Ik zou zeggen: kijk eens op de firmware-pagina's op de sites van o.a. "SamMobile" & "Samsung-updates".
Daar kun je voor jezelf uitvinden, wat ik in mijn artikel geschreven heb.
Oudere telefoons (o.a. s7/s7edge) gebruiken CSC PHN (welke voor Nederland is); kijk je bij de Note 7, dan zie je dat het CSC-bestand voor PHN OXM is; kijk je dan ook nog eens bij andere Europese landen, dan zie je dat deze ook OXM is...
Ter info: ik zuig dit niet uit mijn duim, en ik weet waarover ik praat; zie ook mijn firmware-postings in de Note 3, Note 4 & S7/Stedge threads!

Dat weten we nu dus nog niet; het is overigens al vaak voorgekomen, dat bv voor de s7/s7edge de Vodafone updates er eerder waren dan voor de UNbranded modellen.
Als je bv bij Coolblue je abo verlengt bij Vodafone, dan krijg je gewoon een UNbranded toestel; maar ga je naar de Vodafone-shop...
Phusebox schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 06:00:
[...]
Voor mij scheelt het uiteindelijk 150 euro met een webshop. Ik check wel als ie binnen is of hij branded is. Zo ja gaat ie terug en bestel ik elders. Dan maar even wachten nog.
Heb nu ook een vodafone note 4, maar daar stond niks op en kon sowieso zelf een unbranded ROM flashen zonder iets te triggeren.
Als dat laatste niet meer gaat dan gaat ie ook terug.
De Note 4 had een "single CSC" (PHN zat niet in een multi-CSC)
En hoe bedoel je "dan gaat ie ook terug"? Dus jij stuurt een toestel terug, die je eerst flasht en dan ziet dat deze niet PHN is?
Dus dan krijgt de verkoper een "niet origineel" toestel retour van je, waar ze vervolgens niks meer mee kunnen doen?
Beetje aso, vind je niet?
Ik heb nu drie op één volgende berichten van je samen gevoegd, wil je de volgende keer de edit knop gebruiken i.p.v. steeds een nieuw bericht aan te maken?
[
Voor 53% gewijzigd door
Bullet NL op 29-08-2016 08:23
]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01