[Philips Hue] Ervaringen & discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 105 Laatste
Acties:
  • 7.836.686 views

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Freunde!

Vraagje, ik heb al een tijdje gezocht, maar kan het antwoord niet vinden (mogelijk gebruik ik verkeerde zoekwoorden, afijn)

Onze nieuwbouwwoning wordt eind deze maand opgeleverd met in de woonkamer 9 gaten van 80mm en een geschakelde spanning van 230V. Dit alles is aangesloten op een dimmer.

Hoe kan ik dit het beste omzetten voor eventuele HUE verlichting?
Kan ik uberhaupt iets met de dimmer of is deze al overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

YoVla schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:47:
Freunde!

Vraagje, ik heb al een tijdje gezocht, maar kan het antwoord niet vinden (mogelijk gebruik ik verkeerde zoekwoorden, afijn)

Onze nieuwbouwwoning wordt eind deze maand opgeleverd met in de woonkamer 9 gaten van 80mm en een geschakelde spanning van 230V. Dit alles is aangesloten op een dimmer.

Hoe kan ik dit het beste omzetten voor eventuele HUE verlichting?
Kan ik uberhaupt iets met de dimmer of is deze al overbodig.
Dimmer is overbodig en zul je er tussenuit moeten halen, voor de rest hoef je niks te doen.
Je kunt evt de dimmer vervangen door een schakelaar, zodat je in geval van nood buiten de app om de lampen allemaal aan/uit kunt doen. Let wel, die schakelaar staat dan 99% van de tijd op "aan", want anders kun je de lampen niet meer via de bridge bedienen.

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeRSPiN op 23-03-2016 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:41
Ik zie dat Amazon.de nog steeds de warehouse deal heeft met de Hue starterset met ronde bridge voor 107 euro incl verzending. Ik heb hem vorige week besteld en had hem dit weekend in huis. Werkt perfect en volgens mij is de doos nog nooit open geweest (die kans bestaat bij Warehouse deals). Ik heb nog een exemplaar besteld, handig voor in ons nieuwbouw huis straks. Voor dit geld kan ik bijna geen normale dimmers kopen :+

Mocht iemand anders nog interesse hebben Klik en kies voor "standardverpackung" in je mandje gaat er nog 20 euro vanaf.

[ Voor 6% gewijzigd door laredo op 23-03-2016 20:05 . Reden: Link aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 19:30
Bij mij gaat er 30 van af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
Voorlopig de lampen een andere plek gegeven. We kunnen eindelijk in de hal de meterkast zien, de staande lamp in de woonkamer is prima met een lamp en de overloop op de 1e heeft er eentje.
We wachten nog even e14 lampen van hue af en richting de kerst schaffen we wellicht 2 strips aan voor in de koof voor het raam voor en achter.
Dat laatste komt van mijn vrouw vandaan.
Zodra er e14 lampen zijn zal ik de Lightify switches gaan proberen. Er werd al geroepen dat de huidige schakelaars toch aan vervanging toe zijn.
Misschien dat ik de zwave stap uiteindelijk toch maak, maar dat is nog even van latere zorg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Als je ingaat op dat CreditCard aanbod zeker?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:01
Iemand al iets gevonden op de Hue lampen die uit zichzelf op volle kracht gaan branden? Ik heb er laatst al eentje laten vervangen (die was toevallig nog geen 2 jaar oud) maar heb nu weer 2 die het doen. Ik vermoed dat dit de oudsten zijn die ik heb, dus ouder dan 2 jaar. Als je de Philips helpdesk belt zeggen ze doodleuk dat je pech hebt als de lamp ouder is dan 2 jaar.

Maar het kan toch niet zo zijn dat peperdure LED-lampen, waarbij een levensduur van 10 jaar wordt voorgespiegeld, massaal na 2 jaar stuk gaan en dan buiten garantie vallen? Als dat de inzet van Philips is, dan zullen ze binnenkort wel massaal door de mand gaan vallen, want de meeste vroege instappers zullen inmiddels een aantal lampen hebben die >2 jaar oud zijn. Kom op Philips, dit kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Bekend issue van eerste generatie.. Te zacht zetten zorgt voor te lage spanning intern waardoor ie reset en dus fel wit gaat branden.
Ben zelf te laks geweest en destijds omruilen laten zitten (zou dan ca. 3 weken zonder lampen zitten btw..)

Hoor er verder weinig meer over dus neem aan dat het met huidige lampen opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Dit lijkt me ook een mooie toevoeging voor o.a. Philips Hue:

https://www.athom.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:17
jpg97 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:18:

Die hoop ik dan ook half april te ontvangen om daarmee Hue/Toon en andere zaken geautomatiseerd centraal aan te sturen dmv flows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 16:05
jpg97 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:18:

Ik hoorde dat er nogal wat problemen met dat kickstarter project waren (modules die opeens toch niet pasten ofzo). Is dat wel opgelost dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:17
Bartske schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:23:
[...]

Ik hoorde dat er nogal wat problemen met dat kickstarter project waren (modules die opeens toch niet pasten ofzo). Is dat wel opgelost dan?
Hardwarematig zijn er momenteel geen "echte' bugs meer maar is het vooral softwarematig. In de laatste update zeiden ze deze opgelost te hebben waardoor de Homey's die klaarstaan nu toch verzonden gaan worden. Problemen met de hardware waardoor nog geen enkele Homey werd verzonden is van iets langer terug, inmiddels zijn de eerste Homey's in het wild bij de gebruikers thuis en staat dit bij sommige mediamarkten -> sparow in "[Kickstarter] Homey (Voice controlled Home Automation)"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
PhilipsFan schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:48:
Iemand al iets gevonden op de Hue lampen die uit zichzelf op volle kracht gaan branden? Ik heb er laatst al eentje laten vervangen (die was toevallig nog geen 2 jaar oud) maar heb nu weer 2 die het doen. Ik vermoed dat dit de oudsten zijn die ik heb, dus ouder dan 2 jaar. Als je de Philips helpdesk belt zeggen ze doodleuk dat je pech hebt als de lamp ouder is dan 2 jaar.

Maar het kan toch niet zo zijn dat peperdure LED-lampen, waarbij een levensduur van 10 jaar wordt voorgespiegeld, massaal na 2 jaar stuk gaan en dan buiten garantie vallen? Als dat de inzet van Philips is, dan zullen ze binnenkort wel massaal door de mand gaan vallen, want de meeste vroege instappers zullen inmiddels een aantal lampen hebben die >2 jaar oud zijn. Kom op Philips, dit kan echt niet.
Jij bent dus toe aan een nieuwe nickname begrijp ik?

Toch zou ik het nog niet opgeven. 2 jaar garantie is namelijk onzin.
Je hebt recht op een goedwerkend product gedurende de te verwachten/aannemelijke levensduur.
Aangezien ze zelf met 10 jaar schernen moeten ze je lampen gewoon vervangen.
Als ze het niet doen dan zeggen dat je er mee naar de ombudsman stapt ofzo of op andere wijze de publiciteit gaat zoeken. Daar houden bedrijven niet van en dus kan er ineens wel weer van alles worden gedaan. Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsinke
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 17:31
Hue bridge 2.0 voor 20 Euro bij Amazon

mit der neuen Hue Bridge können Sie Ihre Smart Home Beleuchtung mittels iPhone, iPad oder Apple Watch auf Zuruf steuern und mit anderen HomeKit-fähigen Geräten verbinden. Geben Sie einfach den Code HUEBRIDGE vor Kaufabschluss in das Gutscheinfeld ein und erhalten Sie die Philips Hue Bridge zum Sonderpreis von nur 19,95 EUR. Das Angebot gilt vom 23.03.2016 bis 30.04.2016 bzw. nur, solange der Vorrat reicht.

http://www.amazon.de/gp/b...e_button/?node=8986378031

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
ejsinke schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:50:
Hue bridge 2.0 voor 20 Euro bij Amazon

mit der neuen Hue Bridge können Sie Ihre Smart Home Beleuchtung mittels iPhone, iPad oder Apple Watch auf Zuruf steuern und mit anderen HomeKit-fähigen Geräten verbinden. Geben Sie einfach den Code HUEBRIDGE vor Kaufabschluss in das Gutscheinfeld ein und erhalten Sie die Philips Hue Bridge zum Sonderpreis von nur 19,95 EUR. Das Angebot gilt vom 23.03.2016 bis 30.04.2016 bzw. nur, solange der Vorrat reicht.

http://www.amazon.de/gp/b...e_button/?node=8986378031
We are sorry. We cannot find what you are looking for.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Aleen voor geselecteerde klanten die email hebben gehad (en niet overdraagbaar), niet handig om als aanbieding in dit topic te noemen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsinke
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 17:31
Aha ok, sorry. volgens mij werkte de link wel voordat ik inlogde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoHa
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 00:09
De code "HUEBRIDGE" werkt anders gewoon als je de Hue Bridge V2 (http://www.amazon.de/dp/B016151IPI) in de winkelmand hebt zitten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
KoHa schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:44:
De code "HUEBRIDGE" werkt anders gewoon als je de Hue Bridge V2 (http://www.amazon.de/dp/B016151IPI) in de winkelmand hebt zitten... ;)
There was a problem
The promotional code you entered cannot be applied to your purchase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Waarschijnlijk heeft KoHa dan ook die mail gehad, of zit iig in die groep waarvoor het geldt. Ook ik krijg bovenstaande fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoHa
  • Laatst online: 19-09 00:09
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:42:
Waarschijnlijk heeft KoHa dan ook die mail gehad, of zit iig in die groep waarvoor het geldt. Ook ik krijg bovenstaande fout.
Raar, ik heb hier in ieder geval geen mail over ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 09:26
Nog een kleine tip voor hen die op zoek zijn naar de witte Lux en/of Hue White; Praxis heeft nu 25% korting, alleen online... Een dimmer kost dan dus 18,- en een combisetje 30,-.

Zie https://www.praxis.nl/search?text=philips+hue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
En volgens mij hier nog niet geplaatst, hue startset v2 bij amazon.fr voor 140 euro ongeveer, komt iets van 6-7 euro aan verzending overheen. Verzendkosten blijven gelijk als je meerdere tegelijk besteld. :)

https://nl.pepper.com/visit/thread/20867

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 18:08
laredo schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:05:
Ik zie dat Amazon.de nog steeds de warehouse deal heeft met de Hue starterset met ronde bridge voor 107 euro incl verzending. Ik heb hem vorige week besteld en had hem dit weekend in huis. Werkt perfect en volgens mij is de doos nog nooit open geweest (die kans bestaat bij Warehouse deals). Ik heb nog een exemplaar besteld, handig voor in ons nieuwbouw huis straks. Voor dit geld kan ik bijna geen normale dimmers kopen :+

Mocht iemand anders nog interesse hebben Klik en kies voor "standardverpackung" in je mandje gaat er nog 20 euro vanaf.
Bedankt voor de tip! Heb er ook 1 aangeschaft, volgens de tekst alleen met kapotte verpakking. Ben benieuwd of dat ook het enige is :P Was op zoek naar 2 hue lampen, als de nieuwe meubels er zijn komen er 2 betonnen hanglampen boven tafel. Nu krijg ik er 3 bij voor 107 euro :*) Voor die derde vind ik nog wel een plekje.

Heb nu drie hue lampen en twee living colors in de woonkamer, daar komen er nu dus drie bij. Ideaal in combi met de dimmer. Tevens nog een Hue White op de slaapkamer van onze dochter, erg handig als je het licht op zijn gedimste stand ze. Zij slaapt lekker door en ik kan toch nog wat zien.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Ophidian schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:33:
[...]

Bedankt voor de tip! Heb er ook 1 aangeschaft, volgens de tekst alleen met kapotte verpakking. Ben benieuwd of dat ook het enige is :P Was op zoek naar 2 hue lampen, als de nieuwe meubels er zijn komen er 2 betonnen hanglampen boven tafel. Nu krijg ik er 3 bij voor 107 euro :*) Voor die derde vind ik nog wel een plekje.

Heb nu drie hue lampen en twee living colors in de woonkamer, daar komen er nu dus drie bij. Ideaal in combi met de dimmer. Tevens nog een Hue White op de slaapkamer van onze dochter, erg handig als je het licht op zijn gedimste stand ze. Zij slaapt lekker door en ik kan toch nog wat zien.
Ik heb twee sets afzonderlijk van elkaar besteld en buiten het feit dat de dozen open zijn geweest kon ik geen gekke dingen ontdekken. Alles ziet er als nieuw uit. Oh ja het samenbindfrummeltje is van het snoertje van de bridge gehaald en er weer opgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Ophidian schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:33:
[...]

mocht je er geen plek vinden, dan heb ik wel interesse in die ene lamp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:09
Op zich is dat Hue een mooi systeem. Wat mij echter tegenhoud is dat Philips al mijn gebruikers data opslaat.
http://www2.meethue.com/en-us/privacy-policy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
pacificocean schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:06:
Op zich is dat Hue een mooi systeem. Wat mij echter tegenhoud is dat Philips al mijn gebruikers data opslaat.
http://www2.meethue.com/en-us/privacy-policy/
Wat slaat Philips nou eigenlijk op? De tijden dat je lichten aan en uit gaan, dat vind ik nou niet echt dingen die privé hoeven te blijven. Als je voor iemands huis zit zie je ook wanneer welke lampen aan en uit gaan...
En IP en mac-adressen zijn dan nog net aan...

[ Voor 4% gewijzigd door Jochemd13 op 26-03-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Tovenaar schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:57:
Nog een kleine tip voor hen die op zoek zijn naar de witte Lux en/of Hue White; Praxis heeft nu 25% korting, alleen online... Een dimmer kost dan dus 18,- en een combisetje 30,-.

Zie https://www.praxis.nl/search?text=philips+hue
Thanks voor de tip! Kon net twee dimmers gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Jochemd13 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:55:
[...]

Wat slaat Philips nou eigenlijk op? De tijden dat je lichten aan en uit gaan, dat vind ik nou niet echt dingen die privé hoeven te blijven. Als je voor iemands huis zit zie je ook wanneer welke lampen aan en uit gaan...
En IP en mac-adressen zijn dan nog net aan...
Zelfs de kleurinstellingen worden opgeslagen, begreep ik van iemand die bij Philips werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen zo gaan denken over hun privacy online dan is er nog heel veel voorlichting nodig. Snap niet dat mensen hier zo weinig om geven alleen maar voor een leuke gadget in huis...

[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 27-03-2016 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:37
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 10:23:
[...]

Als mensen zo gaan denken over hun privacy online dan is er nog heel veel voorlichting nodig. Snap niet dat mensen hier zo weinig om geven alleen maar voor een leuke gadget in huis...
En ik snap niet dat mensen zich daarom druk kunnen maken.

