My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit, in veel andere toestellen zat er nogal een verschil tussen deze twee versies.Grandisimo schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:11:
Leuk verhaaltje over de Amerikaanse versie.
Exynos is veel stabieler.
Dus we moeten niet de Amerikaanse kopen ?
Denk niet dat er veel mensen zijn die dat van plan waren.
Ik begrijp niet dat mensen op basis hiervan meteen alweer conclusies trekken.
Bovendien lees & zie ik juist veel positieve reacties, ook van de US versie.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Toestel zelf afgelopen donderdag in mijn hand gehad en voelde op zich best lekker aan, maar dat alarm dingetje zat achterop de note geplakt dus kon hem niet goed vastpakken..
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Alleen vanwege de reclame zou je hem bijna halen
YouTube: Samsung Galaxy Note 7 Hammer & Knife Scratch Test
Gadver wat ziet hij er hier weer goed uit zeg (tot hij stuk gaat dan)KeKNoRRiS schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:45:
Het lijkt wel goed te komen met de krassen.. Grootste probleem lijkt druk op de rondingen te zijn, wat duidelijk de zwakke plek is van het glas.
Prachtig scherm. Volledig rand tot rand door de kromming.
Het is hier echt een moeilijke beslissing aan het worden.
Aan de ene kant wil ik de Note 7 vanwege het design. Betere hardware tov de iPhone en de vernieuwing.
Aan de andere kant moet ik er best wel behoorlijk wat voor opgeven komende vanaf iOS (optimalisatie. Bepaalde apps. Eco systeem)
Lastig lastig.
Ik twijfel ook nog heel erg tussen Black en deze blauwe kleur uit dit filmpje. Dat laatste is hier weer erg mooi en soms wel erg "baby blauw"
Ik snap echt niet dat als er zoveel geweld gebruikt wordt als in dit filmpje, je het dan een "zwakke plek" kunt noemen. Dit soort filmpjes versterkt bij mij juist het gevoel dat het wel goed zit met het glas van de Note 7. Zeker als ik kijk hoeveel klappen met de hamer wel niet nodig zijn voor het front glas stuk gaat.KeKNoRRiS schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:45:Grootste probleem lijkt druk op de rondingen te zijn, wat duidelijk de zwakke plek is van het glas.
[ Voor 7% gewijzigd door DON PAPA op 23-08-2016 17:26 ]
ouch...
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Tja dat is leuk als het je niet uitmaakt welk os je hebt. Persoonlijk kan ik niet overweg met iOS. Zo omslachtig. Moet er op het werk wel eens mee werken en elke keer denk ik weer: ik wil echt nooit een iPhone.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als hij nou de Exynos laat zien die we in Europa krijgen.......!
Geloof het filmpje trouwens niet, heb meerdere testen gezien tussen deze twee en de Note7 won altijd.
Hier lijkt de Note7 niet vooruit te branden.
Maar ik zal 9 September een filmpje maken als mijn Note7 binnenkomt.
Ik heb hier ook de 6S liggen.
Ben benieuwd.
Kan je die testen ook eens posten? Ik heb namelijk ook een paar testen gezien en de uitkomst was telkens gelijk aan deze hierboven.Grandisimo schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 07:01:
Chester laat de snapdragon zien, geen idee waarom ???
Geloof het filmpje trouwens niet, heb meerdere testen gezien tussen deze twee en de Note7 won altijd.
Ben benieuwd.
Chester laat dat zien omdat het alsnog een slechte zaak is voor Samsung, aangezien geheugenmanagement hetzelfde blijft en de Exynos echt niet 2x sneller is.Grandisimo schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 07:01:
Chester laat de snapdragon zien, geen idee waarom ???
Ben benieuwd.
Nu is het natuurlijk geen eerlijke vergelijking, want je moet Android met Android vergelijken, maar ook tegen een 6P verliest het met geheugenmanagement.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Van de forums weet ik dat jij toch altijd een trouwe iOS gebruiker bent. Wat heeft je zo zwaar doen twijfelen bij de Note 7? Ik ben er als iOS gebruiker wel benieuwd naar, want ik hang ook al een tijdje op het randjeDonstil schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:09:
[...]
Gadver wat ziet hij er hier weer goed uit zeg (tot hij stuk gaat dan)
Prachtig scherm. Volledig rand tot rand door de kromming.
Het is hier echt een moeilijke beslissing aan het worden.
Aan de ene kant wil ik de Note 7 vanwege het design. Betere hardware tov de iPhone en de vernieuwing.
Aan de andere kant moet ik er best wel behoorlijk wat voor opgeven komende vanaf iOS (optimalisatie. Bepaalde apps. Eco systeem)
Lastig lastig.
Ik twijfel ook nog heel erg tussen Black en deze blauwe kleur uit dit filmpje. Dat laatste is hier weer erg mooi en soms wel erg "baby blauw"
Ach, voornamelijk spellen laden veel langzamer en zo erg vind ik dat niet.
Als ik switch van de iphone naar de note 7 dan is dat om het scherm, de camera en wat andere 'pc functies'
Haha inderdaad. Mister Apple himself in een Samsung (Android) topickeest12 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:56:
[...]
Van de forums weet ik dat jij toch altijd een trouwe iOS gebruiker bent. Wat heeft je zo zwaar doen twijfelen bij de Note 7? Ik ben er als iOS gebruiker wel benieuwd naar, want ik hang ook al een tijdje op het randje
Het tij kan keren
Dit filmpje komt al wat meer in de buurt.
YouTube: Samsung Galaxy Note 7 vs iPhone 6S - Speed Test! (4K)
Dat is al heel wat beter, maar dat is tegen een beta van iOS. Ik denk dat ik sowieso even de release van de iPhone 7 en de nieuwe Nexus toestellen afwacht voordat ik wat besluit.Grandisimo schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:00:
@ Chester....
Dit filmpje komt al wat meer in de buurt.
YouTube: Samsung Galaxy Note 7 vs iPhone 6S - Speed Test! (4K)
Nu alleen nog in kleur dilemma. Helaas hadden ze alleen de zwarte liggen.
Blauw is even te hip voor mij
Nu hopen dat me Note 3 het nog volhoud want die begint de laatste weken steeds moeilijker te doen.
keest12 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:56:
[...]
Van de forums weet ik dat jij toch altijd een trouwe iOS gebruiker bent. Wat heeft je zo zwaar doen twijfelen bij de Note 7? Ik ben er als iOS gebruiker wel benieuwd naar, want ik hang ook al een tijdje op het randje
Haha scherp mannen.Geert1976 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:29:
[...]
Haha inderdaad. Mister Apple himself in een Samsung (Android) topic
Het tij kan keren
Nee ik ben en blijf voorlopig een Apple liefhebber hoor, zo gebruik ik al sinds ver voor het iPhone/iPod tijdperk een Apple Computer.
Ik vind alleen dat Apple het op het gebied van de iPhone behoorlijk laat liggen. "Vroeger" had je de iOS optimalisatie en het design/bouwkwaliteit/materiaalkeuze, tegenwoordig lijkt alleen nog optimalisatie overeind te blijven.
Als je dat optelt bij de geruchten dat Apple de iPhone dit jaar wederom gaat updaten i.p.v. vernieuwen dan doet mij dat rond kijken.
Echter zijn er nog wel een aantal overbruggingen te maken, zo zijn er wat Apps die ik fanatiek gebruik niet beschikbaar voor Android (Instagram Hyperlapse bv) en zou ik wat Cloud oplossingen vaarwel moeten zeggen (foto's oa).
Al met al jeukt het zeker om het weer eens te proberen (ik had er ook eens een Nexus5 naast) maar ik wacht uiteraard de keynote nog wel even af
Daar zou ik niet al te zeker van zijn, want als je kijkt naar het geheugenmanagement tussen de S7 Edge met Exynos of de Snapdragon versie dan zit daar wel degelijk verschil in laat het volgende filmpje zien, dus dat zou bij de Note 7 straks ook best het geval kunnen zijn..Chester schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:39:
[...]Chester laat dat zien omdat het alsnog een slechte zaak is voor Samsung, aangezien geheugenmanagement hetzelfde blijft en de Exynos echt niet 2x sneller is.
En in het volgende filmpje kun je zien dat bij de speedtest tussen de S7 Edge (Exynos) en de iPhone 6S plus het verschil al een stuk kleiner is dan bij de test tussen de Note 7 (Snapdragon) en de iPhone 6S waar jij eerder naar verwees...
[ Voor 39% gewijzigd door DON PAPA op 24-08-2016 11:14 ]
Bepaalde keuzes zijn ronduit lelijk te noemen (zoals die "prachtige" antenne-lijnen of uitstekende camera die niet in het midden zit met als gevolg een wiebelend toestel).
Als je kijkt hoe de concurrentie, en dan vooral Samsung, de laatste 2 jaar mega sprongen heeft gemaakt op het gebied van materiaalkeuzes en design wordt het steeds lastiger om over een paar weken een minimaal aangepaste iPhone 7? te verdedigen. Natuurlijk heb je het vertrouwde en steengoede iOS en ook de snelheid zal weer beter zijn dan alle andere telefoon, echter verwacht ik inmiddels meer.
- veel betere screen-bezel ratio. Dit is gewoon bedroevend bij de iPhone
- AMOLED
- waterdicht
- curved scherm
- hogere resolutie
geen van dit allen verwacht ik bij de iPhone 7. Zeker wanneer de prijs dadelijk weer hoger komt te liggen dan de Note 7, wordt het steeds moeilijker te verkopen. Het zou mij dan ook niets verbazen als de volgende iPhone de eerste wordt waar de reviewers minder positief over zijn.
Dat gezegd hebbende. Ik zit nog minimaal 1 jaar vast aan mijn 6s plus en ben behoorlijk afhankelijk van het apple eco-systeem. Was ik dit niet dan zou de note 7 mijn volgende toestel worden.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Zoek eens op "Den haag" in deze topicmprkooij schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:14:
Iemand die in de MediaMarkt in Den Haag is geweest en weet of ze daar een demomodel hebben staan?
Oops! Kicke, morgen gelijk vanuit m'n stage naar de MediaMarkt
Ik ben vandaag bij MM in Zwolle geweest, maar ze hebben hem nog niet. Ze hadden geen idee wanneer ie komt.M.C. schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:06:
Weet iemand of MM Zwolle de note 7 al als demo model heeft?
Bij Vodafone in Zwolle daarentegen hebben ze hem wel (in het zwart), maar de accu was leeg en het toestel stond uit. Was aan een micro-usb securitykabel aangesloten.

De juiste securitykabel met USB-C komt eind deze week, zeiden ze.
Helemaal mee eens. Ben ook Apple liefhebber en heb de iphone 6, maar na 2 jaar wil je toch iets vernieuwends. En nu duidelijk is dat de Iphone 7 teleur gaat stellen (dus koop ik sws niet), gaat het bij mij ook jeuken.Donstil schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:21:
[...]
[...]
Haha scherp mannen.
Nee ik ben en blijf voorlopig een Apple liefhebber hoor, zo gebruik ik al sinds ver voor het iPhone/iPod tijdperk een Apple Computer.
Ik vind alleen dat Apple het op het gebied van de iPhone behoorlijk laat liggen. "Vroeger" had je de iOS optimalisatie en het design/bouwkwaliteit/materiaalkeuze, tegenwoordig lijkt alleen nog optimalisatie overeind te blijven.
Als je dat optelt bij de geruchten dat Apple de iPhone dit jaar wederom gaat updaten i.p.v. vernieuwen dan doet mij dat rond kijken.
Echter zijn er nog wel een aantal overbruggingen te maken, zo zijn er wat Apps die ik fanatiek gebruik niet beschikbaar voor Android (Android Hyperlapse bv) en zou ik wat Cloud oplossingen vaarwel moeten zeggen (foto's oa).
Al met al jeukt het zeker om het weer eens te proberen (ik had er ook eens een Nexus5 naast) maar ik wacht uiteraard de keynote nog wel even af
Vooral als je ziet hoe goed Samsung de camera en het scherm voor mekaar heeft.
Ik heb wel het voordeel dat ik geen cloud diensten gebruik. Net wat makkelijker overstappen.
Voor mij is het ook soort van een volwassenen gadget
Als ik zo rondkijk op fora zie ik dat best wat iphone gebruiker willen switchen. Denk eerlijk gezegd dat voor het eerst sinds de iphone 1, Apple veel iphone klanten gaat kwijtraken. Die komen vast wel weer terug als ze het gat enigzins dichten, maar 2016/2017 gaat ze pijn doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Valinor op 23-08-2016 23:46 ]
Verwijderd
Dat voel je dan wel flink in je portemonnee.D2FValinor schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:42:
[...]
Helemaal mee eens. Ben ook Apple liefhebber en heb de iphone 6, maar na 2 jaar wil je toch iets vernieuwends. En nu duidelijk is dat de Iphone 7 teleur gaat stellen (dus koop ik sws niet), gaat het bij mij ook jeuken.
Ik heb wel het voordeel dat ik geen cloud diensten gebruik. Net wat makkelijker overstappen.
Voor mij is het ook soort van een volwassenen gadgeten als ik het echt helemaal niks vind, kan ik hem altijd nog een jaar later verkopen en naar de iphone "8" overstappen.
Als ik zo rondkijk op fora zie ik dat best wat iphone gebruiker willen switchen. Denk eerlijk gezegd dat voor het eerst sinds de iphone 1, Apple veel iphone klanten gaat kwijtraken. Die komen vast wel weer terug als ze het gat enigzins dichten, maar 2016/2017 gaat ze pijn doen.
Samsung toestellen dalen snel in prijs...
Neem de Note 4 op marktplaats te krijgen voor €250,- in goede staat.
Nog geen 2 jaar oud toestel bij IPhone(s) is dat anders.
Zal ik ook dan maar een 'klein' duitje in het zakje doen. Ik ben ook een Apple gebruiker, nog uit de tijd van de monochrome schermen. Sinds de 4s overgestapt naar de Note3 en via de Galaxy S6 weer terug naar de iPhone SE.D2FValinor schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:42:
[...]
Helemaal mee eens. Ben ook Apple liefhebber en heb de iphone 6, maar na 2 jaar wil je toch iets vernieuwends. En nu duidelijk is dat de Iphone 7 teleur gaat stellen (dus koop ik sws niet), gaat het bij mij ook jeuken.
Voor mij is het ook soort van een volwassenen gadgeten als ik het echt helemaal niks vind, kan ik hem altijd nog een jaar later verkopen en naar de iphone "8" overstappen.
Eerlijk is eerlijk vanaf de S6 is Samsung de juiste koers gaan varen m.b.t. design en materiaal keuzes en de Note 7 is wat mij betreft de mooiste smartphone die op dit moment op de markt is.
Ben uiteindelijk toch weer terug gegaan omdat 5 inch plus toestellen voor mij in het dagelijks gebruik toch te groot zijn. Het formaat is prima wanneer je telkens 2 handen beschikbaar hebt maar bij veel zaken blijkt dat een toestel met 1 hand bediening toch net fijner werkt. En dan heb ik het nog niet eens over het opbergen, de SE stop ik zonder moeite in mijn broekzak en merk ik zijn aanwezigheid niet eens. Met de Note 3 in je broekzak is dat een ander verhaal.
Uiteindelijk toch weer terug naar de SE dus omdat Apple de enige fabrikant lijkt die de markt voor kleine handzame smartphones serieus neemt. Ook nog wel gekeken naar de A3 2016 en had hiervoor ook nog wel wat specs concessies willen doen maar als je in 2016 een toestel op de markt brengt met software uit 2015 vrees ik het ergste.
Samsung heeft me weer naar de Applehoek geduwd door het niet serieus nemen van kleine smartphones en zijn softwarebeleid.
Jammer want wat een beauty is die Note7. Als ze een kleine versie uitbrengen van de Galaxy serie dan.....
Ik geef jullie geen ongelijk hoor. Tot de iPhone 6 was Apple de baas in smartphoneland is mijn persoonlijke mening, maar Samsung zette met de Note 4 al een goede stap in de richting. Vanaf de Galaxy S6 is Apple er niet meer bovenop gekomen en van daaruit volgden andere hele goede complete toestellen die op Android draaide. Op vrijwel ieder vlak is Apple voorbij gestreefd en het lijkt ook gewoon alsof ze op zijn gehouden met innoveren. De punten die jij noemt zijn precies de dingen die ook ik vind dat er ontbreekt bij de iPhones.MazeWing schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:42:
Ik ben het met de post van Donstil eens. Het lijkt erop dat sinds de iPhone 6 het echt vernieuwende eruit is.
Bepaalde keuzes zijn ronduit lelijk te noemen (zoals die "prachtige" antenne-lijnen of uitstekende camera die niet in het midden zit met als gevolg een wiebelend toestel).
Als je kijkt hoe de concurrentie, en dan vooral Samsung, de laatste 2 jaar mega sprongen heeft gemaakt op het gebied van materiaalkeuzes en design wordt het steeds lastiger om over een paar weken een minimaal aangepaste iPhone 7? te verdedigen. Natuurlijk heb je het vertrouwde en steengoede iOS en ook de snelheid zal weer beter zijn dan alle andere telefoon, echter verwacht ik inmiddels meer.
- veel betere screen-bezel ratio. Dit is gewoon bedroevend bij de iPhone
- AMOLED
- waterdicht
- curved scherm
- hogere resolutie
geen van dit allen verwacht ik bij de iPhone 7. Zeker wanneer de prijs dadelijk weer hoger komt te liggen dan de Note 7, wordt het steeds moeilijker te verkopen. Het zou mij dan ook niets verbazen als de volgende iPhone de eerste wordt waar de reviewers minder positief over zijn.
Dat gezegd hebbende. Ik zit nog minimaal 1 jaar vast aan mijn 6s plus en ben behoorlijk afhankelijk van het apple eco-systeem. Was ik dit niet dan zou de note 7 mijn volgende toestel worden.
Het nieuws van een vrijwel onveranderde iPhone 7 maakt mij dan ook gewoon erg teleurgesteld. Mijn iPhone 6 Plus is nodig toe aan vervanging, want als tech nerd vind ik hem traag, hakkerig en veel te lomp. En dat heeft mij nog geen twee jaar geleden 899 euro gekost.
Als je dan ziet wat de Note 7 allemaal te bieden heeft, van AMOLED tot de schermresolutie tot de screen to bezel ratio, de camera, snelladen, draadloos laden, vrijheid om animaties te versnellen in Android etc etc. Ik vergeet waarschijnlijk nog tientallen dingen, maar het geld voor een iPhone is niet meer te verantwoorden. Zo jammer dat ik gevangen zit in het hele Apple eco systeem
[Samsung Galaxy Note 7] Accessoires TopicPhusebox schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:58:
Is er ook al een accessoire topic? Ik kon het niet vinden. Wellicht een goed idee om dat ook al te starten.
Ik zie dat steeds meer terug; ''gevangen in het hele Apple eco systeem''. Ik dacht zelf ook gevangen te zitten daarin. Na veel zoeken op het internet naar alternatieven om toch mijn iCloud diensten voort te zetten is het me goed gelukt.keest12 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:55:
[...]
....... Zo jammer dat ik gevangen zit in het hele Apple eco systeem
Ik heb gisteren een apart topic hier in Android voor geopend, namelijk ''tips/trucs voor overstappers van iOS naar Android''....Helaas geen reacties nog, maar wellicht heb je wat aan mijn oplossingen daar.
Want in 2016 nog denken dat je vast moet zitten in het Apple eco systeem is , volgens mij, echt niet meer nodig. Er zijn tal van oplossingen om cross platform te kunnen blijven werken.
Ik gebruik momenteel mijn Samsung S7, Macbook Pro en iPad en kan prima mijn iCloud diensten voortzetten.
Valt tegenwoordig wel mee vind ik. Vooral met de Notes, die blijven vaak nog best prijzig.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 07:38:
[...]
Dat voel je dan wel flink in je portemonnee.
Samsung toestellen dalen snel in prijs...
Neem de Note 4 op marktplaats te krijgen voor €250,- in goede staat.
Nog geen 2 jaar oud toestel bij IPhone(s) is dat anders.
Mijn iphone 6 is ook nog geen 2 jaar oud en op marktplaats gaan ze voor rond de 300-350. Sinds de iphone 5 merk ik dat de 2e-hands waarde van iphones iets gedaald is.
Daarnaast moet ik gewoon een goedkoop abonnement vinden, dan valt de schade wel mee.
Kriebelt het ook gelijk niet meer de komende jaren of ik een Samsung moet nemen. Maarja allemaal speculatie
https://allaboutsamsung.d...xy-note-7-in-deutschland/
http://www.sammobile.com/...ermany-ahead-of-schedule/
Hoe zuur is dat... Nederland mag wel dienst doen als distributie centrum maar we krijgen de telefoon als laatste... zonder extra'tje.krusha03 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:42:
Duitsers ontvangen de eerste telefoons, 1 week vroeg ,met een gratis Gear VR, en de telefoons komen uit Nederland...
https://allaboutsamsung.d...xy-note-7-in-deutschland/
http://www.sammobile.com/...ermany-ahead-of-schedule/
Ik denk ook omdat het gelimiteerd was dat die Gear VR af fabriek erbij zat en dat wij dus moeten wachten op de tweede shipment waar dan dus geen Gear VR bij zit, en we daarom hier geen actie krijgen.
Behoorlijk lame alsnog. Ach als ik hem al krijg kan ik altijd nog terugsturen binnen 2 weken.
Je hebt gelijk, maar toch blijft het een beetje eng. Ik zal dat topic wel in de gaten gaan houden en wie weet haalt het me ook over om de sprong in het diepe te wagenGeert1976 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:11:
[...]
Ik zie dat steeds meer terug; ''gevangen in het hele Apple eco systeem''. Ik dacht zelf ook gevangen te zitten daarin. Na veel zoeken op het internet naar alternatieven om toch mijn iCloud diensten voort te zetten is het me goed gelukt.
Ik heb gisteren een apart topic hier in Android voor geopend, namelijk ''tips/trucs voor overstappers van iOS naar Android''....Helaas geen reacties nog, maar wellicht heb je wat aan mijn oplossingen daar.
Want in 2016 nog denken dat je vast moet zitten in het Apple eco systeem is , volgens mij, echt niet meer nodig. Er zijn tal van oplossingen om cross platform te kunnen blijven werken.
Ik gebruik momenteel mijn Samsung S7, Macbook Pro en iPad en kan prima mijn iCloud diensten voortzetten.
Hoewel in China en we weten wat voor een meuk daar gemaakt kan worden op elektronicagebied.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
http://www.sammobile.com/...g-a-usb-type-c-converter/
Sorry je was me net voorSeñor Sjon schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:10:
De eerste is ook al gesneuveld: http://www.sammobile.com/...g-a-usb-type-c-converter/
Hoewel in China en we weten wat voor een meuk daar gemaakt kan worden op elektronicagebied.
Nou "net" er zat 20 minuten tussen
Kijk onderstaand filmpje eens vanaf 32:43 minutenCrawl NL schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:25:
[...]Het formaat is prima wanneer je telkens 2 handen beschikbaar hebt maar bij veel zaken blijkt dat een toestel met 1 hand bediening toch net fijner werkt.
[ Voor 14% gewijzigd door DON PAPA op 24-08-2016 18:42 ]
Dat is zo'n 'been there done that verhaal'. Dit was op de Note 3 ook al mogelijk. Heb het filmpje niet gezien maar het zal er vast op neer komen dat je het scherm kleiner kunt maken en naar wens kunt verplaatsen naar links of rechts. Allemaal leuk maar dat veranderd niets aan het formaat van de telefoon. Hoe vaak ik al niet een bijna val maar net heb kunnen voorkomen door zo'n handeling uit te voeren. De Note 7 bestaat nu volledig uit glas dus kijk maar uit, voor je weet ligt hij op de grond. Vooral met die zweethandjes van vandaag
Ow op die manier bedoelde je het, ja daar denk ik niet zo snel aan want ik heb zelf nog al grote handen, dus heb eigenlijk geen probleem met het formaat van de Note toestellen. Mijn oude Note 3 & 4 bediende ik ook regelmatig met 1 hand, en nu de Note 7 nog eens een halve centimeter smaller is geworden dan de Note 3 & 4 verwacht ik al helemaal geen probleemCrawl NL schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:16:
[...]Allemaal leuk maar dat veranderd niets aan het formaat van de telefoon.
Flossy Carter zijn review staat online, je moet zijn manier alleen wel kunnen waarderen hij is zeg maar niet zo politiek correct als de andere kanalen
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 25-08-2016 00:18 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Ook hij noemt weer de kras gevoeligheid... hm scratch gate incoming?Donstil schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 00:08:
Voor de liefhebbers die een uurtje hebben.
[video]
Flossy Carter zijn review staat online, je moet zijn manier alleen wel kunnen waarderen hij is zeg maar niet zo politiek correct als de andere kanalen. Wat het mijn inziens juist wel verfrissend maakt
Ja zat ik ook wel naar te kijken ja. Best een dikke kras.Phusebox schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:21:
[...]
Ook hij noemt weer de kras gevoeligheid... hm scratch gate incoming?
Maar door die enorme kras op de Motorola Z (welke zogenaamd alleen bij een pen heeft gezeten) vraag ik me dan wel af wat hij er echt mee doet.
De officiële Samsung protector is ook echt een drama als ik die instructievideo van een shop zie.
Verwijderd
Ga maar na op een Note 7 met edge randen....good luck 🤐
Ik heb er 2 geprobeerd, geen succes gaan beide los aan de randen.Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:27:
Was op de Note 4 al moeilijk om een glass screen protector te vinden zonder halo effect.
Ga maar na op een Note 7 met edge randen....good luck 🤐
De Zagg Invisibleshield blijft erg goed plakken op de randen. Het is overigens geen tempered glass, maar ik vond het een erg prettige screenprotector. Zeker een aanrader.
Ik vond de Zaggs voorheen altijd zo zacht en stroef. Is wel een jaar of 3 geleden dat ik die voor het laatst gebruikte.dennisk. schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:47:
Toevallig heb ik een screenprotector voor mijn S6 edge gehad die erg goed beviel. Inmiddels gebruik ik die niet meer, maar dat is mijn eigen schuld geweest.
De Zagg Invisibleshield blijft erg goed plakken op de randen. Het is overigens geen tempered glass, maar ik vond het een erg prettige screenprotector. Zeker een aanrader.
Ik laat de bestelling van mijn note 7 gewoon staan maar als de verhalen over een slechte kraabestendigheid aanhouden gaat ie de dag na levering retour.
Jammer het perfecte toestel bestaat toch niet.
Ja dat krasverhaal begint me toch ook wel zorgen te baren.Phusebox schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:11:
[...]
Ik vond de Zaggs voorheen altijd zo zacht en stroef. Is wel een jaar of 3 geleden dat ik die voor het laatst gebruikte.
Ik laat de bestelling van mijn note 7 gewoon staan maar als de verhalen over een slechte kraabestendigheid aanhouden gaat ie de dag na levering retour.
Jammer het perfecte toestel bestaat toch niet.
Maar hoe zagen ze eruit met de screenprotector? Nog netjes of al los langs de randen?Phusebox schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:01:
Net in paar winkels geweest maat overal screen protectors erop. Kon op de achterkant niet zo snel krassen ontdekken.
Was geen curved protector.pappaleone schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:20:
[...]
Maar hoe zagen ze eruit met de screenprotector? Nog netjes of al los langs de randen?
Thanks Ik zal dit weekend ook eens even gaan kijken, ben wel benieuwd.
Protectors / cases doen echt wel afbreuk aan het product
YouTube: Samsung Galaxy Note 7 Hammer & Knife Test!
YouTube: Galaxy Note 7 Scratch
Ik heb er ook nog gezien met sleutels en muntjes zonder effect, vind die nu wel niet direct terug.
Zo dramatisch lijkt het mij dus niet
Het doet wel afbreuk ja...
Maar als ik hem laat vallen dan is er niks aan de hand met een goed hoesje.
Zonder hoesje is het maar afwachten
Als ik hem laat vallen wordt het verzekeringswerk. Hoort bij de inboedel en meestal valt ie thuis op de tegelvloer in de garage of badkamer.Aggressor schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:41:
Tsja dat is iedereen zijn eigen mening.
Het doet wel afbreuk ja...
Maar als ik hem laat vallen dan is er niks aan de hand met een goed hoesje.
Zonder hoesje is het maar afwachten
En nooit buiten neePhusebox schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:57:
[...]
Als ik hem laat vallen wordt het verzekeringswerk. Hoort bij de inboedel en meestal valt ie thuis op de tegelvloer in de garage of badkamer.
it's not our fault it's a featurePhusebox schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:25:
Nu Samsung ook zelf screenprotector verkoopt hebben ze tegen Corning gezegd, maak Gorilla Glass 5 maar wat minder hard, verkopen we meer accessoires.
Verwijderd
Ik heb goede ervaring met panzerglass. Voor de s6 edge hebben ze ook gebogen glas. Werkt perfectPhusebox schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:25:
Nu Samsung ook zelf screenprotector verkoopt hebben ze tegen Corning gezegd, maak Gorilla Glass 5 maar wat minder hard, verkopen we meer accessoires.
Ik lees in reviews dat het geen echt glas isVerwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:31:
[...]
Ik heb goede ervaring met panzerglass. Voor de s6 edge hebben ze ook gebogen glas. Werkt perfect
Mm matig geschreven stukje.
Leuk hoor een fan naar voegt niet echt iets toe. Zeker niet voor the verge.
Hier ook eentje die af en toe de verzekering moet inschakelen. : )Phusebox schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:57:
[...]
Als ik hem laat vallen wordt het verzekeringswerk. Hoort bij de inboedel en meestal valt ie thuis op de tegelvloer in de garage of badkamer.
Enige vervelende is voor mij het leeghalen van je telefoon indien je hem moet opsturen.
Ik heb nog geen manier kunnen vinden die alles perfect backupped en weer kan terugzetten dus het is altijd even vervelend. (ik root niet)
Iets meer ontopic.
Gisteren ben ik langs de experience store in rotterdam geweest. Daar liggen alle kleuren en kan je hem even vasthouden. Ik twijfelde tussen blauw en zwart en nu twijfel ik tussen blauw en zilver, alhoewel blauw toch mijn voorkeur heeft.
Groot toestel maar hij ligt toch erg lekker in de hand. Strak design. Ik was even snel naar binnen en buiten dus heb geen grondige inspectie gedaan, maar ik had helaas geen WOW gevoel toen ik de toestellen zag (heb een s6edge+ goud momenteel).
Ik ga maandag ook even.cliors schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:07:
[...]
Hier ook eentje die af en toe de verzekering moet inschakelen. : )
Enige vervelende is voor mij het leeghalen van je telefoon indien je hem moet opsturen.
Ik heb nog geen manier kunnen vinden die alles perfect backupped en weer kan terugzetten dus het is altijd even vervelend. (ik root niet)
Iets meer ontopic.
Gisteren ben ik langs de experience store in rotterdam geweest. Daar liggen alle kleuren en kan je hem even vasthouden. Ik twijfelde tussen blauw en zwart en nu twijfel ik tussen blauw en zilver, alhoewel blauw toch mijn voorkeur heeft.
Groot toestel maar hij ligt toch erg lekker in de hand. Strak design. Ik was even snel naar binnen en buiten dus heb geen grondige inspectie gedaan, maar ik had helaas geen WOW gevoel toen ik de toestellen zag (heb een s6edge+ goud momenteel).
Zijn ze aan? Kan je even door Android swipen/klikken?
Dat is voor mij als iPhone gebruiker wel even belangrijk namelijk, internet openen, camera enz.
Ik heb nu de zilveren galaxy s7 edge hij is schitterend, maar je heb een poetsdoek nodig niet normaal je ziet er alle op. Dus ik ga voor de blauwe versie van de note7.Phusebox schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:47:
Ik twijfelde tussen zwart en zilver maar zilver vond ik toch net iets te spiegelig. Blauw heb ik helaas nog nergens kunnen zien.
Ik heb al jaren "zwarte" iPhones dus eigenlijk wil ik iets anders maar aan de andere kant vind ik het juist mooi hoe het scherm "naadloos" op gaat in het zwarte model.

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Ziet er gelikt uit.marcellux schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:12:
Wat vinden jullie van deze of in ieder geval zo een screenprotector. Gegarandeerd geen "bubbels"
[afbeelding]
Ik geloof persoonlijk totaal niet ik welke vorm van een screen protector dan ook.marcellux schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:12:
Wat vinden jullie van deze of in ieder geval zo een screenprotector. Gegarandeerd geen "bubbels"
[afbeelding]
Hoe goed ze ook zijn, hoe goed je ze ook plak. Je ziet het altijd (een beetje) en dat doet voor mij enorm afbreuk aan de ervaring.
Review filmpje van deze screenprotectormarcellux schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:12:
[ Voor 6% gewijzigd door DON PAPA op 27-08-2016 13:41 ]
Gadverdamme wat goor.EJSEJS schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:39:
[...]
Review filmpje van deze screenprotector![]()
[video]
Nog maar even de keynote van Apple afwachten, en een model van de Note 7 in huis halen om te testen en daarna weet ik het hopelijk

Verwijderd
Zo een heb ik op mijn note 4 gehad waardeloos! Gekocht op ebay.deDonstil schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:19:
[...]
Ik geloof persoonlijk totaal niet ik welke vorm van een screen protector dan ook.
Hoe goed ze ook zijn, hoe goed je ze ook plak. Je ziet het altijd (een beetje) en dat doet voor mij enorm afbreuk aan de ervaring.
Enorme Halo effecten aan de zijkanten 👎 die screenprotectors werken helaas niet met Edge randen.
De Note 4 heeft zelfs geen Edge, maar aflopende randen.
Had een nieuwe opgestuurd gekregen vd verkoper gratis maar zelfde effect helaas.
Nu maar zonder ☺
Verwijderd
Voorheen was het makkelijk, om bv een "niet Nederlands" toestel op de Nederlandse CSC te krijgen (PHN), zodat je ook voortaan de FOTA kon ontvangen op je toestel (PHN is een "single"-CSC)
Bij de Note 7 is dit echter veranderd!
Bijna alle CSC's van Europa (muv de branded modellen zoals Vodafone en/of T-Mobile) zijn nu voortaan ondergebracht in een nieuwe "Multi-CSC" OXM (waaronder ook PHN).
Voordeel: Samsung hoeft niet meer voor elk land apart een firmware te releasen, deze kunnen nu in 1x in de OXM ondergebrachte CSC's worden gereleased.
Nadeel: Als je "Product-code" van je toestel NIET PHN is (Nederland UNbranded), kun je deze niet meer bv na een flash, reset vanuit de recovery etc, op PHN krijgen.
Wil je nu je CSC veranderen bv van XEO (Polen) naar PHN (Nederland), zal je je toestel moeten "rooten" waarbij dus KNOX wordt getriggered en bepaalde functies (Knox, Samsung Pay) niet meer gebruikt kunnen worden!
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Voor alle gebruikers die vragen om een slotje. Het topic blijft open, zolang er op een normale manier met elkaar gecommuniceerd wordt. Eventueel willen er mensen nog praten over bijv. de afhandeling.
Berichten met betrekking tot het verkrijgbaar zijn van de Note 7 horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden.
Accessoires horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support