Delerium schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:48:
[...]
Dit is dus alu-hoedje pur sang.
Prima om deze contekst eens duidelijk te hebben.

bronnen met actuele cijfers gegevens en geplaatst waar uit blijkt de relatie tussen populariteit en TV. geen reet uit maakt zolang je hun spel niet mee speelt. Pas als je te groot wordt om te negeren hebben ze geen keus.
Weet je wat pure sang is. Als zelfs het DNC zegt dat ze moeten stoppen met het mee tellen van super delegates, wat van dag 1 is mee geteld omdat het pas na de conventie bekend is.
Nop totaal niet baised en allemaal hoedjes gedrag van de bernie aanhangers want tja 20.000 mensen bij elkaar krijgen aan het begin van de verkiezingen was ook niet noemenswaardig als kanidaat voor de grote media parken in vergelijking met haar tegenstander die nog nooit boven de 5000 is gekomen.
Maar tja ik zou ook wel een vrouw als president willen hebben die geld aan neemt van het buitenland na een leuke wapendeal.
Het geeft ieder geval goed perspectief hoe democratie werkt in Amerika. ik hoop dat we die richting ook blijven op gaan in Nederland. want Ik moet altijd lachen als mensen zeggen het gaat weer goed met Nederland de cijfers zeggen iets anders welvaart & groei.
--edit--
The good old media@ https://www.washingtonpos...derss-health-care-plan-2/
Ze doen het best om iets uit neus te peuteren om die $17,000,000,000,000. verklaren, van de plannen van Sanders.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2016 13:57 ]