Lijkt alsof ze het thema hebben gekozen aan de hand van een muziekje
One, oke, het was het waard. Wuuut nog een keer!
“Being a good example teaches others to be good.”
Zwaar dikke trailer en soundtrack. Maar die paarden....
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
pew pew planes boom boom tenk
Stronk clanu!
Stronk clanu!
Beetje jammer van dat nummer op de achtergrond. Battlefield theme past zoveel beter
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
De leak was dus real.
Steam ID = Ackerfiets
als je er net zoiets van kan maken als de c4 quadsRivanov schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:17:

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
die hebben heel veel geld gekregen van microsoft
Valt wel mee, zal wel weer 1 week exclusieve DLC zijn net als bij BF4MadButcher schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:17:
die hebben heel veel geld vekregen van microsoft

s0kkie schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:18:
IK MOET MIJN BROEK VERSCHONEN
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik zag ook schepen, gaan we het water weer op?
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Lijkt me campaign dingen. Niemand gaat online met een paard + zwaard tegen automatiche wapens en tanks. Je zag ook nog vuurwapens die via de loop werden geladen. Ook dat ga je niet doen tegen semi en vol-automatische wapensRivanov schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:17:

ah Origin Access bestaat ondertussen ook, veel kans dat PC het ook een week eerder krijgt dus.
Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)
Ik hoop het wel, maar kan ook weer SP-footage zijn.Carthrax schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:18:
Overduidelijk WW1. Ik heb geen enkel stukje fictie gezien in de trailer.Razr schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:18:
Heel vet hoor, maar welke setting is dit nu? Fictie of toch WW 1
Onderzeeërs?Carthrax schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:18:

Ongetwijfeld.Carthrax schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:18:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Duidelijk WW1.Razr schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:18:
PSN: xMaurice93
Paard + jeep stuff kan primaSissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:18:
[...]
Lijkt me campaign dingen. Niemand gaat online met een paard + zwaard tegen automatiche wapens en tanks. Je zag ook nog vuurwapens die via de loop werden geladen. Ook dat ga je niet doen tegen semi en vol-automatische wapens.

Wat moet "Westie" nou weer daar op de podium?
“Being a good example teaches others to be good.”
YEAAHHH CAMPEN WORDT NU HIP HAHAH
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Mijn stream klapte er uit net toen de trailer begon dus ik heb een kwartier voor niks naar die tenenkrommende ellende zitten kijken 
Iemand een linkje naar de trailer?
Edit: ah net hierboven gepost. Dank!

Iemand een linkje naar de trailer?
Edit: ah net hierboven gepost. Dank!
[Voor 10% gewijzigd door yinx84 op 06-05-2016 22:20]
Zag er ook wel Star Wars achtig uit met die flight scene tussen de bergen.
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Ridder met de gatling gun niet gezien?ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:19:
[...]
Overduidelijk WW1. Ik heb geen enkel stukje fictie gezien in de trailer.
Erg vet dat het terug het verleden is, maar ik werd zelf niet warm van de beelden, zag er super uit dat was duidelijk, maar meer ook niet.
Zal zeker first day purchase worden.
Zal zeker first day purchase worden.

BF1, WW1 dusRazr schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:18:
b
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Een gigantische hoop fictie met een WW1 thema erbij bedoel jeThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:19:
[...]
Overduidelijk WW1. Ik heb geen enkel stukje fictie gezien in de trailer.

Jammer dat het geen WW2 is. Heb zelf niet veel met WW1. Zowel de setting als de wapens etc. spreken me niet echt aan. Ben benieuwd naar gameplay.
En nu opgeschoten met die gameplay hup!
Steam ID = Ackerfiets
Fantastische trailer, verschrikkelijke naam.
Steam/XBL: Avioto
Haha, dat was eerste waar ik ook aan dacht en ook meteen laten we niet hopen dat de vliegtuigen zo als Battlefront gaan vliegen.Rivanov schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:19:
Zag er ook wel Star Wars achtig uit met die flight scene tussen de bergen.

Of dat er zo iets als hero pickups bijkomen. (Gastje in full armor)
[Voor 10% gewijzigd door Albinoraptor op 06-05-2016 22:23]
Zo meteen pre-orderen! Old setting in nieuw jasje heerlijk!!
Hij heeft nu wel zn hemd dichtgeknoopt want daar liep iedereen in die chat over te bitchenmuhda schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:19:
Wat moet "Westie" nou weer daar op de podium?

Wel een grote stap 'terug' van BF4 hedendaagse oorlog naar WW1. Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
520k viewers op Twitch, trailer geshowed en hup naar 370k lol.
Maar ik heb nog steeds maar weinig gezien.
Maar ik heb nog steeds maar weinig gezien.
shoombak schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:20:
Trailer was tof, maar ik denk niet dat dit goed gaat scoren..
BF6 wordt dus opvolger van BF4
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Hopelijk kan je met die schep uit de trailer een gat graven, dat zo me echt episch lijken en dan is het een instant hit bij onze oosterburen als ik naar Zandvoort kijk in de zomer..
Wat zag dat er toch super gelikt uit.
On a road of changes....
Mooi, ze doen gelukkig niet enkel western front van WW1
Ik blijf bij BF4 en/of Hardline hangen denk ik ja...al die old-school meuk zie ik nog niet echt zitten. Had wel echt op WW2 gehoopt want dat is modern genoeg maar wel met veel sfeer. WW1 is gewoon "oude meuk" even oneerbiedig gezegd.wvdveer schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:22:
Wel een grote stap 'terug' van BF4 hedendaagse oorlog naar WW1. Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Het zag er fantastisch uit, maar ik snap de hype onder de liefhebbers hier niet zo? We hebben geen gameplay of überhaupt in-game graphics gezien toch?
Die paarden doen me denken aan Rambo en die tenk doet me denken aan Indiana Jones...
Nee BF5spartacusNLD schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:22:
BF6 wordt dus opvolger van BF4
Prima trailer, maar wat een flutpresentatie weer 
Gaan ze uberhaupt nog wat meer laten zien of is het echt gewoon puur de trailer en verder niks? Of nouja wat slap gelul en iets wat ik ook prima in een blogpost had kunnen lezen?

Gaan ze uberhaupt nog wat meer laten zien of is het echt gewoon puur de trailer en verder niks? Of nouja wat slap gelul en iets wat ik ook prima in een blogpost had kunnen lezen?
[Voor 69% gewijzigd door Martinspire op 06-05-2016 22:25]
Ik denk dat dit toch ontzettend goed kan uitpakken voor EA hoor. De trailer belooft in ieder geval heel veel goeds! Count me in 

PSN: xMaurice93
Ik ben gewoon enthousiast dat het WW1 isWickedWizard schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:24:
Het zag er fantastisch uit, maar ik snap de hype onder de liefhebbers hier niet zo? We hebben geen gameplay of überhaupt in-game graphics gezien toch?

Steam/XBL: Avioto
Dat was allemaal in-game?WickedWizard schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:24:
On a road of changes....
Idd hij zegt in-game maar wij zien enkel maar CGI shizzle!WickedWizard schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:24:
AC-One-Zeppelin? lol
De buren hebben hun samenvatting/artikeltje al online, voor wie wat heeft gemist:
Btw, de titel van dit topic mag inmiddels aangepast worden
Nieuwe Battlefield heet Battlefield 1 en komt op 21 oktober
Ik ben zelf behoorlijk stoked voor de nieuwe BF, al is het denk ik toch wachten op een bèta om te zien of zoiets ook lekker speelt. Het is in ieder geval een nieuwe gameplay, denk ik zo
Btw, de titel van dit topic mag inmiddels aangepast worden

[Voor 6% gewijzigd door Tomas Hochstenbach op 06-05-2016 22:25]
Hij zei in-engine footage. Niet in-game.
Release 16 oktober 2016 schijnbaar.
In-Engine. Heeft hij ook gezegd voorafgaand aan de trailer.
Mijn grootste probleem is nog wel dat ik de pest aan iron sights heb. En ik denk dat het voor de tankers niet heel anders zal zijn, met waarschijnlijk nogal onrealistisch goede WW1 tanks, maar ze kunnen moeilijk een holovizier op een WW1 wapen zetten. Of misschien doen ze ook een beetje onrealistische scopes erop, dan ben ik weer blij.Cartman! schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:24:
[...]
Ik blijf bij BF4 en/of Hardline hangen denk ik ja...al die old-school meuk zie ik nog niet echt zitten. Had wel echt op WW2 gehoopt want dat is modern genoeg maar wel met veel sfeer. WW1 is gewoon "oude meuk" even oneerbiedig gezegd.
Alleen die comments al Rip Cod haha..
Maar super toffe setting met de techniek van tegenwoordig.
Dit word gegarandeerd een hit!
Ik ga hem sowieso pre-orderen.
Maar super toffe setting met de techniek van tegenwoordig.
Dit word gegarandeerd een hit!
Ik ga hem sowieso pre-orderen.
Ik ben alleen benieuwd hoe ze dit nou precies gaan doen met attachments en vehicles,
Jup, good enough tho...eerdere frostbite in-engine games waren 99% hetzelfde bij release. Wat we net zagen is dus wat de engine aankan..heel wat meer dan wat huidig fps games laten zien op dit moment?Rivanov schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:25:
[...]
In-Engine. Heeft hij ook gezegd voorafgaand aan de trailer.
On a road of changes....
Zag trouwens ook een molen voorbij komen in de trailer, mooie map in Nederland?
Precies, daarom vrees ik dat t behoorlijk suf zal worden tov BF3/4 gewoon. Hopelijk bewijzen ze t tegendeelSissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:26:
[...]
Mijn grootste probleem is nog wel dat ik de pest aan iron sights heb. En ik denk dat het voor de tankers niet heel anders zal zijn, met waarschijnlijk nogal onrealistisch goede WW1 tanks, maar ze kunnen moeilijk een holovizier op een WW1 wapen zetten. Of misschien doen ze ook een beetje onrealistische scopes erop, dan ben ik weer blij.

Of minder of gewoon niet zoals het hoor!Kipdrumstick schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:26:
Ik ben alleen benieuwd hoe ze dit nou precies gaan doen met attachments en vehicles,
Alleen customizen van je character zou ik al genoeg vinden.
Dit vind ik echt diep triest. Al mijn hoop ging naar WW2... ik wil het niet gelijk afschrijven maar mijn pre-order krijgen ze niet. Heel sceptisch...
Mag hopen van niet.Albinoraptor schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:27:
461943
Gewoon een diopter erop? Een peephole om door te kijken aan de achterkant, met een stukje glas met een ringetje erin op de loop. Geen ironsights en toch prima te maken in 1918. Zoiets dus: http://www.pyramydair.com...rt_Rear_Diopter_Sight/608Sissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:26:
[...]
Mijn grootste probleem is nog wel dat ik de pest aan iron sights heb. En ik denk dat het voor de tankers niet heel anders zal zijn, met waarschijnlijk nogal onrealistisch goede WW1 tanks, maar ze kunnen moeilijk een holovizier op een WW1 wapen zetten. Of misschien doen ze ook een beetje onrealistische scopes erop, dan ben ik weer blij.
Of gewoon niet customizen van je characters zoals het hoort, maar wel van je wapens.fevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:27:
[...]
Of minder of gewoon niet zoals het hoor!
Alleen customizen van je character zou ik al genoeg vinden.
Lijkt me niet...Albinoraptor schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:27:
Why so serious?
GAMEPLAY!
Wat vind je zo interessant aan customizen van je wapens? Ik bedoel je enkel kleuren etc of ook perks?Sissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:28:
[...]
Of gewoon niet customizen van je characters zoals het hoort, maar wel van je wapens.
Als je kleuren bedoel dan ben ik het met je eens

[Voor 8% gewijzigd door fevo-1190 op 06-05-2016 22:30]
Die laatste foto van hierboven lijktwel een hunter uit destiny haha
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Design ziet er zeer strak uit. Ben wel een beetje sceptisch nog.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Nederland deed niet mee aan de WW1, of ben ik te snel?Albinoraptor schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:27:

Hopelijk een remake van Battlefield 1918

[Voor 9% gewijzigd door MedionAkoya op 06-05-2016 22:32]
Trein?
Neutraal maar toch met vrij veel activiteiten zoals spionage.Poulske schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:32:
Nee wij waren neutraal.
Hele geneuzel van customizen van kleurtje van je wapens of je soldier maakt mij niks uit (overigens is dat uiteraard geen reden dat andere het niet zouden moeten mogenfevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:29:
[...]
Wat vind je zo interessant aan customizen van je wapens? Ik bedoel je enkel kleuren etc of ook perks?
Als je kleuren bedoel dan ben ik het met je eens

Maar het customizen van wapens zorgt er gewoon voor dat jij kan spelen hoe jij het lekker vindt. Sommige hebben liever een duidelijke 1x holo, en andere een 4x acog. Sommige willen damage, andere liever een silencer. Waarom niet die optie geven? Anders krijg je dingen dat je wel een silenced wapens kan kiezen, maar dat je dan een heel ander wapen moet kiezen met een bagger scope waar je niet op zit te wachten.
Verduin en Ieper mappenMedionAkoya schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:32:
[...]
Nederland deed niet mee aan de WW1, of ben ik te snel?

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Dit topic is gesloten.