Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46
markdm schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:08:
[...]

Daar heb je gelijk, close range is de mag-7 veel beter. Maar de extra range van de nova is vaak wel fijn. Vaak wanneer 2 mensen een site op rushen heb je de eerste makkelijk dood met de mag-7, maar dan is de tweede net te ver weg om hem in een schot neer te schieten, hier is de nova toch wel beter in.
Eens. Mooie van weapon balance!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

markdm schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:08:
[...]

Daar heb je gelijk, close range is de mag-7 veel beter. Maar de extra range van de nova is vaak wel fijn. Vaak wanneer 2 mensen een site op rushen heb je de eerste makkelijk dood met de mag-7, maar dan is de tweede net te ver weg om hem in een schot neer te schieten, hier is de nova toch wel beter in.
Extra voordeel is de $900 reward die je voor kills met shotgun krijgt al is het tov smgs, op p90 na, natuurlijk niet heel groot.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
VAC wordt een stukje strenger vandaag de dag:
VAC and Game bans apply to all accounts on a phone number
If an account that has a phone number registered to it receives a VAC or Game ban, all other accounts that used the same phone number at the time of the infraction will also receive a ban. If the other accounts do not own the game they will still receive the ban and be unable to purchase the title on that account. The phone number on an account that receives a ban will be suspended for three months and cannot be applied to another account during that time. The cooldown duration for applying a phone number after a ban will increase each time a cooldown is applied.
This feature is not enabled for all games and will be used at the discretion of the developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 21:06
pineapple23 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:53:
VAC wordt een stukje strenger vandaag de dag:

[...]
Goeie maatregel. Gewoon hard straffen.

PS: Geld dit ook voor VAC's die je al hebt of is dit alleen voor toekomstige VAC bans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:35

Loetn

All-time lurker

silverchaoz schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:29:
[...]

PS: Geld dit ook voor VAC's die je al hebt of is dit alleen voor toekomstige VAC bans?
Waarschijnlijk enkel toekomstige bans.
If an account that has a phone number registered to it receives a VAC or Game ban, all other accounts that used the same phone number at the time of the infraction will also receive a ban.
edit: Verkeerd gelezen, dit zegt niets 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Loetn op 02-05-2016 12:33 ]

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
silverchaoz schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:29:
[...]

Ja, ik was hier ook al op aan het zoeken, maar ik heb het idee dat het voor toekomstige VAC bans is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:00

RawChild

PSN: Rawchild

Weer paar uurtjes gespeeld sinds vorige week. Qua uitdaging/rank en skillnivieau doet me dit denken aan socom op de PS2 in de tijd. Dit kan net zo;n verslaving worden. Dat merk je aan alles.

Maar vreemd genoeg speel ik alleen maar dust 2, er wordt altijd daar op gestemd. En krijg je vanzelf weapon skins? Wat ik zie wel dat ik van alles kan kopen, maar ik weiger geld uit te geven aan dat soort dingen.

Verder topgame, tegen de tijd dat ik ranked kan spelen en een beetje kan knallen zoek ik wel eens wat servers op met mensen van hier.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex00
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-08 22:30
RawChild schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:25:
Weer paar uurtjes gespeeld sinds vorige week. Qua uitdaging/rank en skillnivieau doet me dit denken aan socom op de PS2 in de tijd. Dit kan net zo;n verslaving worden. Dat merk je aan alles.

Maar vreemd genoeg speel ik alleen maar dust 2, er wordt altijd daar op gestemd. En krijg je vanzelf weapon skins? Wat ik zie wel dat ik van alles kan kopen, maar ik weiger geld uit te geven aan dat soort dingen.

Verder topgame, tegen de tijd dat ik ranked kan spelen en een beetje kan knallen zoek ik wel eens wat servers op met mensen van hier.
Als je geen geld uit wilt geven aan skins, dan is het gewoon wachten op drops. Deze gebeuren random. Gelukkig zijn de wapens met skin niet beter. Dus het is alleen een beetje voor het uiterlijk van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Skins = skill! Het is gewoon zo dat iemand met een AWP Dragon Lore meer kills dan de standaard AWP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
r4ptor schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:03:
Skins = skill! Het is gewoon zo dat iemand met een AWP Dragon Lore meer kills dan de standaard AWP
Dit grapje is al tienduizend keer gemaakt (hihihi) maar dit is een beginner die wat vragen heeft over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:59
r4ptor schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:03:
Leuke grap, maar voor iemand die serieus om wat informatie vraagt is het niet duidelijk dat je grappig probeert te zijn

Edit: Ik was net te laat zie ik. Maar het punt blijft staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 02-05-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

RawChild schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:25:

Je krijgt om de xp rank die je krijgt, du niet je skill rank, een drop, van of een wapenskin of een case die je kan openen met een key die je moet kopen. Die drops zijn 99,99999x van de tijd <5cent skins en meestal niet heel spannend hoe ze eruit zien maar het kan zomaar een betere skin zijn. Beste wat ik heb gezien is een pink drop, die een paar euro waard is maar er zijn veel betere skins qua prijs gedropt voor anderen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Grotman schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:22:
[...]

Dit grapje is al tienduizend keer gemaakt (hihihi) maar dit is een beginner die wat vragen heeft over de game.
En die vraag is al 10x dat beantwoord. Beetje zelf onderzoeken mag best gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:42:
[...]

Aangezien ik moeilijk skilled ben, heb ik zojuist al mijn skins op bit skins gezet! Ben benieuw hoe lang het duurt voor ik alles verkocht heb!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:00

RawChild

PSN: Rawchild

[...]

Sorry man, ik zal voortaan alleen moelijke vragen stellen die ik niet op internet terug had kunnen vinden ;w

Dank aan degene die wel een normaal antwoord kon geven.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pineapple23
RawChild schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:59:
[...]

Sorry man, ik zal voortaan alleen moelijke vragen stellen die ik niet op internet terug had kunnen vinden ;w

Nee hoor, elke vraag is welkom en als wij weten waar je die vraag makkelijk kan terug vinden of waar het al in het kort staat uitgelegd zullen wij met een linkje komen. Sommige weten gewoon niet hoe je met elkaar moet omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RawChild schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:59:
[...]

Lol, goeie terugkomst op iets wat niet onaardig was bedoelt. Nice try.

Anyhow, ik ben nog steeds van mening dat je best zelf wat onderzoek mag doen. Misschien leer je in je zoektocht nog meer dingen over GO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
[...]

Daar gaat het dan ook niet om. Ik zeg niet dat hij een uitgebreid antwoord of uberhaupt antwoord moet geven. Hij had net zo goed niet kunnen antwoorden, maar gaat een uitgemolken grapje neerplempen (en echt grappig is het natuurlijk al lang niet meer) waarvan een nieuweling nooit kan bepalen of het grappig of serieus is. Dat is gewoon niet zo handig, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:08:
[...]

Lol, goeie terugkomst op iets wat niet onaardig was bedoelt. Nice try.

Anyhow, ik ben nog steeds van mening dat je best zelf wat onderzoek mag doen. Misschien leer je in je zoektocht nog meer dingen over GO.
Hüleh Büleh - zelf iets zoeken mag best - Alcohüleh

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:20:
[...]

}:O

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik ben m'n telefoon thuis vergeten :(

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 19:23
iLikeNoobies schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:20:
[...]

Waarom is dan dit topic er? Mensen willen iets weten, hebben misschien geen tijd om iets te zoeken. Vragen hier waarom bepaalde dingen zijn zo als ze zijn.
Ik zie ook vragen over een muis, dat is toch ook te googlen? Alles is te googlen!

Gewoon je vragen blijven stellen, de antwoorden worden vanzelf gegeven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:26:
[...]

Waarom is dan dit topic er? Mensen willen iets weten, hebben misschien geen tijd om iets te zoeken. Vragen hier waarom bepaalde dingen zijn zo als ze zijn.
Ik zie ook vragen over een muis, dat is toch ook te googlen? Alles is te googlen!

Gewoon je vragen blijven stellen, de antwoorden worden vanzelf gegeven O-)
Sinds wanneer zijn mensen zo lui dat ze liever wachten op iemand dan precies hetzelfde in google tikken en kijken wat daar uit komt?

Kijk, vragen over persoonlijke settings, tactics etc zijn altijd prima, maar vragen als hoe werken skins is toch wel zo simpel op te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:28:
[...]

Sinds wanneer zijn mensen zo lui dat ze liever wachten op iemand dan precies hetzelfde in google tikken en kijken wat daar uit komt?

Kijk, vragen over persoonlijke settings, tactics etc zijn altijd prima, maar vragen als hoe werken skins is toch wel zo simpel op te zoeken...
Dan is het nog steeds relevanter in dit topic dan iemand vragen of hij op zijn telefoon wil kijken, of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 19:27
Nog een tweakers team wat deelneemt aan de benelux cup? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grotman schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:49:
[...]

Dan is het nog steeds relevanter in dit topic dan iemand vragen of hij op zijn telefoon wil kijken, of niet soms?
hah, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05 16:23
Zijn hier nog mannen met rank rond gold nova?

Ben het beu om random matchmaking te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Gio469 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:31:
Zijn hier nog mannen met rank rond gold nova?

Ben het beu om random matchmaking te doen!
Weer een gevalletje 'wordt heel vaak gevraagd' ;)
Check de topicstart op de eerste pagina. Er is een teamspeak en een webpagina voor tweakers met hun rank en steamaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
Grotman schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:19:
[...]

Weer een gevalletje 'wordt heel vaak gevraagd' ;)
Check de topicstart op de eerste pagina. Er is een teamspeak en een webpagina voor tweakers met hun rank en steamaccount.
Had enkel de steamgroep gedaan!
Zal de teamspeak ook eens bezoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Heb de laatste tijd echt iets raars... Het is nu al in drie games gebeurd dat iedereen (of bijna iedereen) opeens dikke lagspikes krijgt en dat ik dan gewoon nog normale ping heb en gewoon door kan spelen met als gevolg gemakkelijke aces...

Mensen enig idee?

*in before ddos grappen en laghacks.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:16:
Heb de laatste tijd echt iets raars... Het is nu al in drie games gebeurd dat iedereen (of bijna iedereen) opeens dikke lagspikes krijgt en dat ik dan gewoon nog normale ping heb en gewoon door kan spelen met als gevolg gemakkelijke aces...

Mensen enig idee?

inb4 heel europa heeft dit. Lees reddit maar is!

ik heb zelfs een theorie. Sinds de laatste update doen de servers kut, dit kan komen omdat valve slecht is in wat ze doen, of ze zijn stiekem voor prime 128t servers aan het maken _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2016 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23

Mensen enig idee?

Toch super chill, ik behoor altijd bij de laggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:28:
[...]

ik heb zelfs een theorie. Sinds de laatste update doen de servers kut, dit kan komen omdat valve slecht is in wat ze doen, of ze zijn stiekem voor prime 128t servers aan het maken _/-\o_
Lees reddit nooit... maar thanks bro.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Ik heb er al een 1 a 2 weken last van.. Zeker 1 match per avond soms serieuze lag en zo verlies je dan een ronde en de game!

GG Valve..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-08 23:15
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:28:
[...]

Waarom zou je 128 tick mm servers willen hebben? Ik denk dat je meer hebt aan een betere anti-cheat.

steam: VINK || esea: ViNK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViNK schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:07:
[...]

Waarom zou je 128 tick mm servers willen hebben? Ik denk dat je meer hebt aan een betere anti-cheat.
omdat 128 fijn speelt? En een groot gedeelte van de (vocale) community vraagt constant om 128t.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:11:
[...]
omdat 128 fijn speelt? En een groot gedeelte van de (vocale) community vraagt constant om 128t.
Dat speelt het zeker, maar je wordt nog steeds net zo hard bedrogen als op 64 tick. Als je door een cheater verliest kun je de match beschouwen als pure tijdverspilling. In zeldzame gevallen kun je wel plezier hebben, maar als je wilt winnen tegen een cheater lukt je dit in 90% van de gevallen niet. Begrijp niet verkeerd. Ik ben een groot voorstander van 128 tick, maar een betere anti-cheat lijkt mij beter voor het speelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Jeetje Vink, glas altijd half leeg?

tuurlijk is goede anticheat welkom. Maar wat heeft dat met 128 tick te maken?

Why not both?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk91
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-10-2021
Hebben mensen hier die last hebben van laggspikes vastlopende server , iemand in hun game met ziggo als provider ?

Ik speel altijd met een vast team 4 van ons hebben ziggo behalve ik ,

Server loopt soms helemaal vast niemand kan bewegen behalve ik zelf ( kpn )

Na een report server for bad performance gaat het vaak weg alsof de host veranderd....

Lijkt een soort routering probleem van ziggo naar valve?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
henk91 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:10:
Hebben mensen hier die last hebben van laggspikes vastlopende server , iemand in hun game met ziggo als provider ?

Ik speel altijd met een vast team 4 van ons hebben ziggo behalve ik ,

Server loopt soms helemaal vast niemand kan bewegen behalve ik zelf ( kpn )

Na een report server for bad performance gaat het vaak weg alsof de host veranderd....

Lijkt een soort routering probleem van ziggo naar valve?
Spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
Madbee schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:06:
Jeetje Vink, glas altijd half leeg?

tuurlijk is goede anticheat welkom. Maar wat heeft dat met 128 tick te maken?

Why not both?
Persoonlijk vind ik 128 tick een verspilling voor mm. Mede door het aantal cheaters, maar ook door trolls en natuurlijk slechte teammates in het algemeen. Beide zou inderdaad het beste zijn, maar dit zullen waarschijnlijk voor altijd dromen blijven als het aan Valve ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kun je op op een normale manier brengen.

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 05-05-2016 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViNK schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:13:
[...]

Persoonlijk vind ik 128 tick een verspilling voor mm. Mede door het aantal cheaters, maar ook door trolls en natuurlijk slechte teammates in het algemeen. Beide zou inderdaad het beste zijn, maar dit zullen waarschijnlijk voor altijd dromen blijven als het aan Valve ligt
Goeie anticheat is zoveel onwaarschijnlijker dan 128t. Er is ALTIJD wel weer iemand die toch wat kan injecten,aanpassen of wat dan ook. Cheats worden. Normaal gesproken ook alleen gepakt door het vele gebruik of apart gedrag. Maar zelfs esea bevat vele cheaters terwijl dat toch echt wel de beste (en meest intrusive) anti cheat is. Aka, droom lekker verder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:24
Ik speel nu al een tijd csgo, en ik krijg veel van die boxes met wapens in. Enkel als ik die wil open moet ik altijd betalen voor één of andere sleutel.. Is betaling de enige optie om die boxes open te krijgen?

Ook zie ik vaak mensen met paint jobs op hun geweren. Is er een gratis mogelijkheid om over z'n paintjob te beschikken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zionrage
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-08 19:51
Rubberen schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:34:
Ik speel nu al een tijd csgo, en ik krijg veel van die boxes met wapens in. Enkel als ik die wil open moet ik altijd betalen voor één of andere sleutel.. Is betaling de enige optie om die boxes open te krijgen?

Ook zie ik vaak mensen met paint jobs op hun geweren. Is er een gratis mogelijkheid om over z'n paintjob te beschikken?
De keys kun je inderdaad alleen met geld kopen.
De paint jobs (zoals jij het noemt), worden skins genoemd. Deze kun je bijvoorbeeld krijgen uit de benoemde boxes. Echter is de kans zeer groot dat je een wapen van +- €0.05 krijgt.

