Nieuwe Battlefield game

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 39.580 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:55
Omg!! Ik ben bang dat het nu geen tweede wereldoorlog wordt :( anders zou hij niet verbaasd naar boven kijken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
FireBladeX schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:46:
[...]

Omg!! Ik ben bang dat het nu geen tweede wereldoorlog wordt :( anders zou hij niet verbaasd naar boven kijken ;(
WW1? Zeppelins?
WW2? Bommenwerpers?
Waren toen ook niet iets wat je elke dag zag :)

Dat uniform en de feel van t filmpje lijken 'oudsig'

[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 05-05-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:49
[...]
anders zou hij niet verbaasd naar boven kijken ;(
Misschien omdat er net als in Fury een zooi door propellers aangedreven bommenwerpers over komt vliegen die contrails veroorzaken. Zo'n verbaasde blik had ik toen namelijk ook :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Wat mij t meeste doet hopen/vasthouden, is dat 6 mei de officiële laatste dag van WW2 was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Omfg 3 seconden huid in beeld en iedereen en zijn moeder heeft alweer een pre-order geplaatst.... :P

Pfff, l'histoire se répète.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
poor Leno schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:47:
[...]
Ja, het heeft wel indruk van WW1/WW2/Vietnam ... nog 26 uur en we weten het zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Help!!!! schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:03:
Omfg 3 seconden huid in beeld en iedereen en zijn moeder heeft alweer een pre-order geplaatst.... :P

Pfff, l'histoire se répète.
Een stukje huid is al beter dan een half robot hoofd! Positief denken :P

Maar ik ga sowieso niet pre-orderen. Dat heb ik nog nooit gedaan en ga ik ook niet doen. Als een game uitkomt wacht ik eerst altijd even op de reviews en wat gameplay video's. Zeker na de problemen met Battlefield 4.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 09:10
Alternatieve geschiedenis zoals in Wolthenstein The New Order?
Om zo weer nieuwe wapens te bedenken. En toch niet te futuristsich...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
Gerucht is ook Battlefield 1 met WW1 setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 15:35
We zien het vanzelf wel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Hmmm.... Lijkt me geen wwii soldaat.

Man, wat zal ik ziek zijn als het geen wwii is. Weer 3 jaar wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Er staat volgens mij ook gewoon: Game engine footage. Nergens ook dat het iets is van BF5 :P

Mooie showcase iig weer voor Frostbite (ze waren al super op weg met Star Wars!) en benieuwd naar de reveal morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 12:14
WO2...Pearl Harbor...vent kijkt omhoog en ziet de jappen naderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:18
Misschien apocalyptisch???

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 12:56
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IGQUl5X.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door FRANSAD op 05-05-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ik denk dat het zomaar zou kunnen. De singleplayer voorzien van Bad Company :o zou wel leuk zijn. Aangezien de theorie met de stukje van 2WO uit BC2 best wel zou passen op deze trailer. Dat de 'superbomb' gelanceerd wordt en daardoor vol verbazing naar boven kijkt (ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 00:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Precies turfschipper. Dan start ik BF3/BF4/CoD wel weer op. Futuristische zooi heb ik nog genoeg op m'n PC staan met Battlefront van Star Wars. Daar heb ik nog te weinig uren inzitten om de volgende futuristische crap voor te halen.

WWII or nothing.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 00:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Russische jas? Wellicht de Battlefield WWII maar dan Russians vs. Germans? Of toch wel WWI?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadButcher
NVIDIA heeft morgen ook een special event, kan goed zijn dat DICE nu met hen de demonstratie houdt ipv AMD,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Wat een rotzakken met zo een teaser. Haha! Ik heb hem nu zo een twintig keer bekeken om te kijken of ik een clue over het hoofd ziet. Mn onderbuik zegt me dat we in ieder geval het verleden in gaan. Ik ga met een goed gevoel naar morgenavond toe. En zal chocked zijn als het future spul is. Nog even vol houden haha!

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 08:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:47:
[...]

WW1? Zeppelins?
WW2? Bommenwerpers?
Waren toen ook niet iets wat je elke dag zag :)

Je mist de Ogers in je lijstje :9

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 12:56
The Compilation of Circumstantial Evidence for WWI

https://www.reddit.com/r/...ref=share&ref_source=link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 08:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

[...]

Misschien dat hij voor het eerst een vliegmachine ziet (sopwith camel, of een vickers)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 14:59
bvk schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:29:
[...]

Nou dan laat je die tank lekker staan, is ook beter voor je tegenstanders weet ik uit ervaring... >:)

* bvk heeft veel bij JohnnyV in de tank gezeten als schutter, vandaar
Hihi the good old times :)
Morgen weten we wat t gaat worden.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23:02
Hoelaat morgen weten we meer?
Als ik zo'n naar die teaser kijk word het geen futuristische meuk!
Alleen daarom pre order ik hem gelijk morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

fevo-1190 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 22:00:
Hoelaat morgen weten we meer?
Als ik zo'n naar die teaser kijk word het geen futuristische meuk!
Alleen daarom pre order ik hem gelijk morgen
Staat gewoon op battlefield.com aangegeven. Pre-orderen na een paar beelden gezien te hebben zal ik niet snel doen. Die fout heeft menigeen met BF4 gemaakt en ik denk dat men nu wat voorzichtiger zal zijn. Je kunt immers nog tot vlak voor de release pre-orderen, dus er is nog tijd genoeg om meer materiaal af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Ruimte schepen in een 1944 setting 😕😐😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

FireBladeX schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:02:
[...]

Ik denk dat het zomaar zou kunnen. De singleplayer voorzien van Bad Company :o zou wel leuk zijn. Aangezien de theorie met de stukje van 2WO uit BC2 best wel zou passen op deze trailer. Dat de 'superbomb' gelanceerd wordt en daardoor vol verbazing naar boven kijkt (ofzo).
Denk het ook inderdaad. Past perfect in het plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Casey Al-kaisy, the Online Marketing Manager for EA DICE on Battlefield, tweeted that "I don't think people will expect this one!", meaning it probably isn't an era that BF has been in before. (thanks to /u/TehDarkArchon)

Ik lees ook het woordje ONE daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

poor Leno schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:38:
Casey Al-kaisy, the Online Marketing Manager for EA DICE on Battlefield, tweeted that "I don't think people will expect this one!", meaning it probably isn't an era that BF has been in before. (thanks to /u/TehDarkArchon)

Ik lees ook het woordje ONE daar :D
Hoeft niet alleen een ander tijdperk te zijn imo. Kan ook een andere locatie zijn (bv NL of juist bij Japan) of misschien juist het begin van de 2e wereldoorlog. Toen Duitsland nog niet zo'n (hele) nare jongen was :+
Het lijkt me sterk dat ze nog eens Vietnam gaan doen, en ook future lijkt me eigenlijk niet (zo goed deed die game het helemaal niet).

Met een WW2 of originele insteek bij hedendaagse shooter heb je veel meer verkochte exemplaren dan als je iets anders gaat doen. EA staat nog steeds aan het roer, dus iets als WW1 gaat echt niet gebeuren. Dat zie ik eerder gebeuren met iets qua opzet als 1943 (klein budget en minder grote game) was. Echt geen full price BF

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 06-05-2016 00:01 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:55
Ahh vet zeg.. het heeft toch wel een beetje oude look.. Het heeft in ieder geval geen hypermoderne sfeer..
Ah WWII zou echt te gaaf zijn...
Fingers Crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nu ik alles hier zo lees en de filmpjes van Dice allemaal zie word het misschien wel een BF Ultimate met alle populaire maps voertuigen en wapens uit alle voorgaande delen behalve 2143.
ik kan zo 20 maps opnoemen die ik graag nog eens zal spelen in een mooiere gebalanceerde omgeving en misschien wel 3 versies van Wake Island in het verleden en nu :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik verwacht WO2, maar zo'n Ultimate versie als hierboven beschreven zou ook nog wel eens kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
https://twitter.com/battlefield/status/728393218748874753

"We can only confirm that it will take place between the pre-Cambrian era and the singularity. Does that help?"

Bij uitkomen Final Stand DLC en 2142 easter-egg in Operation Outbreak vermoedde ik een future-setting.

[ Voor 73% gewijzigd door MadButcher op 06-05-2016 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 14:59
Als t een futuristische setting wordt dan haak ik al meteen af. Ben een beetje bang dat de "oude" battlefield garde die heel graag een WOI of WOII setting wil in de minderheid is terwijl de 13/14 jaar generatie liever met jetpacks rondvliegt terwijl ze plasma rounds schieten :S

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Laatst online: 16-09 07:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Nog een "paar" uur en dan weten we het.....tot die tijd....speculeren!!!

Inderdaad een bepaalde ultimate versie zou ook nog gaaf zijn. Dus vanaf WOI tot heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
VFRRijder schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:31:
Nog een "paar" uur en dan weten we het.....tot die tijd....speculeren!!!

