• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 18:16
Vhond schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:02:
Iemand die ervaring heeft met Jonaz tv icm een nieuwere LG OLED tv?
Ik zie met geen mogelijkheid hoe ik teletekst kan activeren (bv. pagina 888 voor ondertiteling).

Natuurlijk heeft WebOS ook een ondertiteloptie maar die werkt vaak niet.

Ik heb een CI+ 1.3 module (van Quantis) in deze LG tv zitten...
Geen ervaring mee maar zou de support eens een mail sturen, op werkdagen reageren zij vaak wel erg goed.

Taal fouten inbegrepen ;)

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
@The-Source Ik heb ze maar een mail gestuurd.

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 21:06
Heeft er iemand last van een IP-block op F1TV? Ik kan niet meer inloggen op F1TV, behalve als ik van Jonaz naar 5G switch. Lijkt alsof mijn IP adres bij Jonaz geblokkeerd is.

Metal up your ass

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 18:16
JaymzHetfield schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 21:06:
Heeft er iemand last van een IP-block op F1TV? Ik kan niet meer inloggen op F1TV, behalve als ik van Jonaz naar 5G switch. Lijkt alsof mijn IP adres bij Jonaz geblokkeerd is.
Hier nog nooit problemen gehad met F1TV en al jaren jonaz. Zelfs als je te veel apparaten inlogt krijg je een melding dat je eerst wat moet uitloggen.

Taal fouten inbegrepen ;)

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JaymzHetfield schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 21:06:
Je gebruikt niet per ongeluk een VPN of een DNS sinkhole? Wat voer je precies uit wanneer je inlogt en wat voor (fout)melding krijg je?
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste