Why so serious?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Kan gezellig zijnSmokingCrop schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:36:
Hele squad in een tank
waarschijnlijk niet heel speciaal, een gunner aan de zijkant ofzo.. lol

Wat had je gemist? Leper?
Ieper. Met een 'i'. Ontzettend hard gevochten tijdens WO1.
Steam ID = Ackerfiets

Een WW1 schil voor de alleereerste BF (BF1942) namelijk de BF1918
Trein?
Wapen customization is inMartinspire schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:38:
Het ziet er niet echt naar uit alsof ze nog veel gaan loslaten behalve de trailer. Ze ontwijken best veel en geven al niet echt duidelijke antwoorden op veel vlakken.
Denk niet dat ze nog wat meer gaan laten zien dan dit.
En nu dat het over het algemeen kortere afstand is. Ga er dus maar vanuit dat je wapen minder nauwkeurig is dan wat je gewend bent.
En machinegeweren kan je wel vergeten. Die waren in BF1918 ook niet zo best.Sissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:40:
[...]
Wapen customization is in. Je kan paard rijden. Toch wel wat dingen, maar ze gaan nu echt niet alles vertellen, want ze moeten nog bijna een half jaar lang de hype volhouden.
En nu dat het over het algemeen kortere afstand is. Ga er dus maar vanuit dat je wapen minder nauwkeurig is dan wat je gewend bent.
[ Voor 3% gewijzigd door MedionAkoya op 06-05-2016 22:41 ]
Trein?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 31% gewijzigd door rolandos582 op 06-05-2016 22:43 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Steam ID = Ackerfiets
https://www.origin.com/en...ase-game/standard-edition
Mmm nog geen premium
[ Voor 11% gewijzigd door Astratuner op 06-05-2016 22:45 ]
- Verschillende soorten melee wapens met voor en nadelen
- RIjdbare paarden
- Flamethrower
- Weapon customization is aanwezig
- Gas en gasmaskers
- Gattling gun?
- 21 oktober release
- Pre-orders krijgen 18 oktober access
Steam/XBL: Avioto
Bedoelde dat ik het in zijn comment had gemist, was te snel met reageren.Family Guy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:40:
[...]
Wat had je gemist? Leper?
Ieper. Met een 'i'. Ontzettend hard gevochten tijdens WO1.
Why so serious?
Trein?
Steam ID = Ackerfiets
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Early Access – start playing three days before release
Minus de server problemen komt dat neer op 1 speeldag. /rip offrolandos582 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:46:
https://www.origin.com/en...base-game/deluxe-edition#
Early Access – start playing three days before release
(PS4 kan dat echter niet)
Verder kost dat ook maar een paar euro. Al zie ik ook een discount staan (nog zo'n
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 06-05-2016 22:50 ]
Indeed!! Lekker knokken tegen Manfred von RichthofenCarthrax schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:48:
WO1, schepen, Fokker Dr.I.....in het mandje!
Komt waarschijnlijk wel een open beta voor de release. Oftewel een hoop bugs (hopelijk minder bij de releaseSmokingCrop schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:48:
Moest je het tegen Oktober nog niet zeker zijn, gewoon EA/Origin Access voor een maandje nemen en dan kan je het 10 uur uitproberen voor de release
(PS4 kan dat echter niet)
Waarom kan het niet afdoende zijn met een Play knop, en een release voor iedereen tegelijk? Waarom moeten er weer bonussen zijn voor mensen die kopen zonder iets te weten?
Zucht... Zo simpel als vroeger wordt het niet meer. Zeker ook weer Premium, battlelog als server browser etc.
Verdomme. BC2 was nog lekker simpel. Iedereen kreeg de DLC, iedereen dezelfde maps, iedereen toegang, geen "battlepacks", geen " shortcut bundles", gewoon spelen!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Als jij BF4 op ultra kunt draaien met een flinke framerate, zal je Battlefield 1 ook prima kunnen draaien. Hooguit een paar FPS minder.Rivanov schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:56:
Kan ik mooi met de open-beta kijken of m'n PC 'm goed aankan. BF4 draait op Ultra dus ben benieuwd hoe deze BF gaat draaien.
BF= 102k likes met 2,5k dislikes
CoD= 206k likes met 492k dislikes
Er zijn zoveel verschillende wapens gebruikt in de Eerste Wereldoorlog. Dus er is keuze genoeg. Zowel qua pistolen, geweren, machinegeweren, tanks, schepen, vliegtuigen, ed.Nieuwevolger schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:58:
Epische trailer, wel een beetje kort maar goed. Hoop dat ze een beetje variatie in wapens verzinnen en het gaat er ook lijken dat melee heel belangrijk word, ben wel heel hyped!
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Denk ook dat cod het gaat afleggen deze keer.SmokingCrop schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:58:
heh, de likes-dislikes ratio van de BF1 reveal trailer is toch heel wat anders dan bij CoD IW.
BF= 102k likes met 2,5k dislikes
CoD= 206k likes met 492k dislikes
Mits de gameplay goed is en alles goed uitgebalanceerd is.
Anoniem: 26235
Wel een leuke setting, dus mijn interesse is er wel
Oh trouwens, ik zie liever een beter doordachte gamemodi, en competitief systeem, zodat het echt een stuk beter / leuker wordt om te spelen. Maar dan moet het dus wel echt werken, en niet aanwezig zijn, omdat er maar wat extra moet zijn.
Denk aan CS GO ranking, Wolftenstein ET gameplay, ruimere / minder chaotisch veld, zodat je echt de tijd kan nemen om je spots uit te kiezen en dergelijke.
[ Voor 68% gewijzigd door Luxicon op 06-05-2016 23:12 ]
...
Maar omdat we geen alternatief hebben en het toch BF is gaan we het waarschijnlijk toch wel spelen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Want? Van wat ik uit de trailer gezien heb komt deze game veel dichter bij het "originele battlefield gevoel" van Bf1942 dan BF3 of BF4 ooit geweest zijn.dvdkiwi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:13:
Meh, ik word niet warm van de trailer...
Maar omdat we geen alternatief hebben en het toch BF is gaan we het waarschijnlijk toch wel spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 06-05-2016 23:21 ]
Want ik heb niks met WW1 of 2.ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:17:
[...]
Want? Van wat ik uit de trailer gezien heb komt deze game veel dichter bij het "originele battlefield gevoel" van Bf1942 dan BF3 of BF4 ooit geweest zijn.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zo zijn er ook veel mensen die niets hebben met moderne/futuristische shooters. Mensen die daar wel animo voor hebben kunnen bij BF3, BF4 of een andere shooter blijven. Want stel dat de nieuwe Battlefield weer modern/futuristisch geweest was, zou het bijna precies het zelfde geweest zijn.
Met paarden en zwaarden?ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:17:
[...]
Want? Van wat ik uit de trailer gezien heb komt deze game veel dichter bij het "originele battlefield gevoel" van Bf1942 dan BF3 of BF4 ooit geweest zijn.
Ik moet eerlijk zeggen, geen moderne BF gespeeld te hebben, enkel Bad Company 2. Wel zie ik dat BF3 online, eigenlijk hetzelfde is als Bad Company 2 qua gameplay en looks. BF3 en BF1942, een wereld van verschil. Ik denk dat Arma III meer op BF1942, dan BF zelf.RoyK schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:13:
Trailers van BF zijn vaak chaotisch, dat ervaar ik vaak niet zo tijdens het gamen zelf. Dus voor nu wachten op actual game play.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1-5jz3VP25s]
...
Je weet dat dát gewoon een historisch feit is uit de Eerste Wereldoorlog, net zoals de "ridders"?
Voor zo ver ik kan zien is er op dit moment alleen een deluxe versie met bonuscontent, maar ik zie nog geen referenties naar dlc/premium. Bij BF4 deluxe edition zat er wel een dlc bij.VFRRijder schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:15:
Iemand iets over een premium versie gehoord? Dus net als bij BF4 met alles DLC als het uitkomt.
De trailer ziet er gelikt uit, maar ik had ook niet anders verwacht. Wat ik wel weer jammer vind is dat er weer verschillende release dates zijn, waarbij je early access kan 'kopen' via de deluxe edition. Daar durven ze dan 80 euro voor te vragen... Nee, ik wacht wel 3 dagen en houd die 20 euro bovenop de standard edition in mn zak. Ik zou graag nog wat meer ingame beelden willen zien ipv renders zoals in de vrijgegeven trailer, maar dat zal mettertijd wel online verschijnen.
Jawel, maar ik moet nog aan het idee wennen.ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:25:
[...]
Je weet dat dát gewoon een historisch feit is uit de Eerste Wereldoorlog, net zoals de "ridders"?
cavalry, wat zelfs veel bij de Polen in ww2 begin nog werd ingezet en helaas voor hun, kneiterhard ingemaakt.ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:25:
[...]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Community vraagt al jaar lang (misschien wel langer) om weer een ww1 of ww2 setting en bf probeer daarop in te spelen met een setting die oud is, maar wel van deze tijd aanvoel ..
Graphics en customizen van je wapens en voertuigen.
Ben echt hyped..
Het is te merkenfevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:32:
Bf luistert in ieder geval wel naar hun community!
Community vraagt al jaar lang (misschien wel langer) om weer een ww1 of ww2 setting en bf probeer daarop in te spelen met een setting die oud is, maar wel van deze tijd aanvoel ..
Graphics en customizen van je wapens en voertuigen.
Ben echt hyped..
Wellicht ten overvloede, maar wacht echt gewoon de eerste ingame footage af. Pre-orderen op basis van wat mooi in elkaar gezette cinematics/renders is niet slim. Er was ook een zekere hype bij de aanloop naar BF4. Er werd massaal gepre-ordered, maar ze konden de beloftes niet waarmaken. Niet bedoeld om een negatief rantje aan de hype te geven, maar wees bedacht op de marketingmachine
Gewoon het idee dat ze in ieder geval de moeite hebben genomen om naar hun community te luisteren met de setting.Bee.nl schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:02:
[...]
[...]
Het is te merken![]()
Wellicht ten overvloede, maar wacht echt gewoon de eerste ingame footage af. Pre-orderen op basis van wat mooi in elkaar gezette cinematics/renders is niet slim. Er was ook een zekere hype bij de aanloop naar BF4. Er werd massaal gepre-ordered, maar ze konden de beloftes niet waarmaken. Niet bedoeld om een negatief rantje aan de hype te geven, maar wees bedacht op de marketingmachineJe kunt bij wijs van spreken zelfs nog pre-orderen een dag voor de early access.
Natuurlijk word het in een trailer/teaser mooier gemaakt dan het word.
Maar ben al gewoon super blij dat we een keer geen futuristische meuk krijgen en wel word gekeken wat meeste gamers momenteel willen.
Ze maken een ww1 in een modern jasje nou iedereen blij toch?
Battlefield 4 was bij de launch gewoon een fiasco, wat ze later ook hebben toegegeven. Inmiddels hebben ze flink aan de frostbite engine gesleuteld. Battlefield 4 is inmiddels flink verbeterd, Star Wars: Battlefront welke een verbeterde frostbite engine gebruikt had minder problemen en ziet er grafisch beter uit dan Battlefield 4. DICE/EA heeft van de fouten geleerd, maar het is natuurlijk wel wachten op in-game footage.Bee.nl schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:02:
[...]
[...]
Het is te merken![]()
Wellicht ten overvloede, maar wacht echt gewoon de eerste ingame footage af. Pre-orderen op basis van wat mooi in elkaar gezette cinematics/renders is niet slim. Er was ook een zekere hype bij de aanloop naar BF4. Er werd massaal gepre-ordered, maar ze konden de beloftes niet waarmaken. Niet bedoeld om een negatief rantje aan de hype te geven, maar wees bedacht op de marketingmachineJe kunt bij wijs van spreken zelfs nog pre-orderen een dag voor de early access.
BC2 en BF3 speelden totaal anders. BC2 was veel meer gericht op het weghalen van cover voor de vijanden, en Rush maps waren veel beter opgezet.Luxicon schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:25:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen, geen moderne BF gespeeld te hebben, enkel Bad Company 2. Wel zie ik dat BF3 online, eigenlijk hetzelfde is als Bad Company 2 qua gameplay en looks. BF3 en BF1942, een wereld van verschil. Ik denk dat Arma III meer op BF1942, dan BF zelf.![]()
[video]
[video]
BF3 en ook BF4 zijn erg mooi qua mapdesign, maar soms kan het ook té chaotisch worden. Vooral in maps met veel hoogteverschil, of veel daken waar je op kunt, wordt je letterlijk beschoten van alle kanten. Van tactiek is dan weinig sprake meer, eerder rennen en hopen dat je niet geraakt wordt.
Dat vond ik in BC2 een stuk minder, vooral omdat alle gebouwen gewoon kapot konden. Hoppa, weg cover, en weg camper spots.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik zie het wel. Grafisch natuurlijk helemaal top (zie battlefront). Maar ik ga zeker nog wachten, day one kopen zit er bij mij niet meer in. Ik hoop dat het eindelijk weer eens een goede BF gaat worden.RoyK schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 01:06:
Ze hebben mij nog niet overtuigt in ieder geval. Vind dit soort trailers toch altijd wel overkill aan informatie.
Inderdaad. In BC2 was Rush heel leuk. In BF3 en BF4 is het een beetje ondergeschoven en wordt het vooral nauwelijks gespeeld.Jeroenneman schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:11:
[...]
BC2 en BF3 speelden totaal anders. BC2 was veel meer gericht op het weghalen van cover voor de vijanden, en Rush maps waren veel beter opgezet.
Dat er in BF3 en BF4 minder destructie is, is toch wel een bewuste keus geweest. Het is natuurlijk geen technische limitering, maar puur om gameplayredenen. In BC2 kwam het op veel maps vaak voor dat aan het einde van een (lange) ronde de hele map plat lag. Dat was gewoon niet grappig meer...BF3 en ook BF4 zijn erg mooi qua mapdesign, maar soms kan het ook té chaotisch worden. Vooral in maps met veel hoogteverschil, of veel daken waar je op kunt, wordt je letterlijk beschoten van alle kanten. Van tactiek is dan weinig sprake meer, eerder rennen en hopen dat je niet geraakt wordt.
Dat vond ik in BC2 een stuk minder, vooral omdat alle gebouwen gewoon kapot konden. Hoppa, weg cover, en weg camper spots.
In BF3/BF4 zijn veel maps dan alleen weer te onbeschadigbaar. Het zou het beste zijn als ze gewoon zorgen dat de damage die je doet kleiner is. Zorg bijvoorbeeld dat je wel overal gaten in kunt schieten en dat gebouwen e.d. realistisch kapot gaan, maar niet dat alles meteen instort door 3 tankshells.
[ Voor 11% gewijzigd door Compizfox op 07-05-2016 01:58 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Anoniem: 316512
Zo zie je maar weer dat je met een boel lucht gewoon al leuk geld kan verdienen.fevo-1190 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:06:
[...]
Gewoon het idee dat ze in ieder geval de moeite hebben genomen om naar hun community te luisteren met de setting.
Natuurlijk word het in een trailer/teaser mooier gemaakt dan het word.
Maar ben al gewoon super blij dat we een keer geen futuristische meuk krijgen en wel word gekeken wat meeste gamers momenteel willen.
Ze maken een ww1 in een modern jasje nou iedereen blij toch?
Het 'melten' van het internet viel wel mee, misschien als ze meteen kleine minuut aan gameplay hadden getoond waren de mensen echt gek geworden.
Maar aangezien de attentiespanne van mensen tegenwoordig als een goudvis is, moeten ze als een volleerd visser ons natuurlijk aan de haak zien te houden.
Dat heeft dat Australische bedrijf die flessen frisse lucht aan chinezen verkoopt al bewezen en de halve economie draait op het vertrouwen in producten die er nog niet zijn.Anoniem: 316512 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 02:06:
[...]
Zo zie je maar weer dat je met een boel lucht gewoon al leuk geld kan verdienen.
Ik pre-order ook games waar ik echt zin in heb, maar altijd bij bedrijven waar ik pas betaal zodra het spel verzonden wordt.
Al dat cynische gezeur over pre-orders wordt ook lichtelijk vermoeiend ondertussen. Liever enthousiast voor iets wat later afneemt bij het zien van meer footage dan van te voren alles wantrouwen.
Anyway.. Hyped hier, want de setting spreekt me aan en dat futuristische gedoe komt me de neus uit. Verder is BF4 gewoon nog steeds een goed spel dus die zal ik ook gewoon blijven spelen. Zat dus niet op een "BF5" te wachten die meer van hetzelfde zou brengen.
Het lijkt me geweldig om in zo'n biplane dogfights uit te vechten! Hoezo... "Red Baron" nickname is already taken????
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Nou ik ben zeer sceptisch en ik baal nog meer dat ze geen WW2 thema hebben gekozen, wie interesseert zich nou voor WW1?
Zelf ben ik ook hyped, ik hoop alleen niet opnieuw teleurgesteld te worden.
Eerst was ik hyped over Black Ops 3 (what a dissapointment) nadien The Division met al die buggs.
Het is tijd voor nieuwe, goede gameplay! Toen ik de trailer zag werd ik helemaal gek. Ze zeiden dat ze enorm proberen te luisteren naar de feedback van de community en doordat ze de time-setting gewijzigd hebben kreeg ik ook echt het gevoel dat ze het doen voor ons. (I know, I know, money...)
Verder voor de mensen die WW1 veroordelen; Het waren niet enkel hamers, vlammenwerpers en 3 verschillende guns. Als BF het een beetje slim aangepakt heeft zorgen ze ervoor dat er genoeg variatie is. WW1 met een twist. Uiteraard zullen de fanatiekelingen van WW1 dan minder akkoord gaan maar de algemene doelgroep heeft wel nood aan voldoende variatie.
Met de zeplins, vliegtuigen, tanks, schepen, zwaarden, paarden, vlammenwerpers, gasbommen, gewone wapens,.. zie ik alvast een grotere variatie die dan nog eens historisch correct zijn.
Please don't kill my vibe
learning every day.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik snap dat de release van Bf4 tegen viel. Maar persoonlijk hen ik onwijs veel plezier beleefd met de game. Bf heeft dit jaar voor het eerst meer buzz dan cod. Benieuwd of ze nu eindelijk meer gaan verkopen, ik denk het niet.
Hellfighter Pack
Fight like hell and give no ground with the Hellfighter Pack. Inspired by The Harlem Hellfighters, the first African-American infantry unit and one of the toughest of the Great War, this pack contains themed items based on their heroic deeds.
Lawrence of Arabia Pack
See another side of the war with the Lawrence of Arabia Pack. Grab items and weapons based on the adventures of famous archeologist and diplomat T.E. Lawrence, who played a pivotal role in the Arab Revolt against the Ottoman Empire.
Red Baron Pack
Take to the skies with the Red Baron Pack, crammed with items inspired by famous fighter pilot Manfred Albrecht Freiherr von Richthofen – better known as the legendary Red Baron, the flying ace of the German air force.
5x Battlepacks
Prepare for battle with five additional battlepacks, stuffed full of all the weapons, vehicles, and other gear you need to hold your ground in an all-out war.
Ik blijf het bijzonder vinden om ver voor release al dlc aan te kondigen.donderdraak schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 08:31:
Hier komen de (Expansions packs) DLC's
Hellfighter Pack
Fight like hell and give no ground with the Hellfighter Pack. Inspired by The Harlem Hellfighters, the first African-American infantry unit and one of the toughest of the Great War, this pack contains themed items based on their heroic deeds.
Lawrence of Arabia Pack
See another side of the war with the Lawrence of Arabia Pack. Grab items and weapons based on the adventures of famous archeologist and diplomat T.E. Lawrence, who played a pivotal role in the Arab Revolt against the Ottoman Empire.
Red Baron Pack
Take to the skies with the Red Baron Pack, crammed with items inspired by famous fighter pilot Manfred Albrecht Freiherr von Richthofen – better known as the legendary Red Baron, the flying ace of the German air force.
5x Battlepacks
Prepare for battle with five additional battlepacks, stuffed full of all the weapons, vehicles, and other gear you need to hold your ground in an all-out war.
https://www.origin.com/en...me/deluxe-edition#details
Er word al zolang gevraagd om een ww1 of ww2 setting en nu komt di met een modern jasje.
Heb rustig geslapen , maar de hype is nog steeds erg groot hoor als ik die teaser/trailer weer bekijk.
Ik heb echt zin hierin
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dit is nu vrij irritant.
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 07-05-2016 09:53 ]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1689759
edit: oh haha ninja Rivanov was net eerder
Het topic is aangemaakt aangezien de titel niet meer achteraf veranderd kan worden van een topic.. En BF5/2143 is niet meer relevant.. (voorlopig
[ Voor 42% gewijzigd door poor Leno op 07-05-2016 09:56 ]
Wat zou je overgeheveld willen zien worden dan?
Kan wel veranderd worden door een mod.poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 09:54:
Voor de geinteresseerden, er is een [Multi] Battlefield 1 topic
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1689759
edit: oh haha ninja Rivanov was net eerder
Het topic is aangemaakt aangezien de titel niet meer achteraf veranderd kan worden van een topic.. En BF5/2143 is niet meer relevant.. (voorlopig)
Dit topic is gesloten.