Inderdaad een bepaalde ultimate versie zou ook nog gaaf zijn. Dus vanaf WOI tot heden.
En daar sta je dan met je warhorse tegenover een tank of een ruimte schip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
JohnnyV76 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:23:
Als t een futuristische setting wordt dan haak ik al meteen af. Ben een beetje bang dat de "oude" battlefield garde die heel graag een WOI of WOII setting wil in de minderheid is terwijl de 13/14 jaar generatie liever met jetpacks rondvliegt terwijl ze plasma rounds schieten :S
Volgens mij zijn de meeste lui hier WW I/II liefhebbers, waardoor je een vertekend beeld krijgt en het lijkt alsof het meerendeel van de spelers een WWI/II setting wilt.
Op diverse andere fora lees ik dat mensen voorheen zo doodgegooid zijn met WO I/II shooters dat ze daar nu ook niet op zitten te wachten. Maar ook niet op futuristische meuk, waardoor modern day dus eigenlijk altijd welkom is.
Mijn ideale setting zou ergens tussen 1980 en 2000 zijn (Irak, Kuweit bijvoorbeeld). Zo heb je toch het moderne, maar zonder alle rare gadgets en tig miljoen lock-on wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
dvdkiwi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:33:
[...]

Volgens mij zijn de meeste lui hier WW I/II liefhebbers, waardoor je een vertekend beeld krijgt en het lijkt alsof het meerendeel van de spelers een WWI/II setting wilt.
Op diverse andere fora lees ik dat mensen voorheen zo doodgegooid zijn met WO I/II shooters dat ze daar nu ook niet op zitten te wachten. Maar ook niet op futuristische meuk, waardoor modern day dus eigenlijk altijd welkom is.
Mijn ideale setting zou ergens tussen 1980 en 2000 zijn (Irak, Kuweit bijvoorbeeld). Zo heb je toch het moderne, maar zonder alle rare gadgets en tig miljoen lock-on wapens.
Zoals Battlefield Modern Combat? Even zo uit mijn hoofd speelde die zich ook af in de jaren 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wat ik echt jammer vind, is dat je met WW2/1 gewoon weinig kanten op kan. Alles is al gedaan, dus je gaat eigenlijk veel zitten rehashen. Ook in het SJW klimaat tegenwoordig zullen developers bang zijn de feministische trigglypuffs te beledigen.

Ik wacht zelf het liefst op gewoon een realitische harde "dit is oorlog, deal with it". Niet het 'Murica fuck yea! van de laatste war shooters. Gewoon een game die laat zien hoe hard en zwaar oorlog kan zijn voor de soldaten burgers etc. Vooral de Frostbyte engine leent zich hier perfect voor.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:17

On_E

Housemusic

Die teaser gif lijkt mij een WW1 soldaat die naar een zeppelin kijkt, de kraag van zijn jas ziet er iig 'oud' uit!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
[...]

Je hebt daar al "Medal of Honor" voor welke nou niet echt enorm positief was ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
da_PSI schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:47:
[...]
Je hebt daar al "Medal of Honor" voor welke nou niet echt enorm positief was ontvangen...
Als we zo gaan redeneren zijn er vast ook wel wat slechte WWI/II shooters op te noemen of niet?
Dus dan wordt het ook geen WWI/II.
Lag dat niet gewoon aan MoH zelf ipv aan de setting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
[...]

Nou nee. Wat ik eerder al heb gepost op Tweakers.net is de laatste populaire WWII shooter gereleased in 2008 (COD:WaW). Vroeger, in de periode 2002 t/m 2008 werd je letterlijk doodgegooid met WWII. Ik als een enorm WWII fan, vond het hoogtijd dat er meer variatie zou komen. Ik zie ook alleen maar 3 grote spelers. Dat is Battlefield, Call of Duty en Medal of Honor. Andere uitgevers kunnen vaak geen vloeiend spelende shooter maken voor de brede publiek. Natuurlijk heb je Red Orchestra, maar dat is voor vele te realistisch. Medal of Honor bestaat inmiddels niet meer (na de verkoopcijfers). Terwijl heel lang geleden je nog Allied Assault, Spearhead, Breaktrough, Pacific Assault, Airborne en nog wat console versies je had. We hadden ook nog een zoetmakers van Battlefield, de 'bf1943'. Vandaar dat mensen nu juist weer WWII willen. Er is genoeg moderne zooi te vinden (kijk ook maar naar games as Titanfall). Vandaar die schreeuw naar WWII en als je inderdaad oude forums leest dat je de beeld krijgt dat mensen geen WWII willen.

Of het zijn inderdaad kinderen die nog nooit een degelijke WWII game hebben gespeeld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
[...]

Nee maar komop.. de laatste ww2 spellen waren 10 jaar geleden ofzo.. En de moderne shizzle hebben we nu echt wel gehad.. (heb t niet over futuristisch..) Kunnen we net zo goed BF4 blijven spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De moderne shizzle heb jij gehad, niet wij ;)
Leuk dat hier veel BF veteranen zitten die graag weer WWI/II zien, maar tegenover elke BF vet staat er een jonger iemand die helemaal niet zit te wachten op die "oude zooi".

Die laatste zin van je slaat nergens op.
BF3 was modern en supertof, BF4 idem. Voor mijn part maken ze BF5, 6 en 7 ook modern, daar zal ik er heus niet minder blij van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Bee.nl schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 22:14:
[...]

Staat gewoon op battlefield.com aangegeven. Pre-orderen na een paar beelden gezien te hebben zal ik niet snel doen. Die fout heeft menigeen met BF4 gemaakt en ik denk dat men nu wat voorzichtiger zal zijn. Je kunt immers nog tot vlak voor de release pre-orderen, dus er is nog tijd genoeg om meer materiaal af te wachten.
Als het niet de toekomst ingaat dan zal ik vrij snel mijn pre-order plaatsen.
Als het wel dr toekomst ingaat met alle toeters en bellen dan haak ik af en blijf ik de huidige wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Misschien krijgen we wel setting themed dlc met een soortgelijke implementatie als Vietnam in BC2? Als je als uitgever je WW fans en moderne setting fans kan bedienen dan is succes verzekerd! Alles is mogelijk tot 22.00 uur :P

[ Voor 12% gewijzigd door Dynamix op 06-05-2016 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
dvdkiwi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:55:
Voor mijn part maken ze BF5, 6 en 7 ook modern, daar zal ik er heus niet minder blij van worden.
Ja, en dan krijg je dus telkens hetzelfde riedeltje, met steeds iets betere graphics :/

Nee, ik denk dat ze na zoveel modern (die we gehad hebben) weer even een uitstapje maken naar iets anders :)

Maarreh Kiwi, care to make it interesting? Bij WW1/WW2/Vietnam, krijg ik een PS4 versie van jou.. Bij Coldwar/90's/Modern/2143 krijg je m van mij.. Deal? >:) :>

(kunnen t ook omdraaien omdat de ander bij teleurstelling wss het spel niet wil kopen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
fevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:58:
[...]

Als het niet de toekomst ingaat dan zal ik vrij snel mijn pre-order plaatsen.
Als het wel dr toekomst ingaat met alle toeters en bellen dan haak ik af en blijf ik de huidige wel spelen.
Tja en daarentegen zie ik echt niet in wat de lol van WW1 zou zijn. WW2, oké, niet mijn favoriet, maar gaat nog. WW1? Wat wil je daar voor leuk spel mee maken als het nog iets met WW1 te maken moet hebben?

Waarom verder WW2 leuker zou moeten zijn dan een moderne setting snap ik niet. Oftewel kan iemand dat uitleggen, wat voor hem/haar de primaire reden is dat dat leuker is?

Gokje: we gaan ertussen in zitten: Korea/Vietnam era.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Dynamix schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:58:
Misschien krijgen we wel setting themed dlc met een soortgelijke implementatie als Vietnam in BC2? Als je als uitgever je WW fans en moderne setting fans kan bedienen dan is succes verzekerd! Alles is mogelijk tot 22.00 uur :P
Dit heb ik ook vaker geroepen.. Een soort Ultimate edition.. Maar ja dan heb je me een beest van een spel nodig, mits je dit goed en uitgebreider dan BC2 Vietnam wil doen.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Dice/battlefield troll :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bnRz6dr.jpg

Maarrrr het is dus geen boot! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
dvdkiwi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:51:
[...]

Als we zo gaan redeneren zijn er vast ook wel wat slechte WWI/II shooters op te noemen of niet?
Dus dan wordt het ook geen WWI/II.
Lag dat niet gewoon aan MoH zelf ipv aan de setting ;)
Persoonlijk vond ik het nieteens zo'n slechte game..., ik denk voor 80% dat iedereen die zegt hem niet te kopen als het future is, hem uit eindelijk toch wel koopt.., Ik zie het wel, ik kan het prima vinden met WW2, Vietnam, Iraq/Iran of 2143... voor WW1 speel ik Verdun ;) (maar dat kan altijd veranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Sissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:04:
[...]

Tja en daarentegen zie ik echt niet in wat de lol van WW1 zou zijn. WW2, oké, niet mijn favoriet, maar gaat nog. WW1? Wat wil je daar voor leuk spel mee maken als het nog iets met WW1 te maken moet hebben?

Waarom verder WW2 leuker zou moeten zijn dan een moderne setting snap ik niet. Oftewel kan iemand dat uitleggen, wat voor hem/haar de primaire reden is dat dat leuker is?

De oude ww2 games ging het om skills etc.. De mappen de sfeer alles voelde puur aan.
Iraq zou ik ook niet erg vinden hoor.
Dat lijkt me ook erg tof, maar hoe erg ik vroeger genoot van de ww2 /vietnam games .. Hoe teleurgesteld ik tegenwoordig ben van de nieuwere shooters.
Wil niet zeggen dat de shooters van de perse slecht zijn, maar na week of 2 spelen ben ik de shooters van nu zat.
Vroeger kon ik me maanden stukbijten op de shooters van toen met die geweldige settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
En van vandaag :D

It's worth it!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O5B0kDR.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
Dammnn hahah doen ze goed daar bij bf.
Volgens mij verlangt de community echt naar de shooter in het verleden of in ieder geval een shooter zonder al die futuristische zooi.
Maar wel geniale reacties plaatsen ze bij bf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
fevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:17:
Maar wel geniale reacties plaatsen ze bij bf
Haha deze dan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XKRYaR8.jpg

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Haha geweldig!
Ben zo benieuwd !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Sissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:04:
[...]

Voor velen een stukje nostalgie. Velen hebben battlefield 1942 gespeeld en vonden dit leuk. Maar na een aantal jaar verjaren spellen, servers lopen leeg en er komen nieuwe spellen. Terecht wordt er ook opgemerkt dat er sinds 2008 ongeveer geen fatsoenlijke wo 2 shooter is geweest. Net zoals jij niet zoveel met wo 2 hebt, zijn er ook velen die de moderne oorlogen nu wel een beetje gezien hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
fevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:13:
[...]

De oude ww2 games ging het om skills etc.. De mappen de sfeer alles voelde puur aan.
Iraq zou ik ook niet erg vinden hoor.
Dat lijkt me ook erg tof, maar hoe erg ik vroeger genoot van de ww2 /vietnam games .. Hoe teleurgesteld ik tegenwoordig ben van de nieuwere shooters.
Wil niet zeggen dat de shooters van de perse slecht zijn, maar na week of 2 spelen ben ik de shooters van nu zat.
Vroeger kon ik me maanden stukbijten op de shooters van toen met die geweldige settings.
Ah, het is dus pure nostalgie en met een roze bril naar het verleden kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Sissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:20:
[...]

Ah, het is dus pure nostalgie en met een roze bril naar het verleden kijken :+
Ja misschien, maar dan blijf ik de setting vele malen bruter vinden dan de settings de bijv cod gaat uitbrengen.
Ik heb daar persoonlijk gewoon helemaal niks mee.
Wil gewoon weer een thomson of kar in me handen zonder upgrades :'(

Of ze springfield zo'n fijne snipertje O+

[ Voor 5% gewijzigd door fevo-1190 op 06-05-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb zelf meer voorkeur voor oude setting tm Vietnam zeg maar.

Echter veel en veel belangrijker vind ik de gameplay c.s..

Als dit echt goed uitgewerkt wordt in de trant van BF1942/BF2 en bijv. video's van Battlenonsense dan maakt het tijdsgewricht mij niet zo uit.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
het lijkt op een oude settings als je die soldaat zo ziet.. zo erg vet zijn.

helemaal klaar met die bullshit cod jumping shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Die community manager bij DICE heeft wel gevoel voor humor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Ik verwacht of een klassieke World War setting, of een alternatieve timeline met timetravel of andere spacende shit, maar wel met een klassieke setting.

Daar wordt gewoon erg sterk naat gehint. Bewijs heb ik niet, maar het lijkt me sterk dat men op twitter zo teased en hint op deze settings om vervolgens een setting op mars in 2200 aan te kondigen. Modern Warfare is geen optie, dice heeft al aangegeven dat 'people won't expect this one'. Daarom twijfel ik ook nog aan een klassieke setting; dat ligt wellicht teveel voor de hand.

Ik verwacht WW1, anders een alternate setting, anders WW2...in die volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Battlefield met reuze mieren :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
En volgens mij is de hype rond battlefield gewoon groter dan die vam cod nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
Het is gewoon een remake van 3D worms jongens.. maar dan niet turn-based.. maar wel met supersheeps enzo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
De CoD trailer heeft 200k likes...en 400k dislikes. Ze hebben te lang gemolken en gaan dat nu merken.

Niet zozeer financieel, het zal weer goed (minder allicht) verkopen, maar het merk call of duty zal inzakken. Ik verwacht dan ook eeb erg goede CoD game ná Infinte Warfare :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23:03
fevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:32:
De Battlefield community roept al jaren om een minder moderne/futuristische setting, want sinds BF2 is het op een paar kleine uitzonderingen (bf1943 voor consoles, Vietnam DLC voor Bad Company 2) na alleen maar meer van het zelfde geweest. Of het nu WW1, WW2, Vietnam, of iets anders (al wordt het zeer waarschijnlijk een WW1 setting met misschien WW2 erbij), zal de community daar blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
fevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:32:
Ik denk zelf dat Activision heeft geprobeerd om de aandacht van Battlefield te stelen door de nieuwe COD aan te kondigen. Echter is dat beetje gebackfired op hun. Heel veel mensen hebben niets met de futuristische zooi. De hoop ligt nu bij Battlefield en vandaar de hype.

Stiekem hoop ik op pure gameplay zonder 1000 upgrades en adjusments en dat het spel 20 miljoen keer verkocht wordt zodat ze eindelijk begrijpen dat wij geen 1000 upgrades nodig hebben om plezier te hebben in een spel (zie CS:GO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 18:37
Hoop persoonlijk ook op WW2 als je modern wilt blijven spelen dan voldoen BF4 en BF3 nog steeds als je het mij vraagt. Ze teasen de community wel gruwelijk haha heb goede hoop !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Even voor t sfeertje >:)

London Philharmonic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ayazis
poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:38:
Even voor t sfeertje >:)

London Philharmonic!
Heeeeerlijk. Van mij mag die in zijn volle glorie weer terugkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Las wel al dat de game Battlefield 1 gaat heten, misschien wordt het een platform die begint in WW1 en dan expansions krijgt in andere tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog even Kharkov en Battle of the Bulge in '42 gespeeld om in de stemming te komen. Zéér benieuwd wat we vandaag te weten gaan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
On_E schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:47:
Las wel al dat de game Battlefield 1 gaat heten, misschien wordt het een platform die begint in WW1 en dan expansions krijgt in andere tijden?
bronnetje..? :) ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:47:
Gisteren nog even Kharkov en Battle of the Bulge in '42 gespeeld om in de stemming te komen. Zéér benieuwd wat we vandaag te weten gaan komen!
De leukste map vond ik altijd Ghazala in Capture the Flag. Het enige wat je nodig had was een Kübelwagen en een vriend, en je kon daar zoveel lol mee hebben. Voordat je bij de allied base was, ging de passagier los op de achterbank liggen, en racete je langs de vlag waarna de passagier op E drukte. Voordat ze door hadden dat hun vlag gestolen was, was je al lang weg. Om vervolgens alle tanks en vliegtuig bommen proberen te ontwijken terug naar eigen basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:53:
[...]
De leukste map vond ik altijd Ghazala in Capture the Flag. Het enige wat je nodig had was een Kübelwagen en een vriend, en je kon daar zoveel lol mee hebben. Voordat je bij de allied base was, ging de passagier los op de achterbank liggen, en racete je langs de vlag waarna de passagier op E drukte. Voordat ze door hadden dat hun vlag gestolen was, was je al lang weg. Om vervolgens alle tanks en vliegtuig bommen proberen te ontwijken terug naar eigen basis.
Prachtige map inderdaad. Ik vond Gazala ook steengoed in Desert Combat. Sowieso de ultieme mix van vliegen (want grote map), capturen van bases voor zowel infantry als vehicles is echt steengoed in Gazala. Maar ook in bijv. El Alamein of Bocage.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FireBladeX
Even mijn Battlefield collectie afgestoft

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2m7anpi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
FireBladeX schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:37:
[...]

Ik denk zelf dat Activision heeft geprobeerd om de aandacht van Battlefield te stelen door de nieuwe COD aan te kondigen. Echter is dat beetje gebackfired op hun. Heel veel mensen hebben niets met de futuristische zooi. De hoop ligt nu bij Battlefield en vandaar de hype.

Stiekem hoop ik op pure gameplay zonder 1000 upgrades en adjusments en dat het spel 20 miljoen keer verkocht wordt zodat ze eindelijk begrijpen dat wij geen 1000 upgrades nodig hebben om plezier te hebben in een spel (zie CS:GO).
Hoop ook dat het in het verleden afspeel en dat die miljoenen keer over de toonbank gaat, zodat ook call of duty eens serieus gaat kijken naar hun community .
Van mij hoeven die perks etc ook niet.
En volgens mij is de verlangen naar minder futuritische meuk zo groot dat ze er niet meer omheen kunnen.
Alle hoop is inderdaad gevestigd op battlefield nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
FireBladeX schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:59:
Even mijn Battlefield collectie afgestoft

[afbeelding]
Netjes ik heb helaas alleen nog maar tot battlefield 2 ( ook een geweldige game).
De rest verkocht of weggegooid helaas |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe gaan ze WW2 doen met betrekking tot unlocks? Zo heel veel soorten wapens re attachments had je niet in die tijd. En Battlefield staat tegenwoordig wel gelijk aan unlocks grinden tot je er bij neer valt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Tsurany schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:07:
Hoe gaan ze WW2 doen met betrekking tot unlocks? Zo heel veel soorten wapens re attachments had je niet in die tijd. En Battlefield staat tegenwoordig wel gelijk aan unlocks grinden tot je er bij neer valt.
Is dat iets wat je echt wil unlocks en perks etc?
Van mij hoef al die meuk niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ayazis schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:49:
[...]

bronnetje..? :) ben wel benieuwd.
Kwam ik op GAF tegen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ChttN_hUkAEgzbb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Heb dit al eerder gepost, zijn maar ideetjes.. Maar als jeje fantasie gebruikt is alles mogelijk :D

Nja.. het is maar hoe je t bekijkt :)

Er valt genoeg te upgraden, als je maar je fantasie gebruikt.

Stel er komt een soort 'ambacht' systeem waar je in kunt groeien naargelang je hoger level wordt: weapon master.

Thompson submachine gun:
- De kunst van het beter uitboren van de barrel
- Haarfijn afstellen van trekker
- Sneller kunnen laten vuren
- Radioactief materiaal gebruiken uit de kompassen van toentertijd, en die op de iron sights smeren (soort red dot)
- 3 verschillende magazijnen; kort, lang en trommel
- De stock verwisselen/van rubber voorzien voor betere stabiliteit/minder recoil

Ook toen hadden ze scopes en geluiddempers..

En ga zo maar door.. Toen waren er al genoeg lui die hun eigen geweer tweakten naar eigen smaak :)

Ook voor tanks, bijvoorbeeld de Sherman, met Tank master ambacht..
Deze kreeg gedurende de oorlog betere bepantsering, tracks, zwaardere machinegewereren en groter kaliber main gun.

Dit zou je dus allemaal kunnen verwerken in unlocks en upgrades..

Zoals je ziet zijn er echt wel mogelijkheden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Alles kan je uitmelken en ze zullen inderdaad wel manieren vinden om dat te doen.
Vooral de "jongeren" generatie heeft dat volgens mij nodig.
Ik vind ook niet erg als het maar niet teveel invloed op de game heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

fevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:09:
[...]

Is dat iets wat je echt wil unlocks en perks etc?
Van mij hoef al die meuk niet meer..
Nee ik niet, geef mij maar vaste wapens die iedereen kan kiezen. Weg met unlocks en al die andere onzin. Maar ik denk dat wij toch aardig in de minderheid zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Bij BF1942 waren er ook geen uitbreidingsmogelijkheden, zo uit mijn hoofd. Heb dat ook niet echt nodig, als de balans maar goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Het probleem met unlocks is om mensen langer een game te laten spelen. Het is al een tijdje aan het gang in de gaming industrie. In plaats van een goede gebalanceerde spel te maken die echt fun is proberen ze in te spelen op de autistische kant van gamers om de noodzaak te hebben om alles te unlocken. CS:GO is een mooie voorbeeld waarin je geen unlocks nodig hebt. Customizen dmv kleurtjes is meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
FireBladeX schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:17:
Het probleem met unlocks is om mensen langer een game te laten spelen. Het is al een tijdje aan het gang in de gaming industrie. In plaats van een goede gebalanceerde spel te maken die echt fun is proberen ze in te spelen op de autistische kant van gamers om de noodzaak te hebben om alles te unlocken. CS:GO is een mooie voorbeeld waarin je geen unlocks nodig hebt. Customizen dmv kleurtjes is meer dan voldoende.
Ik speelde cod 1 , bf vietnam etc langer dan de shooters van nu ..
Kijk naar de afgelopen jaren cod hoe snel het minder werd met de bezette servers.
Als je kijk naar cs go en zelfs cod1 heb je nog volle servers (wel minder natuurlijk).
Maar dat mensen dan langer blijven hangen is denk meer het gevoel dan dat het werkelijk ook gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:28:
[...]

Ik speelde cod 1 , bf vietnam etc langer dan de shooters van nu ..
Kijk naar de afgelopen jaren cod hoe snel het minder werd met de bezette servers.
Als je kijk naar cs go en zelfs cod1 heb je nog volle servers (wel minder natuurlijk).
Maar dat mensen dan langer blijven hangen is denk meer het gevoel dan dat het werkelijk ook gebeurd.
Ik heb iig het idee dat de competieve BF spelers allemaal gestopt zijn in BF3, BF4 na een kleine poos spelen. je kunt die spelen gewoon niet serieus nemen.

Dan kun je beter CS:GO gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Het is simpel, in games als CS:GO tot Dota 2 is er geen gevoel van beloning als je verliest, misschien een drop en dat is het ongeveer.

Er is al geruime tijd een trend om mensen te belonen om te spelen, Blizzard heeft daily quests, CoD heeft een unlock systeem. Als iemand die slechts x aantal tijd in een dag heeft om te spelen, is het toch leuker om een gevoel van beloning te krijgen ongeacht het resultaat van de wedstrijd. Het zorgt ook ervoor dat er sneller voor een 'nog een wedstrijd' geopteerd zal worden.

Wil je competitief (i.e. ranked) spelen is dit ook mogelijk, zonder de mogelijke nadelen van een beloningssysteem (e.g. beperkt aantal kaarten in Hearthstone ranked, alle unlocks zijn van het begin beschikbaar bij CoD competitive). Ik vind dit een positiever manier van spelen, ik kan in hetzelfde spel opteren om ontspannend te spelen of toch er helemaal voor te gaan.

Ik kijk uit naar informatie naar zowel deze titel als de nieuwe CoD. Misschien is het omdat ik initieel van RPG's kom, of met ouder te worden. Ik vind deze trend van keuze een goede zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is alleen jammer dat het belonen gepaard gaat met een voordeel krijgen in het spel. Ik heb de laatste tijd steeds minder tijd om te gamen en dan is het erg jammer dat je na een release van een spel al zo ver achter loopt op mensen die continue kunnen spelen qua wapens en gadgets dat je het gewoon een stuk lastiger kan bijbenen.
Je krijgt niet alleen te maken met het feit dat sommige content enkel beschikbaar is voor mensen die veel tijd beschikbaar hebben maar ook dat mensen die veel spelen in het voordeel zijn qua uitrusting en niet alleen meer ervaring en mapkennis hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wat een onzin. Dat is een keuze als je dat wil doen. Maar juist bij BF(4) hoeft dat echt niet. Als jij wil grinden voor je bow, je gaat je gang maar. Maar binnen een uur kan je voor een random wapen de normale unlocks hebben om hem een beetje lekker te laten schieten. En met 2-3 wapens met een paar unlocks heb je al alles wat je nodig hebt. Dat je nog 50 wapens kan unlocken is leuk voor replay value, maar absoluut niet noodzakelijk als je dat niet wil.

Maar hé, als we objectief ernaar gaan kijken kunnen we niet meer lekker zuur zitten zeiken op de 'nieuwe generatie'.
fevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:12:
Alles kan je uitmelken en ze zullen inderdaad wel manieren vinden om dat te doen.
Vooral de "jongeren" generatie heeft dat volgens mij nodig.
Ik vind ook niet erg als het maar niet teveel invloed op de game heeft.
Als je nog niet de 40 gepaseerd bent (gokje) en je klaagt al over de nieuwe generatie dan ben je echt een zuurpruim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
KS1987 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:32:
Het is simpel, in games als CS:GO tot Dota 2 is er geen gevoel van beloning als je verliest, misschien een drop en dat is het ongeveer.

Er is al geruime tijd een trend om mensen te belonen om te spelen, Blizzard heeft daily quests, CoD heeft een unlock systeem. Als iemand die slechts x aantal tijd in een dag heeft om te spelen, is het toch leuker om een gevoel van beloning te krijgen ongeacht het resultaat van de wedstrijd. Het zorgt ook ervoor dat er sneller voor een 'nog een wedstrijd' geopteerd zal worden.

Wil je competitief (i.e. ranked) spelen is dit ook mogelijk, zonder de mogelijke nadelen van een beloningssysteem (e.g. beperkt aantal kaarten in Hearthstone ranked, alle unlocks zijn van het begin beschikbaar bij CoD competitive). Ik vind dit een positiever manier van spelen, ik kan in hetzelfde spel opteren om ontspannend te spelen of toch er helemaal voor te gaan.

Ik kijk uit naar informatie naar zowel deze titel als de nieuwe CoD. Misschien is het omdat ik initieel van RPG's kom, of met ouder te worden. Ik vind deze trend van keuze een goede zaak.
precies :) CoD heeft al jaren 2 mogelijkheden

Normaal spelen, en dan ranked.

Als je de ene niet leuk vind, kan je de andere altijd nog doen. Helaas moet het in de ogen van "gamers" steeds meer zijn dat alleen 1 mogelijkheid maar kan. Voor mij laten games als Hearthstone, CoD en in mindere mate LoL zien hoe het kan

Hearthstone:

Ranked Standard, alleen bepaalde sets, tournament regels dus.
Ranked Wild, alle kaarten kunnen

LoL

Ranked
Casual

CoD

Normal Multiplayer
Ranked (oid, hoe het ook heet)

En het geinige is als je bij de normal verliest, krijg je bij alle 3 iets. Waardoor mensen terugkomen. Als mensen constant verliezen zonder echt de kans krijgen beter te worden, gaan ze weg, lege games, boze "we are so elite!" spelers, etc.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.