Als je dat afzet tegen die schermen bij de NOS. Wordt alleen niet goed van die key election alerts
NC gaat naar Trump, gezien de lage aantallen nog te tellen stemmen en de aanwezige voorsprong. Dat is zuur, ook een tikkeltje eigenaardig gezien de aanwezige demografie van de geregistreerde Democraten.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Johnson lijkt nergens 5% te halen, eerder 1 a 3% .
Stein 0.5-1.5%
Stein 0.5-1.5%
KEY ELECTION ALERTsambalbaj schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:57:
Als je dat afzet tegen die schermen bij de NOS. Wordt alleen niet goed van die key election alerts
en dan vervolgens 4x too close to call zeggen
12% geteldk995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:58:
Johnson lijkt nergens 5% te halen, eerder 1 a 3% .
Stein 0.5-1.5%
Stemmen
Donald Trump
Republikeinse Partij
50%
15.501.772
Hillary Clinton
Democratische Partij
46%
14.090.901
Gary Johnson
Libertarische Partij
3%
851.413
Jill Stein
Groene Partij
0,7%
186.073
North Carolina? Die moet nog heel veel precincts (ze zitten pas op 22%), waaronder bijna alles van Mecklenburg County waar Charlotte ligt en waar 30% van de inwoners zwart is.Virtuozzo schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:58:
NC gaat naar Trump, gezien de lage aantallen nog te tellen stemmen en de aanwezige voorsprong. Dat is zuur, ook een tikkeltje eigenaardig gezien de aanwezige demografie van de geregistreerde Democraten.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Aanrader om dan eens op de site van de New York Times te kijken, super gemaakt!Bensimpel schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:54:
[...]
Over 4 jaar koop je een Microsoft Surface hub?![]()
op cnn hebben ze de "magic" board, ziet er tof uit, maar volgens mij is dat gewoon een microsoft surface hub.
Wel cool hoe alles daar real time updated![]()
http://www.nytimes.com/elections/results/florida
Verwijderd
Haha, hier ook al zo'n "command center".oisyn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:52:
Even patsen, maar dit volgen op een 43" 4k monitor is best gaaf
[afbeelding]

Nou, nu toch maar slapen... Lees het morgen wel.
Trump nu wel op voorsprong in Ohio en NC.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Argh, mijn fout - Florida..oisyn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:03:
[...]
North Carolina? Die moet nog heel veel precincts (ze zitten pas op 22%), waaronder bijna alles van Mecklenburg County waar Charlotte ligt en waar 30% van de inwoners zwart is.
Wat de zwarte kiezer betreft trouwens, ben benieuwd hoe de daadwerkelijke opkomst onder hen is (versus de polls - dat het niet à la Obama zal zijn, prima, maar hoe groot is het verschil).
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Ik begin een beetje nattigheid te voelen; Florida en Ohio gaan toch echt naar Trump en hij heeft weinig issues in de staten die hij geacht werd te winnen verder. NC staat Trump nu ook voor, en in Michigan is het verschil klein.
Dit gaat fout.
Dit gaat fout.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
De futures zakken ook als een malle weg.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ik ben er ook allesbehalve gerust opDr. Strangelove schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:06:
Ik begin een beetje nattigheid te voelen; Florida en Ohio gaan toch echt naar Trump en hij heeft weinig issues in de staten die hij geacht werd te winnen verder. NC staat Trump nu ook voor, en in Michigan is het verschil klein.
Dit gaat fout.

Bensimpel
Positieve meneer
Wow nice!PLAE schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:03:
[...]
Aanrader om dan eens op de site van de New York Times te kijken, super gemaakt!
http://www.nytimes.com/elections/results/florida
😆 - Denk ook eens om ;)
Virginia schijnt minder een issue te zijn omdat de urban centres daar erom bekend staan heel langzaam te tellen, maar inderdaad, geeft de burger ook geen moed op dit moment.
.oisyn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:52:
Even patsen, maar dit volgen op een 43" 4k monitor is best gaaf
[afbeelding]

130" .
Wat was die vraag van Twan Huys gisterenavond ook al weer? Hoeveel blanke mannen stemmen stiekem toch voor Trump?
Enfin, wat mij opvalt in de rapportages over opkomst is dat bij de Democraten men er massaal vroeg bij is, terwijl aan de Republikeinse kant men later komt maar het blijft druppelen. Of dat echt correct is nu nog te vroeg om te zeggen, maar als scenario stemt het niet gerust (gezien Ohio, NC, FL als voorbeeld).
Michigan is nu ook rood en dit zal wel zo blijven.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Yep. Ik ook niet.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Presidentfast-server schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:11:
Michigan is nu ook rood en dit zal wel zo blijven.
CANDIDATE PARTY VOTES PCT.
Donald J. Trump
Republican
282,401 47.5%
Hillary Clinton
Democrat
282,330 47.4
71 stemmen voor haha
Ik dacht 't wel te redden op een flesje wijn maar nu moet ik de whisky voorraad gaan aanspreken (geen inferieure bourbon uiteraard maar gewoon Schotse meuk
)
De meeste County''s zijn rood en moeten nog geteld worden, het is vooral Detroit wat veel meetelde voor blauw.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Trump doet het wel goed zeg... zo'n raar idee dat hij het écht kan gaan worden.
Arizona gaat ook de kant van Trump op vooralsnog. Geen echte verrassing, wel de mate van het overwicht op het moment. De Democraten hebben daar behoorlijk campagne gevoerd.
Iowa idem, Georgia net zo. Zo zuur als het mag klinken, ik ben benieuwd naar het exces van het overwicht Trump kiezers straks in Noord en Zuid Dakota.
Iowa idem, Georgia net zo. Zo zuur als het mag klinken, ik ben benieuwd naar het exces van het overwicht Trump kiezers straks in Noord en Zuid Dakota.
Allemaal gelul op CNN over wat Clinton nog kan winnen. Ze vragen zich af of er genoeg stemmen zitten in counties als Palm Beach, en dat is obvious: Als 85% van de stemmen zo'n 600k is, dan is het totaal zo'n 700k. Clinton heeft daar 15% meer stemmen gemiddeld dan Trump, dus kan ze nooit meer dan 15000 stemmen inlopen daar. Slaat geen deuk in de voorsprong van Trump van 140k stemmen.
Net als brexit peilingen hebben ze ook deze peilingen gemanipuleerd.
Weg
Verwijderd
Wordt zowaar nog echt spannend. Moet het nog maar zien allemaal.
http://elections.huffingtonpost.com/2016/results/president
http://er.ncsbe.gov/?elec...id=0&office=FED&contest=0
http://enight.elections.m...yCounty/?ContestId=100000
Trump staat vooralsnog voor in zowel Florida al North Carolina.
http://elections.huffingtonpost.com/2016/results/president
http://er.ncsbe.gov/?elec...id=0&office=FED&contest=0
http://enight.elections.m...yCounty/?ContestId=100000
Trump staat vooralsnog voor in zowel Florida al North Carolina.
Bensimpel
Positieve meneer
Texas is nu ook van trump. zoals verwacht natuurlijk, flink wat kiesmannetjes erbij.
😆 - Denk ook eens om ;)

Had echt verwacht dat het veeel minder snappend zou worden vroeger op de avond!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Michigan en wisconsin nog vroeg maar beide trump op voorsprong , die waren zeker voor clinton.
NYT voorspelt nog steeds een win voor Hillary, zelfs al gaan Florida, NC en Ohio naar Trump.
Welke dan? Want veel peilingen voorspelde een leave hoor.New Yorker schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:15:
Net als brexit peilingen hebben ze ook deze peilingen gemanipuleerd.
Bensimpel
Positieve meneer
Kan natuurlijk ook gewoon goede televisie zijnsteveman schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:16:
ongelooflijk wat een land ook he, van die poeptaart zeggen: doe mij maar een stukje Trump
Had echt verwacht dat het veeel minder snappend zou worden vroeger op de avond!
😆 - Denk ook eens om ;)
Inderdaad, CNN is FOX tegenwoordig - bijna onderling uitwisselbaar :-)Dr. Strangelove schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:15:
Allemaal gelul op CNN over wat Clinton nog kan winnen. Ze vragen zich af of er genoeg stemmen zitten in counties als Palm Beach, en dat is obvious: Als 85% van de stemmen zo'n 600k is, dan is het totaal zo'n 700k. Clinton heeft daar 15% meer stemmen gemiddeld dan Trump, dus kan ze nooit meer dan 15000 stemmen inlopen daar. Slaat geen deuk in de voorsprong van Trump van 140k stemmen.
Het gevalletje Texas is trouwens een mooi voorbeeld van hoe men zich eigenlijk zelf wat wijsgemaakt heeft voor campagnepotentieel. Voila, rustig naar Trump.
MXN peso - USD idd. Teken dat zenuwachtige handelaren hun bets naar Trump wisselen
Dat is niet genoeg hij moet dan nog een staat winnen daarboven of ergens verrasend winnen..oisyn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:17:
NYT voorspelt nog steeds een win voor Hillary, zelfs al gaan Florida, NC en Ohio naar Trump.
Paar dagen daarvoor niet na die moord.k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:17:
[...]
Welke dan? Want veel peilingen voorspelde een leave hoor.
Weg
Clinton firewall om naar 270 te komen: Virginia, Colorado, Michigan, Wisconsin, Pennsylvania, and New Hampshire.
Geen van die staten zijn zeker op dit moment. En eigenlijk geen upside potentieel op dit moment.
Geen van die staten zijn zeker op dit moment. En eigenlijk geen upside potentieel op dit moment.
De forecast voor Hillary blijft ook maar dalen. Staat inmiddels op slechts 58%.
NY Times voorspelling voor florida is nu 94% win voor Trump
Er is genoeg marge in opkomst om voor verrassingen te zorgen, zeker met het districtenstelsel. De percentages en prognoses zeggen op dit moment niet veel, wat wel opvalt is dat de Trump stemmers later komen dan die van Clinton maar blijven komen. Het komt er vooralsnog op neer wie de eigen echokamer het meest consistent weet te mobiliseren.k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:18:
[...]
Dat is niet genoeg hij moet dan nog een staat winnen daarboven of ergens verrasend winnen.
Nope 3 na de moord leave.New Yorker schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:18:
[...]
Paar dagen daarvoor niet na die moord.
Stop AUB met die onzin van brexit.
Bensimpel
Positieve meneer
Damn mijn popcorn is al op, het gaat een lange nacht worden.oisyn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:20:
De forecast voor Hillary blijft ook maar dalen. Staat inmiddels op slechts 58%.
😆 - Denk ook eens om ;)
Denk zelf dat Missouri ook nog naar Trump gaat.
Weer een procentje lager volgens NYT voor Hillary: 0.57 kans...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dat is vooral door early voting, dat is meestal in het voordeel van democraten en daar begint men mee zodra de polls sluiten.Virtuozzo schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:20:
[...]
Er is genoeg marge in opkomst om voor verrassingen te zorgen, zeker met het districtenstelsel. De percentages en prognoses zeggen op dit moment niet veel, wat wel opvalt is dat de Trump stemmers later komen dan die van Clinton maar blijven komen. Het komt er vooralsnog op neer wie de eigen echokamer het meest consistent weet te mobiliseren.
http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
Als je die lijnen van "Chance of Winning Presidency" naar elkaar zien duiken ...
Als je die lijnen van "Chance of Winning Presidency" naar elkaar zien duiken ...
Hoe groot is het aandeel daar van blanke bevolking in lage tot midden-inkomensgroepen e.d. Om toch maar een factor te noemen.Dr. Strangelove schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:19:
Clinton firewall om naar 270 te komen: Virginia, Colorado, Michigan, Wisconsin, Pennsylvania, and New Hampshire.
Dat staat eigenlijk wel vast inmiddels.fast-server schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:21:
Denk zelf dat Missouri ook nog naar Trump gaat.
Het is geen onzin doe eens een onderzoek voor je onzin praat.k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:20:
[...]
Nope 3 na de moord leave.
Weg
Iedereen ging rustig slapen met het idee dat er geen Brexit kwam, door de polls. Eerlijk is eerlijk. Dus wat is de onzin? Referendum hier in april beetje hetzelfde verhaal.k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:20:
[...]
Nope 3 na de moord leave.
Misschien moeten we brexit discussie voeren in de topic dat daarvoor bedoeld is.
Het dashboard is in zekere zin ook frappant.k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:23:
http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
Chance of Winning Presidency
"Tossup"
Bensimpel
Positieve meneer
Laten we hier over de USA election praten alsjeblieft? Brexit kan wel in het brexit topic..
😆 - Denk ook eens om ;)
50/50 nu..
||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Dat wijzertje vind ik maar eng worden
NYT-voorspellingen beginnen naar een presidentschap van Trump te neigen. Wat een ramp

Ontopic aub
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 09-11-2016 03:30 ]
New Hampshire is nu ook rood.
Mooie avond om die matige whisky op te maken aangelengd met Dr Pepper
Uiteindelijk is dat ook de winnaar uit welk kamp hij/zij ook komt: een heel matig aangelengd figuur
Uiteindelijk is dat ook de winnaar uit welk kamp hij/zij ook komt: een heel matig aangelengd figuur
Bensimpel
Positieve meneer
Amerika, wtf doen jullie?!
Ik denk dat ik ook maar eens mijn whiskey fles ga opentrekkenprOnorama2 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:29:
Mooie avond om die matige whisky op te maken aangelengd met Dr Pepper![]()
[ Voor 87% gewijzigd door Bensimpel op 09-11-2016 03:30 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Virginia en North carolina gaan momenteel naar trump .
Euh als ik mijn kaart erbij pak van staten en uitreken komt het op 278 voor trump
http://www.realclearpolit...,AZ_7,NV_7,OR_3,WA_2,CA_1
Euh als ik mijn kaart erbij pak van staten en uitreken komt het op 278 voor trump
http://www.realclearpolit...,AZ_7,NV_7,OR_3,WA_2,CA_1
Screw it, ik heb een fanta-bacardi nodig 

Wat de coïtus?!

Wat de coïtus?!
[ Voor 44% gewijzigd door steveman op 09-11-2016 03:31 ]
De wereld entertainment bezorgen voor de komende 4 jaar?Bensimpel schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:29:
Amerika, wtf doen jullie?!
Ja zij gaan gewoon zaken doen, prima tochNew Yorker schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:31:
Poetin is nu feestje aan het vieren?
Tja, consistent bewegingsgedrag heeft een grotere impuls dan vroeg & snel, gezien de verdeling van districten.
Dit gaat heel hard neerkomen op de reële effectiviteit van de zogeheten Firewall.
Dit gaat heel hard neerkomen op de reële effectiviteit van de zogeheten Firewall.
Idd komt ik op 286 trump moet hij al arizona/nevada verliezenfast-server schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:28:
New Hampshire is nu ook rood.
Kan zijn dat er nog gekende democratische gebieden weinig tot geen stemmen doorgegeven hebben.PLAE schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:31:
Virginia staat Trump voor maar NYT heeft kans op winst Clinton daar toch op 95% staan?
Goud spotprijs schiet omhoog met inmiddels 5%
MXN-USD +7,5%
YEN-USD -1%
Handelaren houden al serieus rekening met winst Trump en het sentiment is duidelijk 'picking up steam'
MXN-USD +7,5%
YEN-USD -1%
Handelaren houden al serieus rekening met winst Trump en het sentiment is duidelijk 'picking up steam'
Voor diegenen die net een glas erbij genomen hebben, mag ik even wijzen naar de projecties op dit moment voor Senaat en Congres?
Senate Forecast 81%Rep.
House Forecast>95%Rep.
...
Senate Forecast 81%Rep.
House Forecast>95%Rep.
...
Bitcoin in de lift
Bizar dit. Trump verrast overal...
Hadden ze Bernie maar als kandidaat gelaten
Hadden ze Bernie maar als kandidaat gelaten
Verwijderd
Met het Huis, de Senaat en de President in Republikeinse handen lijkt het mij dat je wel beleid kunt gaan invoeren.
En dan het Hooggerechtshof.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:37:
Met het Huis, de Senaat en de President in Republikeinse handen lijkt het mij dat je wel beleid kunt gaan invoeren.
Kijk uit dat je de gifbeker er niet bij pakt.Bensimpel schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:29:
Ik denk dat ik ook maar eens mijn whiskey fles ga opentrekken
Nou, doe dan ook maar Wilders als premier om zo de idiocracy compleet te krijgen, dan mag die Noord-Koreaan de boel laten ontploffen.
Yep, Amerika zet de klok honderd jaar terug. Als vrouwen mazzel hebben mogen ze misschien nog stemmen bij de volgende verkiezing.Virtuozzo schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:38:
En dan het Hooggerechtshof.
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 09-11-2016 03:40 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
YouTube: The Young Turks Election Day Coverage 2016
The young turks (progressieven) zijn aan het doorflippen.
PA lijkt safe voor Clinton, VA komt ook wel goed. NH is moeilijk dus Clinton zal in elk geval Nevada moeten pakken om dat te compenseren. De grote vraag is dan hoe Michigan zich verder ontwikkelt - als Clinton die niet haalt dan is het ook afgelopen, maar dan voor Clinton.
Heb ze ook aanstaan... Eens kijken wat Bill Maher aan het twitteren is.k995 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:39:
YouTube: The Young Turks Election Day Coverage 2016
Hmm Bill is verdacht stil.
[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 09-11-2016 03:41 ]
Welkom in de wondere wereld van autocratie. Ik heb hier op het moment - bij de huidige cijfers - nog drie draaiboeken van potentieel op het moment liggen, geen ervan is interessant.gambieter schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:39:
[...]
Kijk uit dat je de gifbeker er niet bij pakt.
Nou, doe dan ook maar Wilders als premier om zo de idiocracy compleet te krijgen, dan mag die Noord-Koreaan de boel laten ontploffen.
Nou volgend jaar grote Geert maar premier maken voor de Noord-Atlantische geblondeerde as Trump-Boris Johnson-Wilders. Kunnen ze mooi waterstof-peroxide tips uitwisselen tijdens de g20

59% Trump, ik ga pitten. Ik merk het wel als de wereld morgen vergaan is

Michigan inmiddels verschoven van 68% kans Clinton naar 53% Trump.Dr. Strangelove schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:40:
PA lijkt safe voor Clinton, VA komt ook wel goed. NH is moeilijk dus Clinton zal in elk geval Nevada moeten pakken om dat te compenseren. De grote vraag is dan hoe Michigan zich verder ontwikkelt - als Clinton die niet haalt dan is het ook afgelopen, maar dan voor Clinton.
Verwijderd
Welnee. De wereld vergaat niet hoor. Ga maar lekker slapen. (Drees.oisyn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:40:
En Pensylvania beweegt zich rustig van rood naar blauw. 3% marge op het moment voor de Democraten, met nog best een hoeveelheid stemmen te gaan.
Sluit ik me bij aan....oisyn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:40:
Dat is morgen niet, pas over 18 maanden :-).oisyn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:40:
Toch zie ik Florida nog net naar Clinton gaan maar toegegeven met een heel kleine marge.
Verwijderd
Hoe dan ?arsimo schreef op woensdag 09 november 2016 @ 03:45:
Toch zie ik Florida nog net naar Clinton gaan maar toegegeven met een heel kleine marge.
Over een kwartier nevada, als dat naar trump gaat zit clinton in serieuze problemen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Stand van zaken: http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
We willen hier dus geen linkdrops zien.
Daarmee bedoelen we specifiek reacties waar alleen een linkje en wat tekst uit de link worden geplaatst zonder enige duiding, interpretatie of eigen toevoeging met enige discussiewaarde.
Flauwe naamsverbasteringen zoals Drumpf of Shillary willen we ook niet zien.
Wil je ontdekken wat tweakers zelf zouden stemmen, we hebben hier een poll.
De Amerikaanse Verkiezingen 2016 - Wie zou jij stemmen?
Stand van zaken: http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
We willen hier dus geen linkdrops zien.
Daarmee bedoelen we specifiek reacties waar alleen een linkje en wat tekst uit de link worden geplaatst zonder enige duiding, interpretatie of eigen toevoeging met enige discussiewaarde.
Flauwe naamsverbasteringen zoals Drumpf of Shillary willen we ook niet zien.
Wil je ontdekken wat tweakers zelf zouden stemmen, we hebben hier een poll.
De Amerikaanse Verkiezingen 2016 - Wie zou jij stemmen?