| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Tja, Wel een hek van honderden kilometers lang bij de Belgische grens... Zwarte bladzijde van Nederland... door de DuitsersPoulske schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:32:
Nee wij waren neutraal.

Trein?
Klopt wij waren neutraal, maar toch...MedionAkoya schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:32:
[...]
Nederland deed niet mee aan de WW1, of ben ik te snel?

België?
Steam ID = Ackerfiets
Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)
Ben wel bang dat ik niet echt veel af weet van de eerste wereld oorlog. Had liever WWII gehad. Maar in ieder geval vind ik dit al beter dan een BF5 wat een kopie is van BF4 wat weer een DLC pakket is van BF3..
Ook spannend of het echt realistisch wordt en geen gekke fictie fratsen.
Steam/XBL: Avioto

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

waarschijnlijk niet heel speciaal, een gunner aan de zijkant ofzo.. lol
[Voor 60% gewijzigd door SmokingCrop op 06-05-2016 22:37]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Kan van mij hoeft het niet.Sissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:33:
[...]
Hele geneuzel van customizen van kleurtje van je wapens of je soldier maakt mij niks uit (overigens is dat uiteraard geen reden dat andere het niet zouden moeten mogen). Ter referentie, in BF4 heb ik ooit een smiley logo gemaakt en verder is alles default bij mij.
Maar het customizen van wapens zorgt er gewoon voor dat jij kan spelen hoe jij het lekker vindt. Sommige hebben liever een duidelijke 1x holo, en andere een 4x acog. Sommige willen damage, andere liever een silencer. Waarom niet die optie geven? Anders krijg je dingen dat je wel een silenced wapens kan kiezen, maar dat je dan een heel ander wapen moet kiezen met een bagger scope waar je niet op zit te wachten.
Snap wel dat mensen dat verlangen, maar zonder al dat is het ook tof gewoon snipers van verschillende landen als keuze en zelfde voor de rest van de wapens.
Het zal er natuurlijk inzitten en ze zullen vast wel super toffe dingen verzonnen hebben.
Mijn pre-order hebben ze in ieder geval al

Verdun is Frankrijk. Ieper is België.
Steam ID = Ackerfiets
Ieper lift in België en Verdun ligt in Frankrijk.
laat maar
[Voor 5% gewijzigd door MedionAkoya op 06-05-2016 22:37]
Trein?

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Nederland was neutraal tijdens WW1Albinoraptor schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:27:
Zag trouwens ook een molen voorbij komen in de trailer, mooie map in Nederland?
Dat is geen Nederlandse molen helaas.Albinoraptor schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:27:
Zag trouwens ook een molen voorbij komen in de trailer, mooie map in Nederland?
Trein?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Kan gezellig zijnSmokingCrop schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:36:
Hele squad in een tank
waarschijnlijk niet heel speciaal, een gunner aan de zijkant ofzo.. lol
Wat had je gemist? Leper?
Ieper. Met een 'i'. Ontzettend hard gevochten tijdens WO1.
Steam ID = Ackerfiets
Een WW1 schil voor de alleereerste BF (BF1942) namelijk de BF1918
Trein?
Wapen customization is inMartinspire schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:38:
Het ziet er niet echt naar uit alsof ze nog veel gaan loslaten behalve de trailer. Ze ontwijken best veel en geven al niet echt duidelijke antwoorden op veel vlakken.
Denk niet dat ze nog wat meer gaan laten zien dan dit.

En nu dat het over het algemeen kortere afstand is. Ga er dus maar vanuit dat je wapen minder nauwkeurig is dan wat je gewend bent.
En machinegeweren kan je wel vergeten. Die waren in BF1918 ook niet zo best.Sissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:40:
[...]
Wapen customization is in. Je kan paard rijden. Toch wel wat dingen, maar ze gaan nu echt niet alles vertellen, want ze moeten nog bijna een half jaar lang de hype volhouden.
En nu dat het over het algemeen kortere afstand is. Ga er dus maar vanuit dat je wapen minder nauwkeurig is dan wat je gewend bent.
[Voor 3% gewijzigd door MedionAkoya op 06-05-2016 22:41]
Trein?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[Voor 31% gewijzigd door rolandos582 op 06-05-2016 22:43]
Steam ID = Ackerfiets

https://www.origin.com/en...ase-game/standard-edition
Mmm nog geen premium

[Voor 11% gewijzigd door Astratuner op 06-05-2016 22:45]
- Verschillende soorten melee wapens met voor en nadelen
- RIjdbare paarden
- Flamethrower
- Weapon customization is aanwezig
- Gas en gasmaskers
- Gattling gun?
- 21 oktober release
- Pre-orders krijgen 18 oktober access
Steam/XBL: Avioto
Bedoelde dat ik het in zijn comment had gemist, was te snel met reageren.Family Guy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:40:
[...]
Wat had je gemist? Leper?
Ieper. Met een 'i'. Ontzettend hard gevochten tijdens WO1.
Why so serious?
Trein?
Steam ID = Ackerfiets

Early Access – start playing three days before release
Minus de server problemen komt dat neer op 1 speeldag. /rip offrolandos582 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:46:
https://www.origin.com/en...base-game/deluxe-edition#
Early Access – start playing three days before release

(PS4 kan dat echter niet)
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Verder kost dat ook maar een paar euro. Al zie ik ook een discount staan (nog zo'n

[Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 06-05-2016 22:50]
Indeed!! Lekker knokken tegen Manfred von RichthofenCarthrax schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:48:
WO1, schepen, Fokker Dr.I.....in het mandje!

Komt waarschijnlijk wel een open beta voor de release. Oftewel een hoop bugs (hopelijk minder bij de releaseSmokingCrop schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:48:
Moest je het tegen Oktober nog niet zeker zijn, gewoon EA/Origin Access voor een maandje nemen en dan kan je het 10 uur uitproberen voor de release
(PS4 kan dat echter niet)

Waarom kan het niet afdoende zijn met een Play knop, en een release voor iedereen tegelijk? Waarom moeten er weer bonussen zijn voor mensen die kopen zonder iets te weten?
Zucht... Zo simpel als vroeger wordt het niet meer. Zeker ook weer Premium, battlelog als server browser etc.
Verdomme. BC2 was nog lekker simpel. Iedereen kreeg de DLC, iedereen dezelfde maps, iedereen toegang, geen "battlepacks", geen " shortcut bundles", gewoon spelen!
Als jij BF4 op ultra kunt draaien met een flinke framerate, zal je Battlefield 1 ook prima kunnen draaien. Hooguit een paar FPS minder.Rivanov schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:56:
Kan ik mooi met de open-beta kijken of m'n PC 'm goed aankan. BF4 draait op Ultra dus ben benieuwd hoe deze BF gaat draaien.
BF= 102k likes met 2,5k dislikes
CoD= 206k likes met 492k dislikes
Er zijn zoveel verschillende wapens gebruikt in de Eerste Wereldoorlog. Dus er is keuze genoeg. Zowel qua pistolen, geweren, machinegeweren, tanks, schepen, vliegtuigen, ed.Nieuwevolger schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:58:
Epische trailer, wel een beetje kort maar goed. Hoop dat ze een beetje variatie in wapens verzinnen en het gaat er ook lijken dat melee heel belangrijk word, ben wel heel hyped!

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Denk ook dat cod het gaat afleggen deze keer.SmokingCrop schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:58:
heh, de likes-dislikes ratio van de BF1 reveal trailer is toch heel wat anders dan bij CoD IW.
BF= 102k likes met 2,5k dislikes
CoD= 206k likes met 492k dislikes
Mits de gameplay goed is en alles goed uitgebalanceerd is.
Anoniem: 26235

Wel een leuke setting, dus mijn interesse is er wel

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Oh trouwens, ik zie liever een beter doordachte gamemodi, en competitief systeem, zodat het echt een stuk beter / leuker wordt om te spelen. Maar dan moet het dus wel echt werken, en niet aanwezig zijn, omdat er maar wat extra moet zijn.
Denk aan CS GO ranking, Wolftenstein ET gameplay, ruimere / minder chaotisch veld, zodat je echt de tijd kan nemen om je spots uit te kiezen en dergelijke.
[Voor 68% gewijzigd door Luxicon op 06-05-2016 23:12]
...
Maar omdat we geen alternatief hebben en het toch BF is gaan we het waarschijnlijk toch wel spelen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Want? Van wat ik uit de trailer gezien heb komt deze game veel dichter bij het "originele battlefield gevoel" van Bf1942 dan BF3 of BF4 ooit geweest zijn.dvdkiwi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:13:
Meh, ik word niet warm van de trailer...
Maar omdat we geen alternatief hebben en het toch BF is gaan we het waarschijnlijk toch wel spelen.

[Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 06-05-2016 23:21]
Want ik heb niks met WW1 of 2.ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:17:
[...]
Want? Van wat ik uit de trailer gezien heb komt deze game veel dichter bij het "originele battlefield gevoel" van Bf1942 dan BF3 of BF4 ooit geweest zijn.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zo zijn er ook veel mensen die niets hebben met moderne/futuristische shooters. Mensen die daar wel animo voor hebben kunnen bij BF3, BF4 of een andere shooter blijven. Want stel dat de nieuwe Battlefield weer modern/futuristisch geweest was, zou het bijna precies het zelfde geweest zijn.
Met paarden en zwaarden?ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:17:
[...]
Want? Van wat ik uit de trailer gezien heb komt deze game veel dichter bij het "originele battlefield gevoel" van Bf1942 dan BF3 of BF4 ooit geweest zijn.
Ik moet eerlijk zeggen, geen moderne BF gespeeld te hebben, enkel Bad Company 2. Wel zie ik dat BF3 online, eigenlijk hetzelfde is als Bad Company 2 qua gameplay en looks. BF3 en BF1942, een wereld van verschil. Ik denk dat Arma III meer op BF1942, dan BF zelf.RoyK schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:13:
Trailers van BF zijn vaak chaotisch, dat ervaar ik vaak niet zo tijdens het gamen zelf. Dus voor nu wachten op actual game play.

...
Voor zo ver ik kan zien is er op dit moment alleen een deluxe versie met bonuscontent, maar ik zie nog geen referenties naar dlc/premium. Bij BF4 deluxe edition zat er wel een dlc bij.VFRRijder schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:15:
Iemand iets over een premium versie gehoord? Dus net als bij BF4 met alles DLC als het uitkomt.
De trailer ziet er gelikt uit, maar ik had ook niet anders verwacht. Wat ik wel weer jammer vind is dat er weer verschillende release dates zijn, waarbij je early access kan 'kopen' via de deluxe edition. Daar durven ze dan 80 euro voor te vragen... Nee, ik wacht wel 3 dagen en houd die 20 euro bovenop de standard edition in mn zak. Ik zou graag nog wat meer ingame beelden willen zien ipv renders zoals in de vrijgegeven trailer, maar dat zal mettertijd wel online verschijnen.
Jawel, maar ik moet nog aan het idee wennen.ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:25:
[...]
Je weet dat dát gewoon een historisch feit is uit de Eerste Wereldoorlog, net zoals de "ridders"?
cavalry, wat zelfs veel bij de Polen in ww2 begin nog werd ingezet en helaas voor hun, kneiterhard ingemaakt.ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:25:
[...]
Je weet dat dát gewoon een historisch feit is uit de Eerste Wereldoorlog, net zoals de "ridders"?
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Community vraagt al jaar lang (misschien wel langer) om weer een ww1 of ww2 setting en bf probeer daarop in te spelen met een setting die oud is, maar wel van deze tijd aanvoel ..
Graphics en customizen van je wapens en voertuigen.
Ben echt hyped..
Het is te merkenfevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:32:
Bf luistert in ieder geval wel naar hun community!
Community vraagt al jaar lang (misschien wel langer) om weer een ww1 of ww2 setting en bf probeer daarop in te spelen met een setting die oud is, maar wel van deze tijd aanvoel ..
Graphics en customizen van je wapens en voertuigen.
Ben echt hyped..

Wellicht ten overvloede, maar wacht echt gewoon de eerste ingame footage af. Pre-orderen op basis van wat mooi in elkaar gezette cinematics/renders is niet slim. Er was ook een zekere hype bij de aanloop naar BF4. Er werd massaal gepre-ordered, maar ze konden de beloftes niet waarmaken. Niet bedoeld om een negatief rantje aan de hype te geven, maar wees bedacht op de marketingmachine

Gewoon het idee dat ze in ieder geval de moeite hebben genomen om naar hun community te luisteren met de setting.Bee.nl schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:02:
[...]
[...]
Het is te merken![]()
Wellicht ten overvloede, maar wacht echt gewoon de eerste ingame footage af. Pre-orderen op basis van wat mooi in elkaar gezette cinematics/renders is niet slim. Er was ook een zekere hype bij de aanloop naar BF4. Er werd massaal gepre-ordered, maar ze konden de beloftes niet waarmaken. Niet bedoeld om een negatief rantje aan de hype te geven, maar wees bedacht op de marketingmachineJe kunt bij wijs van spreken zelfs nog pre-orderen een dag voor de early access.
Natuurlijk word het in een trailer/teaser mooier gemaakt dan het word.
Maar ben al gewoon super blij dat we een keer geen futuristische meuk krijgen en wel word gekeken wat meeste gamers momenteel willen.
Ze maken een ww1 in een modern jasje nou iedereen blij toch?
Battlefield 4 was bij de launch gewoon een fiasco, wat ze later ook hebben toegegeven. Inmiddels hebben ze flink aan de frostbite engine gesleuteld. Battlefield 4 is inmiddels flink verbeterd, Star Wars: Battlefront welke een verbeterde frostbite engine gebruikt had minder problemen en ziet er grafisch beter uit dan Battlefield 4. DICE/EA heeft van de fouten geleerd, maar het is natuurlijk wel wachten op in-game footage.Bee.nl schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:02:
[...]
[...]
Het is te merken![]()
Wellicht ten overvloede, maar wacht echt gewoon de eerste ingame footage af. Pre-orderen op basis van wat mooi in elkaar gezette cinematics/renders is niet slim. Er was ook een zekere hype bij de aanloop naar BF4. Er werd massaal gepre-ordered, maar ze konden de beloftes niet waarmaken. Niet bedoeld om een negatief rantje aan de hype te geven, maar wees bedacht op de marketingmachineJe kunt bij wijs van spreken zelfs nog pre-orderen een dag voor de early access.
BC2 en BF3 speelden totaal anders. BC2 was veel meer gericht op het weghalen van cover voor de vijanden, en Rush maps waren veel beter opgezet.Luxicon schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:25:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen, geen moderne BF gespeeld te hebben, enkel Bad Company 2. Wel zie ik dat BF3 online, eigenlijk hetzelfde is als Bad Company 2 qua gameplay en looks. BF3 en BF1942, een wereld van verschil. Ik denk dat Arma III meer op BF1942, dan BF zelf.![]()
[video]
[video]
BF3 en ook BF4 zijn erg mooi qua mapdesign, maar soms kan het ook té chaotisch worden. Vooral in maps met veel hoogteverschil, of veel daken waar je op kunt, wordt je letterlijk beschoten van alle kanten. Van tactiek is dan weinig sprake meer, eerder rennen en hopen dat je niet geraakt wordt.
Dat vond ik in BC2 een stuk minder, vooral omdat alle gebouwen gewoon kapot konden. Hoppa, weg cover, en weg camper spots.
Ik zie het wel. Grafisch natuurlijk helemaal top (zie battlefront). Maar ik ga zeker nog wachten, day one kopen zit er bij mij niet meer in. Ik hoop dat het eindelijk weer eens een goede BF gaat worden.RoyK schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 01:06:
Ze hebben mij nog niet overtuigt in ieder geval. Vind dit soort trailers toch altijd wel overkill aan informatie.
Inderdaad. In BC2 was Rush heel leuk. In BF3 en BF4 is het een beetje ondergeschoven en wordt het vooral nauwelijks gespeeld.Jeroenneman schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:11:
[...]
BC2 en BF3 speelden totaal anders. BC2 was veel meer gericht op het weghalen van cover voor de vijanden, en Rush maps waren veel beter opgezet.
Dat er in BF3 en BF4 minder destructie is, is toch wel een bewuste keus geweest. Het is natuurlijk geen technische limitering, maar puur om gameplayredenen. In BC2 kwam het op veel maps vaak voor dat aan het einde van een (lange) ronde de hele map plat lag. Dat was gewoon niet grappig meer...BF3 en ook BF4 zijn erg mooi qua mapdesign, maar soms kan het ook té chaotisch worden. Vooral in maps met veel hoogteverschil, of veel daken waar je op kunt, wordt je letterlijk beschoten van alle kanten. Van tactiek is dan weinig sprake meer, eerder rennen en hopen dat je niet geraakt wordt.
Dat vond ik in BC2 een stuk minder, vooral omdat alle gebouwen gewoon kapot konden. Hoppa, weg cover, en weg camper spots.
In BF3/BF4 zijn veel maps dan alleen weer te onbeschadigbaar. Het zou het beste zijn als ze gewoon zorgen dat de damage die je doet kleiner is. Zorg bijvoorbeeld dat je wel overal gaten in kunt schieten en dat gebouwen e.d. realistisch kapot gaan, maar niet dat alles meteen instort door 3 tankshells.
[Voor 11% gewijzigd door Compizfox op 07-05-2016 01:58]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Zo zie je maar weer dat je met een boel lucht gewoon al leuk geld kan verdienen.fevo-1190 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:06:
[...]
Gewoon het idee dat ze in ieder geval de moeite hebben genomen om naar hun community te luisteren met de setting.
Natuurlijk word het in een trailer/teaser mooier gemaakt dan het word.
Maar ben al gewoon super blij dat we een keer geen futuristische meuk krijgen en wel word gekeken wat meeste gamers momenteel willen.
Ze maken een ww1 in een modern jasje nou iedereen blij toch?

Dit topic is gesloten.