Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvw103
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Zoals ik eerder al aangaf heb ik de berichten gelezen, ze zijn vaag, niet volledig, vreemd, ongeloofwaardig.
Het zou mij niks verbazen als dit om oudere toestellen gaat. de tijd zal het leren maar totdat er onderzoek naar is gedaan moet je dingen niet presenteren als een feit.
Diederik-Jan schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:27:
[...]
Je moet niet dingen door elkaar gaan halen. Dat ging namelijk over de YouTube video's. Wat betreft de in brand gevlogen vervangende Note 7 modellen; daar zijn genoeg artikelen over terug te lezen op nieuwssites. Tenzij je alle berichten in twijfel trekt, omdat het niet in je straatje past. Maar ik zie niet in waarom berichtgeving van de Note 7 eigenaren in twijfel dient te worden getrokken.

Hier heb je er twee, de rest moet je maar zelf gaan zoeken.
www.theverge.com/2016/10/...placement-fourth-virginia
https://www.engadget.com/...note-7-replacement-fires/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

bvw103 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:35:
Zoals ik eerder al aangaf heb ik de berichten gelezen, ze zijn vaag, niet volledig, vreemd, ongeloofwaardig.
Het zou mij niks verbazen als dit om oudere toestellen gaat. de tijd zal het leren maar totdat er onderzoek naar is gedaan moet je dingen niet presenteren als een feit.

[...]
Een onderzoek maakt een gebeurtenis per definitie nog geen feit. Objectieve waarnemingen zijn dit ook. En ik bepaal zelf wel wat ik als feit aanneem. Als Samsung de Note 7 productie opnieuw stopzet, grote providers het niet meer willen verkopen en er nieuwe geregistreerde meldingen binnen komen van gebruikers waarbij het bovenstaande opnieuw heeft plaatsgevonden dan zie ik dit als feiten. Wat jij er mee doet zal mij een worst wezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Koning-Admiraal op 10-10-2016 11:43 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Laatste nieuws in Nederland:
nieuws: Samsung Nederland stelt levering Note 7-toestellen opnieuw uit

Succes met het wachten op de Note 7 voor wie het nog steeds in overweging neemt.

[ Voor 16% gewijzigd door Koning-Admiraal op 10-10-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

nou nou.. krijg er zelfs een alert van via NOS.. is het zo erg? :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik volg dit topic al een tijd, en had mijn zinnen gezet op de Note 7, ik kan deze week verlengen maar ik denk niet dat het hem gaat worden zo 8)7

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Diederik-Jan schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:40:
[...]
Een onderzoek maakt een gebeurtenis per definitie nog geen feit. Objectieve waarnemingen zijn dit ook. En ik bepaal zelf wel wat ik als feit aanneem. Als Samsung de Note 7 productie opnieuw stopzet, grote providers het niet meer willen verkopen en er nieuwe geregistreerde meldingen binnen komen van gebruikers waarbij het bovenstaande opnieuw heeft plaatsgevonden dan zie ik dit als feiten. Wat jij er mee doet zal mij een worst wezen.
Dit inderdaad.

Je kan lang genoeg in ontkenning blijven, maar dit is meer dan 'de schijn tegen hebben'.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zaizuney
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 10:04
Jammer, nu blijkt dat de scratch test van de note 7 toch goed is :-/

nieuws: YouTube-tester maakte fout bij krastest Gorilla Glass 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Blijf mijn Note 4 maar langer houden, in de hoop dat dit gefixt gaat worden, maar de iPhone 7, Pixel XL, en andere worden een serieus alternatief.

Op gegeven moment wil ik een vervanging hebben en als ik niet overtuigt ben van de Note 7 (Wat steeds minder wordt) dan stap ik over.

Het enige wat me nu weerhoudt is (in mijn ogen en van vele reviews) de superieure camera.

[ Voor 14% gewijzigd door FrankGuthrie op 10-10-2016 14:56 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankGuthrie schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:55:
Blijf mijn Note 4 maar langer houden, in de hoop dat dit gefixt gaat worden, maar de iPhone 7, Pixel XL, en andere worden een serieus alternatief.

Op gegeven moment wil ik een vervanging hebben en als ik niet overtuigt ben van de Note 7 (Wat steeds minder wordt) dan stap ik over.

Het enige wat me nu weerhoudt is (in mijn ogen en van vele reviews) de superieure camera.
De Pixel XL schijnt ook een heel goede camera te hebben, als je kunt leven met de dikke bezel en enorme chin o.a.

iPhone 7 Plus heeft ook een goede camera, als je kunt leven met iOS.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-04 17:38
Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:23:
[...]

De Pixel XL schijnt ook een heel goede camera te hebben, als je kunt leven met de dikke bezel en enorme chin o.a.

Tja.. mijn Lumix en mijn Canon maken ook mooie fotos, als je kunt leven zonder telefoonfunctie.

Is lastig als je de Note serie gewend bent, en daadwerkelijk gebruik maakt van de functies die deze te bieden heeft, dan is er eigenlijk geen goed alternatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

[...]

voor mij onbegrijpelijk dat de Pixel niet waterdicht is.
Ik wil echt een waterdicht toestel hebben, jammer, had hem anders blind gekocht

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

[...]

Ik moet de Pixel reviews nog afwachten, maar als de camera minder is, dan is de Iphone 7 voor dezelfde prijs, voor mij persoonlijk ene beter alternatief.

Ik gebruik Privé ene Note 4 en zakelijk ene 5SE. Tuurlijk zijn er dingen die ik ga missen van Android, maar andersom doet IOS sommige dingen beter.

