xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Waarom niet?pappaleone schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 17:07:
[...]
Dat zou leuk zijn, maar dat zal wel niet zo zijn.
https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/samsung
Omdat ik niet meer geloof in dit soort sites.
Ik heb altijd korting opgebouwd bij cashbackxl.pappaleone schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 17:47:
[...]
Omdat ik niet meer geloof in dit soort sites.
Is altijd goed gegaan ....
Zou niet weten waarom niet?
Laatst ook met een tv bij de mediamarkt
Nee de S7 zoals wij hem hier hebben is normaliter niet geschikt voor dual sim. Deze worden verkocht in Azie. Maar met een swap moet het kunnen heb ik gelezen. Maar daar is wel een groot risico aan als het mis gaat. Ook moet je de simkaart verknippen. Dus wees voorzichtig.jefjef schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:20:
Dual Sim: ik heb begrepen dat dmv een kernel swap? hoe werkt dat trouwens..., is de telefoon ook geschikt voor dual sim. Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt dan?
Denk dat dit de eerste telefoon gaat worden die ik z.s.m. ga pre-orderen. Hopelijk krijgt Nederland een fatsoenlijke pre-order aanbieding (*fingers crossed* voor een 256gb geheugenkaart).
Momenteel heb ik een iPhone 6S Plus 128gb, maar als je dan weer de gigantische hoeveelheid functies ziet waarmee Samsung op de proppen komt, dan kun je toch niet anders concluderen dan dat Apple achter loopt.
Ik wacht de reviews met smart af, maar al met al kan het niet fout gaan met deze telefoon
Enige puntje waar ik enigszins bang voor ben is de batterij, maar we wachten rustig af.
[ Voor 12% gewijzigd door London op 14-08-2016 10:23 ]
Tesla M3LR '21
het is een erg mooie telefoon alleen moet ik nog wachten totdat ik kan verlengen. maar ik doe er gelijk een hoesje om want glas is niet erg betrouwbaar. mijn moeder en stiefvaden hebben allebei een s6 edge gehad maar die kreeg scheuren door dat het met opladen te warm werd. en ze hebben hem laten vallen vanuit de auto zonder hoesje van zo een 50 cm afstand vanaf de grond. dus een hoesje of bumper is zeker aan te radenPlanespotter schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:23:
Ben zeer positief verrast door (de filmpjes van) deze telefoon!
Denk dat dit de eerste telefoon gaat worden die ik z.s.m. ga pre-orderen. Hopelijk krijgt Nederland een fatsoenlijke pre-order aanbieding (*fingers crossed* voor een 256gb geheugenkaart).
Momenteel heb ik een iPhone 6S Plus 128gb, maar als je dan weer de gigantische hoeveelheid functies ziet waarmee Samsung op de proppen komt, dan kun je toch niet anders concluderen dan dat Apple achter loopt.
Ik wacht de reviews met smart af, maar al met al kan het niet fout gaan met deze telefoon
Enige puntje waar ik enigszins bang voor ben is de batterij, maar we wachten rustig af.
Hier nog een. Ik heb nu ook een 6s Plus maar de keuze van Apple om nog een jaar met een refresh te komen bevalt me totaal niet eigenlijk.Planespotter schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:23:
Daardoor ben ik ook een beetje rond aan het kijken en door de goeie camera reviews van de S7 kwam ik bij Samsung terecht en omdat deze Note dezelfde camera heeft staat hij hier hoog op het lijstje.
Vooral het scherm lijkt me fantastisch, dat is het op de S7 al maar je hoort nu overal dat het scherm van de Note 7 nog mooier is.
Alleen zal ik wel gigantisch moeten wennen aan het Samsung menu denk ik. Dat ziet er allemaal wat omslachtig en vooral erg lelijk uit (Waaom ook al dat wit op een Amoled scherm?)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Besef wel dat je bij Samsung allemaal in MIJN ogen voorgeïnstalleerde troep (apps) mee geïnstalleerd krijgt.Planespotter schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:23:
Zoals Evernote, Flipboard, en nog een hele zooi.
Zonder root niet te verwijderen wel uit te zetten maar ik vind dit irritant heb mijn Note 4 dan ook geroot en al die rommel verwijderd.
Vreet ook je batterij leeg.
Ik vind dat IPhone dat beter voor elkaar heeft qua besturingssysteem.
Ik wacht zelf nog af met welke ik eventueel ga kopen, IPhone 7, LG V20, of de Note 7.
Ik kijk nog wel, ben wel met Phusebox eens dat je beter los kan kopen.
Voor je Note 4 krijg je weinig meer beter houden als reserve smartphone, en bij de providers krijg je ook nauwelijks korting.
Ik heb nu ziggo mobiel (sim only) bevalt uitstekend €15,- p.m.
Anders moet ik een nieuw abonnement afsluiten bijvoorbeeld Vodafone Red kost me €31,- per maand en dan bijbetaling toestel schat ik rond de €689,-
De hoeveelheid bloatware is inderdaad vaak een minpuntje bij Samsung. Dat is bij Apple echter niet anders, getuige het mapje ''zinloos'' op mijn iPhone waar 12 (!) apps in staan die ik niet kan verwijderen en nooit gebruik. Ik noem: kompas, tips, dictafoon, zoek vrienden, game center, watch, podcasts, facetime, itunes store, aandelen,. wallet & notities.Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Besef wel dat je bij Samsung allemaal in MIJN ogen voorgeïnstalleerde troep (apps) mee geïnstalleerd krijgt.
Zonder root niet te verwijderen wel uit te zetten maar ik vind dit irritant heb mijn Note 4 dan ook geroot en al die rommel verwijderd.
Ik wacht zelf nog af met welke ik eventueel ga kopen, IPhone 7, LG V20, of de Note 7.
Voor je Note 4 krijg je weinig meer beter houden als reserve smartphone, en bij de providers krijg je ook nauwelijks korting.
Anders moet ik een nieuw abonnement afsluiten bijvoorbeeld Vodafone Red kost me €31,- per maand en dan bijbetaling toestel schat ik rond de €689,-
Maar goed, dat is voor mij persoonlijk, dus het maakt niet zoveel uit en heeft verder weinig invloed op de snelheid van de iPhone.
Wil er trouwens zeker geen iPhone vs. Samsung discussie van maken! To each their own
Ik hoop dat de Note 7 snel te pre-orderen valt
Tesla M3LR '21
Niet alleen bij Samsung hoor. LG en Sony kunnen er ook wat van. Minste bloatware heeft een Motorola of Nexus. Apple heeft ook best wel wat bloatware.Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Besef wel dat je bij Samsung allemaal in MIJN ogen voorgeïnstalleerde troep (apps) mee geïnstalleerd krijgt.
De vraag is ook wat bloatware is. Ik vind de Samsung apps geen bloatware omdat ik die gebruik maar een andere kan het wel als bloat zien. Evernote heb ik niet meer gezien maar de Microsoft apps staan er tegenwoordig wel op. Op zich hoef je er geen last van te hebben want je kunt ze uitschakelen.
Ik heb eens met S7 getest tussen standaard bloat en alle bloat eraf en eerlijk gezegd merk ik geen direct verschil. Denk dat het tussen de oren zit.
Daarbij moet ik wel zeggen dat de oudere toestellen waaronder de Note 4 en S5 ook niet zo snel meer zijn en in mijn ogen best lag gevoelig waarbij je het misschien wel wat sneller merkt.
wat ik vooral doe met de bloatware is kijken welke ik kan verwijderen de rest uitzetten en in een apart mapje zetten zo heb je alleen de bruikbare apps in je menu staan. en de belangerijkste zet ik in de hoofdmenuGarret1410 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:14:
[...]
Niet alleen bij Samsung hoor. LG en Sony kunnen er ook wat van. Minste bloatware heeft een Motorola of Nexus. Apple heeft ook best wel wat bloatware.
De vraag is ook wat bloatware is. Ik vind de Samsung apps geen bloatware omdat ik die gebruik maar een andere kan het wel als bloat zien. Evernote heb ik niet meer gezien maar de Microsoft apps staan er tegenwoordig wel op. Op zich hoef je er geen last van te hebben want je kunt ze uitschakelen.
Ik heb eens met S7 getest tussen standaard bloat en alle bloat eraf en eerlijk gezegd merk ik geen direct verschil. Denk dat het tussen de oren zit.
Daarbij moet ik wel zeggen dat de oudere toestellen waaronder de Note 4 en S5 ook niet zo snel meer zijn en in mijn ogen best lag gevoelig waarbij je het misschien wel wat sneller merkt.
Nog een video waarin je m.b.t. bepaalde features een beter beeld krijgt
Super handig dat je gifjes kunt maken van een eigen gemaakte selectie!
[ Voor 15% gewijzigd door London op 14-08-2016 15:43 ]
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Bij 7.54 ongeveer als die die screenshots laat zien van de battery life zie je dat de klok rechtsboven weer doorloopt op het Edge scherm.
Vreselijk vind ik dat.
Ik weet nu definitief dat ik afhaak voor de Note 7, meerdere filmpjes bekeken.
Prijs is ook te duur zelfde CPU + RAM als S7. Maar los daarvan dat Edge stoort me altijd enorm. Nu had ik gehoopt dat het mee zou vallen maar toch niet helaas.
Ik wacht op ander toestel andere veel plezier met de Note 7 i.e.g.
Maar zonder idd Samsung VS Apple te starten.Planespotter schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:41:
[...]
De hoeveelheid bloatware is inderdaad vaak een minpuntje bij Samsung. Dat is bij Apple echter niet anders, getuige het mapje ''zinloos'' op mijn iPhone waar 12 (!) apps in staan die ik niet kan verwijderen en nooit gebruik. Ik noem: kompas, tips, dictafoon, zoek vrienden, game center, watch, podcasts, facetime, itunes store, aandelen,. wallet & notities.
Maar goed, dat is voor mij persoonlijk, dus het maakt niet zoveel uit en heeft verder weinig invloed op de snelheid van de iPhone.
Wil er trouwens zeker geen iPhone vs. Samsung discussie van maken! To each their own![]()
Ik hoop dat de Note 7 snel te pre-orderen valt
Je vergelijkt nu de standaard Apple Apps met de Bloatware op een Android telefoon (want dit doet niet alleen Samsung).
Dat is echter niet helemaal eerlijk.
Bij Apple is het OS functies + Apple Apps.
Bij Samsung is het Os functies + Samsung apps + bloatware.
Dat is dus altijd nog een stap extra en mij als serieus geïnteresseerde Apple gebruiker houd dat idd een beetje tegen. Althans tot hij te rooten is dan.
Verder kan je die apps vanaf iOS 10 (standaard op de volgende iPhone) verwijderen en gaat dat argument niet helemaal meer op.
Persoonlijk zie ik hèt als Samsung welke onwijs vooruit loopt met hardware (Beste camera, beste scherm, tegenwoordig goeie brouwkwaliteit) maar Apple juist enorm voorop loopt op software gebied (Optimalisatie).
Dat is voor mij een persoonlijk een beat lastige keuze. Geef me een S7 Edge en ik ben razend enthousiast over het scherm, pak ik mijn iPhone weer gaat dat de Software kant op.
Moeilijke wereld leven we in

Ik heb nooit last gehad van de Samsung 'bloatware', en heb nu 4 toestellen gehad van Samsung.Donstil schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:17:
[...]
Maar zonder idd Samsung VS Apple te starten.
Je vergelijkt nu de standaard Apple Apps met de Bloatware op een Android telefoon (want dit doet niet alleen Samsung).
Dat is echter niet helemaal eerlijk.
Bij Apple is het OS functies + Apple Apps.
Bij Samsung is het Os functies + Samsung apps + bloatware.
Dat is dus altijd nog een stap extra en mij als serieus geïnteresseerde Apple gebruiker houd dat idd een beetje tegen. Althans tot hij te rooten is dan.
Verder kan je die apps vanaf iOS 10 (standaard op de volgende iPhone) verwijderen en gaat dat argument niet helemaal meer op.
Persoonlijk zie ik hèt als Samsung welke onwijs vooruit loopt met hardware (Beste camera, beste scherm, tegenwoordig goeie brouwkwaliteit) maar Apple juist enorm voorop loopt op software gebied (Optimalisatie).
Dat is voor mij een persoonlijk een beat lastige keuze. Geef me een S7 Edge en ik ben razend enthousiast over het scherm, pak ik mijn iPhone weer gaat dat de Software kant op.
Moeilijke wereld leven we in
Het maakt je telefoon niet echt langzamer en mijn batterij gaat normaal gesproken ook prima een dag mee. Ik moet op het werk regelmatig een iOS toestel gebruiken om dingen te testen en ik kan daar niet aan wennen. Voor mij voelt dat OS juist als onlogisch en omslachtig al heb ik privé een macbook en vind ik dat juist weer fijn werken.
Vraag me af of dat gezichts bedrog is want ik heb niets in de statusbar wat in de edge rand doorloopt.Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:30:
Filmpje bekeken bedankt.
Bij 7.54 ongeveer als die die screenshots laat zien van de battery life zie je dat de klok rechtsboven weer doorloopt op het Edge scherm.
Vreselijk vind ik dat.
Ik weet nu definitief dat ik afhaak voor de Note 7, meerdere filmpjes bekeken.
Prijs is ook te duur zelfde CPU + RAM als S7. Maar los daarvan dat Edge stoort me altijd enorm. Nu had ik gehoopt dat het mee zou vallen maar toch niet helaas.
Ik wacht op ander toestel andere veel plezier met de Note 7 i.e.g.
Ik heb volgens mij nooit tekst wat in de randen doorloopt tenzij het een desktop website is.
Ik persoonlijk vind de edge rand wel weer mooi en bij swipen glijdt beeld zo van de de telefoon af.
Zo heb je dan weer voor en tegenstanders
Dat je er geen last van hebt is natuurlijk fijn maar geen graadmeter of bloatware überhaupt aanwezig zou mogen zijn.Phusebox schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:22:
[...]
Ik heb nooit last gehad van de Samsung 'bloatware', en heb nu 4 toestellen gehad van Samsung.
Het is eigenlijk van de zotten dat fabrikanten software van derde voor installeren en al helemaal als ze het je niet laten verwijderen. zoals al eerder gezegd dat is niet direct een Samsung probleem maar meer een industrie probleem.
Maar goed dat is een hele andere discussie.
De huidige Samsung schil is wel al een stuk meer stock dan een jaar of twee geleden. En ik verwacht met de upgrade naar Nougat ze nog een stapje verder gaan.Donstil schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:49:
[...]
Dat je er geen last van hebt is natuurlijk fijn maar geen graadmeter of bloatware überhaupt aanwezig zou mogen zijn.
Het is eigenlijk van de zotten dat fabrikanten software van derde voor installeren en al helemaal als ze het je niet laten verwijderen. zoals al eerder gezegd dat is niet direct een Samsung probleem maar meer een industrie probleem.
Maar goed dat is een hele andere discussie.
De Note 7 schil is idd keurig. Althans van wat ik er tot nu toe van zie op YouTube.Phusebox schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:50:
[...]
De huidige Samsung schil is wel al een stuk meer stock dan een jaar of twee geleden. En ik verwacht met de upgrade naar Nougat ze nog een stapje verder gaan.
Al snap ik al dat wit nog niet echt op een amoled scherm.
Dan kies je toch gewoon een donker thema, bij mijn S6 hebben alle menu''s gewoon een zwarte achtergrond en zijn de teksten wit (zie screenshot)Donstil schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:52:
[...]
Al snap ik al dat wit nog niet echt op een amoled scherm.

[ Voor 14% gewijzigd door DON PAPA op 14-08-2016 21:00 ]
Ja dat kan ook natuurlijkEJSEJS schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 19:21:
[...]
Dan kies je toch gewoon een donkere thema, bij mijn S6 hebben alle menu''s gewoon een zwarte achtergrond en zijn de teksten wit (zie screenshot)
[afbeelding]
Is dat dan een Thema van Samsung of van een derde partij?
Ik zie op YouTube alleen maar wit namelijk.
Dit is een Thema van Samsung zelfDonstil schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:51:
[...]
Is dat dan een Thema van Samsung of van een derde partij?
Hier ook iemand. Heb een iphone 6 64gb, maar heb ook geen zin om een jaar te wachten. Voor mij persoonlijk zijn de camera en het scherm het belangrijkst en Samsung is daar heer en meester in op dit moment. En denk dat ik wel een phablet wil proberen. Lees ook steeds vaker dat Samsung niet meer zoveel bloatware meelevert. Denk dat het nu gelijk is met Apple qua bloatware.Donstil schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:50:
[...]
Hier nog een. Ik heb nu ook een 6s Plus maar de keuze van Apple om nog een jaar met een refresh te komen bevalt me totaal niet eigenlijk.
Daardoor ben ik ook een beetje rond aan het kijken en door de goeie camera reviews van de S7 kwam ik bij Samsung terecht en omdat deze Note dezelfde camera heeft staat hij hier hoog op het lijstje.
Vooral het scherm lijkt me fantastisch, dat is het op de S7 al maar je hoort nu overal dat het scherm van de Note 7 nog mooier is.
Alleen zal ik wel gigantisch moeten wennen aan het Samsung menu denk ik. Dat ziet er allemaal wat omslachtig en vooral erg lelijk uit (Waaom ook al dat wit op een Amoled scherm?)
Anders een jaartje volhouden en dan inruilen voor de iphone 8
Sws denk ik dat ik wel ooit weer overstap op Apple als ze weer qua hardware op Samsungs niveau komen. Ben namelijk meer een ios fan dan android.
[ Voor 12% gewijzigd door Valinor op 14-08-2016 21:29 ]
Dan ga ik voor de blauwe versie, ik ga hem ook los aanschaffen.Phusebox schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:12:
Denk zelf dat ik voor de zwarte ga en het toestel los aanschaf. Ben niet graag gebonden aan een provider zeker nu de korting 0 is op een telefoon.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 02-09-2016 12:35 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik heb een Lexar 32GB High-speed C10 met mijn Note3 gekocht (heel duur toen) en heb in de afgelopen 3 jaar minstens 4 keer een melding gekregen dat de sd-card is corrupted en moet geformatteerd worden. Geen gekke dingen gedaan of zo, alleen na een restart van de Note kwam die melding spontaan te voorschijn. Van alles geprobeerd om de bestanden niet kwijt te raken, maar niks heeft geholpen, dus formatteren maar.
De eerste keer dit gebeurde had ik echt pech want toen had ik geen back-up van mijn foto's en muziek gedaan. Muziek was niet zo erg want die kan ik weer terug vinden, maar foto's, ... weg...
En nog, wat mij een sd-card een beetje koud laat, is dat als je je toestel kwijt raakt, kan iedereen toegang tot je inhoud hebben.
Geen sd-card dus meer een prioriteit voor mij. Ik had liever de N7 met 128GB, en duo sim (handig voor als je vakantie bent) gehad dan met een sd-card erbij.
Correct me if I'm wrong, maar je SD kun je toch ook encrypten? Ik heb nooit issues gehad met SD kaartjes, sommige zijn al 5 jaar oud ofzo.GentiLi schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:06:
Ik ben verbaast hoeveel mensen hier zitten te popelen voor een SD-card.
Ik heb een Lexar 32GB High-speed C10 met mijn Note3 gekocht (heel duur toen) en heb in de afgelopen 3 jaar minstens 4 keer een melding gekregen dat de sd-card is corrupted en moet geformatteerd worden. Geen gekke dingen gedaan of zo, alleen na een restart van de Note kwam die melding spontaan te voorschijn. Van alles geprobeerd om de bestanden niet kwijt te raken, maar niks heeft geholpen, dus formatteren maar.
De eerste keer dit gebeurde had ik echt pech want toen had ik geen back-up van mijn foto's en muziek gedaan. Muziek was niet zo erg want die kan ik weer terug vinden, maar foto's, ... weg...
En nog, wat mij een sd-card een beetje koud laat, is dat als je je toestel kwijt raakt, kan iedereen toegang tot je inhoud hebben.
Geen sd-card dus meer een prioriteit voor mij. Ik had liever de N7 met 128GB, en duo sim (handig voor als je vakantie bent) gehad dan met een sd-card erbij.
Ik kreeg een 64 GB Samsung kaartje bij mijn S4 en later dat jaar 125 cashback en nog een 64 GB Samsung kaartje bij mijn Note 3. Beide SD-kaarten doen het nog prima ruim 3 jaar later.GentiLi schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:06:
Ik ben verbaast hoeveel mensen hier zitten te popelen voor een SD-card.
Overigens kan je via je computer vaak nog wel e.e.a. herstellen. Dat heb ik een keer met een USB-stick moeten doen toen Windows Update met een reboot popup kwam toen ik op enter drukte en net foutherstel op de USB-stick bezig was...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
een meiske die ik ken heeft dezelfde problemen met de note edge als mij, maar haar tel gekocht bij een winkel in Geldrop kwam uit Duitsland.. Ze moet de verdere support nu daar regelen.. Dus heel erg makkelijk zijn ze er niet mee..Phusebox schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:26:
Weet iemand hoe het zit met garantie als ik het toestel in Duitsland koop? Moet ik dan ook daar terug voor garantie, of biedt Samsung ook garantie via NL aan dan?
[...]
Correct me if I'm wrong, maar je SD kun je toch ook encrypten? Ik heb nooit issues gehad met SD kaartjes, sommige zijn al 5 jaar oud ofzo.
moet dus een opzet stukje op voor de usb-c poort..?
oh en X-Boxer, op deze video zie je de tijd wel goed getoond op het schermp en loopt het niet door...
Verwijderd
Bedankt ik ga het filmpje eens bekijken 👍rohit schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:27:
Btw, YouTube: Samsung Galaxy Note7: Official Hands-on - Unboxing & Design
oh en X-Boxer, op deze video zie je de tijd wel goed getoond op het schermp en loopt het niet door...
Opzet stukje is als je je micro usb lader wil blijven gebruiken. Of bedoel je de Gear VR? Die heeft verwisselbare connectors.rohit schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:27:
Btw, YouTube: Samsung Galaxy Note7: Official Hands-on - Unboxing & Design
Zou je denken? vind het wel vreemd dat die erbij word geleverd dan... je gebruikt gewoon de lader die in de doos zit toch? Maar oke handig dan als je ergens geen usb-c hebt... Moet je wel over dit ding meenemen..Phusebox schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:40:
[...]
Opzet stukje is als je je micro usb lader wil blijven gebruiken. Of bedoel je de Gear VR? Die heeft verwisselbare connectors.
[ Voor 9% gewijzigd door Rohit op 15-08-2016 15:01 ]
duidelijk te zien dat de lader een normale usb poort heeft!
van de 64 GB ongeveer 52GB over blijkbaar (weet niet hoeveel apps al geïnstalleer waren ten tijde van t opnemen)
oeps, had dit berichtje wel hierboven erbij kunnen zette bedenk ik me nu....
[ Voor 32% gewijzigd door Rohit op 15-08-2016 15:02 ]
Ja das wel nice, maar ik zie niet een blauwe usb poort.. zou het dan usb 2 naar usb -c zijn?Señor Sjon schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:13:
De lader is denk ik gewoon nog hetzelfde. De USB kabel is al sinds de S3 los van de lader te trekken om als datakabel te fungeren.
HAHAHA sorry, toch wel erg dom dit hahaha
http://forum.xda-develope...icked-help-t3438974/page1
[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 15-08-2016 15:37 ]
Zo te zien sowieso een andere lader.
Klopt zag het net !Señor Sjon schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:40:
Vraag staat ook op XDA: http://forum.xda-develope...-c-fast-charging-t3434632
Zo te zien sowieso een andere lader.
Dat klopt, dat kan, maar het is zo irritant dat iedere keer dat ik mijn toestel moet ontgrendelen ik een hele Password moet typen.Phusebox schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:26:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar je SD kun je toch ook encrypten? Ik heb nooit issues gehad met SD kaartjes, sommige zijn al 5 jaar oud ofzo.
Ik vind het net zo gemakkelijk en veilig met gewoon een patroon swapen.
En je kan je sd-card niet zomaar aan je pc hangen of ff snel op een andere toestel data wisselen, dan moet je de sd-card weer uncrypten. Als je zo veel moeite moet doen, where is the big deel dat je een losse sd-card hebt?
Dus je vindt een sd kaart onveilig, maar encrypten is je te veel werk/omslachtig. Tja je kunt niet alles hebben.GentiLi schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:51:
[...]
Dat klopt, dat kan, maar het is zo irritant dat iedere keer dat ik mijn toestel moet ontgrendelen ik een hele Password moet typen.
En je kan je sd-card niet zomaar aan je pc hangen of ff snel op een andere toestel data wisselen, dan moet je de sd-card weer uncrypten. Als je zo veel moeite moet doen, where is the big deel dat je een losse sd-card hebt?
Ik vind een patroon juist onveilig. Kijk maar een op het scherm met lichtinval, dan kun je meestal het patroon zien ik heb al vaak iemand anders zijn telefoon ontgrendeld zonder dat ik het patroon wist.GentiLi schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:51:
[...]
Dat klopt, dat kan, maar het is zo irritant dat iedere keer dat ik mijn toestel moet ontgrendelen ik een hele Password moet typen.
YouTube: Samsung Galaxy Note 7 Drop Test! (4K)
Een gebricked telefoon kan je altijd bij samsung eenmalige laten reparen, zelfs alstaat er warranty void. Heb het namelijk zelf ervaren met mijn note 4.rohit schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:30:
[...]
Ja das wel nice, maar ik zie niet een blauwe usb poort.. zou het dan usb 2 naar usb -c zijn?
HAHAHA sorry, toch wel erg dom dit hahaha
http://forum.xda-develope...icked-help-t3438974/page1
Krijgt hij daar nou genoeg voor om gewoon weer een nieuwe te kopen?R2L schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:35:
Voor wat het waard is hierbij de eerste droptest...
Ziet er wel heel erg gevoelig uit...R2L schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:35:
Voor wat het waard is hierbij de eerste droptest...
idd, 1 x laten vallen en zijkantjes meteen beschadigd...
Zou kunnen, alleen is die zilveren echt net een spiegel. Hopelijk kan ik hem een beetje netjes houden... Zwarte zojuist besteld.markmart33 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:14:
Zou het niet erger lijken omdat hij zwart is, ik denk als je zilver neemt dat dit wellicht minder kwetsbaar is.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ziet er goed uit moet ik zeggen:)
Nog niet gezien, puur op plaatjes en filmpjes.
Maar dat is met mn Note 2 en 4 ook zo gegaan en van beide geen spijt gehad.
Helaas geen wit in het assortiment, dus ben voor de zilveren gegaan.
Nu maar in spanning afwachten op zijn aankomst.
Tweakers is steeds vaker de laatste. Met haar mooie radioreclamesMschrijver88 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:10:
Bij de buren staat de review al online, https://nl.hardware.info/...ew-note-in-een-edge-jasje
Het lijkt net of ze daar een zwarte versie van de Note 7 hebben met gouden rand (als ik de plaatjes bekijk bij de buren), maar het zal wel door de licht inval komen en toch de blauwe versie zijn ga ik vanuit.Mschrijver88 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:10:
Bij de buren staat de review al online, https://nl.hardware.info/...ew-note-in-een-edge-jasje
[ Voor 9% gewijzigd door DON PAPA op 16-08-2016 23:26 ]
Nou dat is iets wat je in veel filmpjes van het blauwe model ook ziet.EJSEJS schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:13:
[...]
Het lijkt net of ze daar een zwarte versie van de Note 7 hebben met gouden rand (als ik de plaatjes bekijk bij de buren), maar het zal wel door de licht inval komen ga ik vanuit.
