Gevalletje RTFM, soms helpt dat, echt.
[ Voor 37% gewijzigd door Clubbtraxx op 10-09-2016 18:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 37% gewijzigd door Clubbtraxx op 10-09-2016 18:06 ]
Ziet er goed uit en geeft meer licht dan ik had verwacht.
Denk je dat ik dat niet gedaan heb? Heeft de hue pro app geen mogelijkheid apparaten toe te voegen? En kan het alleen met de eigen Philips app?Clubbtraxx schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 18:05:
Gevalletje RTFM, soms helpt dat, echt.
[ Voor 21% gewijzigd door JoeZuCK op 10-09-2016 20:48 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
geertseb schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 12:41:
[...]
Niet dat ik heb ervaren. Heb geen Lightify gateway. Gewoon de set gereset 5 x aan/uit met 5s en toen de api gestart en de 5 stappen doorlopen. Klaar.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Jep dat is het idee. Hier ook al gedaan in de:InF.Inc schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:22:
En nog een vraagje mensen. Ik zou graag een bestaande wandschakelaar vervangen door de dimmer switch over de wanddoos te plaatsen. Is het dan puur een kwestie van binnenwerk eruit halen, de draden constant op het stroom verbinden, afdekplaat en schakelaar eraf halen, dimmer switch erop en gaan?
Is het niet een beetje eng dat er constante spanning op de draden zit? Of valt het wel mee als de lampen uit zijn.
Ben een leek op dit gebied, wie wil me van info voorzien?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Mag ik dan ook vragen hoe jij ze geactiveerd hebt? Volgens de site moet je een device toevoegen in de app. Gebruik jij de officiële app? In de hue pro app zie ik nergens dat ik een apparaat kan toevoegen. Kun je de officiële app en de hue pro naast elkaar gebruiken? En wat als dat kan en je start alleen de hue pro app. Werken de dimmer switches dan niet meer?SpoekGTi schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:10:
[...]
Jep dat is het idee. Hier ook al gedaan in de:
Keuken
Kelder
Gang
Wc
Badkamer
Kinderkamer
De hobbykamer
Eng, nee die spanning was er toch al alleen tot aan de schakelaar meer niet
Werkt nu hier al een maand of wat prima
Geen idee wat op de uitbreidingsset zit, die heb ik niet, Aan deze set zit een afsluitbare stekker. Heb er ook niets van in de specs gelezen. Ben wel van plan een zo'n setje met 3 extra lampjes te kopen.remmuz schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 19:56:
[...]
Ziet er goed uit en geeft meer licht dan ik had verwacht.
Weet je toevallig of het mogelijk is om 2 strings aan elkaar te koppelen?
Dan hoef ik niet allemaal uitbreidings setjes met 3 lampjes te kopen maar ben ik in 1 keer klaar.
Ik heb deze een dag of 5 en nee hij schiet (nog) niet spontaan aan.Crazyanz schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:04:
Ik heb een rgbw lamp die er toch zijn eigen wil op na houd, die wil nog wel eens random aanschieten. Die ervaring heb jij niet?
[...]
Ik gebruik om alles te koppelen en te activeren de normale app, die rammelt alles in de bridge en daarna gebruik ik andere applicaties die gewoon de bridge uitlezen om de info te halenInF.Inc schreef op zondag 11 september 2016 @ 05:40:
[...]
Mag ik dan ook vragen hoe jij ze geactiveerd hebt? Volgens de site moet je een device toevoegen in de app. Gebruik jij de officiële app? In de hue pro app zie ik nergens dat ik een apparaat kan toevoegen. Kun je de officiële app en de hue pro naast elkaar gebruiken? En wat als dat kan en je start alleen de hue pro app. Werken de dimmer switches dan niet meer?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
CheckSpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:19:
[...]
Ik gebruik om alles te koppelen en te activeren de normale app, die rammelt alles in de bridge en daarna gebruik ik andere applicaties die gewoon de bridge uitlezen om de info te halen
Welke firmware versie hebben jouw lampen?geertseb schreef op zondag 11 september 2016 @ 07:42:
[...]
Ik heb deze een dag of 5 en nee hij schiet (nog) niet spontaan aan.
Je kunt gerust meerdere apps tegelijk gebruiken. Ze geven alleen een signaaltje aan je bridge en zullen niet zomaar instellingen wijzigen.
Ben er nu ook achter. Dacht dat de hue pro app DE app was. Heb van de maker van de app een mail ontvangen dat hij deze functie ook wil implementeren. Tot die tijd mogen we het met de originele app doen.Irminsul schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:57:
[...]
Je kunt gerust meerdere apps tegelijk gebruiken. Ze geven alleen een signaaltje aan je bridge en zullen niet zomaar instellingen wijzigen.
De lightify heeft versie V1.03.20Crazyanz schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:17:
[...]
Welke firmware versie hebben jouw lampen?
[ Voor 35% gewijzigd door haakjesluiten op 11-09-2016 20:39 ]
Inderdaad jammer. Maar goed aangezien ik enkel de woonkamer en keuken op volledig Hue heb draaien lukt het me aardig om alles achter die paar scenes te stoppen. Ik heb zelfs nog knoppen over. Ik ben ook niet constant lampen aan het dimmen. Ik heb eigenlijk 1 optimale scene voor s'avonds en 1 extra scene met meer licht om mee te koken. Toch zou het wel handig zijn als het meer met de Hue app zou samenwerken. De 3 inbouw dimmers verschijnen wel in de app trouwens maar de extra knoppen daarop niet. Het losse bedieningselement verschijnt overigens helemaal niet in de Hue app. Ik ben wel heel blij hoe het eruit ziet ten opzichte van de Philips dimmer switch of de tab. De oriëntatie verlichting is ook heel handig.eymey schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:34:
Hmm, jammer.
De conclusie die ik hier dus uit kan trekken (correct me if I'm wrong), dat die Zigbee-LL schakelaars van BJ dus ook niet zichbaar worden voor de Hue Bridge. Dat is wel jammer, want als dat wel zo was had je de knoppen (bv. een links en rechts combinatie op een bepaalde rij) aan 1 groep of zelfs 1 lamp kunnen koppelen om bv. die lampen te dimmen
* knip *
[ Voor 52% gewijzigd door JoeZuCK op 11-09-2016 21:01 ]
HT & NAS & Inventaris
Met die hoeveelheid knoppen zul je snel tegen het maximale van het aantal rules aanlopen(100). Met 5 dimmers en 6 tabs waar niet alle knoppen dubbel gebruikt worden zit ik tegen de 66% aan.MrMuthafukka schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:53:
[...]
Inderdaad jammer. Maar goed aangezien ik enkel de woonkamer en keuken op volledig Hue heb draaien lukt het me aardig om alles achter die paar scenes te stoppen. Ik heb zelfs nog knoppen over. Ik ben ook niet constant lampen aan het dimmen.
HT & NAS & Inventaris
Hue lampen niet achter een dimmer plaatsen dat kan niet. Wat je hierboven ziet is een dimmer met een Zigbee Light Link module ingebouwd. Hier hangen gewone halogeen lampen aan.InF.Inc schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:54:
Ik hoor dat externe dimmers niet aan te raden zijn met de hue lampen. Is het echt een no go? Of valt het wel mee en werkt het wel.
Edit : ook toevallig hierboven.. Je hebt dus externe dimmers en alles werkt naar behoren en de levensduur van de hue lampen wordt niet korter en het zoemt en flikkert niet?
Ik weet niet zeker of rules en scenes hetzelfde zijn. Uiteindelijk heb ik 26 knoppen (B-J) die direct een eigen geprogrammeerde scene kan opslaan. 3x6 en 1x8. Het zijn enkel drukknoppen dus niet dimmen of extra functies door ingedrukt houden oid. Dit heeft ook niet iets met het Hue ecosysteem te maken maar enkel het aansturen van het ZLL netwerk. Alles werkt soepeltjes momenteel.ranzige pad schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:02:
[...]
