Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Wees lief kindjes.

ANYWAY

Net de stream voor een deel gekeken. Man, wat speelden jullie agressief zeg als CT op cache. Hoe vaak we niet in onze rug zijn gepakt geweest door jullie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46
r4ptor schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:33:
Wees lief kindjes.

ANYWAY

Net de stream voor een deel gekeken. Man, wat speelden jullie agressief zeg als CT op cache. Hoe vaak we niet in onze rug zijn gepakt geweest door jullie.
Dat krijg je met een IGL die zelf van erg agressief spelen houdt :P.

Ik confirm mijn eigen hax met die smoke kill :p

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 12-04-2016 10:40 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Er is geen toernooi geweest, als er een echt toernooi zou komen, zullen misschien de teams er ook wel anders uit zien. Het was een funmatch, en om elkaar te bereiken kan je inderdaad gebruik maken van het CS:GO forum en nog leuker is dat er wel veel interesse is, dus ik ben zeker voorstander van een omgeving creëren waar we als nederlandse cs:go teams/mixjes matches kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lanithro schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:33:
[...]

Dude jij hebt volgens mij geen sex gehad de afgelopen paar weken. Waar slaat dit nou op? Ga je iedereen nu bashen omdat ze zeggen dat ze weer eens een paar lekkere potjes hebben gespeeld?
Ik heb mijn zegje gedaan en klaar, je hoort mij niet meer over het feit dat jij een toerney organiseerd en in mijn ogen een topic vervuild die gebruikt moet worden om over een spel te discusseren en niet om een toernooi te organiseren. Je kan desnoods een topic warming laten maken waarnaar je naar dat topic verwijst.
ik vraag me af waar jij de gedachte vandaan haalt dat mensen ook maar een beetje geïntresseerd in je verhaaltjes zijn? Topic vervuilen is het pas als je niet on topic praat, en 100% dat het over Go ging.
Ik denk als we een poll doen onder de vaste csgoers hier, dat niemand zon probleem mee heeft als jij, waar het me vrij onwaarschijnlijk lijkt dat er mensen met smart wachten op een van je ongelofelijke matchmaking escapades!

Ik zal het nog wat netter proberen te brengen, aangezien je het misschien NOG niet snapt.

Gister hebben we met het grootste gedeelte van de community een prachtig idee uitgevoerd, helemaal vanuit hier, het forum! Dat was zonder dit topic niet gelukt. Daarnaast word hier al meer dan een jaar geen goeie, of leuke, info betrefd het spel gepost. Die is er namelijk niet.

Maar als we het gaan hebben over topic vervuiling, hoe haal je het dan in je, te kleine waarschijnlijk, hoofd om dan een solo verhaal zonder enige aanloop naar discussie of wat dan ook hier te posten? Hypocriet! Shame! Shame!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Lanithro schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:33:
[...]

Dude jij hebt volgens mij geen sex gehad de afgelopen paar weken. Waar slaat dit nou op? Ga je iedereen nu bashen omdat ze zeggen dat ze weer eens een paar lekkere potjes hebben gespeeld? Als niets nuttigs te zeggen hebt, zeg dan niets.
Ik heb mijn zegje gedaan en klaar, je hoort mij niet meer over het feit dat jij een toerney organiseerd en in mijn ogen een topic vervuild die gebruikt moet worden om over een spel te discusseren en niet om een toernooi te organiseren. Je kan desnoods een topic warming laten maken waarnaar je naar dat topic verwijst.
Een toernooitje/funmatch/gathering hoort hier juist wel thuis. Gelijkgestemde mensen welke graag iets organiseren om met of tegen elkaar te spelen. Het gaat over het spel. De voorbereiding, tijdens de match en de evaluatie hoort JUIST hier thuis. Alles staat/stond in het teken van het spel. Jouwe ervaringen mag je ook delen. Of dit nu casual/mm/face-it/esea is. Misschien moet je voor de gezelligheid eens op onze teamspeak (ts3.nehox.nl) komen. Dan weet je wat voor community er achter die topic zit.

Offtopic: ik kan een flauwe grap maken over Merijn die wel sex heeft gehad met een vrouwelijk familielid van je maar dat doe ik niet. 8)7

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik had een tijdje geleden een random team bij elkaar gesprokkels via Nehox TS. Eén kerel was een Griek. Die was nog erger dan een gemiddelde Rus in Matchmaking. Zat alleen te bitchen hoe slecht de rest was terwijl hij vierde stond. Meerdere mensen met deze kerel gespeeld en zo'n slechte ervaring mee hebben?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeHoX schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:44:
[...]

Offtopic: ik kan alleen maar zeggen dat merijn een topvent is
Thanks mattje

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
NeHoX schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:44:
[...]

Een toernooitje/funmatch/gathering hoort hier juist wel thuis. Gelijkgestemde mensen welke graag iets organiseren om met of tegen elkaar te spelen. Het gaat over het spel. De voorbereiding, tijdens de match en de evaluatie hoort JUIST hier thuis. Alles staat/stond in het teken van het spel. Jouwe ervaringen mag je ook delen. Of dit nu casual/mm/face-it/esea is. Misschien moet je voor de gezelligheid eens op onze teamspeak (ts3.nehox.nl) komen. Dan weet je wat voor community er achter die topic zit.

Offtopic: ik kan een flauwe grap maken over Merijn die wel sex heeft gehad met een vrouwelijk familielid van je maar dat doe ik niet. 8)7
Nee ik heb 1 keer mijn gegeven en daarna hoor je mij er niet over. Maar nu komt MerryB met die belachelijke opmerking. Vind ik nogal jammer. Maar ik stop er mee en ga er niet meer over verder.

En ik kom regelmatig op de Nehox TS server en heb altijd plezier daar. Zij het met vrienden zij het met random groepen.

[ Voor 6% gewijzigd door Lanithro op 12-04-2016 10:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r4ptor
Lanithro schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:45:
Ik had een tijdje geleden een random team bij elkaar gesprokkels via Nehox TS. Eén kerel was een Griek. Die was nog erger dan een gemiddelde Rus in Matchmaking. Zat alleen te bitchen hoe slecht de rest was terwijl hij vierde stond. Meerdere mensen met deze kerel gespeeld en zo'n slechte ervaring mee hebben?
angelosboom.

Ja, die is erger dan de gemiddelde rus.

Weet je wat erger is dan een gemiddelde rus?

De gemiddelde Nederland..

(trekt zich terug over de landgrens en houdt zich schuil in België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
r4ptor schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:50:
[...]

angelosboom.

Haha ik zou daar maar blijven... Het enige goede wat uit België komt is het bier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:50:
[...]

angelosboom.

Nou nie so grote muil anders is klar met jou!

/s

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Lanithro schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:48:
[...]

Nee ik heb 1 keer mijn gegeven en daarna hoor je mij er niet over. Maar nu komt MerryB met die belachelijke opmerking. Vind ik nogal jammer. Maar ik stop er mee en ga er niet meer over verder.
Ik ben het met jou eens hoor. Je hebt hier ook snel dat mensen die hier veel posten en elkaar hebben leren kennen via Nehox of hier, zich een soort eigenaar van het topic gaan voelen en dit topic gaan gebruiken om met elkaar te communiceren terwijl het anderen echt niks zegt.
Het gedrag wordt dan ook minder vriendelijk naar 'buitenstaanders', terwijl dit een openbaar forum is. Maar goed, dat is een taak voor de moderators om dat in check te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:51
Grotman schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:55:
[...]

Ik ben het met jou eens hoor. Je hebt hier ook snel dat mensen die hier veel posten en elkaar hebben leren kennen via Nehox of hier, zich een soort eigenaar van het topic gaan voelen en dit topic gaan gebruiken om met elkaar te communiceren terwijl het anderen echt niks zegt.
Het gedrag wordt dan ook minder vriendelijk naar 'buitenstaanders', terwijl dit een openbaar forum is. Maar goed, dat is een taak voor de moderators om dat in check te houden.
Wij communiceren niet via dit topic met elkaar daar hebben we andere middelen voor.
Voor het opzetten van zo een game als gisteren heb je een centrale plaats nodig daar niet iedereen bv elkaars nummer heeft of steamid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
therobber schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:57:
[...]

Wij communiceren niet via dit topic met elkaar daar hebben we andere middelen voor.
Voor het opzetten van zo een game als gisteren heb je een centrale plaats nodig daar niet iedereen bv elkaars nummer heeft of steamid.
Het feit dat je 'wij' zegt, zegt al voldoende denk ik ;) Maar ik had het niet over jou hoor, meer over HMR, MerryB en Raptor oa. Moet je de laatste pagina's eens checken op hoeveel grapjes naar elkaar of verwijzingen naar oude matches er staan.
Het is niet mijn bedoeling om hier aan een rel mee te doen, en ik snap het ook wel een beetje (zeker met die match van gister) en stoor me er niet altijd aan, maar er zijn hier wel degelijk een aantal mensen die in ieder geval erg arrogant reageren op anderen, zoals MerryB op de laatste pagina's. Dat helpt de sfeer in ieder geval niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
therobber schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:57:
[...]

Dat snap ik wel, maar de afgelopen dagen zien mensen die dit topic ook volgen alleen maar gepraat over een toernooi/funmatch. Voor de mensen die hier niet aan mee kunnen doen vanwege andere verplichtingen of erg laag in rank, is het nogal storend en als iemand dan even zijn ervaring wil delen en meteen de grond in gebashed wordt is dat niet leuk. Dat snappen jullie toch ook wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:02:
[...]

Vanwaar dan de reden om ons af te sluiten, en raptor van ZN EIGEN TOPIC om iets waar je niet aan mee doet? Dat gaat toch net zo min ergens over?
Ik weet niet wat je bedoelt met 'af te sluiten'?
En omdat iemand een nieuw topic in een reeks opent is het natuurlijk niet gelijk zijn of haar topic.
Het gaat meer om de sfeer hier. Maar ik ben er ook gelijk weer klaar mee omdat ik nu zelf er aan meehelp om dit topic om zeep te helpen. Laten we weer ontopic gaan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
*getting popcorn*

Wat gedragen jullie je als een stel ongestelde wijven zeg. Maak je toch niet zo druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Merijn, ik heb liever dat je je laatste post edit i.p.v. een nieuwe maken.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:02:
[...]

Vanwaar dan de reden om ons af te sluiten, en raptor van ZN EIGEN TOPIC om iets waar je niet aan mee doet? Dat gaat toch net zo min ergens over?
Wij sluiten jullie toch niet af? Heb alleen de opmerking gemaakt dat het misschien verstandig is om een apart toernooi topic aan te maken voor het organiseren hiervan. En ik wil al helemaal niet iemands topic overnemen.

Grrr Nu ga ik er toch nog over door. nu Schluss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lanithro schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:01:
[...]

Dat snap ik wel, maar de afgelopen dagen zien mensen die dit topic ook volgen alleen maar gepraat over een toernooi/funmatch. Voor de mensen die hier niet aan mee kunnen doen vanwege andere verplichtingen of erg laag in rank, is het nogal storend en als iemand dan even zijn ervaring wil delen en meteen de grond in gebashed wordt is dat niet leuk. Dat snappen jullie toch ook wel?
Gebashed word je om andere redenen, snap je dit niet stuur me dan maar ff een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:04:
En dat jij de keus maakt om niet mee te doen betekend niet dat wij niks mogen posten, nogmaals, open forum. Ik word niet goed van mensen zoals lanithro, die echt overal om bij moderators gaan lopen huilen. Als je echt zon probleem ondervind aan ons die ocer een tourny praten in een open topic, blijf dan gewoon weg?
Ik heb niet lopen huilen bij een Moderator. Ik heb alleen 1 opmerking gemaakt meer niet. Daarna heb je mij er niet meer over gehoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/12d5ru.jpg

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Grotman schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:01:
[...]

Het feit dat je 'wij' zegt, zegt al voldoende denk ik ;) Maar ik had het niet over jou hoor, meer over HMR, MerryB en Raptor oa. Moet je de laatste pagina's eens checken op hoeveel grapjes naar elkaar of verwijzingen naar oude matches er staan.
Het is niet mijn bedoeling om hier aan een rel mee te doen, en ik snap het ook wel een beetje (zeker met die match van gister) en stoor me er niet altijd aan, maar er zijn hier wel degelijk een aantal mensen die in ieder geval erg arrogant reageren op anderen, zoals MerryB op de laatste pagina's. Dat helpt de sfeer in ieder geval niet :)
Wat heb ik op dit moment gedaan?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Ik denk dat er voor een incidentele funmatch/mini toernooi het overbodig is om een heel nieuw topic te maken. En aangezien we CSGO spelen is dit de meest relevante plek. Op Facebook lees je ook selectief. Doe dat hier dan ook. Lezen wat je leuk vindt, en anders blijven doorscrollen tot er wel iets leuks op je scherm staat. man man man man man.

Ik ben vanavond online (LEM) wie heeft er zin om een paar MM potjes te doen? (LE+)

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf dat ik bovengemiddeld slim ben, en ben dus opgekomen met deze uitspraak. Dan skip je alles toch en lees je lekker verder? Of word je ook boos als de krant (waar je voor betaald) content bevat die je niet aanspreekt. Allemaal even +1 geven of je bent dus niet meer welkom op ts.

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 19:23
Even een vraagje, de match van gister waar kan ik die terug kijken met commentaar? ben wel benieuwd.

Lantrino, we zijn ook bezig met een toernooi opzetten en hier zal ook een topic bij komen. Echter wat als een klein 5 vs 5 geintje begon werd al groter. geen probleem natuurlijk. Maar heb even geduld en straks zul je daar geen last meer van hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
ajaxalex schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:34:
Even een vraagje, de match van gister waar kan ik die terug kijken met commentaar? ben wel benieuwd.

Lantrino, we zijn ook bezig met een toernooi opzetten en hier zal ook een topic bij komen. Echter wat als een klein 5 vs 5 geintje begon werd al groter. geen probleem natuurlijk. Maar heb even geduld en straks zul je daar geen last meer van hebben!
Op de channel van jo0lz kun je de game terugkijken!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan zekur, twitch.tv/jo0lztv en dan past broadcasts ofzo. Volgende keer zullen we even de mics beter regelen, ik sta nu erg zacht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• therobber

https://www.twitch.tv/jo0lztv/profile/highlights

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro

Ik heb er genoeg over gezegd. En MerryB Ik ben helemaal niet boos over het feit dat er een discussie is over een mogelijk toernooi 5 vs 5 match. Ik vind het alleen onbegrijpelijk dat jij meteen mijn post afkraak. Maar ik gok dat jij denkt dat ik dit topic gerapporteerd heb. Maar dat heb ik niet. Dus ik hou het maar op een misverstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou super fijn zijn als er een wat actievere scrim/pug community in de Benelux komt :)
Gaaf dat verschillende mensen hier al aan werken met dit 5v5 toernooi. Zal hoogstwaarschijnlijk ook een team inschrijven als dit aan de orde is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:29
Hahahaha zie helemaal voor me hoe raptor raged toen ie gerekt werd door de counterboost, in a-main xD

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Jelle Brolnir schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:56:
Hahahaha zie helemaal voor me hoe raptor raged toen ie gerekt werd door de counterboost, in a-main xD
Hoe je het raadt.. Kevin vroeg een boost maar niemand die naar hem luisterde. Hadden we hem toch geboost dan hadden we (denk ik) toch een andere ronde gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 14-09 12:47
Ik en een paar vrienden zijn sinds kort ook begonnen met samen CSGO competetive te spelen. Wij zijn wel laag en niet al te goed maar we willen wel eens een kans wagen voor de fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-09 16:06
DivineNL schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:15:
Ik en een paar vrienden zijn sinds kort ook begonnen met samen CSGO competetive te spelen. Wij zijn wel laag en niet al te goed maar we willen wel eens een kans wagen voor de fun :)
Welke rang heb je? Ik wil vanavond wel een potje mee doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
joeri681 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:25:
[...]

Welke rang heb je? Ik wil vanavond wel een potje mee doen! ;)
Gold nova 1 op het moment. Maar meestal speel ik met een groep van 5 tegenwoordig.
Ik was MG2 maar zelfs na een 16-0 winst was ik terug gezet naar Silver elite... Voordeel is dat ik nu wel met m'n vrienden kan spelen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
DivineNL schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:42:
[...]

Gold nova 1 op het moment. Maar meestal speel ik met een groep van 5 tegenwoordig.
Ik was MG2 maar zelfs na een 16-0 winst was ik terug gezet naar Silver elite... Voordeel is dat ik nu wel met m'n vrienden kan spelen. :*)
Nice, voeg me maar toe als je zin hebt om te spelen! IGN: joeri681

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ik vraag me af hoeveel mensen hier een Smurf account hebben. Ik heb er één maar die wordt vaker gebruikt door anderen dan door mij :P Ik ga hem denk ik wel wat vaker gebruiken want ik heb 1 vriend die speelt erg onregelmatig en wil niet deranken daardoor.

[ Voor 15% gewijzigd door Lanithro op 12-04-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Lanithro schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:59:
Ik vraag me af hoeveel mensen hier een Smurf account hebben. Ik heb er één maar die wordt vaker gebruikt door anderen dan door mij :P Ik ga hem denk ik wel wat vaker gebruiken want ik heb 1 vriend die speelt erg onregelmatig en wil niet deranken daardoor.
Ik ben benieuwder hoeveel erg geen hebben. :)

Ik heb er geen. Ik geef geen fuck om mijn rank. Hoge rank is moeilijkere potjes. Duurdere skins is makkelijkere potjes.
Skins>Rank.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:36:
[...]

Dat kan zekur, twitch.tv/jo0lztv en dan past broadcasts ofzo. Volgende keer zullen we even de mics beter regelen, ik sta nu erg zacht.
Ja, dat is inderdaad iets om naar te kijken, maar ik had TS al harder gezet na de opmerking van Grim, en daarbij jou iets harder, maar het makkelijkst was geweest om mijn mic zachter te zetten, want die stond ivm alle andere audio gewoon te hard.

Terugkijken kan hier mensen, beide matches zijn opgenomen als 1 highlight.

https://www.twitch.tv/jo0lztv/v/59996368

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
Lanithro schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:59:
Stap af van die gedachte zou ik zeggen. Speel gewoon lekker op je main, derank of niet. Als je deranked ben je net niet goed genoeg voor je huidige rank.

Laatst speelde ik met een tweaker die van tevoren meteen riep dat hij wel op zijn smurf ging omdat mijn rank, en de rank van de andere, te laag was. Die tweaker schoot vervolgens die gehele pot geen moer raak en bracht ook niet zoveel voor het team.. :P

Ranks zeggen echt niets en men moet eens kappen daar zich zo druk over te maken.. als je echt global hoort te zijn dan blijf je het wel..

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 12-04-2016 15:17 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
hmr schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:08:
[...]

Laatst speelde ik met een tweaker die van tevoren meteen riep dat hij wel op zijn smurf ging omdat mijn rank, en de rank van de andere, te laag was. Die tweaker schoot vervolgens die gehele pot geen moer raak en bracht ook niet zoveel voor het team.. :P
Is het niet zo dat als hij veel hoger is, hij niet met jullie kan spelen? (Weet niet wat het verschil was natuurlijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
DivineNL schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:26:
[...]

Is het niet zo dat als hij veel hoger is, hij niet met jullie kan spelen? (Weet niet wat het verschil was natuurlijk)
Hij was twee ranks hoger. Dus nee. En het maakt niet uit als je een volle lobby hebt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

hmr schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:08:
[...]

Stap af van die gedachte zou ik zeggen. Speel gewoon lekker op je main, derank of niet. Als je deranked ben je net niet goed genoeg voor je huidige rank.

Ranks zeggen echt niets en men moet eens kappen daar zich zo druk over te maken.. als je echt global hoort te zijn dan blijf je het wel..
MGE die boven de LEM's eindigt. :) <3

Maar idd, jeez! Gewoon je potje spelen en je beste beentje voor zetten. Ik snap soms het nut van een smurf, als je met je 3 nova 1 vrienden speelt bijvoorbeeld, voor de rest: JUST DO IT! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Gisteren kwam het goed uit een LE die met ons mee wilde spelen. Een Gold Nova Master en MG1 en we hadden geen full group. En in het verleden wel makkelijk geweest met mensen die nog geen rank hadden en al twee potjes hadden gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
hmr schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:30:
[...]

Hij was twee ranks hoger. Dus nee. En het maakt niet uit als je een volle lobby hebt.
Thanks! Dan kan ik dus gewoon doorspelen en niet bang zijn dat ik niet meer met vrienden kan spelen als we groep van 5 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:42:
[...]

Thanks! Dan kan ik dus gewoon doorspelen en niet bang zijn dat ik niet meer met vrienden kan spelen als we groep van 5 hebben :)
Nope, maar als je met 3 novas en 2 supremes speelt bijv. ga je wel 100% verliezen. Ranks worden niet op een 50/50 gemiddelde gescaled, dus grote kans dat je dan alsnog tegen 5lems moet ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10-2024
Gisteren een stuk van die match gekeken, Was best grappig :)
Wil zelf ook wel meespelen in een team als er nog meer teams gevormd worden in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Eekhoornz0r schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:32:
Gisteren een stuk van die match gekeken, Was best grappig :)
Wil zelf ook wel meespelen in een team als er nog meer teams gevormd worden in de toekomst.
Ik ook wel, weet alleen niet of er voor een Gold Nova 4/MG 1 een team is? Weet niet wat de ranks van gister waren?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
gisteren was volgens mij van Gold Nova tot Global
Team rektbank was LE/LEM/SUP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
therobber schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:42:
Ja dus tegen Team Rektbank spelen word lastig :9

Heb niet alles doorgelezen hier verder, maar misschien per categorie (rank) teams maken?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Wij waren MGE tot Global (1 MGE, 3 DMG, Global)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
Breek = LE, maar eigenlijk GN.

@raptor, prima balanced dus. Jullie een global, wij een (verse) supreme. de rest allemaal rond de DMG :)

[ Voor 19% gewijzigd door hmr op 12-04-2016 17:10 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
Iemand zin in comp? Ik ben GN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

hmr schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:09:
[...]

Breek = LE, maar eigenlijk GN.

@raptor, prima balanced dus. Jullie een global, wij een (verse) supreme. de rest allemaal rond de DMG :)
Haha! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Dit zijn de leukere potjes

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R47dEC0l.jpg:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:06
Eindelijk een goede trade gedaan, heb nu een AWP Dragon Lore FT - 0.22 float. Ben der best blij mee, hij ziet er clean genoeg uit :P.

Ik heb ook ff een album gemaakt wat ik normaal gesproken altijd doe voor wapens die ik krijg. 1 of andere reden leer je dan beter te traden als je terug kijkt van wat je ooit gehad hebt :D.

Album:
http://imgur.com/a/zxCqC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
silverchaoz schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:09:
Eindelijk een goede trade gedaan, heb nu een AWP Dragon Lore FT - 0.22 float. Ben der best blij mee, hij ziet er clean genoeg uit :P.

Ik heb ook ff een album gemaakt wat ik normaal gesproken altijd doe voor wapens die ik krijg. 1 of andere reden leer je dan beter te traden als je terug kijkt van wat je ooit gehad hebt :D.

Album:
http://imgur.com/a/zxCqC
Nice hoor.. Dragon Lore zal ik wel nooit krijgen :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
r4ptor schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:48:
[...]

Wij waren MGE tot Global (1 MGE, 3 DMG, Global)
Correctie, 2x een MGE en 2x een DMG en ik ben de global, maar dat heb ik niet echt waar gemaakt. :p
Alleen raptor je moet ook echt vaker potjes gaan doen met dit soort ranks, en boterkroon probeer ik altijd al beetje mee te trekken om meer game sense op te doen.

Ik zie jou namelijk nog veel spelen met nova's. //edit gewoon als advies bedoeld :D Was gewoon leuke pot en je bent sowieso chill om mee te game.

[ Voor 9% gewijzigd door pineapple23 op 13-04-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
pineapple23 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:47:
[...]

Correctie, 2x een MGE en 2x een DMG en ik ben de global, maar dat heb ik niet echt waar gemaakt. :p
Alleen raptor je moet ook echt vaker potjes gaan doen met dit soort ranks, en boterkroon probeer ik altijd al beetje mee te trekken om meer game sense op te doen.

Ik zie jou namelijk nog veel spelen met nova's. //edit gewoon als advies bedoeld :D Was gewoon leuke pot en je bent sowieso chill om mee te game.
Ja, ik speel meestal 2 potjes op mijn main s'avonds en dan stop ik. Als ik daarna nog game ga ik vaak op mijn 'nova'. Waarom? Omdat ik om 22u geen zin meer heb om de volle 100% te gamen en dan game ik met wat nova vriendjes ja.

Ja, thanks voor het advies.
Gisteren met Cerenas FaceIt gespeeld. Was ook wel aangenaam, ook al verloren we op dust 2 (T side stonden we 12-3 achter!) het team bleef positief, aangenaam, elkaar supporten. In MM is iedereen (ja ook mensen van op nehox) salty van GG, ik heb het ook soms. Maar het was echt fijn op faceit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Had ik maar een nova/silver smurf haha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Hier ook een lekker potje gehad.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R29pUZd.jpg

Ik geloof dat de top drie van ons team allemaal gereport zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Lanithro op 13-04-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Heb het idee dat er weer veel met reports gegooid word....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
hmr schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:40:
Je mag die van mij wel eens gebruiken hoor, heb er eentje op nova 1 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Laatst online: 13:50

ghostman

dwarf

Is er trouwens al iets meer bekend over dat Tweakers / Nehox toernooi wat misschien gehouden wordt? Wil wel mee doen :)

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
hmr schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:40:
Ik heb nog een unranked die je mag misbruiken. http://steamcommunity.com/id/Orhtinal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
ghostman schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:12:
Is er trouwens al iets meer bekend over dat Tweakers / Nehox toernooi wat misschien gehouden wordt? Wil wel mee doen :)
Dat heb je jammer genoeg gemist, was gister van 23:00 tot 23:45. Waren 12 echt leuke matches! /s

Als er zoiets komt zul je vast wel iets hier in het topic lezen, als we erg lief zijn misschien zelfs wel met topic warning.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

macciez schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:13:
[...]

Dat heb je jammer genoeg gemist, was gister van 23:00 tot 23:45. Waren 12 echt leuke matches! /s

Als er zoiets komt zul je vast wel iets hier in het topic lezen, als we erg lief zijn misschien zelfs wel met topic warning.
Huh, ik hoorde eergisteren ofzo dat er misschien eind deze maand / volgende maand nog een toernooi komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
ghostman schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:16:
[...]

Huh, ik hoorde eergisteren ofzo dat er misschien eind deze maand / volgende maand nog een toernooi komt.
Heb je wel verder gelezen dan de eerste 5 woorden? 8)7

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

NuCl3aR schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:20:
[...]

Heb je wel verder gelezen dan de eerste 5 woorden? 8)7
Ja.. Maar ik dacht dat er al meer bekend was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Rustig dwarf/ghostman.. Alles komt en zal worden aangekondigd.

Ja, brolnir, er wordt veel gereport. Gisteren melding gekregen dat er eentje geband werd.

Toen ik keek, eentje met een OW ban en dan eentje met een VAC ban. Overigens wel twee losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
r4ptor schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:29:
Rustig dwarf/ghostman.. Alles komt en zal worden aangekondigd.

Ja, brolnir, er wordt veel gereport. Gisteren melding gekregen dat er eentje geband werd.

Toen ik keek, eentje met een OW ban en dan eentje met een VAC ban. Overigens wel twee losses.
Onterechte reports bedoel ik heh...

Apart wel dat ik nou nog nooit een bericht heb gehad dat degene die ik gereport heb ook geband zijn...Zitten diverse spinbotters tussen. Hoe zit dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Jelle Brolnir schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:01:
[...]

Onterechte reports bedoel ik heh...

Apart wel dat ik nou nog nooit een bericht heb gehad dat degene die ik gereport heb ook geband zijn...Zitten diverse spinbotters tussen. Hoe zit dat ?
Oh. Overwatch moet ook z'n cases hebben zeker.. Ik krijg ook niet altijd een melding. Gebeurd vooral bij reports binnen de 5-7 dagen merk ik. Latere krijg ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Raptor heeft mij gereport voor mijn smoke-kill :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
hmr schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:37:
Raptor heeft mij gereport voor mijn smoke-kill :p
Ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Haha Smoke Kills zijn altijd leuk. Vooral die random shots.
Had dat ook afelopen maandag. Werd uiteraard meteen uitgemaakt voor cheater.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik raad aan om cl_mute_enemy_team 1 in je autoexec te zetten. Dan word je niet afgeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 19:23
Gister de hele stream terug gekeken, op cache speelde we een stuk beter dan op Overpass. Super leuk gedaan dat casten jongens!!! Ik hoop dat jullie dit ook bij het aankomende toernooi willen doen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47
Brogala schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:49:
Ik raad aan om cl_mute_enemy_team 1 in je autoexec te zetten. Dan word je niet afgeleid.
En om acties als deze te voorkomen;
http://gfycat.com/GraciousMiniatureJapanesebeetle

:+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Whaha geniaal, maar gezien het zoeken naar kleingeld is het ook echt op silver niveau :9

[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 14-04-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Laatst online: 21:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

Wow heerlijk dit

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
r4ptor schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:05:
[...]

Oh. Overwatch moet ook z'n cases hebben zeker.. Ik krijg ook niet altijd een melding. Gebeurd vooral bij reports binnen de 5-7 dagen merk ik. Latere krijg ik ook niet.
Lol check dit, iemand die ik gereport heb (teammaatjes ook) is geband, geen melding :p Okeeee valve !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:09:
[...]

Je mag die van mij wel eens gebruiken hoor, heb er eentje op nova 1 dacht ik.
nova1 das jouw main toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Heb je eindelijk Tweakers weten te vinden Sonic? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe weet je dat ik dat ben? zit hier al jaren jongen ik heb tweakers uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:29:
hoe weet je dat ik dat ben? zit hier al jaren jongen ik heb tweakers uitgevonden.
geregistreerd op 21 maart 2016
jammer sonic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dit is mijn smurf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Tyloo wint 2-1 van LG.

China numba 1.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
NuCl3aR schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:07:
Tyloo wint 2-1 van LG.

China numba 1.
I call hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47
NuCl3aR schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:07:
Tyloo wint 2-1 van LG.

China numba 1.
En dan bedenkende dat ze met opzet Cache tegen mousesports deden, om te testen (van wat ik gelezen heb). Ze hadden denk ik niet een nederlaag tegen Tyloo verwacht. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merijnjo
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-09 16:13
haha, met een leuke gameplay een plekje gekregen tussen Trilluxe zijn video's :) :)

YouTube: CS:GO - Enemies Frozen In Time - Weird Server Lag Glitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
merijnjo schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:20:
haha, met een leuke gameplay een plekje gekregen tussen Trilluxe zijn video's :) :)

MOM! I'M ON YOUTUBE! GET THE CAMERA!

net als k3... XD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
r4ptor schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:55:
[...]

[video]

MOM! I'M ON YOUTUBE! GET THE CAMERA!

net als k3... XD
Ik voel een nieuwe meme opkomen: game stwuck??

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merijnjo schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:20:

Wil je niet mn naam stelen, bvd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:10
Skill is weer verdwenen. Paar dagen geen cs meer lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
SmokingSig schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:17:
Skill is weer verdwenen. Paar dagen geen cs meer lol :)
Maw je hacks zijn terug outdated..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ik heb een vraagje MBT Uptraden. Het werkt dat exact? Ik heb nu een M4A1-S Hyperbeast en die wil ik uptraden om zo mijn inventory wat meer waarde te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Lanithro schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:21:
Ik heb een vraagje MBT Uptraden. Het werkt dat exact? Ik heb nu een M4A1-S Hyperbeast en die wil ik uptraden om zo mijn inventory wat meer waarde te geven.
Uptraden gaat net als elke andere vorm van handel. Goedkoop kopen, duur(der) verkopen. Dus voor je hyperbeast wil je nu iemand vinden die bereid is 1 of een paar keys meer te betalen dan wat hij eigenlijk waard is, dan zoek je iemand die een quicksell doet en je dus goedkoop iets kunt kopen voor die keys. Enz, enz, enz.

Do what you love, do it often

Pagina: 1 ... 16 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.