Ook mooi voor talenten in de Benelux. Komen zo denk ik wat eerder aan het licht en het is natuurlijk een extra manier om beter te worden.
Nee, Arch Gaming gaat voor de laatste plaats!
Nou hey, met zo'n instelling komen we er niet natuurlijk. Gaan voor een finale in de Arena natuurlijkr4ptor schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:01:
Nee, Arch Gaming gaat voor de laatste plaats!
[ Voor 3% gewijzigd door Louw Post op 19-04-2016 16:04 ]
ben helaas LE/LEM. maar inderdaad, gewoon zoveel mogelijk inschrijven. de NL scene kan wel een impuls gebruiken...hmr schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:50:
[...]
Het lijkt me echt bizar als er mensen van buiten de benelux mee mogen doen. Ik ben zelf niet zo onder de indruk van bijvoorbeeld Kask1ng....
Zijn er nog globals/smfc's die een teampje gaan maken hier?
@robber: leg het team met de globals maar even klaar!
Is de NL CSGO scene dan nagenoeg dood? Zoals ik al eens eerder schreef ben zeer benieuwd hoeveel teams meedoen op de huidige lans in de BeNeLux.Madbee schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:05:
[...]
ben helaas LE/LEM. maar inderdaad, gewoon zoveel mogelijk inschrijven. de NL scene kan wel een impuls gebruiken...
ik zit er niet echt meer in, maar ik weet wel dat door de Matchmaking functie minder behoefte is aan een clan.dennis1337 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:09:
[...]
Is de NL CSGO scene dan nagenoeg dood? Zoals ik al eens eerder schreef ben zeer benieuwd hoeveel teams meedoen op de huidige lans in de BeNeLux.
Waar je vroeger nog Mysod had kan ik nu geen clan bedenken die op dergelijk niveau speelt.
Clanbase is ook niet meer relevant, en daar speelde ik altijd met mijn clan. Geen idee dus hoe het er nu voor staat.
Verwijderd
Ik leg team van ragers en ragequitters, doe je mee?hmr schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:50:
[...]
Het lijkt me echt bizar als er mensen van buiten de benelux mee mogen doen. Ik ben zelf niet zo onder de indruk van bijvoorbeeld Kask1ng....
Zijn er nog globals/smfc's die een teampje gaan maken hier?
@robber: leg het team met de globals maar even klaar!
http://tp14.lanergy.eu/cs...ike:-Global-Offensive-5v5dennis1337 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:09:
[...]
Is de NL CSGO scene dan nagenoeg dood? Zoals ik al eens eerder schreef ben zeer benieuwd hoeveel teams meedoen op de huidige lans in de BeNeLux.
56 5man teams die aan de CS:GO compo meededen dus een maandje geleden.
tegenover 27 teams bij League of Legends.
CS:GO lijkt me duidelijk de #1 competitive game in de benelux momenteel.
Thanks, ik had ook al even vluchtig gezocht maar niet zo snel kunnen vinden.Eekhoornz0r schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:14:
[...]
http://tp14.lanergy.eu/cs...ike:-Global-Offensive-5v5
56 5man teams die aan de CS:GO compo meededen dus een maandje geleden.
tegenover 27 teams bij League of Legends.
CS:GO lijkt me duidelijk de #1 competitive game in de benelux momenteel.
Valt me nog enigszins mee dan, op Drome11 deden 101 teams mee. Als je dan inderdaad bedenkt zoals madbee zegt dat de meeste mensen tegenwoordig via MM spelen is dat toch best een redelijk aantal. Enige jammerlijke is het missen van een echt NL topteam. Mogelijk dat toernooien als die van de ESL dit gaan stimuleren.
Ik moet zeggen dat ik wel meer spelers in het buitenland zie spelen dan eerder.
Zolang je niet kan leven van je e-sports wordt het lastig om een NL top team te vormen.dennis1337 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:24:
[...]
Enige jammerlijke is het missen van een echt NL topteam. Mogelijk dat toernooien als die van de ESL dit gaan stimuleren.
25000 voor 1 toernooi klinkt leuk. Maar stel dat die 25k volledig naar de winnaar gaat en stel dat ze 4 van deze toernooien organiseren per jaar en stel dat een team ze allemaal wint. Dan heb je in 1 jaar als lid van dat team 20000 verdient. En daar moet nog 29% BTW vanaf.
Ik denk dat je meer verdient met vakken vullen.
Wat je dan overhoud zijn wat talentvolle semi-pro's die weinig motivatie hebben om over de nodige obstakels te komen wat er weer voor zorgt dat teams niet lang bij elkaar blijven en spelers het liever in het buitenland zoeken waar je wel een salaris kan krijgen.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Wel mooi dat er een toernooi in de Benelux wordt gehouden. Tegenwoordig zie ik ook steeds vaker dat er studieverenigingen zijn die zich bezighouden met eSports. Zo hebben ze al een hele competitie voor deze scholen op LoL. Alhoewel ik me wel afvraag of het niveau daar wel heel hoog is.
Een vereniging van de TU Delft houdt binnenkort ook een toernooi. Misschien dat ik me inschrijf met wat maten van me, lijkt me toch best grappig om daar een keer aan mee te doen:"
https://www.facebook.com/esportsdelft/?fref=ts
Een vereniging van de TU Delft houdt binnenkort ook een toernooi. Misschien dat ik me inschrijf met wat maten van me, lijkt me toch best grappig om daar een keer aan mee te doen:"
https://www.facebook.com/esportsdelft/?fref=ts
[ Voor 4% gewijzigd door k1NG op 19-04-2016 16:51 ]
Ik zeg ook niet dat dit het is hernenator schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:37:
[...]
Zolang je niet kan leven van je e-sports wordt het lastig om een NL top team te vormen.
25000 voor 1 toernooi klinkt leuk. Maar stel dat die 25k volledig naar de winnaar gaat en stel dat ze 4 van deze toernooien organiseren per jaar en stel dat een team ze allemaal wint. Dan heb je in 1 jaar als lid van dat team 20000 verdient. En daar moet nog 29% BTW vanaf.
Ik denk dat je meer verdient met vakken vullen.
Wat je dan overhoud zijn wat talentvolle semi-pro's die weinig motivatie hebben om over de nodige obstakels te komen wat er weer voor zorgt dat teams niet lang bij elkaar blijven en spelers het liever in het buitenland zoeken waar je wel een salaris kan krijgen.
Bedoelde meer dat het een goed begin is om leven in de brouwerij te krijgen. Daarbij zal ook tellen hoe meer aandacht, hoe hoger de prijzenpot. Daarnaast zijn er nog andere lans waar deze teams aan kunnen participeren. Die Brazilianen hebben ook geen lans waar veel geld verdient wordt, toch flikken ze het wel..
Kortom ik denk dat dit een goede stap in de richting is van een meer actieve esport in Nederland of misschien beter gezegd Benelux.
Verwijderd
Brazilie is ook een stukkie groter dan de benelux...dennis1337 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:53:
[...]
Ik zeg ook niet dat dit het is he![]()
Bedoelde meer dat het een goed begin is om leven in de brouwerij te krijgen. Daarbij zal ook tellen hoe meer aandacht, hoe hoger de prijzenpot. Daarnaast zijn er nog andere lans waar deze teams aan kunnen participeren. Die Brazilianen hebben ook geen lans waar veel geld verdient wordt, toch flikken ze het wel..
Kortom ik denk dat dit een goede stap in de richting is van een meer actieve esport in Nederland of misschien beter gezegd Benelux.
Wel veel minder mensen met een computer ;PVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:56:
[...]
Brazilie is ook een stukkie groter dan de benelux...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
In verhouding maybe, in aantallen...
Plus wat niet te vergeten valt, is dat fallen in zn eentje daar die hele bende zo opzet. Wij hebben geen tier1 team met zo'n positieve inzet naar de community toe. (welke community uberhaubt, benelux is zo enorm opgesplitst)
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2016 17:06 ]
En Brazilië heeft spelers die geld verdient/toernooien gewonnen hebben in 1.6. Dat heeft NL beide niet.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:56:
[...]
Daarnaast lijkt mij voor een e-sport merk interessanter om een team in Brazilië te sponsoren dan NL. Omdat je zoveel buurlanden hebt met teams die je merk beter kunnen vertegenwoordigen, voor niet veel meer geld.
Klopt, toch vloeit daar niet veel geld. Vandaar dat ook hun eerste internationale LAN na twee donaties (een speler van Fnatic en Esea geloof ik) pas werkelijkheid werd. Daarna zijn ze opgepikt door een naar mijn weten ieder geval Amerikaanse (USA wel te verstaan) organisatie.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:56:
[...]
Virtus.pro was vroeger een Russisch team tegenwoordig herbergen ze een vijftal Polen. Dit zou voor een Nederlands team ook kunnen. Een Nederlands team hoeft natuurlijk niet perse bij een Nederlandse organisatie te spelen. Hoewel dat misschien wel het meest ideale plaatje is..
[ Voor 15% gewijzigd door dennis1337 op 19-04-2016 17:19 ]
Was Team Liquid niet ooit een Nederlands team? iig is er wel een Nederlandse founder
Interessant nieuwtje, zo zie je maar weer:Terranova schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:26:
Was Team Liquid niet ooit een Nederlands team? iig is er wel een Nederlandse founder
In January 2015, Team Curse was absorbed by Team Liquid (TL), a team based in the Netherlands. On its own, Team Liquid, though new to the League scene, had already made a name for itself in global eSports.
Netherlands Nazgul Victor Goossens Co-Owner
http://lol.gamepedia.com/Team_Liquid
En voor alle goede games kan je terecht op http://wiki.teamliquid.net/dennis1337 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:29:
[...]
Interessant nieuwtje, zo zie je maar weer:
In January 2015, Team Curse was absorbed by Team Liquid (TL), a team based in the Netherlands. On its own, Team Liquid, though new to the League scene, had already made a name for itself in global eSports.
Netherlands Nazgul Victor Goossens Co-Owner
http://lol.gamepedia.com/Team_Liquid
Het niveau is best redelijk. Nog altijd niets vergeleken met de Europese top om eerlijk te zijn. Het probleem zit er gewoon in dat teams niet lang genoeg bij elkaar blijven om iets fatsoenlijk op te kunnen bouwen. De betere spelers in BE/NL hebben een schijthekel aan elkaar en beschuldigen elkaar van cheats (ja/nee laat ik in het midden). Mocht je nog wat popcorn hebben liggen kun je het SugarLAN topic op Gamelux een keertje lezen vanaf pagina 5.Louw Post schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:27:
[...]
Ik vraag me dan af hoe hoog het niveau is op lan parties zoals The Party NL of The Reality? Dat soort teams zullen hier ook wel aan mee doen lijkt me.
Op SugarLAN anderhalve week geleden had je 63 teams.dennis1337 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:36:
[...]
Wat ik me afvraag, hoeveel teams zul je in Nederland en België ongeveer hebben nu? Heel vroeger op Netgamez en Drome deden wel meer dan 100 teams mee. Is dit nog steeds zo op LANs zoals the Party of the Reality?
Ik kan het zo direct niet vinden maar hier gelden waarschijnlijk dezelfde regels als de UK Premiership & de Duitse ESL competitie. Hierbij moeten 3 van de 5 spelers in het desbetreffende land wonen. Voor de BeNeLux zijn het nu wel 3 landen maar je begrijpt het wel vermoed ik. In principe kan je dus flusha & olofmeister betalen om met je teampje mee te doen. Dat is volledig volgens de regels.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:38:
[...]
Zie bijvoorbeeld al nerdRage bij de unconfirmed teams staan, die hebben 'maar' 3 spelers uit de Benelux (kajsk1ng, CRUC1AL en Monu). Geen idee of dat toegestaan is, maar dat geeft iig al een beetje het niveau aan. Dit betreft een lower tier 3/upper tier 4 team imho (ongeveer ESEA main niveau), maar zelfs zulke teams zijn natuurlijk onbetwiste favorieten voor een dergelijke league.
Zie juist boven deze quote.hmr schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:50:
[...]
In België is dit ook aan het beginnen. Hier wordt het gedaan door BeSports.k1NG schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:45:
Wel mooi dat er een toernooi in de Benelux wordt gehouden. Tegenwoordig zie ik ook steeds vaker dat er studieverenigingen zijn die zich bezighouden met eSports. Zo hebben ze al een hele competitie voor deze scholen op LoL. Alhoewel ik me wel afvraag of het niveau daar wel heel hoog is.
Steam: Grim
Verwijderd
Ha, Scream/chrisJ/olof/flusha en ikNuCl3aR schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:33:
[...]
Het niveau is best redelijk. Nog altijd niets vergeleken met de Europese top om eerlijk te zijn. Het probleem zit er gewoon in dat teams niet lang genoeg bij elkaar blijven om iets fatsoenlijk op te kunnen bouwen. De betere spelers in BE/NL hebben een schijthekel aan elkaar en beschuldigen elkaar van cheats (ja/nee laat ik in het midden). Mocht je nog wat popcorn hebben liggen kun je het SugarLAN topic op Gamelux een keertje lezen vanaf pagina 5.
[...]
Op SugarLAN anderhalve week geleden had je 63 teams.
[...]
Ik kan het zo direct niet vinden maar hier gelden waarschijnlijk dezelfde regels als de UK Premiership & de Duitse ESL competitie. Hierbij moeten 3 van de 5 spelers in het desbetreffende land wonen. Voor de BeNeLux zijn het nu wel 3 landen maar je begrijpt het wel vermoed ik. In principe kan je dus flusha & olofmeister betalen om met je teampje mee te doen. Dat is volledig volgens de regels.
[...]
Zie juist boven deze quote.
[...]
In België is dit ook aan het beginnen. Hier wordt het gedaan door BeSports.
Cu@lan faggits.
Wow een paar pagina's lezen verteld al genoeg idd..NuCl3aR schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:33:
[...]
Het niveau is best redelijk. Nog altijd niets vergeleken met de Europese top om eerlijk te zijn. Het probleem zit er gewoon in dat teams niet lang genoeg bij elkaar blijven om iets fatsoenlijk op te kunnen bouwen. De betere spelers in BE/NL hebben een schijthekel aan elkaar en beschuldigen elkaar van cheats (ja/nee laat ik in het midden). Mocht je nog wat popcorn hebben liggen kun je het SugarLAN topic op Gamelux een keertje lezen vanaf pagina 5.
Verwijderd
haha toffe gasten!Louw Post schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:07:
[...]
Wow een paar pagina's lezen verteld al genoeg idd..
"Yo ik vertrouw je niet en wil je POV stream... Krijg je niet want ik heb je 2-0 ingemaakt dus wat zeik je"
+1
Is er weer een rank shift? Veel gebooste globals zijn vandaag gederanked las ik
Do what you love, do it often
Bij de rank shift enkele maanden terug zei één van de developers dat er een systeem is dat de rank verdeling in de gaten moet houden. Dit om te vermijden dat ze dus weer een rank shift moeten doorvoeren.macciez schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:18:
De kans is dus héél klein want ik zie ook niets op reddit hierover. Er zijn wel steeds meer hackers in de supreme/global rangen. Die nemen dus de plaats in van legit spelers.
Steam: Grim
Ja man, ik weet eigenlijk wel zeker. Op Reddit staat hier best veel over. Het scheelt wel dat de hackers aantallen volgens Reddit zijn gedaald op Global.macciez schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:18:
[ Voor 193% gewijzigd door hiede op 19-04-2016 23:51 ]
Ik merkte het vandaag ook op. Speelde met 2 gloebals en die werden in 2 potjes allebei gederanked naar supreme.hiede schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:33:
[...]
Ja man, ik weet eigenlijk wel zeker. Op Reddit staat hier best veel over. Het scheelt wel dat de hackers aantallen volgens Reddit zijn gedaald op Global.
Nu waren ze in mijn ogen ook wel boosted, want ze schoten geen Fishermanfriend raak, maar ik denk wel dat die 0.4% die nu Global wordt steeds beter word en daardoor steeds meer mensen deranken
Zou best kunnen, verloor laatst 1 game en ik was gedranked naar supreme. Na 2 losses en 5 wins weer terug op Global. Ik heb alleen echt het idee dat het niveau in matchmaking flink gedaald is. Ik speel de laatste tijd erg casual vanwege school drukte, maar het niveau op Global is soms echt om te janken.macciez schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:18:
goh dat is echt een striking resemblance van mijn gedachtegangWereldkaart schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:55:
[...]
Ik merkte het vandaag ook op. Speelde met 2 gloebals en die werden in 2 potjes allebei gederanked naar supreme.
Nu waren ze in mijn ogen ook wel boosted, want ze schoten geen Fishermanfriend raak, maar ik denk wel dat die 0.4% die nu Global wordt steeds beter word en daardoor steeds meer mensen deranken
Dit is echt een groot probleem! Hoop dat ze dit z.s.m. weten te maken. Jammer voor je dat dit zo ervaren hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door hiede op 20-04-2016 00:44 ]
Dat alle boosted spelers maar snel deranken, dan ben ik zo global
Gisteren is er overigens (per toeval) terug een 5v5 geweest met nehox mensen. Soms heb je geen organisatie nodig..

Gisteren is er overigens (per toeval) terug een 5v5 geweest met nehox mensen. Soms heb je geen organisatie nodig..
Ik zag hier gisteren wat dingen voorbij komen met de BeNeLux evenement. Ik heb een team en wil me daarvoor opgeven, maar ik mis nog 1 persoon helaas. Heeft iemand interesse? Enige eisen zijn dat je callouts moet kennen, veel smokes/flashes, tegen je verlies kunnen (het moet sportief blijven
) en het liefst iemand die LEM, Supreme of Global is atm. Add mij op Steam als je interesse hebt.
Gaan jullie praccen? Wie zijn de spelers en belangrijk zijn die offline matches savonds?silverchaoz schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:14:
Ik zag hier gisteren wat dingen voorbij komen met de BeNeLux evenement. Ik heb een team en wil me daarvoor opgeven, maar ik mis nog 1 persoon helaas. Heeft iemand interesse? Enige eisen zijn dat je callouts moet kennen, veel smokes/flashes, tegen je verlies kunnen (het moet sportief blijven) en het liefst iemand die LEM, Supreme of Global is atm. Add mij op Steam als je interesse hebt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja we gaan nog praccen.hmr schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:10:
[...]
Gaan jullie praccen? Wie zijn de spelers en belangrijk zijn die offline matches savonds?
Offline matches zijn savonds
Spelers:
SuicideNL: http://steamcommunity.com/profiles/76561198018715875 (voor update Global nu LEM)
Zjellie: http://steamcommunity.com/id/zjellie (Voor update Supreme nu LEM)
W0z: http://steamcommunity.com/id/w0zinator (Voor update Global nu Supreme)
En ik (Silverchaoz) : http://steamcommunity.com/profiles/76561198056585037 (Voor update Supreme nu LEM)
[ Voor 10% gewijzigd door silverchaoz op 20-04-2016 10:32 ]
Sportieve gold nova 4 hier die op zoek is naar een team om mee te oefenen
BTC €94.837,08
Voor de update geldt niet. Iedereen die dat zegt is noob.silverchaoz schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:30:
[...]
Ja we gaan nog praccen.
Offline matches zijn savonds
Spelers:
SuicideNL: http://steamcommunity.com/profiles/76561198018715875 (voor update Global nu LEM)
Zjellie: http://steamcommunity.com/id/zjellie (Voor update Supreme nu LEM)
W0z: http://steamcommunity.com/id/w0zinator (Voor update Global nu Supreme)
En ik (Silverchaoz) : http://steamcommunity.com/profiles/76561198056585037 (Voor update Supreme nu LEM)
Ken iemand die voor de update supreme was en nu mg2 xD
Ik was voor de update mg1 en nu DMG. Fuck logicWereldkaart schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:03:
[...]
Voor de update geldt niet. Iedereen die dat zegt is noob.
>NuCl3aR schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:33:
[...]
Super gezellig daar ja, snap wel waarom Nederlanders zo toxic bekend staan in ESEA...Alle lans waar ik tegen jou gespeeld heb heb ik je de kk ingeschoten. Je bent een silver nog slechter dan de broer van Waldo. Nu ga je mij vertellen dat je ineens t licht gezien hebt en je een csgod bent? Ik hoop dat ik je nooit meer op een LAN tegenkom want ik ram echt je kop van je romp.
@silverchaoz
DPI: 1400
Sensitivity: 7.5
WTF, speelt Suicide NL daar echt op?
[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 20-04-2016 12:34 ]
Onze huidige ranks staan erachter. Iedereen is maar 1 of 2 ranks naar beneden gegaan. Het valt allemaal nog wel mee.Wereldkaart schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:03:
[...]
Voor de update geldt niet. Iedereen die dat zegt is noob.
Ik weet niet zeker maar ik speel ook op een hele hoge DPI. Moet ik thuis nagaan. Sensivity van mij is 6.90 ofzoBrogala schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:32:
[...]
>
[...]
Super gezellig daar ja, snap wel waarom Nederlanders zo toxic bekend staan in ESEA...
@silverchaoz
DPI: 1400
Sensitivity: 7.5
WTF, speelt Suicide NL daar echt op?
[ Voor 11% gewijzigd door silverchaoz op 20-04-2016 12:57 ]
L@L..silverchaoz schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:54:
[...]
Ik weet niet zeker maar ik speel ook op een hele hoge DPI. Moet ik thuis nagaan. Sensivity van mij is 6.90 ofzo
ik speel op dpi 400 met een sens van 1.6...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Misschien ligt het er ook aan welke muis je gebruikt?hmr schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:59:
[...]
L@L..
ik speel op dpi 400 met een sens van 1.6...
DPI is DPIsilverchaoz schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:04:
[...]
Misschien ligt het er ook aan welke muis je gebruikt?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik vind hoge DPI fijner tbh. Het ligt er maar net aan, als je een snelle reactie hebt en je ziet een enemy kan je makkelijker op hem aimen omdat je niet zo veel met je muis hoeft te bewegen naar zijn lichaam. Ik heb zelf geen ervaring mee dat ik een enemy constant mis vanwege mijn DPI.
Verwijderd
Welke rank ben je? En DPI/sens word aangehouden als standaard, omdat dat bij iedereen het zelfde is. Ook gaan we ervan uit dat je windows sens 6/10 of 6/11 hebt ofzo, zolang het maar 6 is. Dan heb je minimaal last van versnelling.silverchaoz schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:07:
[...]
Ik vind hoge DPI fijner tbh. Het ligt er maar net aan, als je een snelle reactie hebt en je ziet een enemy kan je makkelijker op hem aimen omdat je niet zo veel met je muis hoeft te bewegen naar zijn lichaam. Ik heb zelf geen ervaring mee dat ik een enemy constant mis vanwege mijn DPI.
DPI 400 en 2 sens = 800, 4 sens. Zo kun je ook makkelijk terugrekenen!
Edit: In de proscene word 400dpi en 3-4 sens als best wel hoge sens beschouwd, en wel redelijk het maximale wat je kan gebruiken zonder veel slechter te worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2016 13:19 ]
Nooit naar Windows sens gekeken tbh. Toen ik dit spel voor het eerst dee en net uit Silver kwam heb ik maar eens mn DPI aangepast op wat ik fijn vond. Als je het wil weten dan kijk ik vanavond wel voor je welke DPI ik heb.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:17:
[...]
Welke rank ben je? En DPI/sens word aangehouden als standaard, omdat dat bij iedereen het zelfde is. Ook gaan we ervan uit dat je windows sens 6/10 of 6/11 hebt ofzo, zolang het maar 6 is. Dan heb je minimaal last van versnelling.
DPI 400 en 2 sens = 800, 4 sens. Zo kun je ook makkelijk terugrekenen!
Verwijderd
Oh god, nou niet allemaal je achterlijke sens gaan opnoemen, dat is super oninteressant. Het is wel interessant om mensen te vertellen dat dat echt niet kan, en ga alsjeblieft op een lage sens spelen wil je ooit hoger dan MG worden.
Merijn zo zal je nooit geen vriendjes maken. :-)Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:26:
Oh god, nou niet allemaal je achterlijke sens gaan opnoemen, dat is super oninteressant. Het is wel interessant om mensen te vertellen dat dat echt niet kan, en ga alsjeblieft op een lage sens spelen wil je ooit hoger dan MG worden.
Ik speel op 800 en 2,5 sens en vind het wel prima zo. Het hangt echt van persoon tot persoon af.
Trouwens, weet iemand hoe je je huidige config kan saven? Zou dit dan allemaal in mijn autoconfig kunnen plaatsen.
Nou......Nee.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:26:
en ga alsjeblieft op een lage sens spelen wil je ooit hoger dan MG worden.
Ik speel op een hoge DPI en mn maat ook en we zijn LEM atm. Je moet je sens aanpassen wat jij fijn vind. Er is volgens mij een video op yt waar je kan zien wat je perfect sens enzo is. Die heb ik niet gebruikt, duurt me te lang en ik speel goed atm.
Hier 2 videos voor mensen die het wel willen:
YouTube: Finding Your Sensitivity and Mouse Settings
YouTube: How to Find the PERFECT Sensitivity | CS Guides
Verwijderd
r4ptor schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:30:
[...]
Merijn zo zal je nooit geen vriendjes maken. :-)

Mwah, je wordt door een hoge sensitivity waarschijnlijk ook super inconsistent, je kan zieke flicks raken, maar waarschijnlijk mis je af en toe ook de makkelijkste schoten ooit. Verder gebeurd het natuurlijk zelden dat je een enemy ziet waar je niet op bent gepreaimed ivm crosshair placement, tenzij hij heel willekeurig peekt.Ik vind hoge DPI fijner tbh. Het ligt er maar net aan, als je een snelle reactie hebt en je ziet een enemy kan je makkelijker op hem aimen omdat je niet zo veel met je muis hoeft te bewegen naar zijn lichaam. Ik heb zelf geen ervaring mee dat ik een enemy constant mis vanwege mijn DPI.
Verwijderd
Ik raak ook gekke flicks op lage sens, maakt geen zak uit. Blijft dat lage sens gewoon preciezer is.Brogala schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:31:
[...]
Mwah, je wordt door een hoge sensitivity waarschijnlijk ook super inconsistent, je kan zieke flicks raken, maar waarschijnlijk mis je af en toe ook de makkelijkste schoten ooit. Verder gebeurd het natuurlijk zelden dat je een enemy ziet waar je niet op bent gepreaimed ivm crosshair placement, tenzij hij heel willekeurig peekt.
Oh btw, iedereen die op 1920x1080 speelt kan beter op 1600DPI en .50 sens spelen dan bijv. 400x2. Hoge DPI is accurater, want hij leest meer pixels uit!
En dan kom ik met mijn 800 Cpi.
Lang leve steelseries en hun afwijkende benaming
Verwijderd
Cocks per inchTerranova schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:33:
En dan kom ik met mijn 800 Cpi.
1000dpi en 0.8 hier. Zieke flicks raak je makkelijker met lage sens!Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:33:
[...]
Ik raak ook gekke flicks op lage sens, maakt geen zak uit. Blijft dat lage sens gewoon preciezer is.
Oh btw, iedereen die op 1920x1080 speelt kan beter op 1600DPI en .50 sens spelen dan bijv. 400x2. Hoge DPI is accurater, want hij leest meer pixels uit!
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Verwijderd
Ik geloof het niet dat jij op 7sens en hoge DPI speelt. Sowieso niet op windows 6/11. Dan doe je 360/0,5cm. Dat kan gewoon niet.silverchaoz schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:31:
[...]
Nou......Nee.
Ik speel op een hoge DPI en mn maat ook en we zijn LEM atm. Je moet je sens aanpassen wat jij fijn vind. Er is volgens mij een video op yt waar je kan zien wat je perfect sens enzo is. Die heb ik niet gebruikt, duurt me te lang en ik speel goed atm.
Hier 2 videos voor mensen die het wel willen:
YouTube: Finding Your Sensitivity and Mouse Settings
YouTube: How to Find the PERFECT Sensitivity | CS Guides
Maar niet die zieke 360 flicks die je op 5000 eDPI wel zou kunnen makenNeHoX schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:34:
[...]
1000dpi en 0.8 hier. Zieke flicks raak je makkelijker met lage sens!
Als je wil kijk ik er vanavond wel na.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:36:
[...]
Ik geloof het niet dat jij op 7sens en hoge DPI speelt. Sowieso niet op windows 6/11. Dan doe je 360/0,5cm. Dat kan gewoon niet.
Verwijderd
Doe maar, ik heb t net even geprobeerd en het is menselijk onmogelijk om dan nog te mikken. Het gaat om mm werk, en dan overaim je nog.
Beter stuur je mee een PM of voeg je me toe op steam. Heb niet zoveel behoefte bij om een 1 v 1 gesprek hier te lopen op dit openbare forum wat voor iedereen is en ik denk de anderen ook niet op dit forum.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:38:
[...]
Doe maar, ik heb t net even geprobeerd en het is menselijk onmogelijk om dan nog te mikken. Het gaat om mm werk, en dan overaim je nog.
Hoeveel invloed heeft die windows sens dan? Ik heb hem op 4/11 staan geloof ik, speel met 850dpi en 1,98 in game.. raw input staat on, ik dacht dat daardoor windows sens niet uitmaakte? toegegeven, ik speel het nog niet zo lang..

Maar dan verplaats je de muis ook op een andere manier hé. Waarschijnlijk gebruikt silverchaoz fingertip grip, tenminste zo speelde ik wel toen ik net begon met CSGO. Toen zat ik ook op 2400DPI en 6 in-game sense ofzo. Met die settings kwam ik tot nova4 daarna ben ik drastisch gaan verlagen.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:38:
[...]
Ik speel (helaas) vanuit m'n pols. Niet vanaf m'n elleboog. Hierdoor kan m'n sens niet zo laag als ik zou willen.
Heb nu geloof ik 800 DPI en sens 1.9 oid. maar zou graag nog lager zitten..
Heb nu geloof ik 800 DPI en sens 1.9 oid. maar zou graag nog lager zitten..
Dat maakt wel uit, want met een lagere sens kan je nooit sneller flicken dan met een hogere sens. Kijk bijvoorbeeld maar naar TyLoo: YouTube: Luminosity vs. Tyloo - Mirage - Group A - DreamHack Masters Malmö 2016 . Die gasten spelen volgens mij iets van 4-5 sens 400 DPI. Ik heb nog geen flickshots gevonden, maar ze snappen iig supersnel van rechts naar links.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:33:
[...]
Ik raak ook gekke flicks op lage sens, maakt geen zak uit. Blijft dat lage sens gewoon preciezer is.
Lage sens is preciezer, dat klopt natuurlijk, maar je kan ook goed worden als je iets van de norm afwijkt. S1mple speelt bijvoorbeeld 450 DPI ~3.4 sens. 7 sens is natuurlijk wel veel te extreem.
Verwijderd
Maar silverchaos beweert daarnaast ook nog hoge dpi te hebben. Hoge dpi zie ik als 1000+. Das dus al 4x wat simpel heeft.Brogala schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:22:
[...]
Dat maakt wel uit, want met een lagere sens kan je nooit sneller flicken dan met een hogere sens. Kijk bijvoorbeeld maar naar TyLoo: YouTube: Luminosity vs. Tyloo - Mirage - Group A - DreamHack Masters Malmö 2016 . Die gasten spelen volgens mij iets van 4-5 sens 400 DPI. Ik heb nog geen flickshots gevonden, maar ze snappen iig supersnel van rechts naar links.
Lage sens is preciezer, dat klopt natuurlijk, maar je kan ook goed worden als je iets van de norm afwijkt. S1mple speelt bijvoorbeeld 450 DPI ~3.4 sens. 7 sens is natuurlijk wel veel te extreem.
Hoera! Net twee keer een BS m4a1s Masterpiece gewonnen met een coinflip.. nu uptraden naar een hotrod / icarus fell!!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Coinflip ? Waar wat hoe ?hmr schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:55:
Hoera! Net twee keer een BS m4a1s Masterpiece gewonnen met een coinflip.. nu uptraden naar een hotrod / icarus fell!!
Volgens mij moet ik dan weer verder in het CS:GO betting topic.... nouja tis niet betten... je gooit allebei een bepaalde waarde in de "pot" en je hebt 50% kans om dan de totale pot te winnen... Dus ik heb 90 euro aan skins ingezet en de andere persoon ook (2x die m4a1) en ik won de pot
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
90 € zot xD maar proficiathmr schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:05:
[...]
Volgens mij moet ik dan weer verder in het CS:GO betting topic.... nouja tis niet betten... je gooit allebei een bepaalde waarde in de "pot" en je hebt 50% kans om dan de totale pot te winnen... Dus ik heb 90 euro aan skins ingezet en de andere persoon ook (2x die m4a1) en ik won de pot
/betting
Ehm... Als dat geen betten is weet ik het ook niet meer.hmr schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:05:
[...]

Het is niet echt inzetten op een wedstrijd, dat bedoel ik ermee. Dat het een kansspel is trek ik niet in twijfelrnenator schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:19:
[...]
Ehm... Als dat geen betten is weet ik het ook niet meer.![]()
[ Voor 14% gewijzigd door hmr op 20-04-2016 15:43 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Een superlange infographic waarin je onder andere ziet dat NL nooit wat betekend heeft in internationaal CS: https://dathost.net/asset...l-offensive-in-review.jpg
Het zou wel echt bijzonder zijn als we binnen 5 jaar wel een team krijgen dat iets voorstelt. Maar ik verwacht het niet.
Het zou wel echt bijzonder zijn als we binnen 5 jaar wel een team krijgen dat iets voorstelt. Maar ik verwacht het niet.
De enige Nederlandse speler is ChrisJ die op prof niveau speelt. Ik hoop idd dat dit BeNeLux tournament sponsors en teams gaat aantrekken als iemand goed uit de bus komt.rnenator schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:15:
Een superlange infographic waarin je onder andere ziet dat NL nooit wat betekend heeft in internationaal CS: https://dathost.net/asset...l-offensive-in-review.jpg
EDIT: Ik klikte net op je afbeelding en het viel me op dat Dreamhack 2014 (Winter) 431k viewers had in de finale en Katowice 2015 meer dan het dubbele had. Hoe dan? Zijn er dan zoveel nieuwe mensen bij gekomen of kon niemand kijken op dat moment? Weet iemand dat nog?
[ Voor 21% gewijzigd door silverchaoz op 21-04-2016 10:39 ]
Haha, lol, krijg eindelijk die malmö case. Wat krijg ik als tradeoffer ? StatTrak elite build ak 47 ft..2 euro en 47 cent. Yup.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Ja heb ik ook een keer gehad, maar ook een m4a1-s Master pieceJelle Brolnir schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:45:
Haha, lol, krijg eindelijk die malmö case. Wat krijg ik als tradeoffer ? StatTrak elite build ak 47 ft..2 euro en 47 cent. Yup.
Ik had 3 van die kistjes gekocht wat me 20 euro koste, normaal haal ik dan vaak het dubbele of 1.5x eruit maar nu kwam ik net aan de 10 euro. Beetje jammer maar goedJelle Brolnir schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:45:
Heb je wel geluk gehadTerranova schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:56:
[...]
Ja heb ik ook een keer gehad, maar ook een m4a1-s Master piece
Hier hetzelfde, mijn eerste 8 waren super (1e dag), de 8 daarna (3 dagen later) waren allemaal teleurstellend.
CS is gewoon gigantisch gegroeid. ik ben pas in 2015 actief begonnen met kijken/spelen en met mij vele anderen. Je ziet het aan al die statistieken. Bijna alles is verdubbeld in zeer korte tijd.silverchaoz schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:29:
[...]
De enige Nederlandse speler is ChrisJ die op prof niveau speelt. Ik hoop idd dat dit BeNeLux tournament sponsors en teams gaat aantrekken als iemand goed uit de bus komt.
EDIT: Ik klikte net op je afbeelding en het viel me op dat Dreamhack 2014 (Winter) 431k viewers had in de finale en Katowice 2015 meer dan het dubbele had. Hoe dan? Zijn er dan zoveel nieuwe mensen bij gekomen of kon niemand kijken op dat moment? Weet iemand dat nog?. Verder was het wel interessant om deze statestieken te lezen imo
Als je het verhaal van van Flipside (F3) kent, dan weet je dat sponsoren die in CSGO willen stappen, vooral een stabiel team zoeken. Een spelersgroep die langere tijd samen spelen en daarnaast potentie hebben. De nu al gesponsorde teams zijn te duur om nog over te nemen en een project als G2 toen is ook duur en ontzettend risicovol. Je werkt met jonge mensen en grote ego's en de kans dat die instorten waardoor jij je hele investering kwijt raakt is ontzettend groot.
Hoewel een competitie een oplossing is, zullen de betere teams in die competitie zich ook nog eens moeten gedragen. Elkaar helpen i.p.v. elkaar tegenwerken. Ook dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren.
Ja redelijk, was wel maar Well Worn, toch nog 50 euro, daarnaast maar 2 van de 8 malmo cases gehad die minder dan 6 euro waren. Dus al met al winst.silverchaoz schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:59:
[...]
Ik had 3 van die kistjes gekocht wat me 20 euro koste, normaal haal ik dan vaak het dubbele of 1.5x eruit maar nu kwam ik net aan de 10 euro. Beetje jammer maar goed
[...]
Heb je wel geluk gehad
Ik kocht er gister 3. Kwam uit op 40€ aan skins, legde 20 neer. Maar het blijft een risico natuurlijk.Terranova schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:22:
[...]
Ja redelijk, was wel maar Well Worn, toch nog 50 euro, daarnaast maar 2 van de 8 malmo cases gehad die minder dan 6 euro waren. Dus al met al winst.
Tja beter dan dat je tig van die zwarte deagles krijgt (ben ff de naam kwijt)ajaxalex schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:34:
[...]
Ik kocht er gister 3. Kwam uit op 40€ aan skins, legde 20 neer. Maar het blijft een risico natuurlijk.
Conspiracy toch ? Die kreeg ik onzinJelle Brolnir schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:16:
[...]
Tja beter dan dat je tig van die zwarte deagles krijgt (ben ff de naam kwijt)
BTC €94.837,08
Wat zijn jullie beste knives die jullie ooit hebben geunboxed?, ik begin wel met mijn karambit sapphire, getraded voor skins en uiteindelijk 1400 euro op paypal gehad
Bs skins. Dat is wat in geunboxed heb.Mike.O schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:01:
Wat zijn jullie beste knives die jullie ooit hebben geunboxed?, ik begin wel met mijn karambit sapphire, getraded voor skins en uiteindelijk 1400 euro op paypal gehad
Wat ik geunboxed heb ? bullcrap 30€ aan keys nooit wat gekregen vriend van mij deed nooit mee aan die onzin totdat ie vorige week een Stattrack FN AWP hyperbeast unboxt... Juist ik heb genoeg geld op steam staan maar echt niet dat je mij nog 1 kist ziet openen ( zeg ik nu )Mike.O schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:01:
BTC €94.837,08
Is dat nou een ding dat hoge ranks slechte skins krijgen?Jelle Brolnir schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:02:
[...]
Bs skins. Dat is wat in geunboxed heb.
Ik hoop voor jou dat dit lang geleden is, want die dingen gaan tegenwoordig voor iets van 2200Mike.O schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:01:
Gelukkig en helaas wel, Het was te veel gedoe om in 1x dat ding te verkopen omdat niemand in 1x zoveel geld uit geeft, ik had hem dus geruild voor skins en daarna die skins verkochtmacciez schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:07:
[...]
Ik hoop voor jou dat dit lang geleden is, want die dingen gaan tegenwoordig voor iets van 2200
[ Voor 4% gewijzigd door Mike.O op 21-04-2016 23:11 ]
Nou, hoog, vanavond weer lem geworden. Zal morgen wel weer deranken omdat vanavond insane was. Maar misschien heb je gelijk, geen idee.Mike.O schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:04:
[...]
Is dat nou een ding dat hoge ranks slechte skins krijgen?
RIP INFERNO!
Inferno zit nu in de reserve group en Nuke in de active duty group.
Nog een nieuwigheid Prime MM. Mensen die hun steam gelinkt hebben met hun telefoon kunnen dit activeren.
Meer uitleg:
Nog een nieuwigheid Prime MM. Mensen die hun steam gelinkt hebben met hun telefoon kunnen dit activeren.
Meer uitleg:

nee... niet inferno weg. de boefenr4ptor schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 06:36:
RIP INFERNO!
Meer uitleg:
[afbeelding]
die prime mm vindt ik niet eens zo een slecht idee. zeker niet voor de mensen die vaak solo que doen.
Je kunt een maand premium kopen voor 5 euro en dan nemen ze nog maar een cut van 5%, dus alle verkopen van boven de 100 euro per maand maak je profit. Dat je het maar even weet
Dat had je in het geval van 1400 euro zo'n 70 euro opgeleverd.

[ Voor 7% gewijzigd door Lawwie op 22-04-2016 08:53 ]
Als je premium koopt, gaat er dan sws maandelijks geld ervan af of is het elke keer zelf verlengen?Lawwie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:52:
[...]
Je kunt een maand premium kopen voor 5 euro en dan nemen ze nog maar een cut van 5%, dus alle verkopen van boven de 100 euro per maand maak je profit. Dat je het maar even weet![]()
Dat had je in het geval van 1400 euro zo'n 70 euro opgeleverd.
[afbeelding]
Neeeeee!!!! Niet inferno! Niet die brakke nuke! Nou ja ik trok me toch al weinig aan van de 'active/passive' map poule, en de oude nuke werd niet veel minder gespeeld doordat hij is de passive map poule zat.r4ptor schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 06:36:
RIP INFERNO!
Meer uitleg:
[afbeelding]
Ik hoop wel dat ze snel met een nieuwe inferno komen, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel een jaar duren.
Wow de pro's zijn niet blij met -inferno: https://www.reddit.com/r/...opinions_on_inferno_nuke/
Falllen had liever dust2 zien gaan. Daar ben ik het wel mee eens. Dust2 is naar mijn mening 1 van de minst interessante maps om pro's op te zien spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door rnenator op 22-04-2016 09:20 . Reden: reacties-toegevoegd ]
Ik vind het niet erg. Vind die nieuwe Nuke best wel vet. T side heeft veel meer kans dan vroeger.
RIP smurf accounts, dat scheelt ook al een hoop denk ik voor de mensen die niet global of supreme zijn haha.estrion schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:27:
[...]
nee... niet inferno weg. de boefen![]()
die prime mm vindt ik niet eens zo een slecht idee. zeker niet voor de mensen die vaak solo que doen.
Nieuwe Inferno ben ik wel benieuwd naar dan, hopelijk want sneller dan een jaar. Voor nu maar kijken hoe Nuke gaat zijn in competitief. Laatst een keer met zilvers op Faceit gespeeld, maar toen werd ik best hard ge-ownd.rnenator schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:12:
[...]
Neeeeee!!!! Niet inferno! Niet die brakke nuke! Nou ja ik trok me toch al weinig aan van de 'active/passive' map poule, en de oude nuke werd niet veel minder gespeeld doordat hij is de passive map poule zat.
Ik hoop wel dat ze snel met een nieuwe inferno komen, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel een jaar duren.
Ook hopelijk rip cheatersLouw Post schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:21:
[...]
RIP smurf accounts, dat scheelt ook al een hoop denk ik voor de mensen die niet global of supreme zijn haha.
[...]
Nieuwe Inferno ben ik wel benieuwd naar dan, hopelijk want sneller dan een jaar. Voor nu maar kijken hoe Nuke gaat zijn in competitief. Laatst een keer met zilvers op Faceit gespeeld, maar toen werd ik best hard ge-ownd.
Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.