Toch zie je direct dat kritiek tegen Trump als oké wordt ervaren, maar kritiek op Clinton krijg je lange epistels voor terug dat het allemaal mee valt, of gewoon propaganda is van de rechtse kant.DaniëlWW2 schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:28:
[...]
Aangezien ik hier vanaf post een meedraai en vanwege het rode jasje ook elke reactie lees durf ik wel te zeggen dat de meeste regulieren hier Trump gewoon doodeng vinden. Als we zouden moeten stemmen op Clinton zouden stemmen omdat dit niet Trump is. Dat was het ook wel zo'n beetje.
Waar mensen wel op reageren is als er simpelweg onzin wordt geplaatst over Clinton. Dat bevorderd de discussie namelijk niet. Dan hebben we nog de excalatie via TR knopjes en vervelende gevolgen en dat is mijn pakkie an.
Dát verbaast mij. Er is zo overduidelijk veel bewijs te vinden dat Clinton gewoon vieze spelletjes gespeeld heeft in het verleden én dat nog steeds doet. Dat ze keihard haar eigen statements tegenspreekt of ontkent, afhankelijk van wie er het publiek is op dat moment of wat beter is voor haar rol. Zelfs haar gezondheid moet onbespreekbaar blijven blijkbaar, terwijl ik gisteren gewoon het zóveelste filmpje zie waarbij ze echt vreemd verdrag aan het vertonen is en op elk moment kan omvallen. Sterker nog, het laatste filmpje wat ik voorbij zag komen werd ze door twee bewakers de auto in gesleept terwijl haar voeten compleet lavenloos onder haar lichaam bungelen. Dat is extreem zorgwekkend, even los van het feit dat ze alles er op los vast liegt al jaren lang.
Wat bezielt mensen om zo iemand te verdedigen vraag ik mij af (idem natuurlijk voor Trumpsupporters). Waarom _moet_ er gekozen worden uit twee kwaden? Waarom kunnen wij - zo ver van Amerika als we af staan - niet gewoon concluderen dat wat de uitkomst ook is, deze vermoedelijk rampzalig zal zijn. Dáár zouden we het hier over moeten hebben, aangezien dát onze toekomst gaat beïnvloeden. Ja, ook hier. Niemand zit te wachten op labiele leiders die alles aan elkaar vast liegen, daar hebben we er hier al genoeg van