Mehh ben luiPhusebox schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:06:
[...]
Redelijk simpel te vinden, maar ja SD kaartjes tot 256 GB en nee, geen vervangbare accu.

Volgende week maar ff preorder plaatsen dan, en mijn note 5 de verkoop in.
Mehh ben luiPhusebox schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:06:
[...]
Redelijk simpel te vinden, maar ja SD kaartjes tot 256 GB en nee, geen vervangbare accu.
Verwijderd
Zonde plat scherm voor een Edge 😧rolandos582 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:08:
[...]
Mehh ben luimaar thanks
Volgende week maar ff preorder plaatsen dan, en mijn note 5 de verkoop in.
Klein minpuntje maar kijken of het me zal bevallen.
keertje control f5 ?
[ Voor 15% gewijzigd door Rohit op 08-08-2016 15:08 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Helemaal onderaan: http://www.samsung.com/nl...smartphones/galaxy-note7/rohit schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:49:
[...]
keertje control f5 ?
stuur de link eens als je wilt, want ik zie die 2 toestelle langs elkaar nie eens haha
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 176% gewijzigd door Rohit op 08-08-2016 16:23 ]
In de bron van de website zie je dan ook iets van model configurator. e-store en price. Lijkt er dus op dat je straks daar je kleur kunt kiezen en naar de shop kunt gaan. Wat mij deed vermoeden dat er geen blauw was.rohit schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:03:
Nou, ik zie heel wat anders.. namelijk ACCESSOIRES helemaal onderaan..
haha via chrome zie ik het nu ook!! vaag.. via IE niks te zien
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 08-08-2016 16:16 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Rohit op 09-08-2016 14:10 ]
Bij Canada zie je bijvoorbeeld ook diezelfde phone selector, maar daar wel met blauw erbij. Denk dat blauw hier voorlopig echt niet komt.rohit schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:23:
kado's van verschillende landen tot nu toe bekend :
Canada : http://www.samsung.com/ca...y-note/galaxy-note7/shop/
Samsung Level Box Pro or a Gear Fit2...
Singapore: http://www.samsung.com/sg...y-note/galaxy-note7/shop/
complimentary Lens Kit
Filipijnen: http://www.samsung.com/ph/note7/preorder/
nieuwe Gear-VR
Finland: bron XDA member
nieuwe Gear-VR
Korea : http://www.samsung.com/se...Galaxy_Note7_Reservation/
Gear fit 2 als ik het goed zie haha
Bron: http://forum.xda-develope...t2-256gb-microsd-t3432320
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 08-08-2016 16:31 ]
ik hoop van welPhusebox schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:27:
[...]
Bij Canada zie je bijvoorbeeld ook diezelfde phone selector, maar daar wel met blauw erbij. Denk dat blauw hier voorlopig echt niet komt.
In Engeland krijgzen dan weer blauw en zwart... en moet je reserveren wil je bij de eerste 1000 pre-orders kunnen zittenReserveren om te pre-orderen...
En in Finland de Gear VR, dus lijkt erop dat we in Europa die krijgen, of zou dat nog per land verschillen? Die Gear VR mogen ze houden, ga ik niet eens aanvragen.
[ Voor 5% gewijzigd door Rohit op 08-08-2016 16:32 ]
Ik heb er nog een liggen die ik bij de S7 heb gekregen. !x gebruikt dat ding, en ik vond het niet denderend.Nooit meer iets meegedaan.Phusebox schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:27:
[...]
Bij Canada zie je bijvoorbeeld ook diezelfde phone selector, maar daar wel met blauw erbij. Denk dat blauw hier voorlopig echt niet komt.
In Engeland krijgzen dan weer blauw en zwart... en moet je reserveren wil je bij de eerste 1000 pre-orders kunnen zittenReserveren om te pre-orderen...
En in Finland de Gear VR, dus lijkt erop dat we in Europa die krijgen, of zou dat nog per land verschillen? Die Gear VR mogen ze houden, ga ik niet eens aanvragen.
Juist en daarom hoop ik ook echt niet op de Gear VR. Liever een SD kaartje dan of die Gear Fit 2!pappaleone schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:56:
[...]
