Toon posts:

Nieuwe Battlefield game

Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste
Acties:
  • 37.711 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:42
Ze hadden trouwens wel erg grote woorden weer voorlopend aan trailer.

Het 'melten' van het internet viel wel mee, misschien als ze meteen kleine minuut aan gameplay hadden getoond waren de mensen echt gek geworden.

Maar aangezien de attentiespanne van mensen tegenwoordig als een goudvis is, moeten ze als een volleerd visser ons natuurlijk aan de haak zien te houden. :+ :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
hmmmmmmmmmpffff schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 02:06:
[...]

Zo zie je maar weer dat je met een boel lucht gewoon al leuk geld kan verdienen. d:)b
Dat heeft dat Australische bedrijf die flessen frisse lucht aan chinezen verkoopt al bewezen en de halve economie draait op het vertrouwen in producten die er nog niet zijn.

Ik pre-order ook games waar ik echt zin in heb, maar altijd bij bedrijven waar ik pas betaal zodra het spel verzonden wordt.

Al dat cynische gezeur over pre-orders wordt ook lichtelijk vermoeiend ondertussen. Liever enthousiast voor iets wat later afneemt bij het zien van meer footage dan van te voren alles wantrouwen.

Anyway.. Hyped hier, want de setting spreekt me aan en dat futuristische gedoe komt me de neus uit. Verder is BF4 gewoon nog steeds een goed spel dus die zal ik ook gewoon blijven spelen. Zat dus niet op een "BF5" te wachten die meer van hetzelfde zou brengen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik snap die hype niet hoor. BF4 was ook een mega hype en was bij launch super kut. Nu, twee jaar later, "gaat het wel". Ik doe er niet meer aan mee en wacht op z'n minst een maand de reacties af voor ik overweeg het te kopen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:23
Zouden ze bij het maken van BF1 niet begonnen zijn met een bord waarop de "lessons learned" van de BF4 release stonden? Wellicht ben ik te optimistisch maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat hier wel bij release een goed (lees: speelbaar) product zal staan. Ze gaven al aan dat ze extra gefocussed hebben op de netcode en grafisch maak ik me ook geen zorgen.

Het lijkt me geweldig om in zo'n biplane dogfights uit te vechten! Hoezo... "Red Baron" nickname is already taken???? :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Het wordt natuurlijk gewoon een schil om BF4 net als Hardline.. en hoe pakte dat ook alweer uit?
Nou ik ben zeer sceptisch en ik baal nog meer dat ze geen WW2 thema hebben gekozen, wie interesseert zich nou voor WW1?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:05

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Zoals anderen al aangehaald hebben, hebben ze bij de nieuwe SW veel zaken verbeterd en waren de problemen zoals in BF4 launch minder te merken.
Zelf ben ik ook hyped, ik hoop alleen niet opnieuw teleurgesteld te worden.
Eerst was ik hyped over Black Ops 3 (what a dissapointment) nadien The Division met al die buggs.

Het is tijd voor nieuwe, goede gameplay! Toen ik de trailer zag werd ik helemaal gek. Ze zeiden dat ze enorm proberen te luisteren naar de feedback van de community en doordat ze de time-setting gewijzigd hebben kreeg ik ook echt het gevoel dat ze het doen voor ons. (I know, I know, money...)

Verder voor de mensen die WW1 veroordelen; Het waren niet enkel hamers, vlammenwerpers en 3 verschillende guns. Als BF het een beetje slim aangepakt heeft zorgen ze ervoor dat er genoeg variatie is. WW1 met een twist. Uiteraard zullen de fanatiekelingen van WW1 dan minder akkoord gaan maar de algemene doelgroep heeft wel nood aan voldoende variatie.

Met de zeplins, vliegtuigen, tanks, schepen, zwaarden, paarden, vlammenwerpers, gasbommen, gewone wapens,.. zie ik alvast een grotere variatie die dan nog eens historisch correct zijn.

Please don't kill my vibe

IT Support | Rocket League - shooters

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
De nieuwe game speelt zich af op onder meer het westelijk front, de Italiaanse Alpen en de Arabische woestijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:22

On_E

Housemusic

Echt top dit, BF met dubbeldekkers en paarden. _O_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-02 19:09
http://gamer.nl/articles/preview/battlefield-1/

Ik snap dat de release van Bf4 tegen viel. Maar persoonlijk hen ik onwijs veel plezier beleefd met de game. Bf heeft dit jaar voor het eerst meer buzz dan cod. Benieuwd of ze nu eindelijk meer gaan verkopen, ik denk het niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donderdraak
Hier komen de (Expansions packs) DLC's

Hellfighter Pack
Fight like hell and give no ground with the Hellfighter Pack. Inspired by The Harlem Hellfighters, the first African-American infantry unit and one of the toughest of the Great War, this pack contains themed items based on their heroic deeds.

Lawrence of Arabia Pack
See another side of the war with the Lawrence of Arabia Pack. Grab items and weapons based on the adventures of famous archeologist and diplomat T.E. Lawrence, who played a pivotal role in the Arab Revolt against the Ottoman Empire.

Red Baron Pack
Take to the skies with the Red Baron Pack, crammed with items inspired by famous fighter pilot Manfred Albrecht Freiherr von Richthofen – better known as the legendary Red Baron, the flying ace of the German air force.

5x Battlepacks
Prepare for battle with five additional battlepacks, stuffed full of all the weapons, vehicles, and other gear you need to hold your ground in an all-out war.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:45
donderdraak schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 08:31:
Hier komen de (Expansions packs) DLC's

Hellfighter Pack
Fight like hell and give no ground with the Hellfighter Pack. Inspired by The Harlem Hellfighters, the first African-American infantry unit and one of the toughest of the Great War, this pack contains themed items based on their heroic deeds.

Lawrence of Arabia Pack
See another side of the war with the Lawrence of Arabia Pack. Grab items and weapons based on the adventures of famous archeologist and diplomat T.E. Lawrence, who played a pivotal role in the Arab Revolt against the Ottoman Empire.

Red Baron Pack
Take to the skies with the Red Baron Pack, crammed with items inspired by famous fighter pilot Manfred Albrecht Freiherr von Richthofen – better known as the legendary Red Baron, the flying ace of the German air force.

5x Battlepacks
Prepare for battle with five additional battlepacks, stuffed full of all the weapons, vehicles, and other gear you need to hold your ground in an all-out war.
Ik blijf het bijzonder vinden om ver voor release al dlc aan te kondigen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donderdraak

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-01 09:59
Dat zit bij de deluxe edition ja, de dlc voor de season pass moet nog worden aangekondigd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:44

RoyK

Illustrator

Er zullen altijd zure gezichten blijven. Ook bijna twee jaar na de release van bf4. Persoonlijk heb ik me uitstekend vermaakt met de game. Die paar bugs zitten in iedere game. Ik ga zelf de game een paar dagen na de release kopen. Gewoon om eventuele problemen te skippen. Het valt ook niet mee als miljoenen mensen tegelijk een game in rennen. (Mag ook wel eens aan gedacht worden).

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 08:51
En toch denk ik mits de gameplay goed is dan dit toch een klapper kan gaan worden voor dice.
Er word al zolang gevraagd om een ww1 of ww2 setting en nu komt di met een modern jasje.
Heb rustig geslapen , maar de hype is nog steeds erg groot hoor als ik die teaser/trailer weer bekijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:37
Deze komt in de pre order, hopelijk minder crap release dan BF4, dat was een drama :-(

Ik heb echt zin hierin :D WW2, meh, dat boeit me niet meer. WW1 kan leuk zijn, als ze het goed aanpakken. En dus niet zelf met de geschiedenis gaan zitten klooien.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:34

Rivanov

Apple freak

Welke thread gaan we nu hanteren? Want er is ook nog een [Multi] Battlefield 1
Dit is nu vrij irritant. :+

[Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 07-05-2016 09:53]

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Voor de geinteresseerden, er is een [Multi] Battlefield 1 topic :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1689759

edit: oh haha ninja Rivanov was net eerder :p

Het topic is aangemaakt aangezien de titel niet meer achteraf veranderd kan worden van een topic.. En BF5/2143 is niet meer relevant.. (voorlopig >:) )

[Voor 42% gewijzigd door poor Leno op 07-05-2016 09:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:34

Rivanov

Apple freak

Kan het wel samengevoegd worden? Of beginnen we blanco.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Is blanco begonnen gisteravond.. Samenvoegen kan niet (zover ik weet)

Wat zou je overgeheveld willen zien worden dan?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-02 15:40
poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 09:54:
Voor de geinteresseerden, er is een [Multi] Battlefield 1 topic :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1689759

edit: oh haha ninja Rivanov was net eerder :p

Het topic is aangemaakt aangezien de titel niet meer achteraf veranderd kan worden van een topic.. En BF5/2143 is niet meer relevant.. (voorlopig >:) )
Kan wel veranderd worden door een mod. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Zolang er maar 1 plek is.. dan moet de topicstarter dat aanvragen en de frontpage aanpassen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-02 15:40
Ja heb de andere al gebookmarkd. :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:17

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Modbreak:Dit topic wordt gesloten. Dit was in feite een 'speculatie-topic', maar sinds de trailer van gisteravond is aan het grote speculeren wel een eind gekomen. Voor alle berichten inzake de nieuwe Battlefield 1 game, ga naar [Multi] Battlefield 1
Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee