Dat moet ook maar kunnen. Mijn G402 kan volgens mij alleen DPI in trappen, niet zelfde DPI op meerdere knoppen.therobber schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:41:
[...]
Elke DPI setting zelfde DPI instellendan kan hij zo veel switchen als hij wilt maar zal je DPI altijd het zelfde zijn
Ik vind zijn eigen oplossing, schoonmaken, nog de beste
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
althans dat kon ik wel toen ik de g502 gebruikte

[ Voor 6% gewijzigd door DaTiezl op 25-04-2016 14:01 ]
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Azerty vs. Qwertyr4ptor schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:39:
Q duck? Ik loop naar links met duck.. Gekke Nederlanders..
ZQSD MASTERRACE!
Zou je denken ?Lanithro schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:44:
Ik wilde inderdaad wel eens switchen naar bijvoorbeel 400 dpi met AWP en 800 als ik normaal speel. Ik moet mijn muis denk ik eens uit elkaar halen en die knopjes schoonmaken.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
1. Er heel snel was
2. Er mensen waren die in die periode niet konden meedoen
3. Om als team nog verder te groeien
Uiteindelijk twee zeer leuke potten gespeeld, op momenten moeten stoppen met spelen omdat ik niet meer bij kwam van het lachen, en doordat ze zeker niet uit hun rol wilden vallen.
Steam: ShApeBE
Ik wou eerst meedoen met een team en toen vroeg de team-leider aan mij (want ik was de manager) of het team klaar was voor ESL BENELUX. Ik zei dat het team er niet klaar voor was, want we hadden nog nauwelijks geoefend etc. (Ons team bestond nog maar 2 weken). Toen had hij iedereen verwijderd en geblokkeerd en ging die nieuwe mensen zoeken. En hij is 20 jaar......DivineNL schreef op maandag 25 april 2016 @ 23:18:
En, hoever zijn de mensen die mee hebben gedaan aan ESL gekomen?
Dit was onze teamleider tevens: http://steamcommunity.com/id/zjellie
Dus ik ben weer beschikbaar voor een nieuw team
Daarna wel een potje kei hard verloren, ik raakte helemaal niks. Zulke potjes zijn echt frustrerend
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat terwijl dit toch echt in de regels staat:
EDIT: Overigens ook teams met Tsjechen, Oekraïners en wie weet wat nog1.6 Region
The ESL Benelux Championship is restricted to residents of the Benelux which includes
Belgium, The Netherlands and Luxembourg.
Hoop dat ze hier toch goed op controleren als al je spelers ook écht van de Benelux moeten komen.
[ Voor 25% gewijzigd door DivineNL op 26-04-2016 10:19 ]
Team Raptor deed niet meehmr schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:39:
Waar zijn die succes stories? Scrtz onze eigen tweakers pro bijvoorbeeld?

Teamspeak nehox.nl. Zijn altijd mensen online die willen spelen.Scr33x0r schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:08:
Zijn er nog lui op zoek naar een team/spelers? Ik speel veel met een vriend van me (we zijn wat "ouder", 29 en 30), inmiddels beide MG1, maar we werden gisteren op mirage compleet weggespeeld omdat we tegen een team speelden.. Ze hadden simpelweg goede executes, alles af smoken en je kan gewoon niks als je niet als team speelt.. en het feit dat ik gek wordt van sommige russen die alleen maar noob roepen of gaan trollen als ze een pistol round verliezen..
Ik ben GN4 en bijna MG1, Voeg me maar toe: Joeri681Scr33x0r schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:08:
Zijn er nog lui op zoek naar een team/spelers? Ik speel veel met een vriend van me (we zijn wat "ouder", 29 en 30), inmiddels beide MG1, maar we werden gisteren op mirage compleet weggespeeld omdat we tegen een team speelden.. Ze hadden simpelweg goede executes, alles af smoken en je kan gewoon niks als je niet als team speelt.. en het feit dat ik gek wordt van sommige russen die alleen maar noob roepen of gaan trollen als ze een pistol round verliezen..
Thanks, bookmarked.ajaxalex schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:10:
[...]
Teamspeak nehox.nl. Zijn altijd mensen online die willen spelen.
Werkt dat ook gewoon soloque of speel je daar met een vast team ?k1NG schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:44:
Helaas geen team gevonden voor ESL Benelux, dus ben gisteren weer verder gegaan op faceit. Lekker op weg naar gold. Gisteren weer 5 potjes achter elkaar gewonnen.
Heb beide gedaan, maar aangezien mijn vrienden gestopt zijn soloque ik nu. Soms kan het echt super vervelend zijn, maar merk wel dat de communicatie beter is dan op matchmaking.SmokingSig schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:30:
[...]
Werkt dat ook gewoon soloque of speel je daar met een vast team ?
Als Prime straks uitkomt verwacht ik dat het op de gewone mm ook een stuk beter wordt.k1NG schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:49:
[...]
Heb beide gedaan, maar aangezien mijn vrienden gestopt zijn soloque ik nu. Soms kan het echt super vervelend zijn, maar merk wel dat de communicatie beter is dan op matchmaking.
Hier kijk ik naar uitajaxalex schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:25:
[...]
Als Prime straks uitkomt verwacht ik dat het op de gewone mm ook een stuk beter wordt.