Zo veel mensen, zo veel meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
icegodd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:49:
[...]

mocht je er geen plek vinden, dan heb ik wel interesse in die ene lamp. :)
Ik vertelde het tegen mijn vriendin en die wist al meteen een plek voor een nieuwe staande lamp. Het is al opgelost dus :P Morgen maar even kijken naar zo'n lamp ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
Ophidian schreef op zondag 27 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Ik vertelde het tegen mijn vriendin en die wist al meteen een plek voor een nieuwe staande lamp. Het is al opgelost dus :P Morgen maar even kijken naar zo'n lamp ;)
rule 12: niet alles tegen je vrouw vertellen! ;)

maar bedankt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 10:23:
[...]

Paranoide gedrag kan je het ook noemen als je je druk maakt over alles wat online komt.

Ik doe bv niet aan Facebook of willekeurige andere 'social' media troep, over privacy online gooien gesproken. Toevallig heeft de lichtkleur van mijn lampjes geen bal met mijn privacy te maken ook, dus inderdaad lekker belangrijk dat Philips dit weet.

Voor Philips zitten er marketing voordelen aan, ze zien bijvoorbeeld dat veel mensen net als ik hun color lampen toch voornamelijk bepaalde tinten van warmwit licht laten weergeven. Vervolgens komt er deze zomer dus een serie lampen op de markt die precies dat doet, verschillende kleuren wit weergeven.
Mooi he?

[ Voor 25% gewijzigd door Clubbtraxx op 27-03-2016 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Clubbtraxx schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:19:
[...]
Voor Philips zitten er marketing voordelen aan, ze zien bijvoorbeeld dat veel mensen net als ik hun color lampen toch voornamelijk bepaalde tinten van warmwit licht laten weergeven. Vervolgens komt er deze zomer dus een serie lampen op de markt die precies dat doet, verschillende kleuren wit weergeven.
Mooi he?
Maar dat is toch juist goed? Want het is wat toch iedereen in dat geval wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Jochemd13 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:28:
[...]

Maar dat is toch juist goed? Want het is wat toch iedereen in dat geval wilt hebben.
Ik snap best dat Philips die data wil hebben, maar ik wil niet dat mijn privecy gevoelige data in een database wordt opgeslagen. En ik kan het blijkbaar niet uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Lol, wat een gezeik over privacy joh. 8)7

Als je echt zo paranoide ben dat je denkt dat Philips iets privacy inbreukmakend met je lamp data kan, heb je al lang een hardware Firewall tussen je thuisnetwerk en het internet hangen die zulke meuk opvangt, want weet je wel niet wat je OS/smartphone/etc anders allemaal heimelijk over het internet verstuurd? :w

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:48
Het zou fijn zijn als men op een volwassen manier kan bijdragen aan dit topic. In bovenstaande posts is daar helaas niet echt sprake van. De reacties heb ik dan ook verwijderd.

In het vervolg graag op een normale manier reageren.

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 27-03-2016 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdpoorten
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 16:07
Philips Living Color Bloom gen 2 (met smartlink) aanbieding. Incl. verzendkosten 56,90

https://www.waat.nl/nl/nl/5-dagen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
vdpoorten schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:29:
Philips Living Color Bloom gen 2 (met smartlink) aanbieding. Incl. verzendkosten 56,90

https://www.waat.nl/nl/nl/5-dagen/
Interessant. Twijfel aangezien die van ons niet echt te koppelen is lijkt het.

Ook echt die discussie eronder op die site. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Arunia op 29-03-2016 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdpoorten
Zeker interessant. Verzendkosten blijven hetzelfde en de afstandsbediening kan je vaak nog voor 15/20 euro verkopen op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Niet online
Maar 2 besteld om wat donkere hoeken te verlichten, zullen zien of het koppelen lukt.
(tot nu toe alles kunnen linken.)

2x L/L MHI 35ZS-W, L/W Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & OEG 150L 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos 2016, MG Cyberster GT, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max + 2x B230, SigenStor 17kW+32kWh+11kW AC lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
En uitverkocht.

Twijfelde toch al. Denk dat ik dan toch liever de kelken achter met 2 hue's ga vullen voor wat kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Gisteren heb ik een Hue Bridge, de switch en twee lampen gekocht, aangezien ik niks aan een starterspakket heb omdat ik heb lampen heb waar deze lampen in kan heb ik die dus niet aangeschaft.

Nu werken de nieuwe lampen uiteraard maar had nog een gen. 2 Living colors met een zwarte langwerpige afstandbediening, deze lampen wil ik ook graag koppelen aan de Hue. Dit heb ik tot op heden nog niet kunnen doen, heb dit o.a. gedaan met een uitleg op een ander site.

http://www.beaumotica.nl/...met-de-philips-hue-bridge

Maar nog niks, wat doe ik fout ik volg de stappen zoals bovenstaande link.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/33mlgfc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/bjiqkn.jpg

[ Voor 203% gewijzigd door Queenfanmichel op 29-03-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen11
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 12:00
Queenfanmichel schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:41:
Nu werken de nieuwe lampen uiteraard maar had nog een gen. 2 Living colors met een zwarte langwerpige afstandbediening, deze lampen wil ik ook graag koppelen aan de Hue. Dit heb ik tot op heden nog niet kunnen doen, heb dit o.a. gedaan met een uitleg op een ander site.

