Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik zie toch af van de aanschaf van een Note 7. :P
Het wauw effect is er een beetje af en vind de specs toch niet zo bijzonder.
Mijn focus is verlegd naar de Samsung s8 edge, nadat ik de 4k geruchten hoorde. 8)7

Hoesje al teruggestuurd, nu nog mijn screenprotector en back skin verkopen :9

[ Voor 6% gewijzigd door Valinor op 01-09-2016 11:16 ]

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
D2FValinor schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:14:
Mijn focus is verlegd naar de Samsung s8 edge, nadat ik de 4k geruchten hoorde. 8)7

welke back skin had je? en screen protector?
4K is ook meer batterij consumptie he.. en weet niet echt of dat echt nut heeft op een telefoon...

[ Voor 9% gewijzigd door Rohit op 01-09-2016 11:18 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Valinor
rohit schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:17:
[...]

welke back skin had je? en screen protector?
4K is ook meer batterij consumptie he.. en weet niet echt of dat echt nut heeft op een telefoon...
Ja maar ik denk dat 4k alleen bij bepaalde apps en videos geactiveerd wordt. Wel handig met VR.
Heb gewoon een curved screenprotector uit china. Eentje van 0.22 dikte.
http://www.banggood.com/F...axy-Note-7-p-1075319.html

En backskin deze nude wrap:
https://www.slickwraps.com/galaxy-note-7-naked-wrap.html
Maar moet ze nog ontvangen :p

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
rohit schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:22:
[...]

Dan kies je er 1 uit en zeg je ALTIJD ipv een keer! dan krijg je die pop up ook niet..

snap echt niet waarom mensen zich zo druk maken om bloatware... je telefoon word echt niet 10x sneller als je het weghaalt.. als het mensen irriteerd installeer je nova launch of een andere app met een aparte drawer, en zet je alle bloatware in 1 map..
Het maakt niet veel uit op snelheid, maar wel op ruimte die vrij komt. En een opgeruimde telefoon is nou eenmaal leuker, even rooten en weg met al die zooi, opgeruimd staat netjes.

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:00
Kan het volgende niet laten....
Maar zou Samsung hier ook een aandeel in hebben? :+

http://www.telegraaf.nl/b...den_door_kroketten__.html

• rufus666
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 08:31
-edit- foutje

[ Voor 255% gewijzigd door rufus666 op 02-09-2016 06:26 ]

Sources close to Gizmodo Australia claim that a recall will be announced on Friday morning for the Australian markets while CNBC sources in South Korea are reporting similar possibilities that Samsung recalls “affected Note 7’s”. Rumor has it that the recall wouldn’t furnish customers with a new phone, but instead would allow the company to replace the battery found inside the phone.
bron: http://phandroid.com/2016/09/01/galaxy-note-7-recall/

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Brandhaard voor €849,-

http://m.gsmarena.com/sam...tery_packs-news-20281.php

Samsung topper 😉

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2016 18:07 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Ik heb het gelezen: toch niet zo'n slimme zet denk ik van Samsung -> USB-C !

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Garret1410
  • Laatst online: 19:50
Geert1976 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:35:
[...]

Dat was ook de ervaring met mijn Samsung S7 en de diverse custom ROM's die ik afgelopen april/mei heb geprobeerd.
Het resultaat was minimaal.
Maar als je het leuk vindt om met custom roms te spelen ipv een smartphone productief te gebruiken (waar die volgens mij voor bedoelt is), tsja, dan is custom roms uitproberen ideaal
Is ook persoonlijk. Ik vind het wel wat toegevoegde waarde hebben. De soundmod vind ik wel handig waarbij geluid een stuk beter is. Multi window met elke app gewenste. App lock met wachtwoord en privat mode. Zwevende berichten. Iets verbeterde prestaties als zowel verbeterde accuduur.

Zo zijn er nog veel meer features maar deze gebruik ik zelf.

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
"So with all that taken into account, the companies involved are clearly happy that the phone doesn’t present a significant risk to the public. That’s probably a clear indication that this is something of an isolated incident, it seems unlikely that anyone would risk a lawsuit by selling a phone that they know is faulty."

"For its part, Samsung has said that it is “investigating the matter” in a statement it sent to me this afternoon. Well, statement is pushing it a bit, it was literally five words, but I think it’s fair the company looks into the matter before going crazy with recalls. In situations like this, it’s hard to say what the cause is until a proper investigation is carried out."

Bron: Forbes. http://www.forbes.com/sit...ding-note-7/#3d5ffa02338f

(lees ook over het waarschijnlijke gebruik van een andere kabel/lader dan Samsung originele)

[ Voor 5% gewijzigd door marcellux op 01-09-2016 22:34 ]

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:47
Ik heb het prima doorgelezen en nogmaals zeg ik, ik weet niet of ik zin heb in deze hele heisa. (is mijn persoonlijke mening over deze kwestie)

• KeKNoRRiS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06-2024
De mijne loopt nog als een zonnetje.. Zal wel weer zwaar overdreven zijn allemaal..

(ik heb geen idee hoeveel er ontploft zijn en in welke omstandigheden, maar als het echt grootschalig zou gebeuren zouden we het wel meer gehoord hebben inmiddels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Phusebox schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:57:
[...]

Stel je voor al die Note 7 toestellen ontploffen daar... misschien is het wel een terroristisch plot.

Who cares als je het ding gratis krijgt of er problemen mee zijn? Zet hem op marktplaats en vang750 euro easy.
Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat er geen enkele telefoon ontploft, gesneuveld of verzopen is vanavond :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wat er voor verschil is tussen de Note 7 en S7 behalve de pen , sorry maar ik stel de vraag omdat ik een leek ben op dit gebied .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Ik noem het ook al gekscherend de S7 Edge+ Stylus Edition. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:17:
Ik vraag me af wat er voor verschil is tussen de Note 7 en S7 behalve de pen , sorry maar ik stel de vraag omdat ik een leek ben op dit gebied .
Google 0.5 sec: http://www.pocket-lint.co...-s7-what-s-the-difference

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

http://forum.xda-develope...s-bootloops-gone-t3452896

Zou de encryptie van Samsung de boosdoener van de bootloop zijn?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:Mag ik jullie er even op wijzen dat we een speciaal [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden topic hebben. Graag daar verder om Levertijden & Prijzen te bespreken. Ook de recente terugroep actie en prijsverhoging daar bespreken. Verder graag accessoires bespreken in: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.

Mocht je je reactie kwijt zijn, dan staat die in een van die twee topics.

[ Voor 29% gewijzigd door rens-br op 02-09-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Belangrijk bericht, voor mensen die hun toestel via Samsung DE gekocht en reeds in bezit hebben:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/48193873

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Nou nou, ik verwacht nu wel een gratis GearVR en een sd kaartje bij de oktober release. :9

[ Voor 16% gewijzigd door Valinor op 02-09-2016 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D2FValinor schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:54:
Nou nou, ik verwacht nu wel een gratis GearVR en een sd kaartje bij de oktober release. :9
Not gonna happen. Je mag blij zijn dat Samsung je een toestel wil verkopen. :+

Die SD kaart is hopelijk ook echt alleen voor pre orders maar goed dat zullen ze wel niet doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmpi4live
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-01 13:02
Weet iemand toevalling waar de fotos van de tweakers en samsung Note 7 pre launch wordt geplaatst of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar was er iets wat niet door de GoT beugel kan. Zoals gezegd daar, even afwachten tot het weer open gaat. Modje was nog laat bezig, misschien niet helemaal helder :+

Gisteren nog naar andere telefoons gekeken maar de Note 7 ligt toch wel het fijnst in de hand van allemaal. Blijkbaar is Samsung al begonnen met het oplossen van het probleem toen er nog geen officiële bevestiging was dus wellicht zijn ze al een kleine week bezig om productie aan te passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 21:28

John Doos

ClaudZaque

rmpi4live schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 18:58:
Weet iemand toevalling waar de fotos van de tweakers en samsung Note 7 pre launch wordt geplaatst of iets?
https://tweakers.net/advertorials/samsunggalaxynote7/

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 19:50
Jammer van het uitstel maar Samsung wil kennelijk geen enkel risico lopen. Ik lees dat er 35 gevallen zijn van de 2miljoen verkochte exemplaren. Normaal gesproken geen reden voor een terugroep actie maar gezien de veiligheid in het geding is, is het wel een goede reden.

Accu fabrikant zal wel een flinke claim aan zn broek krijgen denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -seagull-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:16
Een beetje achtergrondinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Ook hier horen geen berichten die strekking hebben op het modereerbeleid.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Thanks! Wel informatief filmpje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Krijg een beetje het gevoel dat de Note7 wel heel erg een betaproduct was doordat ze hem te snel wilden releasen. Hou het nou gewoon bij de IFA jongens. :+

Wat ik her en der lees op o.a. XDA:
- snel krassend scherm, mogelijk productiefout GG5?
- bootloop problemen die het toestel bricken. Niet of, maar wanneer lijkt het wel. Sommigen zijn al 2-3 toestellen verder.
- plofaccu (nieuwe campagne Wakker Dier/? ;))
- onverklaarbare vertragingen.
- bij zwarte toestellen lichtlekken aan de zijkant door incomplete coating (wel waterdicht?).
- S-pen die vast komt te zitten in het toestel bij te hard aandrukken.
- snel krassende homeknop.

Al met al zijn dat wel kwaliteitsissues waarbij de accu de druppel leek.

Uit de comments :+
http://www.xda-developers...les-of-the-device-paused/
Afbeeldingslocatie: https://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/4193/4883/original.jpg?w=800&h

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 09:25 . Reden: Plaatje kleiner gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
KeKNoRRiS schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:10:
De mijne loopt nog als een zonnetje.. Zal wel weer zwaar overdreven zijn allemaal..

(ik heb geen idee hoeveel er ontploft zijn en in welke omstandigheden, maar als het echt grootschalig zou gebeuren zouden we het wel meer gehoord hebben inmiddels)
Mag ik vragen hoe het met jou scherm zit?

heb je er een screenprotector overheen gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit forum nu al sinds de start en begin toch sterk te twijfelen aan mijn overgang van mijn Iphone naar Android. Van de positieve en enthousiaste berichtgeving in de aanloop naar de release, wordt de situatie steeds zorgelijker.

Voor de verlenging van mijn contract moet ik op zeer korte termijn een keuze maken. Ik wil de overstap nog steeds maken, maar als er te lang naar de release van de Iphone 7 geen Note 7 komt, blijf ik noodgedwongen een Iphone gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:12:
Ik volg dit forum nu al sinds de start en begin toch sterk te twijfelen aan mijn overgang van mijn Iphone naar Android. Van de positieve en enthousiaste berichtgeving in de aanloop naar de release, wordt de situatie steeds zorgelijker.
Dat er nu één toestel is met problemen, wil natuurlijk niet zeggen dat alle Android toestellen waardeloos en zorgelijk zijn.
Voor de verlenging van mijn contract moet ik op zeer korte termijn een keuze maken.
Waarom moet dit op zeer korte termijn? Het is niet zo dat ze je contact automatisch kunnen verlengen met weer 2 jaar. Na je contractperiode is het contract maandelijks opzegbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rens-br schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:18:
[...]
Dat er nu één toestel is met problemen, wil natuurlijk niet zeggen dat alle Android toestellen waardeloos en zorgelijk zijn.
Absoluut niet, maar de Note 7 is voor mij een toestel wat interessant genoeg is om de overstap te wagen. Met name vanwege de S-pen.
[...]
Waarom moet dit op zeer korte termijn? Het is niet zo dat ze je contact automatisch kunnen verlengen met weer 2 jaar. Na je contractperiode is het contract maandelijks opzegbaar.
Bedankt voor deze tip. Ik had erbij moeten vermelden dat ik deze maand over stap op een zakelijk abonnement waar ik een toestel bij uit moet zoeken. Mijn huidige abonnement komt dan te vervallen. Helaas kan ik daarom niet te lang wachten met bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeKNoRRiS
rohit schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:54:
[...]

Mag ik vragen hoe het met jou scherm zit?

heb je er een screenprotector overheen gedaan?
Geen screenprotector en nog geen enkel krasje.

Moet er wel bij vermelden dat ik hem altijd los in mijn voor broekzak heb zitten (dit doe ik al jaren met al mijn telefoons, oude Lumia 930 heeft wel een aantal kleine krasjes, maar geen grote).

De telefoon is nog steeds geweldig, net mijn lumia 930 nog vast gehad, maar ik zou nu al niet meer terug kunnen. Het design van de note 7 is gewoon te goed en het scherm te mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
KeKNoRRiS schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:38:
[...]

Geen screenprotector en nog geen enkel krasje.

Moet er wel bij vermelden dat ik hem altijd los in mijn voor broekzak heb zitten (dit doe ik al jaren met al mijn telefoons, oude Lumia 930 heeft wel een aantal kleine krasjes, maar geen grote).

De telefoon is nog steeds geweldig, net mijn lumia 930 nog vast gehad, maar ik zou nu al niet meer terug kunnen. Het design van de note 7 is gewoon te goed en het scherm te mooi.
Ik heb hem ook altijd los in me broekzak zonder dat er iets bij zit.. maar toch op de een of andere manier komt er altijd wel een krasje op en dan denk je van hoe the f kan dat... wel altijd met screenprotector..
Had op mijn note edge ook een screen protector die niet de edge rand beschermde, op zich wen je er snel aan.. Maar jou note doet het dus nog steeds haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor diegene die een import Note 7 hebben wellicht interessant:
Als je jouw Samsung Galaxy Note 7 via een derde partij hebt bemachtigd is er dus een kans dat je phablet toch veilig is. Als je wil weten wie de accu in jouw Samsung vlaggenschip heeft ontwikkeld dan kun je op de achterkant of in de instellingen van het toestel kijken. Staat daar dat je smartphone in China is geproduceerd? Dan zit je waarschijnlijk goed. Korea en Vietnam zijn de risicolanden, dus dan kun je beter je toestel inwisselen. We raden je hoe dan ook sowieso aan om contact op te nemen met Samsung en actie te ondernemen, want het inwisselen van je toestel is immers veilig en gratis. In de toekomst worden waarschijnlijk alle Galaxy Note 7 accu’s door ATL afgeleverd, dus dan zit je hoe dan ook goed.
bron: https://www.allaboutphones.nl/galaxy-note-7-veilig/

Inmiddels adviseert Samsung om alle Note 7's die in bezit zijn van consumenten uit te schakelen:
https://www.thesun.co.uk/...-after-another-explosion/

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 06-09-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeKNoRRiS
Phusebox schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:16:
Voor diegene die een import Note 7 hebben wellicht interessant:

[...]

bron: https://www.allaboutphones.nl/galaxy-note-7-veilig/

Inmiddels adviseert Samsung om alle Note 7's die in bezit zijn van consumenten uit te schakelen:
https://www.thesun.co.uk/...-after-another-explosion/
De mijne komt van Samsung DE en is geproduceerd in Vietnam.. Heb inmiddels een contact formulier ingevuld en wordt later deze week benaderd voor het omruil proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Volgens anonieme bronnen zorgen de accu’s van Samsung zelf voor de problemen. Samsung SDI produceert 70 procent van de Note 7-batterijen, 30 procent wordt gemaakt door de Chinese accumaker ATL.

Bij de batterijen van ATL zijn geen problemen geconstateerd. Daarom worden de in China verkochte Note 7-toestellen ook niet teruggeroepen. Samsung zou nu besloten hebben om de accu’s van Samsung SDI helemaal niet meer te gebruiken in de Note 7. Het is onduidelijk of ATL nu 100 procent van de accu’s gaat leveren.

bron: NU.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
http://www.sammobile.com/...-of-damage-to-hotel-room/

Die had het bericht nog niet gehad dat hij een potentiële handgranaat bij zich had... :X
Alles origineel aangesloten, dit wordt wel een nachtmerrie.

In plaats van een faire prijs, krijgen we blijkbaar dus meer kleurtjes: http://www.sammobile.com/...xy-note-7-sales-momentum/

En nu ook de SD versie in de VS: http://www.xda-developers.com/us-note7-explosion/

[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 07-09-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:25:

Die had het bericht nog niet gehad dat hij een potentiële handgranaat bij zich had... :X

In plaats van een faire prijs, krijgen we blijkbaar dus meer kleurtjes: http://www.sammobile.com/...xy-note-7-sales-momentum/

En nu ook de SD versie in de VS: http://www.xda-developers.com/us-note7-explosion/
De kleuren blijven hetzelfde, enkel de selectie wordt per markt aangepast. Zou voor ons de toevoeging van goud betekenen, die was sowieso wel gekomen na x tijd, net zoals roze etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
We krijgen dan toch nog steeds meer kleurtjes. :+

Goed de iPhone 7 komt ook vandaag uit, ben benieuwd naar de verschillen. Niet dat ik ooit zo'n stuk fruit zou overwegen, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Señor Sjon schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:25:

Nadat ik ze alle 3 gezien heb, zilver zwart en blauw....
kan niet wachten tot ik de blauwe eindelijk weer eens kan bestellen....
wat een plaatje!

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crawl NL schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:49:
[...]

Gelukkig wel ja, ik vind echt de huidige Galaxy lijn qua design er met kop en schouder bovenuit steken. Voor wat betreft de 7plus, dat is typisch weer zo'n Apple marketing trukje dat je de gitzwarte versie alleen vanaf 128 gb kunt kopen. Loeders zijn het ;)

Ik zou gewoon op de Note 7 wachten, gewoon even geduld hebben. Kwamen ze maar met een kleine Galaxy versie |:(
Ik heb alleen zo'n gevoel dat wanneer de Note 7 in oktober in Nederland komt je eigenlijk een 2 maanden oud toestel koopt voor de hoofdprijs...

En 6 maanden later is de S8 er al... bij Apple zit er tenminste nog een jaar tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:53:
[...]

Ik heb alleen zo'n gevoel dat wanneer de Note 7 in oktober in Nederland komt je eigenlijk een 2 maanden oud toestel koopt voor de hoofdprijs...

En 6 maanden later is de S8 er al... bij Apple zit er tenminste nog een jaar tussen.
ja en dan 1 jaar erna is hij alleen sneller geworden en is er 1 feature bij gekomen..
S8 zal ook wel een dubbele camera hebben, zou eiglk niet weten wat nog meer.. maybe 4K..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Opmerkelijk verhaal: ik vroeg laatst een medewerker van de MediaMarkt hoe dat nu zat met dat 128Gb kaartje ter compensatie van uitgestelde levering. Daar wist die niks van en zulke dingen moest ik maar via de site van Samsung regelen want "de telefoons hier komen niet van Samsung" . Vond ik zo'n raar verhaal dat ik later van de week nog eens ben teruggegaan en aan een bekende daar in de MediaMarkt gevraagd heb wat zijn collega nu bedoelde met die uitspraak dat de Note niet van Samsung kwam. Blijkt dus dat het mobiele telefoon gedeelte in de MediaMarkt van de Phonehouse is en hun leverancier Tech(nogwat) heet. Bestel je online bij de MediaMarkt komt het toestel wel van Samsung en zit het 128Gb kaartje bij het toestel. Komt natuurlijk vaak voor dat er winkels in een winkel zijn maar van hun wist ik het niet.

[ Voor 12% gewijzigd door marcellux op 07-09-2016 23:19 ]

• rens-br

rens-br

marcellux schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:13:
Bestel je online bij de MediaMarkt komt het toestel wel van Samsung en zit het 128Gb kaartje bij het toestel. Komt natuurlijk vaak voor dat er winkels in een winkel zijn maar van hun wist ik het niet.
Alle Media Markt winkels zijn franchises ook de online winkel is een franchise, die kunnen dus min of meer zelf bepalen hoe het werkt en welke aanbiedingen ze wel en niet doen.

Modbreak:Net weer een hoop aantal reacties verwijderd met betrekking tot de iPhone. Wil je graag discussiëren over de iPhone dat mag hier: iPods, iPhones & iTunes.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 11:40 ]

• zaizuney
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 10:04
Hoop dat deze vergelijking wel mag in dit topic, want hiermee wil ik vooral de screen / bezel ratio van de note accentueren (vs Iphone 7): groter scherm, kleinere phone

https://versus.com/en/sam...-7-vs-apple-iphone-7-plus
Naast de schade die Samsung oploopt door de fysieke recall is er ook een hoop imago schade, zeker wanneer je dagelijks dit soort berichten ziet langskomen:

Australië: 3 Airlines Are Banning Passengers From Using the Samsung Galaxy Note 7
http://fortune.com/2016/0...laxy-note-7-airlines-ban/

Ook de FAA schijnt het te overwegen. Begrijpelijk, maar de vraag is of ze het ook zo snel weer terugdraaien en wanneer weet je zeker dat alle risicovolle toestellen terug naar Samsung zijn?

Inmiddels is Samsung in Azië ook echt bezig om zich populair te maken. De omruil actie in vooral Singapore is nogal beperkt (maximaal 2 weken) en mensen die hem van daar geïmporteerd hebben, die lijken vooral bot te vangen.

http://www.forbes.com/sit...ble-in-asia/#4388c5003df3

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 09:27
1 ding is zeker, er zijn mensen genoeg die dit toestel wilden hebben, nu ze later leveren krijgen er steeds meer mensen twijfels of ze als nog voor de note 7 gaan

• Señor Sjon
Dat komt omdat de nieuwe uitleveringen ook weer later komen dan bv de iPhone 7+ die volgende week leverbaar is. Ook kan de O+3 weer besteld worden vanaf de 12e. Een re-release in Nederland zal dan wel rond het verschijnen van de Nexus/Pixel komen (nieuws: Gerucht: Google Pixel-telefoons komen 20 oktober uit op bol.com was de N7 tot eind oktober niet beschikbaar, hoewel die datum nu weg is. Ook niet echt een gunstige tijd.

Om een paar weken te winnen hebben ze nu dus maanden vertraging.

[ Voor 36% gewijzigd door Señor Sjon op 08-09-2016 15:59 ]

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
Phusebox schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:13:
Naast de schade die Samsung oploopt door de fysieke recall is er ook een hoop imago schade, zeker wanneer je dagelijks dit soort berichten ziet langskomen:

Australië: 3 Airlines Are Banning Passengers From Using the Samsung Galaxy Note 7
http://fortune.com/2016/0...laxy-note-7-airlines-ban/

Ook de FAA schijnt het te overwegen. Begrijpelijk, maar de vraag is of ze het ook zo snel weer terugdraaien en wanneer weet je zeker dat alle risicovolle toestellen terug naar Samsung zijn?

Inmiddels is Samsung in Azië ook echt bezig om zich populair te maken. De omruil actie in vooral Singapore is nogal beperkt (maximaal 2 weken) en mensen die hem van daar geïmporteerd hebben, die lijken vooral bot te vangen.

http://www.forbes.com/sit...ble-in-asia/#4388c5003df3
lees ik nu goed dat bij die australishe website staat:

"Although customers will still be able to bring the phones on flights, the ban extends to the phones being plugged in to flight entertainment systems where USB ports are available."

dat je hem nog steeds zou mee mogen nemen behalve niet inpluggen?

• Rohit
Dennisjehz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:00:
[...]

lees ik nu goed dat bij die australishe website staat:

"Although customers will still be able to bring the phones on flights, the ban extends to the phones being plugged in to flight entertainment systems where USB ports are available."

dat je hem nog steeds zou mee mogen nemen behalve niet inpluggen?
Three Australian airlines have banned passengers from using or charging Samsung Electronics’ Galaxy Note 7 smartphones during flights due to concerns over the phone’s fire-prone batteries.

Goed gelezen!

nog nooit gehad dat een stewardess aan mij vroeg welke telefoon ik had voordat ik het vliegtuig instapte.. Ik vermoed dat dat daar ook niet gebeurd, denk dat het meer een waarschuwing is.. Mocht een stewardess iemand zien met een Note 7 zal hij daarop worden aangesproken neem ik aan!
En ik vind dit trouwens een hele goed zet.. zou wat zijn dat je naast iemand zit waar zijn telefoon ontploft op 11km hoogte...

Señor Sjon schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:57:
Dat komt omdat de nieuwe uitleveringen ook weer later komen dan bv de iPhone 7+ die volgende week leverbaar is. Ook kan de O+3 weer besteld worden vanaf de 12e. Een re-release in Nederland zal dan wel rond het verschijnen van de Nexus/Pixel komen (nieuws: Gerucht: Google Pixel-telefoons komen 20 oktober uit op bol.com was de N7 tot eind oktober niet beschikbaar, hoewel die datum nu weg is. Ook niet echt een gunstige tijd.

Om een paar weken te winnen hebben ze nu dus maanden vertraging.
*knip*. Goed bedoeld. Maak de volgende keer even een TR aan.

[ Voor 34% gewijzigd door rens-br op 09-09-2016 08:26 ]

• Señor Sjon
Levertijden is toch meer voor de webshops e.d.? Ik zie dit als release 2.0 en die valt midden tussen allerlei andere flagships die ze net voor wilden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Señor Sjon schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:49:
Levertijden is toch meer voor de webshops e.d.? Ik zie dit als release 2.0 en die valt midden tussen allerlei andere flagships die ze net voor wilden zijn.
In het [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden moet eigen alles besproken worden met betrekking tot de prijzen, levertijden en ook release datum van, in dit geval, de Note 7. Elk gerucht met betrekking tot de nieuwe release datum van de Note 7 hoort daar dus ook thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
D2FValinor schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:14:

*knip*. Daar hebben we de V&A voor.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 09-09-2016 11:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Note 7 geannuleerd....
Na de note 1 tm 4 te hebben gehad stopt hier het avontuur.
Misschien de volgende keer weer maar nu laat samsung de mensen behoorlijk in de kou staan.
Jammer..........!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Grandisimo schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:23:
Note 7 geannuleerd....
Misschien de volgende keer weer maar nu laat samsung de mensen behoorlijk in de kou staan.
Jammer..........!
Hoezo laten ze de mensen in de kou staan? Wil jij een telefoon die misschien wel voor schade kan zorgen?
Nee toch, overal waar mensen werken worden fouten gemaakt. Beter voorkomen dan genezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Alle zaken waar ze ernstig in tekort zijn geschoten, zijn hier veelvoudig besproken.
Dat daar nu ook nog eens alle defecten bij zijn gekomen is slechts een kleine reden.
Vorige geintje was de 5 niet hierheen te brengen.
Maar goed zoals ik zei de volgende keer beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtua
Grandisimo schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:23:
Note 7 geannuleerd....
Jammer..........!
twijfel ook erg wat ik doe, ben gewend dat de note serie net een fractie beter is dan de s serie, nu dit niet het geval is en het scherm van de note 4 zich goed kan meten er mee word de keuze er niet makkelijk op,komt bij dat je met de note serie altijd een versie van andriod mist, waarom weet ik ook niet maarja, wat wel staat als een huis is dat zoals ik de note ken het een hele complete telefoon is..keuzes keuzes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop Visstick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 10:24
virtua69 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 21:11:
[...]

komt bij dat je met de note serie altijd een versie van andriod mist, waarom weet ik ook niet
Hoezo de Note altijd een versie van Android mist?
Er is zelfs al aangekondigd dat de Note 7 dit jaar nog Android 7 (Nougat) krijgt,
https://www.galaxyclub.nl...7-android-7-nougat-update
Zoals ze in het artikel al zeggen 2 / 3 maandan zal de start van de uitrol zijn dus verwacht hem hier pas rond oud en nieuw, maar we zullen zien.

Daarnaast heeft mijn Note Edge begin dit jaar nog de update naar Android 6 (Marshmallow) gehad en dat toestel is nu toch al 2 jaar oud.

Problems don't exist, only challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
die was er ook later he, de start van de note moet gewoon beginnen met met de andriod die door google rond die tijd gepresenteerd word, althans dat mag je verwachten van een topper, ik kijk terug naar de note 2 en 4, de laatse werd b.v. gepresenteerd met kitkat..zelfde gebeurt met de n7,en als je bijna 2 jaar verder bent en Google zijn nieuwe andriod presenteert val je net buiten de boot, althans das wel zo gebeurt met de n2 en n4, n7 is echt niet anders simpelweg omdat je net voor en dus te vroeg voor de laatste versie van andriod bent.
had dan ook veel liever gezien dat de note serie samen met de s serie gepresenteerd word, zeker omdat ze nu de 2 telefoons in nummer gelijk gemaakt hebben en de voornaamste specificaties het zelfde zijn.
is toch perfect dan..je hebt de laatste andriod en bent verzekerd van 2 grote updates. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Virtua op 09-09-2016 22:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Uitgebreide vergelijking tussen de Snapdragon en Exynos versie op XDA. De Exynos lijkt de betere qua ruwe CPU performance, GPU ligt dichter bij elkaar, maar de schrijver zegt daar helaas niet veel van te merken ten gevolge van de TouchWiz schil die niet zo soepel loopt als je zou verwachten met deze cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:13
Komen er nu niet straks miljoenen refurbs op de markt? Iedereen krijgt een nieuwe toch ?

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dapluiz schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:31:
Komen er nu niet straks miljoenen refurbs op de markt? Iedereen krijgt een nieuwe toch ?
Waarschijnlijk ziet Samsung toestellen die nooit een winkel of hun verpakking hebben verlaten niet als refurbs na de reparatie.

Ik neem aan dat ze ingeleverde toestellen wel als refurbs gaan verkopen. Zou anders niet echt netjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55
Phusebox schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:36:
[...]

Waarschijnlijk ziet Samsung toestellen die nooit een winkel of hun verpakking hebben verlaten niet als refurbs na de reparatie.

Ik neem aan dat ze ingeleverde toestellen wel als refurbs gaan verkopen. Zou anders niet echt netjes zijn.
Tja, maar aan de andere kant moeten ook de nog ingepakte weer opengemaakt worden en dat voelt voor mij toch als refurbished. Aan de andere kant, als veel mensen zo gaan denken is samsung misschien geneigd om de prijs een stukje omlaag te gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
het is alleen maar goed dat samsung de toestellen terughaalt.voor hun kost het erg veel geld maar is wel noodzakelijk. hier kunnen vele andere fabrikanten weer van leren. ik zit er niet op te wachten dat een telefoon onploft waar je dichtbij staat. dit levert veel lichamelijk leed op. het is jammer en duurt een stuk langer, maar veiligheid is belangerijk vooral als kinderen in de buurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
CopyCatz schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:39:
[...]

Tja, maar aan de andere kant moeten ook de nog ingepakte weer opengemaakt worden en dat voelt voor mij toch als refurbished. Aan de andere kant, als veel mensen zo gaan denken is samsung misschien geneigd om de prijs een stukje omlaag te gooien.
Waarom?? De toestellen zijn hagelnieuw en Samsung maakt de toestellen open en worden daarna weer gewoon zoals een nieuwe telefoon 100% waterdicht aangeleverd, toestellen zijn hagelnieuw en niet gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
androidfreaker schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:10:
het is alleen maar goed dat samsung de toestellen terughaalt.voor hun kost het erg veel geld maar is wel noodzakelijk. hier kunnen vele andere fabrikanten weer van leren. ik zit er niet op te wachten dat een telefoon onploft waar je dichtbij staat. dit levert veel lichamelijk leed op. het is jammer en duurt een stuk langer, maar veiligheid is belangerijk vooral als kinderen in de buurt zijn.
Welke fabrikant zou bij vele ontploffende accu's geen terugroepactie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Fabrikanten die daar niet de finichele middelen voor hebben denk, maar je hebt gelijk het is dat of dat een toestel verboden word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
acst schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:18:
[...]

Welke fabrikant zou bij vele ontploffende accu's geen terugroepactie doen?
zijn genoeg fabrikanten die dat niet doen. denk hierbij vooral aan de kleinere merken zoals wiko enzo. die hebben ne als hierboven is aangegeven daar de financiele middelen voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
... zoals tot nu toe iedere head to head tussen Exynos en SD...Exynos als winnaar uit de bus.

(als er al een keuze zou zijn...) Voor mij Exynos all the way! _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door dafmay op 11-09-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
dapluiz schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:31:
Je krijgt gewoon een nieuwe...

In Duitsland is het zelfs zo geregeld, mits besteld bij Samsung DE direct, dat je eerst je nieuwe toestel krijgt en daarna de oude dient op te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Is er al iets bekend over wanneer er nieuwe orders geplaatst kunnen worden, en nieuwe leverdatum? Ik heb zelf geen pre order gedaan, maar denk wel over te zullen willen stappen op de Note 7 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dafmay schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:27:
Is er al iets bekend over wanneer er nieuwe orders geplaatst kunnen worden, en nieuwe leverdatum? Ik heb zelf geen pre order gedaan, maar denk wel over te zullen willen stappen op de Note 7 :)
Sommige winkels nemen al pre orders aan, of reserveringen, maar niemand kan nog iets zeggen over levertijd. Klik ook even op het linkje onderaan het topic naar het levertijden topic. Daar kun je beter in de gaten houden wat de stand van zaken is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
2,5 miljoen nieuwe toestellen!! Wauw...

Wij kunnen nog wel eff wachten op de onze schat ik zo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
savieratya
Ik denk toch dat de Note 7 in de !week! van 19 September weer geleverd wordt. Bij mij staat nu de leverdatum van 20 september vanuit de groothandel, oftewel de consument kan hem dan de 21e september ontvangen.

Valt misschien nog wel mee.
Sorry is geschreven door Savieratya zie bovenaan.

[ Voor 77% gewijzigd door pappaleone op 11-09-2016 20:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Samsung gaat niet omgeruilde Note 7 toestellen na 30 september op afstand deactiveren. Nog niet duidelijk of dit wereldwijd gaat gebeuren maar diverse bronnen melden dit. O.a. op http://www.androidauthori...ive-galaxy-note-7-715862/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcellux
After faulty batteries led to a global recall of its Galaxy Note 7 smartphones, Samsung Electronics will only use batteries made by China’s ATL for its replacement devices, Yonhap news agency reported.

After the recall announcement earlier this month, the South Korean company is said to have contacted ATL to order an additional four million batteries as replacements in the Galaxy Note 7 devices. It had procured most of the batteries from its subsidiary.

Notedly, ATL also supplies batteries for Apple’s iPhone series, which means Samsung could face supply restraint if demand soars for the latest iPhone 7 and iPhone 7 Plus.

The Chinese company is set to become the sole battery supplier for Samsung by shipments for the time being since the company stopped receiving batteries from its main provider and has not found a third supplier.

Die maken over uren met zowel Galaxy Note 7 als iphone 7 en 7 plus accu's maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Official Samsung URL to check if your #Note7 is affected: 👉 cybersvc2.samsungcsportal.com/imei_check #Note7Recall #GalaxyNote7 @androidcentral #Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Stap ook van de note 7 af, simonly besteld en even rustig afwachten wat er gebeurt, misschien een leuke aktie in december anders wacht ik af tot de s8, kan de note 7 ook weer op aarde komen want wie weet hoe die opnieuw gepresenteerd gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Er komen nu ook steeds meer verhalen los van de S7 en S7Edge die niet altijd even prettig zijn.
http://www.sammobile.com/...exploding-galaxy-s7-edge/
http://www.sammobile.com/...g-for-no-apparent-reason/ video: https://www.thesun.co.uk/...-the-middle-of-busy-cafe/

Inmiddels staat de teller al op meer dan 70 verbrande toestellen in de US (1 in Canada).
http://healthycanadians.g...hc-sc/2016/60168r-eng.php

Dit verhaal kan nog weleens een staartje krijgen. Wellicht krijgt de accu de hitte niet weg door het dunne ontwerp met glas.

[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 13-09-2016 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-04 17:38
Señor Sjon schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:49:
Er komen nu ook steeds meer verhalen los van de S7 en S7Edge die niet altijd even prettig zijn.
http://www.sammobile.com/...exploding-galaxy-s7-edge/
http://www.sammobile.com/...g-for-no-apparent-reason/ video: https://www.thesun.co.uk/...-the-middle-of-busy-cafe/

Inmiddels staat de teller al op meer dan 70 verbrande toestellen in de US (1 in Canada).
http://healthycanadians.g...hc-sc/2016/60168r-eng.php

Dit verhaal kan nog weleens een staartje krijgen. Wellicht krijgt de accu de hitte niet weg door het dunne ontwerp met glas.
Ik denk dat het voorkomt dat er met dit soort gevallen misbruik word gemaakt van de slechte publiciteit.
Net als bij Tesla, 1 persoon heeft een ongeluk door (vermoedelijk) de Autopilot, en vervolgens claimen er meer mensen dat de fout bij Autopilot lag.

Ik denk overigens wel dat de verhalen nog niet klaar zijn, en er voorlopig nog voldoende stroom van verhalen is. Of de schuld daadwerkelijk dan bij Samsung ligt of niet, vermoed ik, is lastig te zeggen

Dit is volledige speculatie zonder een bron of aanwijsbare feiten. Ik wou gewoon even mijn 2 cents kwijt. Dank! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kan ook zijn dat dat soort verhalen eerst een beetje afgedaan werden als uniek en exemplarisch. Dat zag je ook bij de eerste getoaste Note 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Kan ook dat ze nadat de hele wereld weet dat de note 7 kan ontploffen ze de telefoons toch gewoon gebruiken in de hoop dat ze ontploffen en er meteen een slaatje uit slaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rohit schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:12:
Kan ook dat ze nadat de hele wereld weet dat de note 7 kan ontploffen ze de telefoons toch gewoon gebruiken in de hoop dat ze ontploffen en er meteen een slaatje uit slaan!
Het gaat in deze gevallen om de S varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeKNoRRiS
henklbr schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:21:
[...]

Je krijgt gewoon een nieuwe...

In Duitsland is het zelfs zo geregeld, mits besteld bij Samsung DE direct, dat je eerst je nieuwe toestel krijgt en daarna de oude dient op te sturen...
Waar heb je deze informatie vandaan? Dat klinkt namelijk als muziek in mijn oren!

Heb de note 7 nog steeds in gebruik, geen problemen so far. Scherm heeft nog steeds geen krassen, dus het lijkt er op dat "scratchgate" erg over de top was.

De officiele clear case (die hele dunne) verzameld wel redelijk wat stof aan de binnenkant van de zijkanten. Komt waarschijnlijk van het in en uit de broekzak schuiven, waar de rand als een soort schep voor stof kan dienen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Samsung doet er alles aan om iedereen zijn Note 7 te laten inleveren. Laatste gerucht is het verlagen van de accu capaciteit middels een update:
https://www.androidplanet...ote-7-batterijcapaciteit/

• Rohit
KeKNoRRiS schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:57:
[...]

Waar heb je deze informatie vandaan? Dat klinkt namelijk als muziek in mijn oren!

Heb de note 7 nog steeds in gebruik, geen problemen so far. Scherm heeft nog steeds geen krassen, dus het lijkt er op dat "scratchgate" erg over de top was.

De officiele clear case (die hele dunne) verzameld wel redelijk wat stof aan de binnenkant van de zijkanten. Komt waarschijnlijk van het in en uit de broekzak schuiven, waar de rand als een soort schep voor stof kan dienen..
Das wel balen dat hij zoveel stof verzameld... dacht dat ze dat wel goed voor elkaar hadden met zo een hoesje.. Word dus gewoon een protector op de achterkant en dan in het hoesje ofzo..

Samsung lijkt toch behoorlijk wat potentiële klanten te verliezen als ik dit bericht moet geloven:
http://www.giga.de/smartp...fiteur-des-akku-debakels/

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:42
Afbeeldingslocatie: https://media2.giga.de/2016/09/galaxy-note-7-umfrage-cnet-rcm992x540.jpg

En Apple lacht z'n ballen uit de broek 8)7

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 07:57
x360junkie schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:07:
[afbeelding]

En Apple lacht z'n ballen uit de broek 8)7
Dit is niet heel representatief...

Al ben ik wel heel benieuwd wat iedereen gedaan heeft die een Note 7 wilt/wou.
Wouter_96 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:13:
[...]

Dit is niet heel representatief...

Al ben ik wel heel benieuwd wat iedereen gedaan heeft die een Note 7 wilt/wou.
Ik sta op het punt een iPhone 7 Plus aan te schaffen, alleen nog inventariseren welke apps ik gebruik en wat de switch me gaat kosten.

• Aksnes
Phusebox schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:22:
[...]

Ik sta op het punt een iPhone 7 Plus aan te schaffen, alleen nog inventariseren welke apps ik gebruik en wat de switch me gaat kosten.
Daarmee blijft die grafiek nog niet representatief voor wat iedereen doet. :)

Ik ben ook aan het rondkijken maar gaat mijn voorkeur nog steeds naar de note 7.

• forgeti
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-07 18:00
ik wacht nog even, baal er flink van, maar er is voor mij nog geen betere. Iphone is een nee voor mij, kan er niet aan wennen en gebruik hem toch al zo'n 4 jaar voor mn werk
Wouter_96 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:24:
[...]

Daarmee blijft die grafiek nog niet representatief voor wat iedereen doet. :)

Ik ben ook aan het rondkijken maar gaat mijn voorkeur nog steeds naar de note 7.
Nee klopt, maar er werd gevraagd toch wat anderen hier overwegen?
Als de iPhone 7 Plus er komt is dat misschien ook maar tijdelijk ter overbrugging, want ik denk dat ik er ook niet aan kan wennen maar wil het nog wel eens een kans geven.

• Aksnes
Phusebox schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:34:
[...]

Nee klopt, maar er werd gevraagd toch wat anderen hier overwegen?
Als de iPhone 7 Plus er komt is dat misschien ook maar tijdelijk ter overbrugging, want ik denk dat ik er ook niet aan kan wennen maar wil het nog wel eens een kans geven.
Aa zo verkeerd even verkeerd begrepen. :P

Ik moet zeggen heb een Iphone 6 als werk telefoon maar op de een of andere manier zou ik Prive geen Apple willen. Daarom af en toe kijken bij de S7 edge.. Of een keer gek doen en van Samsung afstappen.
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Let op:
Voor alle gebruikers die vragen om een slotje. Het topic blijft open, zolang er op een normale manier met elkaar gecommuniceerd wordt. Eventueel willen er mensen nog praten over bijv. de afhandeling.

Berichten met betrekking tot het verkrijgbaar zijn van de Note 7 horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden.

Accessoires horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support