediening eenvoudig en vlot verloopt. Ook de nieuwe Magic Remote, die nu is voorzien van veel meer knoppen, werkt prettig. De luidsprekers, die zijn ontworpen door Harman Kardon, klinken bovengemiddeld goed, al moet je van het laag geen wonderen verwachten. Dankzij het grote formaat van het scherm en de hoge uhd-resolutie zien uhd-beelden er indrukwekkend uit op de UF850, maar het contrast van dit beeldpaneel is maar matig en ook zien we, vooral onder een hoek, backlight-bleeding en dat doet afbreuk aan de kijkervaring.
Misschien Full-HD omdat dat de komende jaren waarschijnlijk toch nog even blijft?
Ja, maar wel een 1080p televisie. Voor 4K kun je beter de Sony X8509C kopen, die heb ik namelijk ook.Timple schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:22:
[...]
In dat geval, kan ik met hetzelfde geld ergens een betere TV kopen?
Misschien Full-HD omdat dat de komende jaren waarschijnlijk toch nog even blijft?
Vannacht was voor 200 extra een LG Oled tv. Dat zou mijn voorkeur hebben boven 4K (ook al was die Oled ook 4K.....)Timple schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:22:
[...]
In dat geval, kan ik met hetzelfde geld ergens een betere TV kopen?
Dan ben je rijkelijk te laat
Ik ging even snel overleggen met de vrouwo m het toch te doen (Slechte reviews, maar voor die prijs, wel leuk voor erbij). Kom ik teurg, is ie weg. d0h
720P zit er niet eens opBlack_Mage schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:26:
[...]
Ik ging even snel overleggen met de vrouwo m het toch te doen (Slechte reviews, maar voor die prijs, wel leuk voor erbij). Kom ik teurg, is ie weg. d0h
en met slechte reviews... voor een baby monitor wil je toch iets wat goed werkt?
Overleggen is funest tijdens de huntBlack_Mage schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:26:
[...]
4K OLED voor 1200 euro? Lijkt me sterk.Waah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:25:
[...]
Vannacht was voor 200 extra een LG Oled tv. Dat zou mijn voorkeur hebben boven 4K (ook al was die Oled ook 4K.....)
ik heb er 1 te koop..de philips insight, heef tzijn werk goed gedaan. Kinderen zijn groter nu, gebruik em nie meer
Die is 500 euro duurder volgende pricewatch...NotSoSteady schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:23:
[...]
Ja, maar wel een 1080p televisie. Voor 4K kun je beter de Sony X8509C kopen, die heb ik namelijk ook.
Misschien eens kijken of die nog langs komt dan. Annuleren bleek makkelijk las ik hier straksWaah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:25:
[...]
Vannacht was voor 200 extra een LG Oled tv. Dat zou mijn voorkeur hebben boven 4K (ook al was die Oled ook 4K.....)
Volgens mij heeft hij gelijk, alleen was deze volgens mij 49" en curved zonder 3d.NotSoSteady schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:28:
[...]
4K OLED voor 1200 euro? Lijkt me sterk.
Ja, liefst iets goed, dat wel. Maar onze 'baby' is 1.5 jaar ondertussen en onze babyfoon is het aan het begeven (keertje teveel gevallen). Dus het is meer als extraatje voor onze peuter dan als absolute must voor onze babyWaah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:27:
[...]
720P zit er niet eens op![]()
en met slechte reviews... voor een baby monitor wil je toch iets wat goed werkt?
(Maar als je betere suggesties hebt: graag!
Zat er naast:ulTimaS schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:29:
[...]
Volgens mij heeft hij gelijk, alleen was deze volgens mij 49" en curved zonder 3d.
http://producthistory.eu/...55-Inch-LG-Curved-OLED-tv
1400 en curved idd. Wel 3d, maar lees niks over 4K.
Bij deze, mijn philips insight overnemen! Kan je op je werk meekijken....Kwakkel schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:29:
[...]
Ja, liefst iets goed, dat wel. Maar onze 'baby' is 1.5 jaar ondertussen en onze babyfoon is het aan het begeven (keertje teveel gevallen). Dus het is meer als extraatje voor onze peuter dan als absolute must voor onze baby
(Maar als je betere suggesties hebt: graag!)
O ja, ik kon me er iets over herinneren.Waah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:30:
[...]
Zat er naast:
http://producthistory.eu/...55-Inch-LG-Curved-OLED-tv
1400 en curved idd. Wel 3d, maar lees niks over 4K.
En wij ookTinus111 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:31:
[...]
Bij deze, mijn philips insight overnemen! Kan je op je werk meekijken....
Maar heb destijds wel goede dingen gelezen over de Philips Insight-lijn. Niet alles werkt, maar als ze werken...
Je hebt een DMTinus111 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:31:
[...]
Bij deze, mijn philips insight overnemen! Kan je op je werk meekijken....
Vergeet de 'pompende beat alsof je in de club staat' nietNotSoSteady schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:32:
Snel kopen met Advanced Bass Level!!!!
Serieus goed apparaat, hebben we veel plezier aan beleefd.Waah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:31:
[...]
En wij ook![]()
Maar heb destijds wel goede dingen gelezen over de Philips Insight-lijn. Niet alles werkt, maar als ze werken...
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Heb ze zelf een half jaar en liggen nog goddelijk....boombes schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:44:
Dit zijn echt crap hoofdkussens had er 4 gekocht maar 2 ervan die dagelijks gebruikt worden zijn naar een jaar nog niet half zo dik als dat ze waren toen ik ze kocht. Heb ze al 2x bijgevuld uit de andere kussens die op het logeerbed liggen.
sowieso wordt aangeraden je kussen elk jaar te vervangen volgens mij.
Het dekbed van cinderella is wel top! Vorige maand gekocht.boombes schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:44:
Dit zijn echt crap hoofdkussens had er 4 gekocht maar 2 ervan die dagelijks gebruikt worden zijn naar een jaar nog niet half zo dik als dat ze waren toen ik ze kocht. Heb ze al 2x bijgevuld uit de andere kussens die op het logeerbed liggen.
Het eerste jaar lagen deze ook prima maar daarna begonnen de bulten en knobbels (and not in a good wayWaah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:47:
[...]
Heb ze zelf een half jaar en liggen nog goddelijk....
sowieso wordt aangeraden je kussen elk jaar te vervangen volgens mij.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Welke powerbank? Hetgeen nu wordt getoond is geen powerbank. Ziet er zo uit maar is het nietNutellaah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:50:
Al die powerbanks.... koopt iemand dat nog überhaupt?
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
haha, idd. Ik ging het opzoeken en dan zag ik iemand de "powerbank" in zijn mond steken.Kenhas schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:52:
[...]
Welke powerbank? Hetgeen nu wordt getoond is geen powerbank. Ziet er zo uit maar is het niet
Waarom noem je die camera nou weer dom?rookie no. 1 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:55:
Nette prijs voor die Linksys dome camera.
Nu heb je hem beledigt!
Add me op Stadia: Gloogle
Zolang niemand overpiced stofzuigers koopt... ^^Pukson schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:12:
Hoevaak komen er nog Dyson producten langs hé pff
ik loldeNopheros schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:13:
[...]
Zolang niemand overpiced stofzuigers koopt... ^^
Er is een DS413 langsgekomen voor € 169,00.Nutellaah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:15:
Ik vind dat er nogal weinig echte "Tweakers"-producten langskomen. PC's, NAS, TV, ... Ik zit reeds op een deftige designstoel met een goed kussen, rond mij staan Philips speakers en het ruikt hier lekker naar een speciale aroma... Nu wil ik een ultrabook met daarboven een deftige TV
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
en die 5 euro winst ben je vervolgens weer kwijt door verzendkostenThePrutser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:18:
Nou die duo tandenborstel is maar 5 euro goedkoper dan op andere plaatsen...
kan ik toch mooi weer een ijsje van kopen!
[ Voor 35% gewijzigd door ThePrutser op 25-02-2016 16:20 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Kwam een spectre met printert voor 899 voorbij. Was mooie deal. Ook een mbp retina 13 2015 128gb voor 1199. Sporadisch zitten er mooie dingen bij. Jammer dat ik niks nodig heb, of in ieder geval nog niet weet wat ik nodig heb..:pNutellaah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:15:
Ik vind dat er nogal weinig echte "Tweakers"-producten langskomen. PC's, NAS, TV, ... Ik zit reeds op een deftige designstoel met een goed kussen, rond mij staan Philips speakers en het ruikt hier lekker naar een speciale aroma... Nu wil ik een ultrabook met daarboven een deftige TV
Jep, maar model van 2013Jumpman schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:18:
[...]
Er is een DS413 langsgekomen voor € 169,00.
dan loopt miss wel de website niet vastredbullet schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:21:
Het zou nasty zijn als ze tijdens de spits nog een box weg doen
Jep, ik had die macbook bijna gekocht... Ik hou alles scherp in de gaten.Wouter lucassen schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:20:
[...]
Kwam een spectre met printert voor 899 voorbij. Was mooie deal. Ook een mbp retina 13 2015 128gb voor 1199. Sporadisch zitten er mooie dingen bij. Jammer dat ik niks nodig heb, of in ieder geval nog niet weet wat ik nodig heb..:p
draait hier nog steeds prima, destijds 500 euro oid voor afgetikt.
169 is een top prijs, ookal is ie 3 jaar oud
Ik heb deze week nog de DS216Play gekocht.Waah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:23:
Mee eens. Die 213 was gewoon een topprijs... alsik niet een paar weken geleden een DS215J had gekocht.....
Maar zocht nog een NAS voor één van mijn klanten.
[ Tesla MIG MYP ]
waarom niet deze? nog goedkoper ook...Cyw00d schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:30:
Wat bedoel je ? Ik heb extra opslag nodig dus vond dit een mooie deal.
pricewatch: Crucial BX200 240GB
jaa, heb een heel fijne glass screenprotector!BaZnGaNL schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:16:
[...]
Knap dat je erop ZIT.. Hoop dat hij nog heel is?
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Lagere schrijfsnelheidWaah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:32:
[...]
waarom niet deze? nog goedkoper ook...
pricewatch: Crucial BX200 240GB
[ Tesla MIG MYP ]
Heb er ook 2 besteld: 1 voor mijn laptop, 1 voor die van mijn vriendinCyw00d schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:30:
Wat bedoel je ? Ik heb extra opslag nodig dus vond dit een mooie deal.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Het aantal MB/s is het allerlaatste wat je merkt. Het aantal IOPS is relevanter voor de snelheid, maar 'de SSD feeling' heb je al bijzonder snel. Een SATA600 op een SATA300 aansluiten resulteert in praktisch dezelfde ervaring.
Belangrijk zijn de de betrouwbaarheid van de controller en het flashgeheugen. Ik zou nog liever een tientje bijbetalen en de Crucial halen. Of een Samsung. Of zelfs een OCZ Trion.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Geen V&A posts