Zo te zien heb je niet een langwerpige maar een ovale. Deze zijn meestal gen 1 remotes, en die werken niet met Hue. Soms zijn ze kennelijk wel gen 2, maar als koppelen niet lukt dan zou dat de reden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb precies die en heb daar de witte variant van.
De Living Colors verbind wel gewoon met mijn Dimmer switch, maar krijg niet de lamp gekoppeld aan de v2 bridge.
Mij is het iig nog niet gelukt, terwijl het me lijkt dat het moet werken wanneer ik de lamp met de hue dimmer kan verbinden, maar dat zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Gisteren heb ik een Hue Bridge, de switch en twee lampen gekocht, aangezien ik niks aan een starterspakket heb omdat ik heb lampen heb waar deze lampen in kan heb ik die dus niet aangeschaft.

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb zelf hetzelfde probleem gehad, en zelfs een Gen2 remote ( zo'n ronde met touch bediening en speakertje ) en ook daarmee is het niet gelukt om de LC lamp te koppelen aan de Hue bridge 2.0

Heb het daarna maar opgegeven en ga een aantal lampen bijhalen. De Gen2 remote gebruik ik dan als afstandsbediening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:32

[afbeelding]

[afbeelding]
Met deze AB gaat het niet lukken. Dat is inderdaad zoals aangegeven een 1st gen AB. Ik heb 2nd gen lampen met een ronde AB en daar ging het koppelen met de bridge heel eenvoudig en snel.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/dm7itd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
jpg97 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:13:
[...]

Heb zelf hetzelfde probleem gehad, en zelfs een Gen2 remote ( zo'n ronde met touch bediening en speakertje ) en ook daarmee is het niet gelukt om de LC lamp te koppelen aan de Hue bridge 2.0

Heb het daarna maar opgegeven en ga een aantal lampen bijhalen. De Gen2 remote gebruik ik dan als afstandsbediening.
Vreemd, zou echt heel simpel moeten zijn. Had je wel eerst zowel de AB als de Bridge gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Niet online
Waarom een reset uitvoeren? Heb eerder 2x Philips Living Colors aura Gen2 (toevallig ook in de aanbieding bij 1dayfly voor €49,95) eerst met de Master remote gekoppeld. (hier worden al mijn lampen de eerste keer aan gelinkt)
vervolgens tablet zoek nieuwe lampen en de Aura's werden gevonden.
Wil je de bijbehorende AB ook gebruiken dan kloon je de master remote en verwijder je de lampen welke je niet wil bedienen met de nieuwe remote door deze dicht bij de lamp de uit (0) knop ingedrukt te houden tot de piep.

Als de Philips Living Colors Blooms binnen zijn zal ik hier posten of dit nog werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door BenEco op 30-03-2016 01:29 ]

2x L/L MHI 35ZS-W, L/W Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & OEG 150L 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos 2016, MG Cyberster GT, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max + 2x B230, SigenStor 17kW+32kWh+11kW AC lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Kan iemand verklaren waarom onze living colors wel op de dimmer afstandsbediening van Hue werkt, maar niet op de bridge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
  • Laatst online: 00:53
Arunia schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:33:
Kan iemand verklaren waarom onze living colors wel op de dimmer afstandsbediening van Hue werkt, maar niet op de bridge?
Na het toevoegen op hetzelfde netwerk (wat je waarschijnlijk gedaan hebt). Nog even op de bridge zoeken naar nieuwe lampen.

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Nuevocasa schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:31:
[...]

Vreemd, zou echt heel simpel moeten zijn. Had je wel eerst zowel de AB als de Bridge gereset?
Ja, als controle zelfs meerdere keren. De Hue lampen en de LC reageren c.q. werken met de afstandbediening, maar ik kan de LC lamp vervolgens niet in de Hue App vinden.

Ik denk dat ik in totaal zo'n 5 keer heb geprobeerd, maar daarna opgegeven. Ook andere methoden geprobeerd ( met lampfinder, andere afstandsbediening gekocht etc. etc. ) maar kreeg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
ice-T106 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:47:
[...]

Na het toevoegen op hetzelfde netwerk (wat je waarschijnlijk gedaan hebt). Nog even op de bridge zoeken naar nieuwe lampen.
Dat had ik ook gedaan, maar wellicht doe ik het gewoon fout.
Snap ook overigens niet waarom ze in de uitleg zowel via de browser vertellen en via de app.
Waarbij via de app makkelijker zou zijn.

Ga het morgenavond nog eens rustig opnieuw proberen.
Bridge weer in de woonkamer. Alle lampen uit behalve de LC.
Moet nog eens alle codes van de lampen opschrijven. Dat koppelt wat makkelijker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
BenEco schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:24:
Waarom een reset uitvoeren? Heb eerder 2x Philips Living Colors aura Gen2 (toevallig ook in de aanbieding bij 1dayfly voor €49,95) eerst met de Master remote gekoppeld. (hier worden al mijn lampen de eerste keer aan gelinkt)
vervolgens tablet zoek nieuwe lampen en de Aura's werden gevonden.
Wil je de bijbehorende AB ook gebruiken dan kloon je de master remote en verwijder je de lampen welke je niet wil bedienen met de nieuwe remote door deze dicht bij de lamp de uit (0) knop ingedrukt te houden tot de piep.

Als de Philips Living Colors Blooms binnen zijn zal ik hier posten of dit nog werkt.
Omdat het koppelen aan de bridge niet lukte bij jpg97.... ;) Dan begin je met een 'schone' installatie. Bij mij werkt alles ook prima. Fijn dat bovenstaande bij jou ook werkt, maar bij jpg97 dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Nuevocasa schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:29:
[...]

Met deze AB gaat het niet lukken. Dat is inderdaad zoals aangegeven een 1st gen AB. Ik heb 2nd gen lampen met een ronde AB en daar ging het koppelen met de bridge heel eenvoudig en snel.

[afbeelding]
Zou het mogelijk zijn om een gen 2 (een ronde) te koppelen aan de living colors en dan te koppelen aan de Hue??

Anders twee extra erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fsollios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-03-2022
laredo schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:05:

Hoe bestel bij Amazon.DE producten als je geen creditcard hebt? Had geloof ik drie opties (Creditcard/Duitse/Zwiterse bankrek/Coupon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Fsollios schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:52:
[...]

Hoe bestel bij Amazon.DE producten als je geen creditcard hebt? Had geloof ik drie opties (Creditcard/Duitse/Zwiterse bankrek/Coupon).
Pre-paid cc halen ergens?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Queenfanmichel schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:32:
[...]

Zou het mogelijk zijn om een gen 2 (een ronde) te koppelen aan de living colors en dan te koppelen aan de Hue??

Dat zou in principe moeten werken ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbuddha
  • Laatst online: 11-09 07:25
Arunia schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:33:
Sterker nog. Ik had deze eerst perfect gekoppeld aan de bridge. Werkte met een paar scenes(ochtend, avond). Sinds twee weken zit deze living colors niet meer met de scenes. Zomaar ineens.
Maar als ik via de dimmer werk gaat hij wel weer mee aan. En dit zomaar uit het niets... bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
2016 laatste Aankomst E27 ZigBee Smart Lamp Compatibel Met Tint briage Bulb door Draadloze Verlichting Tint APP Controle Direct

€21-25

http://nl.aliexpress.com/...Lighting/32595595817.html

iemand ervaring/mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Queenfanmichel schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:32:
[...]

Nope, dan nog zie je de LC niet in de hue app helaas.. heb ik ook al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
icegodd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:49:
2016 laatste Aankomst E27 ZigBee Smart Lamp Compatibel Met Tint briage Bulb door Draadloze Verlichting Tint APP Controle Direct

€21-25

iemand ervaring/mening?
Ik weet het niet hoor, je kan het proberen, maar wees niet teleurgesteld als het niks blijkt te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
bigbuddha schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:45:
[...]

Sterker nog. Ik had deze eerst perfect gekoppeld aan de bridge. Werkte met een paar scenes(ochtend, avond). Sinds twee weken zit deze living colors niet meer met de scenes. Zomaar ineens.
Maar als ik via de dimmer werk gaat hij wel weer mee aan. En dit zomaar uit het niets... bizar!
Probeer eens touch un-link met je dimmer op de LC... De dimmer kan ook zonder bridge werken met hue en LC via touch link dus eerst eens proberen om te un-linken en kijken of het verschil maakt?

Dat wil zeggen dimmer vlak bij of tegen LC lamp houden en de '0' knop enige tijd indrukken tot de lamp knipperd en dan uit gaat. Daarmee is ie un-linked van de dimmer en kan je 'm proberen te zoeken in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RinuX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-10-2021

€21-25

iemand ervaring/mening?
Hier is een review te vinden van de chinese hues, natuurlijk zit er kleurverschil in de lampen:

http://community.smarthom...h-philips-hue-bridge/1321

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranzige pad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 16:29

ranzige pad

kwaaak kwaak

€21-25

iemand ervaring/mening?
jammer dat er geen e14's te vinden zijn, daar zou ik er zo een stuk of 5 van kwijt kunnen

HT & NAS & Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
RinuX schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 23:01:
[...]

Hier is een review te vinden van de chinese hues, natuurlijk zit er kleurverschil in de lampen:

http://community.smarthom...h-philips-hue-bridge/1321
Hahaha, dat merk heet "Kudled" hahahaha :'(

Ik denk dat het kleurverschil idd wel irritant is als je er meerdere bij elkaar ( in de buurt ) zet.
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de lichtopbrengst t.o.v. de Philips Hue lampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
jpg97 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:14:
[...]

Hahaha, dat merk heet "Kudled" hahahaha :'(

Ik denk dat het kleurverschil idd wel irritant is als je er meerdere bij elkaar ( in de buurt ) zet.
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de lichtopbrengst t.o.v. de Philips Hue lampen.
Ik dacht ook: kut led :P
Maar serieus, de wit weergave is echt verschrikkelijk. Dus ik zou ze alleen nemen voor de 'leuke' kleuren en verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Jochemd13 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:06:
[...]

Ik dacht ook: kut led :P
Maar serieus, de wit weergave is echt verschrikkelijk. Dus ik zou ze alleen nemen voor de 'leuke' kleuren en verder niet.
Ja als ik dat zo zie dan is wit meer roze/paars :?

Blauw en groen weergave zijn dan wel "beter" dan de Philips Hue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
jpg97 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:25:
[...]

Ja als ik dat zo zie dan is wit meer roze/paars :?

Blauw en groen weergave zijn dan wel "beter" dan de Philips Hue...
Die lamp kan echt wel wit weergeven, het gaat erom dat ie dat NIET doet als je in de Hue app 'color picker' die kleur kiest. Bij sommige andere tinten gaat het meer gelijk op met originele hue lamp.

Het kunnen dus nog best aardige lampjes zijn, je moet alleen niet exact dezelfde werking en kleur verwachten als een Hue lamp. Als je alleen die kudled lampen gebruikt maakt het ook weer minder uit, maarja ik hou het zelf wel gewoon bij Hue lampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elitebook8530
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-06 12:11

€21-25

iemand ervaring/mening?
Dit lijkt mij een uiterst interessante ontwikkeling die uiteindelijk de prijs van de philips rgb hue lampen ook omlaag moet gaan halen. Naar mijn mening zijn de philips rgb lampjes nog veel te duur. De hue white is momenteel een stuk aantrekkelijker geprijsd!

Ik ben er benieuwd naar de eerste tweaker ervaringen met deze lamp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Niet online
De philips Bloom aanbieding van Waat (1dayfly) ontvangen.
In het netwerk opgenomen zoals eerder besproken. Geen enkel probleem
Lamp 18 is een Hue Bloom, en lamp 19 ook. :)
Er zit wel een Gen 3 remote bij.

[ Voor 20% gewijzigd door BenEco op 02-04-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Hier en daar al redelijk wat foto's gezien van mooie toepassingen van de lightstrips. Echter wordt mij niet duidelijk of ze sterk genoeg zijn. Kan ik bijv. een bureau van goed licht voorzien om te studeren wanneer de strips onder een boekenplank boven een bureau hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
ronwiel schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:43:
Hier en daar al redelijk wat foto's gezien van mooie toepassingen van de lightstrips. Echter wordt mij niet duidelijk of ze sterk genoeg zijn. Kan ik bijv. een bureau van goed licht voorzien om te studeren wanneer de strips onder een boekenplank boven een bureau hangen?
Daar komt als het moet echt meer licht vanaf dan jij boven je buro wilt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
laredo schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:08:
[...]

Ik heb twee sets afzonderlijk van elkaar besteld en buiten het feit dat de dozen open zijn geweest kon ik geen gekke dingen ontdekken. Alles ziet er als nieuw uit. Oh ja het samenbindfrummeltje is van het snoertje van de bridge gehaald en er weer opgezet ;)
Heb ze inmiddels binnen. Het ziet er als nieuw uit. Het is wel gebruikt, ik moest uiteindelijk eerst de lampen bij de "nieuwe" bridge verwijderen voordat ik ze aan mijn eigen bridge kon toevoegen. Maar het werkt allemaal prima. Dus 3 nieuwe lampen voor 107 euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanTwan
  • Laatst online: 08-01-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook van Jung een Zigbee pakket inmiddels, http://www.jung.de/en/online-catalogue/283370040/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Eindelijk!
Heel benieuwd of deze in de Hue app terecht komen om makkelijk te kunnen configureren.

En wacht nu nog op een push api zodat zo'n schakelaar als universele schakelaar kan dienen in een domoticasysteem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdpoorten
De ledstrip geeft echter veel licht. Vooral met witte leds. In andere kleuren zoals oranje zijn ze minder fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Misschien eens kijken of ik ook nog wat buiten kan doen met Hue. Bijvoorbeeld met de ledstrip en deze dan als voordeur verlichting onder een afdakje hangen.
Heb überhaupt nog niet gekeken of deze waterdicht oid zijn, maar was zo even een ideetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

De light strip (plus) voldoet aan IP21 of "druipwaterdicht". Ik denk dat de strip an sich wel tegen wat water kan (ziet eruit alsof t geheel in siliconen is gegoten), het gaat meer om t uiteinde (waar je t verlengstuk aanslingert) en de aansluiting met de stekker. Eventueel zou je die in een case kunnen vatten of met hot glue dicht kunnen lijmen, dan kom je een end onder een afdakje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Knijnemans schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:30:
De light strip (plus) voldoet aan IP21 of "druipwaterdicht". Ik denk dat de strip an sich wel tegen wat water kan (ziet eruit alsof t geheel in siliconen is gegoten), het gaat meer om t uiteinde (waar je t verlengstuk aanslingert) en de aansluiting met de stekker. Eventueel zou je die in een case kunnen vatten of met hot glue dicht kunnen lijmen, dan kom je een end onder een afdakje denk ik.
Kijk, dat is heel fijn. We hebben al zo'n 10 jaar dit huis en nog steeds geen verlichting bij de voordeur. Nu is het wel zo dat er wat licht van een lantaarnpaal komt, maar toch.

