Ik ben bezig met verbouwen, en op beide etages ga ik een combinatie van Led inbouw/opbouw/rails lampen en reguliere lampen (e27).
Voor de led lampen ben ik in gesprek met Modular Lighting - die hebben Hue compatible licht (vrij uniek volgens mij?), en in de overige lampen zet ik dus gewoon een Philips hue lamp in.
Het gaat om veel verlichting - ongeveer 55 x in/opbouw led en ik denk een 12-15 tal E27 verlichting.
Met name in de woonkamer zit ik te denken over de bediening. Het zal gaan om ~8 lichtgroepen (meerdere lampen per groep), en wil dus geen 8 dimmers naast elkaar in m'n woonkamer
Ik zit dus te kijken naar een bedieningspaneel voor op de wand. Ik moet ook nog thermostaat, evt intercom, etc. kopen dus idealiter een systeem wat dit allemaal aan kan.
Ik zat hiervoor te kijken naar Busch Jaeger free@home, zijn er nog andere systemen geschikt hiervoor?
Het moet dus echt gebruiksvriendelijk zijn (device aan de muur) - dus een envoudige interface die door iedereen te bedienen is.
Zijn er nog andere systemen waar ik naar kan kijken? Ik zie op tweakers veel over bv domoticz, maar het ziet er in gebruik toch niet zo eenvoudig uit (wel voor mij, maar ik moet rekening houden met de andere gebruikers

)