Trump verliest Florida, dat zie je nu al aankomen. Hij ligt wel voor na 55% geteld maar de strongholds van de democraten lopen achter in tellen daar. Clinton wint Florida met zo'n 3 procent voorsprong schat ik.fast-server schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:42:
Als Trump Florida, Georgia en Ohio wint dan is er een hele grote kans dat hij wint.
En dit effect ook niet te vergeten:

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik wacht wel op andere staten zodat Florida er niet toe doet.
Haha die ex-sovjet-amerikaan aan tafel bij Twan neemt het hele programma over
De county's in het NW zijn nog niet binnen, deze stemmen meestal sterk GOP.
Kan echt nog 2 kanten op.
arsimo schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:48:
[...]
Trump verliest Florida, dat zie je nu al aankomen. Hij ligt wel voor na 55% geteld maar de strongholds van de democraten lopen achter in tellen daar. Clinton wint Florida met zo'n 3 procent voorsprong schat ik.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ik zat de afgelopen 16 jaar aan elections geografisch te kijken, maar ze lijken allemaal hierop;
http://www-personal.umich...ion/2012/statemap1024.png
Deze is dan 2012, maar die van 2008, 2004 en 2000 ogen allemaal hetzelfde, is amerika zo 'staatvast' aan democraten en republikeinen? Trump/clinton lijken precies dezelfde kant op te gaan.
Deze is dan 2012, maar die van 2008, 2004 en 2000 ogen allemaal hetzelfde, is amerika zo 'staatvast' aan democraten en republikeinen? Trump/clinton lijken precies dezelfde kant op te gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2016 01:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit gaat nog veel langer terug:SinergyX schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:52:
Deze is dan 2012, maar die van 2008, 2004 en 2000 ogen allemaal hetzelfde, is amerika zo 'staatvast' aan democraten en republikeinen?

Dus ja, erg stabiel.
1960 is bij veel rode staten de trendbreker, dat was JFK vs Nixon.
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 09-11-2016 01:55 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Yes een groot deel van Amerika is staatvast. Vandaar dat het vaak draait om de swingstates. Dit zijn de states die beide kanten op kunnen gaan zoals nu bijvoorbeeld Florida.SinergyX schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:52:
Ik zat de afgelopen 16 jaar aan elections geografisch te kijken, maar ze lijken allemaal hierop;
Deze is dan 2012, maar die van 2008, 2004 en 2000 ogen allemaal hetzelfde, is amerika zo 'staatvast' aan democraten en republikeinen?
Maar die zijn dunbevolkt relatief. Ze ligt nu al 3% voor.fast-server schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:52:
De county's in het NW zijn nog niet binnen, deze stemmen meestal sterk GOP.
[...]
NC gaat ook naar Clinton, met de steden nog grotendeels te gaan ligt ze al bijna gelijk.
Verwijderd
Clinton op voorsprong in Florida
Ik ben all in op Clinton
Nu north corolina er nog bij
Ik ben all in op Clinton
Nu north corolina er nog bij
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2016 01:56 ]
Dude woont in de VS en heeft stiekem nog sympathie voor Poetin. Stiekem toch mooi dat het kanGoron schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:50:
Haha die ex-sovjet-amerikaan aan tafel bij Twan neemt het hele programma over
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het lijkt er op dat https://www.theguardian.c...iew=map&type=presidential het meest recente overzicht heeft van de beschikbare kaarten.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Verwijderd
Voor poetin en thrump , zegt wel veelOMX2000 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:56:
[...]
Dude woont in de VS en heeft stiekem nog sympathie voor Poetin. Stiekem toch mooi dat het kan
Oh wow, dat is goed te zien daar.gambieter schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:54:
[...]
Dit gaat nog veel langer terug:
[afbeelding]
Dus ja, erg stabiel.
1960 is bij veel rode staten de trendbreker, dat was JFK vs Nixon.
Lijkt net alsof de 2 partijen dan maar steeds de beste neerzetten voor hun straatje, harde bikkel vs vriendelijke goeddoener, dat het eigenlijk nooit om de persoon gaat, maar puur om democraat of republikein.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit is wel een leuke live-pagina: http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
Clinton ook voor in Ohio... maar als ze Florida pakt maakt het allemaal niks uit.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Kijk hier maar eens:SinergyX schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:52:
http://imgur.com/gallery/Ggp52
Zo zie je dat dems en GOP eigenlijk elkaars gebied hebben overgenomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Delerium op 09-11-2016 02:01 ]
View forecast Presidential Forecastgambieter schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:58:
Dit is wel een leuke live-pagina: http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
82% Clinton
Senate Forecast
72% Rep.
House Forecast
93% Rep.
Heb je 3 verschillende 'ploegen' die in de overheid komen? Beetje zoals wij 1ste/2de kamer hebben en premier als president?
* SinergyX heeft teveel media en standpunten gelezen, te weinig politieke principes van US
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2016 02:02 ]
Verwijderd
Yup rep had ook meerdheid in het huis/senaat en zo konden ze veel voorstellen van Obama administratie dwarsbomenSinergyX schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:02:
[...]
View forecast Presidential Forecast
82% Clinton
Senate Forecast
72% Rep.
House Forecast
93% Rep.
Heb je 3 verschillende 'ploegen' die in de overheid komen? Beetje zoals wij 1ste/2de kamer hebben en premier als president?
* SinergyX heeft teveel media en standpunten gelezen, te weinig politieke principes van US
Bensimpel
Positieve meneer
Clinton neemt nu de leiding met 44 kiesmannetjes, trump zit op 31,
Clinton gaat lekker zo, florida is bijna klaar met tellen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Het zijn geen swing states. Florida is wel een heel belangrijke.Bensimpel schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:04:
Clinton neemt nu de leiding met 44 kiesmannetjes, trump zit op 31,
We kunnen vroeg naar bed, Florida en NC zijn al vrijwel rond voor Clinton, dan is het gedaan.
Verschil in Florida is klein hoor, veel panhandle votes moeten nog binnenkomen en met 75% geteld is het verschil slechts 1,1%.
NC ziet er comfortabeler uit. En verrassend genoeg 10% voor in Ohio met 24% geteld, dat is bemoedigend.
NC ziet er comfortabeler uit. En verrassend genoeg 10% voor in Ohio met 24% geteld, dat is bemoedigend.
[ Voor 30% gewijzigd door Dr. Strangelove op 09-11-2016 02:06 ]
California zal de gamebreaker worden lijkt het zo? Florida zeer nog bijna 50/50, NC is zo goed als Clinton, dan heb je de grote jongens wel gehad.
Californië is niet spannend, dat is Clinton for sure.SinergyX schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:06:
California zal de gamebreaker worden lijkt het zo? Florida zeer nog bijna 50/50, NC is zo goed als Clinton, dan heb je de grote jongens wel gehad.
California maakt geen ruk uit, die gaat sowieso naar Clinton. Je hebt een hele zut staten die altijd hetzelfde stemmen dus die gaan het verschil niet maken.
Ik zie dat een hoop counties in Florida die pro-Clinton zijn nog niet alle stemmen hebben.
Ik zie dat een hoop counties in Florida die pro-Clinton zijn nog niet alle stemmen hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door Dr. Strangelove op 09-11-2016 02:08 ]
California schijnt eigenlijk langzaamaan al zijn republikeinen aan het opruimen te zijn. Blijkbaar is het zo'n puinhoop dat de GOP gemarginaliseerd is op zo'n beetje alle niveau's.
Eigenlijk staan alle Swing-States (NC nu al 6%) voor Clinton, hoewel marginaal kan ik me niet voorstellen dat ze opeens allemaal naar Trump gaan. Het is dus, precies zoals verwacht, aan het aflopen.
Eigenlijk staan alle Swing-States (NC nu al 6%) voor Clinton, hoewel marginaal kan ik me niet voorstellen dat ze opeens allemaal naar Trump gaan. Het is dus, precies zoals verwacht, aan het aflopen.
[ Voor 35% gewijzigd door Delerium op 09-11-2016 02:10 ]
Ik ga me laten verassen, ik volg dit soort politieke dingen altijd op de voet, maar het is toch wel leuk om nu te gaan slapen en morgen overal te lezen of we de hel en verdoemenis ingaan
Net als Brexit heb ik toch wel een klein beetje een cynische mindset (wat als het onwenselijke gebeurd), en zo heb ik dat hier ook met Trump. Brexit leek erop dat het niet aangenomen zou worden en toen ik de volgende morgen in de krant keek toch, dus ik laat me nogmaals verassen
Succes hier met kijken allemaal
Net als Brexit heb ik toch wel een klein beetje een cynische mindset (wat als het onwenselijke gebeurd), en zo heb ik dat hier ook met Trump. Brexit leek erop dat het niet aangenomen zou worden en toen ik de volgende morgen in de krant keek toch, dus ik laat me nogmaals verassen
Succes hier met kijken allemaal
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Neen niet genoeg, zelfs met dat wint clinton nog . Hij zou dan nog new hampshire of zoiets moeten pakken.fast-server schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:42:
Als Trump Florida, Georgia en Ohio wint dan is er een hele grote kans dat hij wint.
Florida lijkt alleen maar spannend. Delen waar Clinton het goed doet wonen de meeste mensen en moet nog het meeste worden geteld. Ze wint daar met 3% mogelijk meer, let maar op.
Hillary op voorsprong in Ohio, North Carolina en Florida. Nog lang niet alle stemmen geteld natuurlijk, maar het lijkt op een sure win.
En haha zelfs Texas kleurt even blauw
En haha zelfs Texas kleurt even blauw
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Florida is maar 20k stemmen verschil met 84% van de stemmen, dat wordt heel close.
En nu is het gelijk... de vraag is hoeveel van de missende 16% is Dem country.
En nu is het gelijk... de vraag is hoeveel van de missende 16% is Dem country.
[ Voor 33% gewijzigd door Dr. Strangelove op 09-11-2016 02:15 ]
Maar het verschil in Ohio & NC is zo groot....dan boeit Florida eigenlijk niet meer.
Ohio lijkt inmiddels ook solid Clinton (725k om 587k), dus 6% extra.
Maar stiekem denk ik ook dat Iowa en Arizone opeens blauw blijken te zijn. Ik kan zo iig naar bed, lekker morgenochtend wakker worden met een overwinningsspeech (zonder dat Florida ertoe doet)
Maar stiekem denk ik ook dat Iowa en Arizone opeens blauw blijken te zijn. Ik kan zo iig naar bed, lekker morgenochtend wakker worden met een overwinningsspeech (zonder dat Florida ertoe doet)
Met de NW stemmen wordt Florida rood.
Bensimpel
Positieve meneer
poeh in florida nu een verschil van 16k. poeh poeh.
En florida is nu weer rood
En florida is nu weer rood
[ Voor 24% gewijzigd door Bensimpel op 09-11-2016 02:16 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Meeste stemmen in Florida lijken nog uit Clinton counties te komen, dussss... spannende race daar.
En weer 0.6% achterVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:14:
Thrump nu voor in Florida
Bizar spannend in Florida ja. Maar het is toch zo als Trump 1 swing state verliest hij eigenlijk al niet meer president kan worden?
Als Trump Florida verliest dan kan je naar bed jaOMX2000 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:16:
Bizar spannend in Florida ja. Maar het is toch zo als Trump 1 swing state verliest hij eigenlijk al niet meer president kan worden?
Trump heeft weer een staat erbij, staat nu voor, 44 vs 51.
48,5 vs 48,5 nu
Vergeet niet dat er heel veel Cubanen zijn gaan stemmen in Florida, door hun Cubaanse verleden stemmen deze vooral GOP.
28 Stemmen i.d.d.
Komen h.w.s. nog 3 kleine rode county's bij. (laatste 3)
Komen h.w.s. nog 3 kleine rode county's bij. (laatste 3)
[ Voor 66% gewijzigd door fast-server op 09-11-2016 02:20 ]
Maar het gaat ook op NH, Ohio en NC.... Die MOET Trump pakken om uberhaupt kans te maken. Je kan naar Florida blijven kijken, de buit is inmiddels al binnen voor Clinton in al die andere swing-states.
Texas nog steeds blauw?
Texas nog steeds blauw?
[ Voor 7% gewijzigd door Delerium op 09-11-2016 02:21 ]
Ja man nu 28 stemmen verschil... WTF!
Ohio en NC zullen nog wel tighter worden denk ik.Delerium schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:21:
Maar het gaat ook op NH, Ohio en NC.... Die MOET Trump pakken om uberhaupt kans te maken. Je kan naar Florida blijven kijken, de buit is inmiddels al binnen voor Clinton in al die andere swing-states.
Is Kanye al geboekt voor het feestje?

Volgens die NY pagina komt er toch meer Trump votes mogelijk nog binnen, zij projecteren Florida voor Trump. Zijn lead is nu 0,2%.
Nee niet weer een Florida verkiezingssoap 
De NOS Staatsomroep is trouwens weer lekker "objectief" bezig: de laatste reportages vallen steeds pro-Clinton uit, goh verrassend....
Ik kijk wel verder op CNN, NOS is nooit 1e bron uiteraard
De NOS Staatsomroep is trouwens weer lekker "objectief" bezig: de laatste reportages vallen steeds pro-Clinton uit, goh verrassend....
NOS gebruikt beelden van CNN... dusss.prOnorama2 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:23:
Ik kijk dat helemaal niet, alleen die graphical sites voor de cijfers, vind ik dan meer dan genoegprOnorama2 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:23:
Bensimpel
Positieve meneer
Volgens CNN kan Florida nog iedere kant op gaan, ze verwachten nog wel wat stemmen uit Palm Beach voor clinton. De stemmen uit Trumps gebied zijn allemaal al bijna op.
😆 - Denk ook eens om ;)
Volgens de NYT zit er ook nog behoorlijk wat in het vat voor Trump. Ben er niet gerust op. Trump ruim 60k stemmen voor nu.
[ Voor 15% gewijzigd door Dr. Strangelove op 09-11-2016 02:28 ]
Raar dat Okaloosa, Holmes en Washington counties nog helemaal geen stemmen hebben.
CNN is nogal pro ClintonprOnorama2 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:23:
Clinton staat bij mij iig 90k stemmen voor.... in Texas.Dr. Strangelove schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:27:
Volgens de NYT zit er ook nog behoorlijk wat in het vat voor Trump. Ben er niet gerust op. Trump ruim 60k stemmen voor nu.
Okaloosa, Holmes en Washington County is 3/4 GOP die gaan zo goed als zeker naar Trump
[ Voor 4% gewijzigd door fast-server op 09-11-2016 02:30 ]
En Clinton loopt nu voor in Texas... eeh wat!?
80% kans dat Clinton Ohio pakt. Maar we gaan het vooral even over Florida hebben zodat het nog een beetje spannend lijkt.
Texas gaat toch wel naar Trump.
Bensimpel
Positieve meneer
Texas kleurt blauwOMX2000 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:30:
En Clinton loopt nu voor in Texas... eeh wat!?
😆 - Denk ook eens om ;)
Trouwens wel tricky die "precint reporting". Als er dan "uitslagen" zijn en er is 0% precinct reporting is die uitslag alleen gebaseerd op exit polls.
Dat was toch allang een gelopen race? (in zijn voordeel).Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:35:
Toch wel inttersant dat Marco rubio senaatszetel wint
Trump loopt langzaam uit in Florida...
Rubio zou toch niet voor een herverkiezing als senator gaan?
Dionne heeft alvast de rouwjurk aan bij de pro Clinton NOS, die zag het al aankomen.
Dionne heeft alvast de rouwjurk aan bij de pro Clinton NOS, die zag het al aankomen.
North Carolina is nog niet over, een hoop county's die traditioneel GOP stemmen zijn nog niet binnen, de DEM county's wel.
En Ohio/NC loopt hij weer in, 120/80 naar 75/70 achterstand.Dr. Strangelove schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:39:
Trump loopt langzaam uit in Florida...
Ik snap het sowieso niet helemaal. Net zeggen ze op de NOS iets van 90% van de stemmen geteld in Florida, maar op al die sites staat hij op 70% precincts reporting.OMX2000 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:37:
Trouwens wel tricky die "precint reporting". Als er dan "uitslagen" zijn en er is 0% precinct reporting is die uitslag alleen gebaseerd op exit polls.
Die twee waarden zijn blijkbaar niet gelijk, maar wat stelt "precincts reporting" dan voor?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als alle stemmen in een county geteld zijn, dan is dat county 100%. Maar omdat counties verschillende inwoneraantallen hebben kan je best hebben dat er verschil in de percentages zit..oisyn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:42:
[...]
Ik snap het sowieso niet helemaal. Net zeggen ze op de NOS iets van 90% van de stemmen geteld in Florida, maar op al die sites staat hij op 70% precincts reporting.
Die twee waarden zijn blijkbaar niet gelijk, maar wat stelt "precincts reporting" dan voor?
Trump komt dichter, florida zal waarschijnlijk naar hem gaan en voor in ohio.
Nog NC en het zou nog spannend kunnen zijn.
Nog NC en het zou nog spannend kunnen zijn.
Bensimpel
Positieve meneer
Denk inderdaad dat FL naar Trump gaat, we kunnen dus nog even op blijven
😆 - Denk ook eens om ;)
Die 70% doelt dacht ik op percentage van totale precincts, die 90% is op basis van totaal inwoners..oisyn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:42:
[...]
Ik snap het sowieso niet helemaal. Net zeggen ze op de NOS iets van 90% van de stemmen geteld in Florida, maar op al die sites staat hij op 70% precincts reporting.
(andersom, 90% van de bevolking van die county stemt dus bij 70% van de stembussen).
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2016 02:47 ]
Ja verdorie, ik moet om 7:00 weer op

Ik zie Clinton dit verschil niet meer goed maken in Florida. En in Ohio en NC wordt het ook krap, dus het zal aankomen op de firewall.
Yep ik herken het... Maar jeuk.
Lijken alleen nog die 3, oost/midden zal wel niet bijzonder zijn
Bensimpel
Positieve meneer
En over precint reporting
https://answers.yahoo.com...qid=20081104190553AATBq1m
https://answers.yahoo.com...qid=20081104190553AATBq1m
dus voor FL heeft volgens mij 71% van alle precincts alle stemmen doorgestuurd?Best Answer: In US elections, voters cast ballots is a 'precinct' determined by the location where they live. Each voting location turns in ballots/results to the Board of Elections. When the media says 25% of precincts reporting, they mean results from 1 of every 4 locations is included in the numbers given. That said the VAST majority of number reported the night of an election are based on EXIT POLLS, not actual votes. I say this as a poll worker LAUGHING at results announced within minutes of the polls closing when the results haven't even left the polling location to go to the board of elections.
STEVEN F · 8 years ago
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Aan de andere kant, nog ruim 700k stemmen te gaan in Florida en maar een 100k voorsprong voor trump dus afhankelijk van waar de stemmen wegkomen kan het nog verschuiven
Volgens mij moeten er nog veel stemmen uit democratische gebieden komen dus het trekt wel weer aan hopelijk
Volgens mij moeten er nog veel stemmen uit democratische gebieden komen dus het trekt wel weer aan hopelijk
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2016 02:51 ]
In Pennsylvania laten ze bejaarden tellen ofzo? Pas 1% bekend
Florida is blijkbaar nog wat gekleurd, Santa rosa 6 uit 41 precincts, Broward 75 uit zelfs 577, dat kan nog steeds Clinton kant worden. Gezien hoeveelheid precincts in Broward, lijken me daar nog behoorlijk wat stemmen te zitten, die waarschijnlijk toch Clinton zullen zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2016 02:52 ]
Florida is dus net als Brexit: bejaarden die de toekomst van de volgende generatie nuken.
Even patsen, maar dit volgen op een 43" 4k monitor is best gaaf 

Dus zowel in NC als in Florida loopt Trump uit, beide staten waar Clinton stemmers vroeg in grote aantallen gerapporteerd werden - ben dan toch nieuwsgierig hoe het huidige verloop tot stand komt, aan de Trump kant.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Ja duh ik had 't over de reportages waar ze filmen in Detroit bij een social worker met zware gouden ketting + Rolex die een boerenkool groei project runt of een commentator die zegt dat Trump een "short attention span" heeft. Iig je standaard NOS journalistiek dus
Ik bedoel je kunt ook een keer bij een gun-toting red neck in Alabama gaan filmen en dan stemt ie misschien wel Trump. Maar "toevallig" doet de NOS dat dan weer niet
En toen werd je kleine wakker.oisyn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:52:
[afbeelding]
Dan zet ik 'm gewoon uit
30/50 voorsprong nog maar in Ohio/NC.. dat gaat echt krap worden.
Haha, Kansas even blauw
Haha, Kansas even blauw
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2016 02:54 ]
North Carolina is nog maar 48K 32K 3K Is weer rood
Ohio nog maar 1800 stemmen Ohio is weer rood
Ohio nog maar 1800 stemmen Ohio is weer rood
[ Voor 50% gewijzigd door fast-server op 09-11-2016 03:05 . Reden: Update ]
Bensimpel
Positieve meneer
Over 4 jaar koop je een Microsoft Surface hub?.oisyn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 02:52:
[afbeelding]
op cnn hebben ze de "magic" board, ziet er tof uit, maar volgens mij is dat gewoon een microsoft surface hub.
Wel cool hoe alles daar real time updated
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Stand van zaken: http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
We willen hier dus geen linkdrops zien.
Daarmee bedoelen we specifiek reacties waar alleen een linkje en wat tekst uit de link worden geplaatst zonder enige duiding, interpretatie of eigen toevoeging met enige discussiewaarde.
Flauwe naamsverbasteringen zoals Drumpf of Shillary willen we ook niet zien.
Wil je ontdekken wat tweakers zelf zouden stemmen, we hebben hier een poll.
De Amerikaanse Verkiezingen 2016 - Wie zou jij stemmen?
Stand van zaken: http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
We willen hier dus geen linkdrops zien.
Daarmee bedoelen we specifiek reacties waar alleen een linkje en wat tekst uit de link worden geplaatst zonder enige duiding, interpretatie of eigen toevoeging met enige discussiewaarde.
Flauwe naamsverbasteringen zoals Drumpf of Shillary willen we ook niet zien.
Wil je ontdekken wat tweakers zelf zouden stemmen, we hebben hier een poll.
De Amerikaanse Verkiezingen 2016 - Wie zou jij stemmen?