Wally2002 schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:11:
Wanneer je betaalt met die 5 euro kortingsbon (het is voor het kassasysteem een betaling en daardoor dus te combineren met andere kortingen) wordt die bon ingenomen. Eigenlijk zoals je met een eurobriefje van 5 zou betalen.
Zorg dus dat je, als je meerdere aankopen wilt doen voor de maximale korting, meerdere bonnen van 5 euro hebt. En doe dan meerdere transacties. Mijn ervaring is dat men niet moeilijk doet over apart afrekenen direct achter elkaar.
Waarschijnlijk had Marcusso maar 1 bon?
Ik had wel meerdere bonnen, nog staan uitdelen in de Praxis zelfs haha.
Maar de kassa juffrouw was te ijverig denk ik, wilde eerst ook niet combineren met de 25% korting want dat werkt niet. Op aandringen van mij toch gescand en werkte uiteraard. Toen was ze nog chagrijniger...
Enfin, alsnog een goede deal. Nu nog een huis kopen.

Ik weet de exacte voorwaarden niet precies. M'n pa had gisterochtend bij de Praxis 4 GU10 Philips Warm Glow spots gehaald, omdat deze bevielen wilden we de rest van het huis ook voorzien (nog eens 11 stuks) maar een snelle search op google leerde me dat deze lampen bij de Hornbach voor 6,45 gingen ipv 12 bij de Praxis.
Toen ik dat daar tegen een medewerker zei, vertelde ze dat Hornbach altijd het goedkoopste is met die lampen, wat ook bleek. Ik vroeg daarna of ze met Hue ook meegaan met acties zoals die 25% en toen zei ze dus die 25% + 10%. Maar ik had haast dus geen zin om door te vragen. Weet ik niet of je daar met andere kortingsbonnen van andere bouwmarkten korting kan krijgen.
Maar die E27 / GU10 Hue colour hadden ze er dus liggen, welke ik bij de Praxis nog niet gezien heb. Met 25% korting zou je dus uit komen op €42 / lamp. En mocht die 10% gelden dan kom je uit rond de €38. Die €5 bon zou ook nog een optie zijn om te proberen daar.
[
Voor 3% gewijzigd door
Marcusso op 18-12-2016 11:47
]