Ik begin al blijer te worden in mijn nieuwe huis. Twee maanden terug de eerste hue artikelen gekocht, langzamerhand uitgebreid en nu onweerstaanbaar om niet nog meer te bestellen. Dat heb ik dan ook gedaan
Nu 7 lampen,
Een color die in de woonkamer hangt
3 white, eentje in de gang en twee in de buitenlampen (moet er nog 2)
3 white ambiance, 2 in de slaapkamer en eentje in de keuken.
Allen nog zonder armaturen (buitenlampen natuurlijk wel), ik ben nog bezig met inrichten en de armaturen staan als laatste op de lijst.
Heb ook 2 schakelaars, een dimmer en een tap switch. Deze moet ik nog even slim instellen, maar de tijd ontbreekt vooralsnog. Motion sensor is ook onderweg
Ook een lighstrip besteld voor in de keuken. Deze is wat onderbelicht (alleen afzuigkap en genoemde white ambiance aan plafond). De strip wil ik onder de bovenste keukenkastjes bevestigen zodat mijn aanrecht wat beter belicht wordt, maar onder de kastjes zit geen lijst oid om hem uit het zicht te laten. Als ik hem op de rand plak zie ik de strip dus in het zicht, en dat is geen pan. Ik denk dus dat ik hem tegen de muur op de onderkant van de kastjes plak, dan valt het al minder op.
Nu mijn vragen: De gootsteen zit er recht onder, en er spat wel eens wat water op wegens gebrek aan afwasmachine

.
Kan het kwaad als er af en toe een druppel op de strip beland?
Heb wel ergens gelezen dat er een beschermende laag op zit, maar hoe beschermend is deze?
En als het niet verstandig is om de strip onbeschermd op te plakken, hoe zou ik dat op kunnen lossen?
Wellicht staat het ergens op de voorgaande 234 pagina's, maar om die nu allemaal door te gaan spitten (zie opmerking tijd bij de schakelaars)