Als Valve dan ook niet zo eigenwijs gaat doen met EUE en EUW dan zou het helemaal een verademing zijn. Splitsen die handelajaxalex schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:25:
[...]
Als Prime straks uitkomt verwacht ik dat het op de gewone mm ook een stuk beter wordt.
Mijn smurf is ook gewoon prime... denk dat het in beginsel niet zoveel gaat veranderen..
@zionrage; het feit dat je niet hoger kunt komen ligt niet aan smurfs maar aan je eigen capaciteiten tbh... mensen geven zo graag van alles de schuld ipv zichzelf.
[ Voor 26% gewijzigd door hmr op 26-04-2016 15:16 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat zijn dan duidelijk geen smurfs, gezien ze 3500 uur hebben. Hoewel ik het wel super apart vind dat je met 3500 uur nog een Master Guardian bent.Zionrage schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:46:
Ik ben zeer blij met deze ontwikkeling. Ben momenteel MG2 en ik kom zo vaak bij smurfs in het team, dat ik moeilijk hoger kan komen. Gister nog gespeeld tegen een team waarvan er 2 een ander account hadden van 3500hours+.
Ik speelde niet tegen hun main account. Op het smurf account stond een link naar hun main account, zodoende weet ik dat er 3500 uur op hun main account stond. De smurfaccounts waren wel MG2.Brogala schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:24:
[...]
Dat zijn dan duidelijk geen smurfs, gezien ze 3500 uur hebben. Hoewel ik het wel super apart vind dat je met 3500 uur nog een Master Guardian bent.
Voor mij zit er geen uitdaging meer in matchmaking, ben al ondertussen Global op m'n main en op m'n smurf. Als ik derank vanwege inactivity ben ik binnen no time weer Global in een soloque. Vandaar de overstap naar faceit. Tevens speelt het ook beter vanwege 128 tick servers en het niveau ligt daar wel hoger zodra je omhoog schiet in ELO.ajaxalex schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:25:
[...]
Mag ik vragen waarom je voor faceit hebt gekozen en geen esea? Zijn dit soort premium diensten te doen als solo speler?k1NG schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:31:
[...]
Voor mij zit er geen uitdaging meer in matchmaking, ben al ondertussen Global op m'n main en op m'n smurf. Als ik derank vanwege inactivity ben ik binnen no time weer Global in een soloque. Vandaar de overstap naar faceit. Tevens speelt het ook beter vanwege 128 tick servers en het niveau ligt daar wel hoger zodra je omhoog schiet in ELO.
Ik ben supreme/global mijn speeltijd is alleen niet altijd even gelijk soms speel ik dagen niet of maar één potje op een avond soms 3 a 4 etc..
Is zoiets als Faceit of Esea dan wel iets voor mij? Ben de toxic spelers of lowbrainers met wonderbaarlijke aim, soms best wel zat namelijk

Ik ben zelf supreme en speel ESEA. Wanneer niemand online is om mee te spelen ga ik altijd op ESEA, puur omdat je daar leuke matches hebt. Ze zijn niet altijd allemaal spannend, maar sinds de invoering van ranks wel iets spannender geworden. De 128 tick en de hele instelling daar is gewoon anders. Laatst stond een gozer 0-0-10 en iedereen deed nog gewoon aardig en gaf tips en zei dat het om de rondes winnen gaat en niet om persoonlijk succes. Vind dat maar eens op MM.dennis1337 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:18:
[...]
Mag ik vragen waarom je voor faceit hebt gekozen en geen esea? Zijn dit soort premium diensten te doen als solo speler?
Ik ben supreme/global mijn speeltijd is alleen niet altijd even gelijk soms speel ik dagen niet of maar één potje op een avond soms 3 a 4 etc..
Is zoiets als Faceit of Esea dan wel iets voor mij? Ben de toxic spelers of lowbrainers met wonderbaarlijke aim, soms best wel zat namelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Do what you love, do it often
Op supreme/global niveau kan je je zeker wel wagen aan ESEA. FaceIt kun je ook makkelijk doen. Aangezien FaceIt gratis is heb je, zeker in de lagere ELO niveau's nog steeds veel Russen en andere noobs (want het is gratis). Eenmaal je bij FaceIt richting de gold rank gaat krijg je vaker fatsoenlijke spelers bij en tegen je.dennis1337 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:18:
[...]
Mag ik vragen waarom je voor faceit hebt gekozen en geen esea? Zijn dit soort premium diensten te doen als solo speler?
Is zoiets als Faceit of Esea dan wel iets voor mij? Ben de toxic spelers of lowbrainers met wonderbaarlijke aim, soms best wel zat namelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Steam: Grim
Ik speel bijna alleen nog maar ESEA, ik vind dit veel leuker en kom nooit meer 100 uur CS:GO gods tegen. 128 tick speelt superfijn, en je komt veel meer aardige spelers tegen.dennis1337 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:18:
[...]
![]()
![]()
![]()
Je moet echter niet altijd aardige en goede spelers verwachten, er zijn altijd vervelende personen, maar in ieder geval veel minder dan in MM.
Speelde vandaag nog met een Pool die geen microfoon had en ook niet in de chat callouts maakte. We stonden als CT @ Cache 0-6 achter. Hij zei dingen als 'gg when your team is gold nova' en 'lmao these faceit shitters bought esea'. Uiteindelijk hebben we de game 16-10 gewonnen en ben ik 26-16 geëindigd ondanks mijn 1-7 start omdat de rest van het team het niet opgaf.
Mijn ervaring met MM is dat mensen het gelijk opgeven als ze 0-6 achterstaan of als iemand 1-8 staat.
Vind het echt BS als mensen al heel snel opgeven aan het begin van de game. Zelf stond ik 12-3 achter op Mirage met wat randoms. Uiteindelijk na de halftime 16-14 gewonnen omdat wij op CT net iets beter waren met clutches en retakes.Brogala schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 19:15:
[...]
Speelde vandaag nog met een Pool die geen microfoon had en ook niet in de chat callouts maakte. We stonden als CT @ Cache 0-6 achter. Hij zei dingen als 'gg when your team is gold nova' en 'lmao these faceit shitters bought esea'. Uiteindelijk hebben we de game 16-10 gewonnen en ben ik 26-16 geëindigd ondanks mijn 1-7 start omdat de rest van het team het niet opgaf.
Mijn ervaring met MM is dat mensen het gelijk opgeven als ze 0-6 achterstaan of als iemand 1-8 staat.
Ik weet er niet echt wat ik ermee moet aangezien de skin zelf iets van 2,14 is maar de stickers daarop best wel priced zijn.
Iemand enige suggesties?
Are you a one or a zero
Opgeplakte stickers voegen zelfden waarde toe. Of je moet een liefhebber tegenkomen...iTeV schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:23:
Vandaag rare tradeoffer binnengekomen: https://i.imgur.com/YqKzpI4.png
Ik weet er niet echt wat ik ermee moet aangezien de skin zelf iets van 2,14 is maar de stickers daarop best wel priced zijn.
Iemand enige suggesties?
Ik ben laatst deranked naar dmg, speel een potje, gaat voor geen meter. Tegenstanders zijn niet te raken, doen rare dingen, blijven maar aim battles aangaan. Speel vervolgens 2 potjes op LEM en alles klikt. Tegenstanders doen logische dingen, staan op logische plekken. Ik speel echt veel beter tegen goede tegenstanders. 2x topfraggen als dmg tegen LEM/supreme en weer rankup.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Deze komt uit een souvenir pakketje. Is dus niks waard. Hou probeert waarschijnlijk nog wat te krijgen en heeft waarschijnlijk spijt van het openen van die kistiTeV schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:23:
Vandaag rare tradeoffer binnengekomen: https://i.imgur.com/YqKzpI4.png
Iemand enige suggesties?
Ja oke de skin zelf ja, maar de stickers? die VP sticker gaat op de community markt voor 50 euro weg. Ik vroeg me af of de stickers impact hebben op de prijs van de skin zelfplientje schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:46:
[...]
Deze komt uit een souvenir pakketje. Is dus niks waard. Hou probeert waarschijnlijk nog wat te krijgen en heeft waarschijnlijk spijt van het openen van die kist
Are you a one or a zero
Voor de meeste mensen voegt die sticker vrijwel niks toe of je moet een verzamelaar vinden die interesse heeft.iTeV schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:55:
[...]
Ja oke de skin zelf ja, maar de stickers? die VP sticker gaat op de community markt voor 50 euro weg. Ik vroeg me af of de stickers impact hebben op de prijs van de skin zelf
Die M4-A1-S.r4ptor schreef op donderdag 28 april 2016 @ 06:41:
Nieuwe update.. De Chroma 3 Case is er..
https://csgostash.com/case/141/Chroma-3-Case
Is heel lelijk... Hij is zo druk. Die p250 asiimov is ook zo lelijk, beetje gehyped zoals de nova hyperbeast.
Die ump daarintegen!!
Vind hem wel wat hebben. Die UMP is ook mooi. En die TEC-9 wil ik ook wel.r4ptor schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:15:
[...]
Is heel lelijk... Hij is zo druk. Die p250 asiimov is ook zo lelijk, beetje gehyped zoals de nova hyperbeast.
Die ump daarintegen!!
Smaken verschillen daarvoor.. Denk dat ie wel duur zal blijven zoals de golden coil.Poulske schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:17:
[...]
Vind hem wel wat hebben. Die UMP is ook mooi. En die TEC-9 wil ik ook wel.
Verwijderd
yo, ik zit nu op le/lem of MG1 met smurf, en die mensen zijn idd gewoon lastiger. Aimbattles 1v1 winnen ze niet, maar vol door sprays heen poweren met een p90, rare angles/pushes etc maakt MG1 soms lastiger dan LEMrnenator schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:37:
[...]
Opgeplakte stickers voegen zelfden waarde toe. Of je moet een liefhebber tegenkomen...
Ik ben laatst deranked naar dmg, speel een potje, gaat voor geen meter. Tegenstanders zijn niet te raken, doen rare dingen, blijven maar aim battles aangaan. Speel vervolgens 2 potjes op LEM en alles klikt. Tegenstanders doen logische dingen, staan op logische plekken. Ik speel echt veel beter tegen goede tegenstanders. 2x topfraggen als dmg tegen LEM/supreme en weer rankup.
Maar er zelfs een hele handel in messen en wapen skins? of zijn er ook compleet nieuwe wapens? En kan je zefl alleen kopen of ook "verdienen".? laten we het loot drops noemen.
Heb een paar filmpjes gezien over je recoil onder controlle te krijgen. Nou de verticale recoil krijg ik nog wel redelijk onder controle, maar de horizontale..pff echt niet, zie filmpjes van mensen die de kogels binnen de omtrek van een tennisbal knallen met de ak. knap hoor.
Nog een vraag, het geld dat beschikbaar is om wapens te kopen is het geld voor je hele team toch? ik voel me altijd schuldig als we het slecht doen (weinig geld) om wapens te kopen.
Plus zag wel eens wat over wapens aan een ander geven. hoe zit dat dan? persoon a koop iets en gooit hem meteen weg zodat eprsoon b die kan pakken, maar dan had persoon b die toch net zo goed zelf kunnen kopen?
Yup, ik ben een CS noob
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
Hey, deze, deze en deze gozers maken goeie tutorials voor beginners (warowl/launders) tot gevorderden (launders/steel(joshnissan)). Een hoop van je vragen had je ook even kunnen googlen, sinds het echt super basic CS vragen zijn. Ook de TopicStart heeft een hoop info. Beetje zelf onderzoek doen en als je dan nog vragen hebt...RawChild schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:37:
Toen CS:GO net uit kwam heb ik een maandje gespeeld en toe weer gestopt wegsn tijdgebrek, ik ben nu weer begonnen. Hoop veranderd sinds dien. Nu is er ranked, leuk!
Maar er zelfs een hele handel in messen en wapen skins? of zijn er ook compleet nieuwe wapens? En kan je zefl alleen kopen of ook "verdienen".? laten we het loot drops noemen.
Heb een paar filmpjes gezien over je recoil onder controlle te krijgen. Nou de verticale recoil krijg ik nog wel redelijk onder controle, maar de horizontale..pff echt niet, zie filmpjes van mensen die de kogels binnen de omtrek van een tennisbal knallen met de ak. knap hoor.
Nog een vraag, het geld dat beschikbaar is om wapens te kopen is het geld voor je hele team toch? ik voel me altijd schuldig als we het slecht doen (weinig geld) om wapens te kopen.
Plus zag wel eens wat over wapens aan een ander geven. hoe zit dat dan? persoon a koop iets en gooit hem meteen weg zodat eprsoon b die kan pakken, maar dan had persoon b die toch net zo goed zelf kunnen kopen?
Yup, ik ben een CS noob
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2016 11:45 ]
Maar er zelfs een hele handel in messen en wapen skins? of zijn er ook compleet nieuwe wapens? En kan je zefl alleen kopen of ook "verdienen".? laten we het loot drops noemen.RawChild schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:37:
Toen CS:GO net uit kwam heb ik een maandje gespeeld en toe weer gestopt wegsn tijdgebrek, ik ben nu weer begonnen. Hoop veranderd sinds dien. Nu is er ranked, leuk!
Yup, ik ben een CS noob
Er zijn geen nieuwe wapens, maar als je klaar bent met een game heb je kans om een case te krijgen. Deze moet je dan met een sleutel openen die je met echt geld moet betalen. Uit deze case komt dan zo'n wapen. Als je een goede krijgt, kan je de wapens verkopen.
Het geld dat je ingame verdient is alleen voor jezelf, vandaar dat mensen ook voor anderen wapens droppen.
Als jij zelf niet genoeg geld hebt voor een fatsoenlijk wapen en je teamgenoot heeft genoeg geld, kan je hem vragen of ie voor jou een fatsoenlijk wapen wilt kopen en vervolgens om de grond te droppen zodat jij hem kan oprapen.
@merryb ik heb verschillende filmpjes gezien en uiteraard de opening van dit topic gelezen.
Maar 1 van die filmpjes zie iemand, denk erom het is niet jouw geld maar dat van je team, vandaar dat ik er een vraag over had.Nu zegt Poulske dus dat het toch mijn geld is.
Het is inderdaad jouw geld. Maar soms wordt er met het team beslist of er wordt gekocht of niet, Dit noemen ze een 'eco'. Bijvoorbeeld: 1 speler heeft 6k en de rest van het team maar 1k dan wordt er een eco ronde gespeeld. dan spaar je je geld op voor de volgende ronde en kan je allemaal weer kopenRawChild schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:15:
Bedankt voor jullie reacties,
@merryb ik heb verschillende filmpjes gezien en uiteraard de opening van dit topic gelezen.
Maar 1 van die filmpjes zie iemand, denk erom het is niet jouw geld maar dat van je team, vandaar dat ik er een vraag over had.Nu zegt Poulske dus dat het toch mijn geld is.
Verwijderd
Daarmee word bedoeld dat als jij constant blijft kopen, je je team behoorlijk fucked. Je bent een team van 5, dat betekent dat je koopt als iedereen kan kopen, of als genoeg mensen kunnen droppen. Normaal gesproken:RawChild schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:15:
Bedankt voor jullie reacties,
1e ronde: body-armor / pistol(fiveseven/tec9) / defuse/nades.
2e ronde(win): SMG/rifle+armor+nades
2e lose(lose): armor+fiveseven/tec9 tenzij je een plant hebt de eerste ronde, dan kan je je rifle ronde eerder beginnen door de plantmoney bonus. Als je dus 1e (en eventueel 2e) ronde plant, kan je in de 3e ronde al full rifles+nades halen terwijl de CT's nog op armor+smg zitten.
na de 3e ronde is het of een fullbuy (iedereen boven 4500$, of een force (2 of meer die niet kunnen fullbuyen, maar wel mensen met geld voor armor+fiveseven zonder onder 2000 te komen!) of een full save.
Als je onder de 2000 zit na de 3e ronde, NIET KOPEN. Dat betekend dat je sowieso 2 rondes moet ecoen (money saven)
Wapens die je in de 2e ronde koopt moeten armorPen hebben, anders doen de pistols zelfs meer. Dat betekend dus:
Scout(goedkope sniper, 1shot zonder armor 2shot met armor of 1shot op hoofd, zelfs met armor)
UMP(beste armorPen van de goedkope SMG's)
p90(zelfs goed in riflerondes)
MP7(prima armorPen, goeie ROF(rate of fire).
Mac10/MP9 kun je beter kopen in de 3e ronde, als je de 1e 2 wint. Hebben de tegenstanders namelijk geforced de 2e ronde hebben ze geen armor, en doen wapens als de mp9/mac10/ppbizon veel damage en leveren veel per kill op.
4e ronde hoor je AWP/Rifle te hebben. m4a4/a1-s AK of SG. AUG is heel slecht, maar de SG(T side rifle met scope) is 100% first shot accurate en 1shot heady.
shotguns koop je alleen sawedoff/mag7, dit zijn leuke forcebuy wapens als je een goeie offangle(iets wat mensen normaal niet standaard peeken) kan vinden die zorgt dat je minder dan 3m van een enemy staat.
24e edit:
Vergeet niet nades te kopen, maar armor is ALTIJD wat je eerst koopt.. De aimpunch die je krijgt zonder armor betekend dat je standaard alle 1v1's verliest.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2016 12:39 ]
De eerste 3 rondes moet je splitsen:
CT:
1: armor of nades
2 win: SMG
2 loss: armor pistol (tenzij je voor een awp gaat)
3 alleen bij loss: full eco
T:
1: Geen armor, usps schiet zo headies dus tec9 of nades.
2 win: smgs (aub gn ak)
2a loss geen bomb plant: armor tec9
2b loss bomb plant: full eco en gaan voor een fakz
3 na armor tec9 geen plant: eco
3 na armor tec9 plant: smg of eco
3 na bomb plant en eco ronde: full buy
Zo doe ik het vaak
Verwijderd
of p250+molo(T) of p250+smokeflash, leuk voor pushes en toch een wapen wat net wat meer doet!
vergeet trouwens ook niet dat zonder armor kunnen nades instakill zijn!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2016 12:47 ]
Als je weet hoe je moet trade fraggen kun je gewoon met 4/5 man voor armour gaan. De eerste spring om een hoekje heen, trekt alle aandacht naar zich toe en de rest pakt de kills als de CT's al niet dood zijn door een jump hs van de glock.T:
1: Geen armor, usps schiet zo headies dus tec9 of nades.
klopt, 5/7 en tec9 zijn sowieso superieure pistols..Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:43:
Omdat soms een pistol goeie dmg kan doen? Als je bijv. underpass pushed op mirage, dat soort onverwachte angles. als je eerst kan schieten met een fiveseven win je gegarandeerd. Anyhow, je kunt m ook droppen als je slecht speelt. Als ik een schijtdag heb koop ik een pistol voor iemand met armor die wel sick speelt. Daarnaast kan je bijv. 57/tec kopen samen met een smoke of een nade, bijv voor een lang push met HE en dan pistol spammen om t af te maken.
of p250+molo(T) of p250+smokeflash, leuk voor pushes en toch een wapen wat net wat meer doet!
Ja, simpel gezegd natuurlijk.. veel mensen vergeten dat je met de glock inderdaad beter CC kunt opzoeken.ViNK schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:47:
[...]
Als je weet hoe je moet trade fraggen kun je gewoon met 4/5 man voor armour gaan. De eerste spring om een hoekje heen, trekt alle aandacht naar zich toe en de rest pakt de kills als de CT's al niet dood zijn door een jump hs van de glock.
Verwijderd
Ja, beter fixen ze die onzin een keer.ViNK schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:50:
Als je van auto naar burst switch en weer terug is je eerste schot ook 100% accurate mid-air.
Nu zijn ze nog geld waardViNK schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:56:
Prioriteiten hé. Chroma 3 cases zijn veel belangrijker blijkbaar...
Gewoon ervoor zorgen dat als iemand een AK koopt, dat er iemand meeloopt voor de trade frag mocht het misgaan. Zelfde als met de AWP, iemand moet altijd ff meelopen met de AWP'er voor het geval dat ze hem rushen..macciez schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:55:
2e ronde win als T kun je rustig een AK kopen. Geen idee waarom dat een taboe zou moeten zijn. Niet iedereen want dan wordt de kans wel erg groot dat CTs een AK te pakken krijgen, maar iedereen een SMG is ook weer overdreven. En dan lekker de SMGs voorop met de AKs erachter.
Ja, maar als je met een AK iemand killt krijg je 300$, heb je een kill met een MP7 dan krijg je 600$macciez schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:55:
2e ronde win als T kun je rustig een AK kopen. Geen idee waarom dat een taboe zou moeten zijn. Niet iedereen want dan wordt de kans wel erg groot dat CTs een AK te pakken krijgen, maar iedereen een SMG is ook weer overdreven. En dan lekker de SMGs voorop met de AKs erachter.
Het is dus niet alleen om je wapen niet te verliezen aan de enemy, maar ook om zo snel mogelijk veel geld te hebben...
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Zie je bij bijvoorbeeld de_dust2 3 a 4 man B gaan dan is short of long de meest logische keuze. Als je long gaat is een AK best wel handig.
Als je een AK koopt tweede ronde moet je genoeg geld hebben en er mee kunnen schieten en niet solo gaan spelen. Ik heb al zo vaak mee gemaakt dat iemand in MM een AK koopt met alleen kevlar en vervolgens ergens solo gaat rushen en dood gaat. CT forced vaak en heeft kevlar+helmet sta je dan met je SMG...
En wat dat extra geld betreft, dan ga je er al vanuit dat je veel kills pakt. Wanneer je dat niet doet of maar 1 dan haal je nog niet eens de waarde van je smg eruit..
Ik pak altijd veel killsdennis1337 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:56:
Of je een AK koopt of niet in de tweede ronde is afhankelijk van veel factoren zoals o.a. de map, met wat voor team je speelt, tactiek van team en natuurlijk hoeveel geld je hebt. Ik denk niet dat je standaard kan zeggen dit kan wel of niet.
Zie je bij bijvoorbeeld de_dust2 3 a 4 man B gaan dan is short of long de meest logische keuze. Als je long gaat is een AK best wel handig.
Als je een AK koopt tweede ronde moet je genoeg geld hebben en er mee kunnen schieten en niet solo gaan spelen. Ik heb al zo vaak mee gemaakt dat iemand in MM een AK koopt met alleen kevlar en vervolgens ergens solo gaat rushen en dood gaat. CT forced vaak en heeft kevlar+helmet sta je dan met je SMG...
En wat dat extra geld betreft, dan ga je er al vanuit dat je veel kills pakt. Wanneer je dat niet doet of maar 1 dan haal je nog niet eens de waarde van je smg eruit..
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Plus waar ik speel wordt er vaak niet veel samen gespeeld.
Dus wat ik eventueel nog kan doen, als ik meer geld heb dan anderen, dat ik een ak of ander wapen koop voor een ander? maar dat is schijnbaar alleen handig om in bepaalde rondes te doen zie ik wel. Maar goed ik kan neit in de portemonnee van mijn medespelers kijken, (toch?) dan moet het al op aanvraag
Dit spel gaat echt veel dieper dan ik dacht.
[ Voor 7% gewijzigd door RawChild op 28-04-2016 16:37 ]
CSGO IS LOVE, CSGO IS LIFE, CSGO IS JESUS, GABEN IS OUR LORD, OUR SAVIOR, PRAISE. LORD GABEN
Dit herken ik ook als MG zijnde, speel wel eens met LE/LEM vrienden mee en soloq op faceit en dat gaat me vaak wat beter af dan MM. Al gaf mijn vriend wel aan dat ik ook nog wel eens rare plays maak, dus misschien ben ik juist zo'n MG'er die hogere ranks verrast.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:42:
[...]
yo, ik zit nu op le/lem of MG1 met smurf, en die mensen zijn idd gewoon lastiger. Aimbattles 1v1 winnen ze niet, maar vol door sprays heen poweren met een p90, rare angles/pushes etc maakt MG1 soms lastiger dan LEM
Geld is belangrijk, maar je wilt ook niet met alleen maar SMGs tegen deagles en 5/7s staan. Op een bepaald niveau wordt daar zo goed mee geschoten dat je snel daartegen verliest.Nutellaah schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:21:
[...]
Ja, maar als je met een AK iemand killt krijg je 300$, heb je een kill met een MP7 dan krijg je 600$
Het is dus niet alleen om je wapen niet te verliezen aan de enemy, maar ook om zo snel mogelijk veel geld te hebben...
edit: als je pro matches kijkt zul je nooit een 2e ronde zien met alleen maar SMGs. Zodra er meer dan 3 in het team zijn wordt het al arrogant genoemd
[ Voor 10% gewijzigd door macciez op 28-04-2016 16:50 ]
Als iemand maar $3000 heeft en iemand anders $8000 kunnen twee mensen full geared zijn met goede wapens. Dat kan kills schelen.RawChild schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:16:
Deze ongeschreven "regels" worden toch eigenlijk alleen bij ranked en anders serieuze dingen nageleefd? Als ik dit zo lees moet eigenlijk iedereen hetzelfde doen? waarom kan niet de helft met goede wapens spelen de de andere helft met iets mindere.. Dan heb je tenminste iets meer vuurkracht. Misschien domme opmerking, maar ik speel nog maar erg kort.
Dus wat ik eventueel nog kan doen, als ik meer geld heb dan anderen, dat ik een ak of ander wapen koop voor een ander? maar dat is schijnbaar ook handig om in bepaalde rondes te doen zie ik wel.
[ Voor 153% gewijzigd door Chaoss op 02-05-2016 18:50 ]
Klopt inderdaad, ik wacht altijd ff om te zien wat de anderen kopen... Op een hoog niveau zit ik nu ook wel niet, maar op LEM/Supreme valt het nog mee.macciez schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:50:
[...]
Geld is belangrijk, maar je wilt ook niet met alleen maar SMGs tegen deagles en 5/7s staan. Op een bepaald niveau wordt daar zo goed mee geschoten dat je snel daartegen verliest.
edit: als je pro matches kijkt zul je nooit een 2e ronde zien met alleen maar SMGs. Zodra er meer dan 3 in het team zijn wordt het al arrogant genoemd
Verwijderd
Omdat zoals ik al uit had gelegd je een team bent. Je probeert niet zelf firepower te hebben, je probeert een deel van 5 man te zijn. Dat betekend dat je samen koopt, samen saved/ecod.RawChild schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:16:
Deze ongeschreven "regels" worden toch eigenlijk alleen bij ranked en anders serieuze dingen nageleefd? Als ik dit zo lees moet eigenlijk iedereen hetzelfde doen? waarom kan niet de helft met goede wapens spelen de de andere helft met iets mindere.. Dan heb je tenminste iets meer vuurkracht. Misschien domme opmerking, maar ik speel nog maar erg kort.
Dus wat ik eventueel nog kan doen, als ik meer geld heb dan anderen, dat ik een ak of ander wapen koop voor een ander? maar dat is schijnbaar alleen handig om in bepaalde rondes te doen zie ik wel. Maar goed ik kan neit in de portemonnee van mijn medespelers kijken, (toch?) dan moet het al op aanvraag
op TAB drukken kun je je teammates geld zien, en normaal gesproken kijk je daar eerst even voordat je koopt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2016 11:16 ]
In die goede oude tijd met 1.6 kon je dat nog niet eens zien via TAB. Dus dan tikte je begin van de ronde hoeveel geld je had. bijvoorbeeld 4200 dan zei je in teamsay 42 ;dVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:15:
[...]
Omdat zoals ik al uit had gelegd je een team bent. Je probeert niet zelf firepower te hebben, je probeert een deel van 5 man te zijn. Dat betekend dat je samen koopt, samen saved/ecod.
op TAB drukken kun je je teammates geld zien, en normaal gesproken kijk je daar eerst even voordat je koopt.
Meest luxe vergeleken met GO vind ik toch nog de radar hoorpineapple23 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:27:
[...]
In die goede oude tijd met 1.6 kon je dat nog niet eens zien via TAB. Dus dan tikte je begin van de ronde hoeveel geld je had. bijvoorbeeld 4200 dan zei je in teamsay 42 ;d
Ik ken jullie voorgeschiedenis niet (misschien maar goed ook) maar als je het niet met hem eens bent waarom dan zo'n reactie? Als je dan wat wil bewijzen komen dan tenminste met argumenten i.p.v. zo'n domme reactie, tenminste erg slim komt het niet over..Wereldkaart schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:23:
[...]
Het is weer een tijdje geleden, dus ik herhaal mijn vraag: ben jij geretardeerd?
Dat is het ook een beetje, je probeert wat en dat gaat goed of fout en daar trek je lering uit.DivineNL schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:30:
[...]
Jammer deze reactie. Iemand geeft zijn mening. Kom dan gewoon met een tegenargument of zeg iets wat volgens jouw klopt maar ga niet vragen of iemand retarded is geworden. Kom op...
Ontopic: Wij vroegen ons laatst toevallig al af hoe we het beste die begin rondes konden spelen. Gaan zeker een aantal dingen hier proberen, thanks.
Uiteraard zijn er een aantal defaults maar de vraag is vaak wat past bij jouw (en je team)?
Inspiratie kan je dan ook uit demo's halen ik zeg er alleen wel bij probeer er je eigen weg in te vinden. Want klakkeloos progamers naspelen zal je waarschijnlijk niet lukken.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Ik pak popcornJelle Brolnir schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:18:
Tering man, kunnen jullie niet lekker even met jezelf gaan spelen ofzo ? 2 pagina's met geknakte ego's en trolls. Beheerder, alsjeblieft.

Bij de 7-0 achterstand zag ik al geen hoop meer, maar toch wel een mooie comeback gemaakt. Dit uiteindelijk 21-18 verloren...

Die zoete elo wordt me niet gegund.
Tha, net zoals die Mirage game eergisteren. Stonden we ook hopeloos achter na onze T-side.. Met 16-14 gewonnen dankzij een mooie clutch van mezelf (3v1)Louw Post schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 00:00:
[afbeelding]
Bij de 7-0 achterstand zag ik al geen hoop meer, maar toch wel een mooie comeback gemaakt. Dit uiteindelijk 21-18 verloren...![]()
![]()
Die zoete elo wordt me niet gegund.
Ik heb zelf een Steelseries Rival en die bevalt me meer dan primaxeroamd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 13:54:
Weer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb door school/stage et cetera, maar ben opzoek naar een nieuwe muis. Iets heeft hier zijn tandjes in mijn Deathadder kabel gezet en die heeft nu soms issues dat 'ie niet normaal tracked. Heb zelf altijd met razer DA's/microsoft intellie explorers gespeeld en heb een palm grip. Wat zou een goede opvolger zijn voor mij? Twijfel op het moment zelf sterk tussen de Zowie ZA (11 of 12 want grote pootjes) en de Zowie EC1-A, maar eigenlijk geen flauw idee gezien ik ze nog nooit fysiek vast heb gehad. Alle input is natuurlijk welkom!
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Leuke 2 matches vandaag. Afgelopen weken zeer weinig cs gespeeld maar in teamverband is het stukken leuker. Motiveert mij om meer te spelen zodat ik mijn MG2 rank kan terugkrijgenr4ptor schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 07:26:
[...]
Tha, net zoals die Mirage game eergisteren. Stonden we ook hopeloos achter na onze T-side.. Met 16-14 gewonnen dankzij een mooie clutch van mezelf (3v1)
Topic report helpt niet, al paar keer gedaan maar komt niks van terecht. Beetje jammer weer.Jelle Brolnir schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:18:
Tering man, kunnen jullie niet lekker even met jezelf gaan spelen ofzo ? 2 pagina's met geknakte ego's en trolls. Beheerder, alsjeblieft.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Eigenaar van de ZA11 (heb ook mega handen) en vind het echt een super muis, vooral omdat hij zo licht is. Verder zit er gewoon een high-end sensor in en glijd hij super fijn en soepel over mijn muismat. Had voorheen de Logitech g502, die is een stuk zwaarder en glijd minder goed, maar ligt wel weer beter in de hand en heeft een fijnere plaatsing van de extra knoppen.xeroamd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 13:54:
Weer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb door school/stage et cetera, maar ben opzoek naar een nieuwe muis. Iets heeft hier zijn tandjes in mijn Deathadder kabel gezet en die heeft nu soms issues dat 'ie niet normaal tracked. Heb zelf altijd met razer DA's/microsoft intellie explorers gespeeld en heb een palm grip. Wat zou een goede opvolger zijn voor mij? Twijfel op het moment zelf sterk tussen de Zowie ZA (11 of 12 want grote pootjes) en de Zowie EC1-A, maar eigenlijk geen flauw idee gezien ik ze nog nooit fysiek vast heb gehad. Alle input is natuurlijk welkom!
Ik weet het, de zoveelste speler die iemand zo pakt..
Maar ik ben er trots op!
Wat is het toch met sommige mannen?
Dan speel je een match en 3 van de 5 man ruchen en spelen als debielen!
Dan geefje daar coment op krijgje reactie van 'is toch maar een spel'
Ja ga dan gewoon casual spelen eh!
Heb al enkele mensen toegevoegd via die steam groep maar denk niet dat iedereen hier er in zit??
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Ik spring vanaf short naar CT, en schiet midair met een quickscope iemand goose neer. Een paar minuten daarna doe ik vanaf elevator (CT ramp bij A site) een jumping noscope op iemand die achter de houten dozen zat, volgens mij heet dat ninja.
En dan mis ik in competitive de simpelste noscopes
Mag7 en een Deagle/57 is een best sterke combinatie, mar als jij B staat en je moet A site retaken in een 2v2 ben je meestal toch wel flink in het nadeel tenzij de enemies zich verstoppen waardoor je close range kan komen.NeHoX schreef op zondag 01 mei 2016 @ 22:19:
Ik ben van plan in plaats van SMG rondes voortaan over te stappen naar MAG7 en lekker close range te gaan zitten. Wat zeggen jullie doen of niet doen? Ik ben de ump's famassen mp7 en al dat spul zo zat de laatste tijd. Ook de pro's zie ik regelmatig naar de MAG7 schakelen.
Ik kan zelf de nova ook aanraden, die gun heeft iets meer range hoewel je wel in het hoofd moet schieten. Failsnail gebruikt hem vaak op eco's en ik recentelijk ook.
[ Voor 48% gewijzigd door Brogala op 01-05-2016 23:25 ]
En als Failsnail het doet.... dan moet het wel goed zijn aangezien hij CPL PRO ESL BENELUX FAZE CLAN pro is..Brogala schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:23:
[...]
Ik kan zelf de nova ook aanraden, die gun heeft iets meer range hoewel je wel in het hoofd moet schieten. Failsnail gebruikt hem vaak op eco's en ik recentelijk ook.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:57:
[...]
En als Failsnail het doet.... dan moet het wel goed zijn aangezien hij CPL PRO ESL BENELUX FAZE CLAN pro is..
Maar de nova is wel een fijn wapen hoor, als je op site verborgen blijft kan je er erg makkelijk 2 kills ofzo mee maken, en daarna pak je een wapen van de grond.
Nadeel van de nova is dat je toch nog meer moet aimen dan de mag-7. En veel geld scheelt het nietmarkdm schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:03:
[...]
![]()
Maar de nova is wel een fijn wapen hoor, als je op site verborgen blijft kan je er erg makkelijk 2 kills ofzo mee maken, en daarna pak je een wapen van de grond.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Daar heb je gelijk, close range is de mag-7 veel beter. Maar de extra range van de nova is vaak wel fijn. Vaak wanneer 2 mensen een site op rushen heb je de eerste makkelijk dood met de mag-7, maar dan is de tweede net te ver weg om hem in een schot neer te schieten, hier is de nova toch wel beter in.hmr schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:05:
[...]
Nadeel van de nova is dat je toch nog meer moet aimen dan de mag-7. En veel geld scheelt het niet
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.