Over de dikke bezels ben ik het niet mee eens. Zelfde kan gezegd wordne van de iPhone, alhoewel in 'Chin' van de iPhone een vingerprinterader zit.
dalverian schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

Tja.. mijn Lumix en mijn Canon maken ook mooie fotos, als je kunt leven zonder telefoonfunctie.

Is lastig als je de Note serie gewend bent, en daadwerkelijk gebruik maakt van de functies die deze te bieden heeft, dan is er eigenlijk geen goed alternatief.
Ik wil gewoon een groot toestel. Ik gebruik de S-Pen sporadisch, maar uit de meeste reviews lijkt de Note 7 camera net iets beter. De Note 7 is daarbij goedkoper, maar ik heb liever niet een telefoon waarbij ik de batterij niet kan vertrouwen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salt_Detector
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-11-2016
http://i.imgur.com/Vgg8yHY.png

Kortom: Niemand weet van iets en alles is onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Gaan jullie nog allemaal wachten of?
Ik twijfel wel erg....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:47
Heb nu een note 5 die prima werkt, zodra de note 7 officieel uitkomt bestel ik deze ook gewoon. Tot die tijd wacht ik rustig af met mijn note 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:58

djbarney

XBL: DeejayBarney

Zoals ik in het levertijden topic al had gepost, ik annuleer mijn bestelling. Ik ben niet bang dat mijn telefoon zou verbranden, maar wel voor de gebrekkige support die Samsung ongetwijfeld zal hebben op dit voor hen uitermate pijnlijke toestel. Ik neem het risico niet, en kijk nog wel n paar maandjes verder met een nieuwe accu in mijn Note 4. Jammer, want heb er wel al die tijd (meerdere keren) naar toegeleefd, maar het is niet anders :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firehuntah
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-01-2023
Ik wacht ook gewoon af tenzij de Note 7 echt niet meer uit gaat komen. Maar ik verwacht toch van wel, tot die tijd blijf ik mijn Note Edge gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:48:
[...]

De media verdraait de boel ook. Er is geen enkel nieuwsbericht over de 'veilige' Note 7s dat gestaafd is op onomstreden feiten. Alles is hear-say en speculatie plus een dosis uit de duim gezogen drama.

Totdat ik officiële bevestiging zie van Samsung of een onafhankelijke officiële instantie (liefst niet Amerikaans) geloof ik er maar 10% van.
Dus eindelijk geloof je het nu of houd je als enige nog stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:12:
[...]

Heb jij die officiële bevestiging voor me? Ik heb hem nog niet gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:12:
[...]
Laat het rusten man, laat iedereen lekker geloven wat hij wil geloven. Uiteindelijk moeten we wachten op officiële berichten vanaf Samsung. Hopelijk beslissen ze alsnog door te gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03 10:56
Ik heb 2 hoesje gekocht terwaarde van 50 euro, 2x full body protection van skinomi techskin gekocht uit America, 50 euro betaald, plus verzend kosten van 17 euro nog wat en krijg ik te horen van postNl dat ik nog de belasting nog moet betalen van 19 euro nog wat. Wie gaat de kosten nu opdraaien als...? De kans is groot dat note 7 niet meer uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:59
Silahsor schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:22:
Ik heb 2 hoesje gekocht terwaarde van 50 euro, 2x full body protection van skinomi techskin gekocht uit America, 50 euro betaald, plus verzend kosten van 17 euro nog wat en krijg ik te horen van postNl dat ik nog de belasting nog moet betalen van 19 euro nog wat. Wie gaat de kosten nu opdraaien als...? De kans is groot dat note 7 niet meer uit gaat komen.
Jij. Dat is het risico wat je neemt als je iets besteld.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
[b][message=48679307,noline]KaptKeefmenneke schreef op maandag 10 oktober 2016 @

Jij. Dat is het risico wat je neemt als je iets besteld.
Morgen effen bellen naar samsung en vragen? Ja kan je krijgen nee heb je. De risico is er wel maar daar moet consument niet onderlijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:01
Silahsor schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:45:
[...]

Morgen effen bellen naar samsung en vragen? Ja kan je krijgen nee heb je. De risico is er wel maar daar moet consument niet onderlijden.
Wat ga je vragen? Of ze even jouw hoesjes willen betalen die jij alvast besteld hebt i.p.v te wachten op het toestel? Zij verkopen jouw een toestel en meer niet. Zou lekker zijn, dat ze straks alle accessoires moeten betalen voor de kopers :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
Khayma schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:57:
[...]

Wat ga je vragen? Of ze even jouw hoesjes willen betalen die jij alvast besteld hebt i.p.v te wachten op het toestel? Zij verkopen jouw een toestel en meer niet. Zou lekker zijn, dat ze straks alle accessoires moeten betalen voor de kopers :').
Tuurlijk ga ik dat vragen! of ze leuk vinden of niet, Ik als consument verwacht wel dat samsung de levering optijd levert. En telkens word note 7 verschoven of helemaal de stekker uittrekken kan ook. Gewoon onbeschoft zijn en vragen naar je kosten die gemaakt zijn is niet jouw fout dat zij met een toestel komen die niet in orde is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 17:59
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3Xwk3xs.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Laatst online: 15:59
Silahsor schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:12:
[...]

Tuurlijk ga ik dat vragen! of ze leuk vinden of niet, Ik als consument verwacht wel dat samsung de levering optijd levert. En telkens word note 7 verschoven of helemaal de stekker uittrekken kan ook. Gewoon onbeschoft zijn en vragen naar je kosten die gemaakt zijn is niet jouw fout dat zij met een toestel komen die niet in orde is.
Ja tuurlijk. Droom lekker verder, dat doen ze echt niet. En als iemand een iPhone 7 koopt omdat de note niet geleverd wordt, gaan ze de hogere aanschafprijs ook vergoeden zeker... 8)7 Je had gewoon ff moeten wachten, of in Nederland je hoesje moeten bestellen dan had je gewoon kunnen retourneren zonder extra kosten.

Ze gaan je zowiezo geen antwoord geven omdat voor nu alles alleen is uitgesteld.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Als ze nou slim zijn, maak er een note 7s van. Na een aangepast apparaat te hebben gebouwd waarbij niks meer fout gaat...

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KaptKeefmenneke schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:29:
[...]

Ja tuurlijk. Droom lekker verder, dat doen ze echt niet. En als iemand een iPhone 7 koopt omdat de note niet geleverd wordt, gaan ze de hogere aanschafprijs ook vergoeden zeker... 8)7 Je had gewoon ff moeten wachten, of in Nederland je hoesje moeten bestellen dan had je gewoon kunnen retourneren zonder extra kosten.

Ze gaan je zowiezo geen antwoord geven omdat voor nu alles alleen is uitgesteld.
Als ze het product terug trekken krijgen ze nog wel een hele hoop claims van alle fabrikanten van accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
KaptKeefmenneke schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:29:
[...]

De vergelijking slaat ook nergens op. Ik koop spullen voor tel die ik op een datum verwacht. Geef mij een goede reden waarom ik moet afwachten voor spullen? Deze spullen zijn gekocht 9 sep en krijg je te horen dat ze terug geroepen zijn, en daarna je krijg je te horen 10 okt preorders geleverd worden mooi dus niet. Ja dan moet samsung met een oplossing komen om dit goed te maken. Ik weet niet maar je moet ook niet te soft zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik ben het er ook wel mee eens. Je koopt een hoesje omdat de telefoon 9 september geleverd wordt en daarna uitstel en dat is net lang genoeg om alle retourperiodes te overschrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
Maar wat ik me afvraag? Wanneer de toestel geleverd gaat worden komt er een bricht binnen via het nieuws 5 dagen voor de lancering in eu dat het ontploft. ik vind het nagel heel vreemd. Het lijk wel dat ze dit expres doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:13
reyals schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:36:
Als ze nou slim zijn, maak er een note 7s van. Na een aangepast apparaat te hebben gebouwd waarbij niks meer fout gaat...
Ondanks dat ze de naam niet hebben veranderd hebben ze wel wijzigingen doorgevoerd en deze nieuwe batch voorzien van andere software(groen batterij logo) + een stip op de doos. Ik denk dat het over en uit is en men zich moet gaan focussen op Galaxy lijn en volgend jaar opnieuw proberen. Samsung heeft gegokt en alles verloren, uithuilen en opnieuw beginnen. De Note lijn is populair genoeg om te overleven alleen de huidige Note 7 naam is besmet. Je zult de consument echt moeten overtuigen dat je met een nieuw product bent gekomen ipv na de tweede recall het probleem hebt weten te vinden.

Wat ik trouwens wel opmerkelijk vind is dat er totaal geen lijn zit in de communicatie van Samsung. Het is bizar dat bijna 24u van te voren in Amerika en Korea bekend is dat de uitlevering wordt gestopt maar Samsung Nederland nog even stug volhoudt dat er geheel niets aan de hand is en de uitlevering vandaag nog wel even gaat plaatsvinden. En niet veel later volgt dan wel weer een persbericht dat ze toch even stoppen met uitleveren in Nederland. Zou men echt geen "case manager" op zo'n incident zetten :?
Silahsor schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 23:08:
Maar wat ik me afvraag? Wanneer de toestel geleverd gaat worden komt er een bricht binnen via het nieuws 5 dagen voor de lancering in eu dat het ontploft. ik vind het nagel heel vreemd. Het lijk wel dat ze dit expres doen....
Het valt niet te ontkennen dat de pers er bovenop zit en waarschijnlijk enigszins door Samsung aangemoedigd om wereldkundig te maken dat alle problemen zijn verholpen. Dat het even anders is gelopen is niet de schuld van de media maar van Samsung zelf.

[ Voor 18% gewijzigd door Miki op 10-10-2016 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Silahsor schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:43:
[...]

De vergelijking slaat ook nergens op. Ik koop spullen voor tel die ik op een datum verwacht. Geef mij een goede reden waarom ik moet afwachten voor spullen? Deze spullen zijn gekocht 9 sep en krijg je te horen dat ze terug geroepen zijn, en daarna je krijg je te horen 10 okt preorders geleverd worden mooi dus niet. Ja dan moet samsung met een oplossing komen om dit goed te maken. Ik weet niet maar je moet ook niet te soft zijn.
De goede reden is jouw huidige situatie. Je handelt op de aannames dat jouw leverancier kan leveren op de datum die niet zeker is. Ik weet niet waar je hem besteld hebt maar de fabrikant opbellen met het verhaal dat jij jouw hoesjes gerefund wil hebben slaat juridisch nergens op. Jij hebt een overeenkomst met een leverancier die niet (kan) leveren dus zou je die moeten aanspreken. Echter die zal met verwachtte levertijden werken en dat is juridisch in de algemene voorwaarden vast zo dichtgetimmerd dat je daar geen rechten aan kan ontlenen. Maar ik ben benieuwd wat je te horen krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Teknix1982 op 11-10-2016 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze situatie kun je moeilijk het gevolg noemen van aannames. Het is nooit eerder gebeurt dat een dergelijk grote fabrikant een toestel aankondigt, in diverse landen levert en vervolgens (als het zover komt) terug trekt.

Dan moet Samsung maar in de licentie overeenkomsten voor accessoires opnemen dat ze niet verkocht mogen worden voordat het toestel in de winkel ligt.

Edit: it just happened. Vandaag maar eens kijken wat de winkels zeggen over mijn accesoires...

Ongelooflijk, ik had echt nooit gedacht dat het zover zou komen.

Bye bye Note 7.

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 11-10-2016 06:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Dit was de Note 7.

Vandaag maar eens kijken voor een alternatief.

https://news.samsung.com/...investigation-takes-place

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Succes. Als je de Note 7 in je handen hebt gehad, er is geen enkele andere telefoon die ook maar in de buurt komt. En meer betalen voor minder (Pixel XL, iPhone 7 plus) weiger ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 06:25:
[...]

Succes. Als je de Note 7 in je handen hebt gehad, er is geen enkele andere telefoon die ook maar in de buurt komt. En meer betalen voor minder (Pixel XL, iPhone 7 plus) weiger ik.
Snap ik ook wel. Ik heb de Note 5 gehad...
Vind ik ook een top toestel.
Alleen 64gb vind je niet meer... Alles wat te koop wordt aangeboden is 32gb.

Dus nu twijfel ik om voor de s7 Edge te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vin de S7 edge persoonlijk echt een veel te grote curve hebben. En ook lelijk met dat zwart en zilveren frame. Maar goed dat is persoonlijk.

Als je daar voor gaat wacht dan tot 1 Nov. 100 euro cashback actie.

Al zal Samsung wellicht de prijzen op gaan drijven nu er geen alternatief meer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 06:32:
Ik vin de S7 edge persoonlijk echt een veel te grote curve hebben. En ook lelijk met dat zwart en zilveren frame. Maar goed dat is persoonlijk.

Als je daar voor gaat wacht dan tot 1 Nov. 100 euro cashback actie.

Al zal Samsung wellicht de prijzen op gaan drijven nu er geen alternatief meer komt.
Nexus 6P?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Heb ik ook geprobeerd.
Binnen 2 dagen teruggestuurd.
Batterij viel echt tegen.... En het model is nu ook ak een beetje verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik maar zolang een A model van Samsung koop zodat ik mijn Note 4 nog kan terugsturen voor reparatie.

En als die terug is blijf ik die gebruiken in de hoop dat er ooit nog een Note 8 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Voorlopig heb ik maar een note 5 besteld, ik wacht nog wel even met cancelen van de note 7 tot er meer duidelijkheid is vanuit het Samsung kamp. Ben benieuwd wat ze gaan doen, hoop dat het probleem snel gevonden wordt en nog sneller opgelost wordt.
Mijn note 3 die ik nu nog gebruik begint toch al enkele kuurtjes te vertonen, en houdt het geen maanden meer vol.

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan werkelijk waar geen alternatief vinden van toestellen die nu op de markt zijn of deze maand verschijnen. Die enorme bezels vallen niet meer goed te praten anno 'bijna 2017', zeker niet op toestellen van 1000+ euro :X

De S8 zal het waarschijnlijk ook niet gaan doen voor me, want daar zullen ze wel weer die enorme curves gaan toepassen, en voor de meer ronde vorm gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:49:

want daar zullen ze wel weer die enorme curves gaan toepassen, en voor de meer ronde vorm gaan.
Hoe kan je als man niet van curves en rondingen houden oOo :9

Nu de Note 7 voorlopig een vaarwel is, ga ik waarschijnlijk voor een iPhone. Ik heb een S7Edge maar wordt poepziek van de slechte batterijduur en de slechte software. Geen zin om te wachten of het in (december?) met 7.0 opgelost wordt. Sinds Juni loop ik met een toestel rond waar ik gewoon niet goed van wordt..

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mother_Goozz schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:09:
[...]

Hoe kan je als man niet van curves en rondingen houden oOo :9

Nu de Note 7 voorlopig een vaarwel is, ga ik waarschijnlijk voor een iPhone. Ik heb een S7Edge maar wordt poepziek van de slechte batterijduur en de slechte software. Geen zin om te wachten of het in (december?) met 7.0 opgelost wordt. Sinds Juni loop ik met een toestel rond waar ik gewoon niet goed van wordt..
Tja ieder zijn eigen keuze. Ik zou nooit zoveel geld voor een iPhone kunnen betalen. Niks zelf in te stellen, zelfs geen ringtone zonder dat je iTunes moet gebruiken.

Was het een midden-segment toestel voor 500 euro dan zou ik dit soort minpunten kunnen accepteren maar niet voor die prijs.

Voor mij zit er echt niks anders op dan wachten tot oktober volgend jaar en hopen op een Note 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Was het al bekend dat iedereen geld terug kan krijgen, door een nieuwe recall van Samsung?

http://www.samsung.com/us/note7recall/
Galaxy Note7 Owners need to do one of the following:

- Exchange your current Galaxy Note7 for a Galaxy S7 or Galaxy S7 edge and replacement of any Galaxy Note7 specific accessories with a refund of the price difference between devices; or
- Contact your point of purchase to obtain a full refund.

Customers who exchange a Note7 device will also receive a $25 gift card, in-store credit, in-store accessory credit or bill credit from select carrier retail outlets.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:01
[...]

