• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:19
Vhond schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:02:
Iemand die ervaring heeft met Jonaz tv icm een nieuwere LG OLED tv?
Ik zie met geen mogelijkheid hoe ik teletekst kan activeren (bv. pagina 888 voor ondertiteling).

Natuurlijk heeft WebOS ook een ondertiteloptie maar die werkt vaak niet.

Ik heb een CI+ 1.3 module (van Quantis) in deze LG tv zitten...
Geen ervaring mee maar zou de support eens een mail sturen, op werkdagen reageren zij vaak wel erg goed.

Taal fouten inbegrepen ;)
Skywindow plan je astro foto sessie

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
@The-Source Ik heb ze maar een mail gestuurd.

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 21:06
Heeft er iemand last van een IP-block op F1TV? Ik kan niet meer inloggen op F1TV, behalve als ik van Jonaz naar 5G switch. Lijkt alsof mijn IP adres bij Jonaz geblokkeerd is.

Metal up your ass

• The-Source
  • Laatst online: 09:19
JaymzHetfield schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 21:06:
Heeft er iemand last van een IP-block op F1TV? Ik kan niet meer inloggen op F1TV, behalve als ik van Jonaz naar 5G switch. Lijkt alsof mijn IP adres bij Jonaz geblokkeerd is.
Hier nog nooit problemen gehad met F1TV en al jaren jonaz. Zelfs als je te veel apparaten inlogt krijg je een melding dat je eerst wat moet uitloggen.

Taal fouten inbegrepen ;)
Skywindow plan je astro foto sessie

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JaymzHetfield schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 21:06:
Je gebruikt niet per ongeluk een VPN of een DNS sinkhole? Wat voer je precies uit wanneer je inlogt en wat voor (fout)melding krijg je?

• Borkdude
  • Laatst online: 05-10 19:39
Iemand anders een storing? Hier geen internet in 3814TW.

• Alexander82
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04:21
Borkdude schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 15:06:
Iemand anders een storing? Hier geen internet in 3814TW.
eeh hier niet in 3812

We stopped checking for monsters under our bed, when we realized they were inside us.

• Borkdude
hier niet
Betekent dit: hier geen storing, of: hier geen internet?

• Alexander82
Hier geen last van tot nu toe, of moet nog komen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GzRliB5OvLdI9caqjWF9u-fr1xg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/oOC5HzUiwnaaD1eh0RLHoMMi.png?f=user_large Zie weinig geks als ik hier zo terug kijk.

We stopped checking for monsters under our bed, when we realized they were inside us.

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10 19:25
3813 all ok

• Alexander82
Borkdude schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 15:08:
[...]

Betekent dit: hier geen storing, of: hier geen internet?
Heb je je router of modem al keertje opnieuw opgestart? maak je direct verbinding met de modem of heb je er nog een router tussen staan (eventueel in bridge mode)?

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:27
Hier op 3816XYZ (ook Amersfoort) ook niet. Ben geen klant bij Jonaz maar bij NetRebel, en om 14.35 vloog de verbinding eruit. Lijn = OK maar ik krijg geen IP adres meer.

Grote kans dat deze kleine partijen dezelfde backbone gebruiken?

Update: internet werkt weer, sinds 17.30 uur. Postcode anoniemer gemaakt.

[ Voor 14% gewijzigd door badkuip op 05-10-2026 21:09 ]

• Borkdude
Heb je je router of modem al keertje opnieuw opgestart?
Yes. Ook rechtstreekse wifi van modem gebruikt om eigen wifi-router uit te sluiten, geen internet.

• Harmmm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 16:10
Hier in Amersfoort ook geen internet.
Gek genoeg kan ik wel via anydesk verbinden, iets mis met DNS ofzo?

• Borkdude
Update van Jonaz:

> Momenteel is er een storing in Amersfoort, waardoor het mogelijk is dat sommige klanten problemen kunnen ondervinden in het gebruik van onze diensten. Het probleem heeft te maken met een point-to-point modem die gepatcht werd op onze GPON splitter.

> Update: Onze monteur gaat hier vandaag nog naar toe om dit probleem op te lossen.

• hipster
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 10-10 14:02
Borkdude schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 16:21:
Update van Jonaz:

> Momenteel is er een storing in Amersfoort, waardoor het mogelijk is dat sommige klanten problemen kunnen ondervinden in het gebruik van onze diensten. Het probleem heeft te maken met een point-to-point modem die gepatcht werd op onze GPON splitter.

> Update: Onze monteur gaat hier vandaag nog naar toe om dit probleem op te lossen.
Iemand heeft de verkeerde plugin (AON ipv GPON) gebruikt en nu ligt de hele splitter plat ?

• Borkdude
Het internet lijkt het hier weer te doen.

• Harmmm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 16:10
Borkdude schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 18:15:
Het internet lijkt het hier weer te doen.
Hier ook! (y)

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:32

vr6-only

Blub Blub

hipster schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 17:06:
[...]

Iemand heeft de verkeerde plugin (AON ipv GPON) gebruikt en nu ligt de hele splitter plat ?
Dat kan inderdaad veroorzaakt worden als je een AON NT op een GPON lijn zet. Dit was enkele jaren terug veelvuldig het probleem, waarbij de toenmalige T-Mobile hun klanten actief ging migreren vanaf een AON aansluiting naar GPON. De werkwijze hierbij veroorzaakte verstoringen, namelijk de patch al omzetten alvorens de AON NT losgekoppeld was in de woning.

Bij XGSPON heb je er geen last van, omdat er andere golflengtes gebruikt worden.

It ain't stupid if it works!

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste