Hij's wel HD hècaanova1984 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:13:
1MP hebbon de eerste minecraft camera
Maar voor 30 euro, kan je toch weer een half spel kopenThePrutser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:11:
[...]
[sarcasm]zooooo he, wel 30 euro goedkoper dan in de Tweakers Pricewatch[/sarcasm]
of een heel spel (of zelfs een paar) als je op de uitverkoop wacht... maar nee ik vind het alles behalve een scherpe aanbiedingTinus111 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:15:
[...]
Maar voor 30 euro, kan je toch weer een half spel kopen
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Of support omdat je dat via ibood niet krijgt.Tinus111 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:15:
[...]
Maar voor 30 euro, kan je toch weer een half spel kopen
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
YouTube: *TFS* Hellsing Ultimate Abridged Episode 4
Warhammer en PC games en lego
Het verschil is trouwens minder dan 30 euro. Bij bol.com vandaag 329 euro inclusief verzenden en morgen in huis. verschil van 24 euro..maja toch nog een half jaar support..LordSinclair schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:20:
[...]
Of support omdat je dat via ibood niet krijgt.
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Oeh, daar zat ik ook over te twijfelen. Deze aanbieding leek wel echt scherp in vergelijking met andere. Hopelijk komt ie nog een keer voorbij.Arnevld schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:51:
Ik heb al wat leuks op de kop getikt : http://www.ibood.com/nl/n...home-easy-starterkit.html
Daar zat ik dus ook mee maar uiteindelijk te laat. Leek mij ook een goeie dealArnevld schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:51:
Ik heb al wat leuks op de kop getikt : http://www.ibood.com/nl/n...home-easy-starterkit.html
Behalve Philips LED's en spaarlampen komt er geen Philips rotzooi meer in mijn huis.Pepper92 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:41:
Je kan een aardige Philips multiroom muziekinstallatie opzetten met iBood vandaag.
Hier trouwens prima tevreden met dephilipstp-vision-tv in huis ^_^
[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 25-02-2016 13:58 ]
Ik hoop dat het ook is wat ik er van verwacht :-) lijkt me ideaal om in de auto al alles op te starten in de keuken / huiskamer :-)ThePrutser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:53:
[...]
Oeh, daar zat ik ook over te twijfelen. Deze aanbieding leek wel echt scherp in vergelijking met andere. Hopelijk komt ie nog een keer voorbij.
Warhammer en PC games en lego
Hier ook dik tevreden over mijn philips 55" UHD 4K 3D dubbele ambilight smart tv............Waah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:58:
Gewoon bestellenannuleren is zo gepiept
das mijn motto ^_^
Hier trouwens prima tevreden met dephilipstp-vision-tv in huis ^_^

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Same as alwaysTFZ61 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:17:
Lekker.. bestellen en dan: 502 Bad Gateway
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ja, dat kan. Wel in z'n geheel geloof ik, je kan niet maar 1 onderdeel terug sturen.HetGezegde schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:17:
Box kun je toch ook retour sturen?
XBL: DonFrans
Add me op Stadia: Gloogle
hoe moeilijk kan het zijn om dit goed te laten verlopen.

doe je dat op de pagina waar ook die 502 melding komt?FlyEragon schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:21:
Wel gelukt hier na veel F5'en..
5Skinnyice schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:22:
Nou dat was de box, goeie actie mannen! Iedereen heeft er hier 4 toch?

iBOOD/Checkout compleet
Bedankt voor je bestelling!
Bedankt voor het vertrouwen in iBOOD en de gekozen producten. Wij gaan direct aan de slag om jouw order te verwerken.
Samenvatting van jouw bestelling
Koop deze mooie grote doos!
1x Koop deze mooie grote doos!
[ Voor 21% gewijzigd door SideSwipe op 25-02-2016 14:23 ]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Nou maar hopen dat de kleding past.
[ Voor 15% gewijzigd door FlyEragon op 25-02-2016 14:24 ]
Je kan hier beter niets zetten....
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
klikken doe ik al lang niet meer. Zeker na de vorige hunt niet. Grappig dat mensen die 1 a 2 goede boxen onthouden (of goed, niet superslecht) en alle verschrikkelijke boxen gewoon vergeet.
Eigenlijk stom schrijf je nu ibood gebruiker dus wat je doet als ww of zsnw en dus geen DT.
wat zat er de laatste keer in?stin00 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:25:
Verdorie vorige keer de 100 euro box gescoord, dit keer net als de rest gatewaytje 502
Add me op Stadia: Gloogle
Hij vroeg toch wat er de laatste keer in zat, niet wat er nu in zal zitten
Nu weet ik dat ze daar een waarschuwing voor weergeven bij ibood boven in beeld, maar bij Paypal zelf zie ik ook geen transactie staan.
Toch pech dan?
Chill. Als 'íe dan vol kleding zit gaat 'ie retour (als ik m kan bemachtigen)thundermo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:18:
[...]
Ja, dat kan. Wel in z'n geheel geloof ik, je kan niet maar 1 onderdeel terug sturen.
Leuke/bruikbare dingen: Lacoste zonnebril, Windows 8.1 Toshiba Encore tablet, Razer Utilities Backpack (Rugzak met 15,6" laptop vak), Arrow Pullover trui, Wake-up Light
Troep/onbruikbaar: vrouwen horloge, schoenen in maat 41, Fruit of the loom tshirts maat XL, mini Nomad jas (maat S ofzo), 3 Franstalige DvDs/Blurays
Dit is wat ik me +- kan herinneren! Was een prima doos trouwens, ik gebruik vooral de tablet en rugtas dagelijks
Sinds deze hunt denk ikEr_Damn schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:30:
Ik herkende de box eerst niet. Sinds wanneer is ie blauw??
Valt tegen hoe langzaam die nexusjes er doorheen gaan!
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Yep ik heb de box ook niet gezien....Skinnyice schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:30:
Hebben jullie ook vaak dat die hem niet automatisch doorklikt naar de volgende? net als net, zo'n foto voucher. ik denk "nou dat duurt wel heel lang" ik refresh de page en ineens nieuwe aanbieding?
Na een refresh zag ik dat ik 3tal aanbiedingen over het hoofd heb gezien

Tjah, net eergisteren een Nexus gekocht ;-)jimz93 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:31:
[...]
Sinds deze hunt denk ik
Valt tegen hoe langzaam die nexusjes er doorheen gaan!
Zelfde probleem hier..Skinnyice schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:30:
Hebben jullie ook vaak dat die hem niet automatisch doorklikt naar de volgende? net als net, zo'n foto voucher. ik denk "nou dat duurt wel heel lang" ik refresh de page en ineens nieuwe aanbieding?
retouren en deze bestellen, en dan 8 weken zonder telefoon zittenTimple schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:32:
[...]
Tjah, net eergisteren een Nexus gekocht ;-)
Bij mij ging er niets mis. Kwam na de betaling mooi netjes op de site terug maar nu, vier uur later, staat mijn bestelling nog altijd niet in mijn lijst van bestellingen en heb ik nog geen mail ontvangen of zo.Timple schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:30:
Ik ben tot het betaal process gekomen van Paypal, maar na de betaling ging er iets mis.
Nu weet ik dat ze daar een waarschuwing voor weergeven bij ibood boven in beeld, maar bij Paypal zelf zie ik ook geen transactie staan.
Toch pech dan?
Bij mij - met Bancontact - is het geld wel van mijn rekening
was niet voor box maar voor ander artikel
die 6P?Timple schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:32:
[...]
Tjah, net eergisteren een Nexus gekocht ;-)
Daar zat ik echt heel erg sterk over te twijfelen omdat ik het echt een pracht toestel vind máár:
Geen verwisselbare accu en érg groot heeft me toch tegen gehouden
Misschien deze hunt nog een kans voor wellicht een betere prijs

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Zodat je 2 tientjes winst hebt en slechte ondersteuning?Waah schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:32:
[...]
retouren en deze bestellen, en dan 8 weken zonder telefoon zitten

Nopheros schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:33:
[...]
Zodat je 2 tientjes winst hebt en slechte ondersteuning?
Yup, diejimz93 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:33:
[...]
die 6P?
Daar zat ik echt heel erg sterk over te twijfelen omdat ik het echt een pracht toestel vind máár:
Geen verwisselbare accu en érg groot heeft me toch tegen gehouden
Misschien deze hunt nog een kans voor wellicht een betere prijs
En zoals iedereen zegt, de grootte went wel. Mijn HTC one m7 voelt nu nogal klein met typen...
That's what she saidTimple schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:39:
[...]
Yup, die![]()
En zoals iedereen zegt, de grootte went wel. Mijn HTC one m7 voelt nu nogal klein met typen...
en grootte went idd sowieso snel met telefoons vind ik. Heb nog nooit gehad dat ik terug moest naar kleiner en dacht: goh dit typt een stuk handiger
[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 25-02-2016 14:41 ]
mijn rekenmachine zegt dat het 98,975 moet zijn...
Het is sowieso extreem misleidend om die kortingen aan te geven op adviesprijzen. Beetje sneu eerlijk gezegd. Die prijzen zijn namelijk nooit berekend aan de consument.ThePrutser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:42:
rekenen kunnen ze ook niet bij ibood... 197,95, 50% korting = 99,95
True....Nopheros schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:44:
[...]
Het is sowieso extreem misleidend om die kortingen aan te geven op adviesprijzen. Beetje sneu eerlijk gezegd. Die prijzen zijn namelijk nooit berekend aan de consument.
Waarom kijken we er nog...
Mijn rekenmachine zegt dat 99.95/197.95=0.5049...ThePrutser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:42:
rekenen kunnen ze ook niet bij ibood... 197,95, 50% korting = 99,95
Dus is 49,51% korting!
Wat kostte die... misschien dat ik erop ga w88
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisDaLuca schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:48:
te laat voor de nexus
Ik weet niet meer het precieze bedrag maar iets in de richting van 320 euroDaLuca schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:48:
te laat voor de nexus

Banana?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
[ Voor 3% gewijzigd door ThePrutser op 25-02-2016 14:54 ]

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 25-02-2016 14:54 ]
Nickname does not reflect reality
Mmm onlangs El Grande Big Box gekocht; vermaak me daar voorlopig prima mee. Anders was dit een leuke aanbieding geweest (net als de Catan big box trouwens, maar die heb ik ook al
Nog niet.. Komt wss nog wel als er nog een leuke deal langs komt bij mijn zoon op de kamer te hangen.ThePrutser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:54:
Jemig, wat een hoge resolutie ! Poster anyone?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Geen V&A posts