Ten eerste: Jouw eis is juridisch onmogelijk

Ten Tweede: nogmaals, jij kiest ervoor om iets te bestellen voor je het toestel hebt. Je hebt ook geen garantie dat je het toestel krijgt want het toestel is namelijk nog niet van jou. Jij betaalt een bedrag om het toestel te reserveren, dat maakt het toestel nog niet van jou. Op het moment dat je hem in ontvangst neemt (Koerier/Winkel) dan is hij officieel van jou. In de tussentijd heb jij niks van Samsung.

Tevens kies jij ervoor om iets te bestellen uit buitenland waardoor je recht op bedenktijd vervalt. Had je het netjes in NL gekocht dan kon je het nog terugbrengen.

Succes met je eis richting Samsung :F .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:35
[...]

Dit is natuurlijk niet hoe het werkt... Je koopt deze hoesjes voor de telefoon die jij graag wilt, de Note 7.. Nou komt de Note 7 een stuk later uit dan verwacht, oké dat is jammer maar geen reden voor Samsung om voor jou hoesjes te gaan betalen. Al helemaal niet voor de importkosten, je had zelf ook wel kunnen bedenken dat je deze kosten erbij zou krijgen als je iets besteld vanuit het buitenland. O-) :X

Oh en na dit gezien te hebben:

"Customers who exchange a Note7 device will also receive a $25 gift card, in-store credit, in-store accessory credit or bill credit from select carrier retail outlets."

krijg je echt geen geld voor je hoesjes maar als je geluk hebt een gift card. :+

[ Voor 14% gewijzigd door mprkooij op 11-10-2016 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
[...]

Dit is in de US. En aangezien NL steeds een aantal dagen na de US kwam lijkt dit ook in NL te gaan gebeuren. Er staat dit in:
Galaxy Note7 Owners need to do one of the following:

- Exchange your current Galaxy Note7 for a Galaxy S7 or Galaxy S7 edge and replacement of any Galaxy Note7 specific accessories with a refund of the price difference between devices; or
- Contact your point of purchase to obtain a full refund.

Customers who exchange a Note7 device will also receive a $25 gift card, in-store credit, in-store accessory credit or bill credit from select carrier retail outlets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 17:59
aicaramba schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:56:
[...]

Dit is in de US. En aangezien NL steeds een aantal dagen na de US kwam lijkt dit ook in NL te gaan gebeuren. Er staat dit in:

[...]
In de US zijn bedrijven vaak wat ruimhartiger met credit en compensatie dan in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salt_Detector
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-11-2016
Kopietje van mijn reactie uit het andere forum topic, aangezien het voor sommigen nog onduidelijk is:
----------
Heb vanochtend CoolBlue ge-appt. Nog geen halve minuut later een mail voor de retour ontvangen.
Had een case + screen protector bij ze besteld.

EDIT: Ter informatie, deze spullen had ik begin september in huis. Dus al vrij lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
Had 20 augustus de Note 7 gepreorderd. Was het wachten zat en heb inmiddels een Iphone 7 Plus. Voor het eerst in m'n leven een iphone, na zo'n 9 jaar Android. Alles een keer proberen... :)
Stelt me tot nu toe nog niet teleur, al is het wel even wennen.

Maar nu zag ik dit voorbij komen, de LG V20, en deze heeft toch ook een hoop goede punten hoor. Heb zelf weinig met LG, maar als ik dit filmpje zie, had het voor mij een alternatief voor de Note 7 kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als LG slim is, gooien ze die ook gelijk op de markt.

Ben benieuwd of er gelijk een S8 met stylus komt. Of dat Samsung de Note 5 ook in Europa uit gaat leveren, sinds augustus is de Note 4 ook uit de handel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Señor Sjon schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:31:
Als LG slim is, gooien ze die ook gelijk op de markt.
Iets overhaast op de markt gooien vanwege de concurrentie. Ik weet niet of dat verstandig is op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De V20 is in principe al op de markt, alleen veel Android fabrikanten vinden de VS interessanter met hun provider lock-ins en kleiner Android marktaandeel. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:49:
Ik kan werkelijk waar geen alternatief vinden van toestellen die nu op de markt zijn of deze maand verschijnen. Die enorme bezels vallen niet meer goed te praten anno 'bijna 2017', zeker niet op toestellen van 1000+ euro :X

De S8 zal het waarschijnlijk ook niet gaan doen voor me, want daar zullen ze wel weer die enorme curves gaan toepassen, en voor de meer ronde vorm gaan.
Ik heb de Nubia Z11 International gekocht voor €439,-. Nog nooit zo'n mooi ontworpen smartphone gezien voor de helft van de prijs wat een iPhone 7 plus of Samsung Note 7 kost. Je kunt het hier kopen. Beschikt ook over alle Nederlandse banden.
https://www.nubiamobile.it/13-nubia-z11
Afbeeldingslocatie: https://www.startlr.com/wp-content/uploads/2016/08/ZTE-Nubia-Z11-entered-the-ranking-of-the-fastest-smartphones-according-to-AnTuTu.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Koning-Admiraal op 11-10-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diederik-Jan schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:40:
[...]
Ik heb de Nubia Z11 International gekocht voor €439,-. Nog nooit zo'n mooi ontworpen smartphone gezien voor de helft van de prijs wat een iPhone 7 plus of Samsung Note 7 kost. Je kunt het hier kopen. Beschikt ook over alle Nederlandse banden.
https://www.nubiamobile.it/13-nubia-z11
[afbeelding]
Mwah, Full-HD, IPS, toen ben ik al gestopt met lezen. Maar bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:42:
[...]

Mwah, Full-HD, IPS, toen ben ik al gestopt met lezen. Maar bedankt voor de tip.
Ik heb hiervoor een QHD smartphone gehad. In het echt zijn de verschillen zo marginaal. Maar goed, als je echt op specs geilt dan is het scherm inderdaad wat minder scherp (ook al zie je het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diederik-Jan schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:44:
[...]

Ik heb hiervoor een QHD smartphone gehad. In het echt zijn de verschillen zo marginaal. Maar goed, als je echt op specs geilt dan is het scherm inderdaad wat minder scherp (ook al zie je het niet).
Ik zie het verschil in scherpte duidelijk op normale armlengte afstand. Het verschil tussen IPS en OLED is nog veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Diederik-Jan schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:44:
[...]

Denk eerder dat het om de zwartwaardes/contrast gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:12

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:In dit topic graag alleen de Note 7 bespreken, alternatieven horen hier niet thuis.
Nieuwsberichten met betrekking tot ontploffingen en onderzoeken en uitkomst hierover horen wel thuis in dit topic.

Berichten met betrekking tot het verkrijgbaar zijn van de Note 7 horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Échte alternatieven voor de Note 7 zijn er natuurlijk niet echt, anders dan voorgaande modellen. Maar dan mis je al gauw USB-C, waterdichtheid, SD-slot, etc.

Misschien een goede reden om dit jaar eens een keertje niet te upgraden ;)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pimsaint schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:16:
Échte alternatieven voor de Note 7 zijn er natuurlijk niet echt, anders dan voorgaande modellen. Maar dan mis je al gauw USB-C, waterdichtheid, SD-slot, etc.

Misschien een goede reden om dit jaar eens een keertje niet te upgraden ;)
Dat was het vorig jaar al toen de Note 5 niet hier uitkwam... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:49

MAZZA

Barbie is er weer!

Samsung to Permanently Discontinue Galaxy Note 7 Smartphone
http://www.wsj.com/articl...e-7-smartphone-1476177331

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvw103

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Wel vreemd dat het vannacht op de site zet dat het word stopgezet en alles terug kan en je geld terug krijgt etc. en dan paar uur later word beslist dat het toch definitief stopgezet word.. konden ze toch net zo goed meteen zeggen of de eerdere bericht uitstellen tot ze de beslissing hadden genomen om permanent te stoppen ermee.. als er een paar dagen overheen zou gaan kan ik het nog begrijpen, alsof er binnen die paar uur nu is gebleken dat alle replacement toestellen toch in de fik zijn gegaan en er dus echt een groot probleem is met wederom de accu in de replacements.. geloof het pas als Samsung het zelf op zijn site zet..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:57
Heel erg jammer. Maar na de 2de recall wel heel begrijpelijk. Hopelijk stoppen ze nu genoeg tijd in de opvolger en wordt de "note 8" een toptoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

De Note 7 gaat definitief niet meer verkocht worden door Samsung, aldus de NOS. Dit topic kan dus eigenlijk dicht. Iedereen die nog de hoop had op de Samsung Note 7 kan dus op zoek gaan naar een andere smartphone.

[ Voor 30% gewijzigd door Koning-Admiraal op 11-10-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Als ik Samsung was dan had ik de Note 7 geupgrade met een betere processor, veilige accu misschien een betere camera en maak er meteen de Note 7S van. (S van Safe :p) kunnen ze de miljoenen toestellen in principe gebruiken voor de behuizing en andere dingen.. Als ze dit binnen 2 maanden kunnen regelen overbruggen ze de maanden tot de S8 ook weer, want een Note 8 zie ik niet zo snel hier uitkomen.. Zal zeker Q3 2017 worden dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Diederik-Jan schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:43:
De Note 7 gaat definitief niet meer verkocht worden door Samsung, aldus de NOS. Dit topic kan dus eigenlijk dicht.
Ja want opeens verdwijnen alle Note 7's magisch en iedereen die een pre-order heeft zal als ze morgen wakker worden daar niets meer vanaf weten.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

fsfikke schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:45:
[...]

Ja want opeens verdwijnen alle Note 7's magisch en iedereen die een pre-order heeft zal als ze morgen wakker worden daar niets meer vanaf weten.
*knip* Op de man. het gaat om het definitief stoppen van de productie en verkopen van de Note 7. Wie er al een in bezit heeft wordt aangeraden om het terug te brengen. In Nederland heeft trouwens bijna niemand de Note 7 in bezit. Support er op zal dus ook verdwijnen.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Als je er al een hebt, dan is het vanaf nu een collectors item.
Maar verwacht niet dat Samsung de qua updates nog zoals beloofd gaat ondersteunen want officieel trekken ze hun handen er vanaf.

Ik verwacht nog wel een paar fikse schadeclaims van accessoiremakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvw103
*knip*. Op de man.
Diederik-Jan schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:47:
[...]
*knip* het gaat om het definitief stoppen van de productie en verkopen van de Note 7. Wie er al een in bezit heeft wordt aangeraden om het terug te brengen. In Nederland heeft trouwens bijna niemand de Note 7 in bezit. Support er op zal dus ook verdwijnen.

[ Voor 87% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

*knip*

[ Voor 50% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes
[...]

Leer lezen, het gaat om het definitief stoppen van de productie en verkopen van de Note 7. Wie er al een in bezit heeft wordt aangeraden om het terug te brengen. In Nederland heeft trouwens bijna niemand de Note 7 in bezit. Support er op zal dus ook verdwijnen.
*knip* Op de man.

Dit dus: Coolblue

Ik ben benieuwd wat ze met de 2,5 miljoen toestellen gaan doen die er al gemaakt zijn en nu terug komen.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
[...]

*knip*. het gaat om het definitief stoppen van de productie en verkopen van de Note 7. Wie er al een in bezit heeft wordt aangeraden om het terug te brengen. In Nederland heeft trouwens bijna niemand de Note 7 in bezit. Support er op zal dus ook verdwijnen.
Heb jij een bericht van Samsung ergens gezien hierover dan? Vooralsnog is het de media die dit naar buiten brengt en niet Samsung zelf. Dus wat ik al eerder zei, ik wil eerst het bericht op de site van Samsung zien voordat ik het geloof...

[ Voor 1% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Wouter_96 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:54:
[...]
*knip*

Dit dus: Coolblue

Ik ben benieuwd wat ze met de 2,5 miljoen toestellen gaan doen die er al gemaakt zijn en nu terug komen.
*knip*. Alleen de TR is voldoende.

[ Voor 38% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Nou het is voorbij. De Note 7 heeft nooit bestaan :+ :

nieuws: Samsung stopt definitief met productie en verkoop Galaxy Note 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes
*knip*.

[ Voor 66% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Topic kan dicht dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

*knip*. Nogmaals, alleen de TR is voldoende.

[ Voor 77% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:12

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:Goed vanaf nu gaan we weer gezellig tegen elkaar doen, anders gaat dit topic dicht. Op de man spelen is nergens voor nodig. Zie je nu toch een reactie die niet door de beugel kan. Maak dan een TR aan en reageer er niet op!

Voor alle gebruikers die vragen om een slotje. Het topic blijft open, zolang er op een normale manier met elkaar gecommuniceerd wordt. Eventueel willen er mensen nog praten over bijv. de afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
^ helemaal mee eens. Eventueel 1 overkoepelend topic maken voor de afhandeling?

accessoires en prijzen en levertijden zijn inderdaad niet meer relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik hoop wel dat als dit echt zo is, dat er binnen hele korte tijd een nieuw plan word gepresenteerd door Samsung.. Dan weet ik of ik beter kan wachten of toch een S7 Edge moet gaan halen... Ze kunnen bijvoorbeeld alvast aangeven dat er een vernieuwde Note in Q1 ofzo zal verschijnen of Q2 eerder denk ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Denk niet dat ze weer gaan rushen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Señor Sjon schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:29:
Nee dat hebbe ze wel geleerd denk ik... Maar ze kunnen wel aangeven voor de Note fans over de hele wereld of er 1 gaat komen of dat ze er definitief mee stoppen.. want eerlijk is eerlijk dat pennetje daar kan geen enkele merk aan tippen..

En toch mochten de berichten waar zijn kan ik het niet snappen waarom ze er dan mee kappen.. Imago schade oke die is er nu eenmaal, maar een miljardenschade??? Laat een groep mensen nu eens goed die dingen testen en ontwikkelen en breng het over een paar weken gewoon uit onder een iets andere naam.. iedereen tevreden en de accessoires leveranciers ook tevreden..

[ Voor 31% gewijzigd door Rohit op 11-10-2016 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvw103
Vergeet ook de iris scan niet.
rohit schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:45:
[...]

Nee dat hebbe ze wel geleerd denk ik... Maar ze kunnen wel aangeven voor de Note fans over de hele wereld of er 1 gaat komen of dat ze er definitief mee stoppen.. want eerlijk is eerlijk dat pennetje daar kan geen enkele merk aan tippen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
bvw103 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:47:
Vergeet ook de iris scan niet.

[...]
Tja die Iris scan had de Microsoft ook al op de Lumia dacht ik.. Maar dat pennetje gaf de telefoon gewoon een hoger gadget gehalte.. ook al gebruikte ik hem op de note edge echt niet wekelijks ofzo.. maar toch was hij soms erg handig! En met de vernieuwde dunnere pen zag ik wel mogelijkheden voor designers ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Señor Sjon schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:29:
Ik denk, en mag anders toch hopen, dat ze zich bij Samsung realiseren dat dit noooooiittt meer mag gebeuren.

Voor de Note 7 heeft de klok nu definitief geslagen (wel veel te laat als je het mij vraagt), maar voor Samsung mobile nog niet. Gezien de mogelijke oorzaak -haast- misschien een gevaarlijke zet maar wellicht kunnen ze de release van de S8 aangrijpen voor de release van de Note 8. Het gerucht ging al dat Samsung zijn "edgeless" toestel uit de Galaxy serie helemaal wil laten vallen.

Dus, mijn gok:

De Galaxy S8 en Galaxy Note 8 hebben allebei subtiele afrondingen (zoals de Note 7 heeft) en worden tegelijk aangekondigd in het voorjaar.

Hopelijk vindt Samsung de oorzaak van het probleem en voorkomen ze in de toekomst overhaaste design-descisions. Maar de Note serie heeft meer naamsbekendheid dan ooit - dat zou nog wel eens in het voordeel kunnen werken voor de Note 8.
- Slechte reclame is ook reclame

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Wat een vooruitziende blik heb ik toch ook hè !
Na al die Note's te hebben gehad voelde dit echt niet goed.....!
Tijd geleden mijn bestelling gecanceld, en nu al een tijd de iPhone 7+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wouter_96 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:54:
[...]
Ik denk dat er onderdelen worden uitgeplukt, en verdeeld over de andere toestellen, of het word de basis voor de "s7-plus" ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvw103
Ik denk dat ze eerst eens gaan uitzoeken welke onderdelen het boom effect veroorzaken ;-)
FreshMaker schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:14:
[...]

Ik denk dat er onderdelen worden uitgeplukt, en verdeeld over de andere toestellen, of het word de basis voor de "s7-plus" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wel een mooie uiteenzetting op XDA: http://forum.xda-develope...?p=69068969&postcount=469
Your thinking is understandable, but let me tell you why it is naive.

In September the first "safe" Chinese Note 7 explosion happened and the owner sent it to Samsung. Just in a few days Samsung released a statement saying that they've tested the phone already and it was heated by 'external sources'. Nothing's wrong with the phone at all, case closed. Soon Korean media was spreading news suggesting Samsung was going to sue the user for Fraud (this was not an official statement from Samsung, but somebody clearly spread it using Korean media as an intimidation tactic).

When news about the second case was spreading, Samsung released a statement saying they tested two phones and they were all heated by "external sources". But in reality Samsung only collected one phone (the owner in the second case showed evidence to media he didn't give up the phone to Samsung). Samsung later quietly modified their statement.

Owner of the second case told media that one of the first things when Samsung staff visited his home was to take pictures of his microwave and oven. After seeing this the user do not want to give up the phone to Samsung. Imagine what can you do if a company like Samsung is going to frame you to protect their sales, and you already gave the only evidence that could prove the case to them?

Still Samsung managed to settle the case with some other owners of exploding phones under the table, and they must have been in possession of multiple exploded "safe version" Note 7 back in September (counting China and HK cases, I estimate at least 5-6 units).

With China as a testing ground for US replacement units, Samsung have had plenty of time to find out what's wrong. They either:
1. Didn't do a sincere investigation, just focused on framing it as "user abuse"
or
2. Did try to investigate but were so incompetent that they still have no clue what's wrong
or
3. Did find out something's wrong but underestimated its seriousness. They decided to keep the defect a secret, and take a risk to continue the replacement program anyway.

Anyway, the owner from the fifth and sixth Chinese cases are brave (these are also people with connections and some spare cash), they decided to find a lab themselves to independently test the phone. This will cost them a lot of time and money, way more than the cost of the Note 7. This is currently in progress, CTTL lab in Beijing said they don't have enough equipment and have to send it to Shanghai for further inspection.

By the way, the fifth case owner also invited Samsung to do an industrial CT to his phone under his supervision, Samsung refused.

Now the "safe" Note 7 in the US also starts to explode. The first case (not the first exposed case on the Southwest plane, but the earliest case in KY) happens with an owner who, despite end up being hospitalized, partially cooperated with Samsung and let them X-ray the phone. The cooperation only stopped when he received a sent-by-mistake text from Samsung employee saying:

"I can try and slow him down if we think it will matter, or we just let him do what he keeps threatening to do and see if he does it."

I should add that even if he did not get this text, even if he didn't know about all the ugly things Samsung did to Chinese owners, it is still smart for him to retain the only piece of evidence. Remember he suffered serious smoke inhalation, and if the damage end up being long lasting or he felt that he deserves compensation, he will need the crucial piece of evidence to take legal action towards Samsung.

As for Samsung, they tried to hide this case from public knowledge, which resulted in no warning towards the second US case that grounded a plane.

When a billion dollar business is at risk, don't be so naive and think that some big international company will be totally honest with their mistakes and make your welfare their priority, even if it is Samsung.

Or should I say, ESPECIALLY if it is Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Laatst online: 14-09 17:33
Nu is het juist de truc om er toch nog aan een te komen en dan over een paar jaar verkopen als zijde:''Rare discontinued note7'' en als je handig bent hou je hem gesealed is die extra waard ;) Achja nu maar weer wachten op de volgende note. Me note 4 haalt het nog wel dat jaartje.. Hoop ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tot ie tegen die tijd vanzelf geploft is zeker. ;)

Ze zouden de platte Note7 nog weer eens kunnen proberen, daar past de accu in ieder geval wel in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Laatst online: 14-09 17:33
Señor Sjon schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:37:
Tot ie tegen die tijd vanzelf geploft is zeker. ;)

Ze zouden de platte Note7 nog weer eens kunnen proberen, daar past de accu in ieder geval wel in. :P
Daarom hou je hem gesealed :), loopt die langzaam leeg is er nothing on the hand! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:19
rohit schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:07:
Ik hoop wel dat als dit echt zo is, dat er binnen hele korte tijd een nieuw plan word gepresenteerd door Samsung.. Dan weet ik of ik beter kan wachten of toch een S7 Edge moet gaan halen... Ze kunnen bijvoorbeeld alvast aangeven dat er een vernieuwde Note in Q1 ofzo zal verschijnen of Q2 eerder denk ik haha
Stiekem hoop ik ook op zoiets. Ik kan nog wachten tot eind december vanwege absolute einddatum van abo. Dus even afwachten wat we nou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Vindt het trouwens niemand vreemd dat ie op de officiële site van Samsung nog steeds, gewoon bestaat?
http://www.samsung.com/nl/search/?q=galaxynote7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
GentiLi schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:12:
Vindt het trouwens niemand vreemd dat ie op de officiële site van Samsung nog steeds, gewoon bestaat?
http://www.samsung.com/nl/search/?q=galaxy note7
Maak er maar een paar foto's van.. Over een paar dagen is het geschiedenis. :+
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Let op:
Voor alle gebruikers die vragen om een slotje. Het topic blijft open, zolang er op een normale manier met elkaar gecommuniceerd wordt. Eventueel willen er mensen nog praten over bijv. de afhandeling.

Berichten met betrekking tot het verkrijgbaar zijn van de Note 7 horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden.

Accessoires horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support