Met die hoeveelheid knoppen zul je snel tegen het maximale van het aantal rules aanlopen(100). Met 5 dimmers en 6 tabs waar niet alle knoppen dubbel gebruikt worden zit ik tegen de 66% aan.
Iedere dimmer mag 8 rules aanmaken 4 knoppen ( press &hold). Tabs doen er ook 8, dus dat gaat snel😀
[ Voor 40% gewijzigd door MrMuthafukka op 11-09-2016 21:26 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Waar heb je de schakelaars gekocht?MrMuthafukka schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:21:
[...]
Ik ben nu bezig alles in mijn huis op met Busch Jaeger te schakelen. Ik heb drie inbouw dimmers met ieder een controle unit met acht knoppen (4 wig schakelaars). En één losse wandzender.
There are no secrets, only information you do not yet have
[ Voor 3% gewijzigd door Robsato op 14-09-2016 10:38 ]
[ Voor 3% gewijzigd door JanBor op 14-09-2016 12:05 ]
De kans de je pakketje eruit wordt gehaald door de douane is iets van 1%. Dus geen toeval. Het is eerder een toeval als dat wel gebeurtJanBor schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:05:
Voor deze bestelling heb ik geen extra kosten gehad (toeval waarschijnlijk).
vreemd genoeg op 3 bestellingen is dat bij mij 2 keer gebeurd.Nuevocasa schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:58:
[...]
De kans de je pakketje eruit wordt gehaald door de douane is iets van 1%. Dus geen toeval. Het is eerder een toeval als dat wel gebeurt
HT & NAS & Inventaris
25 Euro voor een lamp die hoogstwaarschijnlijk op geen enkele manier gekeurd is en met Chinese firmware van welke niemand weet wat ie doet...ranzige pad schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:36:
[...]
vreemd genoeg op 3 bestellingen is dat bij mij 2 keer gebeurd.
ook vind ik 25euro voor een imitatie lamp niet echt goedkoop.
Maar kan dat bij die US of A peeps niet zijn om dat ze op 110V werken en vaak maar 50hz? dus iets met de aanvoer. Ik heb hier ook een stapel lampen nu en merk ook nietseymey schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:42:
@JanBor: Thanks voor je ervaring met deze varianten!
Ik zou zelf vooral huiverig zijn voor de electrische veiligheid (en idd wat jij zegt, de hitteproductie).
Aan de andere kant: Toen Philips Hue op Facebook de nieuwe producten aankondigde, las ik een heleboel comments van mensen (zo te zien in de VS) die ook over hun originele Hue lampen klaagden dat ze een irritante zoemtoon geven. Gelukkig zelf bij m'n Hue White en Hue White Ambiance lampen nog niet kunnen ontdekken.
Oh ja, en m'n White Ambiance wordt zelf ook best lang, na een tijd branden op vol vermogen. Nog niet zo warm als de INNR lampen, maar toch.
Toevallig via UPS? Bepaalde bedrijven melden pakketten standaard aan, waardoor je altijd invoerrechten moet betalen. Bij bestellingen uit China via een Ali of DX is de kans echt super klein dat ze je pakket er tussenuit halen.ranzige pad schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:36:
[...]
Dat zou misschien kunnen ja (overigens zitten zij op 60 hz., wij op 50SpoekGTi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:16:
[...]
Maar kan dat bij die US of A peeps niet zijn om dat ze op 110V werken en vaak maar 50hz? dus iets met de aanvoer. Ik heb hier ook een stapel lampen nu en merk ook niets
[ Voor 32% gewijzigd door JoeZuCK op 15-09-2016 08:12 ]
39
Laatst nog 3 e27 Hue Lampen gekocht voor 40 euro 2e hands.ranzige pad schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:36:
[...]
Bij mij ook. Dit is alles wat ik kon vinden:zeroday schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:03:
Vandaag een bridge update, iemand releasenotes gezien?
Ik heb zelf mijn hue lampen nu in grote metalen armaturen hangen. (v1)SpoekGTi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:16:
[...]
Maar kan dat bij die US of A peeps niet zijn om dat ze op 110V werken en vaak maar 50hz? dus iets met de aanvoer. Ik heb hier ook een stapel lampen nu en merk ook niets
Hier ook; enkel na de update is de respons opeens een stuk slechter. Veel lampen unreachable en pas na herhaaldelijk een opdracht geven reageren ze soms...zeroday schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:03:
Vandaag een bridge update, iemand releasenotes gezien?
ik zeg doenjakob schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:29:
Ter vervanging van een oude doorzichtige LivingColors lamp waarvan er een ledje defect is, zit ik te denken aan een Hue oplossing. Als ik het goed begrijp heb ik dus een bridge nodig(een vierkante voor Homekit). Zijn in de vierkante nog verschillende versies?
Als lamp had ik aan een Hue Iris Clear gedacht.
HT & NAS & Inventaris
Beetje late reactie sorry:bigbuddha schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:27:
[...]
Waar heb je de schakelaars gekocht?
Thanks voor de super info alvast.!
da's na registratie .. de info die ik zocht .. ;-)berto52 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:25:
[...]
Bij mij ook. Dit is alles wat ik kon vinden:
http://www.developers.meethue.com/documentation/changelog
[ Voor 43% gewijzigd door zeroday op 16-09-2016 11:31 ]
Ik neem aan dat je deze bedoelt?MrMuthafukka schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:42:
[...]
Beetje late reactie sorry:
https://www.goedkopermets...ger-schakelmateriaal.html
Die bedoel ik idd.grote_oever schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:38:
[...]
Ik neem aan dat je deze bedoelt?
https://www.goedkopermets...ng/zigbee-light-link.html
Even voor de duidelijkheid. De Hue lampen ONTKOPPEL je van de de bridge en KOPPEL je gelijk aan de schakkelaar? Na het koppelen kun je de Hue lampen niet meer aanzetten met de Hue app?
[ Voor 12% gewijzigd door MrMuthafukka op 16-09-2016 13:53 . Reden: Kleine tekstuele aanpassing + screenshot toegevoegd. ]
Bedankt, ik zit namelijk serieus te overwegen om mijn fysiek schakelaar op mijn pc ruimte te vervangen voor deze:MrMuthafukka schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:37:
[...]
Die bedoel ik idd.
Je hoeft niet je lampen van de bridge te ontkoppelen.
Je koppelt de elementen aan je huidige Philips Hue (Zigbee LightLink) netwerk. De Hue app kan je gewoon gebruiken.
De dimmers kan je zien in je Hue app als dimbare lamp (als je de dim sokkel hebt zoals in mijn geval). De wandzender zie je niet in de Hue app de bedieningselementen wel als dimbare of schakelbare lamp afhankelijk van welke van de drie inbouwsokkels je ermee bedient.
Omcirkelt zijn mijn drie inbouwsokkels met daarop de bedieningselementen zoals de Hue bridge ze ziet:
(Je kan hier ook zien dat de losse wandzender op batterijen niet wordt weergegeven ondanks dat die wel aan het netwerk is gekoppeld.)
[afbeelding]
Het bedieningselement die je linkt kan je alleen gebruiken in combinatie met 1 van de drie inbouwsokkels.grote_oever schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:10:
[...]
Bedankt, ik zit namelijk serieus te overwegen om mijn fysiek schakelaar op mijn pc ruimte te vervangen voor deze:
https://www.goedkopermets...k-4-voudig-studiowit.html
Je omcirkelt in je afbeelding drie lampen. Worden die schakelaar gezien als lampen dan?
Ahh, oke. Maar de wandzender komt niet terug in de Hue app. Dus dan heb je er volgens mij ook niet zoveel aan? of koppel je zowel de bridge als de zender aan de lampen?MrMuthafukka schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:30:
[...]
Het bedieningselement die je linkt kan je alleen gebruiken in combinatie met 1 van de drie inbouwsokkels.
De inbouwsokkels in combinatie met het bedieningselement worden gezien als lamp aan de Hue bridge. Als je alleen een afstandbediening zoekt dan moet je de wandzender hebben.
De wandzender kan enkel momentopnames opslaan van het totale ZLL netwerk ongeacht kamers die je kan maken in de Hue app. Dat zijn dus alle aangesloten lampen. Ik heb nog niet gevonden of je per lamp kan linken. Dat is dus redelijk rigoureus en moet passen in je setup.grote_oever schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:51:
[...]
Ahh, oke. Maar de wandzender komt niet terug in de Hue app. Dus dan heb je er volgens mij ook niet zoveel aan? of koppel je zowel de bridge als de zender aan de lampen?
En een dag later werkt het weer zonder problemen... Geen idee waar het hem in zitvogelspin schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:18:
[...]
Hier ook; enkel na de update is de respons opeens een stuk slechter. Veel lampen unreachable en pas na herhaaldelijk een opdracht geven reageren ze soms...
Iemand een idee waar zoiets aan kan liggen?
You are right.InF.Inc schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:16:
Dus als ik het goed begrijp, ik doe de schakelaar aan, zet de hue lampen in de app allemaal uit, dan verbruikt hij geen electriciteit? En stel ik kom thuis, druk instinctief de schakelaar uit (immers bij stond aan), dan gebeurd er niets totdat ik hem weer aan zet? En dan lichten alle lampen helder (warm) wit op (onthoud de laatste scène niet) en kan ik via de app met 1 druk op de knop de lampen in de gewenste scène weer krijgen. Am I right?
Check thx.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ja het is eenvoudig in te stellen maar je moet wel alle scenes opnieuw aanmaken in homekit (of ik zie iets over het hoofd)THE_BASE schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:14:
Ik ben van plan om een Bridge 2.0 te kopen om zo Woning te kunnen gebruiken van iOS 10.
Ik gebruik nu de eerste Hue-app en de eerste Bridge. Is dit makkelijk over te zetten? En dan met name mijn scenes en de timers.
[ Voor 13% gewijzigd door Fietsbel op 17-09-2016 20:36 ]
39
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
InF.Inc schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:16:
Dus als ik het goed begrijp, ik doe de schakelaar aan, zet de hue lampen in de app allemaal uit, dan verbruikt hij geen electriciteit? En stel ik kom thuis, druk instinctief de schakelaar uit (immers bij stond aan), dan gebeurd er niets totdat ik hem weer aan zet? En dan lichten alle lampen helder (warm) wit op (onthoud de laatste scène niet) en kan ik via de app met 1 druk op de knop de lampen in de gewenste scène weer krijgen. Am I right?
Klopt niet helemaal, de lampen gebruiken in standby ook nog wel wat elektriciteit, 0,3 tot 0,4 watt per lamp volgens dit artikel van rond de introductie van Hue.
Dat blijft apart van elkaar en je kan zowel Homekit als andere apps tegelijkertijd gebruiken/mixen.THE_BASE schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:43:
Oké. Opnieuw aanmaken in HomeKit is wel te doen en leuk, maar vroeg me af of wel alles mee gaat/blijft in de Hue App?
39
Klopt, wat ik wel handig vind is de kamer indeling met lichtsettings die je standaard krijgt. De kamer indeling en settings gebruik ik weet in iconnecthue.THE_BASE schreef op zondag 18 september 2016 @ 08:31:
Volgens mij klaagt zo'n beetje iedereen steen en been over die app, zelfs techsites zijn er niet enthousiast over. Ik blijf ook lekker op de oude app hangen, zolang dat kan.
HT & NAS & Inventaris
Gewoon de APK los installeren.Roeltjuh schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:13:
Wat ik het mooiste vind aan de nieuwe app, is dat ik hem niet kan installeren op een Nexus 9:
Your device isn't compatible with this version.
Ach, dat zal wel met een sisser aflopen verwacht ikTHE_BASE schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:33:
Bridge 2.0 komt vanmiddag binnen, dus dat wordt spelen. Ben erg benieuwd. Toch weer een leuk speeltje en een toevoeging voor mijn iPhone 7 met iOS 10.
Testing, one, two ...
3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.
Haha, vertel?hardware-lover schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:15:
[...]
Ach, dat zal wel met een sisser aflopen verwacht ik
Zolang ze onbereikbaar voor de bridge zijn zullen ze natuurlijk op geen enkele app reageren.Aziraphale schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:27:
Ik heb de bridge 1 met 3 kleurenlampen en 2 living colors er aan hangen. Nu beginnen echter sinds een paar dagen de Hue lampen problemen te vertonen. Twee ervan zijn onbereikbaar en reageren ook niet meer op de officiële Hue app en ook niet op Hue Pro.
Ik heb ze al van de stroom gehad en ook geprobeerd om via het opruimen van de Bridge de boel te verhelpen, maar niets biedt soelaas. Heeft er iemand enig idee hoe ik de boel weer goed werkend krijg?
Testing, one, two ...
Ja, dat doen ze wel. De vraag is alleen hoe ik ze weer bereikbaar krijg voor de bridge.Clubbtraxx schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:53:
[...]
Zolang ze onbereikbaar voor de bridge zijn zullen ze natuurlijk op geen enkele app reageren.
Gaan ze nog wel op 100% aan als je de stroom er af haalt en weer op zet?
3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.
Oh, dat. Ach, er is elke keer wel iets. Zolang de batterij maar niet ontploft.
Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.
[ Voor 12% gewijzigd door vdpoorten op 19-09-2016 11:32 ]
Zelfde probleem ondervonden, maar na 3 keer drukken was het opgelost.HQvinyl schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:58:
Het is opgelost, blijkbaar moet de update nog downloaden maar kun je al op de knop drukken.
Ik merkte dat na elke error de bar wel verder ging.
Dus na 15x op update te klikken was de update er doorheen.
Philips mag nog wel eens naar zijn software kijken.
Maar het werkt weer.
Ik ben erg benieuwd wat de prijs gaat zijn. Het zal wel geen 25e zijn....vdpoorten schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:31:
Het wachten is nu op de motion sensor om de gang, kledingkamer en de slaapkamer te automatiseren.
Adviesprijs is € 39,95. Hij is op verschillende plekken al beschikbaar in pre-order voor dat bedrag.Nico111 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:15:
[...]
Ik ben erg benieuwd wat de prijs gaat zijn. Het zal wel geen 25e zijn....
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Je kunt siri inderdaad niet gebruiken om hem te programmeren, maar sinds iOS 10 is de integeratie moet homekit eigenlijk zeer goed.THE_BASE schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:44:
Zojuist Bridge 2.0 vol spanning geïnstalleerd en HomeKit ingesteld. Ging allemaal lekker soepel.
Valt alleen een beetje tegen. Siri op iOS en tvOS luisterd prima en voert goed uit. Maar qua commando's valt het nog wat tegen. Had gehoopt dat ik kon zeggen: 'schakel scène avond in als ik bijna thuis ben'. Maar dat snapt 'ie niet.
Dan maar terug naar Bridge 1.0 met geo, de dimmer remote en timers.
Overigens: als je bridge 2.0 toch bij je set krijgt snap ik dat het een leuke plus is. Maar om er 57 euro voor uit te geven: nee.
Ik zou eens proberen om de lampen die niet meer bereikbaar zijn uit de app te verwijderen.Aziraphale schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:07:
[...]
Ja, dat doen ze wel. De vraag is alleen hoe ik ze weer bereikbaar krijg voor de bridge.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq