niet meer , niet minder ..
This is the crux of the problem Samsung faces in the coming months, or even years: spurious claims about exploding Note 7s and other battery related issues. Bloomberg reports that Renjie refused Samsung’s investigators access because he “doesn’t trust the company to reveal the reason for the fire”.
That’s an entirely reasonable stance to take, given the potential fallout for Samsung of a second recall for another – huge – territory, it’s possible that the company would try to spin it anyway it could.
In reality this is an unverified report and it’s likely to stay that way if Renjie doesn’t cooperate. But the damage is done. Current and potential customers are likely to believe that Renjie’s Note 7 did indeed burst into flames, whether Samsung confirms it or not. That’s because a recall of 2.5 million phones has already happened.
En waarom leg je je je Note7 aan de lader op je Apple MacBook?

bron: http://www.forbes.com/sit...-the-note-7/#615be5d84e82
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Ik denk dat het bullshit is, en inderdaad op een MacBook.marcellux schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:33:
CNN Money was contacted by China-based Note 7 owner, Hui Renjie, who claims that his ‘safe’ Note 7 burst into flames when charging, injuring his hand and damaging his Macbook. A follow-up report from Bloomberg claims that Renjie refused access to Samsung investigators, who want to verify his claims.
This is the crux of the problem Samsung faces in the coming months, or even years: spurious claims about exploding Note 7s and other battery related issues. Bloomberg reports that Renjie refused Samsung’s investigators access because he “doesn’t trust the company to reveal the reason for the fire”.
That’s an entirely reasonable stance to take, given the potential fallout for Samsung of a second recall for another – huge – territory, it’s possible that the company would try to spin it anyway it could.
In reality this is an unverified report and it’s likely to stay that way if Renjie doesn’t cooperate. But the damage is done. Current and potential customers are likely to believe that Renjie’s Note 7 did indeed burst into flames, whether Samsung confirms it or not. That’s because a recall of 2.5 million phones has already happened.
En waarom leg je je je Note7 aan de lader op je Apple MacBook?![]()
bron: http://www.forbes.com/sit...-the-note-7/#615be5d84e82
Denk ook dat het Bullshit is, wie koopt er in vredesnaam een toestel van 850 Euro, die binnen een paar dagen in de fik vliegt en weigert dan een onderzoek door de fabrikant, met de rede dat hij de fabrikant niet gelooft en bang is dat ze de (ware) reden achterhouden.pappaleone schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:48:
[...]
Ik denk dat het bullshit is, en inderdaad op een MacBook.
Ik denk dat hij bang is dat zijn scam uitkomt en dat de reden helemaal niet de schuld van de fabrikant is maar van de gebruiker.
Problems don't exist, only challenges
Dit is wel pure zwartmakerij, komt misschien wel uit het apple kamp.Joop Visstick schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:28:
[...]
Denk ook dat het Bullshit is, wie koopt er in vredesnaam een toestel van 850 Euro, die binnen een paar dagen in de fik vliegt en weigert dan een onderzoek door de fabrikant, met de rede dat hij de fabrikant niet gelooft en bang is dat ze de (ware) reden achterhouden.
Ik denk dat hij bang is dat zijn scam uitkomt en dat de reden helemaal niet de schuld van de fabrikant is maar van de gebruiker.
Trouwens wel een mooie kop, volgens de kop was die telefoon al eens geexlodeerd, en nu dus voor de 2e keer

Ook dit artikel weer, van een gerennomeerde media outlet als Forbes; http://www.forbes.com/sit...-the-note-7/#7ad609b74e82
Echt te triest voor woorden.
In Europa heerst er gelukkig een ander beeld:
https://curved.de/news/ga...ch-gross-in-europa-416695
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 29-09-2016 09:29 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik ben nog altijd voornemens om de Note 7 te gaan kopen, want er is gewoon geen alternatieve gsm met pen.
En als dank behandelt Samsung de Europeanen dan weer als stront. Mindere freebies tot modellen die hier nooit uitkomen (Note 5, S6/7 Active, etc).Phusebox schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:28:
Ik vind het ook mooi hoe vrijwel alle grote Amerikaanse media alle berichten aangrijpen om Samsung de grond in te boren... Komt op mij gewoon over als het alombekende chauvinisme van de afgelopen decennia waarbij buitenlandse producten (ook al komen hun geliefde iPhones uit China) worden verguisd en bestreden.
Ook dit artikel weer, van een gerennomeerde media outlet als Forbes; http://www.forbes.com/sit...-the-note-7/#7ad609b74e82
Echt te triest voor woorden.
In Europa heerst er gelukkig een ander beeld:
https://curved.de/news/ga...ch-gross-in-europa-416695
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Play Store: https://play.google.com/s..._3002331_game_sale_galaxyVainglory – Special starter Pack, including 2-Heroes, 2-Skins and 30-day XP boost.
HIT – 3,000 gems plus exclusive accessory set (ring, necklace, trinket), premium weapon card x1, instant complete ticket x 50.
Olympus Rising – Special Galaxy Note 7 starter pack.
Clash of Kings – Special pack to conquer kingdoms.
MARVEL: Contest of Champions – Exclusive Galaxy pack with 2-Star Hero and more.
Hearthstone: Heroes of Warcraft – 3-card pack for free.
Star Wars: Galaxy of Heroes – Receive a special Samsung prize for free.
SimCity BuildIt – Free gifts between levels 3 and 9, including Simoleons, inventory expansion items and SimCash.
NON-STOP Knight – Free gem package after you reach floor 5.
Asphalt 8: Airborne – Class B Car pack to kick-start your own racing history to the full tilt.
Hungry Shark World – Hungry Shark World- gift pack, including Trevor, the pet turtle for free.
Angry Birds POP Bubble Shooter – 200 coins, 3 rainbow bubbles, fireballs and crushers.
Empire: Four Kingdoms – Begin with a special pack.
Need for Speed: No Limits – Special in-game benefits.
http://bgr.com/2016/09/29/iphone-7-exploding-fire-photos/
Allemaal sensatie journalistiek en mensen die aandacht willen.Thombias schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:46:
Nu zijn er ook al berichten dat de iPhone 7 explodeert....
http://bgr.com/2016/09/29/iphone-7-exploding-fire-photos/
íPhone 4: https://discussions.apple.com/thread/4252527?tstart=0
íPhone 5: http://www.digitaltrends.com/mobile/more-exploding-iphones/
íPhone 6: http://www.digitaltrends....explodes-hong-kong-woman/
ook andere merken hebben dit..
http://www.pcworld.com/article/113416/article.html
http://www.knowyourmobile...x-explodes-while-charging
http://www.law360.com/art...over-exploding-cell-phone
accu's kunnen altijd stuk gaan, dit was vroeger al zo, en het is nog steeds zo, meestal zijn het op zich staande incidenten en soms zijn het structurele problemen en wordt er een recall gedaan.
Dat er nu één iPhone7 ontploft.. boeiend
als ik zo naar het doosje kijk, heeft dat pakketje gewoon klemgezeten en is de inhoud verbogen.. een kapotte accu en bijbehorende kortsluiting etc is dan vrij logisch. Niets vreemds aan, en zeker geen signaal voor grotere issues zoals bij de Note 7 wel het geval bleek.Phusebox schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:56:
[...]
Allemaal sensatie journalistiek en mensen die aandacht willen.
Ik wacht geduldig af tot Vodafone gaat communiceren wanneer ik die van mij in ontvangst kan gaan nemen.
Vodafone heeft mij gezegd dat ze 10 oktober contact opnemen om een afleverafspraak in te plannen. Ik heb 18 augustus besteld, nadat ze mijn bestelling van 16 augustus kwijt waren.djbarney schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:49:
[...]
als ik zo naar het doosje kijk, heeft dat pakketje gewoon klemgezeten en is de inhoud verbogen.. een kapotte accu en bijbehorende kortsluiting etc is dan vrij logisch. Niets vreemds aan, en zeker geen signaal voor grotere issues zoals bij de Note 7 wel het geval bleek.
Ik wacht geduldig af tot Vodafone gaat communiceren wanneer ik die van mij in ontvangst kan gaan nemen.
Thanks voor de tip van die gamepack, altijd mooi meegenomen
De S7Active had hier ook wel idd uit mogen komen: daar is echt wel markt voor!Señor Sjon schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:58:
[...]
En als dank behandelt Samsung de Europeanen dan weer als stront. Mindere freebies tot modellen die hier nooit uitkomen (Note 5, S6/7 Active, etc).
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
YouTube: GTA 5 MOD - Samsung Galaxy Note 7 (Bomb)
eindelijk een datum bekend! ik kan niet wachten :-)
Toch helaas ook hier niet helemaal gerust op nog;
http://forum.xda-develope...s-media-lag-wifi-t3471287
[ Voor 28% gewijzigd door Tha op 03-10-2016 13:21 ]
Tha
De Pixel zou veel sneller moeten zijn niet alleen op basis van de superieure hardware maar ook minder bloat software die lagt, iets waar ik bij de Note 7 toch wel huiverig voor ben.
Vind de Pixel wel minder mooi en heeft een kleiner scherm met grotere bezels maar lijkt me daarentegen ook wel een tikje robuuster.
Plus Daydream. Blijft vaag dat de Note 7 dat niet ondersteunt.
Dilemma.
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 04-10-2016 19:14 ]
Maarja. De prijs he.Phusebox schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:54:
Nu ik de Pixel in detail heb gezien en gehoord via het Google event ga ik toch weer twijfelen.
De Pixel zou veel sneller moeten zijn niet alleen op basis van de superieure hardware maar ook minder bloat software die lagt, iets waar ik bij de Note 7 toch wel huiverig voor ben.
Vind de Pixel wel minder mooi en heeft een kleiner scherm met grotere bezels maar lijkt me daarentegen ook wel een tikje robuuster.
Plus Daydream. Blijft vaag dat de Note 7 dat niet ondersteunt.
Dilemma.
En Daydream. Leuk voor even denk ik.
Btw. Ook lomp. Als ik lomp had gewild (brede bezels) had ik wel een iPhone 7 Plus gekocht. Maar dat is (vast) persoonlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door RiCk op 04-10-2016 21:09 ]
Je hebt groot gelijk hoor wat de inhoud en software van Pixel betreft, had ik ook naar uitgekeken. Maar wat is dat ding lelijk zeg!Phusebox schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:54:
Nu ik de Pixel in detail heb gezien en gehoord via het Google event ga ik toch weer twijfelen.
.....
Dilemma.
De prijs speelt ook een rol natuurlijk. "UK prices are £599/£699 for the 32GB/128GB Pixel and £719/£819 for the 32GB/128GB" lees ik op Gsmarena. Wat gaat de Pixel XL bij ons kosten? Waarschijnlijk veel meer dan de N7 vermoed ik.

Voor mij de enige optie tot nu toe, Note 7

Lelijk? Tja dat is persoonlijk. Afgezien van de lompe bezels vind ik hem wel mooi eigenlijk. Het is eens wat anders qua achterkant dan.GentiLi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:32:
[...]
Je hebt groot gelijk hoor wat de inhoud en software van Pixel betreft, had ik ook naar uitgekeken. Maar wat is dat ding lelijk zeg!
De prijs speelt ook een rol natuurlijk. "UK prices are £599/£699 for the 32GB/128GB Pixel and £719/£819 for the 32GB/128GB" lees ik op Gsmarena. Wat gaat de Pixel XL bij ons kosten? Waarschijnlijk veel meer dan de N7 vermoed ik.![]()
Voor mij de enige optie tot nu toe, Note 7
Zal wel 899 worden voor de 128GB XL. Dus dan betaal je 50 euro meer voor dubbele opslag in vergelijking met de Note 7.
Edit: ik lees net 899 voor de 32GB en 1009 euro voor de 128GB.
Dat zijn gewoon iPhone prijzen. Snap niet helemaal wat Google hiermee denkt te bereiken. Het is ook niet dat ze nu echt bijzondere materialen gebruiken.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 04-10-2016 21:37 ]
Wij met zijn allen op dit forum zijn toch allemaal freaks, en veel freaks betalen gewoon de prijs van zo'n toestel. De een heeft het over voor een Iphone de ander voor een Note7. En als je deprijzen ziet en nog eens even terug rekent naar de gulden tijd, dan zijn het BELACHELIJKE prijzen. Maar ja ieder zijn meugPhusebox schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:34:
[...]
Lelijk? Tja dat is persoonlijk. Afgezien van de lompe bezels vind ik hem wel mooi eigenlijk. Het is eens wat anders qua achterkant dan.
Zal wel 899 worden voor de 128GB XL. Dus dan betaal je 50 euro meer voor dubbele opslag in vergelijking met de Note 7.
Edit: ik lees net 899 voor de 32GB en 1009 euro voor de 128GB.
Dat zijn gewoon iPhone prijzen. Snap niet helemaal wat Google hiermee denkt te bereiken. Het is ook niet dat ze nu echt bijzondere materialen gebruiken.
Verwijderd
Idd. Ik ga nu maar serieus rondkijken naar iets anders..alwaysleft schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:17:
Einde oefening Note 7 ben ik bang.
Ook ik ga meer rondkijken. Axon 7, Xiaomi 5s plus, Google pixel. Erg jammer.CopyCatz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:22:
[...]
Idd. Ik ga nu maar serieus rondkijken naar iets anders..
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
En dan het bericht erna dat meneer inmiddels een iPhone 7 heeft gekocht. Ja het komt die Amerikanen wel allemaal goed uit ja om Apple zo te promoten.
het gaat al om een vervangende note he?Wouter_96 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:39:
Imo gewoon een incident / Oude Note die het probleem heeft en daarna heeeeeeeeeel erg uitvergroot wordt. Zeker geen einde oefening.. Je kunt van elke telefoon wel iets vinden dat er iets mee gebeurd is. Omdat het nu toevallig een Note 7 staat het op elke nieuwssite.
http://www.theverge.com/2...t-plane-battery-southwest
ben benieuwd of dat echt klopt en wat samsung ervan vind als ze hem onderzocht hebben (als dat al mag)
Was je erbij?Wognummer schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:44:
[...]
het gaat al om een vervangende note he?
http://www.theverge.com/2...t-plane-battery-southwest
ben benieuwd of dat echt klopt en wat samsung ervan vind als ze hem onderzocht hebben (als dat al mag)
Zelfde als die 1e man die ook een "vervangende" Note 7 had. Samsung mocht hem alleen niet onderzoeken... Mochten zeker alleen de schade vergoeden. Lag toevallig op een MBP die daardoor ook kapot was.
Ik neem zulke claims altijd met een korreltje zout. Tot het net zo erg wordt als de eerste launch geloof ik er zelf nog niet zoveel van. Kan altijd een incident zijn die nu toevallig bij de note gebeurt. Zoals ik al aangaf kun je over elke telefoon z'n verhaal wel vinden. Alleen zullen die natuurlijk niet op de frontpages staan.
[ Voor 11% gewijzigd door Aksnes op 05-10-2016 21:48 ]
vandaar dat ik specifiek benoemde als samsung hem al mag onderzoeken als dat echt mag en ze blijven dan heeeel stil dan ga ik dingen vermoedenWouter_96 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:47:
[...]
Was je erbij?![]()
Zelfde als die 1e man die ook een "vervangende" Note 7 had. Samsung mocht hem alleen niet onderzoeken... Mochten zeker alleen de schade vergoeden. Lag toevallig op een MBP die daardoor ook kapot was.
Ik neem zulke claims altijd met een korreltje zout. Tot het net zo erg wordt als de eerste launch geloof ik er zelf nog niet zoveel van. Kan altijd een incident zijn die nu toevallig bij de note gebeurt. Zoals ik al aangaf kun je over elke telefoon z'n verhaal wel vinden. Alleen zullen die natuurlijk niet op de frontpages staan.
Ja ik kon er niet zoveel over terugvinden dat hij onderzocht is/wordt door Samsung. Ik weet niet in welke tijdspanne dit is gebeurt. Maar als hij in het vliegtuig zat en uiteindelijk ook is aangekomen op zijn bestemming hoe kan het dat hij ineens een foto van het doosje heeft. En mocht het over meerdere dagen zijn gebeurt dan hij pas later de foto's heeft verstuurd naar een nieuwssite. Was het dan wel de note die uit dat doosje kwam of had hij de zijne niet omgeruild en iemand anders zijn doosje gepakt.Wognummer schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:50:
[...]
vandaar dat ik specifiek benoemde als samsung hem al mag onderzoeken als dat echt mag en ze blijven dan heeeel stil dan ga ik dingen vermoedenmaar idd ik hoop voor ze dat het een incident is
Stel dat hij hem niet heeft uitgezet en een onveilige Note 7 had. Dan zou ik ook zeggen dat het een veilige was anders is hij zelf verantwoordelijk voor de schade.
Het komt er op neer dat ik graag de uitkomst zou willen zien zodra deze beschikbaar zijn.
Ik ben het in dit geval 100% met jou eens lekker de boel opstoken. Ze kunnen me nog zoveel schrijven en foto's tonen ik geloof er niet in. Zeker een nieuwe batch met nieuwe batterij. Ik ben er zeker van dat Samsung de nieuwe batterij eerst heeft getest alvorens vrij te geven.Phusebox schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:41:
Ik blijf het maar allemaal wat te toevallig vinden. En sinds wanneer was een vierkant blokje op de doos het teken dat hij veilig was? Er zou toch een S op komen?
En dan het bericht erna dat meneer inmiddels een iPhone 7 heeft gekocht. Ja het komt die Amerikanen wel allemaal goed uit ja om Apple zo te promoten.
Ze zijn goed getest. Stond laast op allaboutphones. Maar samsung heeft de batterij wel goed getest. Het kost hun zoveel geld deze actie. Heb gelezen dat het zo een 3 A 4 miljard kost voor hun en kan nog uitlopen. Daarom neem ik nieuws over de galaxy note 7 met veel korrels zoutpappaleone schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 02:00:
[...]
Ik ben het in dit geval 100% met jou eens lekker de boel opstoken. Ze kunnen me nog zoveel schrijven en foto's tonen ik geloof er niet in. Zeker een nieuwe batch met nieuwe batterij. Ik ben er zeker van dat Samsung de nieuwe batterij eerst heeft getest alvorens vrij te geven.
bron: http://www.recode.net/201...-replacement-samsung-note“Until we are able to retrieve the device, we cannot confirm that this incident involves the new Note 7," Samsung said. "Once we have examined the device we will have more information to share."
Daartegenover staat dan de media met "Safe Note 7 explodes", "Recalled Note 7 caught fire on a plane" etc etc.
This is pretty premature of the Verge, did the guy just walk around with his Box with the black square on it just waiting for this to happen?
Dat is natuurlijk wel apart. Ik ken weinig mensen die de originele verpakking altijd bij zich hebben als ze op reis zijn. Het is mogelijk dat de man claimde dat het om een "veilig toestel " gaat en The Verge een foto van zo een "veilig toestel" doos bij geplaatst heeft.
In het artikel van Forbes stond al:
But let’s be honest: the Note 7 is finished. No amount of reassurance will change the likelihood that future customers will be put off from buying it because of constant reported problems, and future second-hand buyers won’t want to risk it.
It could get a lot worse as other users make more claims, and Samsung should expect others to step forward in the future with pictures of burnt out smartphones. Accuracy is irrelevant as viral social media posts will determine Samsung’s fate. The Korean tech giant has already refuted two other claims about erupting Note 7s in China, which an investigation concluded were down to external heat sources. But those investigations will never have the same impact as Facebook post of a smoldering Note 7.
Then there’s the issue of copycats. There are simply too many internet points (articles, retweets and angry Facebook comments) on the table for people not try and claim their Galaxy Note 7 exploded. Viral Facebook pages and shady YouTube channels will want to capitalise on people’s fears by posting videos and images of burning Note 7s.
Whether or not that’s because of a defective battery or someone tampered with them will be impossible to prove – but people will believe it either way. Combine that with non-tech savvy consumers who will blame whatever problems their Note 7 has on the widely reported battery issues and you have an ongoing, never-ending, headache for Samsung.
Ik liep laatst bij de PhoneHouse waar een Note7 in de winkel ligt die 24/7 aan de lader hangt en geen schade laat zien. Er zijn ook mensen die schrijven dat "fast wireless Charging" het probleem zou zijn . Ik blijf gewoon bij de Note7.
[ Voor 3% gewijzigd door marcellux op 06-10-2016 09:24 ]
Wacht even....dit roept nogal wat vragen op behalve dat meneer green zijn telefoon bij zich had heeft hij ook de doos mee.
Heeft AT&T al nieuwe notes uitgeleverd.
Is dit nog een oude (eerste batch) met een ander type batterij en dus niet nodig geweest om te vervangen.
Imei afgeschermd vanwege privacy....who cares als dat ding poef heeft gedaan.

Het imeinummer is niet eens afgeschermd. Ze hebben de verkeerde barcode wazig gemaakt, bovenste barcode is van het imeinummer.
Dusja de doos klopt opzich wel. Is natuurlijk alleen de vraag of de Note 7 op de foto ook daadwerkelijk bij die doos hoort. Is denk ik niet zo makkelijk meer te bepalen aangezien het imeinummer aan de buitenkant op de backglass staat die waarschijnlijk ook is verbrand. Imeinummer aan de binnenkant zit op de accu dus die zal ook niet echt meer leesbaar zijn denk ik. En opstarten voor het imeinummer uit te lezen zal waarschijnlijk ook niet meer werken.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ze kunnen vast nog wel aan een onderdeel zien of het om een nieuw of 'oud' model gaat. Blijf me verbazen hoe zelfs grote nieuwssites hier in Nederland dit nieuwtje als volledig bewezen feiten presenteren.Firehuntah schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:25:
[afbeelding]
Het imeinummer is niet eens afgeschermd. Ze hebben de verkeerde barcode wazig gemaakt, bovenste barcode is van het imeinummer.Op sommige foto's die op het internet te vinden zijn hebben ze het imeinummer aan de rechterkant ook vergeten wazig te maken. Als je dit imeinummer invoert op de site van Samsung zegt die inderdaad dat het een veilige Note 7 zou moeten zijn.
Dusja de doos klopt opzich wel. Is natuurlijk alleen de vraag of de Note 7 op de foto ook daadwerkelijk bij die doos hoort. Is denk ik niet zo makkelijk meer te bepalen aangezien het imeinummer aan de buitenkant op de backglass staat die waarschijnlijk ook is verbrand. Imeinummer aan de binnenkant zit op de accu dus die zal ook niet echt meer leesbaar zijn denk ik. En opstarten voor het imeinummer uit te lezen zal waarschijnlijk ook niet meer werken.Ben erg benieuwd wat hier uit gaat komen. Wil hem toch eigenlijk best graag hebben over 4-5 dagen dus hoop dat er niet nog een terugroepactie komt.
Zag net een plaatje van een andere Note 7 die open was met een ontplofte accu, imeisticker zit bij de Note 7 toch niet op de accu maar op de behuizing aan de kant van de s-pen, was nog duidelijk zichtbaar. Zou dus toch vrij makkelijk moeten zijn om te achterhalen of dit een nieuwe Note 7 is of niet, alleen even backglass eraf halen en het imei checken. Hopelijk horen we snel wat nou precies aan de hand was met deze Note 7.
Waarschijnlijk horen we er nooit meer wat van want dan moet de media toegeven dat ze sensatiegeile berichten plaatsen gebaseerd op wilde geruchten en niet controleerbare 'feiten'.Firehuntah schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:45:
Zo gaat het overal met nieuws helaas, doen gewoon alles klakkeloos overnemen van andere nieuwssites zonder eerst de feiten te checken. Schade voor Samsung is op die manier wel al gedaan terwijl er eigenlijk nog helemaal niets bevestigd is. Toch wel jammer allemaal.
Zag net een plaatje van een andere Note 7 die open was met een ontplofte accu, imeisticker zit bij de Note 7 toch niet op de accu maar op de behuizing aan de kant van de s-pen, was nog duidelijk zichtbaar. Zou dus toch vrij makkelijk moeten zijn om te achterhalen of dit een nieuwe Note 7 is of niet, alleen even backglass eraf halen en het imei checken. Hopelijk horen we snel wat nou precies aan de hand was met deze Note 7.
Earlier today, Samsung offered this response: “Until we are able to retrieve the device, we cannot confirm that this incident involves the new Note 7. We are working with the authorities and Southwest now to recover the device and confirm the cause. Once we have examined the device we will have more information to share.”
bron: http://www.technobuffalo....plane-cpsc-investigation/
De man in het vliegtuig zegt dat hij steeds wireless charging gebruikte. Ik las ergens dat dat fast wireless charging misschien de problemen met de accu veroorzaakt
Nu weer een artikel in BGR met de vette kop erboven: "How to get rid of your ‘safe’ Galaxy Note 7 before it explodes"
[ Voor 16% gewijzigd door marcellux op 07-10-2016 20:41 ]
http://focustaiwan.tw/news/asoc/201610080009.aspx
[ Voor 2% gewijzigd door udend op 08-10-2016 13:29 . Reden: Zinsopbouw aangepast ]
Haha:udend schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:27:
Hier mogelijk nog meer slecht nieuws, nu vanuit Taiwan. Nog een geëxplodeerde "veilige" note 7;
http://focustaiwan.tw/news/asoc/201610080009.aspx
"Apple Daily cited the woman as saying that she heard a "bang" before feeling heat on her buttocks and seeing a lot of white smoke billowing from the phone after taking it out of her pocket."
Lijkt niet echt een Apple site, maar meer de letterlijke betekenis van het woord.
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 08-10-2016 13:41 ]
Ze kunnen het zich echt niet veroorloven om dit nog een week door te laten sudderen, dan is het echt afgelopen...
Ja en mocht het zo zijn dat inderdaad weer een probleem naar boven komt, dan is het beter dat Samsung de Note 7 totaal schrapt of het toestel een flinke hap goedkoper maakt.metallicattim schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:40:
Er zou inmiddels toch al een Samsung medewerker in de auto/bus/trein/boot/vliegtuig gestapt moeten zijn en onderweg zijn om het toestel op te halen en dit Z.S.M. te kunnen onderzoeken.
Ze kunnen het zich echt niet veroorloven om dit nog een week door te laten sudderen, dan is het echt afgelopen...
PSN: c_caveman1982
Something is really fishy here, it is just too perfect of an incident. It would be the perfect way to take Samsung out because Airlines would not allow the note7 to aboard flights. That alone will tarnish their sales because people travel a lot on planes. I do believe there is a group out there trying to take Samsung out. I am just hoping they are able to match the IMEI number to a recall phone. Hopefully the phone is not too burned for them to get the proper information they need from it. My battery is perfectly fine my phone never gets hot the battery lasts a while.
Maybe it would have been more believable if the phone caught fire in the air but who wants to risk their life making a fire while in the air, so hey let's do it on the ground.
I hope Samsung gets to the bottom of it and it's not a big scam.
Also, the guy this happened to was able to have this happen, get released from the airport security, go buy an iPhone 7 and catch the rescheduled flight .. all in like 3 hrs. I don't know about you but I've NEVER been able to get out of a mobile store that quick and most versions of the iPhone 7 were out of stock last week. How did this Superman do this? I dunno.
And how come no stories about tons of Note 7's blowing in folks faces while using those free GearVR headsets .. after all VR taxes phones a lot. Just 1 guy who happened to be on a plane. It seems odd. But then again about 6 weeks ago an iPhone 6S popped and caught fire on a flight when they were in the air. Folks didn't wig out. It all seems very odd.
Dit soort dingen hou je altijd.marcellux schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 23:42:
even wat overpeinzingen over het laatste incident:
Something is really fishy here, it is just too perfect of an incident. It would be the perfect way to take Samsung out because Airlines would not allow the note7 to aboard flights. That alone will tarnish their sales because people travel a lot on planes. I do believe there is a group out there trying to take Samsung out. I am just hoping they are able to match the IMEI number to a recall phone. Hopefully the phone is not too burned for them to get the proper information they need from it. My battery is perfectly fine my phone never gets hot the battery lasts a while.
Maybe it would have been more believable if the phone caught fire in the air but who wants to risk their life making a fire while in the air, so hey let's do it on the ground.
I hope Samsung gets to the bottom of it and it's not a big scam.
Also, the guy this happened to was able to have this happen, get released from the airport security, go buy an iPhone 7 and catch the rescheduled flight .. all in like 3 hrs. I don't know about you but I've NEVER been able to get out of a mobile store that quick and most versions of the iPhone 7 were out of stock last week. How did this Superman do this? I dunno.
And how come no stories about tons of Note 7's blowing in folks faces while using those free GearVR headsets .. after all VR taxes phones a lot. Just 1 guy who happened to be on a plane. It seems odd. But then again about 6 weeks ago an iPhone 6S popped and caught fire on a flight when they were in the air. Folks didn't wig out. It all seems very odd.
In principe weet een verstandig persoon voor de Note 7 te kiezen of een ander toestel op basis van zijn of haar gebruikerspatroon, design, nieuwe functionaliteiten, aflopend abonnement of iets anders wat ik niet benoemd hebt.
Ik ga steeds meer denken dat de note 7 een zware deuk gaat oplopen waar het niet van gaat herstellen....
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Wanneer je van de vliegtuigmaatschappij niet mag vliegen met de Note 7 en je een vervangende Note 7 hebt gekregen is er maar 1 makkelijke manier om aan te tonen dat het een vervangende Note 7 is: door de doos mee te nemen...:
Ben benieuwd hoe deze hele situatie zich gaat ontvouwen. Duidelijk moge zijn dat de Note 7 inmiddels zo'n gigantische imagoschade heeft opgelopen dat het nooit meer een succes gaat worden.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Als de stewardessen niet weten dat een groene battery icon veilig betekent dan weten ze al helemaal niet dat een zwart blokje bij de streepjescode betekent dat hij veilig is. En wie zegt dat de doos bij de telefoon hoort en het blokje niet zelf is toegevoegd?MazeWing schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:04:
Wat betreft het vliegen met de note 7 en de doos meenemen:
Wanneer je van de vliegtuigmaatschappij niet mag vliegen met de Note 7 en je een vervangende Note 7 hebt gekregen is er maar 1 makkelijke manier om aan te tonen dat het een vervangende Note 7 is: door de doos mee te nemen...:
Ben benieuwd hoe deze hele situatie zich gaat ontvouwen. Duidelijk moge zijn dat de Note 7 inmiddels zo'n gigantische imagoschade heeft opgelopen dat het nooit meer een succes gaat worden.
Complete onzin dus.
Echt vermoeiend die zwartmakerij die in de VS aan de gang is: http://www.theverge.com/2...smoke-inhalation#comments
Weer zo'n vaag geval, alsof iemand van Samsung een SMS zou sturen naar deze persoon. En hoe heeft hij die SMS dan ontvangen? In het ziekenhuis liggend zonder Note 7 die in brand gevlogen was? Zeker ok een iPhone gekocht in een winkel in het ziekenhuis?
Ook dat deze schrijver voor The Verge voor de auto sectie schrijft en daarnaast alleen maar negatieve Note 7 posts heeft geschreven wekt niet veel vertrouwen in het artikel.
[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 09-10-2016 09:05 ]
"
Samsung asked Klering if they could take possession of the phone and he said no, though the company did pay to have it x-rayed."
Hij zei nee?? Wil hij de telefoon bewaren? Ik denk dat Samsung zulke voorvallen terecht niet serieus neemt als het "slachtoffer" de telefoon niet wil retourneren. Zoveel mensen die proberen een schadevergoeding te krijgen en om alles nog een keer in proporties te brengen:
Originally, there was 92 incidents and 2.5 millions recalled phone so 0.0037% (and less than 0.1% affected).
And now we are at 4 potential affected on more than 300 000 replaced so 0.001%. I don’t know how people really believe that Samsung is selling known defective products just for the sake of it.
Maar voor nu, logisch dat mensen het toestel niet overhandigen aan Samsung. Laten we niet vergeten dat dat je enige bewijslast is gedurende een rechtszaak, die geef je niet even af... Tenminste, ik zou dat niet doen.
Come on, als je hem echt hebt omgeruild heb je daar bewijs van en als je hem inlevert vraag je een bewijs dat ze je toestel hebben ingenomen incl. foto's.Khayma schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:11:
Wel grappig dat serieus iedereen in dit topic de media de schuld geeft van alle commotie en dat het allemaal onzin is. Ik zou zelf een Note 7 zakelijk halen maar ik sla hem toch even over. Ga de periode naar de Note 8 of Samsung S8 even overbruggen met een Lumia 650.
Maar voor nu, logisch dat mensen het toestel niet overhandigen aan Samsung. Laten we niet vergeten dat dat je enige bewijslast is gedurende een rechtszaak, die geef je niet even af... Tenminste, ik zou dat niet doen.
Als Samsung het niet doet dan komt je verzekeringsmaatschappij het wel in beslag nemen, of de politie.
De media is niet de schuld maar gooien wel olie op het vuur door in te spelen op dit soort wilde verhalen die met geen mogelijkheid gecontroleerd kunnen worden op waarheid.
Waarom zien we geen enkel toestel dat in brand is gevlogen waarvan er een foto is gemaakt van de binnenkant waar de imei code staat? Ik bedoel het toestel is toch al uit elkaar, en je wil het niet inleveren? Lever dan ook het ultieme bewijs.
De eerste gevallen geloof ik, al zal daar ook een gedeelte fake van zijn geweest. Maar deze recall incidenten komen wel heel conveniant uit voor de concurrentie en de slachtoffers.
Inderdaad het enige bewijs dat geleverd wordt, is een foto van het doosje met zwart vierkantje (waarom eigenlijk niet de veel duidelijkere S waarover gesproken werd?).Phusebox schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
Waarom zien we geen enkel toestel dat in brand is gevlogen waarvan er een foto is gemaakt van de binnenkant waar de imei code staat? Ik bedoel het toestel is toch al uit elkaar, en je wil het niet inleveren? Lever dan ook het ultieme bewijs.
De eerste gevallen geloof ik, al zal daar ook een gedeelte fake van zijn geweest. Maar deze recall incidenten komen wel heel conveniant uit voor de concurrentie en de slachtoffers.
En inderdaad de eerste gevallen geloof ik ook (1e versie toestel), maar deze neem ik met een korrel zout.
Daarnaast de 1e versie vloog in de fik bij het laden (voor zover ik heb begrepen) en deze nieuwe gevallen allemaal geheel spontaan, voor zover geen fake, lijkt het me eerder dat ze onvoorzichtig met het toestel zijn geweest en dat hij beschadigd is.
En wat me ook opvalt is inderdaad dat niemand het toestel wil inleveren bij Samsung voor onderzoek, dat is toch het eerste wat ik zou doen (met bewijs van inlevering) zodat het onderzocht kan worden en ik mijn geld (of een nieuw toestel) kan krijgen.
Oud nieuws en bovendien wederom onbevestigde geruchten.FrankGuthrie schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 17:54:
http://www.nu.nl/mobiel/4...ngende-galaxy-note-7.html
......... Wordt zo steeds minder en keus.
zoveel problemen met de note 7.. en ik wil niet nog een paar maanden wachten
twijfel twijfel........
Zelf nu ook kijkend naar een alternatief, aangezien ik de hoop op een snelle uitlevering langzaam maar zeker begin op te geven...

[ Voor 40% gewijzigd door R2L op 09-10-2016 22:38 ]
Klopt, en ik ben bang dat anderen ook met de uitlevering gaan stoppen en dat dit wel eens heel lang kan gaan duren...Firehuntah schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:43:
Klopt toch gewoon? Ze zijn gestopt met het verkopen en omwisselen van de Note 7. Mogelijk hervatten ze het weer als de resultaten van de onderzoeken bekend zijn maar tot die tijd zijn ze toch echt gestopt ermee.
(Via Arstechnica)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Gevaar is dat ze ook niet willen overkomen als een mega bedrijf dat zegt dat consumenten liegen. Lose Lose situatie.
Volgens de frontpage is er een productiestop afgekondigd. Ze zeggen tijdelijk alhoewel ik me niet meer kan voorstellen dat ze, zeker in de US, providers nog zo ver krijgen om de Note 7 te verkopen.
Het beste is de gehele Note 7 te cancellen en mensen hun geld terug te geven incl. Een flinke korting voor de S8 om te voorkomen dat mensen massaal naar andere merken overstappen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
De media verdraait de boel ook. Er is geen enkel nieuwsbericht over de 'veilige' Note 7s dat gestaafd is op onomstreden feiten. Alles is hear-say en speculatie plus een dosis uit de duim gezogen drama.MazeWing schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:23:
Je was er toch helemaal van overtuigd dat het allemaal niet klopte en de media de boel aan het verdraaien was??
Volgens de frontpage is er een productiestop afgekondigd. Ze zeggen tijdelijk alhoewel ik me niet meer kan voorstellen dat ze, zeker in de US, providers nog zo ver krijgen om de Note 7 te verkopen.
Het beste is de gehele Note 7 te cancellen en mensen hun geld terug te geven incl. Een flinke korting voor de S8 om te voorkomen dat mensen massaal naar andere merken overstappen...
Totdat ik officiële bevestiging zie van Samsung of een onafhankelijke officiële instantie (liefst niet Amerikaans) geloof ik er maar 10% van.
Ben het deels met je eens! Het zijn echter wel 7 gevallen inmiddels.Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:48:
[...]
De media verdraait de boel ook. Er is geen enkel nieuwsbericht over de 'veilige' Note 7s dat gestaafd is op onomstreden feiten. Alles is hear-say en speculatie plus een dosis uit de duim gezogen drama.
Totdat ik officiële bevestiging zie van Samsung of een onafhankelijke officiële instantie (liefst niet Amerikaans) geloof ik er maar 10% van.
Daarnaast is Amerika de grootste afzet markt en zijn de telco's geen 'pannenkoeken'. Inmiddels hebben zij allemaal aangekondigd het toestel niet meer te verkopen (de grotere).
Die telco's waaien met de wind van de media mee. Ze willen niet dat ze toestellen verkopen die als gevaarlijk gezien worden in deze door de media aangewakkerde hetze.RiCk schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:50:
[...]
Ben het deels met je eens! Het zijn echter wel 7 gevallen inmiddels.
Daarnaast is Amerika de grootste afzet markt en zijn de telco's geen 'pannenkoeken'. Inmiddels hebben zij allemaal aangekondigd het toestel niet meer te verkopen (de grotere).
Als telco's onomstreden bewijs hadden, als in eigen tests met resultaten, hadden ze die wel naar buiten gebracht.
Waar natuurlijk, het zijn ook allemaal aannames.Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:51:
[...]
Die telco's waaien met de wind van de media mee. Ze willen niet dat ze toestellen verkopen die als gevaarlijk gezien worden in deze door de media aangewakkerde hetze.
Als telco's onomstreden bewijs hadden, als in eigen tests met resultaten, hadden ze die wel naar buiten gebracht.
Maar wil jij als telco een in potentie telefoon verkopen die kan opgaan in rook?
Je wil toch zelf ook niet die reputatie hebben?
Dit is niet de 1e ronde van problemen, die overigens wel zijn bevestigd, dit is de 2e.
"Samsung machte zunächst keine Angaben dazu, wie viele Geräte in Deutschland betroffen sind. Allerdings dürften in Deutschland noch nicht viele Anwender ein Samsung Galaxy Note 7 in den Händen halten."
True dat ben ik ook wel met je eens. Die verkoopstop zie ik ook als tijdelijk, totdat Samsung met een definitief statement komt.RiCk schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:55:
[...]
Waar natuurlijk, het zijn ook allemaal aannames.
Maar wil jij als telco een in potentie telefoon verkopen die kan opgaan in rook?
Je wil toch zelf ook niet die reputatie hebben?
Dit is niet de 1e ronde van problemen, die overigens wel zijn bevestigd, dit is de 2e.
En ja waar rook is is vuur, dus er is een kans dat er alsnog wat aan de hand is en het product volledig wordt teruggetrokken, maar zoals ik zei, dat wil ik dan wel van betrouwbaardere bronnen horen als de hedendaagse media, die niets meer is dan copy&paste pulp.
Ik hoop oprecht dat je gelijk krijgt. Meen ik echt.Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:57:
[...]
True dat ben ik ook wel met je eens. Die verkoopstop zie ik ook als tijdelijk, totdat Samsung met een definitief statement komt.
En ja waar rook is is vuur, dus er is een kans dat er alsnog wat aan de hand is en het product volledig wordt teruggetrokken, maar zoals ik zei, dat wil ik dan wel van betrouwbaardere bronnen horen als de hedendaagse media, die niets meer is dan copy&paste pulp.
Maar wees eerlijk naar jezelf en realistisch
(ik zeg dus niet dat je niet eerlijk bent
[ Voor 4% gewijzigd door RiCk op 10-10-2016 08:03 ]
Goedemorgen, lees even voor je post.marcellux schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:15:
nu op twitter berichten over een , tijdelijke, Samsung productiestop van de Galaxy Note 7

Mocht het er allemaal niet van komen dan wacht ik maar op de Galaxy S8 Edge of kijken bij de Google Pixel XL
[ Voor 59% gewijzigd door marcellux op 10-10-2016 08:21 ]
De Pixel XL heb ik ook even overwogen tot ik de prijs zag. 1009 euro, dan koop ik liever een waardevastte iPhone voor een tientje meer.marcellux schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:18:
oeps, stond bij mij op de vorige pagina![]()
Mocht het er allemaal niet van komen dan wacht ik maar op de Galaxy S8 Edge of kijken bij de Google Pixel XL
Geen IP6x certificering, geen stylus, grote bezels, enorme chin. Ik zie geen reden om voor die Pixel XL te gaan persoonlijk.
Dan wordt het een OnePlus 3 tot maart/april wanneer de S8 er is.
Ik kan ook verlengen... Maar de keuze wordt wel moeilijk zo.
De Note 7 is net uit... En er zijn al 7 toestellen met nieuwe batterij die rook/vlam hebben gevat..
Op hoeveel zal de teller over een tijdje staan? Bv over 2 maanden
Ik zou het toestel niet meer alleen durfen laten liggen of aan de oplader, terwijl ik lig te slapen of van huis ben
Een correctie op de eerdere berichten iig.
YouTube: Note 7 Scratch Test - CORRECTION VIDEO - Gorilla Glass 5
Lijkt er op dat Gorilla glass 5 het toch niet zo slecht doet als eerst werd verwacht.
De Duitse site 3tn zegt dat, volgens de USCPSC het een constructie fout bij de bouw van de Note7 is. De batterij zou te groot zijn voor de plaats in de behuizing van het toestel.
Misschien wel maar het blijft een feit dat de ruime meerderheid van de verkochte Note7 geen problemen hebben
maar kan het ook zijn dat de problemen pas later onstaan?marcellux schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:26:
Früheren Angaben der US-Verbraucherschutzbehörde zufolge könnte ein Grund für die Probleme beim ursprünglichen Note 7 gewesen sein, dass Akkus etwas zu groß für den Platz im Gehäuse geraten seien und es dadurch beim Einbau zu Kurzschlüssen in den Batterien kommen könne. dpa
De Duitse site 3tn zegt dat, volgens de USCPSC het een constructie fout bij de bouw van de Note7 is. De batterij zou te groot zijn voor de plaats in de behuizing van het toestel.
Misschien wel maar het blijft een feit dat de ruime meerderheid van de verkochte Note7 geen problemen hebben
na 2/34/5 maanden?
Read more: http://www.dailymail.co.u...uction.html#ixzz4MfglcZuR
nu ook deze aanvulling in het NOS Journaal: Samsung wil het bericht niet bevestigen, maar zegt wel de productie van de Note 7 aan te passen om "kwaliteit te verzekeren". Samsung Nederland liet eerder weten nog geen commentaar te hebben.
[ Voor 26% gewijzigd door marcellux op 10-10-2016 11:09 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
En jij weet 100% zeker dat het een vervangend toestel was?Diederik-Jan schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:09:
Zo'n smartphone moet je niet willen, ik zou het risico in ieder geval niet nemen.
[video]
Dat kan niemand bevestigen. Maar wat wel een feit is is dat zelfs de vervangende exemplaren soms in brand vliegen. Ook daar zijn meldingen van. Samsung zou met de imagoschade dat zo nu op doen gewoon helemaal moeten stoppen met de Note 7. Breng de Galaxy S8 eerder uit en zorg ervoor dat dit niet meer voor komt. Maar goed, als jij er graag een wilt kopen moet je het zeker doen.rohit schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:13:
[...]
En jij weet 100% zeker dat het een vervangend toestel was?
[ Voor 21% gewijzigd door Koning-Admiraal op 10-10-2016 11:57 ]
Heel vreemd !!
Diederik-Jan schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:15:
[...]
Dat kan niemand bevestigen. Maar wat wel een feit is is dat zelfs de vervangende exemplaren soms in brand vliegen. Ook daar zijn meldingen van. Samsung zou met de imago schade dat zo nu op doen gewoon helemaal moeten stoppen met de Note 7. Breng de Galaxy S8 eerder uit en zorg ervoor dat dit niet meer voor komt. Maar goed, als jij er graag een wilt kopen moet je het zeker doen.
Wederom, jij weet dus 100% zeker aangezien voor jou het een Feit is dat het de vervangende toestellen waren die in de brand vlogen? Vooralsnog heb ik nergens een bericht van Samsung gezien dat het daadwerkelijk de vervangende toestellen waren die in de brand zijn gevlogen... dus hoe jij aan die wijsheid komt weet ik niet?Diederik-Jan schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:15:
[...]
Dat kan niemand bevestigen. Maar wat wel een feit is is dat zelfs de vervangende exemplaren soms in brand vliegen. Ook daar zijn meldingen van. Samsung zou met de imago schade dat zo nu op doen gewoon helemaal moeten stoppen met de Note 7. Breng de Galaxy S8 eerder uit en zorg ervoor dat dit niet meer voor komt. Maar goed, als jij er graag een wilt kopen moet je het zeker doen.
S8 eerder uitbrengen lijkt me ook geen goed idee, krijg je straks weer een probleem.. laat ze maar lekker goed ontwikkelen en testen...
Je moet niet dingen door elkaar gaan halen. Dat ging namelijk over de YouTube video's. Wat betreft de in brand gevlogen vervangende Note 7 modellen; daar zijn genoeg artikelen over terug te lezen op nieuwssites. Tenzij je alle berichten in twijfel trekt, omdat het niet in je straatje past. Maar ik zie niet in waarom berichtgeving van de Note 7 eigenaren in twijfel dient te worden getrokken.bvw103 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:21:
Zoals je zelf aangeeft kan niemand het bevestigen maar het is wel een feit dat de vervangende toestellen in brand vliegen.... die moet je mij uitleggen, je hebt geen feiten maar toch is het een feit, ik heb alle verhalen gelezen en vind dat er erg veel gezegd word maar weinig bewezen, alle verhalen zijn vaag of kloppen niet en geen van de toestellen mag onderzocht worden door samsung......
Heel vreemd !!
[...]
Hier heb je er twee, de rest moet je maar zelf gaan zoeken.
www.theverge.com/2016/10/...placement-fourth-virginia
https://www.engadget.com/...note-7-replacement-fires/
Ik zie hier niet eens of het een Note is?rohit schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:13:
[...]
En jij weet 100% zeker dat het een vervangend toestel was?
klopt haha! lijkt net een Note 5Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:30:
[...]
Ik zie hier niet eens of het een Note is?
Voor alle gebruikers die vragen om een slotje. Het topic blijft open, zolang er op een normale manier met elkaar gecommuniceerd wordt. Eventueel willen er mensen nog praten over bijv. de afhandeling.
Berichten met betrekking tot het verkrijgbaar zijn van de Note 7 horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden.
Accessoires horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support