Zijn er meer mensen die problemen ervaren met de EPG? (sinds/rond 11 juli)
UPDATE 14-8-2023 opgelost!
Missende extra info in EPG - Had zojuist bericht van Jonaz, probleem opgelost! Blij mee :-)
Ik ervaar bij de programmagids het volgende, de programma's worden nog wel weergegeven (1 week vooruit) maar de extra info ontbreekt.
Ik heb 3 decoders geprobeerd, geen extra info beschikbaar...
Zonder decoder op TV zie ik ook de titels programma's staan maar geen extra info,
daar staat dan onder info: dit gegeven is ongeldig.
Of bij starten TV zie je melding: geen onderdeel info
Zelf woon ik in Soest maar een kennis in Nijkerkerveen ervaart hetzelfde, geen extra info programmagids
Ik heb het probleem bij Jonaz gemeld, 19 juli, 31 juli, 2 aug. maar nog geen oplossing....
Eerder gelijksoortig probleem gehad, 6 maart 2023, helemaal geen EPG, dat werd toen na melding de volgende dag opgelost.
Zijn er meer mensen die geen info zien in de programma gids?
Ook wanneer jij de extra info wel ziet, graag melden.
Ronald
UPDATE 14-8-2023 opgelost!
Missende extra info in EPG - Had zojuist bericht van Jonaz, probleem opgelost! Blij mee :-)
Ik ervaar bij de programmagids het volgende, de programma's worden nog wel weergegeven (1 week vooruit) maar de extra info ontbreekt.
Ik heb 3 decoders geprobeerd, geen extra info beschikbaar...
Zonder decoder op TV zie ik ook de titels programma's staan maar geen extra info,
daar staat dan onder info: dit gegeven is ongeldig.
Of bij starten TV zie je melding: geen onderdeel info
Zelf woon ik in Soest maar een kennis in Nijkerkerveen ervaart hetzelfde, geen extra info programmagids
Ik heb het probleem bij Jonaz gemeld, 19 juli, 31 juli, 2 aug. maar nog geen oplossing....
Eerder gelijksoortig probleem gehad, 6 maart 2023, helemaal geen EPG, dat werd toen na melding de volgende dag opgelost.
Zijn er meer mensen die geen info zien in de programma gids?
Ook wanneer jij de extra info wel ziet, graag melden.
Ronald
[ Voor 13% gewijzigd door Ronald FJR op 17-08-2023 06:26 . Reden: aanvulling ]