This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
stond dus al op de verlanglijst, maar die is inmiddels wel een flink aantal plaatsen gezakt
Belangrijkste voorwaarden:
- minimaal 5.4" , maximaal 5.7 " QHD (2K) scherm met goede kleurweergave (met als het even kan een sRGB modus). Amoled heeft zeer sterk de voorkeur vanwege de diepe blacks en de vaak uitstekende kleurweergave.
- snel&vloeiend (eventueel later obv custom rom)
- niet al te fors / zwaar
- de rest zit wel goed wat mij betreft...
Ik heb o.a. gedacht aan :
- Nexus / Pixel Marlin
- LG V20 (niet verkrijgbaar in EU...maar dat is wel te omzeilen)
- iPhone 7 (als Android-man blijft dit een lastige beslissing
Ik neig naar de Note 7 of de Pixel Marlin...
[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 14-09-2016 13:57 ]
Ik heb de HTC 10 ook overwogen, maar die voelt gewoon niet lekker in de hand en is natuurlijk ook al verouderdWouter_96 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:39:
[...]
Aa zo verkeerd even verkeerd begrepen.![]()
Ik moet zeggen heb een Iphone 6 als werk telefoon maar op de een of andere manier zou ik Prive geen Apple willen. Daarom af en toe kijken bij de S7 edge.. Of een keer gek doen en van Samsung afstappen.
De Note 7 is qua form factor gewoon perfect. Screen bezel ratio is subliem en hij ligt lekker in de hand ondanks het 5,7" scherm.
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 14-09-2016 13:57 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De i7+ 128 GB heeft ook mijn gedachten gepasseerd. En dat had ik enkele jaren geleden niet eens overwogen.dafmay schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:44:
Hier ook voor de keuze wat te doen...sinds jaren tevreden Samsung (N4, N5, S6, S7) gebruiker. De Note 7
stond dus al op de verlanglijst, maar die is inmiddels wel een flink aantal plaatsen gezakt
Belangrijkste voorwaarden:
Ik heb o.a. gedacht aan :
- iPhone 7 (als Android-man blijft dit een lastige beslissing)
Ik neig naar de Note 7 of de Pixel Marlin...
Maar goed, eerst maar eens zien wanneer (ooit?) de Note 7 beschikbaar komt.
Het lijkt mij een geweldig toestel, en ook wel eens leuk om eens de overstap te maken (heb dat in pc-land al gedaan naar MBP en MB). Alleen ben ik bang dat je dan een perfect werkend toestel hebt, waaraan niets valt aan te passen / te sleutelen...saaiSeñor Sjon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:03:
[...]
De i7+ 128 GB heeft ook mijn gedachten gepasseerd. En dat had ik enkele jaren geleden niet eens overwogen.![]()
We twijfelen en denken nog even rustig verder...
Idem hier.Señor Sjon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:03:
[...]
De i7+ 128 GB heeft ook mijn gedachten gepasseerd. En dat had ik enkele jaren geleden niet eens overwogen.![]()
Ik heb zo'n gevoel dat samsung allang weet wanneer het toestel weer in Nederland/europa aangeboden (ik vrees ver in oktober) zal worden alleen als ze dat vandaag aankondigen dan zal zo'n 50% van de Note gebruikers morgen richting een Apple store lopen, 25% neemt een ander toestel, 25% slaat een jaartje over.
Kan wel janken zo traag en altijd een tekort aan geheugen.
Jaartje verlengen met een S7 edge zal het worden voor mij denk ik.
Bij mij is het niet alleen bij passeren van de gedachte gebleven; na jaren Android nu voor het eerst een Iphone, de 7 met 128 GB. Heb de Note 7 maar geannuleerd. Ergens dood-eng: wil altijd aanpassingen doen aan mijn foon en daar zal ik nu ernstig in worden beperkt. Maar tis ook een manier om eens te zien hoe ios/iphone nu in praktijk werkt. Misschien kom ik over een poosje gillend terug naar Android-landSeñor Sjon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:03:
[...]
Verwijderd
Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar IOS heb gewoon bij mediamarkt de iphone 6s plus eens gepakt en wat mee gespeeld...Señor Sjon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:34:
Lol/ Ik heb iedereen in de familie en vriendenkring voor gek versleten met Apple, dus dat is nog een extra grens.
Maar vond het totaal anders als Android, naar beneden swipen kreeg ik het nieuws en weerbericht??? Van onder naar boven kreeg je wel de notificatie instellingen ofzo...
Ook de ios store vond ik niet zo logisch zoeken naar bijvoorbeeld Poweramp haha moest eerst zoeken vinden rechtsonderin....
Weinig is aanpasbaar en ik vind het een hoop geld om zomaar een risico te nemen om over te stappen naar ios van Apple.
Ik wacht dus nog wel even, hoop op de LG V20 of de Google Pixel.
Waar liep jij dan tegenaan want je zegt dat is me grens 😆
Perfect...Phusebox schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:22:
[...]
Ik sta op het punt een iPhone 7 Plus aan te schaffen, alleen nog inventariseren welke apps ik gebruik en wat de switch me gaat kosten.
Hoe werkt de Spen
Wat een drama, ik had de lat al niet hoog gelegd voor ze, maar windows sterft een pijnlijke langzame onterechte dood door het gebrek aan goede apps. Dit kan je MS niet aanrekenen, maar het is gewoon zonde dat dezelfde apps op soortgelijke hardware mega traag en slecht werken. Zonde!
950XL verkocht, en nu al een maand een iPhone 5S uit pure armoe en afwachting van de Note 7...
Ik kan niet wachten terug te gaan naar Android... het heeft absoluut zijn plus punten, want het werkt allemaal gewoon prima... alleen het is gewoon voor Android gebruikers "als ons" super beperkt.
Het doet wat het moet, bellen, whatsappen, telegram, maar man man man wat voel ik me opgesloten... niks apk'tje downloaden via je filemanager ff installeren, torrentje binnenhalen
en persoonlijk vind ik het homescreen nog de grootste domper op de iphone. achterhaald die icoontjes... taskmanager uit het jaar kruik... ff snel wisselen van apps, nee, voor mij geen iphone.
Ik ben ergens blij dat ik weer even een rondje langs de velden gemaakt heb, windows "phone", iOS,
Ben inmiddels ook reikhalzend uit aan het kijken naar andere toestellen... het blijft gewoon heel lang stil nu rond de Note 7
Baal als een stekker dat de Note 7 dit allemaal moet doorstaan, kan der bijna om janken :-)
Tha
Ben maar gegaan voor de s7 edge. Trek het niet meer om met een oud toestel rond te lopen.
Geduld is een schone zaak!
Verwijderd
Dat ben ik helemaal met je eens 👍 😧metallicattim schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 06:49:
Ik wacht al sinds december op de nieuwe Note ( 5, en dat werd niks ) en kan nu ook nog wel eff langer wachten op de 7, zelfs ondanks dat mijn Note 4 deze week overleden is...
Helaas niet altijd leuk maar wel verstandig!
Helaas heb ik hetzelfde probleem, een bijna overleden note 4. Wilde graag de nieuwe note 7... Begin daar toch vanaf te kijken..metallicattim schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 06:49:
Ik wacht al sinds december op de nieuwe Note ( 5, en dat werd niks ) en kan nu ook nog wel eff langer wachten op de 7, zelfs ondanks dat mijn Note 4 deze week overleden is...
Palthe
"But based on data received so far, your chances of owning a Galaxy Note 7 that explodes or just overheats are about the same as your chances of being struck by lightning in your lifetime (.009% vs. .008%).">>.....<< "You’re far likelier to freeze to death (.02%) than to be burned by your Galaxy Note 7. Users seem to realize this. The Apteligent mobile analytics firm reported on Tuesday that “the usage rate of the phone among existing users has been almost the exact same” since the company’s first recall announcement on September 2."
bron: http://fortune.com/2016/09/16/samsung-galaxy-note-7-recall/
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
nieuws: Samsung hervat op 28 september verkoop van Galaxy Note 7
Er zit dus weer vooruitgang in de zaak.
Geduld is een schone zaak en voor je het weet (of iets later
Problems don't exist, only challenges
Was dat in Breda? Daar heb ik ze vandaag gezien waren dummy modellen.cliors schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 02:05:
Vandaag zag ik een zwarte en een blauwe liggen bij de mediamarkt. Weliswaar uitgeschakeld, maar toch even fijn om m'n geannuleerde preorder aan te raken. Snik.
Ben maar gegaan voor de s7 edge. Trek het niet meer om met een oud toestel rond te lopen.
Okay dan zullen ze wel op dee meeste plaatsen deze kleuren hebben. Navraag bij diegene over wanneer ze het toestel weer zouden krijgen was ehhhh, we denken midden oktober.
Mijn zus zijn note 4 begeeft het ook en die zit ook te wachten op de note 7. Maar duurt wel lang. Maar het wachten zal het wel waard zijn voor mijn zusTunestwo schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:16:
[...]
Helaas heb ik hetzelfde probleem, een bijna overleden note 4. Wilde graag de nieuwe note 7... Begin daar toch vanaf te kijken..
Wel raar dat ineens alle note 4 toestellen het nu begeven???androidfreaker schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:24:
[...]
Mijn zus zijn note 4 begeeft het ook en die zit ook te wachten op de note 7. Maar duurt wel lang. Maar het wachten zal het wel waard zijn voor mijn zus
Sinds de laatste update heeft hij kuren. Hij vliegt spontaan uit en heeft last van vastlopers niet continu maar regelmatigpappaleone schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:08:
[...]
Wel raar dat ineens alle note 4 toestellen het nu begeven???
1 maandje moet hij nog wel halen toch?androidfreaker schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:55:
[...]
Sinds de laatste update heeft hij kuren. Hij vliegt spontaan uit en heeft last van vastlopers niet continu maar regelmatig
Yep mijn Note 4 heeft dat ook! Echter wel regelmatig en continueandroidfreaker schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:55:
[...]
Sinds de laatste update heeft hij kuren. Hij vliegt spontaan uit en heeft last van vastlopers niet continu maar regelmatig
Ik probeer hem daarom naar een oudere firmware te flashen, maar dat wil gewoon niet meer lukken vanwege write errors etc. Heb hem maar aangemeld bij een repaircenter
Maar wachten op de 7 gaat zich echt wel lonen, dus heb geduld!!
[ Voor 6% gewijzigd door metallicattim op 17-09-2016 14:37 ]
+Soms erg traag (soms zo erg dat ik hem zelf reboot)
+Spontaan herstarten als ik druk bezig ben en de batterij ~20% vol is. (Echter net in de tuin Google Play Music via Bluetooth speaker en die stopte omdat de batterij van de Note Edge 0% is . . . . )
Wil eigenlijk en volledige reset proberen, maar het werk dat ik heb om alles weer in te stellen . . . . had ook gehoopt de Note 7 al in handen te hebben.
Maar goed dat soort problemen horen meer in een topic over de Note 4 / Edge . . . .
toevoeging:
Note4 ging 4 weken geleden stuk. Dynafix had 2 weken nodig en ik kreeg 2 weken geleden de keuze welke vervanging ik wilde.
De note7 kwam met opmerking dat deze pas over 3-4 weken leverbaar zou zijn.
De dag na mijn keuze voor de note7 kwam het nieuws dat de release uitgesteld werd.
Ik heb toen mailtje naar Samsung gestuurd met de vraag of zij al wisten van de uitstel mbt tot de 3-4 weken levertijd of zou ik nog langer zonder telefoon zitten?
Het antwoord luidde: ja dat wist ze al.
Ik hoop dus nog steeds met 2 weken een note7 in huis te hebben.
[ Voor 63% gewijzigd door m.a.s. op 17-09-2016 21:49 ]
niet meer , niet minder ..
Ik volg dit topic al geruime tijd en ben gebruiker van een Lumia 1520.Fijn toestel. Ben wel gecharmeerd geraakt door de note 7.
Maar wat ik me toch afvraag is dat er mensen zijn met de note 4 die na 2 jaar de overstap willen doen naar de note 7 omdat blijkbaar deze note 4 het begeeft. Dit toestel is ongeveer 2 jaar oud. Dus als men een Samsung toestel koopt moet ik na 2 jaar een nieuw toestel aankopen. Wanneer ik een smartphone koop die men na 2 jaar moet vervangen dan zou ik me toch ernstige bedenkingen maken! Vooral met de kwaliteit van deze toestellen.
Wanneer ik mij een toestel aanschaf dan wil er wel iets voor betalen maar wil dan wel een degelijk toestel. En een smartphone die ik na 2 jaar moet vervangen, zou ik me toch wat zorgen over maken. De note serie is toch niet echt goedkoop en om mij om de 2 jaar een nieuw toestel aan te schaffen zie ik niet echt zitten. Ik heb niet de intentie om mij om de 2 jaar een nieuwe smartphone te kopen en zeker niet voor zulk duur apparaat. Voor dit bedrag wil ik vooral degelijkheid , betrouw baarheid en een kwalitatief duurzaam toestel. Als SAMSUNG Smartphones maar een levensduur hebben van 2 a 3 jaar hoeft het niet voor mij. Om nog maar te zwijgen over hun updatebeleid. Ik vind dat een toestel van 800€ langer dan 2 jaar moet meegaan. Apple Smartphones spreken mij totaal niet aan en vindt android misschien wel een alternatief voor windowsphone. Ik wil vooral een kwalitatief hoogstaand toestel die me niet in de steek laat en waar ik op kan vertrouwen.
Ben echter wel een beetje bang om de overstap te maken i.v.m. gebruiksvriendelijkheid en het update beleid van Samsung.
Heb de Lumia ruimschoots 2 jaar en is nog steeds in topvorm en vertoont nog steeds geen kuren. Ook niet na een update.
Het is daarom dat ik niet goed begrijp dat een Android toestel er na 2 jaar de brui aan geeft. Wanneer een toestel van een bepaald merk het na 2 jaar tijd het opgeeft koop ik dit niet meer
. Dan vind ik dit eerlijk gezegd rotzooi en komt er niet meer in.
Daar zijn blijkbaar Apple gebruikers die 5 a 6 jaar met een toestel doen. Dit zegt toch veel over de degelijkheid en updatebeleid van Apple. En betrouwbaarheid.
Ben zeker geen Apple fan maar dit is toch van een heel andere orde.
Ieder zijn mening natuurlijk maar wanneer ik overstap en na enkele jaren een ander toestel moet kopen zou ik zeer ontstemd zijn.
Groetjes.
Zeker met een niet vervangbare accu hoef je niet te verwachten dat die accu over 2 jaar nog meer dan 70% van de capaciteit heeft. En dat valt bij mij onder de noemer onbruikbaar.
Bij Apple betaal je ook meer en 5 a 6 jaar met een toestel doen zijn wel extreme voorbeelden. Komt waarschijnlijk ook omdat een nieuwe iPhone nog net een tandje duurder is, dus de drempel voor vervanging ligt hoger.
[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 18-09-2016 10:48 ]
Ik snap er dus niks van dat meerdere mensen hier zeggen dat hun Note 4 al (bijna) overleden is. Heb zelf ook een Note 4 en behalve dat hij natuurlijk niet zo snel is vergeleken met hedendaagse flagships ben ik er nog super tevreden mee. Moet ik wel zeggen dat ik vanaf het begin custom roms erop heb staan! Eigenlijk zie ik dus helemaal geen noodzaak om een nieuwe te kopen, afgezien van het feit dat de Note 7 gewoon een prachtig toestel is en een tikkeltje sneller werktwillyke schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:39:
Beste,
Ik volg dit topic al geruime tijd en ben gebruiker van een Lumia 1520.Fijn toestel. Ben wel gecharmeerd geraakt door de note 7.
Maar wat ik me toch afvraag is dat er mensen zijn met de note 4 die na 2 jaar de overstap willen doen naar de note 7 omdat blijkbaar deze note 4 het begeeft. Dit toestel is ongeveer 2 jaar oud. Dus als men een Samsung toestel koopt moet ik na 2 jaar een nieuw toestel aankopen. Wanneer ik een smartphone koop die men na 2 jaar moet vervangen dan zou ik me toch ernstige bedenkingen maken! Vooral met de kwaliteit van deze toestellen.
Wanneer ik mij een toestel aanschaf dan wil er wel iets voor betalen maar wil dan wel een degelijk toestel. En een smartphone die ik na 2 jaar moet vervangen, zou ik me toch wat zorgen over maken. De note serie is toch niet echt goedkoop en om mij om de 2 jaar een nieuw toestel aan te schaffen zie ik niet echt zitten. Ik heb niet de intentie om mij om de 2 jaar een nieuwe smartphone te kopen en zeker niet voor zulk duur apparaat. Voor dit bedrag wil ik vooral degelijkheid , betrouw baarheid en een kwalitatief duurzaam toestel. Als SAMSUNG Smartphones maar een levensduur hebben van 2 a 3 jaar hoeft het niet voor mij. Om nog maar te zwijgen over hun updatebeleid. Ik vind dat een toestel van 800€ langer dan 2 jaar moet meegaan. Apple Smartphones spreken mij totaal niet aan en vindt android misschien wel een alternatief voor windowsphone. Ik wil vooral een kwalitatief hoogstaand toestel die me niet in de steek laat en waar ik op kan vertrouwen.
Ben echter wel een beetje bang om de overstap te maken i.v.m. gebruiksvriendelijkheid en het update beleid van Samsung.
Heb de Lumia ruimschoots 2 jaar en is nog steeds in topvorm en vertoont nog steeds geen kuren. Ook niet na een update.
Het is daarom dat ik niet goed begrijp dat een Android toestel er na 2 jaar de brui aan geeft. Wanneer een toestel van een bepaald merk het na 2 jaar tijd het opgeeft koop ik dit niet meer
Daar zijn blijkbaar Apple gebruikers die 5 a 6 jaar met een toestel doen. Dit zegt toch veel over de degelijkheid en updatebeleid van Apple. En betrouwbaarheid.
Ieder zijn mening natuurlijk maar wanneer ik overstap en na enkele jaren een ander toestel moet kopen zou ik zeer ontstemd zijn.
Groetjes.
Sinds de S2 ben ik Samsung gebruiker en bestel bij mijn abonnement iedere 2 jaar een nieuw toestel, maar dat is meer omdat ik graag (redelijk) up-to-date blijf.
Maar mijn oude toestellen gaan naar mijn vriendin, die er vaak ook nog 2 jaar mee doet (ze gaat er soms nogal ruig mee om).
Dus de S2 is dacht ik 3 jaar gebruikt voor hij stuk ging
De Note 2 is nu bijna 4 jaar in gebruik (alleen een nieuw scherm in vanwege een breuk)
De Note Edge die ik nu heb gaat straks weer naar mijn vriendin.
Blijft inderdaad het feit staan dat Samsung (en de meeste andere Android-toestel-fabrikanten) maar zo'n 2 jaar updates uitgeven voor hun toestellen.
Wil je daar betere omstandigheden voor zal je moeten kijken voor een toestel van Google, zoals de Pixel (XL) die binnenkort uitkomt
Ik heb geen Note, maar wel ongeveer alle Galaxy S modellen gehad. Ik merk na een jaar meestal wel dat de telefoons wat minder worden qua gebruik (snelheid waarop apps reageren) en de batterijduur vind ik bij Samsung ook een drama. Er kan zomaar een update komen waardoor de batterij ineens een stuk sneller leeg loopt. Maar volgens mij is dit met de meeste Android telefoons een probleem.
Daarom ben ik momenteel ook aan het kijken naar Apple. Al denk ik dat de meeste mensen met een iPhone ook na 2 jaar wel aan een nieuw model toe zijn. De batterij wordt natuurlijk altijd minder na een bepaalde tijd.
Maar eerlijk gezegd....als de Note in hetzelfde formaat als de Galaxy S7 uit zou komen, dan denk ik dat ik hem gekocht zou hebben. Het lijkt me een geweldig apparaat. Ik blijf hier dan ook zeker meelezen.
Vanuit de fabrikant zijn standpunt is het natuurlijk mooi gezien dat iedereen na 2 jaar een ander toestel koopt.
Ik zou mij als consument zeer bedrogen voelen.
Wat ik niet goed begrijp is dat de meeste consumenten dit aanvaarden en na enkele jaren een nieuw toestel kopen.
Zonder zich daar vragen bij te stellen.Wanneer mijn toestel na twee jaren trager wordt en kuren begint te vertonen zou ik me daar niet gelukkig o voelen. Toestellen kunnen altijd defect raken en ka
men laten repareren. Batterijen kan men vervangen.
Ik vermoed ook dat door het misschien foutieve gebruik en onwetendheid van de gebruiker er problemen kunnen ontstaan. Men zit altijd te vitten op windowsphones en misschien terecht . Maar mijn toestel draait als een zonnetje
Als dit de politiek van android of Samsung of eender welk merk is dan heb ik daar ernstige bedenkingen bij.
En dat men als consument dit zomaar aanvaardt daar kan ik echt niet bij .Het kan toch niet zijn dat men wanneer men een toestel koopt van 800€ of meer dit zomaar accepteert.
Dan geef ik liever 1000€ aan een smartphone die wel langer dan 2 jaar meegaat, dan 800€ aan een toestel dat ik in de vuilbak moet kieperen
Voor mij geen android dan, maar liever dan een Apple of HP elite x3. Die zullen ongetwijfeld ook hun problemen kennen.
En men moet niet afgeven van "maar bij Windows hebben we minder apps".Inderdaad, maar veel apps van android worden nooit bekeken en de apps die men nodig heeft zijn er wel bij Windows. Moesten er zoveel apps bij Windows zijn als bij android dan zou dit besturingssysteem harde klappen krijgen. Windows maakt dan toch op zijn minst degelijke toestellen.
Ik wil op niemand zijn tenen trappen maar als men geen Smartphones kan bouwen die langer dan enkele jaren meekunnen hoeft het niet voor mij.En nu genoeg gezeurd.
Groeten aan iedereen.
De groeten doen aan iedereen is niet nodig op tweakers. Zie ook: Het algemeen beleid #groeten
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 19-09-2016 08:08 ]
Maar goed iedereen moet zelf kiezen wat voor hem of haar prettig voelt.
Ik hou er rekening mee dat mijn toestellen max 2 jaar meegaan. Dat zou voor een iPhone bij mij niet anders zijn.
[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 18-09-2016 12:14 ]
*knip*. Dat had ook een stuk vriendelijker gekunnen en daar is de TR knop voor bedoeld.
[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 19-09-2016 08:07 ]
[ Voor 191% gewijzigd door Kees_frl op 18-09-2016 15:27 . Reden: Modjes hebben de taak ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Maandje wel denk ik langer ook wel. Maar de note 4 heeft zijn beste tijd gehadpappaleone schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:18:
[...]
1 maandje moet hij nog wel halen toch?
Ik dacht dat windows 10 mobile ook een groot drama was. Nog nooit een update gezien die zoveel bugs bevatte waardoor het praktisch onbruikbaar was.willyke schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:39:
Beste,
Groetjes.
Maar om ontopic te blijven. Als Samsung toestellen maar twee jaar mee zouden gaan dan geloof ik niet dat Samsung 45% van de totale smarphone markt in handen zou hebben in Nederland (cijfers 2015. Waarschijnlijk hoger sinds S7).
Anderzijds als je zoveel marktaandeel hebt, zul je ook vaker van problemen horen.
En hij zal ook nog wel een tijdje mee gaan maar inmiddels heb ik genoeg gespaard voor een nieuwe, dus nog even geduld dan ben ik de trotse bezitter van een note 7, die waarschijnlijk ook weer langer dan twee jaar mee gaat.
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
The user, contacted by phone, told The Associated Press the Note7 was bought on Sept 1 through the JD.com e-commerce site. The man, who asked not to be identified by name, said the phone started to heat up and vibrate late Saturday night, then exploded and emitted black smoke.
Samsung contacted the owner on Sunday and offered to take back the phone in exchange for a refund, but the owner refused, according to the friend. He said he and the owner didn’t want to be identified by name.
wel erg doorzichtig dit
Zo kun je zien dat er een goede (groen) accu in je Note 7 zit :
[ Voor 12% gewijzigd door marcellux op 19-09-2016 12:12 ]
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Hier toch echt pas de laatste update op 1-1-2016? Gewoon PHN toestel.fredhuizinga schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:44:
Mijn Note 3 doet het na drie jaar ook nog prima, krijg zelfs nog regelmatig beveiligingsupdates. Ja er staat geen Android 6 op, maar dat maakt hem niet onbruikbaar zoals sommigen beweren.
En hij zal ook nog wel een tijdje mee gaan maar inmiddels heb ik genoeg gespaard voor een nieuwe, dus nog even geduld dan ben ik de trotse bezitter van een note 7, die waarschijnlijk ook weer langer dan twee jaar mee gaat.