Ik heb er nog een liggen die ik bij de S7 heb gekregen. !x gebruikt dat ding, en ik vond het niet denderend.Nooit meer iets meegedaan.
Ja dat is een beter idee.rohit schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:58:
[...]
Juist en daarom hoop ik ook echt niet op de Gear VR. Liever een SD kaartje dan of die Gear Fit 2!
Gear fit 2 meteen verkopen en een gear s2 kopen
[ Voor 23% gewijzigd door DON PAPA op 08-08-2016 17:54 ]
Laten we eerst maar eens kijken wanneer het toestel daadwerkelijk gaat komen. Als ik nu zie dat de blauwe ook gereserveerd kan worden bij coolblue maar niet bij Samsung zelfPhusebox schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 17:00:
Ik heb liever zelfs een 64 gb sd ipv die gear vr. Maar goed nog een week geduld hebben.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Nee nog nooit gehad bij coolblue, belsimpel levert wel import toestellen, maar zeggen dat er ook netjes bij.Chester schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 17:13:
Bij coolblue kun je vaker dingen reserveren die niet geleverd worden door de fabrikant. Waarschijnlijk krijg je dan later een importtoestel.
[ Voor 10% gewijzigd door pappaleone op 08-08-2016 17:19 ]
Zou je met zo een import toestel wel de promotie van desbetreffende land kunnen binnenhalen?pappaleone schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 17:18:
[...]
Nee nog nooit gehad bij coolblue, belsimpel levert wel import toestellen, maar zeggen dat er ook netjes bij.
Import toestellen kun je snel herkkennen, vallen namelijk ook buiten de Samsung acties.
Dat denk ik niet omdat het toestel wordt verkocht in Nederland en de eventuele promotie naar Nederland moet worden gestuurd. Als je het promotie artikel niet wil, dan is het geen probleem. Anders zou ik voor de Nederlandse versie gaan.rohit schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:08:
[...]
Zou je met zo een import toestel wel de promotie van desbetreffende land kunnen binnenhalen?
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
[ Voor 86% gewijzigd door Rohit op 09-08-2016 13:35 ]
Weten we al welke connector er op de adapter gaat zitten? Mijn vrouw heeft op haar Nexus namelijk een USB-C aansluiting en aan de adapterkant zelf zit ook USB-C... failrohit schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:29:
Tell me what.. zit al meer dan 2 weken zonder mij note edge.. kan echt niet wachte tot de note 7 er eindelijk is..
iemand trouwens een goeie plek om alvast usb-c kabels te bestellen?
zit op dx, lightinthebox, miniinthebox te kijken.. kosten rond de 3-7 euro per stuk..
Heb er natuurlijk een aantal nodig omdat ik tot nu toe altijd micro usb gebruikte voor bijna alles.. (werk, auto , woonkamer, powerbank )
vind deze wel goed eruit zien: USB-C
en weten jullie of de accessoires ook meteen bij de release uitkomen? Zou wel graag zsm zo een cover of screenprotector erop willen..
ik snap em niet haha? beide kanten usb-c bedoel je?Phusebox schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:36:
[...]
Weten we al welke connector er op de adapter gaat zitten? Mijn vrouw heeft op haar Nexus namelijk USB-C maar de adapter zelf heeft ook USB-C... fail.
Ja, niet echt gebruiksvriendelijk dus.rohit schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:43:
[...]
ik snap em niet haha? beide kanten usb-c bedoel je?
niet echt nee hahahaha, verwacht dit niet bij Samsung? Afbeelding bij package content laat een normale usb kabel zien haha
[ Voor 91% gewijzigd door Bullet NL op 09-08-2016 13:55 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Bullet NL op 09-08-2016 13:56 ]
[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 09-08-2016 14:17 ]
Sensors zitten ook niet op dezelfde plek.. Lijkt net een aangepaste note 4EJSEJS schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:11:
Toch blijf ik mij verbazen over Samsung, ze hebben het nergens over een Note7 met plat scherm maar zetten op hun website wel een afbeelding van een Note 7 met plat scherm.
[afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door Rohit op 09-08-2016 14:26 ]
Het is een voorbeeld plaatje van hoe je data kunt versturen van je oude naar nieuwe toestel, het achterste toestel is dan ook geen Note 7.EJSEJS schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:11:
Toch blijf ik mij verbazen over Samsung, ze hebben het nergens over een Note7 met plat scherm maar zetten op hun website wel een afbeelding van de Note 7 met zowel edge als plat scherm.
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 09-08-2016 14:16 ]
Klopt, tis een Note 4Phusebox schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:16:
[...]
Het is een voorbeeld plaatje van hoe je data kunt versturen van je oude naar nieuwe toestel, het achterste toestel is dan ook geen Note 7.
Cogitationis poenam nemo patitur
Oeps je hebt helemaal gelijk ik had even de tekst die er bij hoort niet gelezen, foutje bedanktPhusebox schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:16:
[...]
Het is een voorbeeld plaatje van hoe je data kunt versturen van je oude naar nieuwe toestel, het achterste toestel is dan ook geen Note 7.
[ Voor 22% gewijzigd door DON PAPA op 09-08-2016 20:41 ]
Niet helemaal fail, ... eigenlijk. ...Phusebox schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:36:
[...]
Weten we al welke connector er op de adapter gaat zitten? Mijn vrouw heeft op haar Nexus namelijk een USB-C aansluiting en aan de adapterkant zelf zit ook USB-C... fail
[ Voor 15% gewijzigd door GentiLi op 09-08-2016 23:21 ]
Verwijderd
Goeie, plaatjes van de nieuwe VR erbij, zou het dan toch de promotie zijn...fredhuizinga schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:39:
Op de Samsung perspagina: http://www.samsung.com/nl...-die-groots-denkt-en-doet
staat het volgende:
"De Galaxy Note7 is vanaf 2 september in Nederland verkrijgbaar in de kleuren Blue Coral, Silver Titanium en Black Onyx. De verkoopadviesprijs bedraagt € 849,-"
Maar keek je vorige week nog op de N7 product pagina stond alleen de zilver en zwart, maar nu staat blue coral er ook bij..
[ Voor 8% gewijzigd door Rohit op 10-08-2016 14:52 ]
Hopelijk niet, maar in het persbericht noemen ze ook o.a. de Gear Fit2.rohit schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:04:
[...]
Goeie, plaatjes van de nieuwe VR erbij, zou het dan toch de promotie zijn...
Same herejoffrey19 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:15:
Twijfel ook om naar jaren IOS weer naar android te gaan ivm dit toestel. Ik ga wel wat zaken dan missen:
- Facetime (hoop een beetje op een snelle release van videobellen via Whatsapp)
- Imovie (Iemand een goede videobewerkings app voor de android als aanrader?)
Verder maakt het niet zoveel uit. Dus als de Iphone 7 tegenvalt (obv geruchten wel) dan ga ik hiervoor.
Verwijderd
Even uit nieuwsgierigheid, wat heeft je doen besluiten om nu toch misschien voor de Note 7 te gaan, ik dacht dat je een Edge scherm niks vond en dat je juist van Samsung af wou zoals je in de topic van de LG V20 schreef ? Dus ik ben wel benieuwd waar door je van gedachte bent veranderd...Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 18:17:
Ik ga voor de blauwe variant maar wil hem eerst even in me handen hebben gehad dus even langs MM 😆😉
Verwijderd
Dat mag uiteraard EJSEJSEJSEJS schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:37:
[...]
Even uit nieuwsgierigheid, wat heeft je doen besluiten om nu toch misschien voor de Note 7 te gaan, ik dacht dat je een Edge scherm niks vond en dat je juist van Samsung af wou zoals je in de topic van de LG V20 schreef ? Dus ik ben wel benieuwd waar door je van gedachte bent veranderd...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2016 19:51 . Reden: link youtube ]
Oké duidelijk, ik vind zelf ook de Edge rand het minst mooie aan de Note 7, dus vandaar dat ik wel benieuwd was wat jouw mening had doen veranderen. Ik zal het YouTube filmpje ook eens gaan bekijken...Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:47:
[...]
Ik ben nog steeds tegen de Edge maar ik heb op YouTube het filmpje bekeken van Erica Griffin die altijd zeer goed is in mijn ogen qua reviews, en de edge rand valt enorm mee bij de Note 7 vandaar de "keuze".
Maar zoals ik al zei ik wil hem eerst zelf in me handen hebben gehad
Verwijderd
Ik heb ze naast elkaar gehouden bij de Mediamarkt. De curve op de note 7 vind ik persoonlijk veel fijner. Voelt meer als een telefoon met een plat scherm, met een mooie curve afwerking. Op de s7 edge vond ik de curve heel vet, maar niet functioneel en gaf daarnaast ook het gevoel alsof het scherm heel smal was.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:29:
Ja ik blijf geen fan van Edge maar Erica zegt zelf in het filmpje dat de Edge minder is omdat ze voorzichtig willen zijn i.v.m. de S-Pen.
Als ik het goed bekijk zie je ook duidelijk verschil met de S7 edge en de Note 7.
Bij de S7 Edge zie je dat het icoontje van de telefoon doorloopt over de rand (edge).
Bij de Note 7 is dit niet het geval.
Maar ja eerst zelf maar eens kijken.
Ik ben het ook eens met Phusebox wat betref de rand(en) van de Note.
Bij de Note 4 bladdert de aluminium verf er gewoon af. Ook krast het zwarte midframe snel dit kan je makkelijk weg polijsten.
Maar dat van dat zilver/aluminium is heel slecht. Dat laat snel los hopelijk is dat nu niet meer het geval.
Verwijderd
Nope, helaas nog niet. Kan niet wachten om mijn prijsfout-jacht te beginnenPhusebox schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 22:40:
Dit weekend maar eens kijken in een mediamarkt of ze hem als demo hebben. Via coolblue was de prijs laatst wel ok met mijn abonnement, maar ja ik had hem in mijn winkelmandje om te bestellen en toen werd ie offline gehaald. Ik zal wel weer de mazzel hebben dat de prijs zometeen hoger is.
Er is nog geen prijzen en levertijden topic toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 10-08-2016 23:58 ]
Verwijderd
Cogitationis poenam nemo patitur
[Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en LevertijdenBullet NL schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:25:
[modbreak] Het wordt tijd voor een prijzen en levertijden topic, wie maakt hem aan?
Vanaf nu halen we berichten die hier geplaatst worden met de onderwerpen prijzen, levertijden en/of verkrijgbaarheid zonder overige opmerking weg.
[/]
[ Voor 16% gewijzigd door GentiLi op 11-08-2016 12:52 ]
Vergis je niet, China is een mega opkomende consumenten markt... De tijden dat ze voor 99% arm waren zijn voorbij. Er zal een goeie zakelijke reden zijn waarom ze dit doen. Uiteraard zal ik zeker kijken of het een goed idee is om er 1 uit china te importeren hierheen. Eerst horen welke chips erin zitten, zodat het hier wel goed zal werken, ten tweede wat voor OS. Google&China gaan niet goed samen. Dus eerst eens zien hoe die afloopt.GentiLi schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:48:
Als dit http://www.phonearena.com...but-only-in-China_id84054 naar Nederland komt, heb ik hem meteen gekocht.
Maar echt, ik snap die Samsung helemaal niet... brengen ze vorig jaar de N5, en dan toch niet naar EU. Brengen ze dit jaar de N7, een top/droom toestel, en dan toch niet naar EU. Ik vraag me af: hebben ze in Kina het geld voor over dan om zo een aankoop te doen???
Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, ik wil niet iemand discrimineren, ben zelf ook een buitenlander, maar ik denk dat hier in het westen zou dit toestel veel meer gescoord hebben.
Wat een lame excuus... Je kunt ondertussen toch alvast leveren, first come first served...
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Lijkt mij niet, dan zou ik hem juist een week vervroegen.. Zodat ze juist de Note 7 nemen..Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:13:
Ik denk dat er ook "iets" achter zit.
