Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[ Voor 19% gewijzigd door iPodKiller op 02-08-2016 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:28
http://livestream.com/cnet/unpacked2016

Deze werkt wel. YouTube lijkt even down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"When we first introduced the Galaxy Note there was nothing like it..."

And when you introduced this Note there was nobody that liked it.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 02-08-2016 17:30 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Phusebox schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:03:
Helaas is mijn Note 4 op sterven na dood, weet alleen nog niet welk alternatief in de buurt komt.
De Note 4... 499 vs 849 euro. Dat is een makkelijke keuze. Asus Zenfone 3 Deluxe ziet er ook interessant uit.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Jammer, had voor €849,- wel wat meer verwacht, zoals:
-Grotere batterij
-Platte scherm
-4K scherm
-Android N @ release

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen ir. Geen hartslagsensor. Ze slopen meer eruit dan ze toevoegen.

Ongeveer 60% van de mensen draagt een bril.... wel fijn dat de irisscanner daar ook mee werkt. Oh wacht....

[ Voor 44% gewijzigd door Phusebox op 02-08-2016 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:35
En ja hoor het was Justin Denison..

Met de stomste opmerking aller tijden: "Je krijgt de S Pen er gratis bij!"...

Nooo shit..Wil je een Galaxy Note verkopen met gat erin aan de onderkant ?

[ Voor 25% gewijzigd door mprkooij op 02-08-2016 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:57
Twijfel Twijfel. Ik vind de Edge randen wel mooier tegenover de platte variant. Maar zoveel verschillen zijn er niet tussen de S7 Edge en de Note 7.

Nog een maand de tijd om te twijfelen wat de opvolger van me note 3 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Weer een uur van mn leven naar de ***** !
Na de Note 1, 3 en 4 zal ik nu wat anders moeten gaan zoeken...
Jammer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Heeft iemand al iets gehoord of er nu een een UFS card in kan? Of het is mij ontgaan of ???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinhold
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-03 13:47
Ik zelf gebruik al een paar jaar de Note 4 en ik vind en dat is mijn persoonlijke mening de Note 7 een mooie vervanger en dit gaat het ook worden. Ik heb zelf al met de s6 en s7 edge mogen spelen en ik vind de edge scherm het toestel netjes af maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waardeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En bij Coolblue is acuut de N4 uitverkocht. Wat toevallig... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook geen aanbieding met iets er bij hè. Terwijl dat normaal wel bij de introductie Is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:23:
Ook geen aanbieding met iets er bij hè. Terwijl dat normaal wel bij de introductie Is
Jesus Christ: word jij niet een beetje moe van jezelf met je negativiteit?

Toestel is net op de verkoop-sites gezet; koop jij alleen een toestel als er een promotie bij zit? :(

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Die irisscanner is volgens mij meer zo van we voegen dit toe om iets nieuws te kunnen doen. Maar je moet toch best veel handelingen doen om in je toestel te komen. Zo zou ik als brildrager eerst mijn bril moeten afzetten. Nee, doe mij dan maar gewoon een pincode of de vingerafdrukscanner. Nu heb ik al die dingen helemaal niet nodig omdat ik sowieso geen beveiliging op mijn telefoon heb zitten. Alleen bij het opstarten een pincode verder niet.

Ik ben trouwens ook benieuwd naar de camera van de Note 7. Volgens de specs hier op Tweakers heeft deze geen optische beeldstabilisatie zoals de Note 4 maar digitale beeldstabilisatie.

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 02-08-2016 19:37 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:29:
[...]

Jesus Christ: word jij niet een beetje moe van jezelf met je negativiteit?

Toestel is net op de verkoop-sites gezet; koop jij alleen een toestel als er een promotie bij zit? :(
Na al die geruchten van gratis dit en gratis dat. Nee 850 euro dokken en dan geen introductie promotie is van de zotten. Over 6 weken is de prijs 100 euro gezakt, minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:54
Chester schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:39:
Jammer, had voor €849,- wel wat meer verwacht, zoals:
-Grotere batterij
-Platte scherm
-4K scherm
-Android N @ release
vergeet niet een normaal PLAT scherm :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:38:
[...]

Na al die geruchten van gratis dit en gratis dat. Nee 850 euro dokken en dan geen introductie promotie is van de zotten. Over 6 weken is de prijs 100 euro gezakt, minimaal.
Weet niet hoe je hier bij komt, maar in Nederland is er nooit sprake van geweest dat je er dingen "gratis" bij zou krijgen...

In Engeland wel: of een 256Gb MicroSD, of de GearVR

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nougat schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:57:
[...]

vergeet niet een normaal PLAT scherm :-)
Dat was m'n 2e punt :P Verder natuurlijk nog een nieuwe Exynos om fatsoenlijk 4K aan te sturen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
henklbr schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:10:
[...]

Weet niet hoe je hier bij komt, maar in Nederland is er nooit sprake van geweest dat je er dingen "gratis" bij zou krijgen...

In Engeland wel: of een 256Gb MicroSD, of de GearVR
Bijna elke S of Note heeft wel een freebie gehad. Geheugenkaartjes, cashback, GearVR, chargepads, etc. 16 augustus schijnt pas de pre-order te zijn en 2 september levering. Hebben ze in ieder geval even de tijd om een echte Note7 te maken en de S7E+Stylus te rebranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie overigens nergens of de Note 7 ook USB 3.0 of 3.1 heeft, of enkel een USB-C connector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Señor Sjon schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:19:
[...]

16 augustus schijnt pas de pre-order te zijn en 2 september levering. Hebben ze in ieder geval even de tijd om een echte Note7 te maken en de S7E+Stylus te rebranden.
Volgens mij kan je hem gewoon al bestellen?
http://www.pdashop.nl/cat...amsung-galaxy-note-7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar officieel pas vanaf 16 augustus, levering start 2 september. Er komt zeker nog wel een actie bij Samsung, kan haast niet anders, al is het maar een 64gb sd kaartje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Hij is kleiner/smaller dan de Note4 :( Had gehoopt dat ie groter zou zijn. Erg jammer.
Ik heb echt de millimeters en batterij nodig voor Hayday :)

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik hem fors groter wilde.
Vroeger had je mooi verschil tussen SGS2 en bijv Note serie.
Nu is de S7 al echt bijna Note7 qua maten. Toch eens rondkijken naar een 6 inch.

[ Voor 40% gewijzigd door maffe op 02-08-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:35
Hmm.. mijn vader heeft de Note 3 en die begint nu langzamerhand wel erg traag te worden. Dit is vast een waardige opvolger voor zijn Note 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:38:
[...]

Nou dan wacht je toch gewoon 6 weken, er is niemand die zegt dat je het toestell moet aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Wat een opgefokte persoontje lopen hier toch rond. De pre-order gaat officieel pas op dinsdag 16 augustus van pas en er komt vast nog wel een actie, echter heeft Samsung nog niet aan de media laten welke actie dat zal zijn. Ik verwacht volgende week wel wat meer informatie, mensen die een pre-order hebben geplaatst krijgen het 'cadeautje' overigens ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:04:
[...]

Nou dan wacht je toch gewoon 6 weken, er is niemand die zegt dat je het toestell moet aanschaffen ;)
Is wel het verstandigste als je dit toestel wil aanschaffen. Maar goed Samsung komt vast nog met een actie.

Ik Was gewoon even in de war omdat ik dacht dat het toestel meteen te bestellen was en levering vanaf 16 augustus dus daarom verwachte ik al info over een actie.

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 02-08-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:26:
[...]

Is wel het verstandigste als je dit toestel wil aanschaffen. Maar goed Samsung komt vast nog met een actie.

Ik Was gewoon even in de war omdat ik dacht dat het toestel meteen te bestellen was en levering vanaf 16 augustus dus daarom verwachte ik al info over een actie.
Ik ben wel van mening dat het toestel weinig tot niets toevoegt op mijn S7 Edge. Ik heb de Note 4 gehad dit was een mooi toestel, en ja het scherm is schitterend. Maar zoals ik het nu bekijk en de verschillen tussen de 2 toestellen is het een beetje jammer. Alleen 64 GB ipv 32 GB 2 4GB hetzelfde als in de S7. Batterij 3500 tegenover 3600 voor de S7 edge, geen UFS en de processor als laatste ook geen verbetering. Zo zal er nog wel wat te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Deze opmerking over de S-pen is op zich wel grappig: "doesn't break if you put it the wrong way in". :)

Bron

[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 02-08-2016 23:31 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
pappaleone schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:35:
[...]

Ik ben wel van mening dat het toestel weinig tot niets toevoegt op mijn S7 Edge. Ik heb de Note 4 gehad dit was een mooi toestel, en ja het scherm is schitterend. Maar zoals ik het nu bekijk en de verschillen tussen de 2 toestellen is het een beetje jammer. Alleen 64 GB ipv 32 GB 2 4GB hetzelfde als in de S7. Batterij 3500 tegenover 3600 voor de S7 edge, geen UFS en de processor als laatste ook geen verbetering. Zo zal er nog wel wat te vinden zijn.
Tja, je moet er ook rekening mee houden dat dit een nieuw toestel is. Voor Samsung is de officiële verkoopprijs nog altijd 799,00 euro voor de Galaxy S7 Edge, waardoor je voor de Note 7 al snel op 849,00 euro uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
NotSoSteady schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:09:
[...]

Tja, je moet er ook rekening mee houden dat dit een nieuw toestel is. Voor Samsung is de officiële verkoopprijs nog altijd 799,00 euro voor de Galaxy S7 Edge, waardoor je voor de Note 7 al snel op 849,00 euro uitkomt.
Heb je ook gelijk in, ik wil er best dat geld voor weg tellen maar dan moet het ook wel wat vernieuwend zijn tegenover de S7 edge. Onder de motorkap is totaal niets vernieuwd jammert. Samsung doet dikwijls meer beloften dan ze waarmaken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
pappaleone schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:13:
[...]

Heb je ook gelijk in, ik wil er best dat geld voor weg tellen maar dan moet het ook wel wat vernieuwend zijn tegenover de S7 edge. Onder de motorkap is totaal niets vernieuwd jammert. Samsung doet dikwijls meer beloften dan ze waarmaken :/
Welke beloften? Ik kan me niet herinneren dat Samsung ooit heeft gezegd dat de Galaxy Note 7 een snellere processor krijgt, een grotere accu en meer werkgeheugen.

Ik ben het overigens met je eens hoor, de verschillen zijn kleiner dan ooit, vooral omdat de S7 Edge ook nog eens een groter scherm heeft gekregen. Daarnaast verwacht ik dat alle nieuwe software features uiteindelijk ook naar de S7-serie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm de webshops die hem erop hadden staan (als pre-order) hebben hem inmiddels weer verwijderd?

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 03-08-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:31:
Hmm de webshops die hem erop hadden staan (als pre-order) hebben hem inmiddels weer verwijderd?
https://www.coolblue.nl/z...%207&sortering=relevantie

En deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, je kon hem eerst o.a. op belsimpel.nl en coolblue.nl bestellen (los of met abonnement) maar nu enkel nog inschrijven op een melding wanneer op voorraad. Waarschijnlijk hecht Samsung waarde aan het "reserveren vanaf 16 augustus" verhaal en mogen ze niet eerder pre-orders aannemen.

Zoals ik al dacht:
... vanuit Samsung is het gebod gekomen om de pre-order tot medio half Augustus uit te zetten
Reactie van CoolBlue.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 03-08-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:25:
[...]

Nope, je kon hem eerst o.a. op belsimpel.nl en coolblue.nl bestellen (los of met abonnement) maar nu enkel nog inschrijven op een melding wanneer op voorraad. Waarschijnlijk hecht Samsung waarde aan het "reserveren vanaf 16 augustus" verhaal en mogen ze niet eerder pre-orders aannemen.

Zoals ik al dacht:

[...]

Reactie van CoolBlue.
Je hebt helemaal gelijk sorry inderdaad wat een gedoe. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pappaleone schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:46:
[...]

Je hebt helemaal gelijk sorry inderdaad wat een gedoe. 8)7
Samsung wil waarschijnlijk ook een graantje meepikken qua pre-orders en kan deze waarschijnlijk pas over 2 weken online zetten. Dus nu willen ze dat anderen ook wachten. Machtsspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:48:
[...]

Samsung wil waarschijnlijk ook een graantje meepikken qua pre-orders en kan deze waarschijnlijk pas over 2 weken online zetten. Dus nu willen ze dat anderen ook wachten. Machtsspel.
Ja dat zit er wel in, ik ben er nog niet aan uit, ben nu blij met mijn edge7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 15:07
Ondanks alle negativiteit vind ik de Note7 wel erg mooi vormgegeven.
De prijs zal wel zakken en ja ik ik vind het ook jammer dat de hardware niet is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Garret1410 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:10:
De prijs zal wel zakken en ja ik ik vind het ook jammer dat de hardware niet is verbeterd.
Hij ziet er inderdaad schitterend uit, ik vind die nieuwe kleur erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik zie alleen wel hopeloos veel vingerafdrukken op alle first-look reportages.

Waarom staat al die FCC meuk op alle toestellen behalve de zwarte of is dat lichtval?
Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2016/08/Samsung-Galaxy-Note-7-14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:16
Señor Sjon schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:45:
Ik zie alleen wel hopeloos veel vingerafdrukken op alle first-look reportages.

Waarom staat al die FCC meuk op alle toestellen behalve de zwarte of is dat lichtval?
[afbeelding]
Lichtinval, want als je inzoomt zie je t ook op die zwarte helaas duidelijk staan.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Alekz87 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 23:11:
[...]

Lichtinval, want als je inzoomt zie je t ook op die zwarte helaas duidelijk staan.
Kunnen ze dat niet aan de binnenkant van de back cover zetten, het ontsiert het hele toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 01:06:
[...]

Kunnen ze dat niet aan de binnenkant van de back cover zetten, het ontsiert het hele toestel.
Het moet zichtbaar zijn en aangezien die niet open kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Garret1410 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:10:
Ik vind het ook een super mooi toestel. Vooral de zwarte. De edge randen zijn niet zo edge als de S7 Edge wat het geheel een beetje een beselloze uitstraling geeft. Dit is iets wat ik al jaren zie in renders maar nu eindelijk naar voren komt.

De prijs is het enige wat mij tegenhoudt om hem dit jaar al te kopen anders was het een no-brainer geweest.
Mijn Note 4 heb ik ook pas gekocht toen de S6 Edge+ en de Note 5 reeds was gelanceerd.
Dus puur vanwege de prijs ben ik geen early adapter.

Een van de beste reviews:

Galaxy Note 7: In-Depth Look! (Initial Review)

YouTube: Galaxy Note 7: In-Depth Look! (Initial Review)

[ Voor 11% gewijzigd door Thombias op 05-08-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Het enige waar ik echt onder de indruk van ben ten opzichte van de S7 Edge is de screen to bezel ratio. De S7 Edge was met zijn 76% al spectaculair, maar deze Note 7 tilt het even doodleuk naar 79%. Leg hem naast Apple's grootste en het is ronduit belachelijk hoe lomp de 6s Plus er dan uit ziet met z'n gigantische randen.

Verder vind ik zo op het eerste gezicht heel weinig veranderd en zou iedereen dan ook meer de S7 Edge aanraden dan deze. Natuurlijk is dit persoonlijk, maar de prijs van de S7 Edge in abonnement vorm is al een stuk gezakt, terwijl het toestel op die 0,2 inch en de S-pen na vrijwel identiek is aan de Note 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 05:47:
[...]

Het moet zichtbaar zijn en aangezien die niet open kan.
Dom had ik kunnen weten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Guys,

Ik kom van de Note Edge die nu helaas niet meer te repareren is..
Ik kan een S7 Edge kiezen of bijbetaling een Note 7.. (60euro)
Wat zouden jullie dan kiezen?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:37:
Guys,

Ik zou persoonlijk voor de note 7 gaan. De afweging die je moet maken is of gorilla glass 5, een stylus en (wat mij betreft) een mooier design die 60 euro waard is.

Ongerelateerd aan de vraag: ik denk dat ik bij gebrek aan vooruitgang na 4 jaar iphone toch weer terug naar android en samsung ga. Ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:01
jobias schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:26:
[...]

Ongerelateerd aan de vraag: ik denk dat ik bij gebrek aan vooruitgang na 4 jaar iphone toch weer terug naar android en samsung ga. Ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen haha.
Ik heb hetzelfde. Ben ooit geswitcht van iphone naar een note 3, maar na verloop van tijd ging het me irriteren dat je bij apple een hoop zaken out of the box werkend hebt, zoals: encryptie, find my iphone, find my friends, etc. Bij android/samsung moet je daar weer aparte zaken installeren, configureren, accounts nodig etc.. Hoop dat dat nu wel beter is want ik ga echt niet van mijn iPhone 6 naar de iPhone 6SE (het wordt geen 7 denk ik). Ik zat met mijn "tick" qua verlengen precies goed met de iPhones, maar nu ze naar 3 jaar gaan.. Bijna geen innovatie dit jaar terwijl samsung echt uit begint te lopen qua features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
jobias schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:26:
[...]

Ik zou persoonlijk voor de note 7 gaan. De afweging die je moet maken is of gorilla glass 5, een stylus en (wat mij betreft) een mooier design die 60 euro waard is.

Ja opzich vind ik het design van de note ook mooier! vooral omdat ik de s7 veel op de s6 vind lijken!
Stylus - G5 - 64Gb standaard - usb c - -zijn natuurlijk de trekkers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
CopyCatz schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:41:
[...]

Ik heb hetzelfde. Ben ooit geswitcht van iphone naar een note 3, maar na verloop van tijd ging het me irriteren dat je bij apple een hoop zaken out of the box werkend hebt, zoals: encryptie, find my iphone, find my friends, etc. Bij android/samsung moet je daar weer aparte zaken installeren, configureren, accounts nodig etc.. Hoop dat dat nu wel beter is want ik ga echt niet van mijn iPhone 6 naar de iPhone 6SE (het wordt geen 7 denk ik). Ik zat met mijn "tick" qua verlengen precies goed met de iPhones, maar nu ze naar 3 jaar gaan.. Bijna geen innovatie dit jaar terwijl samsung echt uit begint te lopen qua features.
Als tweaker een peace of cake neem ik aan.. Android beheer erop en klaar is keer.. Encryptie met Knox + de nieuwe functie om bestanden/apps te locken. Find my friends nog nooit iemand gezien of erover horen spreken.. Dus als je het aan mij vraagt een nutteloze functie..

Note 7 daarentegen meer vernieuwende functies dan de IPhone.. Waterdicht ook best een top functie ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jobias
rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:45:
[...]

Ja opzich vind ik het design van de note ook mooier! vooral omdat ik de s7 veel op de s6 vind lijken!
Stylus - G5 - 64Gb standaard - usb c - -zijn natuurlijk de trekkers..
Die laatste twee was ik nog vergeten te noemen. Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken, maar zou zelf die 60 euro daar wel voor over hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
jobias schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:57:
[...]

Die laatste twee was ik nog vergeten te noemen. Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken, maar zou zelf die 60 euro daar wel voor over hebben!
Haha dat komt wel goed, zoals het er nu voor staat kies ik voor de note 7. Tenzij er echte goeie argumenten zijn om niet voor de note 7 te gaan.. financieel geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:37:
Guys,

Hoe kom je aan die prijs dan want hij wordt nog nergens aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:03:
[...]

Hoe kom je aan die prijs dan want hij wordt nog nergens aangeboden?
advies prijs waarschijnlijk 849? staat op verschillende sites.. Samsung store zei waarschijnlijk ook 849.. Dus vandaar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan krijg je bijkans de nieuwwaarde van je Note Edge terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 21:15:
Dan krijg je bijkans de nieuwwaarde van je Note Edge terug?
Ik denk dat hij bedoeld bij een nieuw 2 jarig abonnement van ca. 55 euro per maand als ik dat zo inschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:43
Phusebox schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:25:
[...]

Zoals ik al dacht:

[...]

Reactie van CoolBlue.
Ik heb hem gewoon alvast vast staan, op een papieren lijstje :X

De note 4 bij release was een drama, echt nergens te krijgen. Dat gaat mij geen 2e keer gebeuren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
slijkie schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:42:
[...]

De note 4 bij release was een drama, echt nergens te krijgen. Dat gaat mij geen 2e keer gebeuren. ;)
Bij wie heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
slijkie schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:42:
[...]

Ik wacht toch nog even af. Tegen die prijs zal het niet zo'n storm lopen. De Note 4? Ik liep de dag na launch naar de winkel en liep een half uur later naar buiten met de Note 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:43
Klein bedrijfje, die ze inkoopt. dus makkelijker dan de grote jongens. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 17:33
Er is trouwens 3 dagen terug een 6gig ram, dual sim en 128 gig intern variant opgedoken van de Note 7, wel uit China overigens.
Afbeeldingslocatie: https://www.allaboutphones.nl/wp-content/uploads/2016/08/note-7-6gb-china-2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
Tunestwo schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:22:
Er is trouwens 3 dagen terug een 6gig ram, dual sim en 128 gig intern variant opgedoken van de Note 7, wel uit China overigens.
[afbeelding]
Ik zag hem langskomen ja. Misschien is het omdat ik nu al 4 jaar iOS gebruik dat ik het verschil tussen 4 en 6 GB ram niet zo interessant vind.. Heeft android echt 6 gig ram nodig om goed te kunnen draaien? Het lijkt mij meer een voordeel 'op papier'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor VR zou het zeker wat uut kunnen maken. Verder is meer ram geheugen gewoon fijn om meer apps tegelijk goed open te kunnen houden.

Kleine kans dat deze ooit naar Europa komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
Waarom is de camera resolutie van 16MP bij N4 terug geschroefd naar 12MP bij N7?

Dit verschil is best behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapixels zeggen in principe niets, het gaat om de grote van de sensor en de lichtsterkte van de lens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
Fermion schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:44:
Waarom is de camera resolutie van 16MP bij N4 terug geschroefd naar 12MP bij N7?

Dit verschil is best behoorlijk.
grotere pixels, dual pixel zoom etc. etc. qua kwaliteit is de camera er alleen maar beter op geworden. Er is een redelijke consensus volgens mij over dat de S7 (edge) de beste camera heeft. 12 mp is scherp zat. Wat X-boxer ook zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
jobias schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:59:
[...]

grotere pixels, dual pixel zoom etc. etc. qua kwaliteit is de camera er alleen maar beter op geworden. Er is een redelijke consensus volgens mij over dat de S7 (edge) de beste camera heeft. 12 mp is scherp zat. Wat X-boxer ook zegt :)
12MP is scherp zat, alhoewel met mijn systeem camera, NEX6 shiet ook 16MP (16,1) en bij het cropen van foto's werkt dat gewoon fijn.

Moet zeggen dat de foto's genomen op mijn N4 nog steeds goed uitzien en enorm tevreden met de snelheid en kwaliteit.

Van werkgever kreeg ik een S5 en tot mijn verwachtingen in is de camera daarvan beroerd, het voornamelijk traag en niet lichtgevoelig.

Ik de previews las ik dat N7 bij weergave van films ook HDR ondersteund (hoop op 10bit kleurweergave), ben benieuwde of dit ook ook bij de foto's zo zal zijn.

Afijn ik ben wel van mening dat de N7 een waardige opvolger is voor mijn N4. Eerst maar een indepth review afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

jobias schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:59:
[...]
12 mp is scherp zat. Wat X-boxer ook zegt :)
Maar in 16:9 is het volgens mij 9,1 megapixels in plaats van 12 megapixels...

[ Voor 6% gewijzigd door DON PAPA op 07-08-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
EJSEJS schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 18:30:
[...]

Maar in 16:9 is het volgens mij 9,1 megapixels in plaats van 12 megapixels...
Op de N4 is het 16MP bij het 16:9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 21:43:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld bij een nieuw 2 jarig abonnement van ca. 55 euro per maand als ik dat zo inschat.
wat bedoel je?
ik heb de note edge los gekocht voor 849 vorig jaar.. nu krijg ik 789 terug omdat ze de note edge niet meer kunnen leveren.. Daarvan kan ik dus de s7 edge kopen of bijbetalen voor de note 7. Ik en veel sites verwachten dat hij 849 euro gaat kosten ook de store dacht dit. Dus vandaar de prijs indicatie. Hoop dat het nu duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:11:
[...]

wat bedoel je?
ik heb de note edge los gekocht voor 849 vorig jaar.. nu krijg ik 789 terug omdat ze de note edge niet meer kunnen leveren.. Daarvan kan ik dus de s7 edge kopen of bijbetalen voor de note 7. Ik en veel sites verwachten dat hij 849 euro gaat kosten ook de store dacht dit. Dus vandaar de prijs indicatie. Hoop dat het nu duidelijk is.
Wat je krijgt gewoon het volledig aankoopbedrag terug omdat je telefoon kapot is? Vaag. Nog nooit van gehoord maar wel fijn voor jou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:15:
[...]

Wat je krijgt gewoon het volledig aankoopbedrag terug omdat je telefoon kapot is? Vaag. Nog nooit van gehoord maar wel fijn voor jou.
Nee... Goed lezen, ik heb 849 betaald en ik krijg nu 789 terug. dus iets minder.. Maar iig wel fijn voor mij ja hahaha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Fermion schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 18:54:
[...]Op de N4 is het 16MP bij het 16:9.
Ja dat snap ik, de Note 4 heeft net als de S6 een 1/2.6" sensor en kunnen dus in 16:9 met met de maximale 16 megapixels foto's maken. Maar de Note 7 krijgt net als de S7 een 1/2.5" sensor size wat inhoud dat hij met maximaal 9,1 megapixels foto's in 16:9 kan maken. En niet met 12 megapixels zoals de meeste zouden verwachten als ze lezen dat er een 12 megapixel camera in zit... (dus vandaar mijn vorige posting)

[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 07-08-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Trouwens zag net op de US site van samsung dat je een Gear Fit 2 krijgt of een 256GB SD kaart!
Zou wel vet zijn als dat hier ook zo gaat zijn.. Zo een Gear VR lijkt me nu nog niet echt nuttig,meer voor een paar weken mee te spelen en thats it..

http://www.samsung.com/us...ote-7-features-and-specs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:11:
Trouwens zag net op de US site van samsung dat je een Gear Fit 2 krijgt of een 256GB SD kaart!
Zou wel vet zijn als dat hier ook zo gaat zijn.. Zo een Gear VR lijkt me nu nog niet echt nuttig,meer voor een paar weken mee te spelen en thats it..

http://www.samsung.com/us...ote-7-features-and-specs/
Ik ben er bang voor. Zal hier wel een 64gb kaartje worden.

Hier komt ie ook alleen in zwart en zilver (in ieder geval bij de launch). Jammer vond dat blauw wel interessant.

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 07-08-2016 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:14:
[...]

Ik ben er bang voor. Zal hier wel een 64gb kaartje worden .
Echt he.. Kan da echt niet begrijpen waarom alles daar altijd beter is... Goedkoper en nog een vette kado erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:19:
[...]

Echt he.. Kan da echt niet begrijpen waarom alles daar altijd beter is... Goedkoper en nog een vette kado erbij..
Is maar mijn idee hè, kan net zo goed dat Samsung toch stunt hier met zo'n aanbieding. Maar zou er niet op rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:21:
[...]

Is maar mijn idee hè, kan net zo goed dat Samsung toch stunt hier met zo'n aanbieding. Maar zou er niet op rekenen.
i know maar het is altijd zo hier.. zullen wel met een gear vr2 ofzo aankomen of een sd kaartje of draadloos oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:01
Ik kan alleen maar hopen dat ze met een Gear VR2 aankomen, ik twijfel nu nog om een Edge s7 nu te kopen met een Gear (de actie die nu loopt) of wachten totdat er een actie komt dat je hem er bij krijgt bij de Note 7, dat maakt de prijs van de Note wat dragelijker, zonder iets extra`s er bij ga ik hem niet kopen dan vindt ik hem simpel weg te duur.
Helaas is er nog niks over te vinden wat de eventuele promotie gaat worden, maar ik heb nog even de actie van de edge loopt tot 21-08.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
markmart33 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:29:
Ik kan alleen maar hopen dat ze met een Gear VR2 aankomen, ik twijfel nu nog om een Edge s7 nu te kopen met een Gear (de actie die nu loopt) of wachten totdat er een actie komt dat je hem er bij krijgt bij de Note 7, dat maakt de prijs van de Note wat dragelijker, zonder iets extra`s er bij ga ik hem niet kopen dan vindt ik hem simpel weg te duur.
Helaas is er nog niks over te vinden wat de eventuele promotie gaat worden, maar ik heb nog even de actie van de edge loopt tot 21-08.
Preorder voor de note 7 begint morgen over een week, dus dan zal de actie ook bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:14:
[...]

Ik ben er bang voor. Zal hier wel een 64gb kaartje worden.

Hier komt ie ook alleen in zwart en zilver (in ieder geval bij de launch). Jammer vond dat blauw wel interessant.
Van waar heb jij dat van die kleur? Bij coolblue staat gewoon de blauwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:33:
[...]

Van waar heb jij dat van die kleur? Bij coolblue staat gewoon de blauwe versie.
Op de Samsung site staat alleen zwart en zilver. Beetje verwarrend want ze tonen wel lauw maar onderaan de pagina waar je de kleur kan kiezen zie je alleen zilver en zwart.

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 07-08-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:01
Ik las hier ergens dat er geen hartslagsensor op zou zitten maar als ik hier en daar de specs bekijk dan zou het er wel op zitten, kan iemand bevestigen of hij er nu wel of niet op zit?
Een ir poort zit er volgens mij in ieder geval niet op net als op de edge S7 , dat vindt ik wel weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markmart33 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:39:
Ik las hier ergens dat er geen hartslagsensor op zou zitten maar als ik hier en daar de specs bekijk dan zou het er wel op zitten, kan iemand bevestigen of hij er nu wel of niet op zit?
Een ir poort zit er volgens mij in ieder geval niet op net als op de edge S7 , dat vindt ik wel weer jammer.
Het zit er wel op. Tijdens de launch leek het even van niet omdat er niks over gezegd werd, maar blijkt dus wel erop te zitten. My bad want ik heb dat toen geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartslagsensor heb ik niks aan mijn hartslag is niet te meten door een hartafwijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
EJSEJS schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:59:
[...]

Ja dat snap ik, de Note 4 heeft net als de S6 een 1/2.6" sensor en kunnen dus in 16:9 met met de maximale 16 megapixels foto's maken. Maar de Note 7 krijgt net als de S7 een 1/2.5" sensor size wat inhoud dat hij met maximaal 9,1 megapixels foto's in 16:9 kan maken. En niet met 12 megapixels zoals de meeste zouden verwachten als ze lezen dat er een 12 megapixel camera in zit... (dus vandaar mijn vorige posting)
Ah.. bedankt voor de informatie.
Dit betekent voor mij een behoorlijke stap terug.

N4: 16:9 5312x2988 16MP
N7: 16:9 4032x2268 9,1MP

En geen enkele video blogger die zich hier druk om maakt.... vreemd.

[ Voor 5% gewijzigd door Fermion op 07-08-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fermion schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 22:55:
[...]

Als die 9 mp zonder die crappy cartoon noise reduction zijn heb ik dat liever. Ik vind namelijk dat de NR op de note 4 foto's wel erg agressief is.

Aan de andere kant, maak er eigenlijk nooit prints van, en als ik het doe dan in 4:3 formaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 08-08-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:35:
[...]

Op de Samsung site staat alleen zwart en zilver. Beetje verwarrend want ze tonen wel lauw maar onderaan de pagina waar je de kleur kan kiezen zie je alleen zilver en zwart.
Ik kreeg van de Samsung Store te horen dat ik gewoon een blauwe kan reserveren. Hij zei wel dat die waarschijnlijk sneller weg is dan die andere kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:37
Fermion schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 22:55:
[...]

Misschien maakt niemand zich hier druk om omdat in de note 7 dezelfde sensor wordt gebruikt als in de Galaxy s7 / s7 edge, die volgens vrijwel iedereen momenteel de beste foto's maakt van elk mobiel apparaat.
Zoals de meeste mensen weten zijn kun je beter minder ''goede lichtgevoelige'' pixels hebben, dan meer die minder lichtgevoelig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:35:
[...]

Op de site staat ook de blauwe en je kunt hem ook aanklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Mschrijver88 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:01:
[...]

Misschien maakt niemand zich hier druk om omdat in de note 7 dezelfde sensor wordt gebruikt als in de Galaxy s7 / s7 edge, die volgens vrijwel iedereen momenteel de beste foto's maakt van elk mobiel apparaat.
Zoals de meeste mensen weten zijn kun je beter minder ''goede lichtgevoelige'' pixels hebben, dan meer die minder lichtgevoelig zijn.
Het gaat hem meer om de resolutie denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

Op de site staat ook de blauwe en je kunt hem ook aanklikken
Ik zie dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PwCfiHXgt7DuJlWypAthHTPp/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Dan heb jij een andere site als ik, en bij coolblue is hij er ook bij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:47
De Note 7 gaat sowieso weer een memory slot hebben dan? Zeker geen uitbreidbare / vervangbare accu of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:45:
De Note 7 gaat sowieso weer een memory slot hebben dan? Zeker geen uitbreidbare / vervangbare accu of wel?
Redelijk simpel te vinden, maar ja SD kaartjes tot 256 GB en nee, geen vervangbare accu.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Let op:
Voor alle gebruikers die vragen om een slotje. Het topic blijft open, zolang er op een normale manier met elkaar gecommuniceerd wordt. Eventueel willen er mensen nog praten over bijv. de afhandeling.

Berichten met betrekking tot het verkrijgbaar zijn van de Note 7 horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden.

Accessoires horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support