Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47
Jo0Lz schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:33:
[...]

Ja, maar nergens een planning, of lijst met deelnemers?
Vanavond toch een pot? Ik en Merijn gaan casten, maar moeten we wel weten hoe, wat, wie en wanneer.

Die BO3 vanavond, de rest moet maar eens gepland worden dan?
http://challonge.com/gotcsgo

Team 1: Ydereen, Sjef, BoterKroon, R4PT0R, Kevinnnnn
Team 2: NeHoX, hmr, TheRoBBeR, Nef - EG mike of Psycon
Team 3: cerenas, Frostbiter, IAmNice, trolloos, SamD
Team 4: Wereldkaart, djrobo, Jelle, Koelebobes, Brogala
Team 5: VINK, AsD, Dilano, Dutch, Wambam

Dit is wat er tot nu toe staat, planning van volgende matches zou dan gepland moeten worden inderdaad, maar dat ligt dan bij de teams onderling en bij eventuele streamers.

Wat mij betreft is het dan prima dat alles BO3 is, weet niet hoe de rest hier over denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

Louw Post schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:36:
[...]

http://challonge.com/gotcsgo

Team 2: NeHoX, hmr, TheRoBBeR, Nef - EG mike of Psycon
Team 3: cerenas, Frostbiter, IAmNice, trolloos, SamD
Team 4: Wereldkaart, djrobo, Jelle, Koelebobes, Brogala
Team 5: VINK, AsD, Dilano, Dutch, Wambam

Dit is wat er tot nu toe staat, planning van volgende matches zou dan gepland moeten worden inderdaad, maar dat ligt dan bij de teams onderling en bij eventuele streamers.

Wat mij betreft is het dan prima dat alles BO3 is, weet niet hoe de rest hier over denkt.
Okay, dat is een opzetje van de bracket. Maar er staan geen datums en tijden bij.
Vanavond is een BO3, dat is wat ik weet, van de rest weet ik niets :D

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46
Die pot van vanavond gaat sowieso door! :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me beter als we later in dit jaar een tourny organiseren. Zo gaat het nooit werken. Sowieso vind ik het al hilarisch hoe het nu gaat, mensen die zomaar denken te invallen etc.

Het mag dan een vriendschappelijk tournamentje zijn, moeten wel eerst regels komen, tijden, inschrijving.

3 mensen die toch geen tijd hebben kunnen zo dit hele wedstrijdje verpesten btw, dit is niet het eerste tweakers tourny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:10
Miss heb ik nog een 6e team ? :)

Allemaal DMG/LE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:48:
Het lijkt me beter als we later in dit jaar een tourny organiseren. Zo gaat het nooit werken. Sowieso vind ik het al hilarisch hoe het nu gaat, mensen die zomaar denken te invallen etc.

Het mag dan een vriendschappelijk tournamentje zijn, moeten wel eerst regels komen, tijden, inschrijving.

3 mensen die toch geen tijd hebben kunnen zo dit hele wedstrijdje verpesten btw, dit is niet het eerste tweakers tourny.
bedoel je mensen die zich aanbieden als SUB als iemand niet kan??

hoezo is dat hilarisch het is geen major oid... verder kunnen teams toch onderling regelen wanneer ze spelen?

van uitstel komt nooit iets goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Vanavond een pot? Ik doe wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Ik heb er al enkele keren gezegd dat we dit beter moeten organiseren. Niemand die reageert, en nu plots komt er wel reactie..

Swat. Pot van vanavond gaat inderdaad door. Zowiezo nu de koppen samen steken zodat we een deftig toernooi kunnen presenteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Ik zit zelf in team 3 en stel voor dat we vandaag/morgen nog een pot doen. Tijd: 17.00.

Iedereen van team 3 en mensen waar tegen spelen(team 5?) laat even weten of je kan vandaag/morgen.
Ik snap dat het beter georganiseerd kan, maar dit ook maar voor de lol voor de meesten denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door IAmNice op 11-04-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
IAmNice schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:00:
Ik zit zelf in team 3 en stel voor dat we vandaag/morgen nog een pot doen. Tijd: 17.00.

Iedereen van team 3 en mensen waar tegen spelen(team 5?) laat even weten of je kan vandaag/morgen.
Ik snap dat het beter georganiseerd kan, maar dit ook maar voor de lol voor de meesten denk ik.
Werkende mensen (hell, zelfs mensen die op school zitten) kunnen niet om 17.00. Just saying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

pryth schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:02:
[...]

Werkende mensen (hell, zelfs mensen die op school zitten) kunnen niet om 17.00. Just saying.
Of eten tijdens een BO3 GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
IAmNice schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:00:

Ja dat is wel heel vroeg :P, ik zelf kan tussen 19:00 en 23:00. En vanavond wordt het hem in ieder geval niet, dan zijn de eerste twee teams bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:59:
Ik heb er al enkele keren gezegd dat we dit beter moeten organiseren. Niemand die reageert, en nu plots komt er wel reactie..

Swat. Pot van vanavond gaat inderdaad door. Zowiezo nu de koppen samen steken zodat we een deftig toernooi kunnen presenteren!
Ik doe niet mee, ik kijk alleen toe :) Ik heb het lekker laten lopen, maar het word groter dan verwacht. Echt heel tof, maar dat ga je niet redden deze week. En wat betrefd madbee, haastige spoed is zelden goed. Helemaal als je niet weet wat je doet en ik nu al zie dat het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik wil niet heel lullig doen hoor, maar misschien kan er een aparte Tournooi thread komen. Ik heb geen intresse in het gepraat over dit Mini toernooi.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lanithro schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:12:
Ik wil niet heel lullig doen hoor, maar misschien kan er een aparte Tournooi thread komen. Ik heb geen intresse in het gepraat over dit Mini toernooi.
Ik wil niet heel lullig doen, maar nee. Geen enkele reden om een aparte pagina te maken aangezien een hoop csgo-ers alleen dit topic lezen. Een aparte pagina oid kan altijd nog als alles 'rond' is, iig qua spelers.

edit:

Hoe vriendschappelijk het dan mag zijn, zonder een beetje nadenken kom je nergens gasten. Wat jullie nu willen, en de tijd die jullie er overnagedacht hebben (met elkaar al helemaal) komt niet overeen. Zet ff duidelijk neer wat je wil, breng het dan onder de mensen. Wil je gewoon een tof wedstrijdje houden, maak er dan gewoon een bo1 van en wissel mensen in uit, maar houd je niet aan vaste teams met een bracket system.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrobo1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 10:57
Is er niet ergens een timeslot/datum prikker, waarop iedereen kan aangeven hoe wat wanneer? Ik ben flexibel savonds dus van mij zal het niet afhangen. Als ik het maar weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djrobo1989 schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:16:
Is er niet ergens een timeslot/datum prikker, waarop iedereen kan aangeven hoe wat wanneer? Ik ben flexibel savonds dus van mij zal het niet afhangen. Als ik het maar weet.
Ansich werkt dit wel, maar beter is gewoon een weekend van een paar weken in de toekomst pakken en vastzetten. Doe je niet mee, is pech. Er zijn nu al ruim 30 mensen die mee willen doen, niet iedereen gaat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Als je het in 1 week wil doen zou ik toch BO1's voorstellen, met BO3 kan er maar 1 match per avond gedaan worden, of er moet een 2e server beschikbaar zijn.

met 1 server en BO3 zou het zo iets worden:

maandag: team 1 vs team 2: 2000 hr
dinsdag: team 3 vs team 5: 2000 hr
woensdag: team 4 vs winnaar 1/2: 2000 hr
Donderdag: Semifinals

Vrijdag Losers matches (BO1)
19:00 losers match 1
20:00 losers match 2
21:00 losers match 3

Zaterdag Finale (BO3/5?)

20:00 start.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• r4ptor
Neen. Neen. Neen en nog eens neen.

Ik zal samen met Cerenas eens het toernooi deftig uitdokteren.

Vanavond is er alleen 5v5 met:

Team 2: NeHoX, hmr, TheRoBBeR, Nef - EG mike

Dit, zoals hmr zegt, voor de fun.

Er zal een toernooi komen. Dat waarschijnlijk tegen het einde van de maand zal beginnen. Aan de hand van hoeveel teams zullen we dan kiezen hoe er gespeeld word.

Datums zullen voor de hand liggend zijn trouwens, ofwel s'avonds vanaf 20u of in het weekend.
Mijn doel is om per match 2 of 3 datums te voorzien. Zodat de games gespeeld kunnen worden.
Stay tuned. Geef Cerenas en mij even tijd en we komen er wel uit. Desnoods zal er de keuze zijn om voor een gans weekend dit toernooi te doen (al ben ik zelf hier geen voorstander van)

Het toernooi komt er. Geef Cerenas en mij gewoon tijd.

Bedankt.
Liefs
Raptor
xoxoxo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:19:
Neen. Neen. Neen en nog eens neen.

Ik zal samen met Cerenas eens het toernooi deftig uitdokteren.

Vanavond is er alleen 5v5 met:

Team 2: NeHoX, hmr, TheRoBBeR, Nef - EG mike

Dit, zoals hmr zegt, voor de fun.

Er zal een toernooi komen. Dat waarschijnlijk tegen het einde van de maand zal beginnen. Aan de hand van hoeveel teams zullen we dan kiezen hoe er gespeeld word.

Datums zullen voor de hand liggend zijn trouwens, ofwel s'avonds vanaf 20u of in het weekend.
Mijn doel is om per match 2 of 3 datums te voorzien. Zodat de games gespeeld kunnen worden.
Stay tuned. Geef Cerenas en mij even tijd en we komen er wel uit. Desnoods zal er de keuze zijn om voor een gans weekend dit toernooi te doen (al ben ik zelf hier geen voorstander van)

Het toernooi komt er. Geef Cerenas en mij gewoon tijd.

Bedankt.
Liefs
Raptor
xoxoxo
Succes, mocht je hulp nodig hebben ben ik altijd hier of op TS te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Eens met raptor, het idee van ons om met een aantal mensen te spelen is volledig uit de hand gelopen en sommige mensen zijn meteen enthousiast het idee gaan uitwerken.

Als ik voor mezelf spreek weet ik nu al dat ik het niet ga halen om een meerdaagstoernooi te spelen, gezien mijn werk/social life. Zo vallen de meeste avonden in het weekend sowieso uit..

Vanavond spelen we voor de fun, het staat iedereen vrij om zelf ook zo'n fun pot te organiseren... Als raptor en cerenas er iets moois van maken ga ik zeker kijken of ik iets vrij kan maken..

Tot vanavond boys, en Grim thanks voor het beschikbaar stellen van je server. Als het goed is kunnen jullie onze match live kijken op de stream van j0olz; )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
hmr schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:39:
Tot vanavond boys, en Grim thanks voor het beschikbaar stellen van je server. Als het goed is kunnen jullie onze match live kijken op de stream van j0olz; )
Geen probleem. Hoop dat er weinig technical difficulties gaan zijn. :p

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
hmr schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:39:
Eens met raptor, het idee van ons om met een aantal mensen te spelen is volledig uit de hand gelopen en sommige mensen zijn meteen enthousiast het idee gaan uitwerken.

Als ik voor mezelf spreek weet ik nu al dat ik het niet ga halen om een meerdaagstoernooi te spelen, gezien mijn werk/social life. Zo vallen de meeste avonden in het weekend sowieso uit..

Vanavond spelen we voor de fun, het staat iedereen vrij om zelf ook zo'n fun pot te organiseren... Als raptor en cerenas er iets moois van maken ga ik zeker kijken of ik iets vrij kan maken..

Denk dat meerdere mensen dat probleem ook hebben, we kijken wel even wat handig is. :)

Verder zal ik zeker de match van vanavond volgens als j0olz hem streamt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Louw Post schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:46:
[...]

Denk dat meerdere mensen dat probleem ook hebben, we kijken wel even wat handig is. :)

Verder zal ik zeker de match van vanavond volgens als j0olz hem streamt. :9
ik ook, kijken of er nog tweakers choken onder de druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:17
Lanithro schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:12:
Ben het met je eens, leuk dat er nu een toernooi georganiseerd wordt, maar na 2 weken niet meegelezen te hebben en nu wel is er ineens vanavond een toernooi.
Ik denk dat een eigen topic/thread gewoon beter, makkelijker en overzichtelijker is.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-09 16:45
Er is vanavond geen toernooi maar een door hmr en ydereen opgezette 5v5 voor de fun.
SgtElPotato schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:58:
[...]

Ben het met je eens, leuk dat er nu een toernooi georganiseerd wordt, maar na 2 weken niet meegelezen te hebben en nu wel is er ineens vanavond een toernooi.
Ik denk dat een eigen topic/thread gewoon beter, makkelijker en overzichtelijker is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toen ik me aanmeldde dacht ik eigenlijk gewoon aan een toernooi met 4 teams, simpelweg team 1 tegen team 2 en team 3 tegen team 4 en dan winnaar van de twee tegen elkaar. En dan gewoon een BO1, even samen plannen wat een mooie tijd is.

Maar met een team 5 en loser / winnaar bracket is dat wat lastiger. Maar als jullie fun 5v5 willen doen is dat ook prima, ga ik wel verder met esea :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Mocht er een toernooitje of league oid komen heb ik ook nog wel een teampje.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joolz zn twitch Waar hij en ik zullen casten :D Mocht het bevallen willen we ook wel kijken of we in het vervolg wat meer kunnen 'casten'. (aankomend tourny anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:04

rSNNN

Titel ondertitel

Als er nog meer van dit soort potjes/toernooitjes komen wil ik me ook wel aanmelden als speler. Dus mocht iemand nog een persoon nodig hebben, kies mij! :)

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rSNNN schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:31:
Als er nog meer van dit soort potjes/toernooitjes komen wil ik me ook wel aanmelden als speler. Dus mocht iemand nog een persoon nodig hebben, kies mij! :)
Haha, hier begonnen mijn twijfels een beetje mee.

Raptor, dit is de reden dat je ruim van te voren wilt bedenken wie, wat en vooral wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Wie kan er een inschrijfpagina maken? Tevens denk ik dat het handig is om als organisatie/organisator een datum vast te stellen ipv een datumprikker. Kun je op die datum niet zul je een sub moeten regelen.

Ik heb trouwens veel zin de easy game van vanavond!!!! *troll troll*

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 19:23
SgtElPotato schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:58:
[...]

Blijkbaar lees je zelf niet alles. Want zoals Raptor hierboven zegt. Dat hij een toernooi gaat uitwerken. Vanavond spelen wij voor de lol, wat met een klein potje zou beginnen wordt groots.

Als raptor en cerenas het op zich willen nemen vind ik tof. Zou leuk zijn om een mooi toernooi neer te kunnen zetten.
Dus als je het zo erg vind dat er een paar reacties zijn over een toernooi en niet over muis settings oid, dan raad ik je aan eerst alles te lezen want je ziet wat dingen over het hoofd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:33:
[...]

Haha, hier begonnen mijn twijfels een beetje mee.

Raptor, dit is de reden dat je ruim van te voren wilt bedenken wie, wat en vooral wanneer.
Het is al een tijdje geleden dat ik in dit topic gekeken heb, maar wat bedoel je met je twijfels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Het grote BeNeLux CSGO Tournament.

Iemand die hardware/geld heeft voor een prijzenpot? Dan wordt het snel serieus genoeg om er tijd voor vrij te maken.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rSNNN schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:35:
[...]

Het is al een tijdje geleden dat ik in dit topic gekeken heb, maar wat bedoel je met je twijfels?
Twijfels over het toernooitje, er proberen zomaar randoms in teams te stappen, zonder communicatie over wanneer, wie en waarom. Mensen verwachten gewoon dat ze mee kunnen doen. Zo gaat het helaas niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeHoX schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:35:
Het grote BeNeLux CSGO Tournament.

Iemand die hardware/geld heeft voor een prijzenpot? Dan wordt het snel serieus genoeg om er tijd voor vrij te maken.
Geen goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:36:
[...]

Twijfels over het toernooitje, er proberen zomaar randoms in teams te stappen, zonder communicatie over wanneer, wie en waarom. Mensen verwachten gewoon dat ze mee kunnen doen. Zo gaat het helaas niet!
Dat was totaal niet mijn bedoeling. Ik probeerde me alleen beschikbaar te stellen voor een potje of een toernooitje in de toekomst. Dat wat nu speelt dat hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rSNNN schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:37:
[...]

Dat was totaal niet mijn bedoeling. Ik probeerde me alleen beschikbaar te stellen voor een potje of een toernooitje in de toekomst. Dat wat nu speelt dat hoeft niet.
Excuus als het zo overkwam, maar het was niks tegen jou, meer tegen de manier waarop dit gaat zo :) Maar eigenlijk is het al opgelost.

Er is deze week geen tournooitje, wedstrijd of wat dan ook. R4ptor wil deze graag organizeren, en nehox+crew helpt hier graag bij, maar nog niet deze week jongons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:39:
[...]

Excuus als het zo overkwam, maar het was niks tegen jou, meer tegen de manier waarop dit gaat zo :) Maar eigenlijk is het al opgelost.

Er is deze week geen tournooitje, wedstrijd of wat dan ook. R4ptor wil deze graag organizeren, en nehox+crew helpt hier graag bij, maar nog niet deze week jongons!
haha is al goed ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
pryth schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:02:
[...]

Kon een poging wagen aangezien niemand nog een tijd ungeprikt had. Maar dan weten we dat weer en kunnen we erop letten als we een tijd in prikken.

Dit wordt wel wat uitgebreider dan wat we eerst dachten, maar des te leuker hoop ik dan maar :)

[ Voor 12% gewijzigd door IAmNice op 11-04-2016 12:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom er trouwens geen prijzenpot aan moet zitten:

Er willen GN's tot globals meedoen, gaat het om prijzen dan gaan de teams wss op de schop en loopt een full globel elight team overal overheen te stampen, en is 90% salty. Beter kun je gewoon voor de eer/lol spelen.

edit: Om nog niet te praten dat er uberhaubt geen controle kan zijn op cheats. (Iedereen neemt zn match op, dat is de enige, maar lijkt me niet dat raptor en consorten 25+ videos van een uur gaan kijken.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Apart topic dan miss toch ? Neem gerust jullie tijd om te organiseren mannen. Beter goed en opt gemak dan rap rap en slecht ;) Bedankt voor het initiatief !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
Yes, raptor heeft een mod al even gevraagd betreffende een apart topic. Verder zullen raptor en ik even kijken hoe en wat betreffende registratie, opzet, regels, datum, enz. Dus hopelijk binnenkort meer informatie :)

En voor de fun lijkt me beter idd, je ziet nu al dat sommige teams al meer hogere ranks hebben, dus voor prijzen spelen is wat minder leuk dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
SmokingSig schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:50:
Apart topic dan miss toch ? Neem gerust jullie tijd om te organiseren mannen. Beter goed en opt gemak dan rap rap en slecht ;) Bedankt voor het initiatief !
Mee eens, maar als raptor en consorten een toernooi organiseren is het goed om daar een topic van te maken met de volgende zaken:

Aanmelden teams (ranks maken niet uit want het is voor de eer)
Datums
Beschikbare server etc.
BO1/2/3 etc.

Gewoon genoeg info, maar ik verwacht dat raptor dat in z'n hoofd heb _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Vroeger ging ik altijd op #wars.nl op mIRC een 5on5 zoeken tegen nederlanders. Dit mis ik een beetje nu met cs:go. Beetje tegen elkaar spelen vind ik altijd leuk. Alleen ik weet niet of er nog op deze manier naar matches wordt gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
pineapple23 schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:15:
Vroeger ging ik altijd op #wars.nl op mIRC een 5on5 zoeken tegen nederlanders. Dit mis ik een beetje nu met cs:go. Beetje tegen elkaar spelen vind ik altijd leuk. Alleen ik weet niet of er nog op deze manier naar matches wordt gezocht.
Op Quakenet: #5on5.csgo

Of je gebruikt http://www.pcwfinder.com/csgo5v5.html. Deze verbind je met een hoop channels voor CSGO pcw's te zoeken maar het enige echt actieve kanaal is #5on5.csgo.

Als je LEM/supreme bent kun je best beginnen met rond mid skill te zoeken. Daaronder zoek je low en daarboven zoek je high.

Baseer je ook niet op 1 wedstrijd als je bijvoorbeeld op mid zoekt. Iedereen kan namelijk zeggen wat hij wilt. Speel een game of 5 en baseer je op die resultaten of je hoger/lager wilt zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
NuCl3aR schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:21:
[...]

Op Quakenet: #5on5.csgo

Of je gebruikt http://www.pcwfinder.com/csgo5v5.html. Deze verbind je met een hoop channels voor CSGO pcw's te zoeken maar het enige echt actieve kanaal is #5on5.csgo.

Als je LEM/supreme bent kun je best beginnen met rond mid skill te zoeken. Daaronder zoek je low en daarboven zoek je high.

Baseer je ook niet op 1 wedstrijd als je bijvoorbeeld op mid zoekt. Iedereen kan namelijk zeggen wat hij wilt. Speel een game of 5 en baseer je op die resultaten of je hoger/lager wilt zoeken.
Zo ging dat vroeger inderdaad, maar toen hadden we nog #wars.nl en dus lekker tegen nederlanders spelen. Vraag me alleen af of er nog genoeg teams/spelers zijn hier in nederland om hier weer leven in te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
pineapple23 schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:23:
[...]

Zo ging dat vroeger inderdaad, maar toen hadden we nog #wars.nl en dus lekker tegen nederlanders spelen. Vraag me alleen af of er nog genoeg teams/spelers zijn hier in nederland om hier weer leven in te blazen.
Er zijn zeker genoeg spelers. Op SugarLAN afgelopen weekend waren er 62 teams (ook wel een redelijk aantal funteams). En dan zijn er nog velen die niet naar LAN's gaan.

Echter heb ik geen weet van BeNe kanalen om wars te zoeken. Er gebeurt vandaag de dag ook veel via facebook groepen maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd want daar zitten vaak echte teams op met toch een redelijk niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Wij kiezen Cache als map vanavond! ;X

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
hmr schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:55:
Wij kiezen Cache als map vanavond! ;X
Teamnamen van beide teams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
NuCl3aR schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:57:
[...]

Teamnamen van beide teams?
Wij heten: team Rektbank

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:06
Tournamentje klinkt wel leuk. Echter ben ik denk ik sws te laat :x. Is er ook een manier om te weten wanneer jullie met/tegen elkaar spelen hier op de forums? Is daar een groep voor of moet je simpel weg het forum constant in de gaten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
team 1 = team raptor

Mits er geen andere teamleden aanwezig zijn.. we gingen overpass spelen dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silverchaoz schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:11:
Tournamentje klinkt wel leuk. Echter ben ik denk ik sws te laat :x. Is er ook een manier om te weten wanneer jullie met/tegen elkaar spelen hier op de forums? Is daar een groep voor of moet je simpel weg het forum constant in de gaten houden?
lees eens verder dan je neus lang hoort te zijn.
r4ptor schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:37:
team 1 = team raptor

Mits er geen andere teamleden aanwezig zijn.. we gingen overpass spelen dacht ik
Het was toch een BO3?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:15:
[...]

lees eens verder dan je neus lang hoort te zijn.

[...]

Het was toch een BO3?
Ja maar ik zie hmr ook al hun map kiezen haha. We zien vanavond wel bij het veto proces wat er gekozen word!

Wat is de stream van joolz?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:19:
[...]

Ja maar ik zie hmr ook al hun map kiezen haha. We zien vanavond wel bij het veto proces wat er gekozen word!

Oh, zo. twitch.tv/jo0lztv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Ok dus is dat nu al begonnen het toernooi ? Kunnen er nog teams meedoen ? Het is wat rap en slordig gegaan miss zijn er nog teams die willen spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Laatst online: 19:35
SmokingSig schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:30:
Ok dus is dat nu al begonnen het toernooi ? Kunnen er nog teams meedoen ? Het is wat rap en slordig gegaan miss zijn er nog teams die willen spelen ...
Er is nog niks begonnen (en gaat ook nog niet) behalve de 5v5 die vanavond word gespeeld. Een toernooi zijn Cerenas en Raptor aan het organiseren (kijken hoe ze het met inschrijvingen en tijden doen etc.) en die zal later deze maand zijn (kan trouwens ook pas volgende maand zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Frostbiter op 11-04-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Ah ok ik dacht dat het al bezig was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
r4ptor schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:19:
[...]

Veto proces lijkt me wat overdreven toch voor een vriendschappelijk potje?

map 1 Overpass
map 2 Cache
map 3 Mirage/Dust 2 of Cbble?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Succes vanavond boys, ik zet de stream aan als ik wat potjes MM ga doen om tussendoor naar jullie kunsten te kijken ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Zeker ik ook! Moet natuurlijk al die strats van hun bekijken zodat we later een ez game hebben tegen ze. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
IAmNice schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:02:
Zeker ik ook! Moet natuurlijk al die strats van hun bekijken zodat we later een ez game hebben tegen ze. :P
De strats bij Team Raptor zijn P90 rush B...

;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Propuls1on
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02:59
Brogala schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:27:
[...]

De strats bij Team Raptor zijn P90 rush B...

;)
Of als je de eerste ronde op T-side hebt verloren: "Geef mij de bom, dan ga ik naar A en dan rushen jullie B" :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Enkel op mirage is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:29
Zeg jij. Tip als je speelt tegen raptor: Laat er 1 lurken.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
En trg LEM. derank - 3 wars - rankup gg gaben

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingSig op 11-04-2016 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Jullie zijn allemaal dik jaloers dat ik goede tactics kan callen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
r4ptor schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:00:
Jullie zijn allemaal dik jaloers dat ik goede tactics kan callen.
Nu de skill nog =)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

Team 4: Wereldkaart, djrobo, Jelle, Koelebobes, Brogala voor de win <3

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Misschien is het handiger om een apart topic (of een steamgroup) te maken voor mensen die elkaar af en toe willen opzoeken om met elkaar te spelen en/of een tournooi organiseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Ik ga zeker even kijken. lijkt me leuk.

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
koelebobes schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:18:
Team 4: Wereldkaart, djrobo, Jelle, Koelebobes, Brogala voor de win <3
ezwin

30 bomb incumming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Gropah schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:35:
[mbr]Misschien is het handiger om een apart topic (of een steamgroup) te maken voor mensen die elkaar af en toe willen opzoeken om met elkaar te spelen en/of een tournooi organiseren[/]
Hier is raptor mee bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:35:
Misschien is het handiger om een apart topic (of een steamgroup) te maken voor mensen die elkaar af en toe willen opzoeken om met elkaar te spelen en/of een tournooi organiseren
Goed punt, maar laat het idee eerst wat uitgedacht worden door de mensen hier, met input van iedereen. Zomaar iemand wat laten doen lijkt me geen strak plan, helemaal niet als dit wat blijvends kan worden :)

Overigens: https://www.twitch.tv/jo0lztv LIVE:D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Game is live! :) <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Niet op je channel hoor :P Of is de delay flink?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grim
Mochten er mensen het gemist hebben, de game is op https://www.twitch.tv/Jo0LzTV te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Terranova schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:17:
[...]

Niet op je channel hoor :P Of is de delay flink?
Rektbank is de winnaar. 2-0 met 16-4 op Overpass en 16-8 op Cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:02
Gefeliciteerd team Rektbank!

(PS Joolz, we hebben net het eind gemist)

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Ja, was leuk en gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Leuke match boys! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Zijn er hier nog teams aanwezig die op zoek zijn naar een +1, of teams kennen die nog iemand zoeken? Het liefst voor LAN en ESEA hoog-Open / IM / Main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:51
leuke match boys
snel weer eens doen :)

allemaal goed gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EG Mike
Ydereen, als je in t vervolg meespeelt, kies een andere naam man. Die stream volgen is zo vervelend op deze manier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrobo1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 10:57
Vraag is, is er vanuit rektbank en team 4 nog interesse om vandaag/morgen er een te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:29
djrobo1989 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 00:19:
Vraag is, is er vanuit rektbank en team 4 nog interesse om vandaag/morgen er een te doen?
Woensdag kan ik wel.Morgen zit ik in mn avonddienst (dinsdag dus)

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

Team 4 hier... Ik hoop dat er een steam groep komt ofzo voor een schema ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Het was een fijne match ja. Ook al werden we compleet gedomineerd, heb ik toch iets bijgeleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
pryth schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:41:
Ydereen, als je in t vervolg meespeelt, kies een andere naam man. Die stream volgen is zo vervelend op deze manier :p
Hahaha, ik heet ook nog wel is Bakkertje ingame, dus misschien moet ik die naam aanhouden met dit soort dingen. Maar zoveel acties had ik toch niet. Het wilde allemaal net niet ;d Die matches heb je wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
r4ptor schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:18:
Het was een fijne match ja. Ook al werden we compleet gedomineerd, heb ik toch iets bijgeleerd
Dat is het leuke aan het spel, althans dat vind ik. Je kan zoveel bijleren. Heb de stream even teruggekeken en mijn x-hairplacement was met vlagen echt bizar slecht :D.

Communicatie op Overpas was ook slecht van ons en ik mocht mijn normale spot op CT niet spelen op cache :(

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 12-04-2016 09:29 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

plientje schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:49:
Gefeliciteerd team Rektbank!

(PS Joolz, we hebben net het eind gemist)
Haha, de casters konden de spanning niet aan :)
Mijn microfoon activatie staat net te hoog, er zijn delen van m' n spraak niet opgepikt, en dan is 't opeens stil op de stream...

Komt omdat ik (juist voor CS:GO) overgestapt ben naar OBS Studio, daar zijn wat dingen nog niet lekker ben ik nu achter, zoals onder andere het verbergen van de steam overlay, maar ook voice activatie. En gain control, Merijn wordt soms echt weggedrukt terwijl hij over het algemeen goed te horen is.

Studio is nog niet echt af, ik zal dan ook voornamelijk weer de vorige versie gebruiken.
pryth schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:41:
Ik vond dat het voor het casten soms toch leuke situaties opleverde. Voor het grootste deel de auto director gebruikt, Merijn en ik dachten dat dat de beste manier zou zijn om samen te kijken naar de stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
hmr schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:27:
[...]

Dat is het leuke aan het spel, althans dat vind ik. Je kan zoveel bijleren. Heb de stream even teruggekeken en mijn x-hairplacement was met vlagen echt bizar slecht :D.

Communicatie op Overpas was ook slecht van ons en ik mocht mijn normale spot op CT niet spelen op cache :(
Eigenlijk moet je je de stream terug kunnen kijken met de teamspeak calls. Want ze hebben me wel een paar keer de verkeerde kant op laten kijken xD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Volgende keer zal het helpen als de teamspelers het juiste team joinen. :D

Misschien is het een idee om ervoor te kunnen zorgen dat de casters ook referee zijn; :P

Ik vond het zeer leuk om te doen, ook voor het casten/streamen valt er nog genoeg te leren. Ik vond de animo wel erg leuk, op de piek waren er 31 mensen aan het kijken naar de stream, en er zijn zoveel volgers geweest dat m' n twitch alerts ermee ophield :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
pineapple23 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:32:
[...]

Eigenlijk moet je je de stream terug kunnen kijken met de teamspeak calls. Want ze hebben me wel een paar keer de verkeerde kant op laten kijken xD
Hahah dan lach je je dood bij onze ts. Iedereen scheldt richting elkaar en lacht elkaar uit...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Gisteren weer twee heerlijke potjes gespeeld. Wel met een LEM, maar hij klootte maar wat aan op een account van mij.
Eerste pot hadden de eerste drie 63 punten. En tweede pot ging ook wel lekker. Maar het punten verschil was wel een stukje groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:51
hmr schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:34:
[...]

Hahah dan lach je je dood bij onze ts. Iedereen scheldt richting elkaar en lacht elkaar uit...
hahah idd onze TS calls wil je echt niet horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lanithro schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:36:
Gisteren weer twee heerlijke potjes gespeeld. Wel met een LEM, maar hij klootte maar wat aan op een account van mij.
Eerste pot hadden de eerste drie 63 punten. En tweede pot ging ook wel lekker. Maar het punten verschil was wel een stukje groter.
En dit is leuker om te lezen dan wat overleg over een tourny? Yo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:24:
[...]

En dit is leuker om te lezen dan wat overleg over een tourny? Yo
Ja want die Tourney heb ik niets mee.

Pagina: 1 ... 15 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.