Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe Battlefield game

Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 35.792 views

Onderwerpen

• MadButcher
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 25-06 11:02
Een gerucht dat de volgende Battlefield een 2143 wordt (dus in de trend van 2142).

http://www.battlefieldser...-infos-angeblich-geleakt/

https://mobile.twitter.co...85960836620369920/photo/1

MadButcher wijzigde deze reactie 11-01-2016 00:50 (16%)

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:51

Stewie!

Keen must die!

Ik denk dat er weinig van klopt.

De helft van die zaken zoals launch data en game modes kan je goed gokken als je de releases van de laatste 5 jaar erbij pakt. De setting zal niet veel veranderen, verder kan alles nog veranderen.

Stewie! wijzigde deze reactie 12-01-2016 14:24 (17%)

Global hosting for PC, Mobile, Switch, Microsoft Xbox & Sony Playstation
Hosting: www.i3d.net
Anti-Cheat: www.gameblocks.com
Flightmap: my.flightmemory.com/stewied

• Figuur84
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21-06 07:37

Figuur84

SimRacing NL/BE

Ik hoop het niet eerlijk gezegd. Ik hou juist van battlefield vanwege de 'hedendaagse setting'.

www.DC-SimRacing.NL

• creapYYY
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:30
Nou, dan blijf ik in ieder geval nog een jaar extra bij BF4 hangen. Heel die futuristische settings vind ik persoonlijk vreselijk..

• The_Greater
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 25-06 13:18
Ik vond BF2142 schitterend, zou er blij mee zijn.
Weer eens een andere setting :)
Titan mode, walkers, hovertanks

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23:01

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik heb liever Battlefield 5 dan een Battlefield 2143.
Zijn we niet een beetje klaar met futuristische games of sci-fi ?

Vorig jaar hadden we Star wars, Call of duty Black ops 3, Halo 5.
Kom maar weer met Battlefield 3 of battlfield gaat call of duty na doen, waarin iedereen zit te wachten op een Cod4 2.0.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:06
Een nieuwe 1942 met de huidige engine is vele malen beter dan een hedendaagse of futuristische BF ;)
Ja er bestaat een 1943 maar die is al weer 6 jaar oud en weinig content.
Vooral 'modern warfare' wordt tegenwoordig aardig uitgemolken.

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
Pykow schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:11:
Kom maar weer met Battlefield 3 of battlfield gaat call of duty na doen, waarin iedereen zit te wachten op een Cod4 2.0.
Misschien is Venice Unleashed wat voor je? Een mod voor BF3! :)
quote:
s0kkie schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:51:
Een nieuwe 1942 met de huidige engine is vele malen beter dan een hedendaagse of futuristische BF ;)
Ja er bestaat een 1943 maar die is al weer 6 jaar oud en weinig content.
Vooral 'modern warfare' wordt tegenwoordig aardig uitgemolken.
Sterker nog; die BF1943 is volgens mij enkel voor consoles uitgebracht. Voor de PC is ie er iig uiteindelijk niet gekomen, helaas. Weet wel, dat daar ik destijds best van baalde.

CH4OS wijzigde deze reactie 11-01-2016 12:36 (46%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 25-06 12:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Weer een modern mili......ZZzzzzz :z

Is het al weer 'hip' om een WW2 of pre-modern military shooter te maken? Anders maar lekker sci-fi. Dan kunnen ze tenminste creatief zijn. Of het moet iets zijn van Bad Company 3 waarbij ze veel verder gaan dan BC2 qua arcade gameplay en Micheal Bay simulator.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 05:43

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als dit waar is, en helaas is het met die geruchten van de laatste tijd vaak waar, dan ga ik denk ik een beetje teleurgesteld zijn. Nee, ik heb de game dan nog niet gespeeld, en mag er eigenlijk niet over oordelen. Misschien ga ik het zelfs wel heel vet vinden, maar ik hoop gewoon dat het niet te voorspelbaar is dat Battlefield ook naar een futuristische setting gaat. Die shit komt me echt de strot uit. Ik begrijp ook niet zo goed hoe het kan dat de community steeds meer geluiden laat horen (bij zowel CoD als BF) dat het in de oude setting moet blijven of zelfs een WW2 setting dat ze steeds maar weer die onzin door onze maag splitsen.

Ik begrijp best dat WW2 niet interressant is omdat je niet veel kunt customizen en zo (waarschijnlijk) maar kom op, geef ons gewoon een Battlefield zonder te veel poespas maar gewoon een fatsoenlijke gunplay, goede netcode (goed bezig DICE met BF4, zet het voort! gebruik desnoods dezelfde engine en verbeter die verder) is dat nu te veel gevraagd? Gewoon een shooter die qua netcode met Counter Strike kan concureren. Dat zou al fijn zijn. Zonder suppression. Zonder onzin. Geen random dingen.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23:01

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
CptChaos schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:34:
Sterker nog; die BF1943 is volgens mij enkel voor consoles uitgebracht. Voor de PC is ie er iig uiteindelijk niet gekomen, helaas. Weet wel, dat daar ik destijds best van baalde.
BF1943 was een "arcade" game voor xbox 360 en PS3. Je had 4 maps met maximaal 24 man per server.
Zoals ik al aangaf heb ik liever een Battlefield 5 of misschien een battlefield 1940 (2e wereldoorlog)

Maar ik kijk meer uit naar Overwatch ;)

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Sigm4tic
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 15-05 13:57

Sigm4tic

High Five!

Ik ben benieuwd hoe ze dit weer een game willen maken waarvan iedereen het idee heeft dat ze iets vernieuwend hebben bedacht aangezien veel dingen al gedaan zijn. Opzich lijkt het mij wel gaaf om in een iets futuristischere setting rond te lopen en schieten, maar het moet niet al te veel op COD gaan lijken met jumppacks enzovoorts, dus niet al te ver in de toekomst dat iedereen ook standaard met railguns rondloopt.

De hovertanks zijn in een DLC voor BF4 toegevoegd in plaats van in de main game, dus zou het best kunnen dat ze deze in een nieuwe game willen gebruiken. Walkers lijken mij ook nog wel interessant als ze niet groter worden dan AT-ST's in Star Wars, dus niet al te ver in de toekomst als het kan ;) .

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter

• Prozaq
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 21-06 17:06
Ik heb het idee dat ze niet in de gaten hebben dat hun toch best wel fanatieke achterban gewoon een BF5 wil spelen. Dit soort uitstapjes hebben we de afgelopen tijd meer gezien van Dice en na 2 maanden heeft niemand het er meer over.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21-06 14:42
We hoeven toch niet perse 70 jaar terug in de tijd of 150 jaar in de toekomst?

Ik ben het helemaal met Battle(non)sense eens dat de setting ten tijde van de eerste golfoorlog de beste combinatie is van moderne wapens zonder al die gadgets/drones/onzin. Gewoon F15 vs MiG29, M16 vs Ak74/47, M1 vs T80 etc. etc. :)

Zeg maar een geavanceerde versie van de originele Desert Combat mod setting en dan inderdaad gewoon weer eens een skill based shooter in plaats van de console-friendly-prachtige-graphics-zonder-diepgang zooi waar we de laatste jaren mee kapot worden gegooid....

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 25-06 15:37

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:54:
We hoeven toch niet perse 70 jaar terug in de tijd of 150 jaar in de toekomst?

Ik ben het helemaal met Battle(non)sense eens dat de setting ten tijde van de eerste golfoorlog de beste combinatie is van moderne wapens zonder al die gadgets/drones/onzin. Gewoon F15 vs MiG29, M16 vs Ak74/47, M1 vs T80 etc. etc. :)

Zeg maar een geavanceerde versie van de originele Desert Combat mod setting en dan inderdaad gewoon weer eens een skill based shooter in plaats van de console-friendly-prachtige-graphics-zonder-diepgang zooi waar we de laatste jaren mee kapot worden gegooid....
Dit is naar mijn mening ook het beste, WWII is heel leuk en aardig, maar aardig beperkt qua voertuigen en wapens. BF 1942 was ook een leuk spel, maar het liet ook meteen zien dat er qua grote maps nog veel te winnen viel. CoD heeft het in dat opzicht ook een stukje beter gedaan, tot en met CoD 4 imho.

Het beste voorbeeld voor mezelf vind ik eigenlijk nog Arma 2 tegenover Arma 3. In Arma 2 zit je op een gigantische map die geheel in stijl is van Communistisch Oostblok welke ook nog aardig gedetailleerd is, met een idiote hoeveelheid wapens en voertuigen uit de periode 1960-1990. Ik overdrijf niet als ik zeg dat er inmiddels wel duizenden uren inzitten.

Dan krijg je Arma 3, de setting is wat mij betreft een beetje doelloos. Hier zitten we namelijk op Griekenland, en dat zegt mij niet veel hoewel de map zeer goed is gemaakt en nog een heel stuk groter is dan Arma 2. Dan krijg je sublieme graphics (en de performance issues even buiten beschouwing gelaten) met een engine waar je zo ontzettend veel in kunt doen, maar dan zie je de wapens en voertuigen. Ik weet na 300 uur spelen nog steeds niet welk wapen het to-go wapen is of welk voertuig het "beste" is, omdat alles zich tientallen jaren in de toekomst afspeelt en mij de namen compleet onbekend zijn. Als die toekomstige setting je niet aanspreekt is het spel persoonlijk gezien al verloren. Zo zal een moderne Battlefield voor mij ook verloren zijn.

We zullen zien, heb sowieso na Battlefield 4 besloten geen spel meer van EA te kopen omdat ik het zo ontzettend belabberd vond. Ik hoor echter her en der dat het inmiddels goed speelbaar is (ruim 2 jaar na release :O ;( ) en dan kan ik misschien nog eens kijken of er iets uit mijn nagenoeg ongespeeld spel is te halen.

i7 6700K - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• NO_Excuses
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 20-06 23:13
Bah, ik hoop echt dat de volgende battlefield niet in de toekomst is.

• Lizardz
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23-06 00:11
Ik zou het echt jammer vinden mocht het weer een futuristische shooter worden. Ik laat hem dan zeker links liggen. Ik hoop zelf dat het een Battlefield 1944 of Battlefield Vietnam 2 wordt.

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 21:24
quote:
creapYYY schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:04:
Nou, dan blijf ik in ieder geval nog een jaar extra bij BF4 hangen. Heel die futuristische settings vind ik persoonlijk vreselijk..
Ik heb dit nooit echt begrepen. Ik vind de ene setting ook echt wel vetter dan de andere, maar zolang een game qua gameplay echt goed is kan ik me er totaal niet aan storen. Zeker bij een multiplayer shooter. Uiteindelijk gaat mijmert echt 100% om gameplay. Na mijn aanpassingen qua grafische instellingen is toch vaak amoer te herkennen hoe het spel er echt uit zag :9 De game modi uit de 2142 BF schijnen heel vet te zijn dus ik ben op zich wel benieuwd.

• ThunderNet
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 22:11
quote:
Sigm4tic schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:48:
Walkers lijken mij ook nog wel interessant als ze niet groter worden dan AT-ST's in Star Wars, dus niet al te ver in de toekomst als het kan ;) .
Star Wars speelt zich niet in de toekomst af :)

Leven als een eindbaas, werken als een malle! | iRacing Profiel

• mcsluis
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:55
BF2 Vietnam was wat mij betreft het meest sfeervol om te spelen. Ik zou dit graag weer terugzien in een nieuwe BF

mcsluis wijzigde deze reactie 12-01-2016 11:01 (8%)

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21:48
quote:
Brutal1ty schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:42:
[...]

Ik heb dit nooit echt begrepen. Ik vind de ene setting ook echt wel vetter dan de andere, maar zolang een game qua gameplay echt goed is kan ik me er totaal niet aan storen. Zeker bij een multiplayer shooter. Uiteindelijk gaat mijmert echt 100% om gameplay. Na mijn aanpassingen qua grafische instellingen is toch vaak amoer te herkennen hoe het spel er echt uit zag :9 De game modi uit de 2142 BF schijnen heel vet te zijn dus ik ben op zich wel benieuwd.
Ik vind het bij 'futuristic' shooters vaak nadruk op gadgets en vaak auto-lock wapens inzitten. En stuk minder op skill zelf.

Als het ook maar te veel in toekomst is, haak ik ook af. Ik heb met veel plezier meeste BF games gespeeld, behalve 2142 nooit omdat het me niet trok en ik geloof ook niet dat 2142 echt enorm succes was, dus hopelijk laten ze het.

Voor de rest, of het nou in WW2, vietnam, golf oorlog of bad company game wordt ben ik van de partij.

De eerste keer in BF Vietnam met blazende speakers over het slagveld zal me altijd bijstaan. :D

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
Sinds dat ze de bf serie ook voor de consoles gingen ontwikkelen is het bergafwaarts gegaan voor hardcore pc gebruikers. Dus ik heb er sinds bf3 weinig vertrouwen in dat het ooit nog goed komt.

o.a het gemis en toepassing van,

Dedicated servers.(sorry stewie!)
100% ontwikkelen voor de pc.
2 deling van de speler community doormiddel van season pass en achterlijke voorverkoop met bonus high tier wapentuig.
Duidelijke individuele squad taken medic,support,commander,leader,engineer.

Als het bovenstaande wordt aangepakt dan keren de glorie dagen van de Battlefield series wel weer terug.

MaXeRs wijzigde deze reactie 12-01-2016 15:04 (9%)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De Battlefield serie heeft juist wel dedicated servers, voor alle platformen. Andere series, zoals Call of Duty, hebben geen dedicated servers voor alle online diensten.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Golfoorlog zou inderdaad perfect zijn. Maar goed. Als de nieuwe Battlefield ruk is dan verwacht ik wel een sicke mod voor Venice Unleashed. Dan daar maar mijn hoop op gooien ;)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23-06 01:59
WWII !!!!!!

Omaha beach met 64 tegen 64 man, met hedendaagse grafix and gameplay. Met tietntallen gelijk uit een vliegtuig gedropt worden onder Duits vuur.

Kan niet wachten totdat ik die game heb.

En anders maar Vietnam, ook heel vet.

Moderner dan dat, en ik haal hem niet eens.

Turfschipper wijzigde deze reactie 13-01-2016 07:18 (26%)

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
quote:
Stewie! schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:15:
De Battlefield serie heeft juist wel dedicated servers, voor alle platformen. Andere series, zoals Call of Duty, hebben geen dedicated servers voor alle online diensten.
Ja we weten allemaal hoe goed dat loopt en hoe tevreden gamers zijn over de huidige hit detectie. 100ms en 15ms ping ? Geen probleem ppffff.

Tuurlijk is de gemiddelde couchpotato met zijn vettige vingers om een controller blij met de huidige situatie ,maar voor de serieuze gamer rest er ongeloof over wat er op zijn pc scherm wordt getoverd.

Geef mij maar de pre bf3 infrastructuur.

MaXeRs wijzigde deze reactie 13-01-2016 07:29 (17%)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Het is juist enorm verbeterd. De storingen per speler zijn op het laagste niveau ooit, het aantal verschillende hosting lokaties is hoger dan jaren terug, de high-tickrate servers zijn enorm populair en de prijzen zijn gehalveerd vergeleken met 3 jaar terug.
Voor BF3 was BF2, die had een groter ranked programma, maar vond je die beter?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Eens. Ik ben een behoorlijk competitief ingestelde speler op zowel de PS4 als de PC en ik vind dat Battlefield met de laatste patch enorm verbeterd is! En ik weet voor mezelf ook dat dit zo is, want bij elke andere patch had ik altijd een beetje het gevoel alsof het een placebo effect was terwijl ik nu merk dat je hits wel degelijk beter geregistreerd worden. Heel af en toe heb ik nog een WTF momentje terwijl ik eerder bijna elke keer dat ik dood ging een WTF momentje kon hebben bij wijze van spreken.

Ik hoop dan ook dat DICE besloten heeft om deze versie van de Frostbite engine aan te houden en deze nog verder te verbeteren. Qua graphics gaan we er toch amper op vooruit denk ik de komende periode. Want zeg eerlijk: Battlefield blijft de mooiste shooter op het moment. Nu er ook nog een prima netcode achter zit ben ik een tevreden mens. Nu nog een goede setting. Ik duim nog steeds dat het géén 2143 gaat worden. Ben echt een beetje futuristische-shooter moe.

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 25-06 16:36
Wat mij betreft maken ze gewoon een BF42 remastered. Met de nieuwe frostbite engine maar de rest gewoon zoals het was. Geen unlocks, perks en rommel. Nee gewoon 64 man multiplayer vermaak in een WO2 setting.
Alle xpacks er ook bij verwerken en je hebt voor een hele lange tijd speel plezier.
Maar daar zit niet genoeg geld in en mensen willen blijkbaar unlocks/achievements etc. dus dat zal niet gaan gebeuren.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We zeggen wel steeds dat je met WOII niets zou kunnen customizen. Maar is dat eigenlijk wel zo? Is er niet juist een vette manier te bedenken waardoor je dat ook tijdens WOII zou kunnen doen? Andere barrels bijvoorbeeld voor wapens of weet ik het wat. Keuze uit een rifle met of zonder kijker. Er is wel iets mogelijk maar inderdaad niet zo uitgebreid (en cluttered) als nu.

• Prozaq
quote:
DAMAGE schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:09:
We zeggen wel steeds dat je met WOII niets zou kunnen customizen. Maar is dat eigenlijk wel zo? Is er niet juist een vette manier te bedenken waardoor je dat ook tijdens WOII zou kunnen doen? Andere barrels bijvoorbeeld voor wapens of weet ik het wat. Keuze uit een rifle met of zonder kijker. Er is wel iets mogelijk maar inderdaad niet zo uitgebreid (en cluttered) als nu.
Een betere vraag is of het uberhaupt wel belangrijk is in de huidige vorm. Zo heel interessant vind ik het grootste deel van de customization opties in BF4 nou ook weer niet (voor vuurwapens althans). Die paar dingen die er toe doen zijn inderdaad prima toepasbaar op ww2 wapens (scope, silencer, granaatwerper, bipod)

• Turfschipper
Weg met dat customizen!

5 classes met vaste wapens. Keuze uit secundair wapen eventueel.

Punt voor een kill en drie voor een vlag.

En gaaaaaaannnnnn!

• aicaramba
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19-06 00:06
quote:
Turfschipper schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 06:57:
Weg met dat customizen!

En gaaaaaaannnnnn!
Ja, al dat customizen is alleen maar artificial replayability, zoals ik het noem. Waar de drang om alles te unlocken de reden is dat je het speelt ipv goede core gameplay.

Nou weet ik ook wel dat unlocks en customizing ook samen kunnen gaan met goede coregameplay. De praktijk wijst helaas al jaren anders uit.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Indy91
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 07-09-2018
quote:
Turfschipper schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 06:57:
Weg met dat customizen!

En gaaaaaaannnnnn!
Dit dus. Ben erg voor WWII (of anders Modern Combat in huidige situatie)

Ik ben ook voorstander van authendieke situaties: dus geen scopes voor regular soldiers, enkel de sniperklasse krijgt een scope, een silencer enkel voor op de stengun etc. Wapens mogen wat mij betreft ook fraction afhankelijk worden.

5 klassen:
  • Regular soldiers: kar98k/G43/MP40/StG44 of Garand/Thomson/M1 Carbine met houten kolf
  • Paratroopers: FG42 of M1 Carbine met inklap kolf of Silenced stengun
  • Medics: main guns zoals als regular soldiers
  • Anti vehicle: main gun zoals regular soldiers + bazooka / panzerfaust / satchels
  • Squadleader: enkel SL krijgen side arm mee + M1 Carbine / Thomson of MP40 of Stengun.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Vinden jullie alleen WO2 zo goed, of andere oorlogen ook? De Amerikaanse burgeroorlog als Battefield bijvoorbeeld?

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 25-06 07:46

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
Stewie! schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:21:
Vinden jullie alleen WO2 zo goed, of andere oorlogen ook? De Amerikaanse burgeroorlog als Battefield bijvoorbeeld?
super boring setting, vrrijwel geen verschil in wapens, 2 classes, gewone schutter en scherpschutter. Misschien officier met revolver. Daarnaast kanonnen maar die waren statisch.
Dan zou ik eerder voor indiaantje vs cowboy kiezen, daar kan je imho meer mee.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 14-01-2016 16:49 (8%)

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• s0kkie
Per schot weer opnieuw kruid in je rifle doen :+

• bvk
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 01:48

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

quote:
Stewie! schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:21:
Ik denk zelf dat eigenlijk wel iedereen de setting en vooral gameplay van BF2 terug wil. En dan met een setting van ergens in de afgelopen 70 jaar, dus vanaf WW2, of misschien iets wat echt hooguit de komende jaren komt zoals nu met BF4.

Maar missen we vooral niet gewoon de gameplay van BF2 en de destructie uit BFBC2? Gooi dat in een mix voor BF5 and see what happens :9

Mijn twee centjes...

Specs

• AZFanatic
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 10-11-2016
quote:
Turfschipper schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:16:
WWII !!!!!!

Omaha beach met 64 tegen 64 man, met hedendaagse grafix and gameplay. Met tietntallen gelijk uit een vliegtuig gedropt worden onder Duits vuur.

Lijkt me ook vet, een campaign waarin je van D-Day tot het eind van de oorlog speelt. Misschien eerst nog een deel aan het Oostfront. Op een dergelijke game wacht ik met smart.

• Turfschipper
Ik vond battlefield 2 zelf al niks meer aan.

Heb nog jarenlang in Vietnam tourtjes gedraaid.

Ik heb nu het liefst WWII. Dat lijkt me zo ontzettend vet nu. Grote tv inmiddels.

Maar Vietnam zou ik ook heel tof vinden. Die muziek en net niet moderne wapens. Bring it on!

Voor wwii, bv wwi of usa civil war vind ik ook niks voor een game als battlefield.

Civil war kan eigenlijk ook niet. Vindt maar eens een server waar iedereen netjes naast elkaar op de vijand af loopt haha ;-).

• NLKornolio
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21-06 00:31

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Verassing er zijn gewoon nog BF2 servers up :) Je kan altijd terug naar de goede oude tijd.

Zie er naar uit, 2143 heerlijk weer beetje futuristisch. Leuke laatste wars in de titan.
WW is zo uitgemolken al zou Europa maps misschien wel leuk zijn.
Als ze de zelfde setting zouden houden als BF4 laat ze dan gewoon alle maps revampen en toevoegen dan is iedereen daar ook weer blij mee.
Vietnam ? Hebben we niet al jungle maps in BF4 zitten.

Low Key Gaming

• Turfschipper
Lees dat wel vaker uitgemolken.

Maar battlefield heeft slechts 1 keer wwii aangedaan. Hoe lang is dat al geleden, 10 jaar of zo?

Dat is toch fucking lang? (Psn 1943 buiten beschouwing gelaten)

Hoeveel moderne settings achter elkaar al nu?

2143 zou helemaal een tegenvaller zijn. Zeker nu net na star wars.

Maar goed... Wij hebben het toch niet voor het zeggen, ;-).

Turfschipper wijzigde deze reactie 15-01-2016 00:46 (5%)

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 25-06 07:46

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

De beste keuze zou ik BC3 vinden, daarna WWII en daarna hedendaagse/near future, ben niet zo'n fan van space age bf. iets als Mass effect was super maar ik vind het niet zo lekker spelen als met herkenbare wapens, oude wwII of hedendaagse versies.

Het kan echter maar zo zijn dat ze met de meute meesjokken en net als cod een futurische versie doen als bf2143.

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• Toobster
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 07-02-2018
Weer van die moderne rommel? Ik wil geen radar map etc en allemaal snufjes..

Is er niet een soort paintball game ofzo?

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 20:30
Verheug me zo op een nieuwe bf!

• s0kkie
quote:
Turfschipper schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 00:45:
Maar battlefield heeft slechts 1 keer wwii aangedaan. Hoe lang is dat al geleden, 10 jaar of zo?
15 jaar geleden zelfs al :P

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Ik hoop eindelijk weer eens een WW2 versie te zien.

• ChojinZ
  • Laatst online: 23:27
quote:
DAMAGE schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:41:
Nu er ook nog een prima netcode achter zit ben ik een tevreden mens. Nu nog een goede setting. Ik duim nog steeds dat het géén 2143 gaat worden. Ben echt een beetje futuristische-shooter moe.
Nou, nou... niet overdrijven... :> De netcode is idd wel verbeterd maar om het nu meteen 'prima' te noemen.... ik zie nog wel wat puntjes voor verbetering!

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@ChojinZ: Er is altijd ruimte voor verbetering. Iets is nooit af, dat geloof ik niet. Maar je kunt de netcode in mijn optiek nu best 'prima' noemen als je kijkt waar de game vandaan komt. Het was echt om te janken.

Ik denk dat het nu meer zit in de randomness die in de game zit. Zoals die vervelende suppression en zo wat in kickt. Dat soort random zooi moet gewoon niet in een shooter zitten. Maar ik denk dat we daar nooit helemaal vanaf raken want dat vinden ze bij DICE nu eenmaal tof. Spelers minder goed laten presteren door onzin dingen.

• Gandalf68
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22-06 09:28
Ww2 zou machtig mooi zijn als setting genoeg variatie in wapens en aanvalsplan technieken.

Artillerie bedienen, wapens die vast lopen tank overmacht van Tiger tank en dan wel de zwakke plekken van toen ook implementeren.. Bruggen opblazen of voorkomen luchtlandings troepen VS verdedigen vliegveld... Loopgraven vlammenwerpers verdedigen van v2 complex bv landing in normandie , een brug te ver naspelen ... Dambusters aanval en verdedig.. Slag om Berlin close combat gevechten.... Etc

• Coldbullet
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 25-06 11:23

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ww2 od vietnam daar ben ik ook een voorstander van. Huidige bf vind ik echt niks aan, en de starwars was ik naar 1 maand al op
Uitgekeken. Ben daarom ook maar terug gegaan naar bf4 die draaid gewoon goed

• Aramiss
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 24-06 23:22
quote:
aicaramba schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:18:
[...]

Ja, al dat customizen is alleen maar artificial replayability, zoals ik het noem. Waar de drang om alles te unlocken de reden is dat je het speelt ipv goede core gameplay.

Nou weet ik ook wel dat unlocks en customizing ook samen kunnen gaan met goede coregameplay. De praktijk wijst helaas al jaren anders uit.
Ben ik met je eens. Als ik naar mijn eigen loadout kijk dan speel ik maar met een aantal wapens en dat is map afhankelijk. Ik hoef geen 15 verschillende wapens te hebben voor assault. 4 stuks en ik ben tevreden.

Ik weet niet of het moderne mij gaat aanspreken want daar zijn er al zoveel van:

- Killzone
- Call of duty Ghost + Black ops 3
- Titanfall
- ik mis waarschijnlijk een aantal titels.

Ik vind dat moderne altijd maar even leuk. Liever speel ik een battlefield waarbij er nog iets van realisme aanwezig is. Al moet ik zeggen dat hoe ik Battlefield 4 speel ook weinig met realisme heeft te maken. Maar daar schuurt het nog enigszins tegen realisme aan.

Een Bad Company of een verdere ontwikkeling van Battlefield 4 waarbij iets minder wapens aanwezig zijn, nieuwere mappen en direct een goede netcode een instant buy van mijn kant is.

PSN: dixeN1337

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 00:00

steveman

"Be curious"

Het lijkt mij wel weer mooi om met één goed geplaatste bom vanuit een Mustang een Tiger tank uit te schakelen. Dat vond ik echt het mooiste van BF1942, en dat zou ik wel eens met hedendaagse graphics willen doen :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Battlefield BC2 Vietnam was echt heerlijk, door de jungle heen, flame throwers.Houten huisjes. Destrution overal.

Ik zou weleens een BF in een conflict gebied willen maar dan realistisch dus de terroristen in overvloed en dan een paar soldaten van het andere kamp en dat wisselt dan per rondje. De soldaten van het andere kamp hebben dan het voordeel van betere wapens ten opzichte van de terroristen, maar die hebben dan weer meer manschappen.

• taker1987
  • Laatst online: 00:29
quote:
Toobster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 06:26:
Weer van die moderne rommel? Ik wil geen radar map etc en allemaal snufjes..

Is er niet een soort paintball game ofzo?
bedoel je zoiets :+ :+

YouTube: Greg Hastings Paintball 2 (Gameplay): The Valken Invitational

psn: taker-mart

• Turfschipper
Heb ik iets gemist, want waarom staat er battlefield 2143 in de topictitel?

Dat zal toch niet he?

Ben godver elke dag Currahee op aan het rennen!

• s0kkie
Het is nog een speculatie wat de volgende BF zal gaan worden :)

• Brontosaurus1
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 25-05 12:36
Ik kijk uit naar Battlefield 2000BC, je kunt dan je eigen wapens craften met bot en vuursteen.
Het gaat dan voornamelijk om het jagen op mamoeten enzo.
Ik zie het al helemaal voor me.

• Prozaq
quote:
Brontosaurus1 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:18:
Ik kijk uit naar Battlefield 2000BC, je kunt dan je eigen wapens craften met bot en vuursteen.
Het gaat dan voornamelijk om het jagen op mamoeten enzo.
Ik zie het al helemaal voor me.
Volgens mij heet dat spel Far Cry 5 :P

• smurf_nl
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-06 07:15
quote:
Indy91 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:38:
[...]

Dit dus. Ben erg voor WWII (of anders Modern Combat in huidige situatie)

Ik ben ook voorstander van authendieke situaties: dus geen scopes voor regular soldiers, enkel de sniperklasse krijgt een scope, een silencer enkel voor op de stengun etc. Wapens mogen wat mij betreft ook fraction afhankelijk worden.

5 klassen:
  • Regular soldiers: kar98k/G43/MP40/StG44 of Garand/Thomson/M1 Carbine met houten kolf
  • Paratroopers: FG42 of M1 Carbine met inklap kolf of Silenced stengun
  • Medics: main guns zoals als regular soldiers
  • Anti vehicle: main gun zoals regular soldiers + bazooka / panzerfaust / satchels
  • Squadleader: enkel SL krijgen side arm mee + M1 Carbine / Thomson of MP40 of Stengun.
Probeer eens http://www.verdungame.com/ WWI shooter in loopgraven. Brengt bij mij in ieder geval weer gevoel van MOHAA weer terug,
Wapens voornamelijk bolt action https://steamcommunity.co...filedetails/?id=289478879

• xenonNn
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 18-06 17:53
Dit is inderdaad iets waar ik ook al zo lang op wacht.
Ik mis MoH:AA ook wel een beetje : (
quote:
Turfschipper schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:16:
WWII !!!!!!

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• Turfschipper
Zat net wat te googlen, deze geruchten zijn hardnekkig momenteel:

- 23 november release date
- setting waarschijnlijk in Japan of Vietnam

Geen idee of het waar is hoor.

Ik sta denk ik echt te juichen als er ineens een teaser komt, met bv alleen een laars die zich op een Frans strand zet. Of een paratrooper die de deur van het vliegtuig opent en de ellende beneden ziet.

1 seconde van dat en ik ben mega hyped! Haha ;-)

Denk zelfs dat ik wat oude maten zover kan krijgen om een ps4 te kopen en samen weer te gaan knallen als het wwii of vietnam wordt.

Turfschipper wijzigde deze reactie 22-01-2016 17:03 (56%)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik denk dat die geruchten onzin zijn.

• Turfschipper
Ja? Ok. Ik heb geen idee.

Ze zullen binnenkort wel met offcieel nieuws komen lijkt me he. Ben echt benieuwd wat het wordt.

Turfschipper wijzigde deze reactie 23-01-2016 23:21 (7%)

• MadButcher
Dice geeft nog altijd geen kick:

http://www.battlefieldser...-sagen-warnung-vor-fakes/

Die duitse site verwacht dat er in maart of april misschien wat bekend wordt gemaakt.

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 24-06 10:56
Hopelijk krijgen we binnenkort nieuws :)

Ik hoop niet dat we een futuristische game krijgen. Dan heb ik liever gewoon weer een moderne Battlefield. Maar het liefst hoop ik natuurlijk zoals iedereen op bad company 3 :)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Nordcore
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 25-06 12:33
Ik vond BF 2142 echt een geniale shooter.
Veel beter als de huidige Star Wars game die ik al na enkele uurtje zat was.
Vooral de modus waarbij het het ruimteschip van de tegenpartij moest binnendringen en opblazen was echt geweldig.

Persoonlijk hoop ik dan ook op een vervolg daarop.

• s0kkie
Titan mode was dat :P
Het was inderdaad geniaal!

• Spunker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2018

Spunker

Banned

titan mode is een bazen modus, echt heel erg tof, BF2142 was een sterke shooter het stak erg goed inelkaar, maar de futuristische smaak destijds werkte niet echt voor de publiek toen, ik vond het ontzettend mooi vooral in de sneeuw met die mechs etc.

• Paffelton
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 20:27
quote:
Nordcore schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:01:
Ik vond BF 2142 echt een geniale shooter.
Veel beter als de huidige Star Wars game die ik al na enkele uurtje zat was.
Vooral de modus waarbij het het ruimteschip van de tegenpartij moest binnendringen en opblazen was echt geweldig.

Persoonlijk hoop ik dan ook op een vervolg daarop.
Die modus zit ook in BF4. Alleen is het dan geen spaceship maar een marine schip. Zit niet in de basis game overigens, is van een DLC.

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-06 10:39
Hopen op weer een World War 2 setting.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• MadButcher
Het wordt wachten tot hoogstwaarschijnlijk december:

http://www.battlefieldser...h-fuer-ende-2016-geplant/

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 24-06 10:56
Het meeste hoop ik eigenlijk gewoon op een volledige game en niet weer met 4 dlc's. Dat je €20 per dlc kan betalen of €120 voor de game met premium.

Maar ik denk dat, dat er wel weer in zit EA kennende :(

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

quote:
Waarom zou je moeten wachten tot december dan? Denk je dat de game na de feestdagen pas in de winkel ligt?

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21-06 14:42
quote:
Dat wordt gegarandeerd gewoon weer rond 20 oktober zoals alle DICE releases, ongeacht de staat of kwaliteit van de game. Of het ook lekker speelbaar is in december, dat is een heel ander verhaal. :)

• Cassiuskleij
  • Laatst online: 13-12-2018
Nieuw gerucht op IGN!

Battlefield 5 Reportedly Set in World War 1, According to Retailer

http://www.ign.com/articl...-1-according-to-retailer?

Wat denken we ervan? Mij lijkt het iig erg vet!

psn id: cassiuskleij

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 01:57

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Can't spell ignorant without IGN.

WW1 is zo ongeveer de laatste setting waar ik de volgende game in verwacht, WW1 was een relatief 'saaie' oorlog voor moderne maatstaven.

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 25-06 09:09

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

quote:
Brilsmurfffje schreef op zondag 17 januari 2016 @ 11:21:
Battlefield BC2 Vietnam was echt heerlijk, door de jungle heen, flame throwers.Houten huisjes. Destrution overal.

Ik zou weleens een BF in een conflict gebied willen maar dan realistisch dus de terroristen in overvloed en dan een paar soldaten van het andere kamp en dat wisselt dan per rondje. De soldaten van het andere kamp hebben dan het voordeel van betere wapens ten opzichte van de terroristen, maar die hebben dan weer meer manschappen.
Deels agree, alleen zou ik het houden bij verschillende wapens. Lijkt me erg leuk om tactische keuzes te maken uit een kleiner wapenarsenaal per factie, ipv "kies een van de tig bijna hetzelfde wapens".

Het liefst in een Bad Company setting, met de US al meest tech advanced factie, RUS met logge maar wel krachtige wapens en de EU/ASIA met "speciale" wapens, die op één punt erg sterk zijn, maar minder gebalanceerd.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

• Cassiuskleij

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Maar nu op onze eigen frontpage :>

• boes66
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-06 16:52
Mooi dan kan ik die alvast overslaan!
antieke geweren en shit trekt mij totaal niet.

• Cassiuskleij
quote:
Stewie! schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:14:
Maar nu op onze eigen frontpage :>
:*)

Mij lijkt het wel wat. Ben iig helemaal klaar met al dat futuristische gedoe van shooters van tegenwoordig. Een WWII shooter op de techniek van tegenwoordig is waar ik eigenlijk op zit te wachten, maar dit heeft ook zeker potentie! Dogfights in dubbeldekkers om maar wat te noemen en er was in die tijd ook al genoeg wapentuig. WWI was veel meer dan trench fighting iig

• hmmmmmmmmmpffff
  • Laatst online: 25-06 13:32
quote:
Cassiuskleij schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:14:
Nieuw gerucht op IGN!

Battlefield 5 Reportedly Set in World War 1, According to Retailer

http://www.ign.com/articl...-1-according-to-retailer?

Wat denken we ervan? Mij lijkt het iig erg vet!
Lekker makkelijk steeds dit soort geruchten in brengen. Voor mij een welkome verrassing maar zo te lezen wil het gros nog steeds modern warfare games spelen (geen idee waarom, hoe 'episch' is het nou om gescript een toren om te zien vallen). Daarom denk ik ook niet dat er wat gaan veranderen.

• Turfschipper
Het gros modern?

Dat is niet wat ik lees dan. Ovegrote deel wil WWII, op zowat alle forums.

Turfschipper wijzigde deze reactie 28-02-2016 19:15 (10%)

• ongewoongewoon
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 06-06 15:26
Ik hoop zelf op een BF3 style game. Caspian border is mijn persoonlijke favoriet =D Ik werd wat minder warm van de BF4 maps.

• Turfschipper
Ik kan niet wachten op Omaha beach. Dat gaat er uit zien met 64 vs 64 op deze generatie!

Maar ook Stalingrad, Wake Island achtige mappen, met duikboten, vliegdekschepen ed.

Megavet! Ben nu al gehyped en wellicht komt die helemaal niet haha, ;-).

Die WWI rumors... Mwa... Kan me niet goed een battlefield voorstellen in die tijd. Maar zie dat meer zitten dan post Vietnam oorlogen. Laat staan futuristic, dat zou echt een dealbreaker zijn.

Bring it on, please!

• Sunrise
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 01:22
quote:
Turfschipper schreef op zondag 28 februari 2016 @ 21:35:
Ik kan niet wachten op Omaha beach. Dat gaat er uit zien met 64 vs 64 op deze generatie!

Maar ook Stalingrad, Wake Island achtige mappen, met duikboten, vliegdekschepen ed.

Megavet! Ben nu al gehyped en wellicht komt die helemaal niet haha, ;-).

Die WWI rumors... Mwa... Kan me niet goed een battlefield voorstellen in die tijd. Maar zie dat meer zitten dan post Vietnam oorlogen. Laat staan futuristic, dat zou echt een dealbreaker zijn.

Bring it on, please!
Ik heb toch sterk het gevoel dat ze BF5 gaan verpesten met onscreen informatie, zoals waar je heen moet lopen enzovoorts. Ik denk niet dat ze nog een 'realistische' shooter kunnen maken, het moet allemaal te spectaculair en vertrouwd/gemakkelijk om het maar te kunnen slijten aan aan de jeugd.
Ook zullen het spel zo maken dat je bijna constant aan het vechten bent, klinkt misschien raar maar ik vind dat saai, een beetje lopen/rijden en aldoende je plan trekken geeft mij een vrijheid die ik mis in nieuwe spellen. Een van de redenen waarom ik nog zo geniet van bf1942 is het gebrek aan onzin, gewoon een simpele kaart en zoek het maar uit, heerlijk.

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-06 10:39
quote:
Alles beter dan dat futuristische geneuzel, alles moet tegenwoordig met robots en suits (COD, HALO, Titanfall, etc.).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
Robert777 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:01:
[...]

Ik heb toch sterk het gevoel dat ze BF5 gaan verpesten met onscreen informatie, zoals waar je heen moet lopen enzovoorts. Ik denk niet dat ze nog een 'realistische' shooter kunnen maken, het moet allemaal te spectaculair en vertrouwd/gemakkelijk om het maar te kunnen slijten aan aan de jeugd.
Ook zullen het spel zo maken dat je bijna constant aan het vechten bent, klinkt misschien raar maar ik vind dat saai, een beetje lopen/rijden en aldoende je plan trekken geeft mij een vrijheid die ik mis in nieuwe spellen. Een van de redenen waarom ik nog zo geniet van bf1942 is het gebrek aan onzin, gewoon een simpele kaart en zoek het maar uit, heerlijk.
Als je BF1942, BF2 leuk vond dan is de kans dat ze het gaan vernaaien met BF5 natuurlijk bijna 100%. Het blijft wel EA. Blijkbaar denkt EA dat er met zo’n game niet voldoende verdiend kan worden.

Ik hoop echt dat ze de tips van Battlenonsense en zijn design ideas overnemen.

BF5 zal wel een zeer interessante testcase worden na alle ellende met BF4 en de flop BF Hardline. Benieuwd of iedereen incl. de nieuwe generatie gamers weer in de gelikte trailers zal trappen of zo verstandig is eerst even de release af te wachten.

Qua netcode moet ik EA wel een compliment geven. Het is nu eindelijk imo normaal speelbaar. Maar ze moesten echt van heeeeeeel ver komen.

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• EliHiel
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 25-06 16:17
BF 1942 blijft toch mijn all-time favorite dus een WW I of WW II shooter lijkt me fantastisch!

Al die gadgets, customisations etc zijn voor mij niet nodig, gewoon enkele goed gebalanceerde classes en de nodige voertuigen, vliegtuigen en boten is genoeg.

Denk voor WW I maar aan soldaten te paard, met de fiets, dubbeldekkers, zeppelins, de eerste operationele tanks, gasaanvallen, etc etc :) Meer dan genoeg diversiteit

• poor Leno
  • Laatst online: 06:25
Hoewel ik veel liever WW2 heb, lijkt me WW1 ook best wel iets gaafs kunnen hebben :)

Rook/gas gevulde slagvelden, door de trenches, constante artillery om je heen.. Dubbeldekkers vliegen in dogfights etc (tweezitters en als gunner /bom dropper fungeren).. Kan wel iets worden hoor!

Ik zat nog over t wapentuig te denken, dat het saai zou kunnen zijn, maar na enig onderzoek blijkt dat de lijst veeel langer is dan de standaard bolt-action rifle en de Maxim machinegeweer.

Hier een aardig filmpje over een aantal van de 'advanced' wapens van WW1
Verheug me het meeste op de BAR (nooit geweten dat die al in WW1 was!)

poor Leno wijzigde deze reactie 29-02-2016 13:25 (3%)

• Indy91
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 07-09-2018
Alhoewel ik WWII setting of huidige setting leuker lijkt, kan een WWI setting ook wel waarderen.

Tenministe geen eindeloze set-ups voor je gun.

Het WWI arsenaal heeft in ieder geval geen gebrek aan diversiteit .

Er werden in WWI naast de gebruikelijke Heavy MachineGuns ook nog een aantal Light MachineGuns (bi-pod) door de strijdende partijen gebruikt gedurende WWI.

Daarnaast werd er door sommige legers(eenheden) gebruik gemaakt van Semi-automitic rifles en Straight-pul rifles (Mauser M1916 en Mondragon Rifle).

Sowieso hadden bijna alle partijen in WWI de beschikking over Bolt-Action Rifles met 4 t/m 10 round magazijnen/clips (meestal 5 rounds) zoals de Mauser, Winchester, Mosin Nagant, Berthier...etc.

Bovendien hadden de Duitser en Italianen tegen het einde van WWI, de beschikking over SubMachineGuns zoals de Beretta M1918 en de MachinePistole18.

Kortom, met slower paced WWI shooter met uitgebreid wapen arsenaal en een Gameplay zoals BF2 zou ik me prima kunnen vermaken.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Jumpiefox
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-06 18:53
Maakt mij eigenlijk niet eens uit wat voor een setting ze gebruiken als ze maar heel wat grafische pracht neerzetten. Huidige games draaien makkelijk op 100+fps op pc's. Veel ruimte voor grafische verbeteringen dus, en de engine die ze gebruiken was heel goed te scalen dus? Zelfde verwoestbaarheid maar dan met graphics die een beetje op huidige AAA games zitten. Dat zou lekker zijn :p

On a road of changes....

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 21:24
Ww2 was instant buy geweest. Ik mis de gamesense sfeer uit medal of honor: aa, rtcw: et, bf1942 etc behoorlijk. Moderne settings zijn ook leuk, maar de minder geavanceerde settings spreken me toch meer aan. Dat of compleet sci fi. Ww1 wordt ook vast interessant maar ww2 is echt een ideale setting voor shooters vind ik, al werd dat tien jaar geleden net zo erg uitgemolken als modern warfare de afgelopen vijf jaar.

Hoop wel dat de nieuwe fostbite engine dan wel een beetje behoorlijk gaat draaien op bijvoorbeeld een gtx970... Veel fps gamers zijn best verzot op 120+hz inmiddels dus settings wat droppen voor stabiele 120fps zou erg fijn zijn :9 En voor de liefhebber uiteraard een degelijke ultra setting. Ben erg benieuwd!

Brutal1ty wijzigde deze reactie 01-03-2016 12:16 (27%)

• Sunrise
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 01:22
quote:
Help!!!! schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:29:
[...]

Als je BF1942, BF2 leuk vond dan is de kans dat ze het gaan vernaaien met BF5 natuurlijk bijna 100%. Het blijft wel EA. Blijkbaar denkt EA dat er met zo’n game niet voldoende verdiend kan worden.

BF5 zal wel een zeer interessante testcase worden na alle ellende met BF4 en de flop BF Hardline. Benieuwd of iedereen incl. de nieuwe generatie gamers weer in de gelikte trailers zal trappen of zo verstandig is eerst even de release af te wachten.

Qua netcode moet ik EA wel een compliment geven. Het is nu eindelijk imo normaal speelbaar. Maar ze moesten echt van heeeeeeel ver komen.
Ik heb geen kennis van Battlenonsense z'n video's, zijn er ook teveel om in te duiken.
Ik hoop in ieder geval dat het oude genre (ww1) ze beperkt in de futuristische onzinnige dingen. Mijn grootste ergernis zijn onscreen waypoints/poi. Ook b.v. het spotten van enemy, niet dat er een rood labeltje boven hun hoofd tevoorschijn komt maar een vage indicatie op de map of "enemy 9 'O clock!" en dan via klokje kijken waar dat is, of een meedraaiend klein klokje onscreen, alhoewel dat niet realistisch is (het meedraaien v/h klokje zodat de meldingen kloppen) zou ik daar wel mee kunnen leven. Alles beter dan dingen die oplichten in het speelveld. /rant. :)

• Baken
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 23-06 09:14
quote:
Robert777 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:26:
[...]

Ik heb geen kennis van Battlenonsense z'n video's, zijn er ook teveel om in te duiken.
Ik hoop in ieder geval dat het oude genre (ww1) ze beperkt in de futuristische onzinnige dingen. Mijn grootste ergernis zijn onscreen waypoints/poi. Ook b.v. het spotten van enemy, niet dat er een rood labeltje boven hun hoofd tevoorschijn komt maar een vage indicatie op de map of "enemy 9 'O clock!" en dan via klokje kijken waar dat is, of een meedraaiend klein klokje onscreen, alhoewel dat niet realistisch is (het meedraaien v/h klokje zodat de meldingen kloppen) zou ik daar wel mee kunnen leven. Alles beter dan dingen die oplichten in het speelveld. /rant. :)
Dat kan in BF4 ook wel, in hardcore mode

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 23-06 21:51

Kan me best wel vinden in deze argumenten. Hoop zelf ook op een ander thema dan WW I.

FIFA Benelux Administrator

• hmmmmmmmmmpffff
  • Laatst online: 25-06 13:32
quote:
Help!!!! schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:29:
[...]

Ik kan mij niet voorstellen dat ze 'terug' gaan bij EA. Vergeet ook niet dat de meeste gamers die nu BF spelen geen fora lezen en alles gewoon prachtig vinden. Killergamer1997 zie je gewoon weer terug in BF5, ongeacht de setting.

• poor Leno
  • Laatst online: 06:25
quote:
MyUtd4Life schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:29:
[video]

Kan me best wel vinden in deze argumenten. Hoop zelf ook op een ander thema dan WW I.
Complete bullshit van Matimi0.
(bij grondig onderzoek)

Als je gaat zoeken en docu's kijken zie je pas hoe erg uitgebreid alles toen al was.
Er waren zelfs ook (sub)machine guns die ze vanuit de heup konden vuren, en zelfs de BAR deed zn intrede.

Er zijn fanatastische team aspecten mogelijk.
Samenwerken om een Machinegeweer te belt-feeden, artillery vanuit de achter linies, cavalery (paarden) charges, tweezits vliegtuigen, verkenners/spotters, met 4 man een tank besturen, met grappling hooks (!) vliegtuigen beschieten om ze uit de lucht te halen etc etc etc etc etc.

Ga voor de "lol" de 5 afleveringen Apocalypse WW1 kijken (NatGeo).. dat heb ik de afgelopen dagen toevallig gedaan.
Dan kun je niet voorkomen dat je ziet hoe divers het eigenlijk wel niet was en dat de ideeen voor een team based ww1 shooter eigenlijk fantastisch zijn.

Maar goed, typisch die squeaky Matimi0 om dit puur op de wapen-upgrades te gooien. Nogal oppervlakkig.

En daarbij zal het waarschijnlijk niet "5" heten. De single cijfers zijn bestemd voor Modern.

ALS dit spel er komt zal deze waarschijnlijk Battlefield 1916 heten (precies 100jr geleden, en niet heel ontoevallig de slag bij de Somme) of Battlefield 14-18 (zoiets), niet Battlefield 5.
Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True