niet gehindert door enige vorm van inzicht
Verwijderd
Dat is maar hoe je het bekijkt.dj.verhulst schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:10:
mijn enthousiasme is wel wat getemperd voor de note 7.
als ze niet van gedachten veranderen kan ik beter een gewone S7 met een leuke aanbieding gaan zoeken.
is wel een stuk goedkoper en zoveel lever je niet eens in
De Note 7 krijgt een andere "TouchWiz" scherm is groter, zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar met name de scherm grote is nogal een verschil ten aanzien van een normale S7.
normaal is de note het vlaggeschip met al het beste wat ze hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:38:
[...]
Dat is maar hoe je het bekijkt.
De Note 7 krijgt een andere "TouchWiz" scherm is groter, zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar met name de scherm grote is nogal een verschil ten aanzien van een normale S7.
maar als ze het geheugen kleiner maken , en je vast zit aan dat edge scherm , en alleen de cpu een beetje sneller is , dat pennetje gebruik ik weinig.
maar goed ik wacht gewoon af, wilde ik toch al eerst eens normale prijzen, en mogelijk zal Samsung toch wel dingen gaan aanpassen als ze zien dat de omzet slecht is.
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Punt is dat we vergelijken met een Note 4/5 en niet met de S7. De A9 Pro met 6" scherm zal ook Azië niet verlaten. Het is gewoon jammer dat het scherm sinds 2013 niet groter is geworden.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:38:
[...]
Dat is maar hoe je het bekijkt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De rest zal ook wel weer beter zijn qua hardware want dat is altijd al zo geweest. Weet alleen niet of het verschil groot is want heb het idee dat het meevalt. Maar wie weet.
http://www.phonearena.com...-have-looked-like_id83306

Daar ziet ook 40% de curve niet zitten: http://www.phonearena.com...ved-Galaxy-Note-7_id83179
Andere sites hebben nog hoop:
http://www.trustedreviews...h-a-flat-screen-after-all
http://9to5google.com/2016/07/19/samsung-flat-galaxy-note-7/
[ Voor 13% gewijzigd door Señor Sjon op 19-07-2016 16:57 ]
Verwijderd
Trouwens over precies 2 weken de "onthulling"
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2016 17:26 ]
Verwijderd
http://www.sammobile.com/...nt-for-the-galaxy-note-7/
Hoop wel op een expandable storage.
Note 7 "in actie" helaas edge 👎
YouTube: Working Samsung Galaxy Note 7 Leak - First Hands On Look
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2016 14:34 . Reden: Video link toegevoegd ]
Denk dat ik het zo lang mogelijk vol ga proberen te houden met de Note 4, totdat de 7 iets goedkoper is geworden als ie echt zo duur wordt met abonnement!
Best vreemd dat ze deze hebben geannuleerdSeñor Sjon schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:16:
http://www.phonearena.com...type-that-got-86d_id83403
Hele rits foto's van het platte prototype.
Cogitationis poenam nemo patitur
Een edge Note 7 zie ik gewoon geen voordelen van... iemand met een edge telefoon die kan vertellen wat er geweldig is aan de edge versie?
Verwijderd
Heb je niks aan, maar je kan hopen wat je wilt Samsung is toch marktleider en wil je die dingen op leggen.
Ik doe er niet aan mee.
Mocht er een flat versie komen dan ben ik geïnteresseerd.
Maar Samsung kennende doen ze dat niet.
http://www.sammobile.com/...s-iris-scanner-in-action/
Misschien toch een Flat versie en Edge

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2016 20:51 ]
Verwijderd
Ik zie het nut niet in van edge geprobeerd maar je raakt onbedoeld apps aan die spontaan openen.
Met name "telefoon".
Net als die curved Tv's laten we hopen op 2 versie's maar ik denk alleen edge
[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 21-07-2016 21:40 ]
Verwijderd
Bron?NotSoSteady schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:39:
Er komt alleen een Edge-versie en uit de app voor de irisscanner blijkt dat het verstandig is om je bril af zetten voor verificatie.

Gebruik de Google Translate-app maar als je geen Chinees begrijpt.
The terms there mention during using the iris scanner make sure your eye contact with it at least 8 inch distance to prevent damage your eye! Also mention don't use it under baby eye because it may cause damage to baby eye.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:42:
Heb ik me 👓🔍 voor nodig 😅
Another term mention if you feel headache, unconsciousness or even blackout! after using the iris scanner, please immediate contact doctor.
Wonder long usage will affecting our eye or not. The term showing iris scanner is not a good thing for our eye.
It mention it may not work correctly and fail if you wear glasses or contact lens. Also only use in indoor or at least not under bright sunlight condition.
Nog meer press renders via http://www.sammobile.com/...-in-gold-blue-and-silver/ Het lijkt er wel op dat de rand gelukkig iets minder rond is dan de S7E.

Samsung Galaxy Note 7 Wallpapers
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
http://www.androidauthori...dge-features-leak-705355/
Wallpapers
http://forum.xda-develope...stock-wallpapers-t3425851
[ Voor 22% gewijzigd door Thombias op 25-07-2016 22:31 ]
[ Voor 7% gewijzigd door pappaleone op 25-07-2016 12:32 ]
Radio(FM/DAB) is persoonlijk niet zo belangrijk maar IR-poort is wel erg makkelijk.Señor Sjon schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:24:
Irisscanner zou ik zo inruilen voor IR-poort of FM/DAB radio.
De irisscanner is een gimmick waarvan ik niet zeker weet of ik daar wel zo blij mee moet zijn.
YouTube: Samsung Galaxy Note 7 - Video Teaser
YouTube: WORKING SAMSUNG GALAXY NOTE 7 PROTOTYPE
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Laatste geruchten laten een kleinere accu (3500 vs 3600) zien dan de S7E, wat mij steeds meer doet denken aan een S7E Note.
Mja sowieso zou ik niet zo hard roepen, al ben ik misschien wat te hoopvol.Señor Sjon schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:50:
Glazen achterkant zit er sowieso op. Zie het als een S7edge met stylus. Het is nog maar de vraag of de beloofde 5,7" het platte vlak is of inclusief rand.
Laatste geruchten laten een kleinere accu (3500 vs 3600) zien dan de S7E, wat mij steeds meer doet denken aan een S7E Note.
Jammer dat Samsung de laatste twee jaar zo de foute weg is ingeslaan, ze worden steeds lelijker die telefoons.
Hier ook al sinds 1996 geen enkele telefoon ooit zelf kapot gemaakt door vallen of wat dan ook. Geen scherm of niks ooit kapot gehad (afkloppen).Señor Sjon schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:36:
Ze laten zich door journalisten aftroeven qua premium blabla, terwijl het kunststof van de S2 t/m de Note 4 lichter en sterker was. Het kwam door het gladde, vieze glimplastic van de S3, Note 2 en S4 dat men ging miepen over het plastic. Bijkomend voordeel is de verwisselbare accu en de makkelijke servicebaarheid van de telefoon. Ja, de telefoon is nu waterdicht, maar sinds 1997 heb ik nog nooit een telefoon verloren door vochtschade... Gewoon voorzichtig zijn helpt een boel.
Ik vind de achterkant van de Note 4 bijvoorbeeld prima, mat, genoeg grip en beschadigd niet.
Verwijderd
Betere plaatjes krijg je pas 2 augustus hoewel ik denk dat dit de officiële zijn.
Helaas dus GEEN flat versie dus geen Note 7 voor mij...zo en zo niet voor €849,-
Ik kijk wel naar iets anders helaas.
In ieder geval geen glanzende achterkant lijkt het?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:33:
http://m.gsmarena.com/new...nary_price-news-19681.php
Betere plaatjes krijg je pas 2 augustus hoewel ik denk dat dit de officiële zijn.
Helaas dus GEEN flat versie dus geen Note 7 voor mij...zo en zo niet voor €849,-
Ik kijk wel naar iets anders helaas.
Specificaties op een rijtje
- 5.7-inch QHD dual-edge curved Super AMOLED met 1024 drukpunten.
- 64-bit Kryo 2.6GHz quad-core Qualcomm Snapdragon 823 processor of een Exynos 8890
- Adreno 530 GPU
- 12-megapixel camera BRITECELL camera met een Super OIS Plus
- 5-megapixel front-facing camera
- IP68 certified Water en stofdicht
- 6 GB LPDDR4 intern werkgeheugen
- 64GB opslag uitbreidbaar met microSD card
- USB Type-C port; Quick Charge 3.0
- 4,200mAh batterij
- Black, silver, blue colors
GoT, You have to love it!
Er staat ook bij "geruchten". 2 augustus is de bekendmaking, dan pas weten we het definitief.Lisadr schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 15:36:
Zijn topic start specs nog wel juist? Er staat
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 30-07-2016 19:30 ]
Betreffende glas of aluminium achterkant..... Wat maakt het uit? Daar maak ik mij het minst druk om.....
Ik gebruik nooit een hoesje, bumper of wat dan ook...Bullet NL schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:23:
Ik zit een beetje in dubio, het lijkt alsof ze de edge randen van het scherm veel hoekiger hebben gemaakt dan bij de S7 Edge, wanneer het vlak deel van het scherm dan 5,7" is kon het hem wel gaat worden...
Betreffende glas of aluminium achterkant..... Wat maakt het uit? Daar maak ik mij het minst druk om.....
Glas breekt. Krasjes boeien me niet, mijn note 4 zat al na een maand vol met krasjes op de rand.Bullet NL schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:36:
Dan moet glas jou meer aanspreken dan aluminium, glas is harder...
Maar wat ik erger vind is de glossiness van het glas... gebruik dan eens mat glas ofzo.
Waar ik wel huiverig voor ben, het ding komt nu uit met Android 6.1 ofzo, terwijl Android 7 voor de deur staat. Samsung kennende krijgen we die update pas volgend jaar ergens, plus de hardware is nog niet gebouwd voor Android 7 specifieke features.
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 30-07-2016 23:29 ]
Verwijderd
Wat betreft de randen die mening deel ik.Bullet NL schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:23:
Ik zit een beetje in dubio, het lijkt alsof ze de edge randen van het scherm veel hoekiger hebben gemaakt dan bij de S7 Edge, wanneer het vlak deel van het scherm dan 5,7" is kon het hem wel gaat worden...
Spigen hoesjes bekeken edge lijkt minder als bijv. de S7 edge maar wil hem toch eerst in mijn handen hebben voordat ik een keuze maak.
Dit ziet er nog te doen uit:
https://www.knaldeals.com...20555-crystal-clear-2.jpg
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2016 08:03 . Reden: Toevoegen link als voorbeeld scherm. ]
Verwijderd
Wat zonde zeg screen protectors en transparant case spigen kosten bijna niets op ebay.Phusebox schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:28:
[...]
Glas breekt. Krasjes boeien me niet, mijn note 4 zat al na een maand vol met krasjes op de rand.
Mijne is nog bijna nieuw.
Ik vind het meer zonde dat de telefoon nog bulkier wordt en verstopt in een lelijk plastic hoesje. Ieder zijn ding.Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 07:51:
[...]
Wat zonde zeg screen protectors en transparant case spigen kosten bijna niets op ebay.
Mijne is nog bijna nieuw.
Voorheen gebruikte ik nog wel eens een wallet case maar de pasjes die dan tegen het scherm komen zorgen voor slijtage op het scherm.
Verkopen doe ik mijn telefoon toch niet, levert nauwelijks wat op.
Hou ik hem liever als reserve want elke Samsung moet in het eerste jaar terug voor een nieuw moederbord en dan heb ik tenminste een backup die 3 weken.
En ja iedere Samsung die ik heb gehad was binnen een jaar stuk buiten mijn toedoen (S2, S3, S4, Note 4).
Laatste gerucht dat telefoon zelfde processor krijgt als S7/S7 Edge. Dat zou erg jammer zijn incl max 4GB. Irisscanner en pen maken het geld ook niet extra waard.... Morgen afwachten!
Als dat echt klopt is het echt een domme move. En dan maar volgend jaar weer zeggen dat ze de Note niet meer hier uitbrengen omdat niemand hem koopt zeker.RiCk schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:07:
http://www.sammobile.com/...ocessor-as-the-galaxy-s7/
Laatste gerucht dat telefoon zelfde processor krijgt als S7/S7 Edge. Dat zou erg jammer zijn incl max 4GB. Irisscanner en pen maken het geld ook niet extra waard.... Morgen afwachten!
Verwijderd
Helemaal mee eens, de Edge features hoef ik niet.Señor Sjon schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:28:
Als dit waar is, is het gewoon een S7E stylus edition. Niet de moeite om 850 voor neer te tellen. Voor 350 minder heb je een Note 4 die meer nuttige features heeft.
Iris scanner ook niet ben zuinig op me ogen.
"Zelfde" CPU als S7 en een iets betere camera als de Note 4 voor een flinke meer prijs.
Geen verwisselbare accu, nee als dit echt zo is wordt het denk ik een flop net als de Note 5.
Wel heel erg jammer.
Pluspunt USB C connector en iets grotere accu maar ook niet echt noemigswaardig veel meer.
En als het klopt 1GB ram meer...
Note 4 krijgt ook Android 7 dus 3GB is meer dan voldoende.
Afwachten morgen.
Dan toch maar eens naar HTC overstappen weer ofzo.
De beloftes zijn altijd zo mooi 6GB werkgeheugen UFS en meerdere dingen. En bij de release valt het dan toch weer tegen. + punt zou het intern geheugen zijn van 64GB. Plus ben ik ook benieuwd wat eventueel de nieuwe UFS kaartjes gaan kosten? Dit zal wel heel prijzig zijn.Phusebox schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:34:
Hoop toch dat Samsung heeft lopen 'sandbaggen' want als dit klopt dan maken ze zichzelf toch wel echt belachelijk.
Dan toch maar eens naar HTC overstappen weer ofzo.
Mja dat intern geheugen vind ik niet echt belangrijk want is op te lossen met een SD.pappaleone schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:39:
[...]
De beloftes zijn altijd zo mooi 6GB werkgeheugen UFS en meerdere dingen. En bij de release valt het dan toch weer tegen. + punt zou het intern geheugen zijn van 64GB. Plus ben ik ook benieuwd wat eventueel de nieuwe UFS kaartjes gaan kosten? Dit zal wel heel prijzig zijn.
Jammer want de Note 4 was echt een top toestel. De S7 vind ik niet mooi, te rond, dus maar eens verder kijken na morgen.
Weet jij hoe laat die presentatie is?Phusebox schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:44:
[...]
Mja dat intern geheugen vind ik niet echt belangrijk want is op te lossen met een SD.
Jammer want de Note 4 was echt een top toestel. De S7 vind ik niet mooi, te rond, dus maar eens verder kijken na morgen.
Verwijderd
Xiaomi Note Pro of nieuwe LG afwachten.
17:00
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik wacht daarom tot morgen met een mening
Bij wie heb jij hem gepreordered? Wist niet dat dat al mogelijk was?Phusebox schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:30:
Ik ga wel kijken maar had hem meteen gepreordered ware het niet dat de geruchten van de laatste 2 weken allemaal negatief zijn. Niet een klein beetje een downgrade van de rumored specs maar downgrade op downgrade op downgrade.
Ik bedoelde, ik zou hem bestellen meteen morgen als het niet een slap aftreksel was geworden van de eerdere realistische geruchten.pappaleone schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:33:
[...]
Bij wie heb jij hem gepreordered? Wist niet dat dat al mogelijk was?
Verwijderd
Kijk dat zijn goede teksten.Phusebox schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:44:
[...]
Ik bedoelde, ik zou hem bestellen meteen morgen als het niet een slap aftreksel was geworden van de eerdere realistische geruchten.
Hopelijk komt het morgen toch nog enigzins goed wat betreft de specs...Afwachten.
Ja het zou toch wel raar zijn als Samsung zijn nieuwste creatie zoveel mee zou geven als wat we nu al in de S7 en S7 edge hebben. We zullen toch nog wat uurtjes geduld moeten hebben.Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:48:
[...]
Kijk dat zijn goede teksten.
Hopelijk komt het morgen toch nog enigzins goed wat betreft de specs...Afwachten.

Bron: http://9to5google.com/201...urchase-of-galaxy-note-7/
Ok... dus Samsung gaat een slap aftreksel uitbrengen van wat de Note ooit was... ze willen er waarschijnlijk gewoon van af en draaien de Note serie zo de nek om?NotSoSteady schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 07:29:
[afbeelding]
Mochten er nog twijfels zijn over de specs.
https://www.techtastic.nl...king-toont-specificaties/
Onbegrijpelijk.
bron: https://twitter.com/Faryaab/status/759114197594701825Samsung will be offering a choice between a free Gear VR and a 256GB microSD card to customers who pre-order the Galaxy Note 7.
http://www.phonebunch.com...ram-ip68-rating_2988.html
Oud nieuws much?Thombias schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:00:
Biggest Leak Yet: Samsung Galaxy Note 7 to come with 4GB RAM, 5.7-inch Quad-HD Display, IP68 Rating
http://www.phonebunch.com...ram-ip68-rating_2988.html
De S8 wordt qua specs weer wat beter dan de Note7 en zo gaat dat door. Enigste meerwaarde van een Note is het grotere scherm met de pen.
Of zie ik dat verkeerd.
De Note was inderdaad altijd een stukje beter dan de S serie... nu is dat nauwelijks beter te noemen.Garret1410 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:53:
Snap de reacties niet helemaal. De Note serie was altijd een grote S-serie met stylis pen. Qua specs net weer wat beter dan de S-serie en nu is het niets anders.
De S8 wordt qua specs weer wat beter dan de Note7 en zo gaat dat door. Enigste meerwaarde van een Note is het grotere scherm met de pen.
Of zie ik dat verkeerd.
Processor is gelijk, werkgeheugen is gelijk, schermresolutie is gelijk.
Verder heb je dan opslag die is groter (maar niet echt noemenswaardig), scherm is groter (maar dat is logisch) en je hebt een iris scanner.
Accu is gelijk; dus gaat minder lang mee op de Note vs S (eerst was de accu van de note altijd groter)
PPI is lager omdat resolutie gelijk is en scherm groter
Nee een echte verbetering is het nauwelijks te noemen.
Ai caramba, wat een glossy fingerprint magnet...

Meer hier: http://www.phonearena.com...ay-versions-shown_id83737
Waarom niet het materiaal dat ze voor de zijkant gebruiken doortrekken naar de achterkant, echt zoveel mooier.
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 02-08-2016 10:08 ]
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Onbruikbaar dus. Samsung heeft echt de bal laten vallen met deze Note en zich er makkelijk vanaf gemaakt.dapluiz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:19:
Hij is dus minimum daydream ready? Met 4 gb ?
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dat ook, en half jaar, denk eerder 8 a 9 maanden Samsung kennende.Chester schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:50:
Er zit toch geen Android N op? Sowieso geen Daydream VR voor nog een half jaar dus...
Verwijderd
4GB ram, 1GB meer als me Note 4 van 2 jaar oud.
Scherm hetzelfde.
Accu niet verwijderbaar, glossy achterkant en de camera hetzelfde als de S7.
En dat voor €849,- absurd hoop dat die flopt en ze een keer hard op hun bek gaan.
Niks echt nieuws ja USB-C en een iris scanner en IP68 dat boeit me niks.
Geen stereo speakers niks echt vernieuwd..
Ik hou het bij me Note 4 benieuwd waar LG mee komt in September.
Jammer dat ze de Note serie zo laten schieten...noem mij maar eens een paar redenen om €849,- neer te tikken voor de Note 7 t.a.v. de Note 4.
Edge vind ik vanaf de foto's nog meevallen, maar verder zoals eerder gezegd weinig vernieuwd.
Waarschijnlijk ben ik niet helemaal up to date maar het kan zijn dat de cpu verbeterd is waardoor hij iets hoger geklokt kan worden. Scherm zou ook beter kunnen zijn qua helderheid en kleurweergave.Phusebox schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:05:
[...]
De Note was inderdaad altijd een stukje beter dan de S serie... nu is dat nauwelijks beter te noemen.
Processor is gelijk, werkgeheugen is gelijk, schermresolutie is gelijk.
Verder heb je dan opslag die is groter (maar niet echt noemenswaardig), scherm is groter (maar dat is logisch) en je hebt een iris scanner.
Accu is gelijk; dus gaat minder lang mee op de Note vs S (eerst was de accu van de note altijd groter)
PPI is lager omdat resolutie gelijk is en scherm groter
Nee een echte verbetering is het nauwelijks te noemen.
12mpx voor de camera wil niet zeggen dat het dezelfde is als de S7, misschien verbeterde revisie en software.
Als blijkt dat alles hetzelfde als de S7 is dan begrijp ik de teleurstelling.
"When you grow up your heart dies"
Echter moeten we de officiële presentatie nog afwachten.. dus wie weet wat er komen gaat.
Een ding weten we wel. Het gaat vast een afschuwelijke presentatie worden met die verschikkelijke Justin Denison

[ Voor 36% gewijzigd door mprkooij op 02-08-2016 15:16 ]
Edit: toegegeven, de accu lijkt mij iets aan de kleine kant.
[ Voor 14% gewijzigd door jobias op 02-08-2016 16:06 ]
Als je nog geen Note hebt is de 7 vast een prima keuze. Maar als je al een Note 4 of 5 hebt dan gaat het je flink tegenvallen vrees ik.jobias schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:03:
Misschien mis ik iets, maar zijn de verwachtingen misschien niet iets te hoog? Zo op het oog lijkt de note 7 me een logische en prima volgende stap in de top van de samsung line-up...
Edit: toegegeven, de accu lijkt mij iets aan de kleine kant.
Ik vind sowieso de designkeuzes die Samsung gemaakt heeft een stap achteruit. Bij de oudere modellen kon je, als je een beschadiging aan het kunststof had, de behuizing vrij eenvoudig vervangen. Tegenwoordig is dat jammer genoeg bijna niet meer zelf te doen.
"When you grow up your heart dies"
-edit-
Ah daar komt ie al!
[ Voor 21% gewijzigd door metallicattim op 02-08-2016 17:07 ]
YouTube: Samsung Galaxy Unpacked 2016 (360 version)
Tot nu toe heb je alleen een heel slecht sprekende Koreaan gemist...
[ Voor 21% gewijzigd door robinho85 op 02-08-2016 17:15 ]
Nikon D300 met Sigma 10-20mm, Nikon 18-105mm, Nikon 50mm F1.8, Nikon 70-300VR en Nikon SB-600
Preview op de homepage... het Is alle crap die we verwacht hadden. Niks verassends in positieve zin.
Voor alle gebruikers die vragen om een slotje. Het topic blijft open, zolang er op een normale manier met elkaar gecommuniceerd wordt. Eventueel willen er mensen nog praten over bijv. de afhandeling.
Berichten met betrekking tot het verkrijgbaar zijn van de Note 7 horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden.
Accessoires horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support