Takkenzooi!
En zie die maar eens af te knippen...Tinus111 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:35:
vorige week een takkenschaar gekocht...komt hier een takkenschaar voorbij, begint me takkenwijf ook nog te zeuren..

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Kan je daarna lekker gaan knikkeren
It's All In The "Mix"
Aerobed Comfort Classic SingleTinus111 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:35:
snel maar goed maken op mijn nieuwe aerobed!
Goed maken met jezelf?
- leeg -
Wat je nauwelijks gaat merken in real-world use. Plus dat op de BX volgens mij wat power-safety dingetjes zitten.
En die je nu hebt gekocht is voor 1 a 2 euro meer online te bestellen zonder wachttijd van een maand
Nou, die Crucial BX200 heeft een mindere controller dan de Ultra II van Sandisk en allebei TLC, dus dat maakt weinig uit.Richh schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:35:
[...]
Belangrijk zijn de de betrouwbaarheid van de controller en het flashgeheugen. Ik zou nog liever een tientje bijbetalen en de Crucial halen. Of een Samsung. Of zelfs een OCZ Trion.
~luigi87 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:36:
[...]
Aerobed Comfort Classic Single
Goed maken met jezelf?
Na 2 kids is dat ongeveer wel meer regel dan uitzondering ja whahaah huilie huilie....

Die draadlose designtelefoon, wtf... Loop daar eens mee op straat...
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Hoe moeilijk moet het wel niet geweest zijn om zo een lelijke rugzak te maken.
Vermoed ook dat die niet voor op straat is maar voor op een tafeltje naast de bankNutellaah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:38:
Die draadlose designtelefoon, wtf... Loop daar eens mee op straat...
Hmm toch naar maar ff wachten dan met mini Luigi87'sTinus111 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:37:
[...]
~
Na 2 kids is dat ongeveer wel meer regel dan uitzondering ja whahaah huilie huilie....
- leeg -
JAAAAAAAAAAAAAAA, wacht, altijd wachten!!! Pas als die eierstokken van je wederhelft bijna uit elkaar knallen dan pas toeslaan, van te voren gewoon extra goed oefenen. Erna is het rap minder.luigi87 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:39:
[...]
Hmm toch naar maar ff wachten dan met mini Luigi87's
Je krijgt er overigens wel iets geweldigs voor terug, maar dat terzijde, daar ging het hier niet over haha
Daarbij, op basis van je '87, neem ik aan dat je van '87 bent. Ik ben van 79 en mijn kids zijn 8 maanden. Dus je hebt nog ffluigi87 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:39:
[...]
Hmm toch naar maar ff wachten dan met mini Luigi87's
Wat is er om 17.00 uur?Tinus111 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:42:
ALBERT HIJNNNNN BESTEK WIE WILT DIT NIET!!!!
pff tijd dat het 17:00 uur wordt.
Gaat nu wel erg hard met de deals..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
WEEKEND MADDAFAKKAAAAACait schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:43:
Wat is er om 17:00 dan?
Dan pas? Die is voor mij gisteren al begonnen!!!
Medisana luchtreiniger... Ultra dure filters...
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Bende geij ambtenaar ofwa????Pietervs schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:44:
[...]
Dan pas? Die is voor mij gisteren al begonnen!!!
Ik wel.
Laatst een keer een dag extra gewerkt, dus gecompenseerd door deze dag vrij te nemen... Lang weekend dus
Voor de hunt zekerPietervs schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:47:
[...]
Laatst een keer een dag extra gewerkt, dus gecompenseerd door deze dag vrij te nemen... Lang weekend dus
It's All In The "Mix"
Toevallig kwam het goed uit
Het gaat sneller, volgens mij komt er een box aan. Al is het alleen maar om er hier de spanning in te houden
Kijk net iets voor Tinus
[ Voor 3% gewijzigd door Mixpower op 25-02-2016 16:50 ]
It's All In The "Mix"
of er zitten nu meer mensen op de website omdat mensen klaar zijn met werken enzo?rookie no. 1 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:49:
Het gaat sneller, volgens mij komt er een box aan. Al is het alleen maar om er hier de spanning in te houden
Schakel pas net in, is er al een NAS langsgekomen?
2 , wel lang terug, zie 1dagskoopjesRobertoBravo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:50:
http://producthistory.eu/hunt/02-2016/1/RobertoBravo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:50:
It's All In The "Mix"
Top thnx, die pagina zocht ik inderdaad
Zyxel Router staat op Tweakers goedkoper: Pricewatch: ZyXEL NBG4615 v2
Een minder snelle (synthetisch althans), maar wel een betrouwbaardere. Dat merk je aan Crucials trackrecord. Sandisk heeft juist een enorm slecht trackrecord door de SandForce controllers.rookie no. 1 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:37:
[...]
Nou, die Crucial BX200 heeft een mindere controller dan de Ultra II van Sandisk en allebei TLC, dus dat maakt weinig uit.
Alleen 'TLC' zegt natuurlijk ook niet alles, sterker nog, tegen de tijd dat een TLC SSD bij normaal gebruik dood gaat, werken wij al lang niet meer over SATA en is dit allemaal achterhaald. Er zit echter Toshiba TLC in de Sandisk en Micron TLC in de BX200.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Was een boxje om 1412? Kan er wel van koken. Maar gelukkig was het de €50 box.
Ja hoop eigenlijk op een Synology DS2xxPlay
Precies, ik word er duizelig van_Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:52:
Gaat zo hard als een dolle stier!
ik zit hier op ee noude straalverbinding te hunten, een box gaat hem zowiezo niet worden.
ik knipper met mijn ogen en er zijn weer 4 deals geweest
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Proficiat, u knippert langzamer dan een luiaard.ThePrutser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:53:
ik knipper met mijn ogen en er zijn weer 4 deals geweest
hahahaha ja idd, die percentages korting kan je ook wel korreltje zout nemen of niet?
Weet je zeker dat die niet gejat wordt op lan-parties..._Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:54:
lelijkste headset ooit?
Rita is ook in de aanbieding
It's All In The "Mix"
ik zit al in vakantiemodus... nog uurtje heb ik pas echt vakantie, sssssstTinus111 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:54:
[...]
Proficiat, u knippert langzamer dan een luiaard.
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Nog een kraan, die worden wel slecht verkocht zeker? Misschien kunnen ze die in de boxen duwen!
Dat gaat niet op voor dit product. Deze heeft een bekende Marvell controller en een stukje van het TLC geheugen wordt als SLC gebruikt. Klinkt beter, toch!?Richh schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:52:
[...]
Een minder snelle (synthetisch althans), maar wel een betrouwbaardere. Dat merk je aan Crucials trackrecord. Sandisk heeft juist een enorm slecht trackrecord door de SandForce controllers.
Alleen 'TLC' zegt natuurlijk ook niet alles, sterker nog, tegen de tijd dat een TLC SSD bij normaal gebruik dood gaat, werken wij al lang niet meer over SATA en is dit allemaal achterhaald. Er zit echter Toshiba TLC in de Sandisk en Micron TLC in de BX200.
Ik heb wel het gevoel dat het kwalitatief een beetje beter spul is. Het was ook wel eens een aaneenschakeling van kussens, geurkaarsen en andere troep...
het gaat ineens hard met de elektra producten met deze kortingen
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ik blijf maar wachten op die krabpaal voor mijn katten... (en de IT-zaken)
Jeumig dit is toch niet normaal meer... geen tijd om te klikken.
ibood wil zich kraniger opstellen naar aanleiding van de negatieve reacties op de vorige hunts.
Zelfopblazend. Nou weet niet wat ik er van moet vinden.
Ach, die luchtbedden kunnen mij niet snel genoeg gaan...
Négen euro verzendkosten... Ik denk dat de koerier tien minuten later bij je aan de deur staat voor dat geld.
Daar kom je het vliegtuig niet mee inFlyEragon schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:00:
Zelfopblazend. Nou weet niet wat ik er van moet vinden.
Wtf, ik wou een kraan bestellen en betaal ik en er staat "proficiat met de matras"...
Product history kan het ook niet bijhouden.
whahahaa, dat wordt met een matras onder de douche dan...Nutellaah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:01:
Wtf, ik wou een kraan bestellen en betaal ik en er staat "proficiat met de matras"...
Jongens, doe geen moeite, ik koop alles op en er telkens maar 1 stuk
Gaat wel lekker snel zo.
Het is alsof ik door een webcataloog aan het scrollen ben 
Ik stel gewoon mijn eigen box samen door alles aan te kopen zonder te kijken wat ik koop.
Ik stel gewoon mijn eigen box samen door alles aan te kopen zonder te kijken wat ik koop.
[ Voor 45% gewijzigd door Nutellaah op 25-02-2016 17:05 ]
Vast moeilijk bij te houden voor ambtenaren onder ons
Waarom denk je dat ik vrij ben?!rookie no. 1 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:05:
Vast moeilijk bij te houden voor ambtenaren onder ons
hij heeft wel gelijk, mijn straalverbinding houd dit niet bij. en ik ook niet. Dat worden overuren.
Er zijn er onder ons die beweren dat toeval niet bestaat. Maar dat zijn meestal degenen die nog nooit in een ziekenhuis zijn geweest
Sommige gaan wel heel snel voorbij, vraag mij af of je dan überhaupt het besteld krijgt in die korte tijd.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat moet je hiermee denk ik dan? 32GB, een micro sd kaartje lost het niet bestaande probleem op.
Niet in elke toestel pas een kaartjeFlyEragon schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:08:
[...]
Wat moet je hiermee denk ik dan? 32GB, een micro sd kaartje lost het niet bestaande probleem op.
[ Voor 10% gewijzigd door WhySoSerious? op 25-02-2016 17:10 ]
Dan moet je een nieuw toestel, ipv draadloos 32GB opslagWhySoSerious? schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:09:
[...]
Niet in elke toestel pas een kaartje
Heb er nog 1 in mn winkelwagen om af te rekenen, maar op ebay gewoon voor 20dollar :}
Signature
In België in A.S. Adventure voor 25 euro
Dit is het 19,95 uurtje, refererend naar 1995, toen iedereen hard ging.
Pff, daar word je toch kotsmisselijk van
It's All In The "Mix"
tnx ik ga er naar opzoekNutellaah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:11:
[...]
In België in A.S. Adventure voor 25 euro
gaat moeilijk snel nu, overal 1 item van?
Let op:
Geen V&A posts
Geen V&A posts