Zelf na Hue in ons huurhuis te hebben gehad in combinatie met wat dimmers en Alexa kan ik het nu eindelijk goed gaan doen in ons nieuwe gekochte huis

Naast het zoveel mogelijk automatiseren met motion sensors, Homey en Alexa, wil ik ook nog wel de optie hebben op gewone muurknoppen/dimmers te hebben die de lichten kunnen bedienen. Dit kan altijd handig zijn (zeker met een a technische vriendin).
Ik heb aardig wat door het topic heen gelezen en als ik het goed lees zijn er nog niet echt kant en klare inbouw dimmers en schakelaars op de markt die goed werken, correct?
Je hebt wat van Gira en BJ, maar beide moet je eerst de zigbee module los kopen en dan nog de front plate. Het werkt ook nog niet helemaal 100% van wat ik begreep.
Daarnaast wel DIY oplossingen met bestaande Hue taps en dimmers. Echter ben ik eigenlijk op zoek naar mooie touch knoppen (liefst met glasplaatje) die al dan op zwave of zigbee werken, betrouwbaar zijn en ook zonder teveel poespas gewoon in een bestaande inbouwdoos past. Is zoiets al op de markt?
De enige die ik gevonden heb en een beetje in de buurt lijkt te komen is de Aeotec Wallmote, al is het technisch niet inbouw, maar dan kan je tenminste het gat mooi mee afdekken.
Ik wil alles in combinatie draaien met Homey, dus op zich hoef het niet met de Hue bridge te werken
Tips naar iets wat ik gemist hebt zijn zeer welkom!