Als ik jou was zou ik de boxes verkopen en dit geld opsparen.
Soms krijg je aan het einde van een match (maakt niet uit wat voor match) een skin gedropt. Deze kun je ook verkopen (tenzij jij deze wilt behouden) om het opgespaarde geld uiteindelijk uit te geven aan een skin die jij mooi vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chest3r
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-09 14:09
Valve heeft toch al een tijdje met problemen met routeren met Ziggo?
https://www.reddit.com/r/...out_eu_servers_today_and/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghostman
  • Laatst online: 15-09 13:50

ghostman

dwarf

Rubberen schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:34:

Als aanvulling wat Zionrage zegt. Als ik het me goed herinner krijg je per week 3 drops. Dit kunnen skins zijn (paintjobs) of cases. 99 van de 100 keer zijn dit skins / cases van 3/4/5 cent. Die skins kun je verkopen via Steam, maar Steam pakt x percentage van de waarde van de skin voor hun zelf.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chest3r schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:47:
Valve heeft toch al een tijdje met problemen met routeren met Ziggo?
https://www.reddit.com/r/...out_eu_servers_today_and/
Klopt, maar dit is zeker een ander probleem. Servers kappen halverwege matches ergens tussen de 20s tot de hele match gewoon met functioneren. Mensen met 600+ ping terwijl er 1/2 geen probleem hebben. (Ziggo of geen ziggo maakte niet uit).

Ik denk nogsteeds, vanwege de timing met prime, dat valve met de servers bezig is. Of het 128t of wat dan ook is, geen idee. Maar ze zijn aparte servers aan het inrichten voor prime natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1337
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:50:
[...]

Klopt, maar dit is zeker een ander probleem. Servers kappen halverwege matches ergens tussen de 20s tot de hele match gewoon met functioneren. Mensen met 600+ ping terwijl er 1/2 geen probleem hebben. (Ziggo of geen ziggo maakte niet uit).

Ik denk nogsteeds, vanwege de timing met prime, dat valve met de servers bezig is. Of het 128t of wat dan ook is, geen idee. Maar ze zijn aparte servers aan het inrichten voor prime natuurlijk.
Het zogeheten Ziggo probleem was zover ik weet alleen van toepassing op de regio EU-WEST servers. Dit probleem lijkt veel breder te zijn. Van één kant hoop ik dat je gelijk hebt, van de andere kant ook weer niet. Ik hoop dat er positieve verandering komen. Maar als Valve deze op zo'n manier gaan toepassen dan is dat best amateuristisch. Het uitrollen van zo'n project mag naar mijn mening niet zolang zoveel negatieve invloed hebben.

Daarbij heb ik Valve nog nooit veel (goede) veranderingen in één keer zien toepassen. 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
Aan de hand van wat rank je eigenlijk?

Gewoon matches winnen gelijk wat je persoonlijke prestaties waren in de match?

Rank je beter/sneller als jij de laagste in rank bent maar toch de match wint?

Rank je beter alsje pre made team hebt of maakt dat niet uit tegen over dat je met een random team speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gio469 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:03:

Rank je beter alsje pre made team hebt of maakt dat niet uit tegen over dat je met een random team speelt?
Dit weet bijna helemaal niemand. Er word gespeculeerd wat je ELO doet veranderen, maar niemand behalve de devs weten precies hoe en wat.

voornaamste waar mensen nu van uitgaan zijn score (k/a/d+plants/defuse) en MVP's, maar of dit klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Gio469 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:03:

Wat mij het meest aannemelijk lijkt, en zo is het me ook opgevallen. Indien je een betere K/D hebt dan je tegenstanders die gelijkwaardige of hogere ranks hebben telt dit heel zwaar mee. Het telt echter alleen mee als je wint of gelijkspeelt. Verliezen zorgt voor het afnemen van ELO punten echter bepaald je K/D hoe groot deze afname is.

Sommige gasten hier zijn global geworden met solo play. Echter prefereren de meeste premade teams, ivm de betere communicatie die veelal in het Nederlands is op teamspeak: ts3.nehox.nl

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
En die verdiende EOL punten kanje die ergens zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propuls1on
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 02:59
Gio469 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 08:35:
En die verdiende EOL punten kanje die ergens zien?
Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Die propulsion, altijd to the point.

Eigenlijk zie je die elo points wel, maar dan in een rank dus. Hoe beter je bent, meer punten, hoe hoger je rank.. Gemiddelde rank is momenteel GN2-GN3.

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/532871246070774091/31403BEFD00407DF9D16EBDDE500EB7FE32E18B3/

Overigens:

Deze mooie A rush B plant wil ik jullie tonen:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5zjDKIPHogI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1337
NeHoX schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:48:
[...]

Wat mij het meest aannemelijk lijkt, en zo is het me ook opgevallen. Indien je een betere K/D hebt dan je tegenstanders die gelijkwaardige of hogere ranks hebben telt dit heel zwaar mee. Het telt echter alleen mee als je wint of gelijkspeelt. Verliezen zorgt voor het afnemen van ELO punten echter bepaald je K/D hoe groot deze afname is.

Sommige gasten hier zijn global geworden met solo play. Echter prefereren de meeste premade teams, ivm de betere communicatie die veelal in het Nederlands is op teamspeak: ts3.nehox.nl
Daar zit wel een kern van waarheid in denk ik, maar toch zal het ook weer niet zo simpel zijn denk ik.

Zo ben ik afgelopen weekend naar Global geranked na een potje te hebben gewonnen, geen spectaculair pot ofzo. Echter daarvoor had ik niet bepaald een winningstreak, ik denk dat er echt heel veel variabelen meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen enig idee?

HEB ik laatst ook idd een keer of 3 gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:22:
[...]

Die propulsion, altijd to the point.

Eigenlijk zie je die elo points wel, maar dan in een rank dus. Hoe beter je bent, meer punten, hoe hoger je rank.. Gemiddelde rank is momenteel GN2-GN3.

[afbeelding]

Overigens:

Deze mooie A rush B plant wil ik jullie tonen:
[video]
Nee je ziet je ELO punten echt niet.
Rank is een inducatie maar ELO werkt echt anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:48:
[...]
Nee je ziet je ELO punten echt niet.
Rank is een inducatie maar ELO werkt echt anders!
Toch als een symbool.. Heb je x aantal elo points dan ben je MGE..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:57:
[...]

Toch als een symbool.. Heb je x aantal elo points dan ben je MGE..
Nee want elo loopt veel verder dan ranks, tussen mg en mg2 zitten misschien wel 100 ranks die wij niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
Ik zag dat Kinguin hun eigen case aanbieden:

http://www.kinguin.net/ca...o-operation-kinguin-case/

Ik raad jullie zwaar af om deze te kopen. Waarom?

Omdat ik een sticker van 1.30 kreeg en een wapen van 1.32.

Tevens staat er in de discriptie dat er altijd minimaal 1.80 inzit en maximaal 37 euro ofzo. Super misleidend aangezien ik 2x stuff van 1.30 kreeg. Niet dat ik ga janken om 70 cent maar zet het er wel neer dat je ook rotzooi van 1 euro kan krijgen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silverchaoz schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:26:
Ik zag dat Kinguin hun eigen case aanbieden:

http://www.kinguin.net/ca...o-operation-kinguin-case/

Ik raad jullie zwaar af om deze te kopen. Waarom?

Omdat ik een sticker van 1.30 kreeg en een wapen van 1.32.

Tevens staat er in de discriptie dat er altijd minimaal 1.80 inzit en maximaal 37 euro ofzo. Super misleidend aangezien ik 2x stuff van 1.30 kreeg. Niet dat ik ga janken om 70 cent maar zet het er wel neer dat je ook rotzooi van 1 euro kan krijgen :\
Je hebt toch meer dan 1.80 gekregen? En wat verwacht je, dat ze gratis geld weggeven? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Laatst online: 15-09 13:50

ghostman

dwarf

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:35:
[...]

Nee want elo loopt veel verder dan ranks, tussen mg en mg2 zitten misschien wel 100 ranks die wij niet zien.
Dat denk je ;) Je zegt zelf al dat bijna niemand weet hoe het daadwerkelijk werkt en dat het eigenlijk alleen maar speculeren is.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ghostman schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:36:
[...]

Dat denk je ;) Je zegt zelf al dat bijna niemand weet hoe het daadwerkelijk werkt en dat het eigenlijk alleen maar speculeren is.
Je ziet je elo punten niet. Ik weet namelijk wel één ding, en dat is dat de ene silver elite na 1 wint uprankt en de andere silver elite pas na 4 wins uprankt. Waarom? Omdat de ene silver elite meer elo punten heeft dan de andere. Zelfs al werkt Valve met een systeem dat niet met elo punten werkt, dan alsnog laat rank niet je punten/iets anders zien want de ene silver elite heeft minder wins dan de andere silver elite nodig terwijl ze allebei hetzelfde icoon hebben.
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:28:
[...]

Je hebt toch meer dan 1.80 gekregen? En wat verwacht je, dat ze gratis geld weggeven? 8)7
Op zich heeft silverchaoz wel gelijk, ze zeggen namelijk: 'To this end, we’ve made yet another premium CS:GO skin case containing a random skin.' Hoewel het natuurlijk wel duidelijk is dat de kans klein is dat je meer geld uit zo'n case haalt dan je erin stopt, ze zijn natuurlijk wel een bedrijf.

[ Voor 26% gewijzigd door Brogala op 05-05-2016 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk vreemd toch dat ze dat niet openbaar maken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:51:
Als ze het systeem openbaar maken gaan mensen vooral voor de dingen die de meeste punten in een ronde, in plaats van proberen de ronde te winnen.

Ik kan me best voorstellen dat als het blijkt dat K/D ratio erg veel meetelt veel mensen alleen maar voor de kills gaan en vaker saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghostman schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:36:
[...]

Daarom staat het woord misschien in m'n zin.
1) zoals het zou kunnen gebeuren
Voorbeeld: `Misschien gaat de wedstrijd niet door.`
Synoniem: wellicht
edit: Dat er een tweede ELO systeem in GO zit is gewoon bekend, alleen niemand weet wat je elo doet veranderen.
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:51:
Nee absoluut niet zelfs, als dit bekend word gaan mensen uitvinden hoe ze het kunnen manipuleren. (bom planten=harder ranken dan kills? Makkelijk iemand boosten zo) etc. Hoe minder wij weten hoe meer je op het spel zelf gefocussed bent en niet om te kijken of je ELO hoger kan.

ESEA Heeft dit wel, en daar zie je gewoon rws-hoertjes die alleen maar voor punten gaan en teamplay zit er niet in.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2016 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:00:
Nee absoluut niet zelfs, als dit bekend word gaan mensen uitvinden hoe ze het kunnen manipuleren. (bom planten=harder ranken dan kills? Makkelijk iemand boosten zo) etc. Hoe minder wij weten hoe meer je op het spel zelf gefocussed bent en niet om te kijken of je ELO hoger kan.

ESEA Heeft dit wel, en daar zie je gewoon rws-hoertjes die alleen maar voor punten gaan en teamplay zit er niet in.
Er is wel een voordeel bij ESEA, voor puntjes moet je de ronde winnen, anders krijg je allemaal 0. Dus als je tegen een goed of redelijk team speelt moet je wel een beetje teamplay hebben, wil je tenminste zo veel mogelijk rws krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:12:
[...]

Er is wel een voordeel bij ESEA, voor puntjes moet je de ronde winnen, anders krijg je allemaal 0. Dus als je tegen een goed of redelijk team speelt moet je wel een beetje teamplay hebben, wil je tenminste zo veel mogelijk rws krijgen.
Mja jij kent ook wel rws sletjes die gewoon altijd smokes pushen en achterlijke plays maken voor wat puntjes. Zo zijn shroud/roca groot geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
Dit vooral. Ik heb zelf weer ESEA deze maand aangeschaft, omdat ik genoeg had van 100~ uur goden die LE zijn op MM. Maar dat gebait en het solo rushen voor RWS is zo irritant. Het werkt ook twee kanten op. Stel dat je een goede match speelt maar weinig RWS haalt, dan is de kans redelijk groot dat je de volgende match speelt met mensen die minder goed zijn. Of zelfs gewoon slecht zijn, want die heb je er ook vrij veel op ESEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViNK schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:18:
[...]

Dit vooral. Ik heb zelf weer ESEA deze maand aangeschaft, omdat ik genoeg had van 100~ uur goden die LE zijn op MM. Maar dat gebait en het solo rushen voor RWS is zo irritant. Het werkt ook twee kanten op. Stel dat je een goede match speelt maar weinig RWS haalt, dan is de kans redelijk groot dat je de volgende match speelt met mensen die minder goed zijn. Of zelfs gewoon slecht zijn, want die heb je er ook vrij veel op ESEA.
Als je in het woordenboek ESEA opzoekt krijg je een verwijzing naar baiten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:16:
[...]

Mja jij kent ook wel rws sletjes die gewoon altijd smokes pushen en achterlijke plays maken voor wat puntjes. Zo zijn shroud/roca groot geworden :P
Klopt helaas. Maar ja, ben in ieder geval blij dat tijdens een tec-9 rush achterblijven en nog even een of twee kills pakken doordat de CT's gaan hunten niet werkt.

En NA is gewoon een ramp, als ik EU FPL ga kijken zie ik goede strats (onder andere smoke executes) en er wordt gewoon serieus gespeeld. Als ik dan NA FPL/Rank S ga kijken zie ik spelers (vooral Shroud en Roca inderdaad) die 360 noscopes proberen te maken, in hun eentje pushen zonder dat de trade kill gemaakt kan worden en andere shit. Dat verwacht ik toch niet spelers die bijna allemaal een ruim salaris hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:28:
[...]

Klopt helaas. Maar ja, ben in ieder geval blij dat tijdens een tec-9 rush achterblijven en nog even een of twee kills pakken doordat de CT's gaan hunten niet werkt.

En NA is gewoon een ramp, als ik EU FPL ga kijken zie ik goede strats (onder andere smoke executes) en er wordt gewoon serieus gespeeld. Als ik dan NA FPL/Rank S ga kijken zie ik spelers (vooral Shroud en Roca inderdaad) die 360 noscopes proberen te maken, in hun eentje pushen zonder dat de trade kill gemaakt kan worden en andere shit. Dat verwacht ik toch niet spelers die bijna allemaal een ruim salaris hebben.
Ook in NA rank s zijn best serieuse mensen, maar shroud kan ik me echt aan ergeren de laatste tijd. Hij stopt nog minder moeite in die potjes dan dat ie gebruikt om te poepen.

Maar idd, eu fpl is super interessant en serieus, en je kan er echt wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:32:
[...]

Ook in NA rank s zijn best serieuse mensen, maar shroud kan ik me echt aan ergeren de laatste tijd. Hij stopt nog minder moeite in die potjes dan dat ie gebruikt om te poepen.

Maar idd, eu fpl is super interessant en serieus, en je kan er echt wat van leren.
Denk dat je het beste van echte pro matches kan leren. En dan niet online NA cs ;) , maar middel tot grote LAN toernooien. Moet wel zeggen dat NA Rank S erg vermakelijk kan zijn met DaZed en steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:28:
[...]

Nee ik had 2 kistjes besteld.

Maar toen ik nog eens ging kijken naar mn trade offer daar staat je bestelling bij. Nu blijkt het dat het helemaal niet eens mijn bestelling was. Ik kreeg net precies mijn bestelling binnen. 2 wapens van 5 euro. Geen verlies dus. Maar ik weet nog steeds niet wie 2 random skins voor mij gekocht heeft, want je moet je tradelink invullen bij kinguin voordat ze je je bestelling sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViNK schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:04:
[...]

Denk dat je het beste van echte pro matches kan leren. En dan niet online NA cs ;) , maar middel tot grote LAN toernooien. Moet wel zeggen dat NA Rank S erg vermakelijk kan zijn met DaZed en steel.
Sowieso niet van na cs, maar ik vind het anders om de hele dag naar flusha oid te kijken die iig probeert dik te spelen in fpl, dan naar shroud die probeert te wallbangen met een autosniper in een 1v5, of naar een promatch. Als je constant 1 persoon volgt zie je veel meer maniertjes en truukjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2016 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/273968969338528454/F4714DB0C87962CB0320906665B2C5103BA9962F/

Comeback of the year..

Van 2-13 naar 16-14.. Alleen de pistol round verloren als CT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1337
Brogala schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:47:
[...]

Je ziet je elo punten niet. Ik weet namelijk wel één ding, en dat is dat de ene silver elite na 1 wint uprankt en de andere silver elite pas na 4 wins uprankt. Waarom? Omdat de ene silver elite meer elo punten heeft dan de andere. Zelfs al werkt Valve met een systeem dat niet met elo punten werkt, dan alsnog laat rank niet je punten/iets anders zien want de ene silver elite heeft minder wins dan de andere silver elite nodig terwijl ze allebei hetzelfde icoon hebben.
De ranks wordt dan ook wel een skillgroup genoemd en zo is alles opgedeeld. Zo moet de één 5x winnen om up te ranken terwijl een ander misschien maar 3x hoeft te winnen, mogelijk omdat of hij beter speelt (meer kills, minder deaths, meer mvp, meer defuses, meer bombplants, meer gundrops, meer headshots etc.) of omdat hij tegen hogere spelers speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dennis1337 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:24:
[...]

De ranks wordt dan ook wel een skillgroup genoemd en zo is alles opgedeeld. Zo moet de één 5x winnen om up te ranken terwijl een ander misschien maar 3x hoeft te winnen, mogelijk omdat of hij beter speelt (meer kills, minder deaths, meer mvp, meer defuses, meer bombplants, meer gundrops, meer headshots etc.) of omdat hij tegen hogere spelers speelde.
Ja dat snap ik, ik gaf alleen aan dat skill group niet je ELO-punten weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1337
Brogala schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:34:
[...]

Ja dat snap ik, ik gaf alleen aan dat skill group niet je ELO-punten weergeeft.
Ah check, dan interpreteerde ik jouw bericht verkeerd :X

[edit] Was misschien ook een betere toevoeging op raptor zijn bericht :+

[ Voor 13% gewijzigd door dennis1337 op 06-05-2016 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:44
r4ptor schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:13:
[afbeelding]

Comeback of the year..

Van 2-13 naar 16-14.. Alleen de pistol round verloren als CT..
Uh ja... man wat waren we dramatich op T-side zeg.. En wat ownde Ace op CT side..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik heb dus echt een stuk of 80 potjes gespeeld om van Gold Nova 2 naar Gold Nova 3 te gaan. En meestal wel eindigde met dubbele k / d ratio. (soms iets minder / meer). Misschien zelfs meer dan 80 potjes. Dat allemaal door die kickwave, maar nu al tijden niet meer gekickt. Ben benieuwd of ik nu naar 1 kick nog steeds een week ban krijg haha.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Luxicon schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 18:27:
Ik heb dus echt een stuk of 80 potjes gespeeld om van Gold Nova 2 naar Gold Nova 3 te gaan. En meestal wel eindigde met dubbele k / d ratio. (soms iets minder / meer). Misschien zelfs meer dan 80 potjes. Dat allemaal door die kickwave, maar nu al tijden niet meer gekickt. Ben benieuwd of ik nu naar 1 kick nog steeds een week ban krijg haha.
The rules are as follows: every cooldown increases the offense level by one level and after cooldown expires and a clean week goes by the offense level goes down by one level. First level offenders receive a 30 min cooldown, second level = 2 hr, third level = 24 hr, fourth and higher levels = 7 days. The confusion might arise for extreme abusers of the system whose offense level went beyond level 4 now.

Here's an example: A player reaches offense level 4 and gets their first 7 day cooldown on Jan 1, it expires on Jan 8 -- this means player can play, but their offense level stays at 4 for the duration of one more week. If player commits a competitive offense on Jan 8 then offense level is increased to level 5 and player is penalized with another 7 day cooldown. That cooldown expires on Jan 15 -- again, this means that player can play, but their offense level stays at level 5 for the duration of one more week. So, after the clean week goes by on Jan 22 the offense level goes down by one level to level 4. Committing a competitive offense on Jan 22 will increase it again to level 5 and assign a 7 day cooldown according to the rules listed above.

Essentially if you got your second or third 7 day cooldown in a row this means you need to have two or three clean weeks after it expires before it goes down to offense level 3 which is penalized with a 2 hr cooldown.

Source: https://steamcommunity.co...ons/0/624075036318156108/

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
NuCl3aR schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:44:
[...]

Essentially if you got your second or third 7 day cooldown in a row this means you need to have two or three clean weeks after it expires before it goes down to offense level 3 which is penalized with a 2 hr cooldown.

Source: https://steamcommunity.co...ons/0/624075036318156108/
Hehe, oke thanks. Dan zal het nu wel langzaam af gaan zakken na die 2 / 3 weken zonder kick. :o

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CIAagentB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11-2024
Zijn er mensen die gn4 / master guardian 1 zijn en in een "team" willen spelen? Een redelijke microfoon is wel een vereiste.

Stuur me een vriendverzoek op steam: CIAagentB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CIAagentB schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:52:
Zijn er mensen die gn4 / master guardian 1 zijn en in een "team" willen spelen? Een redelijke microfoon is wel een vereiste.

Stuur me een vriendverzoek op steam: CIAagentB
Kijk anders even op ts.nehox.nl, daar zitten de meeste csgo'ers van hier, met sowieso de meest vriendelijke admins en gezelligste tijden :+ Nee, maar serieus, kijk even daar, veel spelers tussen GN1-LEM die altijd opzoek zijn naar nieuwe potjes en mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CIAagentB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:31:
[...]

Kijk anders even op ts.nehox.nl, daar zitten de meeste csgo'ers van hier, met sowieso de meest vriendelijke admins en gezelligste tijden :+ Nee, maar serieus, kijk even daar, veel spelers tussen GN1-LEM die altijd opzoek zijn naar nieuwe potjes en mensen!
Thanks ga ik zeker doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijnjo
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-09 16:13
nieuwe UK case op kinguin.net. net eentje gehaald, 2 minuutjes gewacht en een golden coi gekregen. 5 euro profit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
merijnjo schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:06:
nieuwe UK case op kinguin.net. net eentje gehaald, 2 minuutjes gewacht en een golden coi gekregen. 5 euro profit.
Ff gek gedaan en ook eentje gehaald. Front side misty gekregen. 0.40 cent profit, break even dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:07
Hoelang duurt zo'n case van kinguin?
Net 2 gehaald via iDEAL betaald:

CS:GO Operation Kinguin Case
CS:GO ESL UK Case

8eu candy apple fiveseven en een 2eu p90 haha waste of money dus

[ Voor 21% gewijzigd door xeoMe op 07-05-2016 19:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
xeoMe schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 19:20:
Hoelang duurt zo'n case van kinguin?
Net 2 gehaald via iDEAL betaald:

CS:GO Operation Kinguin Case
CS:GO ESL UK Case

8eu candy apple fiveseven en een 2eu p90 haha waste of money dus
Jij zou beter moeten weten...

Nog even wat duiding:

kistjes openen, van kinguin of niet, is gewoon gokken met een laag percentage op winst.... Tuurlijk heb je succesverhalen, maar bedrijven zijn uit op winst. Niet op het gunnen van gratis skins..

Die laggproblemen bij CSGO beginnen aardig de overhand te nemen, nu bijna elke pot wel een of meerdere rondes die compleet onspeelbaar zijn...

In ander nieuws, paar leuke potjes met r4pt0r en kornuiten gedaan!

[ Voor 39% gewijzigd door hmr op 09-05-2016 14:17 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
ik moet zeggen dat ik laatste matches geen last heb gehad van lag.
Gisteren een potje tegen supremes, terwijl wij met lem, le, mge, en ik dan supreme.
Maar die schoten we dik weg, snap soms die ranks echt neit meer. op MGE heb ik soms heel veel moeite om ze weg te schieten, en dan supreme is het ezpz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:13
Ik heb gisteren 5 potjes gespeeld en had in alle potjes ook last van een lagg... ik hoop dat het maar een tijdelijk probleem is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
pineapple23 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:12:
Gisteren een potje tegen supremes, terwijl wij met lem, le, mge, en ik dan supreme.
Maar die schoten we dik weg, snap soms die ranks echt neit meer. op MGE heb ik soms heel veel moeite om ze weg te schieten, en dan supreme is het ezpz..
Dit dan: 8)7

http://images.akamai.stea...E1D308B4126CC46366BE95C7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:12:
Haha ik ga ook slechter op mn mg smurf dan mn lem main.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:46:
[...]

Haha ik ga ook slechter op mn mg smurf dan mn lem main.
Iedereen is weer LEM? :s Zit ik dan met mijn noob rank haha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:04:
[...]

Iedereen is weer LEM? :s Zit ik dan met mijn noob rank haha!
nee ben eagle maar was supreme dus ik schaam me voor mn eagle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Ja, op MG1-2-E is het echt ongelofelijk.. Gasten die lekker rondlopen, je schiet, hun draaien 180 graden, directe HS.

Soms is het zo vreemd, zie veel liever spelers met 1000 uur dan die vage accounts met 100 uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
r4ptor schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:46:
Ja, op MG1-2-E is het echt ongelofelijk.. Gasten die lekker rondlopen, je schiet, hun draaien 180 graden, directe HS.

Soms is het zo vreemd, zie veel liever spelers met 1000 uur dan die vage accounts met 100 uur..
Als je met mij speelt moet ik altijd van jou op mijn account van 80 uur :p

Conor mcfraggor was meteen weer een hacker ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 22 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.