Maar goed, qua telefoon doet ie het nog prima. Twee keer gevallen met wat cosmetische schade op het plastic randje, maar het scherm is nog intact en going strong. Note 4 van mijn vrouw doet het ook al anderhalf jaar zonder problemen. Toen werden er nog goede Notes gebouwd.
---
Dat groene icoontje zal er al wel uitgesloopt zijn op XDA. Volgens mij zijn de kleurtjes in de statusbar er al sinds ICS uitgehaald om alles richting Material Design te krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 19-09-2016 12:14 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Wit gebruikt toch meer subpixels dan alleen groen?rohit schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:53:
Het is niet lelijk alleen irritant op het Always on display aangezien kleur meer van batterij verbruikt..
Geen idee, lees alleen overal dat ze zeggen dat kleur meer batterij vreet dan normaal hahaSeñor Sjon schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:26:
[...]
Wit gebruikt toch meer subpixels dan alleen groen?
Verwijderd
Tjongejonge, waar mensen zich al niet druk om kunnen maken.Phusebox schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:18:
Ai caramba wat lelijk dat groene icoontje. Hoop wel dat ze dat op een of andere manier nog uit laten zetten. Wellicht met een update als de storm is gaan liggen.
Wit is alle sub pixels aan, bij groen staan er een paar minder fel. Dus kan nooit meer verbruiken, daarnaast is het veel te klein om significant verschil te makenrohit schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:51:
[...]
Geen idee, lees alleen overal dat ze zeggen dat kleur meer batterij vreet dan normaal haha
Mag ik vragen wat er met je note 4 is gebeurt? Als hij helemaal niet meer opstart zou ik even met samsung contact opnemen, mijne is ook een aantal weken overleden en heb een nieuw moederbord van samsung gekregen onder garantiemetallicattim schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 06:49:
Ben ook aan het wachten op de note 7, en toen hij dood was was ik flink aan het balen maar nu rustig wachten
Ik heb vrijdag al een mail naar een repaircenter gestuurd, maar nog geen reactie, dus ik ga morgen eff bellen, kijken wat ze zeggen.
Het heeft allemaal met optimalisatie te maken maar ik vind dit toch behoorlijk zielig om te zien.
Is android dan echt zo kapot van binnen?
http://flip.it/aeRJFg
Tha
bron: SamMobile[...] analysts have now revised their sales projections for the Galaxy Note 7. They believe that the new flagship may only bring in 60 percent of the sales that the Galaxy Note 5 made last year.
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 21-09-2016 07:32 ]
Is niet geheel een juiste vergelijking, een Iphone 7, dus niet de plus, heeft een resolutie van 1334×750, de Note 7 heeft 2560x1440 als resolutie.Tha schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:12:
Dit is toch ook wel treurig te noemen.
Het heeft allemaal met optimalisatie te maken maar ik vind dit toch behoorlijk zielig om te zien.
Met die lagere resolutie hoeven de grafische apps van de Iphone 7 veel minder te renderen en te cachen.
Wanneer dit de reden is, een reden te meer om geen telefoons met zo'n belachelijk hoge resolutie op een telefoon beschikbaar te maken. Overigens lijkt mij dit niet de oorzaak, er zijn ook filmpjes te vinden waarbij de resolutie van de Note 7 flink omlaag geschroefd is en dán een snelheidsvergelijking gemaakt is; wordt de Note 7 niet sneller van.Vorkie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 07:41:
[...]
Is niet geheel een juiste vergelijking, een Iphone 7, dus niet de plus, heeft een resolutie van 1334×750, de Note 7 heeft 2560x1440 als resolutie.
Met die lagere resolutie hoeven de grafische apps van de Iphone 7 veel minder te renderen en te cachen.
Jup, en dat terwijl de N5 maar in de helft van de wereld te koop was. Ik hoop dat ze een goede prijsslash gaan doen, maar dat zal wel niet gaan gebeuren.Phusebox schreef op woensdag 21 september 2016 @ 07:32:
Tja dit was ook te verwachten:
[...]
bron: SamMobile
En ze noemen het nog retina ook.Vorkie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 07:41:
[...]
Is niet geheel een juiste vergelijking, een Iphone 7, dus niet de plus, heeft een resolutie van 1334×750, de Note 7 heeft 2560x1440 als resolutie.
Punt is wel dat dat volledig RGB is, waar Samsung al jaren stil blijft staan bij pentile/diamond. Had gehoopt dat men naar vol RGB zou gaan na 3 jaar pentile met dezelfde resolutie.Retina HD-display
Werkgeheugen iemand?Señor Sjon schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:17:
[...]
Jup, en dat terwijl de N5 maar in de helft van de wereld te koop was. Ik hoop dat ze een goede prijsslash gaan doen, maar dat zal wel niet gaan gebeuren.
[...]
En ze noemen het nog retina ook.
[...]
Punt is wel dat dat volledig RGB is, waar Samsung al jaren stil blijft staan bij pentile/diamond. Had gehoopt dat men naar vol RGB zou gaan na 3 jaar pentile met dezelfde resolutie.
De 7Plus heeft 3GB werkgeheugen, dus als die het opneemt tegen de note 7 dan zal dat niet veel verschil maken, het is gewoon een kwestie van optimalisatie, maar dat was denk ik al bekend?
Als je een app voor iOS ontwikkeld heb je maar een paar verschillende factoren die ondersteund moeten worden, Android loopt op een toestel van €100 met een 1 ghz processor tot en met een Octa-Core met 2Ghz, en dat werkt soepeler dan eentje van 1 GHZ. Dit even als voorbeeld natuurlijk
Power to the beat.
die vraag kan je beter hier stellen:Mit-46 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:26:
Zijn er hier mensen die hun S7 hebben voorzien van andere software? Een niet- Google Android versie bijvoorbeeld?
[Samsung Galaxy S7-serie] Rooten en Custom roms
(mocht je toch de Note 7 bedoelen ipv de S7, dan zou daar eigenlijk nog een root/custom rom topic voor aangemaakt moeten worden, dus als iemand zicht geroepen voelt
Ga ik daar eens even lezen!
Bedankt!
Dit is een beetje als vergelijken peren met appels. De ene is lekker als ie zacht is, en de andere juist als ie stevig is.Tha schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:12:
Zag recent hoe iemand vergeleek (voor de grap natuurlijk) het snelheid van opstarten van een iPhone met een ouderwets Nokia. Welk denk je zelf dat sneller was?! Dus, wil je een schitterende scherm die je volle kleuren geeft? Of ben je tevreden met minder of zelfs zwart-wit...
Mwah zo'n appels vs peren vergelijking is het nu ook weer niet. De iPhone 7 krijgt behoorlijke goede kritieken wat betreft het scherm, en nee het is geen amoled maar de kleurwaardes schijnen wel stukken beter te zijn.GentiLi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:05:
[...]
Dit is een beetje als vergelijken peren met appels. De ene is lekker als ie zacht is, en de andere juist als ie stevig is.
Zag recent hoe iemand vergeleek (voor de grap natuurlijk) het snelheid van opstarten van een iPhone met een ouderwets Nokia. Welk denk je zelf dat sneller was?! Dus, wil je een schitterende scherm die je volle kleuren geeft? Of ben je tevreden met minder of zelfs zwart-wit...
Verder, ja de resolutie is lager, maar dat is geen excuus waarom Android zo traag is. Weet overigens niet of het met een stock android telefoon met vergelijkbare specs beter is, dus de vraag is welk aandeel heeft Android hierin en wat is te wijten aan TouchWiz?
Als ik dit zie vind ik het wel erg jammer dat ze dit nu doen, hadden ze niet beter het icoontje van de getroffen toestellen rood kunnen maken met een verplichte update? Als dat technisch mogelijk is, maar goed dat hadden ze meteen met die 60% update moeten doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 21-09-2016 13:16 ]
Dus als een nieuwe iPhone sneller is dan een nieuwe Samsung dan is ie ineens kapot van binnen, dan is dat ineens heel erg.Tha schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:12:
Als je een snelle telefoon wil met ios koop je de nieuwe iPhone, wil je een snelle telefoon met Android koop je een note 7.
De meeste mensen (waaronder ik) kopen gewoon een telefoon om zijn gebruiksgemak en en het ecosysteem wat bij diegene past.
Ook al is de nieuwe Lamborgini sneller dan de nieuwste Ferrari, ik rij persoonlijk liever in een Ferrari.. Maar dat is gewoon een keus die persoonlijk is... (ik ben al jaren aan het sparen voor een Ferrari maar de teller is nu ongeveer bij een 2e hands Daihatsu uit 1997)
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
ik gebruik al sinds jaar en dag de Note... en ik zal ook de Note 7 halen....
Maar het is toch bedenkelijk om dit te zien?
Er worden allemaal half bakken vergelijkingen erbij gehaald... maar puntje bij paaltje is het zo dat Android mega specs nodig heeft om nog een beetje soepel voor de dag te komen.
Ik denk persoonlijk dat Google dit ook voelt, aangezien er inmiddels rook is en nog geen vuur (om ontopic te blijven bij de Note)
https://nl.hardware.info/...gssysteem-genaamd-fuchsia
Ik ben een Android fan pur sang, maar vind het gewoon zonde om te zien... dat veel betere hardware op papier in praktijk dat absoluut niet tot wording laat komen.
De Note met zijn specs moet alles wegblazen... en dat doet het niet helaas.
En wanneer iets als dusdanig gepresenteerd wordt, als paradepaardje van een bedrijf als samsung is het toch gewoon zonde?
Alle onzin vergelijkingen hierboven laat ik verder maar buiten beschouwing.
Tha
Dat is geen Android, maar Samsung. Dit soort filmpjes heb je ook met andere telefoons. ZieTha schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:12:
YouTube: Galaxy Note 7 vs OnePlus 3 Speedtest - Flagship Killed!
Hierin maakt de OnePlus3 ook gehakt van de Note7. De OnePlus 3 laat zien hoe goed Android is in zijn geheugenbeheer en hoe bereslecht Samsung is. En je kunt er meer vinden, bijna alle Android telefoons die niet Samsung zijn maken gehakt van Samsung telefoons.
Samsung wil kunnen roepen dat hun accu's (ontploffen) heel lang mee gaan en dus hebben ze een zeer aggressief geheugenmanagement. Maar standaard regelt Android normaal dat apps zeer snel openen als ze eenmaal een keer geopend zijn geweest.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Helemaal mee eens, mijn note 4 draaide alleen maar stock android. mede door de mega trage touchwiz...en missende instel mogelijkheden.Xanion schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:19:
[...]
Dat is geen Android, maar Samsung. Dit soort filmpjes heb je ook met andere telefoons. Zie
YouTube: Galaxy Note 7 vs OnePlus 3 Speedtest - Flagship Killed!
Hierin maakt de OnePlus3 ook gehakt van de Note7. De OnePlus 3 laat zien hoe goed Android is in zijn geheugenbeheer en hoe bereslecht Samsung is. En je kunt er meer vinden, bijna alle Android telefoons die niet Samsung zijn maken gehakt van Samsung telefoons.
Samsung wil kunnen roepen dat hun accu's (ontploffen) heel lang mee gaan en dus hebben ze een zeer aggressief geheugenmanagement. Maar standaard regelt Android normaal dat apps zeer snel openen als ze eenmaal een keer geopend zijn geweest.
YouTube: iPhone 7 vs OnePlus 3 - Speed, Heat & Battery Test Comparison Re...
en nogmaals, die Note 7 komt er gewoon bij mij... maar ik vind het gewoon zonde en jammer om te zien.. ik had het graag anders gezien namelijk.
we hebben het over 2GB ram bij de iphone en 6GB ram bij de Oneplus 3...
een ieder die wil blijven verdedigen dat er niets mis is, prima, maar in mijn beleving gaat het niet de goede kant op.
maar goed, ik zal de discussie niet verder offtopic brengen.
Tha
Ik ben ook niet overtuigd van de edge vormgeving.
Mijn note 4 werkt eigenlijk nog goed op wat vlekjes op mijn camera na. Ik zag bij Zonzoo dat ik er nog € 200,- voor terug krijg, leg ik er nog € 200,- bij voor een Oneplus 3 en dan wacht ik mooi de note 8 af.
PSN: c_caveman1982
Je hebt geen S-Pen bij de OnePlus 3. Dat is voor mij de reden om een Samsung Note te kopen. (En het S-Amoled scherm).KaptKeefmenneke schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:19:
Ik denk dat ik de Note 7 over sla, sinds ik de note 4 heb was ik eigenlijk er van overtuigd voor een nieuwe note te gaan maar ik ben er niet wild van en als ik dan zie dat de Oneplus 3 voor de helft van het geld vlotter is en ik dan van touchwiz af ben zonder rooten en flashen.
Mijn note 4 werkt eigenlijk nog goed op wat vlekjes op mijn camera na. Ik zag bij Zonzoo dat ik er nog € 200,- voor terug krijg, leg ik er nog € 200,- bij voor een Oneplus 3 en dan wacht ik mooi de note 8 af.
Maar de Note 7 heeft die hatelijke edges. Effectief dus een stuk kleiner schrijfoppervlakte.
Nee dat niet, ik gebruik hem best wel om af en toe wat te noteren maar ik kan vast zonder. Er zitten vooral zakelijk gezien best handige functies op de note maar ik maak daar te weinig gebruik van om daar € 400,- extra voor te betalen.Thombias schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:25:
[...]
Je hebt geen S-Pen bij de OnePlus 3. Dat is voor mij de reden om een Samsung Note te kopen. (En het S-Amoled scherm).
Kan ook best zijn dat ik mijn Note 4 nog een jaartje houd. Ik heb bij de KPN winkel een dummy note 7 vast gehad en ik ben er gewoon niet zo weg van als dat ik bij de note 4 was. Komt vooral door dat Edge scherm.
PSN: c_caveman1982
(Ja ik weet dat iedereen het al lang weet maar vond wel geinig om het in het echt te horen!)
Verkijk je niet speedtests. Dit soort tests kun je makkelijk manipuleren en ook moet je altijd kijken om welke uitvoering het gaat qua gebruikte soc. De SD820 is iets minder snal dan de Exynos variant.Tha schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:12:
Er zijn ook speedtests waarbij Note7 weer sneller is afhankelijk van de gebruikte apps.
IPhone is meester in het laden van games. De Exynos Note7 is snel in het laden van gewone apps en browser. Elke speedtest met games is trouwens al in het voordeel van de iphone.
Dit alles geldt trouwens voor elk Android toestel en niet alleen de Note7
Kijk deze speedtest eens.
YouTube: iPhone 7 Plus vs Galaxy Note 7 - SPEED Test
YouTube: iPhone 7 vs Samsung Galaxy Note 7 - Review & Camera Test! (4K)
wel is de one in het echt gezien?KaptKeefmenneke schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:19:
Ik denk dat ik de Note 7 over sla, sinds ik de note 4 heb was ik eigenlijk er van overtuigd voor een nieuwe note te gaan maar ik ben er niet wild van en als ik dan zie dat de Oneplus 3 voor de helft van het geld vlotter is en ik dan van touchwiz af ben zonder rooten en flashen.
scherm valt echt tegen als je de note 4 gewend bent,kan het wel vlotter zijn maar het niveau van de note 4 ligt gewoonweg hoog, dan maar minder vlot maar persoonlijk ga ik daar geen concessie's voor doen, dan liever een s7
Heb je het over een oneplus 3 scherm is standaard of sRGB modus? De meeste zijn het er wel over eens dan de op3 in sRGB een nagenoeg perfecte kleur weergave heeft. De resolutie is volgens mij ook gelijk met de N4. En beide amoled... Ik denk niet dat een op3 onder doet voor een Note 4 quaa scherm. Misschien ga jehet pennetje missen, maar verder.....virtua69 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:02:
[...]
wel is de one in het echt gezien?
scherm valt echt tegen als je de note 4 gewend bent,kan het wel vlotter zijn maar het niveau van de note 4 ligt gewoonweg hoog, dan maar minder vlot maar persoonlijk ga ik daar geen concessie's voor doen, dan liever een s7
Note 4 is een 2k scherm...de OP3 heeft een full HD scherm. Dat verschil ga je op zeker zien als je 2k gewend bent.Prulleman schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:16:
[...]
Heb je het over een oneplus 3 scherm is standaard of sRGB modus? De meeste zijn het er wel over eens dan de op3 in sRGB een nagenoeg perfecte kleur weergave heeft. De resolutie is volgens mij ook gelijk met de N4. En beide amoled... Ik denk niet dat een op3 onder doet voor een Note 4 quaa scherm. Misschien ga jehet pennetje missen, maar verder.....
Heb ze naast elkaar gezien, maatje van me heeft hem, note 4 is qhd hé, was duidelijk een stuk scherper dan de one, zag je duidelijk, de one is hd dus nee, de resolutie is niet gelijkPrulleman schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:16:
[...]
Heb je het over een oneplus 3 scherm is standaard of sRGB modus? De meeste zijn het er wel over eens dan de op3 in sRGB een nagenoeg perfecte kleur weergave heeft. De resolutie is volgens mij ook gelijk met de N4. En beide amoled... Ik denk niet dat een op3 onder doet voor een Note 4 quaa scherm. Misschien ga jehet pennetje missen, maar verder.....
[ Voor 4% gewijzigd door Virtua op 25-09-2016 17:18 ]
Dit wordt echt opgeblazen door de media. Hetzelfde bericht van een enkeling in Zuid Korea.Mrjraider schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:07:
http://www.telegraaf.nl/d...emen_Galaxy_Note_7__.html
Jammer dat het imago en deuk heeft opgelopen
Nu is het alleen nog wachten op mijn gewonnen toestel.
[ Voor 19% gewijzigd door Joop Visstick op 26-09-2016 21:16 ]
Het kan niet anders zijn dan dat er achter de schermen hard wordt gewerkt voor een opvolger van de Note 7. Ik woon zelf in Zuid-Korea en wanneer ik verkondig dat ik een Note 7 wil kopen reageert iedereen alsof ik gek ben. Het vertrouwen in de Note 7 is hier helemaal weg. Toen ik een week terug zei dat het met de gereviseerde toestellen wel goed zou zitten werd ik een beetje flauw toegelachen. Maar als ik de nieuwsberichten van vandaag moet geloven blijkt die argwaan van ze toch enigszins terecht.RiCk schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:09:
[...]
Dit wordt echt opgeblazen door de media. Hetzelfde bericht van een enkeling in Zuid Korea.
Ik blijf voorlopig toch nog maar even bellen met m'n Nexus totdat Samsung hun volgende Note aankondigt.
Tenzij, wat ik hoop, er voor Samsung niets anders op zit dan de prijs flink te laten zakken om het toestel nog aan de man te brengen...
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Als er straks een nieuwe batch Note 7 op de markt kom verwacht ik dat Samsung ze wel door en door getest heeft. De druk om eerder een nieuw toestel dan Apple op de markt te brengen lijkt me nu geen issue meer.pimsaint schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:56:
[...]
Ik blijf voorlopig toch nog maar even bellen met m'n Nexus totdat Samsung hun volgende Note aankondigt.
Tenzij, wat ik hoop, er voor Samsung niets anders op zit dan de prijs flink te laten zakken om het toestel nog aan de man te brengen...
Ik ga ervan uit dat wanneer ik volgend jaar een nieuw toestel wil kopen dat er geen issues meer zijn.
Er is dan vast ook al een grote groep mij voor gegaan met de aanschaf en zijn de kinderziektes vast er uit.
Wel toevallig dat alle Chinezen waarbij de telefoon alsnog in brand vliegt ze deze niet willen overdragen aan Samsung. Geloof er echt helemaal niks van.pimsaint schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:56:
[...]
Het kan niet anders zijn dan dat er achter de schermen hard wordt gewerkt voor een opvolger van de Note 7. Ik woon zelf in Zuid-Korea en wanneer ik verkondig dat ik een Note 7 wil kopen reageert iedereen alsof ik gek ben. Het vertrouwen in de Note 7 is hier helemaal weg. Toen ik een week terug zei dat het met de gereviseerde toestellen wel goed zou zitten werd ik een beetje flauw toegelachen. Maar als ik de nieuwsberichten van vandaag moet geloven blijkt die argwaan van ze toch enigszins terecht.
Dat er telefoons zijn die wellicht een issue hebben ja, dat gebeurt altijd zeker nu alles onder een vergrootglas ligt. Structureel pro leem met de nieuwe versie? Nee. Dat kan Samsung zich echt niet veroorloven.
Don't get your hopes up:Thombias schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:03:
[...]
Als er straks een nieuwe batch Note 7 op de markt kom verwacht ik dat Samsung ze wel door en door getest heeft. De druk om eerder een nieuw toestel dan Apple op de markt te brengen lijkt me nu geen issue meer.
Ik ga ervan uit dat wanneer ik volgend jaar een nieuw toestel wil kopen dat er geen issues meer zijn.
Er is dan vast ook al een grote groep mij voor gegaan met de aanschaf en zijn de kinderziektes vast er uit.
http://venturebeat.com/20...y-unrelated-to-batteries/
Van het originele XDA-artikel:However, despite what sound decidedly like battery-related issues, a company spokesman rejected that diagnosis, claiming that the problems were “completely unrelated to batteries.” He went on to stress that they were isolated cases, and attributed them to a vague, overarching problem of “mass production issues.”
Oftewel, de vervangers hebben ook problemen, te wijten aan 'massaproductie problemen'. Wat dat dan weer mag wezen weet niemand, maar veel vertrouwen geeft het niet. Ik vind het bizar dat Samsung zo de mist ingaat, terwijl ze al ruime ervaring hebben met mobieltjes maken. De technieken in de Note 7 zijn ook weer niet dermate nieuw dat het niet zou moeten lukken een telefoon te maken.South Korean customers have reported their new replacement units are having one of two new issues with the device. Some people have noticed their Galaxy Note 7 begin to overheat while the device is charging. There haven’t been any new reports of explosions from this overheating issue, but it definitely is a possibility if they heat up past a certain extent. Other customers have noticed their Galaxy Note 7 is actually losing battery life while the device is plugged in and supposed to be charging.
[ Voor 3% gewijzigd door Virtua op 27-09-2016 13:24 ]
mwaaah, ik begin ook wel steeds meer te twijfelen. De iPhone is geen alternatief met hissgate. Ik ga steeds meer naar Chineze fabrikanten kijken zoals ZTE (Axon 7) en Xiaomi (5s Plus).virtua69 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:22:
Denk als het nog lang duurt de note 7 vergeten wordt en mensen verder gaan kijken naar wat de toekomst te bieden hebt,het is zonde maar helaas, toestel komt onbetrouwbaar in het nieuws en natuurlijk komt dit niet ten goede over voor menig gebruiker, die onthoud alleen de sensatie ervan, is te hopen dat de note 7 goede ondersteuning gaat krijgen van Samsung en dat ze dat beter gaan doen dan destijds de note 4, SamMobile heeft daar al boekdelen overgeschreven.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Na ruim twee jaar tevreden gebruik van Chinaphones (Oneplus One en Nexus 6P) betaal ik ook liever een china-prijs voor mijn volgende premium phone. Maar naar mijn idee is er nog (lang) geen Chinaphone die kan tippen aan de Note 7.FrankGuthrie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:20:
[...]
Ik ga steeds meer naar Chineze fabrikanten kijken zoals ZTE (Axon 7) en Xiaomi (5s Plus).
Voor mij heeft de Note 7 het allemaal: Groot scherm doch compact, snelladen via USB-C, sublieme camera, volledige 4G ondersteuning in NL én waterdicht. Had even de hoop dat Xiaomi hun Mi5s waterdicht zou maken maar helaas. Eens kijken wat het voorjaar ons zal brengen...
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Belangrijkste verschil voor mij is de compactheid van het toestel, het scherm en de geweldige pen. Dat heb ik nog nergens anders gezien. IP68 rating is dan ook nog een heel groot pluspunt.
Ik geloof er weinig van. Is natuurlijk ook makkelijk nu om als Apple of HTC dit soort berichten te faken en die negatieve focus op Samsung te houden.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:22:
Zit weer een nieuwe boem in 😂
https://androidworld.nl/n...note-7-weer-geexplodeerd/
IK geloof er geen reet van, deze filmpjes kunnen ze overal vandaan toveren. Er ontploft nu wel heel erg veel. En in China zijn ook verkeerde toestellen geleverd, maar de chinezen zijn niet erg vlot met het inleveren van hun bommetje.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:22:
Zit weer een nieuwe boem in 😂
https://androidworld.nl/n...note-7-weer-geexplodeerd/
Voor alle gebruikers die vragen om een slotje. Het topic blijft open, zolang er op een normale manier met elkaar gecommuniceerd wordt. Eventueel willen er mensen nog praten over bijv. de afhandeling.
Berichten met betrekking tot het verkrijgbaar zijn van de Note 7 horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden.
Accessoires horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support