Vandaag gechat met kinguin, voordat ik aan de beurt was, was ik een uur verder maar heb mn skins ontvangen!
Ik kreeg een:
FN AWP- Electric Hive
FN AK47- Blue Laminate Statrack
FN AWP- Electric Hive
FN AK47- Blue Laminate Statrack
Nice, sorry dat ik je niet geloofde lol. Veel mensen shittalken daarover. Dit is letterlijk een winnende lot uit een loterij.
Ik zag ooit iemand een medusa krijgen en icarus fell. Ze stonden beiden onderaan het scoreboard. Ik ga ook shit spelen krijg ik ook goede drop
Medusa:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=627197243
Icarus:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=637851230
Het grappige was. Ik heb in die casual match 1 (ja maar één) ronde mee gespeeld. De laatste dus en kreeg een dikke drop hahahaha.silverchaoz schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:07:
[...]
Nice, sorry dat ik je niet geloofde lol. Veel mensen shittalken daarover. Dit is letterlijk een winnende lot uit een loterij.
Ik zag ooit iemand een medusa krijgen en icarus fell. Ze stonden beiden onderaan het scoreboard. Ik ga ook shit spelen krijg ik ook goede drop![]()
Medusa:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=627197243
Icarus:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=637851230
Flink under market value verkocht zie ik.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Destijds wist ik alleen dat sites als op skins bestonden en verder niet. Dus heb mij er niet veel in verdiept. Op moment van verkoop was een verglijkbare DL te koop op OP skins voor 50 euro meer. Doordat ik de site amper kende heb ik de DL op steam zelf verkocht, gezien ik er nog niet direct vertrouwen in had.
Mensen zoals Zion weten dan niet goed wat ze er mee moeten of vertrouwen op andere websites te plaatsen, zoals hij zei en gaan ze die dingen verkopen op de markt. Kan je niks aan doen als je de kennis er niet voor hebt, maar het is wel zonde als je ze voor flink minder verkoopt idd. Die dragon lore van Zion kon je verkopen voor 400-500 op andere sites
Als ik mijn dlore wil verkopen zie ik ook dat mensen ze nog af en toe verkopen op de steam markt:

Zonde van het geld eigenlijk, maar je kan er niks tegen doen
[ Voor 3% gewijzigd door silverchaoz op 18-04-2016 16:30 ]
Precies. Baalde er na een beetje meer research nog een beetje van. Echter zit ik er totaal niet meer mee. Alsnog een dikke steam wallet aan over gehouden:Dsilverchaoz schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:28:
[...]
Mensen zoals Zion weten dan niet goed wat ze er mee moeten zoals hij zei en gaan ze die dingen verkopen op de markt. Kan je niks aan doen als je de kennis er niet voor hebt, maar het is wel zonde als je ze voor flink minder verkoopt idd. Die dragon lore van Zion kon je verkopen voor 400-500 op andere sites
Als ik mijn dlore wil verkopen zie ik ook dat mensen ze nog af en toe verkopen op de steam markt:
[afbeelding]
Zonde van het geld eigenlijk, maar je kan er niks tegen doen
Heb ik ook, vind het een ideaal scherm, maar vooral voor de zwaardere games waar die gsync goed voor werkt naast de 144hz.ajaxalex schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:19:
[...]
Ik speel zelf een maandje op een 144 hertz scherm namelijk;
pricewatch: AOC G2460PF Zwart
Ik vind het een prima scherm. Ik heb nog geen problemen ermee gehad.
Dus een goed scherm voor een mooie prijs.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik zou sws er ook niet meer bij zitten. gwn free 312 euro gekregen en kan je mooi uitgeven aan games hahaZionrage schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:31:
[...]
Precies. Baalde er na een beetje meer research nog een beetje van. Echter zit ik er totaal niet meer mee. Alsnog een dikke steam wallet aan over gehouden:D
Zat ik zelf ook naar te kijken. Prima prijs. Enkel het rode vind ik wat minder, gezien ik in mijn build groen hebSouLLeSSportal schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:32:
[...]
Heb ik ook, vind het een ideaal scherm, maar vooral voor de zwaardere games waar die gsync goed voor werkt naast de 144hz.
In mijn geval 1 game met season pass en verder mijn inventory flink uitgebreid.silverchaoz schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:33:
[...]
Ik zou sws er ook niet meer bij zitten. gwn free 312 euro gekregen en kan je mooi uitgeven aan games haha
Dat is inderdaad minder, maar het scherm zelf is prima en voor een mooie prijs. Ik raad hem aan iggZionrage schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:33:
[...]
Zat ik zelf ook naar te kijken. Prima prijs. Enkel het rode vind ik wat minder, gezien ik in mijn build groen heb
Ben ik het ook mee eens, de mooiere skins zijn al gauw 100 +Zionrage schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:37:
Buiten de huidige discussie. Ligt het aan mij, of zijn er zo weinig mooie m4a4 skins invergelijking met de m4a1?
Zelfs die vind ik niet zo mooi:Xajaxalex schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:38:
[...]
Ben ik het ook mee eens, de mooiere skins zijn al gauw 100 +
De enigen mooie M4A4 skin is Assimov of HowlZionrage schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:37:
Buiten de huidige discussie. Ligt het aan mij, of zijn er zo weinig mooie m4a4 skins invergelijking met de m4a1?
Howlsilverchaoz schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:40:
[...]
De enigen mooie M4A4 skin is Assimov of Howl

Howl, Poseidon, Asiimov (maar die alleen met een Crown boven het magazijn).
Do what you love, do it often
Klopt, die zien er prima uit. Maar als je in de range tot 100 euro kijkt, is er bar weinig helaas. Asiimov kan er inderdaad mee door.macciez schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:44:
Howl, Poseidon, Asiimov (maar die alleen met een Crown boven het magazijn).
iig alles beter dan die Evil Daimyo, wat is dat ding lelijk zeg
Royal paladin?

Daybreak?

https://csgostash.com/weapon/M4A4

Daybreak?

https://csgostash.com/weapon/M4A4
[ Voor 10% gewijzigd door Lawwie op 18-04-2016 16:59 ]
Owja, Daybreak and Bullet Rain.Beide ook mooi.
Do what you love, do it often
Heb een royal Paladin en daybreak gehad. Nu een goedkope evil dyamo FN. Vooral omdat ik nu weer met de m4a1-s speel.
Wist niet dat je na de games ook daadwerkelijk echt goede skins kon krijgen
Ik speel ook m4a1-s, stattrak basalisk atm, misschien naar een hot rod als ik weer wat ga winnen met betten.r4ptor schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:01:
Heb een royal Paladin en daybreak gehad. Nu een goedkope evil dyamo FN. Vooral omdat ik nu weer met de m4a1-s speel.
De kans is er, maar hij is heeeeeeel klein. Beste wat ik ooit gedropt heb gekregen is de glock reactor FN van 5 euro.DivineNL schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:02:
Wist niet dat je na de games ook daadwerkelijk echt goede skins kon krijgen
[ Voor 31% gewijzigd door Lawwie op 18-04-2016 17:03 ]
Ik een cyrex. Die zijn zowiezo mooi! Ja, hot rod is ook prachtig. Ik heb de goedkope MP9 Hot Rod.
Maare, als je een dragon lore gedropt kan krijgen, kan er dan ook een knife gedropt worden?
Of komen die alleen maar uit kisten?
Edit: Heb het al gegoogled
[ Voor 15% gewijzigd door DivineNL op 18-04-2016 17:23 ]
Al heb je het gegoogeld, even ter verduidelijking, de dragon lore, net als de m4a1-s knight komen uit de cobblestone collectie. De reden waarom de m4a1-s ook zo duur is, is omdat je die kunt trade-uppen naar een dlore.DivineNL schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:14:
Maare, als je een dragon lore gedropt kan krijgen, kan er dan ook een knife gedropt worden?
Net zoals dit wapen.Lawwie schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:45:
[...]
Al heb je het gegoogeld, even ter verduidelijking, de dragon lore, net als de m4a1-s knight komen uit de cobblestone collectie. De reden waarom de m4a1-s ook zo duur is, is omdat je die kunt trade-uppen naar een dlore.
http://steamcommunity.com...avy%20%28Factory%20New%29
80 euro en als je hem inspect is die heel iets blauw en voor de rest zwart.
Waarom? vanwege glock fade. Maar ik vond het super overpriced
Verwijderd
Ha, en die uptrade is nog stom ook. 50% kans, want voor 100% betaal je meer dan een Dlore. 5 knights en dan 5 van die famas ofzo toch?Lawwie schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:45:
[...]
Al heb je het gegoogeld, even ter verduidelijking, de dragon lore, net als de m4a1-s knight komen uit de cobblestone collectie. De reden waarom de m4a1-s ook zo duur is, is omdat je die kunt trade-uppen naar een dlore.
Wat ik vooral jammer vind van de M4A4 is dat die veel beschadigder lijkt dan een slechtere M4A1-S. Heb nu een Well-Worn Master Piece, maar die ziet er stukken beter uit dan mijn Factory New Daybreak...
Naast het betting topic, misschien ook een skins topic aanmaken? Er werd op ons geflamed toen we het over een toernooi hadden, maar ik zie liever dat mensen dat soort dingen regelen in dit topic dan skins en ik zie ook veel liever de acties die jullie hebben gemaakt, dus lekker youtube filmpjes posten.
Maar dat mag hier ook niet meer constant want toen kwam er iemand anders zeiken.
Waarom zeiken jullie zoveel? :-D
http://plays.tv/s/KlM6SnDBsnjN
Een ace! Een hele mooie vind ik zelf.
Waarom zeiken jullie zoveel? :-D
http://plays.tv/s/KlM6SnDBsnjN
Een ace! Een hele mooie vind ik zelf.
[ Voor 24% gewijzigd door r4ptor op 19-04-2016 07:52 ]
Was ik weer LE, 2 wars trg LEM wtf is going on
Gisteravond een paar potjes gespeelt met oa Yde, Sjef en Jamie. En DMG geworden:)
Of gewoon niet zeiken, Het gaat over csgo, daar horen filmpjes, betting en skins bij. En zelf een toernooi. Dus als je iets niet wilt zien, doe je oogjes dicht en scroll verder.pineapple23 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:28:
Naast het betting topic, misschien ook een skins topic aanmaken? Er werd op ons geflamed toen we het over een toernooi hadden, maar ik zie liever dat mensen dat soort dingen regelen in dit topic dan skins en ik zie ook veel liever de acties die jullie hebben gemaakt, dus lekker youtube filmpjes posten.
Haha eerst thumbs up doen en dan ditajaxalex schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:39:
[...]
Of gewoon niet zeiken, Het gaat over csgo, daar horen filmpjes, betting en skins bij. En zelf een toernooi. Dus als je iets niet wilt zien, doe je oogjes dicht en scroll verder.

Je had beter je post kunnen afsluiten met je eigen quote.
Skins is skills
Ik was die evil dyamo al vergetenr4ptor schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:01:

Ik vind het persoonlijk de mooiste M4A4, maar omdat hij zo goedkoop is heb ik hem nietsilverchaoz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:45:
[...]
Ik was die evil dyamo al vergeten. Die skin is eigenlijk behoorlijk mooi voor die prijs waarvoor je hem kan krijgen tbh.
#boostedajaxalex schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:34:
Gisteravond een paar potjes gespeelt met oa Yde, Sjef en Jamie. En DMG geworden:)
Die heb ik in factory new. Vind ik persoonlijk een van de mooiste skins van M4A4.Louw Post schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:48:
[...]
Ik vind het persoonlijk de mooiste M4A4, maar omdat hij zo goedkoop is heb ik hem niet
Skins = skillLouw Post schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:48:
[...]
Ik vind het persoonlijk de mooiste M4A4, maar omdat hij zo goedkoop is heb ik hem niet
Verwijderd
het gaat me eerder om de moderator(s) dan wat er daadwerkelijk hier gebeurt. Waar hier over gepraat word is toch 99% van de tijd reinste onzin. Maar dat die mod weer kan bepalen wat er belangrijk is voor deze thread vind ik hilarisch, ga toch weg vent.pineapple23 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:42:
[...]
Haha eerst thumbs up doen en dan dit![]()
Je had beter je post kunnen afsluiten met je eigen quote.
Skins is skills
Sinds ik mijn Master Piece heb carry ik lems/supremes op faceit yo
True, ik wilde alleen maar aangeven met mijn post, dat iedereen zijn eigen interesses heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:00:
[...]
het gaat me eerder om de moderator(s) dan wat er daadwerkelijk hier gebeurt. Waar hier over gepraat word is toch 99% van de tijd reinste onzin. Maar dat die mod weer kan bepalen wat er belangrijk is voor deze thread vind ik hilarisch, ga toch weg vent.
Louw Post schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:48:
[...]
Goede reden. Ik speel liever met de m4a1s tbh. Weet niet waarom maar ik heb altijd het gevoel dat ik meer accurate ben met dat ding en dat de m4a4 een spray wapen is. Het ligt er net aan op welke map je eigenlijk speelt denk ik. Ik denk dat cache makkelijker is m4a1s en dat inferno makkelijker is voor m4a4 bijvoorbeeld.
Dan zou ik graag eens zijn stats weten van de laatste matchen.
a1 is volgensmij ook meer accurate, maar heeft ook een kleiner magazijn.silverchaoz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:05:
[...]
![]()
![]()
![]()
Goede reden. Ik speel liever met de m4a1s tbh. Weet niet waarom maar ik heb altijd het gevoel dat ik meer accurate ben met dat ding en dat de m4a4 een spray wapen is. Het ligt er net aan op welke map je eigenlijk speelt denk ik. Ik denk dat cache makkelijker is m4a1s en dat inferno makkelijker is voor m4a4 bijvoorbeeld.
Als ze de a1 gewoon 80 kogels ipv 60. Ik speel er nu ook vaak mee en hij inderdaad accurater. Ik spray veel minder door die 60 kogels.. Eergisteren toch met 1 clip 3 kills kunnen maken, en de ronde ervoor zei ik nog dat de a1 te weinig kogels had. En kreeg ik het ganse team op me dakZionrage schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:08:
[...]
a1 is volgensmij ook meer accurate, maar heeft ook een kleiner magazijn.
[ Voor 4% gewijzigd door r4ptor op 19-04-2016 09:12 ]
Net zoals de USP-S zuinig zijn met je kogels haha, ben zelf dan ook overgestapt op de P2K, maar gebruik nog wel de A1 voor de dikke spraydownsr4ptor schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:10:
[...]
Als ze de a1 gewoon 80 kogels ipv 60. Ik speel er nu ook vaak mee en hij inderdaad accurater. Ik spray veel minder door die 60 kogels.. Eergisteren toch met 1 clip 3 kills kunnen maken, en de ronde ervoor zei ik nog dat de a1 te weinig kogels had..
Met de usps mag je inderdaad niet sprayen, maar rustig blijven en gaan voor die headshots.. Had zo last op inferno 3 headies op b doordat ik rustig bleef. Ondertussen konden de A spelers roteren doordat de bom al down was.Louw Post schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:12:
[...]
Net zoals de USP-S zuinig zijn met je kogels haha, ben zelf dan ook overgestapt op de P2K, maar gebruik nog wel de A1 voor de dikke spraydowns
http://plays.tv/s/KlMQnMuXJ3tl
Soms aim ik ook wat verder links, maar kijk ik rechts en tegen dat je klikt zitten ze in je crosshair en headie. B apps mirage is zo'n spot, dan zit ik vaak in kitchen.
Ik merk vaak dat als ik een team van 4 heb, wij alsnog in het team terecht komen bij een idioot. (Russische rush b cyka blyat gast). Blijft vervelend dat dit niet fatsoenlijk te filteren is.
Ook niet met die Rus blokker van BananaGaming?Zionrage schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:19:
Ik merk vaak dat als ik een team van 4 heb, wij alsnog in het team terecht komen bij een idioot. (Russische rush b cyka blyat gast). Blijft vervelend dat dit niet fatsoenlijk te filteren is.
http://csgo.gamebanana.com/tools/5684
Is that a thing? Ga het vanavond eens bestuderen!ghostman schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:07:
[...]
Ook niet met die Rus blokker van BananaGaming?
De "Rus-blokker" wordt gebruikt door Russen om Russen te blokkeren.ghostman schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:07:
[...]
Ook niet met die Rus blokker van BananaGaming?
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
De "Rus-blokker" a.k.a. de "Rus-lokker" om met zoveel mogelijk Russen te spelen voor de beste CSGO ervaring.
Verwijderd
Nee is hartstikke nep, we houden je voor de gek man.Zionrage schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:11:
[...]
Is that a thing? Ga het vanavond eens bestuderen!
Ja, het is nep als je niet de juiste instellingen hebt. Zo moet je Windows firewall aanhebben, anders lukt het niet.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:28:
[...]
Nee is hartstikke nep, we houden je voor de gek man.
Alleen kan het hierdoor gebeuren dat je soms geen accept button krijgt. (dan krijg je de hele lobby op je dak)
Aha, nu weten we de oorzaak
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Dat valt nog mee xd. Ik had gister mn rankup dik verloren, omdat ik Solo ging spelen en kwam bij 4 russen in het team. Ik kon geen russisch dus mijn team besloot me maar elke ronde in mijn hoofd te schieten totdat ik constant 10-20 hp had. Rip rankup want ik was LE en tegenstander allemaal LEM.Zionrage schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:19:
Dat van die niet krijgende accept button is een heel ander probleem. Ik heb het ook heel vaak. Alle mogelijke fixes online geprobeerd, geen eentje werkt
Maar vaak is het alleen de 1e keer dat ik geen knop zie, daarna weer wel
Kan de cs:go community geen kickstarter opzetten voor servers zonder russen?

Er zijn toch genoeg servers zonder Russen? Vele community servers, Faceit Premium, ESEA, etc.?Zionrage schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:50:
Kan de cs:go community geen kickstarter opzetten voor servers zonder russen?
Na lange tijd spelen is dit nieuw voor mij? Community servers is dat ook direct ranked dan?Louw Post schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:51:
[...]
Er zijn toch genoeg servers zonder Russen? Vele community servers, Faceit Premium, ESEA, etc.?
Ik gebruik altijd de lobby, om vervolgens toegewezen te worden aan teammates en enemies o.O
Community servers niet, maar Faceit en ESEA hebben wel een ranking systeem, die is wel anders dan die van CSGO zelf.Zionrage schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:53:
[...]
Na lange tijd spelen is dit nieuw voor mij? Community servers is dat ook direct ranked dan?
Ik gebruik altijd de lobby, om vervolgens toegewezen te worden aan teammates en enemies o.O
Erg interessant, kwam ook deze tweet tegen van een ESL medewerker:Eekhoornz0r schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:47:
http://play.eslgaming.com/benelux/news/264657/
ideetje voor sommige teams die gemaakt zijn?
https://twitter.com/ESLJaap/status/722318624254517248
Grootse plannen vanuit ESL lijkt het
Edit: excuus dubbele post.
[ Voor 3% gewijzigd door Louw Post op 19-04-2016 11:08 ]
Terugkomend op mijn monitor dilemma:
Ik ga graag voor pricewatch: BenQ XL2411Z Zwart
Echter nu zie ik het volgende probleem: de aansluiting. De betreffende monitor heeft namelijk geen displayport aansluiting.
Ik heb de volgende videokaart: pricewatch: MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G
Ik zie op het internet verschillende verhalen over 144hz en hdmi. Hoe zou ik deze nu het beste kunnen aansluiten mocht ik deze kopen?
Echter nu zie ik het volgende probleem: de aansluiting. De betreffende monitor heeft namelijk geen displayport aansluiting.
Ik zie op het internet verschillende verhalen over 144hz en hdmi. Hoe zou ik deze nu het beste kunnen aansluiten mocht ik deze kopen?
Verwijderd
Je kunt deze monitor aansluiten op je DVI-I poort.Zionrage schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:41:
Terugkomend op mijn monitor dilemma:
Edit: je krijgt een DVI-D kabel meegeleverd, die mist de pinnetjes voor het analoge signaal van een DVI-I poort, maar werkt uiteraard gewoon prima op 144Hz via het digitale signaal van de DVI-I poort.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2016 11:48 ]
Ah fantastisch! Bedankt! Volgende week wil ik de monitor bestellen, want als ik ga peeken met een awp oid, merk ik dat 60hz te weinig is.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:44:
[...]
Je kunt deze monitor aansluiten op je DVI-I poort.
Verwijderd
Het is best een enorm verschil, waar je vervolgens wel snel aan zult wennen. Vergeet niet een goed kleurkalibratie-profiel te gebruiken (standaardkleuren zijn niet zo denderend) en de monitor in je driver software/OS display settings op 144Hz te zetten (dit kan wel eens automatisch veranderen, dus hou dat in de gaten)Zionrage schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:49:
[...]
Ah fantastisch! Bedankt! Volgende week wil ik de monitor bestellen, want als ik ga peeken met een awp oid, merk ik dat 60hz te weinig is.
Had het inderdaad gelezen in diverse reviews. Out of the box colors zijn waardeloos.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:53:
[...]
Het is best een enorm verschil, waar je vervolgens wel snel aan zult wennen. Vergeet niet een goed kleurkalibratie-profiel te gebruiken (standaardkleuren zijn niet zo denderend) en de monitor in je driver software/OS display settings op 144Hz te zetten (dit kan wel eens automatisch veranderen, dus hou dat in de gaten)
Wat mij opvalt aan case opening ,
Wanneer ik 1 case open terwijl mijn invertory compleet leeg is krijg ik altijd goede drops, zodra er maar iets inzit ookal zijn t crap items krijg ik niks
Zo intussen Karambit Fade fn gedropt aantal awp hyperbeasts en 2 keer een vulcan
toeval of gaben haxx ^^
Wanneer ik 1 case open terwijl mijn invertory compleet leeg is krijg ik altijd goede drops, zodra er maar iets inzit ookal zijn t crap items krijg ik niks
Zo intussen Karambit Fade fn gedropt aantal awp hyperbeasts en 2 keer een vulcan
toeval of gaben haxx ^^
Ik heb vorige keer deze link gevolgd met het instellen.Zionrage schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:55:
[...]
Had het inderdaad gelezen in diverse reviews. Out of the box colors zijn waardeloos.
http://imgur.com/gallery/F8yCq
Ik zou gewoon zelf kijken wat jij het fijnste vind, ik heb mijn monitor ook een keer 'goed' ingesteld, maar vond CS:GO spelen daar echt niet fijn mee, heb het een week geprobeerd maar vind het veel fijner met de gamer 1 of 2 modus, kleuren zijn niet goed maar heb sowieso een 1080p IPS scherm naast mijn XL2411Z staan dus daar doe ik wel de dingen op waar mooie kleurtjes handig voor zijn.
Ik zou best wel, met een serieus team, willen meespelen! Ben benieuwd hoeveel tijd er in gaat zitten.. maar wel echt een tof idee!
Ik zou best wel, met een serieus team, willen meespelen! Ben benieuwd hoeveel tijd er in gaat zitten.. maar wel echt een tof idee!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Probeer het eens, ik heb het eerder gebruikt en deed het altijd wel goed. Probeer wat verschillende instellingen en kijk hoe het werkt. Iig het proberen waard!Zionrage schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:11:
[...]
Is that a thing? Ga het vanavond eens bestuderen!
Ik ook maar mijn vrienden doen er totaal niet serieus over.hmr schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:51:
BTC €94.837,08
Met mat_info in console kan je in game kijken op welke res en hz je scherm draait. Dus gewoon dat even checken.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:53:
[...]
Het is best een enorm verschil, waar je vervolgens wel snel aan zult wennen. Vergeet niet een goed kleurkalibratie-profiel te gebruiken (standaardkleuren zijn niet zo denderend) en de monitor in je driver software/OS display settings op 144Hz te zetten (dit kan wel eens automatisch veranderen, dus hou dat in de gaten)
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ik opzich ook wel maar ik denk niet dat ik een niveau haal waarmee we echt kans zouden makenhmr schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:51:
Maar puur voor de ervaring van weer eens competitief spelen zoals vroeger op ClanBase zou het wel cool zijn.
En anders doe probeer ik het wel bij Hearthstone
Ik vraag me af wat het niveau is van deze competitie!Eekhoornz0r schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:17:
[...]
Ik opzich ook wel maar ik denk niet dat ik een niveau haal waarmee we echt kans zouden maken![]()
Maar puur voor de ervaring van weer eens competitief spelen zoals vroeger op ClanBase zou het wel cool zijn.
En anders doe probeer ik het wel bij Hearthstone
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik denk dat de beste teams van Nederland zich hiervoor wel zullen inschrijven, Maar hopelijk ook een hoop mindere, en dan kunnen er nog best eens leuke potjes tussen zitten voor onshmr schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:19:
[...]
Ik vraag me af wat het niveau is van deze competitie!
Hoe dan ook wil ik het initiatief van ESL op een of andere manier steunen in de hoop dat esports in Nederland wat groeit.
geef 800 euro uit aan een scherm en je zal nog wel een review vinden van iemand die het menu niet mooi vindt oid.Zionrage schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:12:
[...]
Als ik de reviews van deze schermen lees, zie ik toch veel minpunten bij beide schermen
Het zijn beide echt prima schermen waar je met 144 hz Heerlijk op kan gamen!
Dat altijd inderdaad. Ik ga uiteindelijk toch voor de BenQ. Na diverse adviezen en reviews komt die er wel goed uit. In vergelijking met de AOC die benoemd werd, zie ik vrij weinig verschil in reviews. Dus mede door de lelijke rode rand ga ik voor de BenQ.Madbee schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:29:
[...]
geef 800 euro uit aan een scherm en je zal nog wel een review vinden van iemand die het menu niet mooi vindt oid.
Het zijn beide echt prima schermen waar je met 144 hz Heerlijk op kan gamen!
De Playoffs zijn in het Amsterdam Arena lees ik op de websiteEekhoornz0r schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:22:
[...]
Ik denk dat de beste teams van Nederland zich hiervoor wel zullen inschrijven, Maar hopelijk ook een hoop mindere, en dan kunnen er nog best eens leuke potjes tussen zitten voor ons![]()
Hoe dan ook wil ik het initiatief van ESL op een of andere manier steunen in de hoop dat esports in Nederland wat groeit.
Dan wordt het niks voor mij. Voel mij meer thuis in de ziggo dome.Louw Post schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:40:
[...]
De Playoffs zijn in het Amsterdam Arena lees ik op de website
Te weinig capaciteit natuurlijk, er moeten 50.000+ mensen herbergt wordenZionrage schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:43:
[...]
Dan wordt het niks voor mij. Voel mij meer thuis in de ziggo dome.
men, 50.000 man die mijn spray compleet zien falen. kom maar op.Louw Post schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:44:
[...]
Te weinig capaciteit natuurlijk, er moeten 50.000+ mensen herbergt worden
Ben zelf een MG2, dus een amsterdam arena wordt m niet.
Dit was ik ook voor de de-rank fest, daarna werd ik nova 2... wtf! Nu sinds enkele weken weer MG2, maar speel altijd tegen Eagles gezien mijn teammates hoger zijn.
Dit was ik ook voor de de-rank fest, daarna werd ik nova 2... wtf! Nu sinds enkele weken weer MG2, maar speel altijd tegen Eagles gezien mijn teammates hoger zijn.
Verwijderd
De wat meer bekende Nederlandse pro's zitten op dit moment vaak niet in teams met alleen spelers uit de Benelux. Erg goede zet van ESL om de scene een impuls te geven, denk ik.
Ik vraag me dan af hoe hoog het niveau is op lan parties zoals The Party NL of The Reality? Dat soort teams zullen hier ook wel aan mee doen lijkt me.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:53:
De wat meer bekende Nederlandse pro's zitten op dit moment vaak niet in teams met alleen spelers uit de Benelux. Erg goede zet van ESL om de scene een impuls te geven, denk ik.
Ik lees regelmatig mee hierLouw Post schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:27:
[...]
Ik vraag me dan af hoe hoog het niveau is op lan parties zoals The Party NL of The Reality? Dat soort teams zullen hier ook wel aan mee doen lijkt me.
Wat ik me afvraag, hoeveel teams zul je in Nederland en België ongeveer hebben nu? Heel vroeger op Netgamez en Drome deden wel meer dan 100 teams mee. Is dit nog steeds zo op LANs zoals the Party of the Reality?
Ik zelf speel puur alleen matchmaking wanneer mijn tijd het toelaat meestal ook SoloQ.
Verwijderd
Zie bijvoorbeeld al nerdRage bij de unconfirmed teams staan, die hebben 'maar' 3 spelers uit de Benelux (kajsk1ng, CRUC1AL en Monu). Geen idee of dat toegestaan is, maar dat geeft iig al een beetje het niveau aan. Dit betreft een lower tier 3/upper tier 4 team imho (ongeveer ESEA main niveau), maar zelfs zulke teams zijn natuurlijk onbetwiste favorieten voor een dergelijke league.Louw Post schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:27:
[...]
Ik vraag me dan af hoe hoog het niveau is op lan parties zoals The Party NL of The Reality? Dat soort teams zullen hier ook wel aan mee doen lijkt me.
Maar iemand moet ook laatste worden! en daar kunnen wij dan weer de show stelen!Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:38:
[...]
Zie bijvoorbeeld al nerdRage bij de unconfirmed teams staan, die hebben 'maar' 3 spelers uit de Benelux (kajsk1ng, CRUC1AL en Monu). Geen idee of dat toegestaan is, maar dat geeft iig al een beetje het niveau aan. Dit betreft een lower tier 3/upper tier 4 team imho (ongeveer ESEA main niveau), maar zelfs zulke teams zijn natuurlijk onbetwiste favorieten voor een dergelijke league.
Het lijkt me echt bizar als er mensen van buiten de benelux mee mogen doen. Ik ben zelf niet zo onder de indruk van bijvoorbeeld Kask1ng....Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:38:
[...]
Zie bijvoorbeeld al nerdRage bij de unconfirmed teams staan, die hebben 'maar' 3 spelers uit de Benelux (kajsk1ng, CRUC1AL en Monu). Geen idee of dat toegestaan is, maar dat geeft iig al een beetje het niveau aan. Dit betreft een lower tier 3/upper tier 4 team imho (ongeveer ESEA main niveau), maar zelfs zulke teams zijn natuurlijk onbetwiste favorieten voor een dergelijke league.
Zijn er nog globals/smfc's die een teampje gaan maken hier?
@robber: leg het team met de globals maar even klaar!
[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 19-04-2016 15:51 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Het is zeker een goed idee om gewoon zo veel mogelijk teams in te schrijven. Er is geen limiet voor het aantal inschrijvingen, dus iedereen kan sowieso meedoen. Dan geeft de scene in ieder geval een signaal af en wordt het duidelijk dat er zeker vraag is naar meer events in de Benelux.Madbee schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:48:
[...]
Maar iemand moet ook laatste worden! en daar kunnen wij dan weer de show stelen!
Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.