Lijkt me dan wel meteen een leuk projectje hiermee.

Dicht maken met hotglue oid moet ook wel lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldwing1973
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 12:45
Bij 1dayfly is de GU10 starterset in de aanbieding voor €149,99
http://www.1dayfly.com/nl...anpid=2152013273728883712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranzige pad

ranzige pad

kwaaak kwaak

mocht je nog een koopje willen op een losse GU-10:
http://www.bcc.nl/huishou...hue-led-lamp-gu10(139324)
let op is wel het oude type.

HT & NAS & Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

ranzige pad schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:30:
mocht je nog een koopje willen op een losse GU-10:
http://www.bcc.nl/huishou...hue-led-lamp-gu10(139324)
let op is wel het oude type.
Stomme vraag misschien, maar wat is het verschil tussen het oude en het nieuwe type (en waar herken je de typen aan)?

En is die aanbieding van One Day Fly met oud of nieuw type (en dus aan te raden)? Ik zie wel dat de nieuwe bridge erbij zit.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Als de nieuwe bridge er bij zit lijkt het me de nieuwe variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranzige pad

ranzige pad

kwaaak kwaak

Snappie88 schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:55:
[...]

Stomme vraag misschien, maar wat is het verschil tussen het oude en het nieuwe type (en waar herken je de typen aan)?

En is die aanbieding van One Day Fly met oud of nieuw type (en dus aan te raden)? Ik zie wel dat de nieuwe bridge erbij zit.
naast dat ik er 2 besteld heb, zie de afbeelding in de advertentie, het logo op de lamp geeft aan Philips, waar op de laatste versie naast Phlips ook color and white staat.

one-day verkoop inderdaad het laatste type, wat te zien is aan de bridge 2.0

HT & NAS & Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 12:45
Overigens is de E27 starterset (met nieuwe 2.0 bridge) ook in de aanbieding bij Amazon.fr voor €140,00
http://www.amazon.fr/Philips-Hue-connectées-smartphone-compatible/dp/B016151IRQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1459768064&sr=8-1&keywords=Hue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net even aan het zoeken geweest aangezien we wellicht de ledstrips in de coven van de ramen willen hangen:
http://www.led-gigant.nl/...r-philips-hue-lightStrips

Netjes en makkelijk. Kost wel redelijk wat, maar wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

ranzige pad schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:59:
[...]

naast dat ik er 2 besteld heb, zie de afbeelding in de advertentie, het logo op de lamp geeft aan Philips, waar op de laatste versie naast Phlips ook color and white staat.

one-day verkoop inderdaad het laatste type, wat te zien is aan de bridge 2.0
Super, bedankt! Dan gaan er drie nu het mandje in :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranzige pad

ranzige pad

kwaaak kwaak

Snappie88 schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:04:
[...]

Super, bedankt! Dan gaan er drie nu het mandje in :)
doe maar decadent :P

HT & NAS & Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Meer noodzaak. Ik heb in de huiskamer twee lampen met vier spots erin zitten, dus daar gaan acht lampen in. Heb ik er nog ééntje over (voor het toilet :P ). Liever had ik uiteraard één set besteld, en vijf losse lampen erbij, maar dan ben je evengoed hetzelfde bedrag kwijt (met nu als voordeel dat ik de twee bridges over houd welke op marktplaats kunnen.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
ronwiel schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:43:
Heb hem achter een kast geplakt leuk effect maar vind de lichtopbrengst niet zo goed, meer bedoelt als indirect sfeerverlichting is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 17:05
Queenfanmichel schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:01:
[...]

Heb hem achter een kast geplakt leuk effect maar vind de lichtopbrengst niet zo goed, meer bedoelt als indirect sfeerverlichting is mijn ervaring.
Lightstrip Plus geeft toch aardig veel licht vindt ik zelf.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
frizti schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:04:
[...]

Lightstrip Plus geeft toch aardig veel licht vindt ik zelf.
In vergelijking met de Hue Go die ik ook heb vind ik het iets tegenvallen, kan zijn dat het opbrengst minder is door de ambilight.

Afbeeldingslocatie: https://vrienden.files.wordpress.com/2016/04/img_4470-e1459790772727.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Queenfanmichel op 04-04-2016 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25

Pierre

Van nature lui!

Hangt alles aan het plafond :P

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Nee hoor alles staat goed ;-)

Tinypic doet raar, foto zelf is goed maar na upload niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:37
Queenfanmichel schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:12:
[...]

In vergelijking met de Hue Go die ik ook heb vind ik het iets tegenvallen, kan zijn dat het opbrengst minder is door de ambilight.

[afbeelding]
Mooi TV meubel, waar van daan als ik vragen mag?
Pagina: 1 ... 9 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.
Kortingen/aanbiedingen m.b.t. Hue hier graag plaatsen: [Aanbiedingen / Kortingscodes] Philips Hue