Raar he... hoe kun je nu goed internet leveren en daar niks voor willen factureren? Ze hebben enkel die 40 euro activatie kosten in rekening gebracht sinds juni, heb er al een keer over gebeld... maar niks.arjanjr schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:09:
In 1e instantie een opruimactie van mijn meterkast ... Daarbij héél toevallig vanochtend vroeg de hand kunnen leggen op een DM Pro SE. YES! Dus glas gaat daar straks direct op in.
[Afbeelding]
Daarnaast vind ik de administratie bij Jonaz wel een ding. Ik reken de verbinding zakelijk af en moet nu met kunst en vliegwerk de administratie / facturen zelf in orde maken. Zo heb ik nog steeds een bedrag gereserveerd staan wat in feite van Jonaz is, maar ik heb de afgelopen 3 a 4 jaar moeten bidden en smeken om te kunnen betalen. Mocht Jonaz hier nog om komen, dan betaal ik dat met alle liefde en rente ;-)
TV kijken via de app is ook een ding dat ik bij Jonaz niet tegengekomen ben én ik heb mijn mobiele abbo bij Tele2 en dat levert nog wat voordeel op.
Neemt absoluut niet weg, dat mijn voorliefde eerder naar Jonaz dan naar T-Mobile uitgaat. Ik hou van het kleinschalige, het pionieren en investeer zodoende liever met het afnemen van diensten in dat soort clubs, dan de grote jongens als T-Mobile. Baal er van dat het zo ver heeft moeten komen en mijn handen jeuken om bijvoorbeeld bij Jonaz de administratie op orde te brengen. Heb dit in mijn werk voor vele klanten / grote organisaties succesvol mogen doen :-)
Dus terugkomend op je vraag ... samenloop van veel, heel veel zaken ...
Reserveer dan ook maandelijks het abonnementsgeld

Er zijn tegenwoordig van die facturatie pakketten die alles voor je doen vanaf nog geen 15 euro per maand (voor zelfstandigen.. die je kan upgraden etc).