Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 25 & 26 februari 2016 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 23 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! 25 & 26 februari 2016.

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/, op http://producthistory.eu of http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Zojuist aangekondigd als Facebook Event: https://www.facebook.com/events/1077975802223005/
Op 25 februari 2016 barst hij los. En hij duurt dit keer 48 uur, of zolang de voorraad strekt. Inslaan maar, die koffie en energy drink!

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• DivZero
We gaan weer hunten :D

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• SmashingJummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:13
Even kijken in het begin of deze hunt wat is, maar als die weer zo lame is als de afgelopen hunts ben ik weer snel weg hier :).

iPhone 12 | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
Ik bespaar mij deze keer de moeite. iBood/Mediamarkt heeft voor mij alle plezier uit de hunts gehaald. De aanbiedingen zijn niet scherp meer, de artikelen zijn minder interessant en de service & support is gezien de ervaringen sinds de overname ook alleen maar achteruit gegaan.

Erg jammer, heb vroegâh met veel plezier hunts gevolgd!

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Alweer een hunt?

Die komen tegenwoordig echt elke 2 maanden voorbij.
Na het debacle van de laatste hunt sla ik nu helemaal maar over.
Mooi was die tijd ...

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-03 15:24
Zijn ze al klaar met het beantwoorden van alle klachten naar aanleiding van de vorige hunt dan?

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ik was ook al verbaasd. Nu al? Vorige hunt was toch serieus nog in december?
Ik ga zoals elke hunt ooit natuurlijk wel weer kijken. Vorige hunt was de eerste hunt dat ik bijna niet heb gekeken. Hoop dat het weer wat meer 'vanouds' wordt.

Enige verandering is dat ik nu niet eens meer een box zou willen winnen..
Vorige maand op mezelf gaan wonen.. Zat leuke dingetjes wat nu nog een leuke aanwinst zouden zijn.
  • Subwoofer voor mij m'n Jamo S606.
  • Keukenapparatuur
  • Wake-up light
  • Kolonisten van catan 8)7

[Voor 28% gewijzigd door Valandin op 22-02-2016 14:05]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-02 01:04
Leuk, ik ben benieuwd.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:31
Ben benieuwd. We gaan het meemaken :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:33
coyote1980 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:08:
Ik bespaar mij deze keer de moeite. iBood/Mediamarkt heeft voor mij alle plezier uit de hunts gehaald. De aanbiedingen zijn niet scherp meer, de artikelen zijn minder interessant en de service & support is gezien de ervaringen sinds de overname ook alleen maar achteruit gegaan.

Erg jammer, heb vroegâh met veel plezier hunts gevolgd!
AMEN! ik heb de vorige al half laten liggen, maar ga nu zeker niet meer kijken. Wat een draak van een bedrijf is het inmiddels. Erg jammer!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik heb niks nodig, ook mijn postcount hoeft niet opgekrikt te worden. Denk niet dat ik de dunt zal gaan volgen :+

ora et labora

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:43

TommyGun

Stik er maar in!

Een leuke stofzuigrobot is welkom :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• DivZero
TommyGun schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:19:
Een leuke stofzuigrobot is welkom :+
Dat maakt kans. In de afgelopen weken is er een paar keer een Neato langsgekomen. De Neato Botvac Connected rijdt hier nu elke dag rond :-)

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:51
Kijk al uit naar de klachten van mensen die lang moeten wachten of die een waardeloze box hebben. :P

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:25
de mail-aanbiedingen zijn niet eens de moeite waard.... k zal vast met een scheef oog meekijken, maar ik verwacht niks te kopen. Of er moet toevallig iets langskomen wat interessant is, maar ik heb het meeste wat ik wil ook wel zo langzamerhand.

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:31
Gezien de voorgaande explosie forumposts over boxen, garanties en imitatie producten vanuit Ibood vrees ik dat zelfs ik de Box hunt links laat liggen deze keer.

Jammer, vond het wel een sport om ze te spotten :)

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54
sambalbaj schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:41:
Alweer een hunt?

Die komen tegenwoordig echt elke 2 maanden voorbij.
Na het debacle van de laatste hunt sla ik nu helemaal maar over.
Mooi was die tijd ...
De laatste jaren is het ongeveer 3 a 4 keer per jaar hunt geweest. Meestal rond februari, mei, augustus en november. Dan hebben we natuurlijk nog het gat tussen augustus 2014 en augustus 2015 met de lancering van de nieuwe website en backend.

Maar ik vind het altijd wel gezellig om even mee te volgen gedurende de dag. Hoop dat ze de feedback van het forum etc ter harte genomen hebben en de diversiteit van de producten verhoogt en de maximum tijd tussen de aanbiedingen hebben ingekort...

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:10
Zo af en toe loeren voor die ene echte aanbieding zal ik zeker doen, de box laat ik (na het debacle van de vorige keer) aan me voorbij gaan. What once was will never be the same again ;-)

• SmashingJummy
  • Laatst online: 07:13

#ProductPrijsSubtotaal
1Apple iPhone 6 16GB Grijs€ 589,75€ 589,75
1Sony PlayStation 4 500GB Zwart€ 329,-€ 329,-
1Samsung UE55JS8000L Zilver€ 1.678,-€ 1.678,-
1Sonos Play:1 Zwart€ 199,-€ 199,-
1Sony Alpha 6000 + E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS Zwart€ 609,-€ 609,-
1Nest Learning Thermostat V3€ 249,-€ 249,-

Zitten al wel wat aardige deals tussen.

iPhone 12 | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-02 17:42
SmashingJummy schreef op maandag 22 februari 2016 @ 17:31:
[afbeelding]

#ProductPrijsSubtotaal

Vergeet niet dat hier vaak nog geen verzendkosten bij inbegrepen zitten, deze zijn bij iBood altijd redelijk hoog namelijk, waardoor de werkelijke prijs niet veel verschilt van de andere prijzen online.

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2021
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit wel eens de slechtste hunt ooit gaat worden d:)b

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-03 21:32
Nu we toch al 2016 zijn zouden we tijdens de hunt toch wel 1 keer verzendkosten kunnen betalen in plaats van bij elke orderhunt ?
enkel afrekenen van goederen, en later enkel 1x de verzendkosten ( of tot in het mogelijke ) betalen na de hunt.
Maar dit is mijn punt maar :)

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:25
Tijd om weer te gaan huilen over de inhoud van de box..

• Pukson
  • Laatst online: 09:51
Ga voor het eerst ook maar een keer meedoen, de box is eigenlijk win win toch? ik bedoel als het niet bevalt kan je hem terugsturen en geld terugkrijgen als ik het goed begreep.

Add me op Stadia: Gloogle

• spykes22
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12-2022
Nice donderdag gaan we knallen en vrijdag komt alles nog een keer langs.....

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:58

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

[afbeelding]

#ProductPrijsSubtotaal

Voor die 3 tientjes ga ik mezelf echt geen iBood PS4 aandoen met waarschijnlijk een Engelse stekker.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• commentator
  • Laatst online: 17-03 21:43
Ben benieuwd wat de hunt deze keer gaat brengen

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Box: nagenoeg kansloos.
Korting? Tientjes-werk, hooguit. En dan alleen op artikelen van 300 euro of meer.

Ik denk dat ik deze hunt (net als de vorige trouwens) grotendeels aan me voorbij laat gaan. D.w.z.: als ik er aan denk zal ik misschien tussendoor af en toe eens kijken, maar halve nachten doorhalen (zoals enkele jaren geleden) zal echt niet gebeuren! O-)

Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-03 18:05
De korting geven ze op de "adviesprijs", maar als consument is het uitgangspunt laagste prijs. Als je de laagste prijzen pakt op de 6 producten van de vorige pagina is de korting echt marginaal, daarnaast loop je de kans dat producten al geopend zijn (staat er ook nog bij), nou geen haar op mijn hoofd die voor een paar tientjes ex verzendkosten zo'n risico neemt. Zeker niet als je weet hoe veel klachten er bij de vorige hunt zijn geweest. Ik zal wel ff rondhangen op die site, maar ik ga geen sigaar uit eigen doos kopen.. :+ 8)7

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:02
[afbeelding]

#ProductPrijsSubtotaal

Ok, ze plaatsen dit keer de 6 (meest) interessante deals alvast online als lokkertje, waarna je alsnog 99,9% van de tijd naar een pakje Varta batterijen, Dora broodrooster, Vogel's wandsteun, Philips Moodlight of een Joseph Joseph snijplank zit te staren.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Robbbbbbbb
  • Laatst online: 16:18
Ik kan nog wel wat spullen toevoegen aan mijn Dora collectie.. 8)7

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Als een PS4 al een van de meest interessante deals gaat worden... komop zeg. Zowel Redcoon (onderdeel van MM) als Mediamarkt zelf hebben beide de PS4 rond de feestdagen aangeboden voor €288 :P Ook de Sonos Play:1 was goedkoper tijdens de BTW-dagen.

Ik ben één van de dagen vrij dus ik ga de Hunt wel volgen, en als er een box langskomt ga ik een poging wagen... maar ik doe het al tijden meer voor de 1dagskoopjes chat dan voor de aanbiedingen :P

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Robbbbbbbb schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:15:
Ik kan nog wel wat spullen toevoegen aan mijn Dora collectie.. 8)7
ik heb de laatste (3?) hunts geen dora spullen meer gezien

ora et labora

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:26

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Moet ik weer heel die hunt gaan volgen om te hopen dat ze de Canton Sub gaan verkopen voor 200,- ipv van de 270,- van vandaag

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

mrc4nl schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:41:
[...]

Ze hebben vast nog wel wat Frozen meuk over :+

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

AW_Bos schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 00:17:
[...]

Een broodrooster van Frozen. De ironie :+

ora et labora

• Frozen
  • Laatst online: 22-03 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

AW_Bos schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 00:17:
[...]

mrc4nl schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 00:32:
[...]

Een broodrooster van Frozen. De ironie :+
The cold never bothered me anyway.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56
Het is in ieder geval wel al positief te noemen dat er deze keer iPhones en PlayStations bij zitten. Ik ga het toch wel een beetje volgen

• Waah
[afbeelding]

#ProductPrijsSubtotaal

Iphone 6 is een leuke deal.... als je een Iphone zoekt en het geen refurb is :+
PS4 is goedkoper geweest (289 euro)
Samsung is maar afwachten of het een NL model is, en dus werkt met smartcards
Sonos: 11 euro goedkoper, maar na de 6,95 verzendkosten zal die 4 euro goedkoper zijn.... voor 4 euro heb ik hem liever binnen 1 dag in huis, dan na 1 maand en veel huntwerk
Sony Alpha: Geen verstand van, maar is vast al een goedkopere of betere variant van te vinden.
Nest: Als je hem zoekt, leuke aanbieding.

Als dit het beste is wat ze te bieden hebben, word ik er nog niet warm van!

• Tronic
Waah schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:03:
[...]

Iphone 6 is een leuke deal.... als je een Iphone zoekt en het geen refurb is :+
Vorige week donderdag hadden ze, voor de eerste keer volgens mij, een nieuw apple product:
Producteigenschappen
  • Merk: Apple
  • Type: iPhone 5s
  • Kleuren: Silver & Space Grey
  • Garantie: 2 jaar
Productomschrijving

Ja, je leest het goed. Deze iPhone 5s met 16GB geheugen is SPIKSPLINTERNIEUW! Niks refurbished, gereviseerd, retour gezonden of opgeknapt. Maar nieuw, nuevo, neu! We moeten er zelf ook nog een beetje aan wennen, zoals je merkt. Wordt dit jouw slimste aankoop van 2016?
Dus er is een kleine kans dat het over een nieuwe gaat :p

• Robbbbbbbb
  • Laatst online: 16:18
mrc4nl schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:41:
[...]

Vandaar dat ik hoop dat ze deze keer wel weer Dora spullen hebben... Ik mis de broodtrommel in m'n collectie :+

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:33
Ik heb het geluk gehad om bij de twee laatste hunts een box te scoren. Bij de eerste had ik naar mijn idee wel een van de beteren te pakken met afgezien van een setje schoenen en reistas alleen maar elektronica.

De tweede box daartegen had als enige elektronica een gebruikte LTE telefoon van € 70,- met daarnaast alleen maar kleding in verschillende maten en sexe, dat vond ik wel een domper aangezien iBood vroegah bekend stond voor de goeie elektronica dealtjes, ik vermoed echter dat door de komst van meer 1dags websites de concurrentie op goede restpartijen elektronica steeds groter word voor de inkopers van iBood.

Uiteraard ga ik wel weer proberen een box te scoren, het geld krijg je er altijd wel uit, en vorige keer had iemand ook het geluk dat er een surface pro 3 in zat.

• 4-systeembeheer
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik ga voor wat led spotjes met dimmer functie kijken!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-03 20:28
Het mooiste van de hele ibood Hunt is dit topic. :-)

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
Ready, set, GO GO GO!!!
Hunt is los!

-

• AdmiralSnipe
Nou, we zijn los!

[Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 25-02-2016 00:01]

• Tronic
Iedereen veel succes en dat er veel moois mag voorbij komen :)

• Richh
Tot so far gaat het redelijk goed en zijn het geen gekke deals. Die OLED voor 1400 was prima...

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:37
Spectre plus printer 899. Prima deal!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:54
We gaan door! :)

• Richh
Van mij mogen we wel switchen naar de volgende :P

• rolandos582
pricewatch: ZyXEL GS1100-16 voor €49,95 + 5,95 not bad.

• Marco1994
  • Laatst online: 17:18
Damn dacht dat de hunt morgen pas zou beginnen. Rip school morgen...

• rolandos582
Richh schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:12:
[...]

Van mij mogen we wel switchen naar de volgende :P
biertje erbij? 8)7

• commentator
Marco1994 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:12:
Damn dacht dat de hunt morgen pas zou beginnen. Rip school morgen...
het is toch al morgen ;)

• Richh
Tis dat ik morgen moet werken :(

• Tronic
Meestal op woensdag of donderdag. Hangt er vanaf of ze 2 of 3 dagen door gaan volgens mij...

• Marco1994
Scherp, bedoelde morgen als in de 26e

• commentator
Marco1994 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:14:
[...]

Scherp, bedoelde morgen als in de 26e
waarom is de topic titel dan
iBOOD Hunt 25 & 26 februari 2016
goedemorgen

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-03 21:32
Heineken is geen bier :p

• rolandos582
4x pricewatch: HGST Deskstar NAS, 5TB voor 779,95 + 5,95. Best wel redelijke deal

• commentator
nee die doen aan groen poollicht

• Edd
Twijfel twijfel twijfel ;)
Om nu 800 eu in een keer uit te geven.. En niet nodig eigenlijk..

-

• rolandos582
Edd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:18:
[...]

tja 20tb heb ik ook niet nodig. Maar toch een aardige deal.

• Marco1994
Ben eigenlijk opzoek naar een mooie 27 - 34" wide screen. Maar omdat in een keer neer te lappen

• rolandos582
zoek nog wel een aantal dingen, we zullen zien. En een box.

• derhenno
De eerste 20 minuten alleen maar elektronica (yesyesyes)...kijken hoe lang ze dat vol kunnen houden :-)

• Waah
2-bay nas.... dan heb ik weinig aan 4 schijven....

Maar die OLED was niet gek (al vind ik het nog steeds teveel geld.... maar toch)

• Hertog6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-03 13:35
*zucht heeeeeel erg diep* Ook PRECIES op het punt dat ik mijn bed in wil gaan duiken... |:( |:(

MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb

• Edd
derhenno schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:20:
De eerste 20 minuten alleen maar elektronica (yesyesyes)...kijken hoe lang ze dat vol kunnen houden :-)
Ik ben inderdaad benieuwd wanneer de USB-sticks en Dora-rugzakken langskomen.
Tot nu toe valt het me niet tegen.

-

• Marco1994
Hertog6 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:20:
*zucht heeeeeel erg diep* Ook PRECIES op het punt dat ik mijn bed in wil gaan duiken... |:( |:(
Hier precies hetzelfde

• Richh
Edd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:18:
[...]

Gewoon drie schijven van 8TB kosten minder dan dit... en is nog 4TB extra ook ;)

• Marco1994
Richh schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:21:
[...]

Gewoon drie schijven van 8TB kosten minder dan dit... en is nog 4TB extra ook ;)
Alleen jammer als er 1 of 2 uitklappen....

• rolandos582
wat een pauper monitor.

• Waah
Marco1994 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:22:
[...]

Alleen jammer als er 1 of 2 uitklappen....
tja dat kan met 4 x 5tb ook. statistisch is de kans nog groter ook :+

• derhenno
Edd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:21:
[...]

Als ze dit lang/vaak vol gaan houden maken ze de negatieve ervaringen van de laatste hunts weer goed, met of zonder box (voor mij dan)!

• Marco1994
Waah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:23:
[...]

tja dat kan met 4 x 5tb ook. statistisch is de kans nog groter ook :+
Alleen ben je wel iets veiliger met meer schijven, iets met redundancy.. O-)

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:37
Prima ips fhd monitor voor dat geld;)

• rolandos582
Wouter lucassen schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:24:
[...]

Prima ips fhd monitor voor dat geld;)
Wat een ding, je moet er van houden. Ik ben vast verwend.

• derhenno
Niemand de surface pro kopen (zit ie tenminste in de box) :P

• Marco1994
Is wel snel gegaan

• rolandos582
derhenno schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:26:
Niemand de surface pro kopen (zit ie tenminste in de box) :P
Als die tenminste langs komt.

• Waah
Marco1994 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:24:
[...]

Alleen ben je wel iets veiliger met meer schijven, iets met redundancy.. O-)
Ach met de synology raid heb je nog steeds een grotere hoeveelheid data + raid :+
En ik backup gewoon naar een externe schijf + online. Dan is RAID vrij zinloos IMHO. Enkel om snel terug te zetten van data, maar ik heb de tijd :+

• derhenno
Hij was er al....heel even...

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Komen er nog wat mensen op teamspeak? Het adres is:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[Voor 6% gewijzigd door Frozen op 25-02-2016 00:28]

• AdmiralSnipe
derhenno schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:20:
Edd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:21:
[...]

Marketing heet dat. Beginnen met een aantal "aantrekkelijke" producten zodat de potentiële klant blijft hangen en de volgende dag brak op z'n werk komt.

• rolandos582
derhenno schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:27:
[...]

Hij was er al....heel even...
In je dromen ja |:(

• Marco1994
Frozen schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:28:
Komen er nog wat mensen op teamspeak? Het adres is:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Zijn er mensen aanwezig?

• Richh
AdmiralSnipe schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:28:
[...]

[...]

Marketing heet dat. Beginnen met een aantal "aantrekkelijke" producten zodat de potentiële klant blijft hangen en de volgende dag brak op z'n werk komt.
:X

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

• Hertog6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-03 13:35
Baardtrimmer, dus ik mag hem niet gebruiken op mijn benen ? :(

offtopic : For f*cks sake... Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, had dat echt niet anders gekund iBood?

MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb

• rolandos582

• Marco1994
even mn wachtwoord opzoeken...

• TweakerMarco
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-02 22:36
Zwarte box nu

• AdmiralSnipe
16TB in de titel zetten en vervolgens geen schijven meeleveren... :'(

• Waah
Geen gekke prijs volgens mij. Ook zonder schijven.

• Richh
AdmiralSnipe schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:31:
16TB in de titel zetten en vervolgens geen schijven meeleveren... :'(
Leuk, die max capacity inderdaad :P

• Edd
Hertog6 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:30:
offtopic : For f*cks sake... Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, had dat echt niet anders gekund iBood?
Gewoon je telefoon meenemen naar je sollicitatiegesprek, geluid aan en bij iedere gong even kijken. Zullen ze vast wel begrijpen ;)

-

Pagina: 1 2 3 ... 23 Laatste

Let op:
Geen V&A posts

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee