• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
cliors schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:19:
Ik heb een blauwe bij verlening abonnement genomen. Nu hopen dat er niet ineens acties verschijnen en ik de plank mis sla :)
Ja hier hetzelfde, zul je altijd zien. ;)

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Grandisimo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:21:
Ik heb al 2 jaar mijn note4 los in mijn broekzak waar ook een metalen pen in zit, en hij is ondertussen al 15x uit mn handen gevallen en helemaal niks.
Ik kan hem zo als nieuw verkopen.
Niet dat ik dat doe trouwens.
De meeste mensen verstaan onder krassen niet alleen diepe grote krassen, maar vooral de minikrasjes die je ziet als de zon op je scherm schijnt. Wanneer je geen screenprotector hebt, heb je gegarandeerd dat soort krasjes.

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:13
Ik was erg geïnteresseerd in de Note 7, maar ik ga geen pre-order plaatsen zo lang ik niet weet of en wat er als promotie in Nederland komt (ben bang dat het de Gear VR wordt) en hoe dit met het glas van het scherm gaat uitpakken.

Ik koop geen dure mooie telefoon om deze in een hoesje oid weg te stoppen. Dan kan je net zo goed een goedkoper toestel kopen. Wat ik wel overweeg is een vinyl skin op de achterkant zodat hij minder glad is en niet uit je hand of van de bank etc kan glijden. En met z'n vinyl skin kan je je smartphone ook wat meer personaliseren. Tevens vind ik die CE markings en logo op de achterkant ook altijd zo lelijk en die cover je dan mooi op.

• Valinor
Ik mis de oude abonnementmodellen waarbij je de telefoons "gratis" kreeg. Met goed zoeken vond je vaak wel een goedkoop abonnement.
Vaak kreeg je de telefoon goedkoper of gratis wanneer je een duurder abonnement nam. Tegenwoordig blijven de toestelkosten hetzelfde :(
Hierdoor is de kans op prijsfoutjes of extra goedkope abonnementen ook afgenomen.......
Dank u Nederlandse overheid :(

[ Voor 8% gewijzigd door Valinor op 18-08-2016 15:29 ]

• pappaleone
Rutger Mulder schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:26:
Ik was erg geïnteresseerd in de Note 7, maar ik ga geen pre-order plaatsen zo lang ik niet weet of en wat er als promotie in Nederland komt (ben bang dat het de Gear VR wordt) en hoe dit met het glas van het scherm gaat uitpakken.

Ik koop geen dure mooie telefoon om deze in een hoesje oid weg te stoppen. Dan kan je net zo goed een goedkoper toestel kopen. Wat ik wel overweeg is een vinyl skin op de achterkant zodat hij minder glad is en niet uit je hand of van de bank etc kan glijden. En met z'n vinyl skin kan je je smartphone ook wat meer personaliseren. Tevens vind ik die CE markings en logo op de achterkant ook altijd zo lelijk en die cover je dan mooi op.
Ik vrees tot op heden dat er helemaal nog geen promotie bij zit via de Samsung site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
pappaleone schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:30:
[...]

Ik vrees tot op heden dat er helemaal nog geen promotie bij zit via de Samsung site.
Klopt, maar in de meeste andere landen hebben ze wel promoties. Wellicht dat ze de promo bij ons wat later bekend maken aangezien de launch hier ook vertraagd is. UK, Frankrijk, Duitsland bieden allemaal de Gear VR, dus kans groot dat de rest van de EU ook dezelfde promo krijgt =\

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 09:27
Ik kan me herinneren dat de note 4 ook geen aktie had.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Dat herinner je je verkeerd. ;)

[Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
S-View cover van ~50 euro zat erbij.
Later een BT speaker via Vodafone: NG00 in "[Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen"

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
AMP bevestigd dat de komende weken geen actie in Nederland komt.
Om de zelfde reden als waarom hij is uitgesteld hier.
Te grote vraag ernaar.
Dus waarom een actie doen als je de vraag toch niet aankan.

+

@ Rutger Mulder.....

Dat snap ik, als ik hem in de juiste lichtinval houdt en plat draai voor mijn oog zie ik 1 minuscuul krasje.
Het is ongelooflijk hoe belachelijk sterk de note4 is.
Mijn note2 kon beduidend minder hebben ( lees: 2x nieuw glas in laten zetten ).
En hoe dit uitpakt zien we wel weer.
Ga niet een goedkope telefoon kopen omdat hij mischien kan krassen.
In dit geval zou een mooi inschuifhoesje weer perfect zijn.
Ik zelf heb ook een hekel aan die opklik/klaphoesjes.

We gaan het allemaal wel zien wanneer hij bij me binnenkomt.
Zal de bevindingen doorgeven.

• Rutger Mulder
Grandisimo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:41:
AMP bevestigd dat de komende weken geen actie in Nederland komt.
Om de zelfde reden als waarom hij is uitgesteld hier.
Te grote vraag ernaar.
Dus waarom een actie doen als je de vraag toch niet aankan.
Dit zou begrijpelijk zijn als de rest van de wereld ook geen promo kreeg. Echter krijgen ze zelfs in Rusland en Roemenië waar de Note 7 net als bij ons pas op 9 september uitkomt wel een promotie. In Rusland de Gear Fit 2 en Roemenië een Gear VR.

Dus dan zou Nederland (en Belgie?) het enige land ter wereld zijn zonder promotie...?
Dat schiet mij dan echt het verkeerde keel gat in.

En we worden al verneukt hier omdat we vorig jaar geen Note 5 kregen, nu moeten we nog eens extra lang wachten en geen promotie. Ze hebben het wel hoog in de bol daar bij Samsung Nederland dan en dat stuit me tegen de borst.

Ik wacht wel wat er nog meer uitkomt en of er later wellicht wel een promo komt. Ik zit niet echt te wachten op een Gear VR (liever een SD card), maar de verkoop ervan zou wel de aanschafprijs wat drukken. De Samsung prijzen dalen altijd snel, dus anders kan je beter wachten en gewoon minder betalen.
De s-pen lijkt mij er handig, maar er is ook zonder te leven. En hoewel de Note 7 erg mooi is is er niet super veel vernieuwing. Er is meer op de wereld dan de Note 7. En over ~6 maanden heb je al weer de S8, dus de timevalue voor de hype is laag!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grandisimo
Dat is helaas met elke telefoon zo, wanneer die uit is meld de volgende zich alweer aan.
Heb zo een beetje elk merk en type telefoon wel gehad en geen enkele kan in mijn ogen aan de note tippen.
En acties heb ik toch niks aan, een sd kaart gebruik ik niet en een bril zal ik 1x gebruiken om vervolgens in de kast te laten liggen.
Het gaat mij puur om de telefoon.
Daar ga ik weer lekker van genieten.

• pappaleone
Rutger Mulder schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:17:
[...]

Dit zou begrijpelijk zijn als de rest van de wereld ook geen promo kreeg. Echter krijgen ze zelfs in Rusland en Roemenië waar de Note 7 net als bij ons pas op 9 september uitkomt wel een promotie. In Rusland de Gear Fit 2 en Roemenië een Gear VR.

Dus dan zou Nederland (en Belgie?) het enige land ter wereld zijn zonder promotie...?

En we worden al verneukt hier omdat we vorig jaar geen Note 5 kregen, nu moeten we nog eens extra lang wachten en geen promotie. Ze hebben het wel hoog in de bol daar bij Samsung Nederland dan en dat stuit me tegen de borst.

Ik wacht wel wat er nog meer uitkomt en of er later wellicht wel een promo komt. Ik zit niet echt te wachten op een Gear VR (liever een SD card), maar de verkoop ervan zou wel de aanschafprijs wat drukken. De Samsung prijzen dalen altijd snel, dus anders kan je beter wachten en gewoon minder betalen.
De s-pen lijkt mij er handig, maar er is ook zonder te leven. En hoewel de Note 7 erg mooi is is er niet super veel vernieuwing. Er is meer op de wereld dan de Note 7. En over ~6 maanden heb je al weer de S8, dus de timevalue voor de hype is laag!
Ja je hebt inderdaad gelijk we zijn in Nederland ook meestal vrij laat aan de beurt ook met updates. Maar we zijn natuurlijk maar een klein landje in de ogen van Samsung.
D2FValinor schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:22:
[...]

De meeste mensen verstaan onder krassen niet alleen diepe grote krassen, maar vooral de minikrasjes die je ziet als de zon op je scherm schijnt. Wanneer je geen screenprotector hebt, heb je gegarandeerd dat soort krasjes.
Gegarandeerd niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Señor Sjon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:07:
Ze hebben wel een screenprotector als officieel accessoire nu. Misschien zegt dat ook wel wat.
Die willen ze verkopen natuurlijk 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Thread op XDA over de GG5, iemand met de Note 7 :

http://dl-1.va.us.xda-dev...CRObOPsdAPg&ts=1471536398

http://forum.xda-develope...5-faulty-product-t3438157

Wat betreft promotie actie, je koop of neem de telefoon niet vanwege een promo. Je koop de fone omdat je het nodig heb of wil, als er iets extra's mee komt mooi meegenomen. Als je zo graag een gear vr of sd wil dan koop je dat zelf toch erbij ? 8)7

• Virtua
Señor Sjon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:21:
Dat herinner je je verkeerd. ;)
Je hebt helemaal gelijk, ligt nog ergens in de kast... Straal vergeten

[Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
S-View cover van ~50 euro zat erbij.
Later een BT speaker via Vodafone: NG00 in "[Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen"

• Donstil
  • Niet online
D2FValinor schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:22:
[...]

Die krassen vind ik geen probleem trouwens.
Dat "soort" haar krasje heeft mijn iPhone na een jaartje ook, zie je tijdens het gebruik helemaal niets van (wel op de tafel onder TL. Maar zodra het scherm aan gaat is er niets te zien).

Wat irritant is zijn krassen die een glinstering veroorzaken in je scherm :(

• Virtua
Heb op de s2 note 2 en note 4 nog nooit krassen gehad,zou het dan ook echt balen vinden als er krasjes op aanwezig zijn, ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind het afbreuk doen als die op tafel ligt en ik krassen zie op de foon, aan of niet..

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Hoe zit het eigenlijk met Android updates op de Note 7 - de telefoon wordt uitgeleverd met 6.0 - zitten dan allee updates en 7.0 in het update schema?

• Virtua
Moet haast wel, 7 komt zowieso 8 ook en dan is het klaar

• pappaleone
R3M1 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:24:
Hoe zit het eigenlijk met Android updates op de Note 7 - de telefoon wordt uitgeleverd met 6.0 - zitten dan allee updates en 7.0 in het update schema?
Ik heb ergens gelezen dat de note 7 ergens in september de update zou krijgen, en de S7 en Edge 7 einde dit jaar.

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
pappaleone schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:43:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat de note 7 ergens in september de update zou krijgen, en de S7 en Edge 7 einde dit jaar.
virtua69 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:29:
Moet haast wel, 7 komt zowieso 8 ook en dan is het klaar
Is het dan updates voor de komende twee jaar? Ik ben benieuwd hoe lang ik de Note 7 via de officiële weg up to date kan houden qua software. Ik heb nu een iPhone waarvoor ik regelmatig iOS updates krijg - is dat bij de Note 7 ook zo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
R3M1 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:57:
[...]

[...]

Is het dan updates voor de komende twee jaar? Ik ben benieuwd hoe lang ik de Note 7 via de officiële weg up to date kan houden qua software. Ik heb nu een iPhone waarvoor ik regelmatig iOS updates krijg - is dat bij de Note 7 ook zo?
Android 7 is al uit, die komt naar de Note over 3-4 maanden. Over een jaartje ongeveer zal Android 8 komen, dan krijg je 5-6 maanden later die op de Note 7. Al met al heb je dus ongeveer 2 jaar een courante versie, niet echt altijd de meest recente maar ja dat is Samsung.

• Rutger Mulder
Van die foto's op dat forum wordt je niet bepaald happy.
Afbeeldingslocatie: https://cdn-images.xda-developers.com/direct/3/8/4/0/7/1/1/1471029658991.jpg
Afbeeldingslocatie: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160814/31f2d1f188d242fd3b8ba1002ee32bc5.jpg
Wat betreft promotie actie, je koop of neem de telefoon niet vanwege een promo. Je koop de fone omdat je het nodig heb of wil, als er iets extra's mee komt mooi meegenomen. Als je zo graag een gear vr of sd wil dan koop je dat zelf toch erbij ? 8)7
Principe kwestie. Als de rest van de wereld niks kreeg was er geen probleem. Met de vertraging in ons land zou het ze juist sieren als ze wat extra deden.

• Donstil
  • Niet online
R3M1 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:57:
Ik heb nu een iPhone waarvoor ik regelmatig iOS updates krijg - is dat bij de Note 7 ook zo?
Nee daar zou ik niet op rekenen.
Rutger Mulder schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:52:
[...]

Van die foto's op dat forum wordt je niet bepaald happy.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zit daar net te lezen toevallig.
Van zulke foto's wordt ik toch wel erg droevig eigenlijk, het kan toch haast niet dat dit van normaal gebruik komt?
Señor Sjon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:26:
Ik ga al screenprotectorloos door het leven sinds de SII, nooit krasjes gehad (de faux metalen rand daarentegen. :X). Ik vrees eerder voor de laklaag van de zwarte N7. Had dat alu of RVS gehouden en er gebeurd niks mee.
Dat is toch geen lak neem ik aan? Gewoon bewerkt aluminium zoals bij IPhones en iPads toch?
(Kan even niet op de naam komen?

[ Voor 75% gewijzigd door Donstil op 18-08-2016 22:08 ]

• Señor Sjon
Geanodiseerd als het goed is. Maar dan nog kan het krassen. Ander manco is dat bij voorgaande notes de rand iets boven het scherm uitstak. Door het glasontwerp is dat niet meer zo, dus de telefoon zal direct op een oneffenheid schuren.

Ik noem kinderen die met zand spelen, wat zand op de tuintafel en dan ben je dus al gezien. Bij mijn hitech plastic achterkant veeg je het achteloos weg, maar dat kan niet meer bij de N5 en N7.

• Rutger Mulder
Ifixit teardown voor de geïnteresseerden:
https://www.ifixit.com/Te...laxy+Note7+Teardown/66389

• Donstil
  • Niet online
Señor Sjon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:12:
Geanodiseerd als het goed is. Maar dan nog kan het krassen. Ander manco is dat bij voorgaande notes de rand iets boven het scherm uitstak. Door het glasontwerp is dat niet meer zo, dus de telefoon zal direct op een oneffenheid schuren.

Ik noem kinderen die met zand spelen, wat zand op de tuintafel en dan ben je dus al gezien. Bij mijn hitech plastic achterkant veeg je het achteloos weg, maar dat kan niet meer bij de N5 en N7.
Geanodiseerd > ja datte ja :)

Ik leg mijn iPhone altijd gewoon overal op met het aluminium naar achter en daar zit geen krasje op. Geanodiseerd op de goeie manier (niet de iPhone 5 manier :P ) is erg sterk namelijk.

Kinderen heb ik verder niet, zelfde geld voor een tuin, als ik naar het strand ga blijft de telefoon thuis en om het allemaal af te maken werk ik de hele dag achter een (schoon) bureau.

Ik zit wel goed verwacht ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 18-08-2016 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:12:

Mijn note 4 heeft anders echt geen rand die boven het glas uitkomt. Eerder andersom met het 2.5D glas design.

Enige dat uitsteekt is de home knop maar dat is op de note 7 niet anders.

Verder tja als het echt zo erg is staat het internet er vol mee over 3 weken voor hij hier te koop is. Kunnen we altijd nog annuleren.

• Donstil
  • Niet online
In de Apple hoek van dit forum experimenteerd iemand met http://www.shark-proof.com/

Schijnt een Liquid screenprotector te zijn welke niet zichtbaar is maar wel een erg goeie bescherming bied.

Misschien ook voor hier interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Ben er dan echt benieuwd naar, mocht het brak zijn sla ik deze over,ben altijd voorzichtig met me telefoon..maar moet wel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Rutger Mulder schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:17:
[...]

Vraag: "Waarom" wil jij de Note 7 kopen?
1. voor de telefoon?
2. voor de promotie?

Samsung NL is niks te blaimen hierover:

Het is een gunst, GEEN MUST (een promotie)!

[ Voor 31% gewijzigd door henklbr op 19-08-2016 08:26 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 13:37
henklbr schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:24:
[...]

Vraag: "Waarom" wil jij de Note 7 kopen?
1. voor de telefoon?
2. voor de promotie?

Samsung NL is niks te blaimen hierover:

Het is een gunst, GEEN MUST (een promotie)!
Het is gewoon een heel raar geintje als vrijwel de hele wereld een extraatje bij het toestel krijgt, en wij moeten een week extra wachten en we krijgen ook nog eens geen extraatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:59:
[...]

Android 7 is al uit, die komt naar de Note over 3-4 maanden. Over een jaartje ongeveer zal Android 8 komen, dan krijg je 5-6 maanden later die op de Note 7. Al met al heb je dus ongeveer 2 jaar een courante versie, niet echt altijd de meest recente maar ja dat is Samsung.
Dat is niet alleen Samsung, maar ook bv Sony LG HTC etc...

Alle NIET-Nexus toestellen krijgen de updates gewoon later!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 12:43
Het is wel een Samsung gebash hier. Deed ik zelf ook aan mee, maar ik besloot om toch maar te pre-ordenen. De promotie is een extraatje, ja jammer, maar het gaat om de telefoon. Op Reddit lijken de krassen wel mee te vallen, andere telefoons hebben er ook in mee of mindere mate last van. En de Android update? Dat is inderdaad overal hetzelfde bij leveranciers muv de Nexus toestellen.

Niet meer zeuren, maar zelf besluiten of je wel of niet koopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:29:
[...]

Dat is niet alleen Samsung, maar ook bv Sony LG HTC etc...

Alle NIET-Nexus toestellen krijgen de updates gewoon later!
Samsung staat wel bekend om de meeste trage updates. Kan het weten na 6 jaar Samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
RiCk schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:53:
Het is wel een Samsung gebash hier. Deed ik zelf ook aan mee, maar ik besloot om toch maar te pre-ordenen. De promotie is een extraatje, ja jammer, maar het gaat om de telefoon. Op Reddit lijken de krassen wel mee te vallen, andere telefoons hebben er ook in mee of mindere mate last van. En de Android update? Dat is inderdaad overal hetzelfde bij leveranciers muv de Nexus toestellen.

Niet meer zeuren, maar zelf besluiten of je wel of niet koopt :p
Heb je aandelen bij Samsung of zo!?
Dit is een "Ervaringen en Discussie" forum, dus mogen we van jou niet er over discussiëren, of noem je dat soms "erover zuren"?
Tweakers willen graag erover discussiëren en dat maakt het juist mooi. Wat doe je hier in dit forum dan, als je zelf niet hoeft te zuren, maar gewoon kopen...?

En dat men zelf moet besluiten, dat Is uiteraard wel zo, maar nadat men alle kanten heeft gezien van een toestel die een paar honderd euros kost.

[ Voor 7% gewijzigd door GentiLi op 19-08-2016 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
GentiLi schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:12:
[...]

Heb je aandelen bij Samsung of zo!?
Dit is een "Ervaringen en Discussie" forum, dus mogen we van jou niet er over discussiëren, of noem je dat soms "erover zuren"?
Tweakers willen graag erover discussiëren en dat maakt het juist mooi. Wat doe je hier in dit forum dan, als je zelf niet hoeft te zuren, maar gewoon kopen...?

En dat men zelf moet besluiten, dat Is uiteraard wel zo, maar nadat men alle kanten heeft gezien van een toestel die een paar honderd euros kost.
Discussiëren is ook prima en moet ook. Alleen het wordt herhalen. En het was ook met een :p dat laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kan je wel vinden, maar de Note 4 kreeg vrij weinig liefde van Samsung qua updates. Het leek wel alsof ze bij de S6 zaten en de N4 volledig waren vergeten. De N7 is niet de showstopper die het zou moeten zijn. Ik geef grif toe dat ik de N4 ook niet de update over de N3 waard vond, maar toen kon ik ook niet weten dat we de N5 niet gingen krijgen en de N7 ook zo zijn issues heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Sjah. Misschien heb ik mij er al bij neergelegd. Ben geen Samsung fanboy ofzo trouwens. Gebruik nu een iPhone 6s en draag een Apple Watch. Hiervoor wel een N3 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Net bij de Media Markt in Hoofddorp geweest en daar ligt een demo model. Super mooi toestel om te zien ook al vind ik het zwart bij de S7 mooier staan. Ga dus zelf voor de blauwe N7.
Toestel ligt perfect in de hand. Beter dan de S7 edge naar mijn mening, want hij is ronder aan de zijkanten. Heb zelf een iPhone 6s Plus nu en de N7 ligt zelfs nog iets beter in de hand. Is ook iets kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Heb de Note 7 even bekeken hier op mijn werk op Schiphol.

Erg mooi toestel maar vind hem persoonlijk wel erg groot. Heb nu de S7 en deze vind ik al best groot (komend van de iPhone 6S)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RiCk
Corning heeft reactie op de krasvastheid:
http://www.androidauthori...eedly&utm_medium=webfeeds

MM Apeldoorn geen demo, wel de accessoires :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
RiCk schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:28:
Corning heeft reactie op de krasvastheid:
http://www.androidauthori...eedly&utm_medium=webfeeds

MM Apeldoorn geen demo, wel de accessoires :d
Ik vond het al vreemd dat glas bij lage Mohs scale al bekrast werd. Glas kan namelijk helemaal niet zo zacht zijn. Dus het lijkt er nu meer op dat de metalen kraspen materiaal afgeeft zoals een potlood. Wellicht is het Gorilla glas 5 wat meer poreus en is het achter gelaten metaal moeilijk af te vegen/verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:20:
[...]

Ik vond het al vreemd dat glas bij lage Mohs scale al bekrast werd. Glas kan namelijk helemaal niet zo zacht zijn. Dus het lijkt er nu meer op dat de metalen kraspen materiaal afgeeft zoals een potlood. Wellicht is het Gorilla glas 5 wat meer poreus en is het achter gelaten metaal moeilijk af te vegen/verwijderen?
In het artikel hebben ze het over "niet zachter dan GG4". Dat is voor mij eigenlijk prima.

Ik heb nu een 6S Plus en heb eigenlijk niet eens een idee wat voor glas erop zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Donstil schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:39:
[...]

In het artikel hebben ze het over "niet zachter dan GG4". Dat is voor mij eigenlijk prima.

Ik heb nu een 6S Plus en heb eigenlijk niet eens een idee wat voor glas erop zit 8)7
Iphone 6 heeft GG4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh dan zit het wel goed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Missbellydance
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20-08-2016
Ik zit er aan te denken om de Note 7 te kopen maar twijfel zo, wat is fijner samsung Android of Iphone met ios?
Wachten op de nieuwe iphone 7 / 6se of is de samsung sowieso beter?

Start een topic in het Mobiele aankoopadvies forum, we gaan hier niet aan aankoopadvies doen, dit vervuild het topic en heeft ook niets met de Note 7 te maken.

[ Voor 32% gewijzigd door Bullet NL op 19-08-2016 20:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Wel of geen punt, we blijven hier on-topic, diverse berichten zijn richting de papierversnipperaar!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Voor de geïnteresseerden een droptest met de iPhone als tegenstander... YouTube: Galaxy Note 7 vs. iPhone 6S Drop Test!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
Oei! "gewoon" niet laten vallen lijkt het, want beschadigingen volgen snel! Die achterkant kan daar ook niet best tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R2L schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:10:
Voor de geïnteresseerden een droptest met de iPhone als tegenstander... YouTube: Galaxy Note 7 vs. iPhone 6S Drop Test!
Dus als ie valt ziet er al snel als een tokkie Phone uit maar hij gaat niet kapot...

Dan zegt de verzekering zeker ook "meneer het toestel werkt nog dus repareren vergoeden wij niet".

Snap nog steeds de meerwaarde van glas aan de achterkant niet. Of is het om te garanderen dat ze eerder stuk gaan en mensen dus sneller een ander toestel kopen? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)

Wat ik begrijp uit deze "Unboxing video" van AllAboutSamsung (die heeft het Europese model), zit er al een screen-protector op het toestel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
MinasM schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:54:
Oei! "gewoon" niet laten vallen lijkt het, want beschadigingen volgen snel! Die achterkant kan daar ook niet best tegen.
Op tafel leggen kan anders ook al krassen. :X

Wie verzint dat toch?! Ook aluminium krast vaak snel. Enige goede die ik ken zijn de lumia's, S2, S5 (S3-4 en N2 waren spekglad), N1, N3 en de N4. Mijn eigen Note 3 heeft een volledig krasvrije achterkant door de kunststof cover, idem voor de oude S2 die hier ook nog slingert. De rand daarentegen is wel beter af in metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Señor Sjon schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:18:
[...]

Op tafel leggen kan anders ook al krassen. :X

Wie verzint dat toch?! Ook aluminium krast vaak snel. Enige goede die ik ken zijn de lumia's, S2, S5 (S3-4 en N2 waren spekglad), N1, N3 en de N4. Mijn eigen Note 3 heeft een volledig krasvrije achterkant door de kunststof cover, idem voor de oude S2 die hier ook nog slingert. De rand daarentegen is wel beter af in metaal.
Nou aluminium krast tegenwoordig helemaal zo snel niet meer.

Dingen als de HtC One M8/10. IPhone 6/6s kunnen prima tegen "neergelegd worden op harde voorwerpen".

Glas is daarin toch een stuk gevoeliger verwacht ik.
Ook wel te zien aan de drop video hierboven. De iPhone gaat aan de voorkant wel stuk maar de andere drops gaan eigenlijk prima.
henklbr schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:14:
[video]

Wat ik begrijp uit deze "Unboxing video" van AllAboutSamsung (die heeft het Europese model), zit er al een screensaver op het toestel! ;)
Bedoel je met Screensaver een Screenprotector?
Edit:Ja dus want je hebt je bericht geedit

Want dat zou toch wel een kwalijke zaak zijn. Dat doe je als fabrikant eigenlijk alleen maar als je weet dat het glas niet hard genoeg is.

Zie ook Sony met hun eerdere toestellen. Kwamen ook (of komen nog steeds dat weet ik niet) met een "gratis screenprotector" maar als je die eraf haalde kraste het scherm als een malle.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 20-08-2016 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[video]

Wat ik begrijp uit deze "Unboxing video" van AllAboutSamsung (die heeft het Europese model), zit er al een screen-protector op het toestel! ;)
Oei. Fijn dat ze het doen maar geeft ook wel aan dat ze geen vertrouwen hebben. En een Curved screenprotector is het natuurlijk niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:29

DON PAPA

Tweaker-fan

[video]

Inderdaad, en nu dit wetende krijg ik het idee bij het bekijken van de onderste foto in deze posting ( Rutger Mulder in "[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie" ) dat daar ook zo'n protector op zit, en dan kan ik het wel begrijpen dat er snel krasjes op te zien zijn zoals op die foto getoond word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
Daar komt de monkey outta de sleeve....
Even goed gekeken en je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nu is het dus wachten op de eerste die de sticker eraf trekt en dan het scherm test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Donstil schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:39:
Nu is het dus wachten op de eerste die de sticker eraf trekt en dan het scherm test.
Nou die Scratch test van JerryRigEverything zal toch hopelijk wel zonder zo''n protector zijn geweest, anders zou het wel echt een blunder zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:06
EJSEJS schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:11:
[...]

Nou die Scratch test van JerryRigEverything zal toch hopelijk wel zonder zo''n protector zijn geweest, anders zou het wel echt een blunder zijn...
Ga ik ook vanuit :D Ik heb het filmpje nogmaals bekeken maar kon het niet zien of er nu een protector op zat of niet.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Demo model in mediamarkt had ook een screenprotector maar was wel erg klein en lelijk. Ging er vanuit dat dit door de medewerkers was gedaan vanwege de spen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Nou het zou wel de witte streep verklaren. Dat kan zomaar een spoor in plastic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Kan toch bijna ook niet dat de opvolger van dat glas zo super gevoelig is...nog ff afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
[...]

Dat zou wat zijn ja, ik heb het hem gevraagd, even zijn reactie afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
[...]

Die is zonder protector: op de Amerikaanse versie, zit een hele andere "protector" op de Note 7 (met afbeeldingen enzo)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/e4BN9qtiWrUFqkYjEXJDOy6W/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 08:48:
[...]

Die is zonder protector: op de Amerikaanse versie, zit een hele andere "protector" op de Note 7 (met afbeeldingen enzo)

[afbeelding]
Ik heb gisteren een unboxing gezien van een Amerikaan en die had wel een screenprotector erop zitten vanuit de doos.

Vage shit. Lekker duidelijk weer bij Samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiCk
Gisteren bij de Samsung store in Apeldoorn, waar er 4 lagen, alleen een lelijke protector gezien die de edge randen niet dekten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

[afbeelding]
Maar dat is niet de protector waar het hier om gaat, dit is gewoon de sticker die over alle nieuwe toestellen zit.

De daadwerkelijke protector zit daaronder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ga er vooralsnog niet vanuit dat Samsung een screenprotector erbij levert, al dan niet reeds aangebracht.

Doet wel pijn als je die boxes ziet die reviewers krijgen, Note 7, Gear Fit 2, fast charging cradle, nieuwe Gear VR en 256 GB SD kaart.

Als ik de Gear VR erbij had gekregen was ik overigens van plan die 360 camera erbij te kopen, maar zonder wordt het me te duur. Domme Samsung.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

[...]
op de Amerikaanse versie, zit een hele andere "protector" op de Note 7 (met afbeeldingen enzo)
Toch is dat niet helemaal waar, ben inderdaad ook unboxing tegen gekomen waar ze een protector hadden met plaatjes waar verder niks onder zat (zover je het goed kan zien). Maar ik kom net ook een unboxing tegen met zo'n protector met plaatjes waar nog een andere protector onder zit. Kijk onderstaand filmpje maar eens vanaf 45 seconden

Edite: Sorry denk dat ik een foutje heb gemaakt, zie mijn volgende posting

[ Voor 8% gewijzigd door DON PAPA op 21-08-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EJSEJS schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 11:34:
[...]

Toch is dat niet helemaal waar, ben inderdaad ook unboxing tegen gekomen waar ze een protector hadden met plaatjes waar verder niks onder zat (zover je het goed kon zien). Maar ik kom net ook een unboxing tegen met zo'n protector met plaatjes waar nog een andere protector onder zit. Kijk onderstaand filmpje maar eens vanaf 45 seconden

[video]
Mja dit lijkt meer op een re-unboxing. Die telefoon is al vol vingervlekken in de doos, dus waarschijnlijk zelf een screenprotector erop gezet en daarna die folie weer erop geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Ja nu je dit zegt en ik het filmpje nog eens goed bekijk zou het ook nog de "vuil" afdruk kunnen zijn van de protector met plaatjes die hij net verwijderd heeft.

Nou we zien het straks wel hoe Samsung onze Note 7 levert, wij weten een ieder geval waar we er op moeten letten bij het uitpakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
EJSEJS schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:03:
Ja nu je dit zegt en ik het filmpje nog eens goed bekijk zou het ook nog de "vuil" afdruk kunnen zijn van de protector met plaatjes die hij verwijderd heeft.

Nou we zien het straks wel hoe Samsung onze Note 7 levert, wij weten een ieder geval waar we er op moeten letten bij het uitpakken. :)
Nou ik zou het toch wel graag weten voor ik €800,- betaal en het ding mag uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Donstil schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:07:
[...]Nou ik zou het toch wel graag weten voor ik €800,- betaal en het ding mag uitpakken.
Want ? Als er wel één opzit kan je hem toch verwijderen, en als er geen één opzit laat je dit toestel aan je voorbijgaan ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
EJSEJS schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:11:
[...]

Want ? Als er wel één opzit kan je hem toch verwijderen, en als er geen één opzit laat je dit toestel aan je voorbijgaan ofzo ?
Nou als er af fabriek een protector opzit is dat niet voor niets en wil ik dus eerst weten waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Sorry verkeerd topic

[ Voor 86% gewijzigd door Aggressor op 21-08-2016 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Donstil schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:14:
[...]Nou als er af fabriek een protector opzit is dat niet voor niets en wil ik dus eerst weten waarom.
Misschien is dat wel ons extraatje in plaats van een VR-bril of SD kaartje :+

nee even zonder gein, wat gaat dat straks zeggen dan ?? Ik ken mensen die na 1 week al krassen hadden op hun Note 5 en ook iemand waar na bijna één jaar nog geen krasje te zien is. En zo zijn er mensen die altijd een uit voorzorg een protector op hun toestel plakken (ook al komt hij goed door een scratch test) en weer andere die het risico nemen omdat ze een protector lelijk vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door DON PAPA op 21-08-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
EJSEJS schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

Misschien is dat wel ons extratje inplaats van een VR-bril of SD kaartje :+

nee even zonder gein, wat gaat dat straks zeggen dan ?? Ik ken mensen die na 1 week al krassen hadden op hun Note 5 en ook iemand waar na bijna één jaar nog geen krasje te zien is. En zo zijn er mensen die altijd een uit voorzorg een protector op hun toestel plakken en weer andere die het risico nemen omdat ze een protector lelijk vinden.
Ja alles is goed te praten natuurlijk maar mijn inziens is het gewoon geen goed teken als een fabrikant gratis screenprotectors plakt. Zie ook Sony toestellen.

Ik vind het verder prima als GG5 net zo kras bestendig is als GG4 want daar heb ik nu na een jaartje iPhone 6s gebruik ook geen krasje op.

Een plasticje is dat echter niet. Je hebt dan na een paar dagen de eerste krasjes en dat is gewoon hinderlijk voor een toestel van €800,-

Het is nu wachten op de wat grondigere reviews die tijdens het schrijven de "Scratch" of "Screenprotector Gate" nog mee krijgen en er iets mee doen.

Of YouTubers welke de sticker eraf trekken en verder testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Donstil schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

Ja alles is goed te praten natuurlijk maar mijn inziens is het gewoon geen goed teken als een fabrikant gratis screenprotectors plakt. Zie ook Sony toestellen.

Ik vind het verder prima als GG5 net zo kras bestendig is als GG4 want daar heb ik nu na een jaartje iPhone 6s gebruik ook geen krasje op.
Ik probeer niks goed te praten, ik geef alleen aan dat het ook aan de gebruiker ligt. Zoals jij aan geeft vind je GG4 dus prima, maar zoals ik dus in mijn voorbeeld aan geef zijn er dus ook mensen die na 1 week al krassen op hun GG4 krassen hebben. Dus voor de ene is GG4 goed en voor de andere niet, en zo zal het straks ook zeker voor GG5 gelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
EJSEJS schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:39:
[...]

Ik probeer niks goed te praten, ik geef alleen aan dat het ook aan de gebruiker ligt. Zoals jij aan geeft vind je GG4 dus prima, maar zoals ik dus in mijn voorbeeld aan geef zijn er dus ook mensen die na 1 week al krassen op hun GG4 krassen hebben. Dus voor de ene is GG4 goed en voor de andere niet, en zo zal het straks ook zeker voor GG5 gelden...
Ja voor GG5 geld dat zeker maar ik doel meer op de sticker. Die zal een stuk zachter zijn dan GG5 en heb je dus alsnog de ergenis van "krassen"/oneffenheden op het scherm. Om er vervolgens (mogelijk) achter de echte reden van de protector te komen als je hem eraf trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

EJSEJS schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:39:
[...]

Waar het mij meer om gaat is dat een lage hardheid het een stuk moeilijker maakt om hem heel te houden. Ik heb een note 4 nu 1,5 jaar zonder krassen, maar dat komt ook omdat het glas is, GG4 glas is vrij hard en kan alleen gekrast worden met zand, anders gehard glas en bijvoorbeeld steen of beton.

Als de hardheid echt 3 op mohs zou zijn, dan kan het ook gekrast worden door, ijzer, staal, nikkel, koper en aluminium. alleen al de charging cable die je savon'ds verkeerd in je handen hebt kan dan al een kras veroorzaken.

Voor mij is dat meteen een signaal dat ik er meteen een (glazen) screen protector op moet doen, en nog even afwachten of andere tests hetzelfde uitwijzen, van 1 bron ben ik niet overtuigt. (voor hetzelfde geld zitten er kleine glas deeltjes in die tester die die jerry rig heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
EJSEJS schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

Misschien is dat wel ons extraatje in plaats van een VR-bril of SD kaartje :+

nee even zonder gein, wat gaat dat straks zeggen dan ?? Ik ken mensen die na 1 week al krassen hadden op hun Note 5 en ook iemand waar na bijna één jaar nog geen krasje te zien is. En zo zijn er mensen die altijd een uit voorzorg een protector op hun toestel plakken (ook al komt hij goed door een scratch test) en weer andere die het risico nemen omdat ze een protector lelijk vinden.
Helemaal met jou eens, heb al menig samsung toestel gehad nooit geen krassen zonder screen protector. Gewoon zuinig met je spullen omgaan. Waarom heeft de een na een week al krassen en de ander naar een jaar geen???? Dit zul je altijd blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Online kan ik het zo 1.2.3. niet vinden dus misschien weet iemand het hier.

Ik heb een Macbook Retina (die kleine met alleen USB-C) en daar zit een USB-C lader bij (29W, 14,4V 2.0A).
Kan ik daar de Note 7 mee opladen? Of blaas ik dan direct de accu eruit?

Het zou op reis namelijk wel goed uitkomen als ik weer een adapter minder mee hoef te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
glass screen protector, back protector en hoesje zijn besteld :P

Nu wachten op een cadeau bij de note 7 zodat ik kan gaan bestellen. Weet eigenlijk nog steeds niet zeker of ik hem ga halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savieratya
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-01 21:44
Donstil schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:13:
Online kan ik het zo 1.2.3. niet vinden dus misschien weet iemand het hier.

Ik heb een Macbook Retina (die kleine met alleen USB-C) en daar zit een USB-C lader bij (29W, 14,4V 2.0A).
Kan ik daar de Note 7 mee opladen? Of blaas ik dan direct de accu eruit?

Het zou op reis namelijk wel goed uitkomen als ik weer een adapter minder mee hoef te nemen.
Ik raad het echt af, je telefoon zal er wat sneller door opladen maar de levensduur van je batterij gaat er dan echt flink op achteruit.
D2FValinor schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:01:

Nu wachten op een cadeau bij de note 7 zodat ik kan gaan bestellen. Weet eigenlijk nog steeds niet zeker of ik hem ga halen :P
Welke glass screen protector heb je gekocht ? Ik ben nogsteeds opzoek naar een goeie edge to edge tempered glass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
D2FValinor schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:01:

Is dit geen rare volgorde? protector en hoesje besteld, maar weet nog niet zeker of ik de telefoon ga halen??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
savieratya schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:03
Welke glass screen protector heb je gekocht ? Ik ben nogsteeds opzoek naar een goeie edge to edge tempered glass.
Heb geen goede ofzo, gewoon eentje via banggood besteld.
Was wel tevreden met mijn iphone 6 edge to edge screen protectors dus ik ga deze maar gewoon voor de note 7 proberen.
http://www.banggood.com/F...axy-Note-7-p-1075319.html
pappaleone schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:25:
[...]

Is dit geen rare volgorde? protector en hoesje besteld, maar weet nog niet zeker of ik de telefoon ga halen??? 8)7
Haha, ja, ik hou er niet van om op mijn screen protectors en hoesjes te wachten wanneer ik een nieuw toestel heb :P
En anders is er vast wel iemand in mijn omgeving die er 1 haalt en het wel wilt overkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
D2FValinor schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:31:
[...]

Heb geen goede ofzo, gewoon eentje via banggood besteld.
Was wel tevreden met mijn iphone 6 edge to edge screen protectors dus ik ga deze maar gewoon voor de note 7 proberen.
http://www.banggood.com/F...axy-Note-7-p-1075319.html

[...]

Haha, ja, ik hou er niet van om op mijn screen protectors en hoesjes te wachten wanneer ik een nieuw toestel heb :P
En anders is er vast wel iemand in mijn omgeving die er 1 haalt en het wel wilt overkopen :P
Ja daar heb je ook gelijk in ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Nutral schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:53:
[...]Als de hardheid echt 3 op mohs zou zijn, dan kan het ook gekrast worden door, ijzer, staal, nikkel, koper en aluminium. alleen al de charging cable die je savon'ds verkeerd in je handen hebt kan dan al een kras veroorzaken.
Nou als ik dit filmpje bekijk dan denk ik dat het wel mee gaat vallen straks, zo heb ik een ieder geval nog nooit mijn scherm onder handen genomen. En als het echt zo slecht met de hardheid is gesteld dan zullen we dat snel weten, want dan komt het hele internet daar wel mee vol te staan, maar persoonlijk denk ik dat het heel erg mee gaat vallen. ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SY3kwyGjfAs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
EJSEJS schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:21:
[...]

Nou als ik dit filmpje bekijk dan denk ik dat het wel mee gaat vallen straks, zo heb ik een ieder geval nog nooit mijn scherm onder handen genomen. En als het echt zo slecht met de hardheid is gesteld dan zullen we dat snel weten, want dan komt het hele internet daar wel mee vol te staan, maar persoonlijk denk ik dat het heel erg mee gaat vallen. ;)

[video]
Nice. Dat ziet er goed uit :)

Edit: Doet me toch steeds meer vermoeden dat de eerdere test gedaan is met de protector op het scherm.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 21-08-2016 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
EJSEJS schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:21:
[...]

[video]
Ik zie toch echt allemaal glinsterende puntjes op het scherm nadat die gast met dat muntje bezig is geweest.

Naja we zullen inderdaad wel het internet vol zien staan als het echt slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Rutger Mulder schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:29:
[...]

Ik zie toch echt allemaal glinsterende puntjes op het scherm nadat die gast met dat muntje bezig is geweest.
Ik heb het idee dat het vuil is wat los van het muntje komt door het tikken, want daarna zie je ook dat hij zo'n schilfer opzij veegt tijdens het schrapen wat hij doet met het muntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshaad
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
Leesvoer met interessante inzichten voor de mensen die het boeit!

http://www.xda-developers...g-real-world-performance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
Leuk verhaaltje over de Amerikaanse versie.
Exynos is veel stabieler.
Dus we moeten niet de Amerikaanse kopen ?
Denk niet dat er veel mensen zijn die dat van plan waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ouch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Krasbestendigheid lijkt wel mee te vallen. Mijn broertje vroeg er laatst om bij de MM, de Samsung salespersoon ging toen zelf met sleutels over de Note 7 heen krassen, niks aan de hand :)
En hoe is het in vergelijking met de Exynos versie?

[ Voor 48% gewijzigd door Chester op 22-08-2016 14:23 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gadver er beginnen toch wel een hoop nadelen aan de Note 7 te kleven inmiddels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Krasbestendigheid geloof ik ook wel dat die gewoon gelijk is aan de vorige toestellen van Samsung. Zowel Corning als Samsung gaan hun naam niet te grabbel gooien bij zo'n device.

En ja we weten allemaal dat Samsung devices niet het snelste zijn qua UI, maar goed daarvoor krijg je natuurlijk ook een hoop features terug. Wil je die features niet dan kun je beter een ander merk kopen.

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 22-08-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
Donstil leest klaarblijkelijk over mijn reactie heen.
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Let op:
Voor alle gebruikers die vragen om een slotje. Het topic blijft open, zolang er op een normale manier met elkaar gecommuniceerd wordt. Eventueel willen er mensen nog praten over bijv. de afhandeling.

Berichten met betrekking tot het verkrijgbaar zijn van de Note 7 horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden.

Accessoires horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support