Hoi Allemaal,
Sinds twee dagen heb ik nu de Philips Hue lampen in huis geïnstalleerd.
Het installeren is plug&play, zeer simpel!
En natuurlijk functioneel en erg leuk om mee te spelen.
Een klein overzicht voor jullie.
-
Hal. 1x white
Huiskamer. 3x color
Keuken, 3x gui10 Innr
Kantoor. 1x ledstrip, 1x white
Slaapkamer. 1x Ambiance
Overloop. 1x White
Ik wacht rustig af tot Philips haar sensors vrijgeeft op de markt, dan kan ik deze op de overloop en in de hal installeren.
Aan de andere kant vind ik het wel jammer dat je de lampen niet kunt syncen met je televisie, zonder vreemde apps oid, maar misschien komt er nog wel zoiets. Wij hebben bijvoorbeeld een smart-tv, het zou toch vrij makkelijk moeten zijn om zoiets op de achtergrond te laten draaien?
Waar kijken jullie naar uit, wat maken/doen jullie met de lichten en waar hopen jullie op in de toekomst met betrekking tot Philips Hue.
groetjes
ps; voordat ik het vergeet, wat vinden jullie van de nieuwe Hue app, ik las een hoop slechte verhalen over gen1, ik moet zeggen dat ik deze prima vind werken.
Sinds twee dagen heb ik nu de Philips Hue lampen in huis geïnstalleerd.
Het installeren is plug&play, zeer simpel!
En natuurlijk functioneel en erg leuk om mee te spelen.
Een klein overzicht voor jullie.
-
Hal. 1x white
Huiskamer. 3x color
Keuken, 3x gui10 Innr
Kantoor. 1x ledstrip, 1x white
Slaapkamer. 1x Ambiance
Overloop. 1x White
Ik wacht rustig af tot Philips haar sensors vrijgeeft op de markt, dan kan ik deze op de overloop en in de hal installeren.
Aan de andere kant vind ik het wel jammer dat je de lampen niet kunt syncen met je televisie, zonder vreemde apps oid, maar misschien komt er nog wel zoiets. Wij hebben bijvoorbeeld een smart-tv, het zou toch vrij makkelijk moeten zijn om zoiets op de achtergrond te laten draaien?
Waar kijken jullie naar uit, wat maken/doen jullie met de lichten en waar hopen jullie op in de toekomst met betrekking tot Philips Hue.
groetjes
ps; voordat ik het vergeet, wat vinden jullie van de nieuwe Hue app, ik las een hoop slechte verhalen over gen1, ik moet zeggen dat ik deze prima vind werken.
[ Voor 8% gewijzigd door Cheffed op 28-08-2016 20:33 ]