Soms lijkt dat een mooi donker blauw met goud model te zijn terwijl het de andere keer weer een soort baby blauw is.
Ik vind donkerblauw wel fraai, dat baby blauw niet echt
Al vind ik het persoonlijk het mooist als je nagenoeg geen onderscheid ziet tussen scherm en rest van het toestel, zeker nu met de Edge randen. Daarom lijkt een zwarte mij persoonlijk het mooist.
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 16-08-2016 23:27 ]
Helemaal mee eens, dat is ook bij mij de reden dat ik voor een zwarte versie ga...Donstil schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:25:
[...]Al vind ik het persoonlijk het mooist als je nagenoeg geen onderscheid ziet tussen scherm en rest van het toestel, zeker nu met de Edge randen. Daarom lijkt een zwarte mij persoonlijk het mooist.
[ Voor 7% gewijzigd door DON PAPA op 17-08-2016 11:35 ]
Tesla M3LR '21
Heb ik gister ook gedaan.....
Alleen wel jammer dat het momenteel alleen per woord gaat en je niet hele zinnen kan selecteren. Hoop dat Samsung dit nog verder uitwerkt.
Zie voorbeeld hier:
YouTube: Samsung Galaxy Note 7 Hands-On Top 5 Features
Vet!! binnekort naar Egypte haha en kan geen arabisch dus ben benieuwd of die dat vertaald! Heb je hier internet voor nodig?Rutger Mulder schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:57:
Wat me opvalt is dat alle reviewers de translate functie van de s-pen nog al onderbelichten. Je kan hem namelijk ook live met de camera gebruiken. Lijkt me erg handig als je in het buitenland bent en je een woord wil vertalen in de 'echte wereld'. Ik zie alle reviewers het alleen op websites etc gebruiken.
Alleen wel jammer dat het momenteel alleen per woord gaat en je niet hele zinnen kan selecteren. Hoop dat Samsung dit nog verder uitwerkt.
Zie voorbeeld hier:
YouTube: Samsung Galaxy Note 7 Hands-On Top 5 Features
Denk het wel want Samsung maakt gebruik van google translate voor deze functie.rohit schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:59:
[...]
Vet!! binnekort naar Egypte haha en kan geen arabisch dus ben benieuwd of die dat vertaald! Heb je hier internet voor nodig?
Je kan de kaartjes er daarna niet meer uitkrijgen, zo rapporteert een XDA gebruiker klik
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Werkt en Je kaartjes er niet meer uitkrijgen. Iets klopt er hier nietSgtStrider schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:10:
Ter info; de dual-SIM+SD mod werkt ook bij de Note 7.
Je kan de kaartjes er daarna niet meer uitkrijgen, zo rapporteert een XDA gebruiker klik
Volgens mij is dit zo iets...SgtStrider schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:10:
Ter info; de dual-SIM+SD mod werkt ook bij de Note 7.
YouTube: Dual Sim & SD Card Simultaneously on Xiaomi Redmi Note 3 step b...
De YouTube is er vol van.
Dat kan, maar dan moet de toestel de duo-sim ondersteunen. En blijkbaar wat we in Nederland krijgen heeft dat niet.
MyGSM bijvoorbeeld
Ben je ook iets van 800-850 kwijt.
Tesla M3LR '21
Zal die ook in Nederland werken? Ze hebben de blauwe niet, maar dat boeit me niet echt, ik ga sowieso voor zwart.Planespotter schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:50:
De dual-sim N7 kun je wel importeren uit Dubai bij de zaken waar je voorheen ook de N5 kon kopen.
MyGSM bijvoorbeeld
Ben je ook iets van 800-850 kwijt.
Die kost AED 3199, omgerekend € 775. Eerlijk gezegt lijkt mij een beetje te mooi om waar te zijn. Een DUO én 128GB...

Edit: Oh, ik zie dat je een 128GB gratis erbij krijgt, toestel is 64GB.
[ Voor 6% gewijzigd door GentiLi op 17-08-2016 22:08 ]
Legit zijn ze sowieso wel. In het Note 5 topic zijn wel mensen te vinden die via een van die zaken een Note 5 hebben geïmporteerd.GentiLi schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:04:
[...]
Zal die ook in Nederland werken? Ze hebben de blauwe niet, maar dat boeit me niet echt, ik ga sowieso voor zwart.
Die kost AED 3199, omgerekend € 775. Eerlijk gezegt lijkt mij een beetje te mooi om waar te zijn. Een DUO én 128GB...![]()
Edit: Oh, ik zie dat je een 128GB gratis erbij krijgt, toestel is 64GB.
Je moet alleen hopen dat de douane jouw pakketje er niet uit pikt, anders kan die 775,- wel wat hoger uitvallen
En volgens mij (maar correct me if im wrong) werkt de N930-FD ook gewoon in Europa.
In Nederland worden de volgende frequenties gebruikt voor het mobiele verkeer:2G Network:
1900MHZ
3G Network:
850MHZ
900MHZ
1900MHZ
2100MHZ
4G Network:
700MHZ
(B20) 800MHZ
850MHZ
900MHZ
1800MHZ
1900MHZ
2100MHZ
2300MHZ
2600MHZ
800mhz (4G)
900mhz (2G/3G/4G)
1800mhz (2G/4G)
2100mhz (3G)
2600mhz (4G)
Zo te zien worden die allemaal ondersteund door de Note 7
Tesla M3LR '21
Wilde deze video ook echt nét posten.
Screen protector is wel vereist zo te zien

Tesla M3LR '21
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Die zijn er wel.reyals schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:54:
Fijn zo'n edge scherm, natuurlijk geen goede glazen screenprotector die de edge mee kan beschermen...
Maar jullie doen nu of gorilla glass 5 slechter ia als 4 of werder. Lijkt me niet toch?
Gebruik mijn note 4 zomer hoesje of screenprotector het laatste jaar en geen krasje te zien op het scherm.

Zo te zien komen er best snel krassen op het scherm, iniedergeval een stuk sneller dan op de note 5, enig voordeel van Gorilla glass 5 is dat het veel stootvaster is, dus minder kans op een gebarsten scherm als je telefoon valt.Phusebox schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:23:
[...]
Maar jullie doen nu of gorilla glass 5 slechter ia als 4 of werder. Lijkt me niet toch?
Ìdem hoor. Gewoon zorgen dat je je telefoon altijd in een zak doet waar geen sleutels e.d. inzittenSeñor Sjon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:26:
Ik ga al screenprotectorloos door het leven sinds de SII, nooit krasjes gehad (de faux metalen rand daarentegen.). Ik vrees eerder voor de laklaag van de zwarte N7. Had dat alu of RVS gehouden en er gebeurd niks mee.
Tesla M3LR '21
Hier ook geen krassen en nooit geen screenprojector gebruikt.Phusebox schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:23:
[...]
Die zijn er wel.
Gebruik mijn note 4 zomer hoesje of screenprotector het laatste jaar en geen krasje te zien op het scherm.
Hier word een glazen screenprotector juist afgeraden:reyals schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:54:
Fijn zo'n edge scherm, natuurlijk geen goede glazen screenprotector die de edge mee kan beschermen...
YouTube: Do Not Buy Glass Screen Protector For Galaxy Note 7!
Tja. 1 pipo die kennelijk niet in staat is om hem correct aan te brengen lijkt me geen goeie maatstaf.EJSEJS schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:20:
[...]
Hier word een glazen screenprotector juist afgeraden:
YouTube: Do Not Buy Glass Screen Protector For Galaxy Note 7!
Wat een fijn en mooi toestel.
Jammer dat ik niet alle features kon testen.
Kreeg de melding dat het een demo model was..
Boeeeeh!
nieuws: Uitslag krastest: Samsung Galaxy Note 7 heeft altijd screenprotector ...
De 'internals' zijn al de S7E, die kan je dan nog beter oppikken voor een paar honderd euro minder.
Zo te zien had de S7 active dit 'probleem' ook. Gorilla glas 4, maar krast ook bij Mohs 3.
YouTube: Galaxy S7 Active Scratch test, Bend test, Burn test - Durability video
[ Voor 19% gewijzigd door Rutger Mulder op 18-08-2016 13:00 ]
Even de reacties verder afwachten...virtua69 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:54:
Is duidelijk een dingetje dit, ben zwaar aan het twijfelen en als ik dit lees denk ik toch dat ik voor de s7edge ga... Heb nog 2 maanden om te kijken dus wacht rustig af
Heb een pre-order. Die is ook te annuleren
Vond nog ander filmpjes:
YouTube: Samsung Galaxy Note 7 Hammer & Knife Test!
Het lijkt eigenlijk wel mee te vallen
[ Voor 19% gewijzigd door RiCk op 18-08-2016 14:07 ]
Wat was ook alweer het voordeel van GG5?
Ik kan hem zo als nieuw verkopen.
Niet dat ik dat doe trouwens.
Die hadden ze bij eerdere toestellen ook al hoorSeñor Sjon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:07:
Ze hebben wel een screenprotector als officieel accessoire nu. Misschien zegt dat ook wel wat.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Voor alle gebruikers die vragen om een slotje. Het topic blijft open, zolang er op een normale manier met elkaar gecommuniceerd wordt. Eventueel willen er mensen nog praten over bijv. de afhandeling.
Berichten met betrekking tot het verkrijgbaar zijn van de Note 7 horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden.
Accessoires horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support