De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 82 Laatste
Acties:
  • 256.598 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
209 versus 238. Trump gaat winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Bensimpel schreef op woensdag 09 november 2016 @ 05:58:
De clinton aanhangers zien er verslagen uit, echt bizar.
Niet zo verwonderlijk, maanden lang heeft iedereen (behalve een paar gekken) ze verzekerd dat de overwinning zeker was en nu dit.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ben benieuwd of Trump straks echt Clinton gaat aanklagen :/

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Bensimpel schreef op woensdag 09 november 2016 @ 05:59:
Ben benieuwd of Trump straks echt Clinton gaat aanklagen :/
Wauw dat zou geweldig zijn als die roddels kloppen. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
alwaysleft schreef op woensdag 09 november 2016 @ 05:55:
Ik durf hem wel aan, klap voor de wereldvrede dit. Meen ik serieus.
Ag wel nee, Trump gaat echt geen oorlog starten. Wordt het beter voor de rest van de wereld? Nee dat ook niet, maar de VS is niet de hele wereld zoals Amerikanen graag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Saturnus schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:01:
[...]

Wauw dat zou geweldig zijn als die roddels kloppen. _/-\o_
Roddels? Dat zei ie zelf, het is dus de vraag of t bluf/een dreigement was of dat ie t echt gaat doen.

Ik zit al de hele nacht te kijken, wat een enorme spanning! Clinton kan bijna niet meer winnen eigenlijk.

Laat weer zien dat polls waardeloos zijn, net als hier met Maurice de Hoax destijds.

[ Voor 25% gewijzigd door WhatsappHack op 09-11-2016 06:03 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
IJzerlijm schreef op woensdag 09 november 2016 @ 05:59:
[...]

Niet zo verwonderlijk, maanden lang heeft iedereen (behalve een paar gekken) ze verzekerd dat de overwinning zeker was en nu dit.
Ik keek altijd naar 538 en daar stond het iets van 70/30 op het laatste wat mij realistischer leek.

Maar ja als jouw kandidaat >99% krijgt bij huffington post kijk je enkel daarnaar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 13:38

WhySoSerious

Be the change.

244...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59
Trump voor in PA, afgelopen. Trend daar is de hele avond al richting Trump, zonder PA kan Clinton niet winnen.

[ Voor 59% gewijzigd door Dr. Strangelove op 09-11-2016 06:08 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:01
PV volgens nos nu gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Cubic X schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:02:
[...]

Ag wel nee, Trump gaat echt geen oorlog starten. Wordt het beter voor de rest van de wereld? Nee dat ook niet, maar de VS is niet de hele wereld zoals Amerikanen graag geloven.
He is in control. Kijk wat voor ravage Bush Jr heeft veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 14:59
lol @ de dropfeuten die het hier wel ff gaan even analyseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:01
alwaysleft schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:07:
[...]

Prima, zolang de EU maar zegt tot hier en niet verder. Dan slacht IS (van war er nog over van is) maar volk in de VS af. Iets met ver van m'n bed show

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:26
Ik ben trouwens benieuwd wanneer de eerste hier begint te zeggen dat ze niets met dit 'Nee' kunnen, de bevolking hier zoveel verschillende dingen mee bedoeld en daardoor geen duidelijk signaal afgegeven heeft. etc. etc.

Wat een aanschouwen wereldwijd is niets minder dan een 'revolutie' van onderop, denk dat Lodewijk de 16e zich in 1789 ook zo gevoeld moet hebben...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 05:15

MazeWing

The plot thickens...

alwaysleft schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:07:
[...]

Ook dat had weer met de tijd en andere factoren te maken.

- Economisch ging het minder, dit was niet zo zeer de schuld van Bush
- Een gigantische aanslag met aanwijzingen dat de daders ergens in het Midden-oosten zitten
- Publieke opinie dat er een "war on terror is" en er iets aan gedaan moet worden
- Adviseurs om hem heen die ook zeggen dat ie het Midden-oosten moet binnenvallen
- Dezelfde adviseurs zeggen dat ie ook maar even Irak binnen moet vallen omdat er "weapons of mass destruction" zouden liggen

Gevolg is dat er een nog grotere puinhoop van het midden-oosten is gemaakt dan het al was. Er meer terroristen (+ aanslagen) dan ooit zijn. Voordelen zijn dat de opinie over oorlogvoeren wel veranderd is en het economisch weer beter gaan, alhoewel dat ook weer logisch is aangezien de economie altijd wel weer aantrekt.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 12:47

Jiffy

God, you're ugly!

Oh. My. God. Dan sta je op, checkt even hoe het er voor staat en dan krijg je Trump for president. Nog vóór het ontbijt. What's next? Wilders als volgende premier, neem ik aan? :(

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
WhatsappHack schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:03:
[...]

Roddels? Dat zei ie zelf, het is dus de vraag of t bluf/een dreigement was of dat ie t echt gaat doen.

Ik zit al de hele nacht te kijken, wat een enorme spanning! Clinton kan bijna niet meer winnen eigenlijk.

Laat weer zien dat polls waardeloos zijn, net als hier met Maurice de Hoax destijds.
Ik bedoel de misdaden van Clinton. Als die 'roddels' waar zijn, dan prima dat ze de bak in gaat. Wel even goed en eerlijk onderzoeken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
MazeWing schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:12:
[...]

Ook dat had weer met de tijd en andere factoren te maken.

- Economisch ging het minder, dit was niet zo zeer de schuld van Bush
- Een gigantische aanslag met aanwijzingen dat de daders ergens in het Midden-oosten zitten
- Publieke opinie dat er een "war on terror is" en er iets aan gedaan moet worden
- Adviseurs om hem heen die ook zeggen dat ie het Midden-oosten moet binnenvallen
- Dezelfde adviseurs zeggen dat ie ook maar even Irak binnen moet vallen omdat er "weapons of mass destruction" zouden liggen

Gevolg is dat er een nog grotere puinhoop van het midden-oosten is gemaakt dan het al was. Er meer terroristen (+ aanslagen) dan ooit zijn. Voordelen zijn dat de opinie over oorlogvoeren wel veranderd is en het economisch weer beter gaan, alhoewel dat ook weer logisch is aangezien de economie altijd wel weer aantrekt.
Dan nog, zet Trump op die plek en het was nog met meer bloedvergieten afgelopen. Die man is een gevaarlijke gek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:34
Cubic X schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:02:
[...]

Ag wel nee, Trump gaat echt geen oorlog starten.
Trump is een yank versie van Geert Wilders. Heleboel blabla, maar puntje bij paaltje.... Hij is echt niet zo stom als dat hij zich profileert. Ik persoonlijk acht Clinton een veel groter gevaar voor de wereldvrede, als je zo openlijk uitspreekt dat een militair conflict met Rusland tot de mogelijkheden behoort. Dan ben je echt knetter 8)7 En met al dat gedoe met de FBI betuigt dat ook niet echt van de integriteit die een president zou moeten hebben.

Ofcourse, ik zou liever geen van tweeën willen, maar goed...
alwaysleft schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:16:
[...]

Dan nog, zet Trump op die plek en het was nog met meer bloedvergieten afgelopen. Die man is een gevaarlijke gek.
Blijf vooral denken dat Clinton zo ladylike is ;)

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-11-2016 06:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Dat is beroerd wakker worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Jiffy schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:13:
Oh. My. God. Dan sta je op, checkt even hoe het er voor staat en dan krijg je Trump for president. Nog vóór het ontbijt. What's next? Wilders als volgende premier, neem ik aan? :(
Lijkt me onwaarschijnlijk maar zeg nooit, nooit...

Ik denk wel dat men in Den Haag en Brussel realiseert dat de wereld veranderd is vannacht. Dat de tijd van 'gratis" veiligheid voorbij is, er zal gewoon veel met uitgegeven moeten worden aan de eigen defensie.

Je kunt wel keer op keer het volk negeren maar er komt een moment dat ze je genadeloos terugpakken. Of net nu Brexit is, of Trump of ons eigen referendum, elke keer lijkt men erdoor verrast te worden.

(voor de duidelijkheid, ik zag dit ook niet aankomen zo anders had ik gistermiddag wel al mijn aandelen verkocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Saturnus schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:15:
[...]

Ik bedoel de misdaden van Clinton. Als die 'roddels' waar zijn, dan prima dat ze de bak in gaat. Wel even goed en eerlijk onderzoeken natuurlijk.
Ze is al vrijgesproken in de onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
hoevenpe schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:18:
Lijkt me onwaarschijnlijk maar zeg nooit, nooit...
Ik denk wel dat men in Den Haag en Brussel realiseert dat de wereld veranderd is vannacht. Dat de tijd van 'gratis" veiligheid voorbij is, er zal gewoon veel met uitgegeven moeten worden aan de eigen defensie.
Waarom? Welke dreiging zie je de EU niet aankunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Er zijn al Amerikanen die het land willen verlaten, hoor ik op de radio, alleen de website die daar over gaat ligt plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Tja, goed mogelijk. Maar als de meerderheid dat wil is het goed toch? Dat is immers democratie. Misschien moeten de verliezende politici eens kijken waar het misgegaan is i.p.v. excuses zoeken.

Ik zeg niet dat ik voor Trump of Wilders ben, maar deze uitslag komt ergens vandaan. Blijkbaar is er de afgelopen jaren iets misgegaan volgens de meeste mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:18:
[...]

Ze is al vrijgesproken in de onderzoeken.
Reken maar dat al die Republikeinen die Trump niet gesteund hebben nu zich achter de oren krabben, Clinton gaat gewoon de bak in, ik vermoed dat er nu een hoop lijken uit de kast komen in Washington...

Wat je er ook van vindt: dit is wel weer een 'weer je nog waar je was toen...' momentje. 15 maart gaat denk ik net zo'n avond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:19:
[...]

Militair gezien kan er veel, maar de politiek en beleid maken het zo moeilijk dat het water naar de zee brengen is. Een massale campagne van kleine en grote aanslagen in Europa vraagt om een drastisch vluchtelingenbeleid. Dat gaat Brussel nooit toestaan. Daarmee ben je met armen geboeid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

We moeten niet vergeten dat Trump de USA gewoon als een bedrijf ziet. En het leiden van een bedrijf is toch wel 1 van zijn sterkste punten. Verder is de man absoluut niet achterlijk en weet hij echt wel hoe hij het spelletje moet spelen.

Ik ben echt benieuwd hoeveel van de Trump die we zagen tijdens de verkiezingen over blijft als hij president is.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MazeWing schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:23:
We moeten niet vergeten dat Trump de USA gewoon als een bedrijf ziet. En het leiden van een bedrijf is toch wel 1 van zijn sterkste punten. Verder is de man absoluut niet achterlijk en weet hij echt wel hoe hij het spelletje moet spelen.
Dat is nou precies mijn mening over Trump. Naar buiten toe trekt ie een masker op en gebruikt Wilders technieken. Op de onderbuik zinspelen en scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Kaap schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:22:
[...]

Militair gezien kan er veel, maar de politiek en beleid maken het zo moeilijk dat het water naar de zee brengen is. Een massale campagne van kleine en grote aanslagen in Europa vraagt om een drastisch vluchtelingenbeleid. Dat gaat Brussel nooit toestaan. Daarmee ben je met armen geboeid.
En dat heeft niks met clinton of trump te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

MazeWing schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:23:

Ik ben echt benieuwd hoeveel van de Trump die we zagen tijdens de verkiezingen over blijft als hij president is.
Zijn sterkste punt? Hij is helemaal niet zo succesvol als hij zich voordoet zakelijk gezien. Hij is sluw maar absoluut geen voorbeeld van een goede zakenman. (zeker gezien de lange lijst van faillesementen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:19:
[...]

Trump heeft al gezegd dat de 'freeriders' binnen de NAVO hun veiligheidsgarantie verliezen (terecht in mijn ogen).

Trump gaat eerst naar Poetin en daarna pas naar Brussel, het associatieverdrag gaat van tafel en er worden duidelijke afspraken gemaakt over de verdeling van Europa.

Brussel is de regie kwijt, dat deel ben ik niet rouwig om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:37
hoevenpe schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:25:
[...]

Trump heeft al gezegd dat de 'freeriders' binnen de NAVO hun veiligheidsgarantie verliezen (terecht in mijn ogen).

Trump gaat eerst naar Poetin en daarna pas naar Brussel, het associatieverdrag gaat van tafel en er worden duidelijke afspraken gemaakt over de verdeling van Europa.

Europese landen zijn de grote verliezer hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
De popular vote zou wel nog naar clinton gaan.

Weeral "screwed by the system" dus net zoals gore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:28
Tja, als onze politici zo goed blijven luisteren naar het volk als ze nu doen zou me dat niks verbazen. Hoop dat dit voor Den Haag en Brussel ook een signaal is dat er toch echt iets moet veranderen.

Dat of ze moeten de verkiezingen maar af gaan schaffen, want op deze manier gaat het helemaal de verkeerde kant op.

Meest wenselijke scenario: verandering

Die gekleurde berichtgeving van de NPO is trouwens...... pfff.... Ze gaan wel weer next level hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door alexbl69 op 09-11-2016 06:27 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
jaapstobbe schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:26:
[...]

Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:25:
[...]

En dat heeft niks met clinton of trump te maken.
Right 8)7 De visie en houding van de president hebben een heleboel invloed op de gang van zaken, en dus hebben ze er wel degelijk mee te maken.

[ Voor 27% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-11-2016 06:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
[...]

Die bestaat niet.Dat is een mythe . De VS heeft amper combat troops in de EU.

Hier zit logistiek, wat ze dus doen is hun eigen defensie duurder maken door aanvoerlijnen van duizenden km's aan te leggen.
Totale onzin.

Rusland en VS kunnen zelfs europa niet verdelen. trump is nog niet verkozen of het debiele doemdenken begint al.
Omdat trump verkozen is? Onzin .Brussel verliest niks, integendeel moest de VS zich afsluiten van de wereld zou het kunnen dat de EU juist meer macht krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Brussel is de verliezer, dat is niet hetzelfde als Nederland inderdaad. Het kan welk eens heel verrassend uitpakken, met bijvoorbeeld een echt gezamenlijke aanpak van de kwestie Syrië.

Ik heb gisteravond het debat over het referendum even gevolgd, het gedraai en gelieg was tenenkrommend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Wat heeft het europees vluchtelingen beleid met de VS te maken?

Denk je dat er nu obama bij betrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Utah voor trump, Nevada voor clinton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Kenzi schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:25:
[...]

Zijn sterkste punt? Hij is helemaal niet zo succesvol als hij zich voordoet zakelijk gezien. Hij is sluw maar absoluut geen voorbeeld van een goede zakenman. (zeker gezien de lange lijst van faillesementen).
Menig succesvolle zakenman is in zijn/haar carrière wel een keer failliet gegaan alvorens ze echt succesvol werden (en vervolgens stinkend rijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:31:
Utah voor trump, Nevada voor clinton.
Dus tussenstand nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:49

Rannasha

Does not compute.

Pfff... Ik werd om 05:30 even wakker om naar de wc te gaan. Dacht dat ik even snel op mijn telefoon het nieuws zou checken, een ruime voorsprong voor Clinton zou zien en weer gaan slapen.

What... the... fuck...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Rannasha schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:33:
Pfff... Ik werd om 05:30 even wakker om naar de wc te gaan. Dacht dat ik even snel op mijn telefoon het nieuws zou checken, een ruime voorsprong voor Clinton zou zien en weer gaan slapen.

What... the... fuck...
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
jaapstobbe schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:26:
[...]

Nee hoor, misschien wordt ons "nee" p deze manier toch nog een nee tegen Ukraine.

Brussel is de grote verliezer, miet de Europese landen. Voor een groot deel van de Europeanen was genoeg al genoeg.

Brussel wilde nog meer goedkope arbeiders uit "nieuwe" Oostbloklanden importeren.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:30:
[...]

Wat heeft het europees vluchtelingen beleid met de VS te maken?
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat het europees vluchtelingen beleid met de VS te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
Mja goffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Rannasha schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:33:

What... the... fuck...
Ik werd iets voor 3 uur wakker en toen werd duidelijk dat de route van Clinton lastig werd. Slapen is niet meer gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Wie moet nog werken? Ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
Als in de CNN is hier dood?

Alternatief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Eerste gevoel was inderdaad, wtf...

Maar ergens was het ook weer niet een complete verrassing, het is meer dat mensen het niet wilden zien. Toen is hier de afgelopen dagen suggereerde dat het verhaal 2 kanten had voelde ik zoveel vijandigheid, gelijk 'de domme volk' en allemaal andere neerbuigende termen. Snap nou eens dat niet iedereen hetzelfde denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Ik ben al sinds een uur of 2 aan het kijken, net speciaal even bij het 24/7 tankstation hier geweest om wat verse croissantjes en een paar biertjes te halen. (hoef gelukkig niet te werken deze week)

Ik lach me werkelijk rot, zeker om hoe al die verheven anti Trump mensen allemaal die om ter hard roepen hoe vreselijk hij wel niet is.

Niet dat hij me een goede president lijkt hoor, maar die Hilary zou ik ook voor geen cent vertrouwen. Bij Trump weet je tenminste gewoon dat je een gek binnen hebt ipv dat politiek uitgekookte gelieg en bedrieg van Hilary.

Eigenlijk een keuze tussen 2 kandidaten die misschien wel even slecht zijn.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Trump ligt 4% voor in arizona die clinton zeker moet winnen.

72% van de stemmen geteld

pensylvania is gelijk

michigan & new hampshire gaan wel naar clinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Skimovic schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:39:

Ik lach me werkelijk rot, zeker om hoe al die verheven anti Trump mensen allemaal die om ter hard roepen hoe vreselijk hij wel niet is.
Hij is dan ook vreselijk veranderd zijn bijna verkozen zijn niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
Voor de tussenstanden:

http://www.foxnews.com/po...ial-election-headquarters

Is nu 254 voor trump om 215 voor Hilary.

Michigan is nu weer heel close (16) is heel close en nog maar 70% geteld en verschil is 0.6%

Nevada (6) en Minnestota (10) gaan zo goed als zeker naar Hilary.
Maine (4) heeft ze ook een voorsprong.

Penssylvania (20) is nu 90% geteld en echt nek aan nek.

Het zal van Michigan of Pensylvania moet de doorslag gaan geven, al Trump een van de 2 heeft is hij president.

Enige andere Scanrio is dat hij Arizona (10) + New hampshire(4) hebben waar hij nu voor staat, maar dat is dan net niet genoeg. Dan zou Alaska uiteindelijk de doorslag moeten moeten gaan geven als dat zou gebeuren.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Hoe groot is nu, statistisch gezien, dat Trump en zijn VP omkomen bij een freak accident met een kalkoen die rondwaggelt met een AR-15?

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Kaap schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:36:
[...]

Ik heb ook helemaal niet gezegd dat het europees vluchtelingen beleid met de VS te maken heeft.
?
"in Europa vraagt om een drastisch vluchtelingenbeleid. Dat gaat Brussel nooit toestaan. "

Wat bedoelde je daar dan mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
RobinHood schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:41:
Hoe groot is nu, statistisch gezien, dat Trump en zijn VP omkomen bij een freak accident met een kalkoen die rondwaggelt met een AR-15?
Verliezen is moeilijk?

Serieus: wat is dat toch met de gevestigde orde die niet wil accepteren als de meerderheid van de kiezers 'Nee' zegt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

Als hij naar Poetin wil mag hij achteraan de rij aansluiten. Niet toevallig dat deze twee precies gisteren elkaar ontmoeten.

Afbeeldingslocatie: http://en.people.cn/NMediaFile/2016/1109/FOREIGN201611090825000420626084542.jpg

Wie er ook wint, de grote winnaars zijn toch deze twee. Vooral in China is het geluid nu vooral "No matter who wins, US presidential election reveals ‘ill’ democracy" .. zo van 'zie je nou wel, democratie is ruk'.

[ Voor 3% gewijzigd door Kenzi op 09-11-2016 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 23:47
Het kan ook nig gelijk worden. Dat is voor de media e leukste uitkomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:28
Skimovic schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:41:
Voor de tussenstanden:

http://www.foxnews.com/po...ial-election-headquarters

Is nu 254 voor trump om 215 voor Hilary.

Michigan is nu weer heel close (16) is heel close en nog maar 70% geteld en verschil is 0.6%

Nevada (6) en Minnestota (10) gaan zo goed als zeker naar Hilary.
Maine (4) heeft ze ook een voorsprong.

Penssylvania (20) is nu 90% geteld en echt nek aan nek.

Het zal van Michigan of Pensylvania moet de doorslag gaan geven, al Trump een van de 2 heeft is hij president.

Enige andere Scanrio is dat hij Arizona (10) + New hampshire(4) hebben waar hij nu voor staat, maar dat is dan net niet genoeg. Dan zou Alaska uiteindelijk de doorslag moeten moeten gaan geven als dat zou gebeuren.
http://interactives.ap.or...=VGMBHELN&DEFAULTGEO=TRUE daar is het live te volgen

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mant
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
"Het volk" is boos, op veel verschillende dingen om verschillende redenen en dit is de enige manier om echt een signaal af te geven.

Ik weet niet of Trump ooit een aanvulling op zijn moslim import verbod heeft gegeven, maar die groep gaat het waarschijnlijk niet makkelijk krijgen met de wind die al een tijd waait en nu dus een stuk sterker is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
Is praktisch hetzelfde live te volgen linke maar toch bedankt.

Verschil is wel dat FOX Wisconsin al gecalled heeft voor Trump, zullen ze zo met Arizona ook wel doen gezien de voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Zowel Michigan als Pennsylvania lijken naar Trump te gaan... Weinig kans dat Clinton gaat winnen.

Het is wachten op de speech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Tsjajajajaja totaal onverwacht, imo is Trump wellicht beter voor de VS dan Clinton, ook voor de rest van de wereld zie ik weinig problemen aangezien Trump de VS wil terugtrekken uit de wereld, wat imo een kans voor Europa is om het stokje van wereldleider over te nemen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de media (modern of oud) ook niet helemaal door heeft is door een iemand subtiel af te schilderen als een gek of hitler figuur ze een soort marter van deze persoon maken. Bovendien de naam van je "vijand" of iemand die je niet mag moet je zo min mogelijk tot niet noemen heb ik altijd geleerd.

Dus hoe harder men er tegenin gaat om maar niet te stemmen op een bepaald persoon des te meer mensen 2x gaan nadenken waarom niet, ik doe het toch want ik weet het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

hoevenpe schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:43:
[...]

Verliezen is moeilijk?

Serieus: wat is dat toch met de gevestigde orde die niet wil accepteren als de meerderheid van de kiezers 'Nee' zegt???
Omdat de gevestigde orde, hoe kut ze vaak ook is, nog een beetje goed voor het land en de wereld is.

Je hoeft geen geleerde te zijn om te zien wat de gevolgen van een paar jaar Trump zullen zijn voor zowel de VS, als Europa, als de rest van de wereld.

Klimaatakkoord kan de prullenbak in, deal met Iran door de shredder, NAVO gaat klappen krijgen.

What a wonderful world....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
mr_obb schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:48:
Zowel Michigan als Pennsylvania lijken naar Trump te gaan... Weinig kans dat Clinton gaat winnen.

Het is wachten op de speech.
Michigan is nog vrij close en moet nog veel geteld worden.

Pensylvania loopt hij nu weer uit en die zit bovenin de 90% kwa getelde stemmen.
Zodra die binnen is heeft hij bijna officieel gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salvatron schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:48:
Tsjajajajaja totaal onverwacht, imo is Trump wellicht beter voor de VS dan Clinton, ook voor de rest van de wereld zie ik weinig problemen aangezien Trump de VS wil terugtrekken uit de wereld, wat imo een kans voor Europa is om het stokje van wereldleider over te nemen.
Europa zal nooit wereldleider worden in deze vorm :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
RobinHood schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:50:
Klimaatakkoord kan de prullenbak in, deal met Iran door de shredder, NAVO gaat klappen krijgen.
Sarcasme? Wat was er anders mis met die 3 zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobinHood schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:50:
[...]

Omdat de gevestigde orde, hoe kut ze vaak ook is, nog een beetje goed voor het land en de wereld is.

Je hoeft geen geleerde te zijn om te zien wat de gevolgen van een paar jaar Trump zullen zijn voor zowel de VS, als Europa, als de rest van de wereld.

Glas is half leeg nu jou favoriet er niet uit komt?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2016 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
Bizar hoe ver naast de peilingen er zaten, echt wow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Mant schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:47:
"Het volk" is boos, op veel verschillende dingen om verschillende redenen en dit is de enige manier om echt een signaal af te geven.

Ik weet niet of Trump ooit een aanvulling op zijn moslim import verbod heeft gegeven, maar die groep gaat het waarschijnlijk niet makkelijk krijgen met de wind die al een tijd waait en nu dus een stuk sterker is geworden.
De tijd van appeasement van de ideologische islam is voorbij, ook in Europa zullen de komende verkiezingen in Frankrijk, Duitsland en Nederland een enorme ruk naar rechts laten zien.

Als dit ervoor zorgt dat we een stukje minder naïef worden is dat helemaal niet slecht, je ziet dat bijvoorbeeld Asscher dat nog helemaal niet begrepen heeft (de ZP discussie dreigt in zijn gezicht te ontploffen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:51:
[...]

Europa zal nooit wereldleider worden in deze vorm :z
Het is een kans, of europa die kans grijpt is een ander verhaal.

--------

Het klimaatakkoord is volgens mij moeilijk zomaar te torpederen, daar gaat het een hele ambtenarij overheen. Bovendien geloven veel amerikanen in man made global warming en zal Trump imo waarschijnlijk veel protesten krijgen als ie het klimaatakkoord af wil schaffen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:37
nouja, als Trump gewoon een stel goeie adviseurs krijgt dan hoeven we niet te vrezen. En ja dat abortus wordt teruggedraaid enzo...ja ach, vrouwen hebben niks te zeggen in de VS, dat blijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

In hoeverre kiezen die kiesmannen zonder last? M.a.w. Mogen zij doen wat ze willen of zijn zij gebonden aan de uitkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salvatron schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:53:
[...]

Het is een kans, of europa die kans grijpt is een ander verhaal.

--------

Het klimaatakkoord is volgens mij moeilijk zomaar te torpederen, daar gaat het een hele ambtenarij overheen. Bovendien geloven veel amerikanen in man made global warming en zal Trump imo waarschijnlijk veel protesten krijgen als ie het klimaatakkoord af wil schaffen.
Europa heeft de middelen niet om de kans te krijgen. De bevolking wil niet, het ziet er allemaal nog vrij rooskleurig uit zoals ze ons wil doen geloven maar ik zie er een tweede Romeinse rijk in dat net als de eerste ten onder zal gaan. Te snel uitbreiden, geen militaire macht om de grenzen te onderhouden (zelfs hier is een discussiepunt over of we dat wel moeten willen wat extra conflicteert imho), corruptie en teveel bureaucratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

En dan de hele slechte versie uit een What-If van XKCD.
k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:51:
[...]

Sarcasme? Wat was er anders mis met die 3 zaken?
Ja, sarcasme/cynisme. Vooral het klimaatakkoord is gewoon nodig. Daarom doet tot nu toe zo'n beetje de hele wereld mee, maar ik zie het hele verdrag als een kaartenhuis instorten als de VS zich terugtrekt.

Iran is imo ook belangrijk, puur voor de stabiliteit in die regio. Het zou fijn zijn als tenminste 1 machtig land daar ons niet haat, en Iran is ook gewoon nodig tegen groeperingen als IS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
hendrikjan schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:55:
In hoeverre kiezen die kiesmannen zonder last? M.a.w. Mogen zij doen wat ze willen of zijn zij gebonden aan de uitkomst?
Daar is hij al: de 'we weten niet hoe we het Nee moeten interpreteren, het volk heeft geen duidelijk signaal afgegeven en is niet constructief, etc. etc'

Ik leg het nog 1x uit:

Ja=Ja
Nee=Nee
Clinton=Clinton
Trump=Trump (en die wint dus)

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
hendrikjan schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:55:
Gebonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 18:04
Tja, dat is even beroerd wakker worden. Heeft de FBI toch zn zin gekregen. Ik denk dat niemand kan inschatten hoe Trump zn presidentschap er uit gaat zien, hopelijk valt het mee.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

hoevenpe schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:59:
[...]

Daar is hij al: de 'we weten niet hoe we het Nee moeten interpreteren, het volk heeft geen duidelijk signaal afgegeven en is niet constructief, etc. etc'

Ik leg het nog 1x uit:

Ja=Ja
Nee=Nee
Clinton=Clinton

;w
Leidt Clinton niet, of naar verwachting, de popular vote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
RobinHood schreef op woensdag 09 november 2016 @ 07:01:
[...]

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
[...]

ZO WERKT HET NIET!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:20
Niet dus... Alleen komt het maar weinig voor dat ze zich er niet aan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Nee hoor, hangt van staat tot staat af. Soms gebonden soms vrij soms met een boete als ze niet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

52,9 mln voor Clinton, 54,2 voor Trump ( http://interactives.ap.or...=VGMBHELN&DEFAULTGEO=TRUE )
Laten we het vriendelijk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 07:02:
[...]

Nee hoor, hangt van staat tot staat af. Soms gebonden soms vrij soms met een boete als ze niet volgen.
Als daar gebeurd heeft Trump alle reden om dit 'Rigged' te noemen, snap je nou niet waar deze boosheid vandaan komt?

Wil je een burgeroorlog daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
[...]

Clinton stata nu achter maar californie is nog amar 26% geteld.

Verwacht word dus dat clinton die zal winnen met 1% .

Dus ja clinton wint waarschijnlijk de popular vote, trump in het EC .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

[...]

Ik leg het nog 1x uit:

Ja=Ja
Nee=Nee
Clinton=Clinton

;w
Ja, misschien moet je het nog een keer proberen want dit is geen antwoord op de vraag. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik leg het nog 1x uit:

Ja=Ja
Nee=Nee
Clinton=Clinton

;w
Ja, maar, die "nee" betekent eigenlijk dat we toch nog moeten gaan kijken hoe we daar een "ja" van kunnen maken. Ofzo. Gisteren weer een tenenkrommend debat over ons referendum gezien; en dan vraagt men zich af waarom niemand meer vertrouwen heeft in de politiek. Wát een schande.

Dat Trump waarschijnlijk president wordt, men voor de brexit gestemd heeft en Wilders misschien straks ook in het torentje zit, komt maar door 1 ding: de stemmers zijn het zat om voorgelogen, bedrogen en belazerd te worden door de politiek. Zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Nee, jij zegt "het volk wilt dit", nou, met dit geweldige kiessysteem kun je gewoon verliezen als je de meeste stemmen wint. Vraag maar aan Al Gore.

En vergeet niet dat een democratie heel wat anders dan een dictatuur van de meerderheid is, of zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Correct, liet me even gaan... :)

Maar wat is dat toch met het niet willen respecteren van een democratische uitslag hier?

Ik ben ik niet blij met Trump, het kost me vanochtend waarschijnlijk tienduizenden euro's op de beurs. Maar hij heeft naar alle waarschijnlijkheid gewoon gewonnen en dan is dat de nieuwe realiteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:38

Player1S

Probably out in the dark

Leuk jullie gekent te hebben

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Lekkere verrassing bij het wakker worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Skimovic schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:39:
Ik ben al sinds een uur of 2 aan het kijken, net speciaal even bij het 24/7 tankstation hier geweest om wat verse croissantjes en een paar biertjes te halen. (hoef gelukkig niet te werken deze week)

Niet dat hij me een goede president lijkt hoor, maar die Hilary zou ik ook voor geen cent vertrouwen. Bij Trump weet je tenminste gewoon dat je een gek binnen hebt ipv dat politiek uitgekookte gelieg en bedrieg van Hilary.

Eigenlijk een keuze tussen 2 kandidaten die misschien wel even slecht zijn.
Ik moest hier wel om lachen:

Imagine, Donald Trump and Hillary Clinton are in a bar. Donald leans over, and with a smile on his face, says, “The media is really tearing you apart for that scandal.”

Hillary: “You mean my lying about Benghazi?”
Trump: “No, the other one.”

Hillary: “You mean the massive voter fraud?”

Hillary: “You mean the military not getting their votes counted?”

Hillary: “Using my secret private server with classified material to hide my activities?”

Hillary: “The NSA monitoring our phone calls, emails and everything lse?”

Hillary: “Using the Clinton Foundation as a cover for tax evasion, hiring cronies, And taking bribes from foreign countries?

Hillary: “You mean the drones being operated in our own country without the benefit of the law?”

Hillary: “Giving 123 Technologies $300 Million, and right afterward it declared bankruptcy and was sold to the Chinese?”

Hillary: “You mean arming the Muslim Brotherhood and hiring them in the White House?”

Hillary: “Whitewater, Watergate committee, Vince Foster, commodity deals?”
Trump: “No the other one:”

Hillary: “The funding of neo-Nazis in the Ukraine that led to the toppling of the democratically elected president and to the biggest crisis that country has had since WWII?”

Hillary: “Turning Libya into chaos?”

Hillary: “Being the mastermind of the so-called “Arab Spring” that only brought chaos, death and destruction to the Middle East and North Africa ?

Hillary: “Leaving four Americans to die in Benghazi and go to sleep?

Hillary: “Trashing Mubarak, one of our few Muslim friends?”

Hillary: “The funding and arming of terrorists in Syria, the destruction and destabilization of that nation, giving the order to our lapdogs in Turkey and Saudi Arabia to give sarin gas to the “moderate” terrorists in Syria that they eventually used on civilians, and framed Assad, and had it not been for the Russians and Putin, we would have used that as a pretext to invade Syria, put a puppet in power, steal their natural resources, and leave that country in total chaos, just like we did with Libya?

Hillary: “The creation of the biggest refugees crisis since WWII

Hillary: “Leaving Iraq in chaos? ”

Hillary: “The DOJ spying on the press?”

Hillary: “You mean HHS Secretary Sibelius shaking down health insurance Executives?”

Hillary: “Giving our cronies in SOLYNDRA $500 MILLION DOLLARS and three months later they declared bankruptcy and then the Chinese bought it?”

Hillary: “The NSA monitoring citizens’ ?”

Hillary: “The State Department interfering with an Inspector General Investigation on departmental sexual misconduct?”

Hillary: “Me, The IRS, Clapper and Holder all lying to Congress?”

Hillary: “Threats to all of Bill’s former mistresses to keep them quiet”

Hillary: “I give up! … Oh wait, I think I’ve got it! When I stole the White House furniture and silverware when Bill left office?”
Trump: “THAT’S IT! I almost forgot about that one”.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

hoevenpe schreef op woensdag 09 november 2016 @ 07:06:
[...]

Correct, liet me even gaan... :)

Maar wat is dat toch met het niet willen respecteren van een democratische uitslag hier?
Democratie staat toch voor dat dát wat de meeste mensen voor stemmen, gebeurt?

Nou, dan is de popular vote de weerspiegeling van wat de meeste mensen willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
hoevenpe schreef op woensdag 09 november 2016 @ 07:04:
[...]

Als daar gebeurd heeft Trump alle reden om dit 'Rigged' te noemen, snap je nou niet waar deze boosheid vandaan komt?

Wil je een burgeroorlog daar?
Dat is het systeem daar. Toen vorige week iemand voorstelde om niet op clinton te stemmen hoorde ik trump niet hoor.

Clinton zal de popular vote winnen en niet verkozen geraken hoe eerlijk is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
WhySoSerious schreef op woensdag 09 november 2016 @ 07:08:
Democratie staat toch voor dat dát wat de meeste mensen voor stemmen, gebeurt?

Nou, dan is de popular vote de weerspiegeling van wat de meeste mensen willen ;)
Ieder land heeft regels over democratie, overal is het anders ingericht. Volgens de regels daar wint Trump nu, of we het leuk vinden of niet.

We gaan nu toch ook niet roepen dat alle thuisblijvers eigenlijk voor Clinton waren?

Pagina: 1 ... 51 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Stand van zaken: http://www.nytimes.com/elections/forecast/president

We willen hier dus geen linkdrops zien.

Daarmee bedoelen we specifiek reacties waar alleen een linkje en wat tekst uit de link worden geplaatst zonder enige duiding, interpretatie of eigen toevoeging met enige discussiewaarde.

Flauwe naamsverbasteringen zoals Drumpf of Shillary willen we ook niet zien.

Wil je ontdekken wat tweakers zelf zouden stemmen, we hebben hier een poll. :)
De Amerikaanse Verkiezingen 2016 - Wie zou jij stemmen?