Lanithro schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:33:
[...]
Dude jij hebt volgens mij geen sex gehad de afgelopen paar weken. Waar slaat dit nou op? Ga je iedereen nu bashen omdat ze zeggen dat ze weer eens een paar lekkere potjes hebben gespeeld?
Ik heb mijn zegje gedaan en klaar, je hoort mij niet meer over het feit dat jij een toerney organiseerd en in mijn ogen een topic vervuild die gebruikt moet worden om over een spel te discusseren en niet om een toernooi te organiseren. Je kan desnoods een topic warming laten maken waarnaar je naar dat topic verwijst.
ik vraag me af waar jij de gedachte vandaan haalt dat mensen ook maar een beetje geïntresseerd in je verhaaltjes zijn? Topic vervuilen is het pas als je niet on topic praat, en 100% dat het over Go ging.
Ik denk als we een poll doen onder de vaste csgoers hier, dat niemand zon probleem mee heeft als jij, waar het me vrij onwaarschijnlijk lijkt dat er mensen met smart wachten op een van je ongelofelijke matchmaking escapades!
Ik zal het nog wat netter proberen te brengen, aangezien je het misschien NOG niet snapt.
Gister hebben we met het grootste gedeelte van de community een prachtig idee uitgevoerd, helemaal vanuit hier, het forum! Dat was zonder dit topic niet gelukt. Daarnaast word hier al meer dan een jaar geen goeie, of leuke, info betrefd het spel gepost. Die is er namelijk niet.
Maar als we het gaan hebben over topic vervuiling, hoe haal je het dan in je, te kleine waarschijnlijk, hoofd om dan een solo verhaal zonder enige aanloop naar discussie of wat dan ook hier te posten? Hypocriet! Shame! Shame!
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 12-04-2016 10:44
]