De aankondiging van de LG V20 6 September, IPhone 7...
Vandaar denk ik een week uitgesteld, anders komen er misschien veel retouren omdat mensen dan toch iets anders kiezen zoals Phusebox zegt 😉
De metalen rand is zwart geanodiseerd. Dus niet een lak laagje.ambry schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:03:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de zwarte variant, maar weet iemand of de metalen rand zwart 'geverfd' is of echt (soort van) zwart is... Wel lullig nl bij een krasje, valt het meteen zo op...
Toevallig Eindhoven/Son gebeld?Phusebox schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:21:
4 Mediamarkt filialen gebeld maar nergens nog een demo model. Een filiaal dacht misschien volgende week, de rest had nog geen idee.
Nope, wel: Heerlen, Roermond, Maastricht, Aken (Duitsland).
Haha oke!Phusebox schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:06:
[...]
Nope, wel: Heerlen, Roermond, Maastricht, Aken (Duitsland).
Bij te hoge druk zal er langzaam water naar binnen sijpelen. Het is meer een extra veiligheid dan dat het echt gemaakt is om onder water te gebruiken.rohit schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:09:
[...]
Haha oke!
iemand die weet wat de maximale onderwater diepte is? Is dat echt 1.5 m? Wat gebeurd er als ik dieper ga? Word de druk te groot dan en ontploft die of?
hij zal niet gaan ontploffen maar door dat er meed druk komt als je dieper gat kan de water wel naar binnen. het gaat net als duiken hoe dieper je gaat hoe meer druk je voelt dit geld ook voor een telefoon. maar kan niet echt kwaad als je in een 2 meter bad duikt met de note 7 zolang je maar weer snel omhooggaat. en het is altijd een risico om je telefoon onder water te zetten ook al is hij waterdichtrohit schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:09:
[...]
Haha oke!
iemand die weet wat de maximale onderwater diepte is? Is dat echt 1.5 m? Wat gebeurd er als ik dieper ga? Word de druk te groot dan en ontploft die of?
Dan liever zo een zakje kopen ofzo? Maar zal de pen dan nog werken...androidfreaker schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:19:
[...]
hij zal niet gaan ontploffen maar door dat er meed druk komt als je dieper gat kan de water wel naar binnen. het gaat net als duiken hoe dieper je gaat hoe meer druk je voelt dit geld ook voor een telefoon. maar kan niet echt kwaad als je in een 2 meter bad duikt met de note 7 zolang je maar weer snel omhooggaat. en het is altijd een risico om je telefoon onder water te zetten ook al is hij waterdicht
Ga je nu echt op vakantie, onderwater met je pen notities maken of wellicht iets vertalen?rohit schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:05:
[...]
Dan liever zo een zakje kopen ofzo? Maar zal de pen dan nog werken...
Nee, ik ga onderwater proberen de camera aan te zetten haha! Onderwater werkt je vinger namelijk niet! De Pen daarentegen wel, maar of die het in een zakje ook nog doet weet ik niet..Phusebox schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:18:
[...]
Ga je nu echt op vakantie, onderwater met je pen notities maken of wellicht iets vertalen?
[ Voor 58% gewijzigd door marcellux op 12-08-2016 11:35 ]
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
waarom koop je dan geen goeie selfiestick met een fysieke knop.kun je foto's maken zonder de pen te gebruiken lijkt mij een beter oplossing. en je kan jezelf dan ook op foto zetten.rohit schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:22:
[...]
Nee, ik ga onderwater proberen de camera aan te zetten haha! Onderwater werkt je vinger namelijk niet! De Pen daarentegen wel, maar of die het in een zakje ook nog doet weet ik niet..
Das ook wel een goeie jaandroidfreaker schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:37:
[...]
waarom koop je dan geen goeie selfiestick met een fysieke knop.kun je foto's maken zonder de pen te gebruiken lijkt mij een beter oplossing. en je kan jezelf dan ook op foto zetten.
Gisteren bij twee Mediamarkt filialen langs geweest, in Utrecht (Hoog Catharijne) zag ik 'm niet, maar in Zoetermeer (Stadshart) was er al wel een te zien. (In het zwart, de S-Pen was er alleen uitgehaald...)Phusebox schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:21:
4 Mediamarkt filialen gebeld maar nergens nog een demo model. Een filiaal dacht misschien volgende week, de rest had nog geen idee.
Actie loopt van 16 t/m 30 augustus.3.1 De campagne omvat het aanbod van één (1) Samsung Gear VR in de pre-aankoop van een Samsung
Galaxy Note7, één van de in de tabel hieronder vermelde modellen.
Samsung modellen die in de campagne
Model code apparatuur
(Model Code) Beschrijving Aanbieding
Samsung Galaxy Note7
SM-N930FZKATCL Galaxy Note7 64Gb Black
Gear VR *
(Model SM-R323NBKATPH)
SM-N930FZSATCL Galaxy Note7 64Gb Silver
SM-N930FZKAMEO Galaxy Note7 64Gb Black
SM-N930FZSAMEO Galaxy Note7 64Gb Silver
SM-N930FZKAOPT Galaxy Note7 64Gb Black
SM-N930FZSAOPT Galaxy Note7 64Gb Silver
SM-N930FZKATPH Galaxy Note7 64Gb Black
SM-N930FZBATPH Galaxy Note7 Blue 64Gb
SM-N930FZSATPH Galaxy Note7 64Gb Silver
* Aanbod beperkt tot de bestaande stock units.
Ik zou hem in ieder geval niet in zeewater gebruiken.,rohit schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:05:
[...]
Dan liever zo een zakje kopen ofzo? Maar zal de pen dan nog werken...
[ Voor 16% gewijzigd door pappaleone op 13-08-2016 10:47 ]
Ik zit echt niet te wachten op weer een gear VR, kunnen ze beter korting op de telefoon geven.Phusebox schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:44:
Gear VR it is, aangezien Frankrijk het ook heeft en Portugal nu ook:
[afbeelding]
Via Google Translate:
[...]
Actie loopt van 16 t/m 30 augustus.
Is ook niemand die een stuk plastic met 2 lenzen en wat knopjes gaat kopen dus ze moeten wat toch?pappaleone schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:46:
[...]
Ik zit echt niet te wachten op weer een gear VR, kunnen ze beter korting op de telefoon geven.
[ Voor 6% gewijzigd door Koning-Admiraal op 13-08-2016 11:09 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Verwijderd
Ja helemaal mee eens, ze hadden misschien nog beter het gouden randje bij de zwarte kunnen doen en het zwarte randje bij de blauwe kunnen doenVerwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:32:
Qua kleur twijfel ik nog vind blauw wel mooi alleen dat gouden randje is minder.
[ Voor 36% gewijzigd door DON PAPA op 13-08-2016 12:37 ]
Ik heb er nog een, maar geen reactie.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:32:
Gear-VR kan je toch verkopen op marktplaats maar zal dan wel vol staan ermee.
Ik kan er niet tegen ivm ziekte van Meniere.
Krijg je er €55-60,- voor dat is dan je "korting".
Qua kleur twijfel ik nog vind blauw wel mooi alleen dat gouden randje is minder.
Denk dat ik toch voor de Black Onix ga.
Ik ben niet kapot van de gear VR. een hoop gedoe met dat ding op je hoofd. en de kwaliteit is niet super.Phusebox schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:10:
Het is uiteraard wel de nieuwe Gear VR die je zou krijgen maar dan nog. Heb ik liever een ad kaartje desnoods van 64gb.
En gaan we ervoor ps welke kleur had je?Phusebox schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:19:
Net de note 7 even in mijn handen gehad. Ze hadden hem achter liggen maar moest nog door Samsung monteur geïnstalleerd worden.
Wat me opviel: ligt echt superfijn in de hand, voelt meer als een premium telefoon dan de note 4 en is een stuk smaller en oogt kleiner. Wel een mega fingerprint magnet though.
Dat zou leuk zijn, maar dat zal wel niet zo zijn.Aggressor schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:56:
Als je hem bij Samsung besteld krijg je 10proc korting via cashbackxl?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq